Autor: 60 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Split Roast

CUNTSCRAPE / DEATHFUCKINGCUNT - Split Roast

Někdy je opravdu vtipné, jakým způsobem lze extrémní žánr, jakým je grind, navzdory dnešní době a počtu předbíhajících se kapel, s chutí prezentovat. Ne vždy totiž tomu bylo přesně tak, jak je tomu v podání australského komanda nadržených neoholených pupkáčů v těsných latexových oblečcích nemocničních sestřiček, Cuntscrape. V rámci živých vystoupení patří tento exhibiční prvek ke kapele stejně jako ženich k nevěstě, a tak se není čemu divit, když to na koncertě vypadá jako v hospůdce u pivka, kde si pod fousy brouká tamější spolek muzikantů, co za jeden zlatý vyprovodí i mrtvého na onen svět za světlem. Avšak nenechte se mýlit, tahle organická diskotéka, to nejsou žádní Captain Cleanoff, Silovanje nebo Blood Duster.
Tohle je panečku partička pěkně ostrých výrostků, co si neberou servítky

review_1201_px2

prakticky s žádnou zásadní situací a vše řeší s klidem a infantilním nadhledem. (Jak nemístné přirovnání k lidem, co rádi plnou pusu cizích extraktů, heh). Nějaký ten dobře situovaný vtípek na téma, kdo ho má delšího a co všechno je zapotřebí k uspokojení více partnerek, tu však zazní co chvíli. A aby sranda nestála na místě, tak se do toho opře třeba i taková vesnická fidlovačka Finntrollop; což je vskutku úchvatná 90-sekundová záležitost vystřižená jak z ranního lidového Skotska probouzejícího se z propitého večera. Při groteskních, několikasekun-dových scénách polykání mužského spermatu a chorobného dávení přidušených dívek mi do zpěvu zrovna dvakrát není, ale od toho tu máme homosexuály a jejich pohled na věc z druhé strany; Hommusexual. Kdo by však trpěl androfobií, tomu mohu slíbit, že se podíváme za indiány do Střední Ameriky, co vypadají trochu jinak než vámi opovrhovaní lidé 21. století; Mayonnasian. Volume přetočíme silně doprava, přimícháme trochu toho groovy rock’n’roll rifování a patřičně neurvalého zpěvu, jež se ze zásady řídí spontánností, protože podobný cirkus podle žádných vzorců fungovat rozhodně nikdy nebude. Inu, jak to vypadá, když se do vás s chutí pustí strýčkovy prstíky, vám z různých pohledů poví hned několik detailních hlášek účinkujících, kteří se v rámci Uncle Nasty Fingers snaží, jak jen je to možné. Je to prostě paráda, když víte, jak to máte rádi. Někdy je však velmi složité probudit se vedle vlastní manželky, a tak vám závěrečná Slits Slots Sluts poradí, jak neusnout v tom nejlepším, a s trochou štěstí si ráno pamatovat kompletní noční scénář!
Nemohu jinak, tuhle věc jsem sestřičkám zbaštil i s navijákem!

Zato se spřízněnou partou Deathfuckingcunt tak velká legrace teda není. Tahle čtyřčlenná parta kovbojů, původem ze západní Austrálie, má kovbojky očividně ráda; nábojové pásy přes ramena, kovbojské boty, klobouky a tak dále a tak dále. V dosavadní krátké historii (vznik 2007) se kapela prezentovala vyjma čtyřskladbové eponymní demo-pásky, jen živými lokálním představeními, a tak je dnešní čtveřice skladeb zbrusu nový materiál. Není však nikde psáno, že je nutné, aby se v rámci společného split alba prezentovaly žánrově spřízněné kapely.
Deathfuckingcunt jsou zastánci poměrně adekvátní formy rychlého agresivního death/grindu bez příměsí jiných žánrových prvků a stěžejních aspektů se snahou prezentovat jakousi směsici staré a nové death/grindové školy. Ve výsledku

review_1201_px3

zjišťuji, že ono je to možná dobře, protože i přes znatelnou inspiraci technickým death metalem, působí kapela jako žánrové mládě, které bude muset ještě povyrůst, aby si mohlo vyskakovat. Vyjma nějakého tajného poslání skladby Hothorses.com odkazující na neexistující internetovou doménu a vcelku přesvědčivého masakru s velkým množstvím sekaných pasáží Insane Cumsore, mi ani ze čtyř skladeb poslech nenabízí v porovnání s takovými španělskými řezníky Fermento či Wormed vůbec nic.
Bojím se, aby po kapele štěkl za nějakou tu dobu alespoň ten kojot, když už nic. Holt, musí se makat, aby se blýsklo na lepší časy.

Cuntscrape