Galerie
GORGONEA PRIMA, NAURRAKAR, DAMNED OF LIGHT
Radka
9.6.2012
Praha, Exit-us

Vložit komentář

shogun - 07.01.13 17:51:04
Bloody Lair teď ve čtvrtek hrají v prvním kole Metalgate Massacre, tak jsem zvědavý. Organizátory jsem na možnou závadnost kapely diskrétně upozornil.
Radka - 28.06.12 22:43:06
Když už jsme u toho, nemohl by někdo smazat i fotky Primy? Jeden důvod je ten, že nepochopim, jak "fotografovi/fotografce" nemůže dojít, že s bleskem to asi moc nepůjde, když hrajeme pod UV světlem. Takle vypadáme jako párek debilů. A zadruhé bychom byli neradi s touto akcí spojováni:-) Díky
Fotografce to samozřejmě došlo, snad není tak pitomá, jak vypadá, ale bohužel naráží na technické nedostatky svého nástroje. Nepřipadá mi, že byste vypadali jako párek debilů, navíc jsou tam i fotky bez blesku. Každopádně tohle rozhodnutí nechávám na Bizzovi. Jestli myslíte, že je to tak zlý, tak to pro mě za mě smažte.
Sud - 27.06.12 07:59:25
reknu ti to takhle, neda to moc prace udelat si obrazek.) just sayin'
brutusáček - 27.06.12 00:48:07
náglové? se fakt dostanem do bodu že i českej black budem lustrovat..... ..jen jestli je ta Cornovo pleš pravá!? :)
Sud - 26.06.12 20:09:25
ja se jen divim, ze nikdo neresil recku na Sator Marte.)
bizzaro - 26.06.12 10:31:53
GP: Proč jste se akce účastnili, když s ní nechcete být spojováni?
bych rek, ze jen vtipkujou na tu bujarou diskuzi :)
BMK - 26.06.12 10:14:11
GP: Proč jste se akce účastnili, když s ní nechcete být spojováni?
brutusáček - 25.06.12 07:45:30
A zadruhé bychom byli neradi s touto akcí spojováni:-) Díky
jestli tohle bylo myšleno vážně...tak to aby jste si hlídali každou akci kde budete hrát...a v žatci na liďáku tuplem :)
H - 25.06.12 01:47:38
Když už jsme u toho, nemohl by někdo smazat i fotky Primy? Jeden důvod je ten, že nepochopim, jak "fotografovi/fotografce" nemůže dojít, že s bleskem to asi moc nepůjde, když hrajeme pod UV světlem. Takle vypadáme jako párek debilů. A zadruhé bychom byli neradi s touto akcí spojováni:-) Díky
brutusáček - 21.06.12 10:26:37
ta nezakazuje..ta likviduje :)
LordSnape - 20.06.12 22:48:23
Já se těším až bude zakazovat moji hudbu stále sílící muslimská menšina pro moje nekorektní politicko-náboženské názory.
Radka - 20.06.12 21:18:00
Z mé strany asi takhle: přišla jsem, viděla jsem, slyšela jsem, nafotila jsem. Nevěděla jsem o žádné nekorektní minulosti atd. S Bizzem jsme se dohodli, že fotky Bloody Lair budou staženy. Chápu, že to vyvolává diskusi, ale spoléhala jsem na info o kapele od Střapa. Je fakt, že jsem taky, stejně jako Arcanus, žádné projevy extremismu na koncertě nezaznamenala. Tedy kromě toho zminěného blbečka. Fotky, na kterých se tenhle pomatenec objevil, jsem smazala. A mrzí mě, že jsem ho nestihla vyfotit, jak hajloval, debílek. (Aspoň by se to dalo někde zveřejnit.) Ale co. Kapely mi přišly v pohodě a Bizzova zpráva mě opravdu překvapila. Ale otázka, jestli takové kapely podporovat tím, že půjdeme na jejich koncerty s tím, že nám jde "jen o hudbu", je fakt na dloooooohou diskuzi. Já sama s tím mám problém. :-(
Střap - 14.06.12 15:41:05
Arcanus díky za doplnění. Určitě i po tom, co píšeš tě nemá nikdo důvod hanět. Od toho jsem jaksi hodně daleko. Určitě ti v pořádání akcí fandím a nemám důvod ti ničím házet klacky pod nohy sám vím jaký to je. Takže, asi tak píšeš už jako druhej člověk, že ok...pokud ti na akci přišel nějakej pitomec určitě tohle nejde úplně ovlivnit. Pokud si ujištěn, od lidí, že bát nemusíš nakonec byl klid tak "ASPOŇ" tak. Nemám z toho, co píšeš pocit, že bych ti neměl věřit. Jinak zcela upřímně za mě jsem viděl to jméno a zavrhl jsem návštěvu.
Arcanus - 14.06.12 15:23:37
Já jsem tu akci pořádal. Na blackové scéně už se nějaký pátek nepohybuji, ale black jsem do klubu chtěl jako zpestření, aby se nám tam nestřídal neustále akorát oldschool metal a moderní death. Původně jsem pozval kapelu Darkness of Hell, jejíž nahrávky se mi na BandZone.cz celkem líbily, ovšem zpěvák této kapely mi odepsal, že nemohou a že místo toho může nabídnout Bloody Lair, v nichž rovněž zpívá. O té kapele jsem dříve neslyšel, ale to není zrovna u blacku nic neobvyklého, tak jsem si řekl: Proč ne? Kolega z produkce i provozák mě upozornili, že kapela má údajně nacistickou minulost. Všemi lidmi, co je znají, i ostatními kapelami i lidmi v black metalu se pohybujícími jsem byl ale ujištěn, že jakékoliv projevy extremismu jsou pro kapelu od změny na postu zpěváka minulostí. Rušit kapele vystoupení kvůli nařčením typu "jedna paní povídala" mi přišlo absurdní, tak jsem si řekl, že dostanou šanci. A ačkoliv se nejednalo o kapelu hudebně nějak vynikající, po stránce lidské mi přišli naprosto ok a příjemně se s nimi jednalo. Kromě jednoho ožralého nácka-pózera z publika jsem na akci žádné extremistické projevy nezaznamenal. Suma sumárum: Pokud jsem pozváním kapely někoho z návštěvníků akce pohoršil, omlouvám se. Myslím ale, že vše proběhlo naprosto bez problémů a že i Bloody Lair svým dílem pomohli k vytvoření parádní apolitické black metalové atmosféry :-)
gorth - 14.06.12 15:02:11
nájezdy z webu odpor.org na marastu, plné chvály jaký to bylo super
to doufám není myšleno vážně?))
brutusáček - 14.06.12 09:38:03
Soudný člověk pochopí, že fotoreport z koncertu, i kdyby se tam stínaly hlavy neg... afroameričanům, nemá nic společného s názory/postoji redakce. Naopak, ať se čtenář dozví, že je ta či ona kapela tvořená trotlama!
soudný člověk ano, ale kdyby marast byl jedinej zin kdo by to měl online tak by se pořádaly nájezdy z webu odpor.org na marastu, plné chvály jaký to bylo super.... a i kdyby tak či tak teoreticky něco takového bylo, bez komentáře by se to nebešlo, muselo by být vysvětleno proč...takže můžeme v diskuzích stokrát pičovat na nágly, ale ten efekt bude nulovej oproti tomu to nemít vyvěšené..tady se držím názoru nedát prostor.. add Dio: yes, 1. jezdec apokalypsy byl přítomen...druhej zůstal před branama :)
Střap - 14.06.12 09:27:09
Tak jo panáčci myslím, že jak to tady Trym krásně rozjel je třeba napsat jak to opravdu bylo. O tom, co jsou Bloody Lair zač jsem Bizzovi napsal já. V žádným případě jsem mu nepsal ať stahuje fotky, protože jsem přesně věděl, co v takovým případě vznikne. Je to jeho rozhodnutí a respektuju ho. Tryme věř tomu, že tohle opravdu už není sranda. Jestli si myslíš, že nekdo, kdo se podílel na organizaci nágl demošek je fakt někdo, koho krátíme na nějáký svobodě tak máme opravdu jiný představy o svobodě. Tak a je to venku. Bizze jsem jen upozornil, co na webu má. V žádným případě jsem mu nepsal ať stáhne fotky, ale docela jsem považoval vhodný, aby to věděl. Add s tímhle nemá nic společnýho. Zcela upřímně docela chápu, že se Michal ptal, co a jak. Vůbec mi v tom případě nevadí, že ty fotky chtěl. Prostě to beru, že metalák přišel na koncert neviděl nic špatnýho tak chtěl fotky. Nic, co bych někomu vyčítal prostě normální postoj metalovýho fanouška. Taky mám rád svojí muziku.....Pokud tě zajímá něco z pozadí koncertu Diocletian tak věř tomu, že politická korektnost se případě toho koncertu řešila opravdu hodně. Což ti myslím potvrdí Sud nebo klidně i Bizz. Nakonec můžu říct, že jsem tak nějak rád, že jsem nechal přesvědčit, protože žádnej nacismus se fakt nekonal. Pokud teda nepočítám účast Bruta, Akha nebo třeba Ese. To jsou ty nejnebezpečnější neonacisti pod sluncem....teď jsem zvědavej, kdo ten vtip nepochopí.
AddSatan - 13.06.12 22:25:54
Na tom co říká m4xp4yn3 je určitě kus pravdy, na druhou stranu, negativní reklama, taky reklama, samozřejmě není to jednoduchá otázka. Pro mě za mě, i kdyby tu ty fotky byly, prudit do toho nehodlám (prudil jsem do stupidity jistého textu, navíc v jiném kontextu než "závadnosti" - pro nevšímavé Trymy na začátku diskuze), když tu nebudou o to líp. Jak říká bizz, pak to jde hlavně na jeho hlavu, takže chápu jeho kroky. Hlavně doufám, že tohle bude můj poslední příspěvek v téhle diskuzi a doufám, že mě tady Trym v příštím příspěvku neoznačí za Vůdce Antify, Národního odporu a Big Brothera Marastu současně (věřím, že by si záminku našel) :))) a nebudu muset reagovat na podobné "demence" viz. níže. Nechť to tu hnije v pokoji.
m4xp4yn3 - 13.06.12 20:49:26
Ta blacková sračka by tu neměla být především kvůli své (ne)kvalitě, na druhou stranu, kdyby tu - hypoteticky - koncertoval Varg, střelili byste sem fotky nebo ne? Soudný člověk pochopí, že fotoreport z koncertu, i kdyby se tam stínaly hlavy neg... afroameričanům, nemá nic společného s názory/postoji redakce. Naopak, ať se čtenář dozví, že je ta či ona kapela tvořená trotlama!
bizzaro - 13.06.12 20:37:09
vite, ono se vsechno nedostane na povrch, cili ty problemy, ktery pak plynou ze zverejneni neceho, co je "zavadany" (ty uvozovky sem dam umyslne), zustavaj u me - v mym mailu, v mym telefonu. takze nez abych neco resil, jak jsem napsal Michalovi, z obezretnosti/opatrnosti, prave proto, jsem to stahnul. neni to nevratny, az se ta zalezitost vyresi, treba tu fotky budou zpet. Trym by nemel hrotit a Stějtn je nad veci.. no tak, klucííí * jen mam pocit, ze se tim "invisiblem" tomu reklama udelala vetsi, nez kdyby to tu zustalo ;)
brutusáček - 13.06.12 20:34:57
Myslim si, že marast bude nekorektni v hnusnym, cernym humoru pokud pujde o vtip, ale vzdy tu budou lidi (doufam), že lidma co to budou myslet vážně budou opovrhovat a vůči nim se vymezovat. To že se neprojevuje v kapele přimo, ale někde jinde bokem, to už je na posouzení každeho jak to má.
AddSatan - 13.06.12 19:58:35
Trym: když teda tolik respektuješ "Bizze jako praotce zakladatele" tak nevím proč tu pak vykřikuješ nesmysly o: "evropským výboru pro posuzování vhodnosti hudby" apod. absurdnosti, to s tím co se tady odehrává, podle mě nemá co dělat. Šéf se rozhodnul, tak co... Druhá část Jardo :) je stejná blbost jako "evropský výbor pro posuzování vhodnosti hudby"apod., tyhle věci se tady řešily už dříve - viz. diskuze k NM, víš prdlajs, tak mě tu z toho laskavě neosočuj, já jsem jenom přidal názor, tyhle věci se řešily i na jiných zinech a i na těch kde je to lidem "o dost víc jedno", já jsem schopný o tom normálně diskutovat, bavit se s tebou, ale ve chvíli když začneš pindat věci jako o příspěvek níže tak jsi pro mě prostě mimoň (a to jsem ještě dost slušný a ukaž mi koho jsem tak jinde označil/resp. bych měl s někým konflikt jako s tebou - to k tomu "kdokoliv" ) a táhni do prdele! A co kdo poslouchá je jeho věc - to už fakt přeháníš. Znova zdůrazňuju, že tohle jsem já nerozjel, tohle se mohlo už dávno uzavřít kdyby si nezačal kecat kraviny o "ideopolicii" a podobné blbosti.
Trym - 13.06.12 19:37:40
Zin dělají lidi a ti zastávají nějaký názor
Různí lidi, různé názory. Třeba já a AddSatan se zjevně neshodneme vůbec na ničem, přitom oba tvoříme tentýž zin. Já nicméně respektuju Bizze jako praotce zakladatele a chtěl bych slyšet od něj, proč myslí, že je dobré, aby Marast zastával nějakou "politickou korektnost".
... jsi úplně mimo(ň). Co věta to hovadina. Sorry.
Dík, žes mi tak pěkně objasnil. Mimochodem od doby, cos sem přitáhl, Štěpáne, je tě tu dost plno a každá druhá diskuse je nacpaná tvojí jedinou svatou pravdou, s níž kdokoli nesouhlasí, je mimoň. Tohle tvoje ideopolicajtství tu akorát kalí vodu - myslím, že Marast byl vždycky hustý právě proto, že se tu potkali lidi z úplně jiných kultur a každý se nějak obohatil. Po debatách, jestli se smějí poslouchat/recenzovat Nokturnal Mortum nebo Diocletian, mi to začíná kurva chybět. BTW demokracie je, když dva vlci a jedna ovce hlasují, co bude k obědu. Já preferuju svobodu.
AddSatan - 13.06.12 19:09:37
gorth: to můžu, ale jak jsem psal, já nic sám nerozjížděl - aby to zase nevypadalo... na druhou stranu víme dost... ale Trym prostě mimo, to je fakt absurdní :)) Máme demokracii ne? :))
gorth - 13.06.12 18:58:53
nevím, taky mi přijde přehnané vyhodit kapelu takhle "přes jedno" - která zřejmě sama nevystupuje jako NS - ale zas bych to nepřeháněl jako Trym... (btw, "nemáme důkaz".. presumpce neviny? ale nevím, žejo... -> sejtne, můžeš mi taky přeposlat ty důvody?)
AddSatan - 13.06.12 18:42:57
Souhlas s brutusáčkem. Je mi smutno z Tryma, opět... jsi úplně mimo(ň). Co věta to hovadina. Sorry.
brutusáček - 13.06.12 18:11:54
Zin dělají lidi a ti zastávají nějaký názor, pokud usoudí, že je to příliš, mají právo na to to eliminovat. Nevím jak je to přesně s tímto člověkem, ale předpokládam, že se to zákulisně řešilo a rozhodování nebylo z patra. Mně osobně by přišlo děsně alibistický tady mít všechno (a potažmo tomu dělat reklamu) a v diskuzi halekat, že to neni korektní...
Trym - 13.06.12 17:33:56
   anonymous: A na základadě jakých důvodů byli vymazáni? To by mě docela zajímalo  politicka nekorektnost. (chces-li fotky, muzu ti je nekam upnout)
Vůbec nevím, oč běží, ale po přečtení téhle diskuse je mi fakt smutno. Prý "politická nekorektnost" - cože? To je prdel? Nebo co jsme, ty vole, evropský výbor pro posuzování vhodnosti hudby, jestli je dostatečně zelená a levicová, nebo metalový zin? Tahle zdejší lobby za podporu "jen té správné hudby" mě poslední dobou dost sere. Stokrát nadávejte na nácky, stokrát je posílejte do prdele, stokrát se v diskusích vyjadřujte proti podpoře věcí, co vám osobně nevoní - ale se zinem, kde se cenzuruje obsah a funguje myšlenková policie, bych nechtěl mít společného.
Střap - 13.06.12 14:40:58
AddSatan: Přeposláno budeš se divit, kdy to vlastně rozlouskl:-) Nechme to tady být.
AddSatan - 13.06.12 14:20:15
Však já se jenom zasmál stupiditě :) Pak teda i argumentu, že musím někomu vidět do hlavy, abych ho dokázal dostatečně "objektivně" posoudit. Argumentů by bylo dost, ale fakt tu chcete zase rozjíždět nějaké flamey o tom "kdo jak co myslel a s kým se kamarádí/hrává ?" :) Ani já už ne (minimálně ne na téhle úrovni). Střap: ti přepošlu e-mail pro bizze, abys viděl, že jsem já tentokrát rozhodně nijak "nevyšiloval" aby bylo jasno, jen těch ALE tam visí poměně hodně :)
bizzaro - 13.06.12 14:18:15
Michale, ja sam zadnej dukaz nemam, to prece ani vzdycky chtit nemuzes. stejn eje to s tim videnim do hlavy. dostal jsem naky podnety a musel se nejak rozhodnout, pokud me nekdo z kapely nebo jim blizkych bude kontaktovat, rad se, jakozto s tebou, o tom pobavim a vyresime to. nema smysl tim tady zaplnovat diskuzi. to rozhodnuti padlo, neni nezvratny samozrejme, mozna nebylo fair a nevyplynulo z nejakyho (oficialniho) soudu, ale uprimne, koncerty "zavadnejch" kapel dost casto probihaj v pohode, v textech taky nic nenajdes, ale samotni lide nebyvaji kolikrat v pohode. ver, ze takovyhle rozhodovani neni otazkou vteriny, spis opatrnosti nez nejakyho odsudku, i kdyz si tim nabiham na spoustu dalsich budoucich otazek tykajicich se jinych kapel atd., rozhodne dlouhy a nejednoduse resitelny tema (napr. jsem ja zavadnej, kdyz nekoho takovyho znam?). jak uz jsem napsal, BL neznam a neni duvod se s nima o tom nepobavit.
Michal - 13.06.12 13:57:27
Souhlasím se Střapem, nehodlám se zde dohadovat, jen mě zajímalo zda mi někdo bude schopen předložit nějaký konkrétní důkaz na základě kterého by měla být kapela zavrhnuta. Celý koncert jsem si užil, na fota jsem zvědav a tím bych to asi uzavřel.
Střap - 13.06.12 13:16:27
AddSatan: Myslím, že tentokrát veselo nebude. Prostě se to vyřešilo nic šílenýho se nestalo prostě klídek. Myslím, že Michal nic strašnýho nenapsal. Prostě byl jen na blackovým koncertu. Líbilo se mu to tak chtěl fotky. Fakt, že to Radka v klidu nafotila a ničeho si nevšimla mi říká, že akce byla sama o sobě, asi v pohodě...jen tam bylo "ALE"
Michal - 13.06.12 13:08:00
bizzaro: Samozřejmě, za obsah ručíte takže pokud usoudíte, že je kapela závadná tak je vaše rozhodnutí pochopitelné.
AddSatan - 13.06.12 12:54:48
Radka: já se v ničem nerýpu, kliknu, kouknu, přečtu, "chápu" a směju se :)))) no strašlivé bláboly jsou to rozhodně, ale odvaha to někde prezentovat fakt :)
Hele do hlavy nikomu nevidíš takže težko posuzovat jejich osobní názory.
to je zase argumentace :))) tady bude ještě veselo...
Střap - 13.06.12 12:52:48
No tak on bude možná pak ještě problém v těch členech. A ty názory nejsou zase úplně ok. Ovšem jestli říkáš, že to na koncertě bylo ok. Tak "aspoň" tak no. Osobně nejsem zastánce nějákýho perzekuování, ale jsou věci, který prostě podporovat nechci. Myslím, že se na to většina tady shodne, ale tak fotky dostaneš tak nakonec můžeš být spokojen. Hlavně, že sis užil akci a bavilo tě to. Nic proti...
Michal - 13.06.12 12:34:51
Michal: Jinak né, že bych se v tom chtěl vrtat. Jen myslíš, že ty důvody jsou blbost? Jen jestli náhodou kapele nekřídíme, protože to bych zase jako nerad.
Hele do hlavy nikomu nevidíš takže težko posuzovat jejich osobní názory. Každopádně samotná kapela v textech nemá dle mého názoru nic závadného a nebo si tam snad něco našel? Na koncertech jsem také nezaregistroval žádné závadné projevy a nebo gesta z jejich strany, tak v čem je tedy problém?
bizzaro - 13.06.12 12:20:28
zajímalo mě, zda se někdo zabýval tím jestli ta upozornění mají pravdivý základ, nebo zda byla fota rovnou odstraněna. Pokud tě tedy mohu požádat, reupni někam ty fotky a dej mi sem odkaz. Díky
no.. tak za obsah odpovidame my, cili mame, souhlasis urcite, pravo zverejnovat, co chceme. samozrejme rozhodovani probehlo, jinak by fotky byly smazany uz vcera asi v pet odpoledne. odkaz ti poslu na maila, pisni mi, pls, pres formular v profilu
Střap - 13.06.12 12:00:20
Michal: Jinak né, že bych se v tom chtěl vrtat. Jen myslíš, že ty důvody jsou blbost? Jen jestli náhodou kapele nekřídíme, protože to bych zase jako nerad.
Michal - 13.06.12 11:55:58
   anonymous: A na základadě jakých důvodů byli vymazáni? To by mě docela zajímalo  politicka nekorektnost. (chces-li fotky, muzu ti je nekam upnout) ja tohle nak nesleduju, ale byl jsem upozornen nekolika lidmi, kteri se v tom pohybuji a zajimaji se. Sekhmeth asi znas, ne?
Tušil jsem, že to budou tyto důvody, ale zajímalo mě, zda se někdo zabýval tím jestli ta upozornění mají pravdivý základ, nebo zda byla fota rovnou odstraněna. Pokud tě tedy mohu požádat, reupni někam ty fotky a dej mi sem odkaz. Díky
brutusáček - 13.06.12 11:36:07
bizzaro:D jsem ti to do mailu psal. Dobrá hlína...žádný výčitky pohoda. Radka: Ono to právě dává smysl. Blondýni do toho. Čili Bizz, Brutusáček a já samosebou :-))
mam obvolat své jezdce? ještě to vezmeme přes blanický kopec a vyrazíme! :)
bizzaro - 13.06.12 11:31:58
A na základadě jakých důvodů byli vymazáni? To by mě docela zajímalo
politicka nekorektnost. (chces-li fotky, muzu ti je nekam upnout) ja tohle nak nesleduju, ale byl jsem upozornen nekolika lidmi, kteri se v tom pohybuji a zajimaji se. Sekhmeth asi znas, ne?
Michal - 13.06.12 11:03:22
ackoli byly fotky pekne, Bloody Lair byli z galerie z, ehm, "pochybnych" duvodu zneviditelneni
A na základadě jakých důvodů byli vymazáni? To by mě docela zajímalo, pokud to tedy není tajné.
Střap - 13.06.12 09:12:03
bizzaro:D jsem ti to do mailu psal. Dobrá hlína...žádný výčitky pohoda. Radka: Ono to právě dává smysl. Blondýni do toho. Čili Bizz, Brutusáček a já samosebou :-))
bizzaro - 13.06.12 08:51:36
ackoli byly fotky pekne, Bloody Lair byli z galerie z, ehm, "pochybnych" duvodu zneviditelneni
Radka - 13.06.12 00:56:03
mě taky a nehodlám na tom nic měnit :))) "vyčisti špínu bojuj jako lev do zbraně se dej bitevni to řev svatý Václave nedej zahynout nám ani budoucím " úryvek z jejich textu Synové české temnoty. Satanisti/antikřesťani vzývající sv. Václava :))) Hlavně, že v tom evidentně kluci mají jasno :) Mám dost. A co by na to asi řekl Dan Landa, zazpíval by si s nima chorál ? :))
Nesmíš se v tom tak rejpat. Jinak bys zjistil, ze to cely mozna ne tak uplne dava smysl. :-D
AddSatan - 12.06.12 21:53:24
mě taky a nehodlám na tom nic měnit :))) "vyčisti špínu bojuj jako lev do zbraně se dej bitevni to řev svatý Václave nedej zahynout nám ani budoucím " úryvek z jejich textu Synové české temnoty. Satanisti/antikřesťani vzývající sv. Václava :))) Hlavně, že v tom evidentně kluci mají jasno :) Mám dost. A co by na to asi řekl Dan Landa, zazpíval by si s nima chorál ? :))
lemmy - 12.06.12 20:33:07
naurrakar se mi líbí čím dál víc, a to jsem ještě neslyšel ani notičku.
brutusáček - 12.06.12 15:21:06
27. fotka to je Bizzaro? :))

Zkus tohle