ANCIENT NECROPSY - Ancient Necropsy

schizmo
7

Tak tohle je věru dobrá prasárna! Nechápu, jak jeden člověk může sám nadělat tolik bordelu :-) Ne, nebojte se, když mluvím o prasárnách, tak to myslím v pozitivním slova smyslu, u bordelu jakbysmet. ANCIENT NECROPSY má na svědomí jediný mladík, říkající si Ivancient. Nevím proč, asi nenašel ty pravé spoluhráče, ale deska, jež si komplet celou nahrál a ještě k tomu ve vlastním studiu, je zatraceně kvalitní a brutální prácička. Je s úsměvem, že tohle se kolikrát nepovede ani celému kolektivu a Ivancient si to složí a nahraje v pohodě sám.
Pokud bych měl AN k něčemu přirovnat, asi bych šáhl po INTERNAL SUFFERING mixnuté snad MORTICIAN. Ti, kteří se orientují ve výše napsaných pojmech, mají zřejmě už jasno, odkud že to vítr vane. Brutální krkolomné rify, zasekávačky, náhlé změny temp, sypající bicí, ultra brutal vokál – toť vše potřebné k udělání pořádné smršti. I přes svou zdánlivou chaotičnost mají skladby hlavu a patu a při několikátém poslechu si i brutal deathem nekojený jedinec musí uvědomit náročnou strukturu všech válů. Dlouho jsem přemýšlel, zda jsou bicí tak špatně nazvučeny nebo je to tak rafinovaně nabouchán automat. A hle, najde se pár pasáží, kde se plechová mašinka přece jen prozradí a její syntetický zvuk vypoví, že Ivancient je nadaný i na poli programingu. Kdyby totiž i takhle skutečně valil za škopkama, začal bych se strachovat, že Muhammad z NECROPHAGIST má smělého konkurenta. Ale do této německé svorky mají AN přece jen ještě kus cesty. Ale abych jen nechválil – možná by se mělo zapracovat na vokálech, jsou sice brutální, ale větší pestrost by jen prospěla, třeba taková devítka Brutal Grind Core zní s ječákem hnedle zajímavěji. Jinak obal – to je skutečný děs. Pokud je Ivancient dobrý muzikant, tak grafik teda rozhodně ne – ta koláž v brnění se mu kurevsky nevyvedla a působí zatraceně směšně.

sestava: all instruments - Ivancient

10 / 30:37