MINORITY SOUND, APOCRYPHAL DEATH, BLASPHEMER

report

Na tuto kainovskou akci jsem se těšil dlouhou dobu, jelikož po poslechu proma

report_953_px1

mě nová kapela Minority Sound velice zaujala a zajímala mě živá prezentace. Pár dní zpět jsem byl v Kainu na Debustrol a musím říct, že ‘menšinovým zvukem‘ se přišlo oblažit téměř dvojnásobek lidí. To už je tedy nějaký úspěch vyhrát souboj s takovou stálicí jako je Debustrol!
Úkol rozehřát publikum padl na kapelu Blasphemer, a podle mého názoru se tohoto úkolu zhostili více než mizerně. Nejde ani tak o jejich hráčský výkon, ale jako spíš o všechno ostatní. Kapela zněla, jako kdyby někdo na záchodě pustil z CD songy Blasphemer a kluci by si stoupli na pódium a pohybovali se do rytmu hudby. Rovnou předesílám, že nejsem příznivec automatických bicích. Jsem schopen pochopit, že to někdy opravdu nelze jinak, sehnat bubeníka je problém nebo to s živým zkrátka nefunguje. Automat u Blasphemer byl ale bohužel naprosto otřesný. Nejenže byl naprosto neslyšitelný, ale i absolutně bez bas, takže se v ostatních nástrojích naprosto ztrácel. No v ostatních - jen v kytarách, protože kapela navíc nemá ani basu. Ani mi nepřišlo, že by pánové kytaristi měli nějak speciálně podladěné kytary, aby alespoň trochu suplovali basu nebo drtivě utopené bicí. Když už je řeč o pánech kytaristech, jejich výkon byl naprosto v pořádku. Jejich death/blackové riffy byly zahrány precizně a s přehledem, ale samotné kytary na dobré vystoupení prostě bohužel nestačí. Pánové to bohužel ani nedoháněli pohybově, ke špatnému

report_953_px2

zvuku byli ještě naprosto statičtí, téměř nehnuli ani brvou, takže to spíš vypadalo, jako by zpěvák zpíval karaoke. Jeho zpěv jsem si již po několika minutách ani nepamatoval, čili nic zajímavého. Jak už jsem řekl, kytary byly v pořádku, takže přibrat nějaké ty nástroje navíc nebo alespoň vyladit automat a přidat basy, bylo by to o něčem jiném, takto mi přijde ale koncertovat zbytečné, stačí si poslechnout cd.
Po špatném začátku jsem byl zvědav, co předvedou další pánové Apocryphal Death. Vystoupení pro mě bylo

report_953_px3

spíše ochutnávkou basové hry Oty Hobsta, který je hlavní mozek Minority Sound a taktéž basista Poppy Seed Grinder. Na Apocryphal jsem již v Kainu jednou byl a tehdy se mi tedy nelíbili vůbec. Po Blasphemer jsem měl ale laťku nastavenou poměrně nízko, takže jsem se zaradoval, když jsem alespoň při zvukové zkoušce slyšel profesionálně zvládnutý automat. Myslím, že vystoupení Apocryphal Death bylo celkem v pořádku, ale nic vzrušujícího. Jejich deathové složité party prolínající se s psychedelickými vybrnkávacími pasážemi je ale něco, v čem jsou AD jako ryba ve vodě. Nejvíce jsem vnímal basu, která byla tentokráte trochu upřednostněná před ostatními nástroji, což Apocryphal a progresu obecně poměrně prospívá. Naproti tomu zpěv mi přišel naprosto nezajímavý, stejně tak poměrně utopené kytary, které mě trochu uspávaly. Stále ale jejich vystoupení bylo sebejisté, dobře zahrané a v celkovém podání o ligu výš, než u předchozích Blasphemer. Tento styl ale opravdu není nic pro mě, takže jsem se začal po čase ztrácet a dostavila se nuda. Hlavně už jsem netrpělivé očekával důvod mého příchodu, a sice – Minority Sound.
První nadšení s Minority Sound přišlo v podobě živého bubeníka z masa a kostí, kterým jest mladičký Šimon, o kterém kdekdo mluví jako o velkém talentu. Ota basu vyměnil za kytaru, basista Petr se chopil basy a vokál-kytarista Gulesh mohl odmávnout start.
Kapela začala songem Paradox, který najdeme na připravovaném albu. Zvuk byl naprosto na jedničku, taktéž bezchybný strojový výkon, který ale obsahoval jakousi metalovou lidskost. Velice zajímavé samply a kombinace elektroniky s úderným metalovým drajvem dělají z Minority Sound na české scéně víceméně unikát a naprosto jedinečnou záležitost, kterou ještě umocňuje to, že skladby dostávají s živými bicími skutečně ještě další rozměr. Výkon pana škopkaře byl skutečně přesný a úderný. Těšil jsem se na věci z kapelního proma, které jsem měl poměrně naposlouchané, hlavně tedy instrumentální skladbu Primary Slave - Secondary Master, která mi připomíná staré časy, kdy jsem na svém stařičkém osmibitu smažil jednu hru za druhou a z počítače se valily dost podobné samply, které nám servírují Minority Sound. (Kdo ví, možná se od nich někdy v budoucnu dočkáme i herního soundtracku.) PS-SM byla naživo zahrána skvěle, je hodně tanečního ražení a já si v tu chvíli něco uvědomil. Miniroty Sound taneční rytmy neskutečně sedí – čili čím víc disco – tím lepší :) Z kapelního proma banda představila všechny skladby včetně Never Enough, která se mi jeví jako takový hlavní hit kapely. Z proma se ještě samozřejmě hrálo Unreality a Soundless God, které jsou spíše metalovějšího ražení. Kluci byli v dobré náladě a hlavně na Otovi bylo vidět, že si užívá každý tón a jakoby v transu naprosto ponořen do hudby servíroval hutné rytmy přímo do hlav publika. Některé skladby z připravovaného alba kapela hrála instrumentálně a mě tak napadlo, že by u Minority Sound možná seděl ještě více ryze instrumentální projev, protože právě instrumentální skladby (některé jen tedy díky aktuální předprodukci) patří mezi mé nejoblíbenější. Nic proti výkonu Guleshi, byl výborný, jeho growling s občasnými přechody do čistého a hlubokého zpěvu se mi velice líbil, jde spíš o samotnou stavbu skladeb. V instrumentálních věcech je více svobody a kapela má více možností si vyhrát s tématem, samply a skladbu rozvést a vygradovat. Toto říkam proto, že po rozloučení si publikum, které bylo s Minority Sound skutečně nadšené, vydupalo přídavek. Minority sdělili, že skladba je opět v předprodukci, zatím je instrumental a bude opět v disco-rytmu. A pak mi sklapla

report_953_px4

čelist! Tento přídavek mi přišel zatím to nejlepší, co jsem od Minority Sound slyšel. Taneční rytmus s perfektními řezavými kytarami mě skutečně roztancoval. Skladba byla poměrně dlouhá, ale ani v nejmenším nenudila a byla po všech stránkách naprosto výborná. Uvědomil jsem si, že kapela své trumfy stále ještě schovává, takže co se týče nového alba, máme se skutečně na co těšit!

Vložit komentář

DR - 29.03.10 21:18:12
geniální diskuze, po tomhle se mi stejskalo...
annal - 27.03.10 12:27:34
Italskej Blasphemer kope jak svine. Letos jim ma vyjit novy EPko.
bizz - 27.03.10 12:21:56
italskej Blasphemer, to je ten tech bdm? jdu zasatrat na disku...
Střap - 27.03.10 11:35:36
Drahy vemeno z hada muzes laskave psat pod jednim nickem at to ma trosku smysl a clovek si udela pohled na to jaka si nula? Ano, tvoje kapela se tu nikomu nelibi. Ano, si ubohej s komentama tohohle typu. Vis jsou dve rceni hudba je dobra a spatna a pak muzika je o lidech. V tom pripade se to seslo opravdu spatne. Skoda pustim si radsi Italskej Blasphemer docela fajn kapela.
Karl Landa von Dortmund - 27.03.10 11:14:50
Tak si nasaďte rukavice a vytahněte Nadroma z Ondřejovo prdele. Nevidím nic špatného na análním alpinismu, ale bylo by třeba, aby někdo dostatečně zdokumentoval výše uvedenou gay party a Nadromovo pero je opravdu mocné. Ondřej bude moci opět na podiu předvádět své opilecké pozy. Určitě všichni doražte, ať je tam co nejvíc gays! Budu tam také.
Wajt - 25.03.10 10:28:32
mj. jde o poslední koncert Shemale, "dámy" se to rozhodly zabalit.
bizz - 25.03.10 09:30:27
ajaj, tady budou treba spis dvoje :)
Karl Landa von Dortmun - 24.03.10 20:52:15
To je dobře. Vem kámoše a přiďte: http://excrements.biz/GayWeb.png Bude prdel! A víš na co ty rukavice?
DW - 23.03.10 18:29:32
nějak mi dneska docházejí slova. zaplaťpánbůh.
bizz - 23.03.10 16:45:21
indulínu mam vzdy v zasobe! a rukavice jsou snad samozrejme, copak bych na urcity veci sahal normalnima rukama? TS!
brutusáčik - 23.03.10 16:39:28
indulonu a gumový rukavice? no nevim kdo a jak byl už na MoRu? :)
Karl Landa von Dortmund - 23.03.10 15:59:57
Něco by se našlo. Máš dost indulony a gumový rukavice?
bizz - 23.03.10 13:53:09
díky, už máme za sebou, co je dalším úkolem? ;)
Karl Landa von Dortmund - 23.03.10 13:11:23
Bych všem přidělil oranžový vesty, lopaty a košťata a poslal bych vás do ulic.
pf - 23.03.10 11:29:52
hele, pojďme z toho i tenhle tejden udělat nejčtenější článek
Adamos - 23.03.10 10:36:21
se hoši co :-)?
bizz - 23.03.10 10:26:48
zbytecny, Brute :)
brutusáček - 23.03.10 09:08:44
no jo ale kdo dokáže dělat takovou hudbu a ještě vrtule? snad jen dillini :)
macabre - 23.03.10 08:42:17
me se moc libi, jak tady nekdo pise o fans Blasfemer, ci jak se ta hovadina vlastne menuje.. videl sem tu hruzu jak na blanici, tak v kainu a ze bych pred podiem videl nejakej dav jejich fanousku? :-) ... a ze bych u nich videl nejakej pohyb na podiu?? osobne si myslim, ze byl k nim nadrom jeste mirnej, ja bych to napsal razneji a strucneji :-D
pf - 23.03.10 00:11:14
připomíná mi to storku se sanatorium, když zjistili, že tři točí vrtule doleva a čtvrtej doprava... "hele a nevypadá to blbě"?
DW - 22.03.10 23:45:03
Vrtule jsou kvlt.
ApocryphalDeath - 22.03.10 22:23:01
bizz - 22.03.10 14:55:31
to teda umim, si piss! ;)
Morbo - 22.03.10 14:48:30
Hele, až budeš umět líp masturbovat, tak si piš takovýdle recenze!!!
bizz - 22.03.10 14:47:26
Morbo, musim ti rict, ze ty skopky na novy Masturbaci, moc ses nepredvedl teda! ;-)))
Morbo - 22.03.10 14:23:57
Jé, tady jsem zas něco prošvih. Můžu taky napsat bizzarovi, že je čurák, že píše takhle debilní reporty, který eště ke všemu ani nepíše? :)
brutusáčik - 22.03.10 12:31:19
bud se to těm lidem líbí nebo je to koupený nebo jsou paka :)
nadrom - 22.03.10 11:16:30
brutusáček - přesně tak, myslim, že mluví samo za sebe, že ve sparku je nejlepší deska žebříčku novej Slayer:)
pf - 22.03.10 00:18:15
to být na mě?
bizz - 22.03.10 00:12:57
poseres? ;-)
Adamos - 21.03.10 23:58:28
se kurwa ty vole už :-)
pf - 21.03.10 23:40:11
na ja, co doby, kdy se kapely oháněly recenzema v unblemished, kde snad žádná deska nedostala mí%n jako 8 z 10... a o dalších fanzinech raději ani nemluvě....
brutusáček - 21.03.10 22:09:32
a bud je to muj subjektivní dojem, ale řeší to vyloženě metalový kapely...grindovkám je to vesměs fuk, nebo tvoří fajn věc, alternativnějšim kapelám taky.....jen to metalový srdíčko.. 666, musí plesat
brutusáček - 21.03.10 22:02:06
J.C. jako nevim jak bych to podal aby to nebylo tolik urážlivý nebo jinak, blasphemer jsem neslyšel tak jich se to týkat nebude, i když dam na doporučení lidí kterým věřim....ale k věci: PŘIPADÁ mi, že si český metalový bandy myslí jací nejsou velký umělci, se kuwa taky proberou, český agra vydávaj pořád stejně nudný 6-6,5 desky, které takle ohodnotíme my, tyhle kapely by měly přestat onanovat nad 4 hvězdičkama ze sparku.....fakt tyvole už!
bizz - 21.03.10 21:40:07
spravne Sudicko, METALEM METAL vyzenem :D
Sud - 21.03.10 17:31:35
taky je potřeba si uvědomit, že čtenost mjc narostla poměrně skokově, s tím samotřejmě přibydou obdobný výblitky.. ale my si ten metal rozvracet nedáme!! :)))
J.C. - 21.03.10 15:14:34
zlo zlo zlo :))) Ale velice se mi líbí, že se na Blasphemer začali lidi vyjadřovat i jinak než pozitivně. Určitě si z vašich názorů vezmu ponaučení, přetlumočim to zbytku kapely...nebo se na to vyseru a budeme hrát pouze pro ožralý fanoušky :)) Rozhodně to nebyl poslední koncert Blasphemer v Praze a pokud nás opravdu nechcete už poslouchat, tak sledujte bandzone, ať víte kde budeme příště hrát :D
brutusáček - 21.03.10 13:52:42
jáásně takže už ty kotečkovo pozdní příchody na sedmičku chápu :-))
T.S. - 21.03.10 13:20:18
n/a brutusáček 21|03|10 [12:39] je spousta hc, metal kapel co hrajou christian zaměření :-)RE: Já ví že existují,chtěl jsem jen tuto debatu trošku odlehčit.Nebylo to myšleno ve zlém.(tolik jen na vysvětlenou)
T.S. - 21.03.10 12:59:27
n/a pf 20|03|10 [16:58] tak to zas ví skoro každej... mě na tý debatě nevjíc baví, že je super, že se hodně lidí podívá na BZ blasphemer... ale jeslti se jim to líbí nebo ne, už důležitý neni... mimochodem, debilnější logo, grafiku a texty sem dlouho neviděl. ale asi ta kapela stojí na vrtulích ;)RE: Tvůj názor beru a respektuji,a neboj kapela nestojí jen na vrtulích(to je jen supr vizuelní doplňek),je to opřené především na pořádně rychlých bicích(byť automatických,alespoň je přesný a hlavně nedělá chyby,ja mi lidé,Jasnačka živý bicman to by byla totálně jiná šou,ale ti hrají v lepších smečkách),na neméně ryhlých kytarách a v neposlední řadě na zpěvákovi,jenž nemalou dávkou agresivity přitápí pod kotlem.To že se to někomu líbí a jinému se to až tak supr nezdá,je v pořádku,(proto tolik miluji tento fenomén jménem METAL!!!!,pro tu různorodost a někdy neopakovatelnou atmošku kterou Fans vytvářejí ,je pak hrozně znát jak se zvedne výkon každé kapely ,jak ji sebemenší úspěch nakopne a jede na 150%.Kdyby totiž nebylo toliko různých stylů a jejich všelijak zkombinovaných variací byla by tahle scéna dávno tak stupidní a nezáživná jako ta music scéna propagovaná valnou většinou komerčních médií a to jak u nás tak ve slavným světě.Ještě,že tak tomu není METAL FOREVER!!!!! 666!!!!
brutusáček - 21.03.10 12:39:54
je spousta hc, metal kapel co hrajou christian zaměření :-)
T.S. - 21.03.10 12:31:50
n/a kot 20|03|10 [13:46] jezis, RE:Jen doufám že s tím ježíšem to je jen fór,jinak si budu myslet že na metal chodí nedej SATAN křesťani.Haha
O. - 20.03.10 17:38:31
pf: trefa! :)))
pf - 20.03.10 16:58:06
tak to zas ví skoro každej... mě na tý debatě nevjíc baví, že je super, že se hodně lidí podívá na BZ blasphemer... ale jeslti se jim to líbí nebo ne, už důležitý neni... mimochodem, debilnější logo, grafiku a texty sem dlouho neviděl. ale asi ta kapela stojí na vrtulích ;)
bizz - 20.03.10 16:29:24
Strape, jo, dobry shrnuti, takze predpokladam, ze to znamenalo, e report neni az tak mimo, jak se tady urciti jedinci rozciluji. a stejne by me zajimalo, co za posrane srabackyho curaka je Nezapomnel jsem na nic, kdyz vi, ze mi nekdo obcas rekne PajPaj
Střap - 20.03.10 14:33:22
Tak jo ja jsem nechtel, ale tak tedy - ANO! Na koncert jsem sel. Uprimne jsem chtel videt jak pojede Minority Sound pac reknu to otevrene ten styl rad nemam. Otas je kamos a myslim, ze ten styl dela vcelku schopne. Na nasi milovany scene bych rekl dost mozna nevidane kvalitne. Apocryphal jsem chtel videt jak bude znit po odchodu Jenika. Fajn prichazim do klubu. Sedam u podia kecam s kamosema pijeme pivo. Zacina Blasphemer skutecne se nemohu honosit tim, ze bych poslednich dvacet let ve vezi nemel nic jineho nez metal. Ale par death metalovejch kapel teda zrovna znam. Mam rad kapely jako Diabolic, Fleshtized, Imposer, Dead Congregation, Nox, Centurian, Father Befould a hezkou radku dalsich. Blasphemer mne spolehlive vyhnal mimo svuj dosah. Muzika znela jako mixtura black metalu a sladkych pasazi Kataklysm nebo neceho na ten zpusob. Pro me nuda a je mi jedno kolik vrtulniku zrovna na podiu pristavalo., Apocryphal Death dalsi koncert s Vlastou za mikrofonem druhej, kterej jsem videl. Pokud mne pamet neklame prvni s Matejem aka Wajtem. Podle meho skromneho nazoru se na Matejovi trosku podepsala nervozita a kytary tentokrat tolik netepali, ale beru to jako dan za nervozitu. Styl to neni nejdnodussi a nez si to uplne sedne bude chvilku trvat. Vlasta se mi tentokrat libil hodne. Pida a Otas rekl bych standart. Priste se budu tesit ocekavam progres. Minority Sound? Nemuzu nez souhlasit s recenzi. Myslim, ze spousty CZ kapel se snazi o neco, co jim uplne nejde, ale to nemyslim nejak kriticky, ale metalova velmoc nejsme, ani nahodou. Ok, Minority Sound nejsou moje krevni skupina, nicmene si myslim, ze jejich vykon byl ten vecer opravdu super a musim rict, ze kapela ma hlave hodne srovnany, co chce hrat a jestli diskoteka roztancila cely sal? No a? Proste jako vystoupeni to bylo dobry. Tot vse. Mejte se dal si tu brecte jak jsou na Vas ziny zly...jinak metal se rovna vrtule a na metal se pari a netanci FUJ! ....to jsem se toho tak nechtel ucastnit. Mimojiny J.C. aspon nekecej. J.C. 20|03|10 [14:05] Nadrom: já se vobul akorát do Tebe. Nezapomněl jsem na nic 18|03|10 [13:34] No jo, mistr Pájpáj se zase předvedl. Strč si svou arogantní demenci do prdele. Tohle není objektivní recenze PS: jen mezi nami je to reportaz a ne recenze.
miew - 20.03.10 14:29:36
Pff, ale no tak - jako 'obyčejnej posluchač' musím říct, že jsem byla od začátku do konce - a Blasphemer byli děsiví... Takže moje podpora autorovi! A že někdo pařil - jasně dycky jsou lidi, co hopsají na cokoli *mrk oka*
miew - 20.03.10 14:26:20
Pff, ale no tak - jako 'obyčejnej posluchač' musím říct, že jsem byla od začátku do konce - a Blasphemer byli děsiví... Takže moje podpora autorovi! A že někdo pařil - jasně dycky jsou lidi, co hopsají na cokoli *mrk oka*
J.C. - 20.03.10 14:05:53
Nadrom: já se vobul akorát do Tebe. Pokud to tak vidš, tak si budu myslet, že s těma třema dalšíma jste si seděli navzájem prdelema na hlavě během Apo a Blas Kot: neposlouchatelná kapela, jdu na pivo je o dost lepší a upřímnější varianta. A komunismus nemáme, tak ať si kua píše kdo chce co chce. Pokud se vám to nelíbí, tak to tady zrušte
kot - 20.03.10 13:46:17
jezis, dyt meles porad jen to samy dokola, proste mas jinej nazor tak ho rekni, napis, nikdo ti ho nebere a smir se s tim ze nekdo stal na jinym miste, vnimal to jinak a prestan tady sachovat s nejakejma nesmyslnejma obvinenima ze lhani a vymejsleni si. Doopravdy mas pocit ze kdyby to ten clovek neslysel ze by si to vymejslel, jakoze aby byla recenze kompletniu nebo co? Co je tohle za paranoiu? Bud rad ze o vas napsal odstavec, kdybych to naposal ja, tak byste tam pravdepodobne meli - blsphemer, dalsi z ceskejch neposlouchatelnejch kapel, du na pivo. Bud rad za to, ze ten clovek vas poslech a aspon nbeco napsal, i kdyz se ti to treba nelibi a mas jinej nazor. Napis ho do diskuse a nejaky paranodini obvineni z vymejsleni a lzi si strc za klobouk
T.S. - 20.03.10 13:00:14
Nebzlo by lepší přiznat si svou chybu?.Pokud jsi se právě rozhodl nepsat recenze na české kapely,je jenom dobře.Na lživé a nepravdivé články nejsou čtenáři,kapely,ani Metal Fans zvědaví.
nadrom - 20.03.10 12:50:25
Píďa - a co přesně se tam teda nedělo?to tam na konci koncertu přiletěl létající talíř nebo co?:)jako těch tvejch milion příspěvků píšou ale stále dokola pořád ty samý lidi a shodou okolností jsou všichni členové kapel, kteří nebyli vyneseni do nebe:)a který se navíc se začátku začali trapně obouvat do člověka, kterej navíc ani vůbec recku nepsal...jako končim s touhle diskuzí, protože nemá cenu a je to ztráta času - prostě můj názor (kterej se mnou mimochodem zdíli i 3 lidi, který se mnou na koncertě byli) je v recenzi a jestli se s tim smíříte nebo budete dál řikat, že se to dělo jinak, to už je vaše věc...Já si za tim co tam je stojim...koukám skutečně, že psát recenze na české kapely, který nezvládnou kritiku skutečně nemá smysl, ušetřim čas a navíc lidi nebudou muset číst takovýhle debilní komenty...
molit - 20.03.10 12:08:52
tyju, to je flamů a osobních rovin! líbí se mi,že alespoň na rozdíl od politiky, tady se žádá odpovědnost za vyřčená slova:-D
brutusáčik - 20.03.10 10:50:50
a co takoví PAIN to byla na brutálu diskotéka v hlavním čase!
Píďa (Apo) - 20.03.10 10:17:51
nadrom : plně souhlasím - recka může být dobrá,nebo špatná,koneckonců "100 lidí-100 chutí" a je mi jedno jestli se recenzentům kapely líbí nebo ne,je to věc každýh,ale stále by mělo zůstat u toho,aby byla pravdivá.V tomto případě jsou tam popsány věci,které se tam neděli,jak je naznačováno asi v milionu příspěvcích výše.Normálně se do žádných diskuzí nezapojuju,ale tohle mě rozsekalo .........
pf - 19.03.10 23:52:29
jasně, an koncertě sem nebyl, recenzi na něj nepsal, minority nikdy neslyšel, ale roztančil sem se... hele, je tkaovje problém se podívat, kdo ten článek psal?
nadrom - 19.03.10 23:43:22
navíc recenze je dycky subjektivní, protože je to pohled člověka a ten může mít jinej pocit než vy, takže koukám, že dotčení pánové z kapel a jejich zarití fanoušci by se asi rádi vrátili do komunismu aby měli všichni názory stejný a nikdo si nemoh dovolit napsat nic jinýho nebo nagativního...
nadrom - 19.03.10 23:35:27
hudba je dobrá a špatná a ne že když je něco metal musí to bejt zákonitě dobrý
nadrom - 19.03.10 23:34:37
T.S. - úplnej filozof:) ale spíš takovej lidovej:)nebo spíš vesnickej:) No upřímně řečenozážitek z diskotéky by byl asi tak stejnej jako z blasphemer - jako
Střap - 19.03.10 23:15:26
Je snad tak dobre, ze clovek nic jinyho nez metal neposloucha? Nejsem si uplne jistej jestli deleni hudby na metal a disco je nejstastnejsi, asi jsem mimo misu. Mimoto pokud mas rad veci se zvlastnim feelingem myslim, ze minimalne Igora Stravinskeho by si moc prehlizet nemel. Snad i nektera tvorba Schnittkeho a Schoenberga za to rozhodne stoji. Stejne bych netvrdil, ze hudebne bezcenny v tomto smeru je posledni deska Esbjorn Svensson tria. Spousta rockovy muziky atd. Pravda stylu jmenem death metal pramalo rozumim, protoze jsem si dovolil pustit i jiny veci.
T.S. - 19.03.10 23:14:47
Jo a z toho že tě kapela MS doslova píšeš roztančil,soudím že jsi víc disco než metal,hned ti povím proč.Na metal se paří,tančí se na diskárně fuj .
T.S. - 19.03.10 23:00:33
Za ten pravopis jesm se omluvil,ale o ten tu nejde tady jde snad o METAL,a o diskusi která se týká tohohle článku,který je totálně mimo mísu.Jo a jestli v tom neslyšíš žádné změny to je tvá věc já ano a kurevský.Asi nejsem hluchý a jelukož rajskou hudbu,v nejrůznějších podobách, jménem Metal poslouchám již 20tým rokem(nikdy jsem nic jiného ve věži nepustil FUCK OFF DISCO),dovolím si svůj názor jednak veřejně prezentovat a obhájit.
pf - 19.03.10 22:38:39
myslím tu změnu, ad pravopis: hele, nikdo od tebe nečeká, že budeš karel čapek, ale ů na začátku slova, to se učí tuším ve třetí třídě
pf - 19.03.10 22:37:16
neslyším jí, sorry
J.C. - 19.03.10 22:13:04
já nevim. Já nic nedělám. Jen prudim pisálky diskutabilních kvalit :)))... Tomáš buď chlastá, nebo souloží a Jose je pořád v práci. Všimnul jsem si, že můj první příspěvek nějaký vocasové docela nafoukly. Jo a bubeník Blasphemer sem vlastně píše, páč kdybych ty bicí neprogramoval, tak na ně určitě hraju.... tož, ať tahle veselá diskuze dál pokračuje.... třeba se nám na ten bandzone podívaj i jiní...popularita, to je oč tu běží :))
T.S. - 19.03.10 21:17:35
Tu proměnu uslyšíš když porovnáš jejich demo Holly hog,False face a jejich mini cd.
T.S. - 19.03.10 20:54:18
Jo jasný,omluvám se všem čtenářům za prznění češtiny,ne každý má z Českého jazyka za 1,ale nic to nemění na mém postoji.
pf - 19.03.10 20:47:30
teda tý es přísnej diktát, škoda těch asi 147mi hrubek. ta proměna na kapele ale nějak není slyšet /aspoň na bz/
T.S. - 19.03.10 20:26:34
Nene T.S je zratka mého jména a přezdívky.Nic víc nic míň.Haha
ag - 19.03.10 20:19:03
t.s. je reinkarnace holy agra z metalopole?
T.S. - 19.03.10 20:03:58
Plně sohlsím s názorem Píďi,také jsem vydržel od začátku do konce,a článek vůbec neodpovídá realitě.(to ani náhodou ne).
T.S. - 19.03.10 19:41:35
Nikdo po vás nežádá abyste psali jen slova chváli,ne vždy se vše té či oné kapele povede.napsat o Blasphemer že byl statický to sorry,ale vrtule navíc v plné palbě,a věř mi že u téhle smečky to platí na 150% se mě jako statisté nezdáli,a to jsem byl v předu,ale jak správně píšeš je to věc názoru.Jasně že sepsat článek o tom ,či jiném koncertu =podpora a taky za ní dík,byť ůplně se vším v něm nesouhlasím,ale vezmi si že si to přečtou lidi,kteří tam byli a pak si přečtou tohle přečtou.Chápu že automatové bandy nejsou na koncertech moc oblíbené,i já jsem zántáncem živého bicmena,jenomže u nás takových je pár a hrají v těch známých kapelách a do nějaké ne tolik proslulé kapely je nedostaneš ani heverem.proč taky že.Já nevím v severských končinách existují tucty takových brutálně rychle hrajících smeček,a daří se jim tam,ale u nás v Čechách je jen jedna taková,byť se začínají rodit velmi zdařillé konkurence,a vždy je hodnocení jen a jen negativní,to mě na tom štve nejvíc přitom kapela prošla velmi pozitivní proměnou,a makaj pořád na tom aby se zlepšila,aby to fans jak se říká rozšlehalo,a vždy jen píšete negativně a krom toho že se ti líbili vzhrávky,které maj opravdu super,nic jiného pozitivního nebylo,byť to nepíšete jen kvůli tomu,aby jste chválili to po vás nikdo nechce.Zdravím a čus.T.S:
X - 19.03.10 18:28:08
Hele jako ja ten Blasphemer doted znal, ale neslysel, nak sem nemel pocit, ze bych o neco prichazel, no ale ted jsem si ty rozzlobene hochy vyzkousel na BZ a jako fakt pecka, tohle by tady prekvapilo tak v roce 1998 a to by to taky byla leda tak beckova verze Horde of Worms, coz byl taky melodickej polochliv a taky s automatem. No, blba reklama taky reklama.
Píďa (AD) - 19.03.10 17:31:29
No debata přinejmenšim výživná :-D,nicméně jsem tam byl od začátku do konce a recenze odpovídá tomu,že dotyčný se šel vychcat zrovna když Blasphemer zvučili a udělal si zhruba obrázek o tom co přijde načež odešel popíjet na horní bar.Na Apo dorazil tak v půlce a doklepal to na spodnim baru. A na MS stál v první řadě! - Soudím tak na základě toho že v recenzi jsou takový postřehy,který ve skutečnosti byly uplně naopak .......... nebylo by lepší raději napsat,že mě něco nebaví,tak jsem tam ani nebyl,než splodit takovou snůšku hovadin ?
J.C. - 19.03.10 15:36:15
špatná relama je taky reklama vy bando gejmetalistů :D Rád jsem si rejpnul...hehehe
bizz - 19.03.10 15:12:29
O, Suffo jasny!!!!!! ;-)
Wajt - 19.03.10 15:04:11
O. teď jsi to řádně rozsekl :DD
nadrom - 19.03.10 14:55:32
pf - asi tak:)
pf - 19.03.10 14:41:39
hele, už bych tu debatu uťal nebo blasphemer propadnou dojmu, že když maj nejčtenější článek na marastu, tak jsou zákonitě i populární
O. - 19.03.10 14:37:55
Bizz: JJ ... Šak už jsme se na toto téma mockrát pobavili...Večer Safo? Brut: Ve skutečnosti jsem totiž "Nezapomněl jsem na nic" já a tímhle výlevem zvyšuju sledovanost mých spolků :-D Temná strana dostala se k moci! :))
brutusáčik - 19.03.10 14:25:35
ale jeden malej flejmík, jedno malý přísnění od nadroma a jakou to má hned čtenost :)
bizz - 19.03.10 14:22:09
pf ;-))) O. tak ja jsem to nikdy nehazel JEN na ostatni, mluvim vzdy o jinych vecech - o celym pristupu, zodpovednosti a tom, jak se to cely uzasne svinsky a pocikansku vyresilo
pf - 19.03.10 13:36:01
bizz: sory, něco jinýho je, když si z tebe v hospodě dělám prdel a nějakej blb to tady fluše okolo...
brutusáčik - 19.03.10 13:26:14
pf: tyvoe piváky a jégrofky to se musí zdokumentovat....jako včera budwar v inchebě za 32...sem se lekl jestli nejsem v Libni :)
brutusáčik - 19.03.10 13:23:54
přitom stačilo říct "NEJSME METALOPOLE" :), tam at si chodí pro 9 a 10 :)
O. - 19.03.10 13:21:11
Že by byla vidět písmena pokání z imperátorovi klávesnice? :)))
bizz - 19.03.10 13:18:21
ok, "kdyz za to, že z nich nic nebylo, zrovna on nemůže" mi znelo trkave :)) ale neboj, ja to ustojim i kdyby tam ta ironie byla ;-)
pf - 19.03.10 13:11:20
bez jakýkoli ironie apod.
pf - 19.03.10 13:10:57
bizz: sorry, al jen sem se tě chtěl zastat, to je celý
bizz - 19.03.10 12:39:54
na poradny vetrny mlyny v krajine jste zapomneli! pf, ze te to furt bavi :)))
nadrom - 19.03.10 12:35:19
gába - jj - a nebo vydat jednu verzi normální a pak jednu verzi pro pány z blasphemer, která bude o trolích čarodějích, kde jednorožci kakají motýlky a za svitu duhy tam všechny kapely odehrávají nejlepší sety:)
gába - 19.03.10 12:32:44
no ne prave si z toho mas vzit ponauceni, priste musis o vsech kapelach psat jen v superlativech, neco jako "blasfemur byli nejlepci pytcho" i kdyz treba stali totalne za hovno
nadrom - 19.03.10 12:26:40
pf - přesně tak, hlavně si pánové z Blasphemer asi myslí, že musíš jezdit turné za bicíma a mít aktivní kapelu, aby si moh psát články:) - tudíž sem zvědav, kdy jejich automat něco napíše:)
pf - 19.03.10 12:14:02
btw nevim, co je ten kretén, co se ani nepodepsal, zač a říkám to nerad, ale omlacovat tady šéfovi jeho kapely, když za to, že z nich nic nebylo, zrovna on nemůže, je přinejmenším podpásovka
bizz - 19.03.10 11:47:43
a na Jégrofky bys nemel zapominat! ;-)
pf - 19.03.10 11:38:43
... tak je z toho osmistránkovej report, jak si jel tramvají, jak si pil na baru apod. ;)
brutusáčik - 19.03.10 10:07:17
no tyvole...kapely maj štěstí že tam šel nadrom, nevim nevim psát to já :-)
pf - 19.03.10 09:56:46
taky se mi po plaSSme stejska
bizz - 19.03.10 07:58:49
jj, po vcerejsim Braniku mi tu plazma pekne uz zacina vřít, to bude hned :)
antihumanoid - 19.03.10 07:53:53
starej marast a plazmu na vás!
nadrom - 19.03.10 02:45:27
Kot - Jo, máš recht, normálně si negativní reakce docela beru, ale tomuhle se můžu jenom smát,
O. - 18.03.10 22:13:41
Adamos: jasně ale sám víš, že v narvanym kainu je to docela problém, protože ty lidi vepředu dělaj špunt a dozadu jde ten zvuk tlumenej...:-/
pf - 18.03.10 22:04:56
hele,sice seš asi dobrej na banjo,ale jediný důležitý sou vrtule ;)
Adamos - 18.03.10 21:56:30
O. já si ale myslím, že zvuk by měl bejt v pořádku hlavně u podia, protože pro kapelu jsou důležití především fanoušci v kotli.
O. - 18.03.10 21:46:07
Ten večer zvučil klasicky Ivoš...A je pravda, že vepředu se tam vydržet nedalo. Nicméně právě u zvukářského pultu byl zvuk OK...
pf - 18.03.10 20:44:20
jojo, retro letí a m=oda komicky urážlivejch blbečků, co nesnesou, že někdo neco vidí jinak, je zpět, bomba, vau, to můžu z mrtvých vstát i jediný fanzin, co vychází včas ;)
Adamos - 18.03.10 20:38:12
mimochodem, kdo zvučil ten večer?
Adamos - 18.03.10 20:36:13
J.C. myslím, že by o nás napsal, že jsme vůbec nevystoupili, stejně jako jsi to udělal ty. A měl by pravdu. Myslím, že za daných okolností to bylo vcelku pochopitelné.
bizz - 18.03.10 19:19:12
pane T.S. chtelo by to trosku duvtipu a nadhledu. snad neni veci autora kapely nutne podporovat a chvalit je, pokud nema takovej dojem. obejektivita je subjektivni, ty to mas takhle, tamten jinak, Nadrom tak, jak napasl a dalsi by vas poslal do pici vsechny s tim, ze jste kokoti vsici, s timhle nepochodis. a pokud jsi nad tim nepremyslel, tak uz jen to, ze clanek vysel, se rovna podpore, dali jsme temto kapelam prostor na ukor jinych a pak taky to, ze nikde jinde jsem report z teto akce necetl, cili zkus napsat report presne v tehle delce a uvidime, kolik ti to zabere - na to, co pises, by si zadnej autor asi cas nehledal. pro tebe je mozna bezpredmetnej a na picu, ale praci s tim autor mel. kdyby nechtel kapelu/y podporit, vysral by se na to a nic nepsal. a navic se to nedela jen pro kapely, ale taky pro lidi, co to ctou, ne? zas supr debaty tohle..
T.S. - 18.03.10 19:09:08
Zdar lidi,Kokám že pan recenzent zase smáznul kapely které buď neposlouchá anebo daným stylům nerozumí.Takovéhle recenze jsou těm kapelám k ničemu ,byl jsem na koncertu,narozdíl o pana hodnotícího tento koncert,mám takový dojem že jsi to psal doma aniž bys byl účasten,nebyl by to první případ,kdy čtu podobně zvrácenou recenzi,teď nemám na mysli jen ty tvé.Tak Blasphemer byl statický,hmm to promiň ale buď jsi hodně náročný,ale spíš bych řekl že jsi tam vůbec nebyl,špatný zvuk měla každá,toho večera vystupující kapela bez rozdílu,zvuk byl tak nakouřený že ve předu se nedalo vydržet,to bylo o zdraví.Bylo to i dost přebasované,takže další důvod tvou recenzi neakceptovat,není vůbec objektivní,a už vůbec ne věcná.Blasphemer hráli v ďábelském tempu tak jak jsou fanoušci zvyklí a s velkým nasazením,ale stejně jak je tak i ostatní kapely,srážel ten příšený zvuk.Chudáci fans kteří přišli opravdu v hojném počtu,a všem návštěvníkům děkuji za pěknou atmosféru.Ještě lituji lidi kteří tam byli a pak si přečtou takovéhle stupidní hodnocení které zas jenom shazuje kapely a místo toho aby tuto nekomerční scénu alespoň podpořila.mám z tohoto článku velmi hořké pocity.Nevím proč recenze nepíší lidi,kteří chtěj pro metal něco udělat.Tímto způsobem určitě dobrou službu neodvedeš.Meta forever!!!!!.
J.C. - 18.03.10 17:10:20
Adamos: máš pravdu, vrtule koncerty nedělaj, ale to byla pouze reakce na to, že autor psal něco ve smyslu, že se na podiu nikdo nehejbal.... By mě zajímalo, jakej report by ten týpek napsal na vystoupení Mindwork v Příbrami :D Nevydim nic špatnýho psaní negativních reakcí na "negativní" recenzi. Na pozitivní recky se přece píšou pouze pozitivní názory... Prostor pro tuto diskuzi by pak ztrácel smysl, nemyslíš?
Adamos - 18.03.10 16:11:43
třeba je vrtule vrchol koncertního nasazení a víc už to prostě nejde :-) hlavně by mě teda zajímalo, jak dělá vrtule J.C., když má vlasy asi stejně dlouhý jak já
bizz - 18.03.10 15:42:39
jen k J.C., vrtule koncert nedelaj prece ;-)
Adamos - 18.03.10 14:45:35
J.C. super přístup :-), jen jim to nandej
gába - 18.03.10 14:43:38
brut: ne ne sorry ja myslel ten vtipek s bizzovymi prezdivkami
kot - 18.03.10 14:43:32
ty seš teda vocas. Kritiku snesu dobře, ale krom toho, že jsi hluchej, tak si taky slepej. Za špatný zvuk kapela nemůže a ten večer to bylo na piču u všech. Jak dlouho si vydržel podo podiem, když hrál Blasphemer, co? Minutu? Z toho reportu je to celkem znát. Tam máme tančit jak Britney Spears? Vrtule jsou Ti málo? Nevim proč, ale takhle omezenj report jsem dlouho nečetl. Jinak dík za snahu vůbec něco napsat :)) No jo, mistr Pájpáj se zase předvedl. Strč si svou arogantní demenci do prdele. Tohle není objektivní recenze, ale jen shazuješ kapely, který ti nejsou po chuti. Sám nejsi schopen toho, mít vlastní kapelu, se kterou by jsi koncertoval, ale všechny okolo kritizuješ. Tohle umí každej. Až budeš na podiu sedět za bicíma, a předvedeš něco ukázkovýho, tak pak teprve piš takovýhle recenze. Zdar tady se zase krasne ukazuje proc nechodit na prihlouply cesky predkapely jako blasphemer. sobe usetris trapeni a nikoho neurazis. a kdyz uz to nahodou slysis tak staci zminit ze tam hraly a nijak dal se nerozepisivat, ztrata energie za nic. i kdyz zase, obcas se popichnout musi. a kdyz pak vidis jak se ozvou naprosto dotceni dva cleni ze tri nebo kolika, srdicko zaplesa
bizz - 18.03.10 14:36:57
heje pane Nezapomněl jsem na nic, co ty jsi za čuráka? schovavas si prdel za debilni nick? J.C., co ja vim, tak vsichni (vcetne kapel, viz komenty vyse) si na zvuk ten vecer stezovali. ale obecne: zazil jsem v Kainu koncerty, na ktery se nezapomina, takze za sebe rikam, ze to tam jde a kdyz tam akce, jenz me zajima, je, vzdy, a beze strachu ze zvuku, jdu. ale ne vzdy se zadari, to je jasne
brutusáčik - 18.03.10 14:32:30
gába: myslim zvukem, byl jsem v kainu vlastně poprvé a přímo na warlotech byl to jejich první gig tady, a zvukově perfektní...
gába - 18.03.10 14:30:01
brut: jasne:-))
Wajt - 18.03.10 14:28:08
V Kainu jsem odehrál cca 10 koncertů a zvukově byl tenhle zdaleka nejhorší. V tomhle ohledu to tam obecně bývá hodně v klidu, žel tentokrát se posvícení nekonalo :(
O. - 18.03.10 14:25:32
V Kainu hodně záleží kde člověk stojí...obzvlášť pokud je tam plno jako bylo na tohmle koncertě...U zvukaře se to většinou poslouchá super, ale člověk přijde dopředu a za a) málem mu to urve hlavu jak je to nahlas a za b) to tam stojí prostě za nic :-/
brutusáčik - 18.03.10 14:21:15
zvuk asi jak kdy..warloti to tam zabili...a fleshgod apocalypse a kapely predtim tak nikterak moc..
Coornelus - 18.03.10 14:15:08
čau, na koncertě sem byl a nutno podoktnout že tak strašný zvuk sem na koncertech za poslední rok neslyšel, pravda nevim kde stál pan recenzenet ale já jsem byl na všechny tři kapely vepředu a fotil. A ve předu byly basy uplně tragické a vše přehlušily. Asi si měl bezva flek:)
brutusáčik - 18.03.10 14:07:49
marast je jen Bizz, ale má spousty přezdívek :-) třeba střap, gorre abbro a tak :))
Coornelus - 18.03.10 14:06:47
čau, na koncertě sem byl a nutno podoktnout že tak strašný zvuk sem na koncertech za poslední rok neslyšel, pravda nevim kde stál pan recenzenet ale já jsem byl na všechny tři kapely vepředu a fotil. A ve předu byly basy uplně tragické a vše přehlušily. Asi si měl bezva flek:)
O. - 18.03.10 14:03:34
Bizz by sundal všechny bez rozdílu :))) *mrk*
Wajt - 18.03.10 13:52:07
Nezapomněl jsem na nic: možná by to v tom záchvatu kritiky chtělo kouknout na autora, zjistil bys, že Bizz s tím nemá nic společnýho.
Nezapomněl jsem na nic - 18.03.10 13:34:44
No jo, mistr Pájpáj se zase předvedl. Strč si svou arogantní demenci do prdele. Tohle není objektivní recenze, ale jen shazuješ kapely, který ti nejsou po chuti. Sám nejsi schopen toho, mít vlastní kapelu, se kterou by jsi koncertoval, ale všechny okolo kritizuješ. Tohle umí každej. Až budeš na podiu sedět za bicíma, a předvedeš něco ukázkovýho, tak pak teprve piš takovýhle recenze. Zdar
J.C. - 18.03.10 13:04:24
ty seš teda vocas. Kritiku snesu dobře, ale krom toho, že jsi hluchej, tak si taky slepej. Za špatný zvuk kapela nemůže a ten večer to bylo na piču u všech. Jak dlouho si vydržel podo podiem, když hrál Blasphemer, co? Minutu? Z toho reportu je to celkem znát. Tam máme tančit jak Britney Spears? Vrtule jsou Ti málo? Nevim proč, ale takhle omezenj report jsem dlouho nečetl. Jinak dík za snahu vůbec něco napsat :))

Zkus tohle