ATTACK OF RAGE - Sväté zlo

Agnes
7.5

Stejně jako na pódiu se s tím Attack Of Rage nemažou ani ve studiu. Stačí jim pouhých 19 minut, aby řekli naprosto vše. Jejich projev je tak intenzivní, že vás téměř ani na chvíli nenechá vydechnout. Rychlé grindcorové smršti jsou místy prošpikovány našlapanými hardcorovými, crustovými až skoro rokenrollovými pasážemi, kde si přeci jen trochu odpočinete, ale ne na dlouho.

Attack Of Rage

Slovenští grindcoroví mlátiči mě letos svým vystoupením na Obscene Extreme tak namlsali, že jsem si hned po návratu domů musela poslechnout celou jejich novou desku Sväté zlo, která vyšla pod patronátem labelu Metal Age.

Stejně jako na pódiu se s tím Attack of Rage nemažou ani ve studiu. Stačí jim pouhých 19 minut, aby řekli naprosto vše. Devítiskladbová nahrávka vám ovšem prosviští zvukovody tak rychle, že si ji vzápětí musíte pustit alespoň ještě jednou dokola, abyste vůbec měli pocit, že posloucháte plnohodnotné album. Jejich projev je tak intenzivní, že vás téměř ani na chvíli nenechá vydechnout. Rychlé grindcorové smršti jsou místy prošpikovány našlapanými hardcorovými, crustovými až skoro rokenrollovými pasážemi, kde si přeci jen trochu odpočinete, ale ne na dlouho.

Na jedné straně sice lze namítnout, že skladby trochu splývají, na straně druhé ale při délce jednotlivých tracků i celého alba prostě nemáte šanci se nudit, navíc muzika Attack Of Rage je z těch, které prostě fanouška tohoto žánru nemohou nebavit. Počínaje správně nasraným, agresivním vokálem (na jaký si potrpím) a konče opravdu nadupanými a údernými bicími, jež prakticky dominují celé desce. Sväté zlo je určitě materiál kvalitní a nadprůměrný – nemohu sice s čistým svědomím říci, že by jejich projev byl kdovíjak originální a neslýchaný, ale vyvažují to maximálním nasazením a energií, kterou se jim podařilo nacpat do „drážek“ cédéčka a jež je jejich poznávacím znamením. Připočtěte k tomu velmi výpravný digipak s biomechanickým designem, texty ve slovenštině a máte výsledek, se kterým si jeho tvůrci dali docela záležet a určitě stojí za pozornost i ocenění.

Pokud se Attack Of Rage vyskytnou poblíž vašeho bydliště a budete potřebovat vypustit přetlak z hlavy, návštěva jejich koncertu je dobrou volbou. V mezičase si pak můžete užít trochu toho „Svätého zla“.