CRYPTOPSY - Once Was Not

recenze
Střap
Hodnocení:
3

Néééééééééééééééééééééééé!!! To nemůže být pravda, po krutých personálních rošádách, které vedly v pět let trvající půst, se mezi aktivní tělesa vrátili kdysi králové ultra agresivního death metalu či chcete hyperblastu a myslím, že to není návrat vydařený. Uff, tohle se snad ani stát nemělo - Mike DiSalvo neměl říct, že ho aktivní muzicírování nenaplňuje a Lord Worm by býval stačil do těch backingů, co mu byly dopřány na dvou předchozích deskách. Co víc, určitě neměl odcházet asi největší hudební mozek Cryptopsy Jon Levasseur. Bohužel se stalo tak, jak se stalo a žadný příbeh z paralelní reality se nekoná a patý zářez se jmenuje Once Was Not.

Zatraceně kurva tohle ne, ne a ne. Navrátilec Lord Worm zní, když to tak řeknu, dost často vyloženě infantilně, občas mám pocit, že to snad ani není on, ale brácha Tasmánskej čert (schválně poslechněte poslední Endless Cemetary přesně ve druhé minutě skladby). Kapela sice působí sehraně, což jsem ani nepřepokládal, že bude jinak, ovšem nějaká svěžest z předchozích desek se nekoná. Myslím, že ani solidních melodických nápadů alá None So Vile se nedočkáte. Občas kapela spustí nápad trošku solidnějšího kalibru, ovšem zabije to dost často něčím nemilým, viz Frantic Pace of Dying v čase 3:38, kdy se nasypaná riffáž solidního střihu změní v melodickej bubu metal s klávesama!!! Ne, tohle se mi prostě nelíbí, hodnotit to budu už asi muset, ale vůbec se mi to nelíbí a vůbec po vyposlechnutí tohoto produktu jsem bušil pěstí do skříně a ronil slzy jako krokodýl… nemám tu desku rád, nelíbí se mi to a je jedno, že Flo je pořád zupa bicmen, když to prostě netáhne. Seru na nějakou objektivitu, prostě je to podle mě deska o hovně a jestli má na tuto věc někdo jinej názor, prosím nechť ho má.. Já něco, co v mnoho chvílích zní jak pofiderní modern blackhyperoblastogrind, co se ani kláves neštítí, poslouchat nebudu.

Jo a kdyby něco, ten zvuk mi přijde jako nic moc a i kdyby to mělo nejlepší zvuk na světě, nádhery jako je blacková ptákovina typu Pestilence… či Endless Cemetary z mýho pohledu nejsou nástupci tvorby Cryptopsy. Lituji, mrzí mě to, ale zase tak patologickej fan nejsem. Třeba na to dojde nějaký objektivnější názor třeba od Pajdaje, ale ode mě to fakt nečekejte.

P.S.: Ono nazvat to moderněji udělaným Hypnosem, by možná taky uplně od věci nebylo.

bizzaro
Hodnocení:
6

Ajaj, to zas bude, až se natěšení blasteři dočtou, jak pán nade mnou ty nový Crypto zprznil :) Vtipné je ale to, že nekompromisní Střap sice nazývá Cryptopsy za gay…, a přitom má v našem ug největší kozy, ale má vlastně asi pravdu :(.

Jaké ti Kanaďani to nové cd tedy udělali? Minimálně rozporuplné. Zvuk je sice čistý, ale je jakýsi okleštěný na síle, zní to tak ňák napůl a plytce, lépe předprodukčně. To by však snad až takový průser nebyl (dá se), ale změn doznala také muzika. Ubylo komplikovanosti, i když primitivní to samozřejmě není, ale opravdu chybí jakási svěžest a hlavně pořádný mozek. Nápady v muzice sice stále jsou, ale motivy na sebe jsou občas nešetrně nalepeny a nezní to někdy úplně přirozeně. To všechno ještě svou až “přehraností“ přebívají Floovy bicí, které samozřejmě jsou maximální, ale někdy je to až moc, ale hloupé je, když Flo třeba tři(čtyři)krát změní tempo nebo rytmus za riff, což zní super, ale vy si tím jen uvědomíte, že ríffek jede konstatně to své a nic se v něm vlastně krom těch bicích nemění. To u Cryptopsy fakt nebylo zvykem. Když ale toto všechno přejdu, jedna věc se na Once Was Not fuckt přejít nedá ani za nic. A to je Lord Worm. Nevím, jestli Qubečanům mrdlo, protože muzika sehraná je, ale “zpěv“ je opravdu průůůser a kdesi si porůznu plave mimo. Má přímo zoufalou rytmiku, prakticky nijakou barvu a absolutně nijaký nápady. Představte si toho nejhoršího Barnese z dob Eaten Back to Life (také doplněného Maniacem ex-Mayhem; píčovina The Pestilence…). Zlomem půle alba na nás pak stále častěji vypadávají nablacklé melodie a s tím přichází řev/vřískot a tasmánskej čert. Hrůůůza…

Tak a teď babo raď. Budu-li se zabývat tím, že poslouchám novinku Cryptopsy, asi se přikloním ke Střapovi a sejmu Crypto 3kou 4kou. Budu-li ale korektní s ohledem ke zbývající scéně, můžou si ty javorový vejmrdi blahopřát, že maj Floa a že nepřihuřuju oči, ale rovnou ucpávám obě uši a dám slabou 6ku z nostalgie. Retro jsem totiž od Cryptopsy voobets nečekal!

Vložit komentář

reaper - 28.04.08 10:58:34
aha, takhle to myslíš - já to zase nevztahoval přímo na unspoken - to byl spíš obecný postřeh...
Saint.rap - 28.04.08 10:53:05
reaper: jsou tam z toho oprasknuty cely pasaze a stejne to nevali...cili tohle jsem od ty kapely fakt nechtel. kde nic neni, ani smrt nebere.
reaper - 28.04.08 10:43:58
ad střap: "s tim whisperem a begem si pri vsi ucte vedle jak ta jedle." počkej, počkej v jakym kontextu??
Pertf - 28.04.08 08:31:33
lemmy 27|04|08 [14:21] > Však jsem se to speciálně pro tebe taky pokusil zkorigovat;-) Sorry...
lemmy - 27.04.08 14:21:52
tak kdo tu psal o ion dissonance a alice in chains (a me tim navnadil), ten seredne chyboval... spatna je ta deka v lodnu
brutusacek - 27.04.08 13:08:39
no ja si myslim že mají..co sme měli čest se setkat s jejich apetitem (kanadanů) ve vídní tak pálí neustále blko za blkem
gab-a137 - 25.04.08 18:31:20
to strap:ok diky,kazdopadne velka skoda. to brut:jako ze nehulil tolik a tak ho vykopli? no ale jestli maji thc apetit jako nekteri nejmenovani marastaci tak bych se ani nedivil :-)))
brutusacek - 25.04.08 17:11:53
se jednou kanadani zhulili..a bylo to...tam u nich je to hulení normální
Saint.rap - 25.04.08 16:35:23
co tak vim ho nebavilo aktivni muzicirovani, ale slysel jsem i ze se crypto nelibil jeho zpev a chteli vic death metal...ale to ber jako nepodlozeny.
gab-a137 - 25.04.08 14:54:34
pravda,proc vlastne odesel?
maDRfakr - 25.04.08 12:42:20
diSalvo je snad nejlepší frontman EVER
gab-a137 - 25.04.08 12:25:30
taktez souhlas
bizz - 25.04.08 11:05:00
Saint.rap 25|04|08 [00:11] trendový emař 25|04|08 [06:28] přesně!
trendový emař - 25.04.08 06:28:54
přesně, celý je to takový nucený a nepřirozený
Pertf - 25.04.08 00:43:10
brutusacek 24|04|08 [23:59] > ;-)) Prostě tam je pár kousků který jakoby vypadly z posledních ID (a to jak vokálem, tak i riffem); ale těch pasáží "vykradenejch" ze všech možnejch (i nemožnejch) stran je tam opravdu hodně... lemmy 24|04|08 [21:30] > To bych se dost divil. Tendlecten "Job For A Cryptopsy" má totiž podle mne největší problém v tom že naprosto nedrží pohromadě a kromě zjevně úporný snahy jim to vůbec nevěřim. "Hudba alá pejsek s kočičkou vařili dort..." je v souvislosti s timhle naprosto trefný.
Saint.rap - 25.04.08 00:11:14
trendový emař 24|04|08 [21:36]. no ja v tom nejaky napady slysel a jako je pravda, ze obcas to jde, ale pak se to prelom tretim songem prrr.....byt tam jeden tak to beru jako vtip..jenze ono ne pak se ty radiovy pokusy fakt nebrat. AD Reaper nazor problem je jinde. prvni tri songy kradou z beg a whisper jak vztekly...dokonce ten sept v prvnim songu je ukradenej z whisper. a pak? nejaky sekacky, BUZERANTSKY zpevy, ktery pokud da ten frajer live tak kloboucek dolu. celkove je ten frajer narozdil od worma fakt technicky daleko. ovsem problem je v tom jakej je to druh experimentu. ja z toho mam pocit, ze Cryptopsy se nezmohli navic nez na kradeze a dost rad bych dodal, ze v dobe, kde se experimentuje se vsim se crypto docela ztraci a vis co je smutny, ze je to kapela, ktera to experimentovani odstartovala. bay ti to bylo jasny to co se deje na druhy desce by me nebavilo od nikoho a od cryptopsy je jaksi dost ehm. chapu, ze to nekoho bavit bude, ale kurva ja mam pocit, ze si v ty opozici schvalne. Di Salvo byl dychavicnej a vzdyt tenhle frajer je chvilema identickej. s tim whisperem a begem si pri vsi ucte vedle jak ta jedle.
brutusacek - 24.04.08 23:59:21
ahá :) NO...TOT OTÁZKA....RIFOVÁNÍ? :)
Pertf - 24.04.08 23:01:39
brutusacek : Obávám se že tady jeden rozdíl bude: ID mne totiž fakt moc nebavěj;-) Proč tam občas slyšim právě je prostě nevim...
brutusacek - 24.04.08 22:48:26
pertf no....chápu :))) já zas meshu slyšim pomalu všade :)
Pertf - 24.04.08 21:59:16
brut: no jo. Věřim tomu že můžu bejt jedinej, ale párkrát mi u toho nevimproč naskočili. Všimni si taky že jenom "chvilkama";-) A "Bemoan..." je opravdu řádnej průser...
trendový emař - 24.04.08 21:36:07
ano slysel sem to jednou a jsem si jistej ze tohle ne, blaboly o tom ze nic se neda rozsoudikt na prvni poslech nemam rad, u nekterejch veci je to na prvni poslech vic nez jasny. mam rad desky ktery me nechytnou hned napoprvy, ale tam clovek moc dobre pozna ze to za dalsi poslechy stoji. stejne jako u urcitejch desek (pro me treba tahle) na prvni poslech vi ze je to hovno. ten zvuk je takovej plast ze to proste neprekousnu
brutusacek - 24.04.08 21:31:06
dissonance v tom ???
lemmy - 24.04.08 21:30:49
pertf> tak po tom bliti, ktery tady na kryptokocky lita je tenhle popis konecne stimul si to stahnout a pustit, tohle by semi mohlo libit!
kdejaky salat gaba - 24.04.08 21:29:00
nelibilo se mi to po dvou,po trech a ani ted priblizne po sesti sedmi poslesich se mi to nelibi a jsem si na 99% jisty ze kdybych to slysel stokrat tak to dopadne stejne.bohuzel samozrejme
Pertf - 24.04.08 20:07:02
akh 24|04|08 [13:48]: Jo, taky jsem si říkal že ta deska z cca 20% zní jako Cryptopsy;-) Zbytek desky chvilkama posloucháš Ion Dissonance, xy různejch metal/deathcorů a Alice In CHains. skousnu už teda kdeco ale tohle mi (jako deska) nepojede...
reaper - 24.04.08 20:05:39
Saint.rap 21|04|08 [17:11] :) jj, presne tak ****************************************** celkove: jinak veselohry v podobe tezce radikalnich zaveru po dvou poslesich v podani kdejakeho salata opravdu vladnou... stejne tak jako ocekavani dalsiho "whisper..." nebo "beg". Mňo, Ja bych rekl, ze se tady fakt bavime o kapele Cryptopsy z kanady, ktera nikdy netocila jedno album jako druhe... ale co nadelame... ch ;p
akh - 24.04.08 13:48:27
mne se docela dost libej prvni tri songy, trojkou to vyrcholi.
trendový emař - 24.04.08 07:39:19
ja sem si to teda poslech jednou a dost mrdka, tak za 4, uz aby vysli novy natron, do toho vkladam nadeje
Saint.rap - 22.04.08 17:20:17
NO UVIDIME:-))) JAKO JA ZATIM NEVIM KOLIK...ALE DESET TO FAKT NEBUDE.
petz - 22.04.08 17:18:35
u me je to momentalne tak 6/10, ale nesmim myslet na to, ze sou to cryptopsy, ale floova nova kapela
brutusacek - 22.04.08 16:22:26
u mě je to 0,5 za přebal .)
akh - 22.04.08 16:06:24
3 body za cistej zvuk...a pul bodu za provedeni? ;)))
brutusacek - 22.04.08 16:02:24
střape myslíš že bizz pustí ven recku s hodnocenim 3,5 (ty) a 5,5 já ? :)
Saint.rap - 22.04.08 15:09:42
my nebo cryptopsy?
DR - 22.04.08 14:39:30
to jste mě chlapci nepotěšili....
Saint.rap - 21.04.08 21:15:13
strap a brut morbo killeri?
brutusacek - 21.04.08 19:45:33
tak jim tam pak taky hodíme vjůčka :)
Saint.rap - 21.04.08 17:11:56
A jo mohl bych...jen me progresivni klucka z metalopolis nepochvali:-)))
brutusacek - 21.04.08 17:04:27
napiš já udělam vjů :)
Saint.rap - 21.04.08 16:41:02
TY VOLE BRUTE JA NERIKAL, ZE NEMAS PRAVDU JA DAL ONCE 3 BODY:d ALE DOCELA BY ME TO LAKALO NAPSAT JAKOZTO VIC JAK DESETILETYHO PSIKA:-)
brutusacek - 21.04.08 16:20:01
no dobře tak za 6...tak si to piš ty :)
Saint.rap - 21.04.08 16:17:32
PODLE ME TO CHVILEMA LEPSI JE
brutusacek - 21.04.08 16:16:38
heh...já fakt ne...bych musel dávat za 4,5 a to já nerad :)
bizz - 21.04.08 16:02:41
ani to ne
DR - 21.04.08 15:56:42
je to lepší než once was not? bojím se to vůbec stáhnout.
Saint.rap - 21.04.08 14:59:40
ty?:)
brutusacek - 21.04.08 14:56:52
tak kdo bude psát? .)
Saint.rap - 20.04.08 18:39:53
akh: pán je carodej:-)
petz - 20.04.08 17:57:19
napotreti trochu meknu, uz cisty polohy nepreskakuju a uznavam ze nejsou az tak zle provedeny..porad bych je tam ale nejradeji neslysel...
petz - 20.04.08 17:02:47
cisty polohy sou tady podle me jak spatne provedeny, tak tam proste nesedi..tak jest po 2 poslechach..nicmene sem to jeste obnovil z koše, a zkusim po treti..
akh - 20.04.08 16:35:07
and then cryptopsy will beg.... ja to slysel ted vicekrat a souhlasim s tim, ze po And then... by to pasovalo, ovsem ty experimenty - i kdyz jsem si na nektery kousky uz zvykl, jsou celkove na hovno. Uz jsem se zminil - u tohohle alba je jasnej odkaz na predchozi alba a jeste na neco...puvodne jsem myslel ze vliv kanadskejch kapel tam je, mozna jsou to jenom ty beneath. Posledni jejich album me nejak nevzalo, takze nemuzu soudit. cisty polohy se mi fakt nelibej...kvuli provedeni, ne z principu strape, pokusil jsem ti napsat na icq. jestli ho nepouzivas, tak pro jednou ucin vyjimku.
gaba - 20.04.08 11:32:18
me to pripada cely takovy radoby nasrany a zpevak v cistych polohach dost hruza,tedy alespon to ja tak vidim
Saint.rap - 20.04.08 10:33:18
ajaj tak o tom nevim, co si mam myslet...ale jedno dodam jestli si na koncerte da ten zpevak to co ma na desce je kurva hustej borec...jinak pokud se tomu musi jedno nechat je navrat k extremne metalova renesanci okolo roku 98, kdy cryptopsy vladly svetu, ale na then a whisper to nema...ale, abych nebyl hodnej, coz byt nehodlam....Cryptopsy po par letech ujel dost vlak, BTW: chvilema mi to pripomnelo Beneath the massacre...zajimava vec, kdy se z ucitelu stal tym ucedniku( jestli mi nekdo napise, ze v Beneath Crypto neslysi tak jako fakt nevim ). Jako ja si to vcelku rad poslechnu pac to dost casto jede jak Crypto, ktery mam nejradeji, oproti Once was not je to, krok jinam a to bude u kapely trosku problem, kvuli cachrovani se zpevakama kapela jako by nevedela kam se vydat a pokud napisu, ze kdyby Unspoken king byla nahrana dva roky po Then you ll beg reknu to uprimne jako celek by tady behali takovy ody, ze byste tomu samotni neverili. Nestalo se a kapela s tou deskou prichazi o v roce 2008 a doba se jaksi zmenila...ale rozhodne si nemyslim,ze to je uplnej odpad, ale myslim, ze vetsina Cryptomaniaku posle Crypto do haje. Samosebou prvni tri songy valej jak blazen a pak? zacne kapela zkouset experimentovat, ale dost levne rekl bych ( od Cryptopsy bych cekal jinej pristup k veci, ale je pravda, ze malokdo ma neuveritelny napady na cely desky po celou dobu existence... Hodnoceni se zatim zdrzim. A komplexne se to bude hodnotit zatracene blbe...
petz - 18.04.08 09:45:34
slysel sem cely, nektere skladby po najezdu cisteho vokalu skip, celkove dost garbage, jediny kvuli cemu to stoji za to je flo, ktereho si ale radsi pustim na predeslych plackach...//
kot - 18.04.08 01:23:12
takhle orehnane plastovej zvuk
Stana - 17.04.08 20:34:27
TUK jsem už dvakrát slyšel a zatím se mi to líbí... čistej vokál je dobře udělanej a bicí mají super zvuk ostatně jako všechny nástroje
akh - 17.04.08 20:20:54
dej tomu poslech. jestli z toho chces mit dobrej pocit, zasekni to po 3 skladbach
petz - 17.04.08 16:51:34
dam tomu poslech, ale po tech 2 skladbach co sem zatim slysel tomu moc sanci nedavam...//
gaba - 17.04.08 15:47:11
nebudu si tim spinit comp,DELETE FOREVER
gaba - 17.04.08 15:43:55
absolutni dno je jeste dobry primer.jeste ke vsemu uvodni rev v anoint the dead je vystrizeny z immaculate od despised icon :-))
akh - 16.04.08 23:41:05
dobrej zacatek, az jsem z toho byl unesenej. Slabsim povaham doporucuju vyhnout se songu leach, uprostred se mi podlomila zidle. strap si povsimne zvuku metalcore , rok 2008 ;) jo 4. skladba, to je taky pravda tu jsem nemohl uz v ukazkach
brutusacek - 16.04.08 22:14:50
4 skladbu bych slabším povahám nedoporučoval :( ímou :)
brutusacek - 16.04.08 21:48:15
nové crypto venku
DR - 24.03.08 10:40:23
peca: naprostý souhlas, cryptopsy a jejich propad pokračuje......až na dno
Saint.rap - 20.03.08 20:20:37
bizz 20|03|08 [16:32] :D TY KRAAAAAAAVO!!!:d:D kot: NEJSEM SI JIST, ALE VIS O JAKY KAPELE JE REC? peca: TAK TAK...
reaper - 20.03.08 19:26:35
unspoken
reaper - 20.03.08 19:26:05
souhlas s kotem, crypto rulz vzdy a za jakychkoli okolnosti. Pochybuji, ze na "the uspoken king" tomu bude jinak...
peca - 20.03.08 19:24:29
tsíí krávo...dik za linky, nicmene mam zkazenej vecer...tadle trendova mozek postradajici slatanina si nezaslouzi nest jmeno CRYPTOPSY...
kot - 20.03.08 18:09:12
nechapu, me to prijde dost dobry, jsem rad ze se vyvijej timhle smerem
bizz - 20.03.08 18:01:11
jaaasne, a kdyz vyndas ze svyho nicku jedno N, tak vznikne pussy :-D
annal - 20.03.08 17:57:34
Kdyz prestanou ty melo zpevy a podobny picoviny, tak zbytek je OK
bizz - 20.03.08 16:32:48
no kurva, sem jako ani trochu nepochopil, wo co gou
Saint.rap - 20.03.08 15:50:19
Bemoan The Martyr tahle je poradnej pruser
bizz - 20.03.08 12:41:02
ja mam od Behe dva linky... Resurgence Of An Empire: http://www.zshare.net/audio/8769288b130406/ Bemoan The Martyr: http://www.zshare.net/audio/87690147be130e/
brutusacek - 20.03.08 12:32:49
novej vál je na myspace
peca - 20.03.08 12:00:03
vsechny kryptopsy nutnost, tohle je kde ku poslechu? du se po tom poohlidnout..
brutusacek - 20.03.08 09:54:35
mrknu po tom večer..
Saint.rap - 20.03.08 09:47:10
souhlas souhlasny. Jinak klidne pripojim to, ze prvni desky jsou nutnost. Jinak Brutasacku pokud zeres beneath tak si myslim, ze whisper a beg si rozhodne do hlavy naval...ta kapela je zrala na zmenu jmena
bizz - 20.03.08 08:48:47
to snad ani nerikej nahlas :) takze! Whisper Supremacy + ...and Then You'll Beg nutnost!!! tohle je humáč
brutusacek - 20.03.08 08:05:55
nemam zkušenosti s jakoukoliv desku ale tohle se mi docela páčí
bizz - 20.03.08 00:55:24
jako... slyseli jste ty dve novy veci? c o t o j a k o j e ?
bizz - 10.01.08 19:21:05
kdyztak bude zas zajezd, ale rekl bych, ze Obscure si to ujit nenehcaji :)
reaper - 10.01.08 19:17:03
jj, doufam, ze se zastavi....
bizz - 10.01.08 15:29:17
to by mi vubec nevadilo :-D
DR - 10.01.08 15:14:46
koukám, že se cryptopsy mají potulovat po evropě s decrepit birth a unmerciful
reaper - 27.05.07 00:08:20
chmmm... takhle diskuse me hodne ba, vzdy kdyz se potrebuju pousmat, tak si ji prectu. zaruceny recept. Jo a "Once" je vynikajici, samozrejme
...:::idi:::... - 26.05.07 15:31:39
hmm ... jsem si ted pustil po strasny dobe and then a je to porad stejne dobry jak kdyz to vyslo - naopak, k once jsem v podstate ani nenapaslouchal, ptze jsem to nikdy dokonce nevydrzel ... chjooo ... nostalgie.)
Saint.rap - 16.10.06 16:26:42
napis mi na ICQ 349-858-565
Brute666 - 16.10.06 15:18:36
Ahoj Všem, poslední cryptopsy mě taky nic nebere, ale prosím kohokoliv kdo má dvd cryptopsy nebo dvd flo mounier at mi napíše na mail, dám za to cokoliv, nemůžu to nikde sehnat
CáňňaX - 05.03.06 01:09:28
CRYPTOPSY RULEZZZ LIKE NEVA BEFFFORRRE EHH HHH MCXV
LooMis - 30.01.06 17:55:15
a kdo to bude pak překládat, já mám od hellhammera s mayhem na abaton špatné vzpomínky :)
gaba - 30.01.06 17:10:09
nemeli by ten koncik zakoncit Cryptopsy spis nekde v gay klubu? to bych tam urcite sel...
irdzi - 27.01.06 19:59:55
Ondrajs: na Sporta pro jsem to nesjizdel, ptze do disca davam jen to nej - abych si nekazil cestu do prace:) bizz: jelikoz je to 3 dny po vyplate, tak asi pujdu:))) ... ja bych do toho intr-viu taky sel ... kazdej MJC by vypotil nejaky otazky a pak by se to s nima poresilo ... jestli reknou, ze je to nejlepsi deska (a to vsichni o poslednich vecech radi rikaj) tak se hromadne vratej lupeny a go home:))))))))))))))))))))))))))))...ja je videl 2krat ale nevydrzim a dojem si zkazim:)
Ondrajs - 23.01.06 18:19:58
já nejdu stopro, viděl jsem je dvakrát a nebudu si kazit dojmy... ale vjúúú spíchněte určitě, nějaký otázky můžu připravit a propo: zvuk ONCE na portapro fpoho (mám je od vánoc)
Saint.rap - 23.01.06 15:01:09
no jeste aby ne vzdyt to byl posledni koncert s Godless s Jurou a zhavej nastup cislo jedna a pak prvni koncert v Brne ve Fan favorit na Shindy party hehe
bizz - 23.01.06 14:25:08
ale jo, mohli bysme to dat :) a v Lucerne sem vlastne byl, tak co to tady kecam, ze sem to nevidel?
Saint.rap - 23.01.06 13:51:28
no hosi ja slysel drb ze je Flo zarlivej na Dereka tak bych mu ho kdyz tak nepredhazoval nebo i predhodil. Ja to intie koneckoncu delat nebudu hehe
bizz - 23.01.06 10:07:59
irdza: ja urco du, jeste sem to nevidel. prinejhorsim si stoupnu vedle podia, abych videl na rychlika. intie bysme mohli zkusit, cas by byl loo: tak to by byla pecka!!! :))) fuu fuuu
LooMis - 23.01.06 09:13:50
no jen aby neřekli, že je to jejich nejlepší deska :)
irdzi - 22.01.06 19:19:55
19.2. abaton ... no zvazuju jestli na to vubec jit ... Flo me tahne, ze bych se na nej mrknul potreti, ale nechce se me cumet na worma ... jak to vyresim nefim. Jinak once was not posloucham dycky pred spanim (teda kdyz usinam) a stejne-NEBAVI me zvykat si na shit zvuk, NEBAVI me poslouchat cervotoca, BAVI me tam jen bici (kytara nevim-zni tlumene, zahuhlane) ... takze to asi casem stejne mozna i naposloucham - ja bych s tim nemel problem, kdyby se aspon prejmenovali:)...neudelame s nima interwiew???me by fakt zajimalo jestli jim mrdlo nebo hromadna kryze stredniho veku...nebo ... proste se jich zeptat jak to mysleli:)
bzz - 06.01.06 00:53:54
jiskřičky FU!
pecorism - 05.01.06 21:35:06
srance typu spark davno nectu ...
Ondrajs - 05.01.06 20:39:00
jsem si po čase pročetl novej spark a to jsem neměl dělat. Četli jste ten blábol Na Crypto od Zelenky? Rob "nezklamal" a jen potvrdil, že jeho recenze jsou psaný přes padesátistránkový kopírák 80 procent klišébalast plus 20 procent recenze na nějakýjiný album už jen ta první věta: když se řekne cryptopsy, každý správný fanoušek brutálního deathmetalu zpozorní to jsem četl jenom (odhadem) 21872145krát
bizz - 01.11.05 10:11:00
fuuu fuuu, jenom jsem ti odpovedel
Ondrajs - 01.11.05 10:08:11
jenom jsem si rejpnul
bizz - 31.10.05 22:31:24
nikdy to nezvysim. jen sem si proste zvyk uz na zvuk. nic vic, nic min. to s hudnou nema nic spolecneho
LooMis - 31.10.05 19:23:36
já určo ne, i když pominu zvuk, worm mi prostě nesedí :-(
Ondrajs - 31.10.05 19:13:53
tak co chlapci, kdo bude první a řekne nám, že je to GENIÁLNÍ?co bižu, zvyšuješ na 7,6?
akh - 31.10.05 13:43:55
bizz: to reknes za chvili ;-)
bizz - 31.10.05 10:50:30
tak ja uz si na zvuk zvyknul, i kdyz tim nerikam, ze je to super
Czerny Skiin - 27.10.05 22:19:01
Jako učitel jazyka anglického možná...Petr Korál je jako hudební publicista taky v cajku.
Strap - 27.10.05 13:23:34
hmm mozna tak exhumovany verzi berutalniho vokalu hehe
akh - 27.10.05 11:51:13
vy vsichni: lord worm fucking rules!!!!!
bizz - 26.10.05 13:48:06
to je sice pravda, ale pani z Kryptopsy nepochopili a nerecyklovali ho, ale Exhumovali. treba by pak mohli jet spolecne tour :)
Strap - 26.10.05 13:44:48
no prense tak jsem to myslel cervavy mejdlo a uzitku by bylo mraky
Ondrajs - 26.10.05 10:04:19
a udělal z něj mejdlo ať je aspoň užitečnej
Strap - 25.10.05 22:46:05
oSOBNE BYCH wORMA ZRECYKLOVAL
Ondrajs - 25.10.05 18:20:39
hele nechci tady zase rozjíždět sáhodlouhou diskousi (i když se na marastu teď nějak nic neděje - klid před bouří?) tak jsem si to zase poslechl (once was not) a opravdu to není špatný. Přece jenom by chlapíci měli uvažovat o remastru jako to třeba udělali nevermore s předposlední deskou hned by se to poslouchalo líp PS: zremastroval bych i worma :)))
akh - 25.10.05 16:20:00
ondrajs: vypada to ze salamoun mel sracku a okolo se motalo hodne lidi....
Ondrajs - 24.10.05 11:15:52
to akh: hele ten týpek sezřal asi Šalamounovo hovno, né??? to gába: blunt je v poho, ale miles davis je přece jenom...
Strap - 22.10.05 00:23:55
hele kuci uvidim co s tim gigem zvladnu pokusim se
pecorism - 21.10.05 19:10:36
Lord Worm Fucking Rules!!
Czerny Skiin - 21.10.05 16:26:29
Bizz: myslet si to a bezostyšně to rozhlašovat po okolí jistě můžeš... stejně tak člověk může prohlásit "Lord Worm fucking rules":-)
gaba - 21.10.05 16:05:01
ja posloucham jamese blunta,a taky nemam kredit ondro
Ondrajs - 21.10.05 14:31:34
zdravím střaposaure, hele co ten koncík gorguts? Smahneš? Smutně koukám
Strap - 21.10.05 12:13:59
nikdy IB nebude pracujeme na jednom projektu navic budu nejakej cas pryc cili nic nic
akh - 21.10.05 11:58:11
strape, kdy nam zavres huby novou desku IB?
Strap - 21.10.05 10:20:35
No ja rikam davno ze jsem v triku Morbid angel a LONGSLEEVU sUFFOCATION LEPSI NEZ vINCENT A mULLEN DOHROMADY
bizz - 21.10.05 09:55:32
CzSk: takze kdyz si obliknu shirt Cynic, budu hrat jako Sean?
Czerny Skiin - 20.10.05 18:28:44
Jistě, taky můžu tvrdit, že hraju basketbal líp než Michael Jordan, protože jsem chytřejší, mnohem bělejší a líp splynu s palubovkou:-)
LooMis - 20.10.05 17:18:54
akh: jo, všude jsou v podstatě stejný dva tábory :-) dík
pecorism - 19.10.05 18:11:05
dobry info.
akh - 19.10.05 12:14:18
joooo a jestlipak vite kdo tam hral na violu? co? gorguts.....LUC!!!
akh - 19.10.05 12:12:51
neco pro vas;.) DiSalvo's voice is comparable to many American hardcore bands and doesnt suit the Death Metal whirlwind of Cryptopsy Lord worm sucks!!! Mike DiSalvo's voice suited so much better to Cryptopsy. totally destroys! To the jackass that said "Mike DiSalvo's voice suited so much better to Cryptopsy" you are an idiot. How can you state such stupidity, when Lord Worms vocals grace Cryptopsy's 2 best albums. Cryptopsy is Lord Worm, and Lord Worm "IS" Cryptopsy I find Lord worm boring. Yes, they are amazing musicians and there are not a lot of musicians that have the imagination and ability to play this kind of music. Have you guys noticed that sometimes you can not hear the snare because Flo is playing so fast and he can not hit the snare so powerfully. I think he needs more endurance. (jj, flo to opravdu trefuje slabe) Lord Worm fucking RULES... Mike Disalvo was a FUCKING HORRIBLE shit-core vocalist... The production on the new album is fucking horrible. It sounds like 'Flo Mounier featuring Cryptopsy'. The guitars are WAAAYYY in the background. takze nazory jsou v podstate dva ;-) jinak celkove dve recenzicky uvedly bud album roku/mesice nebo jedno z nej roku. jeste tu mam jednu...vice na www.cryptopsy.net jo a vcera ofisl vyslo once was not
akh - 19.10.05 11:13:20
hehe jen pripomenu ze na svym webu psali cca ze nekoho to album zklame ze je "jiny" a ze doufaj ze presto se bude libit blabla
LooMis - 19.10.05 09:10:10
peco: to jsem taky předpokládal :-)
pecorism - 18.10.05 18:55:08
ja sem si je nekoupil kvuli cryptopsy, ja je mel uz predtim:-))..ne, ja nevim proc,ale proste se me ten zvuk na OWN docela libi
akh - 18.10.05 17:10:36
peco: to ze sem zapomnel zminit ze maj hodne basu za to sorry ;-), me tam skoro vic vadily cinely ktery znely jinak nez jak jsem na ne zvyklej. myslim ze mimojine sem na nich poslouchal immolation - unholy cult a proste se mi ten zvuk nelibil. jinak vsem ostatnim - na peckach mi cryptopsy znej taky dobre a nijak snazit se nemusim, krom bicich, ale na ty zatizenej nejsem.
d_m_c - 18.10.05 16:44:57
peco: jasne ze porta jsou hlavne na basy...jinak mam moznost srovnat jak porta, tak sennheiser a tezko rict co je lepsi...jak na co. Porta jsou jak bylo receno hodne nabasovany, dynamicky, kdezto senn je zas čistší, a vyninkne skutečně každý tón. No záleží na tom co zrovna člověk chce poslouchat, ale celkově mi asi víc vyhovujou porta
LooMis - 18.10.05 16:25:12
peco: tak to je fajn, že na sluchátkách slyšíš všechno, ale nemůžeš přece říct, že ten zvuk je ok, když to co tam chceš slyšet, musíš těžce lovit (nebo ne?) pro mne je rozdíl mezi dobrým a špatným zvukem ten, že když si pustím kvalitně zprodukovanou desku i na průměrných sluchátkách, tak uslyším, že nakopává! ale abych si kvůli tomu, že na ní neslyším něco, co by tam normálně mělo být, kupoval lepší sluchátka, tak to fakt ne :-(
pecorism - 18.10.05 16:05:29
porty sou do vysek?????????????? tak to ses fakt prvni s timhle nazorem co znam....ty sluchatka si kazdy kupuje prave kvuli basum...
akh - 17.10.05 20:45:55
bizzi -- ja posloucham jenom na sluchatka, sice ne na porty protozye nehrajou nic moc, zbytecne maj vyhnany vejsky a ty cinely to zkresluje, ja si libuju v sennheiserech...ale k veci, pro me to neni zachrana, ale bezna vec. ja ty Cpsy na bednach ani neslysel takze nevim co tam slysite vy. doma death nesnesou an trochu takze volim sluchatka.
Strap - 17.10.05 18:51:32
Ondrajs: v poho to je Frintosaurus on je tak porad
bizzna odporujici - 17.10.05 16:34:43
peca + akh: to je ale stejne dost na (i) nemyslite? sluchatka jako zvukova zachrana novych Cryptopsy...
PECORISM - 17.10.05 16:10:12
TO AKH: PRESNE TAK, KOSS PORTA PRO A SLYSIM TAM VSE...
akh - 17.10.05 14:13:24
aha, ja jedu pres sluchatka takze mozna proto jsem nezaznamenal vetsi nesrovnalosti
Ondrajs - 17.10.05 13:54:53
co kdyby ses příště podepsal anonyme???
- 16.10.05 18:46:03
zásadní věc je, jestli tohle album je horší než lykathea, od toho se všechno odvíjí
pecorism - 16.10.05 15:21:11
pche
Ondrajs - 16.10.05 13:24:12
tak to se děláte prdel! Zvuk že je dobrej? Dick ty kytary jsou úplně zazděný. Fakt musí mít člověk oslí uši a ty navíc musí mít tak 5mm od beden, aby něco náhodou nepřeslechl. Kurva lidi, zvuk je zásadní věc
lem - 15.10.05 13:24:49
hobluj pyčo
pecorism - 15.10.05 11:13:32
kua ten zvuk je dobrej..
LooMis - 14.10.05 20:27:25
hurá do diskuze aneb taky sem se k tomu konečně dostal. nutno na úvod podotknout, že bůhvíjak zažranej cryptolog nejsem, ale za to co už natočili, se jim musí poděkovat... Once mě ale taky moc neba. hudebně bych (vážnější) výhrady neměl, i zvuk bych neviděl tak tragicky, ale zpěv je otřesnej. worm mě s tím krákoráním/huhňáním/vřeštěním (asi se snaží bejt zlej?) vyloženě ne šte, ale přímo s... pokud si ho ale odmyslím (někdy to jde dost těžko) , přimhouřil bych uši nad tím zvukem (to je blbost, přimhouřit uši, prostě pominu-li prachbídnej sound) a škrtnu název kapely, tak je to hodně dobrá deska. ale kvůli tomu jak to je, dal bych 5.5
annal - 14.10.05 18:02:39
sagvan ma desku???
Czerny Skiin - 14.10.05 15:44:17
Jistě, když ti budou v práci každej den pouštět Sagvana Tofiho, tak si ho taky oblíbíš:-)))
Ondrajs - 14.10.05 15:37:38
ehm, před chvíli jsem to poslouchal a sám sebe nechápu, ale mně se to začíná líbit jde o to vysrat se na celou minulost cr. (ale jde to ztuha)
Czerny Skiin - 14.10.05 14:53:34
Na then... je především jasnej vývoj nápadů z Whisperu , hlavně co se kytar týče. Taková back to the Worms tam svou nekomplikovaností a oldskůlovými riffy vůbec nesedí, na nový desce by vynikla (ne proto, že je nová deska větší odlskůl, ale protože stojí jak zpěvově tak i ve svý většině i rifově za hovno). Mimochodem co říkáte na sóla? pro mě další důvod nemít tu novou desku rád. Maséra Levasseura a jeho prstopis těžko někdo nahradí. Kdyby ty sóla aspoň nahrál Mongrain nebo někdo takovej...
annal - 14.10.05 12:25:30
imho je and then.. dost jiny nez whisper. Chybi mi tam ten brutalovej spodek, ale zase je to zahrany s takovou lehkosti a DiSalvo ruluje.
akh - 14.10.05 11:20:49
strap: tak whisper je urciteskvely, na tretim miste ovsem,. pro me je whisper a and then uplne necim jinym, paralelnim k blasphemy, none so vile. a paralelne k tomu vsemu once was not jest. az tedko ti zacinam rozumet. a neni teda co resit. akorat and then mi prijde hodne na hovno. album. proto sem rad za tu nekrozu. btw nemas necrosis? ;-) jestli se nepletu, tak to je pre-cryptopsy
Strap - 14.10.05 08:40:52
akh: kurva jako na posledni song z blasphemy sere pes co rikas na desku z roku 1998??? to je pro me predmet pro dalsi hlasky a to je vyvoj Cryptopsy. Mam za to ze doslo ne k navratu ale k nekroze.
irdzi - 14.10.05 08:36:43
bizz:: ale jo - i tech 6,9 chapu, ale nechapu, jak mohli vlastne po ...and then youll beg prijit s tiimto a jak mohli vzit zpet worma me lezi v hlave uz od doby kdy jsem se docetl ze je zpet - a presne od ty doby jsem cekal ze crypto natoci shit nebo minimalne hooodne slabou desku ... a ta uz tady je:) ... spis by me zajimal rozhovor - prece musej mit usi ne??? nebo myslis ze budou tarat klasicky ze posledni deska je to nejlepsi a tak?:) schizophon ::: cuzzz no ziju a nejake tve CDska mam - nenapises, neozves se ... a ty mas myslim banovy cd nejakY ... jsem se chtel stavit do klanovic na smazky, ale nejak jsem to nedal :(
akh - 13.10.05 16:47:45
Czerny Skiin: jestli me pamet neklame tak z noveho sveta je symfonie. tedy slysel (i kdybych se plet) jinak u me to bylo pro zmenu nemistne prirovnani ;-)
akh - 13.10.05 16:44:40
lidi kdyz tak nadavate na ten black...a na posledni kousek z blasphemy rikate co?
Strap - 13.10.05 10:07:37
clovece posloucham whisper ale tento prizpevek skrtnete to se sem nehodi
annal - 12.10.05 20:52:10
myslis therion? ;-)
Czerny Skiin - 12.10.05 19:33:01
...symfonickou skladbu abych se tak vyjádřil, žejo...
Czerny Skiin - 12.10.05 19:31:24
akh: hele a slyšels někdy nějakou skutečnou symfonii?:-)))
akh - 12.10.05 11:46:33
abro666: ono blasphemy celkove zni jak symfonie, to je nebe a dudy, nebo taky nemistne srovnani
pecorism - 12.10.05 09:47:46
stejne to seci poslouchate a tady delate machry \m/
abro666 - 12.10.05 07:51:54
uff, to je nmrdanice. nechtyny, fuj.. ti zni snad lip teplej kataklysm:-)))) a btw ty riffy, to je fakt high school rock band... fastner prohlasil, ze blasphemy proti tomu zni jak riffova symfonie. bida shit... opravdu mrdka roku
bizzi - 12.10.05 00:58:05
izdzi: souhlasim s tebou i St.Rapem, ale nevaz se jen na Crypto, odvaz se.. tak tech grind6.9 je akorat , ne? .-))))) fuuu fuuu, Olda je tu :)
schizmo - 11.10.05 23:36:13
Irenka jeste zije??? Jak je mladej? Nemas jeste nejaky my CD? Nejak nemuzu najit COPROFAGO, kurva drat! Ohledne desky... Muzika ujde, chvílemi teda přestřelí jen co je pravda. Zvuk slabej, produkce zrovnatak - obě věci rozhodně nedosahují kvalit předchozích. A zpěv? Asi nejhorší průser, co jsem slyšel. Takhle blbě nevřeští ani začínající kapely.
irdzi - 11.10.05 22:39:12
yes ... ja souhlasim se strapem - 3/10 je akorat...skoda:(
d_M_C - 11.10.05 18:38:58
Musím souhlasit s AKHem, mě prostě once was not docela baví. I když chápu, že fanouška starší tvorby asi moc nepotěší, ale zas na druhou stranu ohlížet se za minulými počiny nebo nedej bože srovnávat nemá v tomto případě vůbec cenu. Cryptopsy jsou teď prostě jinou kapelou. Ja to beru takhle: kdyby tohle album vydala úplně neznámá kapela, tak se mi rozhodně líbí, proto nebudu zklamán jen kvůli tomu, že cryptopsy dřívě dělali něco jiného. souhlasím s osmi body:)
Strap - 11.10.05 18:37:54
pecorism: pak bych asi taky hodnotil cca 6,5
pecorism - 11.10.05 18:32:00
kdyby to koncilo osmym valem tak je to uplne nejlepsi...ty posledni tri tam pravda uz moc nesedi...
Ondrajs - 11.10.05 17:48:02
Hej tak to se ti Pajdo povedlo, páč zatím je tohle nejčtenější článek. Začneme s provařenějšíma kapelama! Serem na nějaký sleep terror, no ne? Příště Fear factory. He?
Strap - 11.10.05 17:09:49
Hej jako pohled je dobry vsak jsem psal ze jim to mozna nekdo zkousne ja fakt ne
KilLER - 11.10.05 17:06:38
nevim proc ale ten prispevek sem neposilal dvakrat tak nevim proc tu dvakrat je;-0 asi f tom ma pajdaj bordel;-0
KilLER - 11.10.05 17:01:42
ja sem nikdy jejich velkej fan nebyl ale tohle je desny a ten zvuk je pekne na hovno!!! Pripada mi to jako demo naky kapely ktera presne ete nevi co chce!!! Nerikejte mi ze tohle sou ty samy lidi!! jak sem rek nebyl sem z nich nikdy nak posranej ale musim uznat ze to sou (byly???) super muziknati!! Jo chvilema to (kdyz si odmyslim ten zvuk) nezni blbe ale v celku to je sracka!
bizzee - 11.10.05 16:51:28
dlouhy,a le pekny, skoro premyslim, ze te prendam do recky jako dalsi view :-) souhlasim s tebou castecne a myslim, ze by bylo zbytecny tady ted rozpitvavat, s cim konkretne jo/ne, bo v recce to povetsinou je, a kdyz se nad tim zamyslim, tak az tak rozdilni v hodnoceni take nejsme. vzdyt ja dal skoro 7 :)
akh - 11.10.05 16:38:11
kurva to je dlouhy, sry, smazte to az si to par lidi precte, ne driv ;-)
akh - 11.10.05 16:37:23
nejde se nezucastnit: jako prvni jsem slysel keeping the cadaver dogs busy. ta presne navazuje and then.. a whisper. tak jsem byl spokojenej co ze to z nich vyleze. dalsi byla the pestilance..tady jsem trosku zamrz ale rek sem si ze to je treba nejaky outro (ani ne tak konec jako uplne mimo) tak jsem cekal na zbytek, kterej jsem stahnul jeste teplej. na luminium jsem nebyl zvedavej, tak pak poslech rychle carrionshine, ktera mi znela hur nez ta preprodukovana verze. tak jsem to presel a sjel to cely nekolikrat. Jo, ten zvuk mi prisel divnej, i ted tomu chybi cistota pro cryptopsy "povestna". po poslechu jsem mel slzy v ocich. teda do niceho jsem nemlatil, takze strapa bych chtel teda videt. tedy vyvstala otazka jak se mam k tem klavesam (kurva kdekoliv byly klavesy tak sem to zavrhl jako zlo nejvyssi) a samplum bo co to je. treva v angelskingarden jak jsou klavesy pod tim solem, to jsem uplne zkamenel. Ja jsem hodne fanda do cryptopsy, vlastne je mam uplne nejradsi (jen and then..teda nemusim. daval jsem jim prad dokola sance. nuz a tak se stalo ze jsem ty klavesy prijal (nebo mi byly vnuceny) a celkove jsem si album oblibil. ta instrumentalka The End je sice vazne konec, ale odebrat z playlistu jde... K cemu by se nasly vyhrady - Flo to prehani a nekdy je to uz preplacany, to ovlivnuje ten celkovej zvuk taky. i podle kytar tam pro takovy bici neni imo prostor. ale je to borec, co. riffy jsou fajn. co ze mi to zbyva? klavesy-no budiz, a worm? kurva mne se ten jeho hlas takovej jakej povetsinu alba predvadi libi uplne desne, neni to sice nejak ostra poloha ale ja ji zeru fakt hodne. trochu jina vec je, ze by to moh nacasovat jaksi presne na ty kytary. tohle docela nechapu. co se vam jeste nelibilo? ty kytary prece psal jonathan... a produkce - myslim ze to masterovali nekde jinde a tam jim to proste zprasili. nebo je to tim, ze to je promo ale tomu sam neverim. a frantic pace of dying? 3:38? to je pekny, ne? endless cemetery ze je nablckla? no a co? mozna prave od tedka je cas prestat se na vsechno divat skatulkove. tohle neni hyperblasting death metal, to je proste hudba bez skatulek. To ani dal neni mozny nesrat do deathu tyhle vlivy v dlouhodoby perspektive. zkusili to moc brzy? ja nevim, zaver je, ze se mi to album libi. neni nej, ale libi. dal bych mu 8cku (na copak jsem zapomnel?)
KilLER - 11.10.05 16:04:21
ja sem nikdy jejich velkej fan nebyl ale tohle je desny a ten zvuk je pekne na hovno!!! Pripada mi to jako demo naky kapely ktera presne ete nevi co chce!!! Nerikejte mi ze tohle sou ty samy lidi!! jak sem rek nebyl sem z nich nikdy nak posranej ale musim uznat ze to sou (byly???) super muziknati!! Jo chvilema to (kdyz si odmyslim ten zvuk) nezni blbe ale v celku to je sracka!
Ondrajs - 11.10.05 15:05:18
no kurva to je tólk, tolik jedu na bohy...... ale je fakt, že každá deska je jiná
Strap - 11.10.05 14:17:47
KURVA KDO A CO JE D666 HEHE
Strap - 11.10.05 14:16:46
349 858 565
D666 - 11.10.05 14:08:19
hele ty samanska pralesni obludo... koukej mi na sebe udat ICQ sem se doslechl ze na nem pry visis jak se cesky rika ImrVere :-) tak sup sup !!!
bizzna - 11.10.05 13:20:40
Cz SK a Moskva: cryptöpsi rulz!!! :)))
Czerny Skiin - 11.10.05 13:19:36
Něco jako srovnávat Boron s Panterou... čekal sem průser, ale že to bude taková mrdka, to zas ne. Worm vokálem spíš než starýho méďu Barnese připomíná Petra Korála. Hudba alá pejsek s kočičkou vařili dort - nevznikl z toho sice dort, zato máme velmi chutný nu-black-grind eintopf s gay klávesama. Možná by v rámci svého "progresu" mohli zvážit změnu názvu na Cryptöpsi. Sračka roku.
Strap - 11.10.05 12:29:52
cece jasne jenze spis bylo mysleny ze je to nejaky vic oldschool ale zase oldschoolu uz meli lepsi jasny ze nebude stejna.
pecorism - 11.10.05 12:25:33
aby to nekdo nepochopil spatne, gay je to srovnavani...
pecorism - 11.10.05 12:24:27
pcha, je to dobra deska, klidne si dam vsechny jejich fosny v rade a sem rad ze je kazda jina...a nejvic me rozesmava stale srovnavani s none so vile, to je GAY...
annal - 11.10.05 12:20:52
ja to nak nemuzu naposlouchat...dycky si to vemu do walkmana, ale po chvili menim kazetu... Jinak prvni dojem: ta muzika se celkem da, ale ten zpev me serre
Strap - 11.10.05 12:00:41
Ondrajs : ja myslim ze tohle nevykristalizuje hehe
bizzna - 11.10.05 11:47:59
jasny, šak sem direktchoř diplomat :)
Strap - 11.10.05 11:20:21
Bizzi si napsal to samy co ja jen mirneji vole tak co
bizzna - 11.10.05 10:57:18
třeba mluvil sem se Švanym a ten řek, že tomu teď dával čas a že už se mu to začíná líbit, ač to samozřejmě na starý C. nemá.. uvidíme, třeba to později vyleze i dalším, ale mě se už asi nic nezmění...
Ondrajs - 11.10.05 10:45:33
no ehm bů žblept.... no střape, to ses nějak nepředal,co? ale s tím tasmánským čertem, to se ti povedlo. hahaha. Jinak asi souhlasím s bizzim, že toto cd není hodné jména cryptopsy. Jak se to mohlo stát? Vždyť pět let je dlouhá doba na dobrý nápady! Myslím si, že by to chtělo ještě jeden cenzorskej názor, kterej by upravil náhled na nešťastný podzim (až na ty ion disonance). Určitě je to velká změna (po hudební stránce ve všem), a proto to chce počkat, až se to vybouří (myslím tím ta rozbitá skříň, viď Střapáku) - a pak snad ty prozatím nepochopené melodie a nápady vykrystalizují. KÉŽ BY!
yarrdesh - 11.10.05 02:01:46
jo a ta radobyorientalni skladba je mrdka jak vypadla z nejaky highschool rock bandy, ktera se snazi tvarit ze jako umi i tu cikanskou stupnici...nejzoufalsejsi indie co jsem kdy slysel ;(
Strap - 11.10.05 00:21:04
no clovece hlavne ty kompozice a celkovy zpracovani napadu je nejaky takovy no proste ne...
bizzi - 11.10.05 00:13:43
a trochu zarážející je "All songs by Cryptopsy with the contribution of Jon Levasseur" cejtit to tam mozna je obcas v kytarovy praci, ale jinak?

Zkus tohle