Testament - Native Blood

novinka

Vložit komentář

666 - 21.08.12 21:51:08
ah tak, tak to jo :)))
pf - 21.08.12 16:34:20
na ja, já zapomněl, že drsný metloši potřebujou každej den před spaním pohádku o kapele, co to dělá od srdíčka
666 - 18.08.12 23:42:00
pf: opravdu? :)))
pf - 18.08.12 22:22:56
hezky řečený, ale celkem očividný
666 - 17.08.12 21:09:36
Asked about what he sees for the future of TESTAMENT's current lineup, beyond the band's new album, "Dark Roots Of Earth", and tour, Eric said, "There's definitely some politics in the band now. I think if the record does good — which I think it will — it'll see TESTAMENT be doing another record. There's some people in the band that are, you know, I think aren't a hundred percent there unless, you know, it keeps going good. That's pretty extreme, but, like for me, I'm down for whatever. I started the band, I'm totally into it. This is what I do. I think, you know, if TESTAMENT sees darker days, I don't know if this lineup would stick."
brutusáček - 30.07.12 11:17:55
tak kdo ruší preordery? ;-)
pf - 20.07.12 16:39:34
on má i v těch hloubkách úžasnou barvu hlasu, ale frázování na D dost monotonní
Střap - 20.07.12 16:10:14
pf: to bych viděl podobně. Navíc toho death metalovýho vokálu je na můj vkus pro někoho možná překvapivě až moc. Prostě Chuck je výstavní thrashovej vokiller. I ten death metalovej má super, ale prostě tak no.
pf - 20.07.12 15:14:06
666: ne, mě na DEMONIC vadí, že je to dost jednobarevná deska, Erik potřebuje nějakou protiváhu, na D jsou skoro všechny kytary jeho a místy je to dost monotónní, kdežto na LOW to s MURPHYM zafungovalo perfektně
Pan Bö - 20.07.12 11:51:54
tak samozřejmě že jsem si projel celou disko a horrorscope je základ, heh...
under the influence !! ale rozhodně nejsem overkiller.celkově spíš - než + o to víc mě poslední deska mile překvapila(to ale neznamená,že se k ní hodlám vracet :) )
brutusáček - 20.07.12 09:47:36
tak samozřejmě že jsem si projel celou disko a horrorscope je základ, heh...ale v tom letmém průletu diskografii novinka zní hodně dobře...libuji si převážně v jak basa vynikla a přitom neni tak šílená jako na WFO
abro666 - 19.07.12 20:13:11
crust + brut musim zklamat, posledni dve desky overkill mne serou. nuda. pred tim to bejvalo lepsi:)
Crust - 19.07.12 18:07:46
no přinejhorším ten letošní Overkill nezklamal, respektive je to můj první Overkill a potěšilo mě to jak je to dobrý! ;-))
já měl první rendevouz s Overkill při Ironbound (2010) a taky jsem byl celkem mile překvapen :) no ale od tý doby jsme se neviděli :D
brutusáček - 19.07.12 16:52:45
no přinejhorším ten letošní Overkill nezklamal, respektive je to můj první Overkill a potěšilo mě to jak je to dobrý! ;-))
nadrom - 19.07.12 14:28:19
http://media.nuclearblast.de/bands/Splash/testament/droe/index.html podle tohohle uz si lze udelat vetsi obrazek...
Střap - 19.07.12 10:53:11
   Střap: No nevím pokud tě novinka nasere to si možná spíš pusť jinou desku a možná i od jiný kapely. Demonic fakt nebrat.   Jak sem psal, slysel sem to maximalne 3x, ale z duvodu, co sem nastinil, nemam o ty desce potrebu rikat cokoliv, co by jeji napln nejak primo negovalo, protoze mi pride, ze tim castecne plivu i na to proc a jak vzniklo Low. Vse.
Jo takhle z tohohle pohledu to smysl má...ovšem on v tý kapele fakt tenkrát nezůstal moc kámen na kameni a nějak bych skoro řekl, že je to na tom taky slyšet, když mě tahle deska nasere rozhodně si správím chuť Low hehe
666 - 19.07.12 10:41:28
No nevím pokud tě novinka nasere to si možná spíš pusť jinou desku a možná i od jiný kapely. Demonic fakt nebrat.
Jak sem psal, slysel sem to maximalne 3x, ale z duvodu, co sem nastinil, nemam o ty desce potrebu rikat cokoliv, co by jeji napln nejak primo negovalo, protoze mi pride, ze tim castecne plivu i na to proc a jak vzniklo Low. Vse.
abro666 - 19.07.12 10:37:28
demonic hraje z vinylu lip
Střap - 19.07.12 10:27:13
   pf: Střap: Vokál nevokál, ale Demonic nebrat. zlatý slova   povolte chlapci... kdyz uz nic jinyho, obcas treba ocenit nekompromisni krok kapely vedle, i kdyz clovek musi poprit svuj vlastni, za dekady vydreny, vkusny a elitni svetonazor na hudbu, tot vse... Nebejt pristupu, kterej v ty dobe kapela mela, nebyl by Demonic ani Low... Krom toho, za Ritual (nejen) bych Skolnickovi poustel Demonic aspon 5 let v kuse... Sam jsem Demonic slysel max 3x, ale mozna, ze po novince se k nemu vratim.
No nevím pokud tě novinka nasere to si možná spíš pusť jinou desku a možná i od jiný kapely. Demonic fakt nebrat.
666 - 19.07.12 09:57:07
   Střap: Vokál nevokál, ale Demonic nebrat.    zlatý slova
povolte chlapci... kdyz uz nic jinyho, obcas treba ocenit nekompromisni krok kapely vedle, i kdyz clovek musi poprit svuj vlastni, za dekady vydreny, vkusny a elitni svetonazor na hudbu, tot vse... Nebejt pristupu, kterej v ty dobe kapela mela, nebyl by Demonic ani Low... Krom toho, za Ritual (nejen) bych Skolnickovi poustel Demonic aspon 5 let v kuse... Sam jsem Demonic slysel max 3x, ale mozna, ze po novince se k nemu vratim.
abro666 - 18.07.12 20:23:30
myslis, ze bez testament se obejdu. http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=176932&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blabbermouth+%28Blabbermouth.net%27s+Daily+Headlines%29 RIP
pf - 18.07.12 19:29:28
Vokál nevokál, ale Demonic nebrat.
zlatý slova
pf - 18.07.12 19:25:04
tak v období okolo the gathering se testament nijak netajili, že chtěj nahrát vlastní master of puppets, i když ty desky moc společnýho nemaj. a first strike still deadly je bezva retro
666 - 18.07.12 10:21:38
Tjn, o Murphym neslyset, asi duchod. Gathering a Demonic (za ten vokal u me vetsi ale bezvyznamny plus) najety nemam, nejak me ty desky zatim stale nedonutily, abych je sjizdel vic.
Střap - 18.07.12 09:52:49
ale jo tak to máš samosebou pravdu. Osobně mám rozhodně radši Murphyho a Low považuji za Testamenťáckou jedničku. Ale me přijde chvílema přimetaklikovaný i Gathering takže mi to tak nějak nevadí. Vokál nevokál, ale Demonic nebrat. Jinak Murphy je odnadorování kebule nějakej nepoužitelnej.
666 - 18.07.12 09:25:42
No na ty indiany jsem narazel, ale ten predeslej song mi prisel nablble americkej, ale nezkoumal jsem to nejak vic... Formation of damnation kvuli metallice neposloucham, nezni mi to prirozene. Taky je pravda, ze az diky vyhozeni Skolnicka, zacal Chuck na deskach pouzivat hlubokej vokal. Takze Skolnicka moc nemusim, i kdyz za Low mu neprimo patri dik. Lou s Metallicou byl v cajku, dobra vec jak se pobavit a jeste nasrat metalovy vetve a vlastne vsechny.
Střap - 18.07.12 09:02:12
666: Spíš z toho lezou NS indiáni :-) Člověče já nevím jak moc je to Alexem, ale možná i Ericem. Ta Metlaklika mi nevadí doufám, že se nenechali inspirovat deskou s Lou Reedem to bych skučel, asi slušně :-))))
pf - 18.07.12 00:01:20
i na gathering, i na low je místo školníka murphy.
666 - 17.07.12 21:13:11
az zacnou Testament valit gravity blasty a Chuck frogovat, tak to bude o necem. Nevim, co se tu resi. Obal je teda podivnej (teplej), mix Amon Amarth a Deeds. Kdo to delal? Olofson? Na Gathering Skolnick predpokladam nebyl...? S Alexem tak jako tak nevim, podle me jeste neprenesl pres srdce, ze se Testament nedostal do TB3 a furt tam cpe tu Metallicu. Ted z toho teda leze misty min nasypanej Kataklysm, ale tak slape to :) Nejsou ty texty trochu NS? Pockam na celou desku.
abro666 - 17.07.12 17:21:46
první skladba 2:27 je sypačka a není jediná :-)
to je tak ultrarychlá sypanice, že mi ustřelila hlavu. frost, culross, roddy by záviděli ty bpm:) jinými sloby rychlostně to zní jako sypanice východoněmecký DM ug kapely. další sypanice od Testament je zde: http://www.youtube.com/watch?v=i4BNTTejNL0 máš ještě nějaký?
Střap - 17.07.12 16:53:42
první skladba 2:27 je sypačka a není jediná :-)
abro666 - 17.07.12 16:07:10
abro666: si hluchej. Plyšovej nejsem max ty seš tak vyžranej, že si sedíš na sluchovodech. Piš si, že pravdu mám.
sam si hluchej a este k tomu meles sracky. napis konkretni skladbu a cas, kde je na gathering sypacka, plysacku. dej fakta, ne dementni kecy. nebo bude nakej sahodlouhej koment plnej pravdy pro tebe a tvuj MJC kinder team?
Střap - 17.07.12 15:50:11
abro666: si hluchej. Plyšovej nejsem max ty seš tak vyžranej, že si sedíš na sluchovodech. Piš si, že pravdu mám.
bizzaro - 17.07.12 15:38:30
Jediny s cim souhlasim je pockat na celou desku, snad to nebude cely teply.
:DDDDD
abro666 - 17.07.12 14:44:59
Refrén teplej není. A poslechni si "The Gathering" on tam Lombardo sype. Takže minimálně s tím sypáním nemáš pravdu.
REFREN TEPLEJ JE stejne jak ten novej Kreator! si nakej moc plysovej. a lombardo sype jako kde??? gathering samozrejme znam, ted sem si to dal znovu, rychlejsi je 6. skladba, legion of the dead, ale nazyvat to sypackama, roflik! Takže ani s tím sypáním nemáš pravdu, Strape:) Jediny s cim souhlasim je pockat na celou desku, snad to nebude cely teply.
nadrom - 17.07.12 13:28:13
   nadrom: Takze pokud tomu spravne rozumim, tak je teply vsechno kde je melodie:)  ne teplý je všechno, o čem řekne abro že je to teplý ale primárně to, kde se nesype...    nadrom: Brute - co ti na obalu prijde blby?...:)  mě ten motiv spíš přijde pro nějakou pagan, vikingskou bandu (nic ve zlém) než pro testament
Jo to mas asi pravdu, ale me se celkem libi:) Co clovek to nazor, nicmene pockame na celou desku - me se na tom hlavne libi ze je song kazdej jinej:) - uvidime
brutusáček - 17.07.12 13:11:05
zachvili zacne sypat i anathema
tak sypačky do toho emíčka to by bylo luxusní..i když o to se pokoušeli už cryptopsy
Střap - 17.07.12 12:51:17
Refrén teplej není. A poslechni si "The Gathering" on tam Lombardo sype. Takže minimálně s tím sypáním nemáš pravdu.
abro666 - 17.07.12 12:07:58
   nadrom: Takze pokud tomu spravne rozumim, tak je teply vsechno kde je melodie:)   ne teplý je všechno, o čem řekne abro že je to teplý ale primárně to, kde se nesype...
ale picu, jen si tu nekdo mysli, ze ma patent na rozdavani osvety furt, dpc. ten refren je teplej, i kdyz se tam sype, ale to sypani nic moc:) navic, nechapu, proc testament maj sypat, kdyz nesypali nikdy, asi zase nakej vyvoj ci co... zachvili zacne sypat i anathema, skyclad a podobny picoviny. vyhladit slaby kusy!
brutusáček - 17.07.12 10:23:42
Takze pokud tomu spravne rozumim, tak je teply vsechno kde je melodie:)
ne teplý je všechno, o čem řekne abro že je to teplý ale primárně to, kde se nesype...
Brute - co ti na obalu prijde blby?...:)
mě ten motiv spíš přijde pro nějakou pagan, vikingskou bandu (nic ve zlém) než pro testament
nadrom - 17.07.12 09:55:24
Takze pokud tomu spravne rozumim, tak je teply vsechno kde je melodie:)
abro666 - 16.07.12 17:32:15
ty vole, tady se to buznama furt hemzi!!!
nadrom - 16.07.12 16:30:16
hovno teply, epicky to trochu je, ale ten zpev do toho je totalne super! chuck je proste jeden z nejlepsich metalovejch zpevaku! sypanice potesi:) - do heavyku ty kytary malicko sou, ale v tomhle songu to ma smysl a testament tam tyhle vyjezdy meli obcas dycky... - na desku se tesim moc, oba songy super... Brute - co ti na obalu prijde blby?...:)
pf - 16.07.12 15:52:54
nebaví, půl království za Low
Střap - 16.07.12 12:48:58
fuj vole teď to vypadá, že na mě chceš vyvenčit tu svojí osmimetrovou klobinu.q
abro666 - 16.07.12 12:19:59
Testament vládne světu kurva! hovno teplý je to metal jak řemen. Nasypaná Metlaklika v refrénu vládne. A Chuck Billy má kurva, co říct!
Strape, ROFL, ty muj hebky plysaku!!! :)
Střap - 16.07.12 09:49:41
Testament vládne světu kurva! hovno teplý je to metal jak řemen. Nasypaná Metlaklika v refrénu vládne. A Chuck Billy má kurva, co říct!
DW - 15.07.12 18:56:23
abro ty si fakt největší homofób na světě:))
brutusáček - 15.07.12 17:15:27
pořád blbej obal ale :))))
abro666 - 15.07.12 15:31:00
ten refren je gay! jinak dobry
bizzaro - 15.07.12 14:14:00
na muj vkus az moc epicky, ale desky se nebojim
  • Zkus tohle