GODLESS TRUTH - Arrogance of Supreme Power

recenze
onDRajs
Hodnocení:
9.25

Godless Truth z Olomouce vydali své prozatím poslední album Arrogance of Supreme Power už asi zhruba před rokem a půl, přesto jim místo na stránkách Marastu nepochybně náleží (nejen proto, že tam Bizzaro už opět hraje na bicí). Ba právě naopak, časový odstup mi dává příležitost se podívat na fenomén českého death metalu podrobněji. Godless Truth jsou právem označováni za

review_606_px2

nejlepší deathovou skupinu z českých luhů a hájů. Otázkou zůstává, proč tomu tak je (to zaprvé) a proč se k nim nepřidávají i ostatní spolky, které by dělaly čest nejen doma, ale hlavně za hranicemi (zde narážím na fakt, že GT mají za sebou pěknou řádku evropských turné).
Nerad bych toto zamyšlení skončil u vyjmenovávání těch nejlepších kapel ze smrtícího kovu, které se u nás za posledních 10-15 let urodily. Tyto žebříčky jsou natolik subjektivní, že nemá cenu se jimi ani zabývat. Mnohem důležitější jsou principy a maximy, jimiž se hráči řídí a které tak utvářejí celkový obraz o kapele a hudbě samotné.
1/ Originalita a s ní související vlivy: především v hudebních začátcích jsou hudební vzory důležité – pro svou schopnost usměrnit zelenáče v jeho muzickém sebeurčení. To se pak projeví v osobní sebekritice: buď se budu držet zavedeného schématu (plagiát, standard, nic nového pod sluncem) nebo zkusím něco nového a narazím zpočátku na nepochopení ostatních (progres, avantgarda, originalita). Chci se držet deathu, ale nebude to dobře možné – za první bych zmínil třeba Fleshless (ať mi nikdo nevypráví cosi o vývoji!), za druhé Contrastic.
2/ Provincionalita: jev u nás tak často vídaný!!! Nevím, zda to souvisí s národní vlastností („čecháčkovství“), ale profesionalitu aby u nás člověk pohledal! Souvisí to se vším: s kompozicí skladby, zvukem, aranžemi, výrazovou nezaměnitelností, v neposlední řadě s živou prezentací. V Čechách se však dočkáme jen se žabomyšími spory a tendencí svalovat vinu na druhé než se podívat pravdě do očí.
Pokud bych měl aplikovat tyto maximy na výlučnější kapely...... Problém není ani tak v nedostatku kvalitních nápadů, jako spíš v nedokonalosti jejich provázání v celou kompozici. Aranže – zaklínadlo dobré písničky. Nadějní Alienation Mental se utopili v přeriffovanosti Ball Spouter, to samé platí pro Intervalle Bizzare (split s Malignancy). Méně někdy znamená více. Třeba kdyby byli Despise z USA, neštěkl by po nich ani pes. Jenže oni jsou ze středních Čech a jsou označováni za kvalitní death (kde je konec výlučnějším Imperial Foeticide?). Nezapomenu na brilantní zásek Melancholy Pessimism Evil

review_606_px3

Planet (o třídu lepší než všechny ostatní počiny, ten zvuk, nápady a nadhled!) a kontroverzní dílko Elvenefris od Lykathea Aflame (jejich „pozitivní“ atmodeath mne však naživo nikdy nepřesvědčil).
Ale zpět ke GT. Po průlomovém Selfrealization (2001), které bych se nezdráhal označit za nejlepší české deathmetalové album vůbec, se o nich začíná mluvit s respektem. Jejich death silně zapáchající US brutal poetikou se silnými HC slamy vskutku musel strhnout každého. V mezidobí vydávají ještě split s spřízněnými Vomit Remnants a konečně Arrogance of Supreme Power (2004). To však není na první poslech tak jednoznačně nakopávající jako Selfrealization. Souvisí to s úbytkem hardcoreových pasáží a především důrazem na techničnost všech skladeb. GT uvažovali správně – na desce najdeme „jen“ 8 věcí (z toho jedno intro) se stopáží necelé půlhodiny – tak akorát pro posluchačovu neutuchávající koncentraci.
Co se týká vlastní produkce, tak ta osciluje mezi technickými pravzory SUFFOCATION (především v rychlejších pasážích – viz přechody ze šestnáctek do triol a naopak; v zahraničních recenzích často zmiňovali Pyrexii a Internal Bleeding, ale nejsou to jen suffo-odnože?), DYING FETUS (houpačky, kterých přece jenom ubylo) a vlastní specifické GODLESS nápady, které se často pohybují hlavně ve středních tempech. Právě ty „rovné“ GT slamy (při nichž si člověk trochu odpočine) krásně doplňují kostrbaté kytarové „trsy“. Samostatnou kapitolou je Zdeňkův bublající vokál, který platí za samostatný hudební nástroj; co bere dech, jsou ty bezprostřední přechody z hlubokého growlingu do srozumitelnějšího řevu – kapely, jež mají více zpěváků, by mohly závidět i tohoto jednoho, který zvládne všechny

review_606_px4

polohy. Neměl bych zapomenout zmínit poněkud klišovité intro, jež avizuje konec lidského věku a humanity (jak příznačné pro death jako styl!) a texty zabývající se lidskou ješitností, malicherností a domýšlivostí (neméně protěžované téma).
Dost bylo pozitiv. Klíčem k úspěchu českých metalových alb je ale jako vždy ZVUK. Po Selfrealization jsem ve skrytu duše doufal v udržení špičkového soundu, avšak byl jsem zklamán. „Novinka“ sice má čistý zvuk, ale působí ploše a nedynamicky. I tak strhující muzika, jakou GT tvoří, vlivem placaté produkce posluchače nestrhne. Škoda. Mohu však doporučit japonskou verzi (po podařenějším masteringu) s hutnějším výsledném zněním.
Co říci na závěr. I přes poslechovou náročnost „novinky“ (tzn. dostat se do ní) tento fakt neeliminuje hudební zážitek, spíš naopak. Dalasovo stanovisko na toto cd (z Metalopolis) považuji za scestné, hlavně co se týče kopírování zahraničních vzorů. Kompozičně perfektně vystavěné, naprosto vyrovnané, vyvážené, skvěle proaranžované, do posledního puntíku promyšlené album. Jsem zvědavý na nové dvě skladby, které se brzy objeví na 4-splitu (mimojiné s Devourment).

Vložit komentář

bizz - 25.04.10 17:27:12
a ta dvojka... neni tak chytlava, ale!
Adamos - 25.04.10 16:34:59
mě se moc líbí zvuk, ale ta písnička je dlouhá :-)
bros - 25.04.10 15:02:07
mně se to líbí jak svině, čekám hodně
pf - 25.04.10 13:42:51
leon: změň na nsbm
bizz - 25.04.10 13:08:50
ale hej, D tam je, trosku jinak ovsem :) ta skladba je... epic ;)
Annal - 25.04.10 12:12:38
Leon: Zmen to na BDSM Bizz: Zustava tam D? ;-) Ke konci je ta skladba moc natahovana...
LEON - 25.04.10 11:52:54
...a já byl v háku kurna.....leon.bdm@post.cz...to abych změnil mail.....:))))
bizz - 25.04.10 11:33:07
nemuzes uz cekat zadny bdm, vymenit b za prog, skladby k 7min
Annal - 25.04.10 10:31:29
Mozna sem se unahlil Nahodte to promo
Střap - 25.04.10 03:22:20
prrrrr zvuk z cd vede na plny care panackove. Koncert super! Simour jel jak dabel. Mozna, ze pak trosku nezbylo na dynamiku, ale v tom vedru a po ty dobe...parada. Mimoto to promo fakt kope prdel!
bizz - 25.04.10 02:35:50
kdyz to zas posloucham, z desky asi umru, plnej pocet..
bizz - 25.04.10 02:24:51
ne nej bubenickej zazitek zivota, ale jeden do Top5! celkove masaz, i kdyz Simour uz pak nestihal. z BZ to zni orezane, original hraje jak cyp.. ale asi jsem celkove zaujatej.. :)))) a sypalo se mimochodem...
DR - 24.04.10 19:01:51
jasně, na cd je to nasypaný od začátku do konce, to je větší zábava
annal - 24.04.10 17:00:59
gaba: Slysel sem to asi 4x, 5x. Na CDcku je jina skladba nebo jinej mix? Jestli to tak OK.
gába - 24.04.10 16:08:37
hele annale nechci rejpat ale kolikrat jsi to slysel? a soudit zvuk kdyz si to poustis (predpokladam) z netu je preci blbost
DR - 24.04.10 13:18:04
nesmysl
annal - 24.04.10 12:47:19
Nicmene stacilo by vynechat intro (ktery me priserne sralo uz u studio reportu), cely to vic nasypat, vyndat Simeckovi spunt z krku, vynechat par pasazi, dodat tomu koule pri masteringu a byla by to super skladba.
bizz - 24.04.10 12:46:37
je to jedna skladba, nesilte :) no jdu balit, at nezmeskam spoj :)) vecer sem neco hodim (Brute, papa)
annal - 24.04.10 12:38:42
Problem je, ze nez se naucej delat poradne smer co hrajou (Limb Splitter>Arrogance), tak se trend zmeni a oni musej zacit odznova;-)
annal - 24.04.10 12:34:37
Novej song ma strasne ridkej zvuk. Hudba moc emo, zpev moc teplej. Techdeath na pul plynu.
Střap - 24.04.10 12:11:48
nejlepsi testovinovy vrtule. Pristi bude warpaint pokud bude na primalex. Kotku jedes?
kot - 24.04.10 11:55:20
maj dobry vrtule?
brutusáček - 24.04.10 11:23:43
nemohu si pomoct slyšim tam psycroptic ale to dělá asi ten zvuk
brutusáček - 24.04.10 11:21:21
no jako je to dobrý, hráčský ukony jsou super..ale nekope to :-)
gába - 24.04.10 10:22:54
to je ovsem na kapesnicky jak by rekl pan sef
DR - 24.04.10 09:46:55
nová skladba: amerika v čechách
bizz - 23.04.10 13:20:14
bizz - 23.04.10 13:13:11
tak se nakonec jede dodavkou, cili kdo se jeste hlasi, Brute? jsme 4 aktualne..
Střap - 23.04.10 00:22:49
mam volno nakonec. Moznosti jsou dve bud GT, coz mne laka. Ovsem 155 kilaku s Abrem na kole je taky vyzva....jak se dneska vyspim Bizzovi sdelim:-)))
bizz - 22.04.10 23:34:54
brut: vlakem s Paayou (mozna Strapem, ale neozval se) do Pardubek - metal pivo rum a dom :)
Adamos - 22.04.10 21:19:54
šéf: vím :-( ale jedem na Břitvu, jinak bych asi neodolal
brutusáček - 22.04.10 21:13:59
e?
bizz - 22.04.10 18:14:24
pozitra PARDUBICE!!!
Lord VILE - 05.02.10 13:33:21
Když jsem tu nakousli ty starý MC,nemáte někdo kazetu našinců IMPALED - Brutal Change (nebo tak nějak) z 95-96 roku ?
Tomáš Corn - 05.02.10 13:09:41
Z těch dvou ukázek to vypadá velice luxusně.
bizz - 05.02.10 12:54:46
jj, to Švarc tahnul do smeru Dream a uz to pak nebylo ono, ale Švany se nastesti udrzel a obratil lod spravnym smerem ;)
Lord VILE - 05.02.10 12:52:19
Ty bonus věci na CD Desperation jsou tuším z proma z 97.
Filipismo - 05.02.10 12:33:17
Já tu desku mám...je to takové EP s remixy :-))))))
bizz - 05.02.10 12:12:52
:D vole, jasny :)) na francouzky verzi jsou i ty dva bonusy vlastne, ale jinak to zjebali, to jo. a je pravda, ze udelat nejakej limit reedici i s Another Disease, kde Jarda taky mlati jak vrah, byt rovne, by nebylo zly
Lord VILE - 05.02.10 11:40:30
Jj,MC jsem si kdysi někde objednál,ale nedorazilo...to CD od Deadsun mám taky...právě - jsou tam skladby 2x, vybledlý obal ,tak nějaká ta limitka třeba s komplet demáčema jako bonus.Je mi jasný, že novinka nebude(nemůže být) old metal...zase tak dementní nejsem :-)
WDDW - 05.02.10 11:34:53
kurva to byla diskuze tohle, celkem jsem se pobavil, díky :D
bizz - 05.02.10 11:07:07
vyslo v ty Francii, ale pojebali master a dali tam nejaky veci 2x :) ja mam Desper i orig MC :)) nicmene tohle nebude tak oldskull, ale moderni, tesim se jak malej
Lord VILE - 05.02.10 10:59:10
bizz:Ha,tak Desperation II.,jo :-) Sakra,tohle debutní album by mohl Zdena znovu vydat v nějaký limitce.
pf - 05.02.10 10:48:54
ulf chodil s mojí spolužačkou s kroužku ;)
bizz - 05.02.10 10:18:04
muzem na nej nekdy zajit klido, hrava v Praze s jazzama a je dobry, ze Ulf vali i cesky ;-)
Adamos - 05.02.10 10:12:24
ale basák peklí krutě
bizz - 05.02.10 09:40:05
ja bych rekl spis tech death, Arsis je az moc melo a heavy :)
Lord VILE - 05.02.10 09:36:38
Těžko zatím něco soudit podle krátkých ukázek z(asi) jedné skladby,které je možno slyšet na videu,ale zatím mi to připomíná poslední ARSIS.
bizz - 30.01.10 12:28:01
vzdycky tam neco bylo, a to at v ty kapele hral kdokoli. dulezity ale je, ze je to dobry a ze se na to do pyce tesim :))
annal - 30.01.10 12:26:23
Ja ted prolit aroganci a zjistil sem, ze nekopirujou amiky, ale japonce (Vomit Remnants)
bizz - 30.01.10 11:27:00
nerekl jsem, ze jsem nejvetsi fan (z kapely) :D
annal - 30.01.10 11:08:30
bizz: Nejvetsi fanousek je prece sam Simi! ;-)
abro666 - 30.01.10 10:24:50
jo to sranda byla:)
pf - 30.01.10 10:16:04
proč ne? třeba spojení ice-t + slayer docela fungovalo ;)
abro666 - 30.01.10 09:56:35
mne se metalrap nelibi:-)
brutsáčik - 30.01.10 02:07:24
...a muzikantů :))) nicméně uvidíme co celek očekávání velíké
bizz - 30.01.10 01:27:13
coz Sysecek, ale kajtristi, Risa asi hlavne :) ted jsem to slysel uz po"sty" a jooo, riffy pod skopkama znej makabrozne. doufam, ze tam bude jeste druha (treti) kajtra, basa vrazdit, zvuk z Hertzu jak hovado a Syrecek s vokoderem :D (je fajn, kdyz ma kapela fanousky z byvalych rad)
annal - 29.01.10 20:39:21
Z ty ukazky se moc soudit neda... Doufam, ze Syrecek z tech new-schoolu uplne nezblbnul, pak by to mohla bejt fakt dobra deska.
pf - 29.01.10 20:35:52
je nekde rip?
bizz - 29.01.10 20:20:03
co rikate na ty new GT?
annal - 14.01.10 11:12:21
Ja se trochu bojim. Drahy studio a profi basak nejsou vsechno... Vzpomente si jak na posledni desce dopadla Pandemia...
bizz - 14.01.10 09:27:53
no asi jo, kAbriku :)))) a dle toho, co mi psal Simour a rikal Cibra, tak GT jsou uplne uvareny z toho, jak to zni atd. no jsem zvedav, snad pry pristi tyden uz bude i nejake to video ze studia a pak i naka ta ukazka
abro666 - 14.01.10 08:30:39
ty vole, von to nekdo jako chce, jo?
JUC. Sud - 14.01.10 05:06:16
dobrej deal, jdu do toho http://bandzone.cz/godlesstruth
bizz - 29.06.09 15:51:17
ale to byli prece stavari ze svedska ;-)
DR - 29.06.09 15:06:27
no ne, všichni si utahovali z jedné třípísmenkové kapely, NEŘÁDI
bizz - 29.06.09 13:18:13
why? povidaj ;-)
DR - 29.06.09 12:36:49
bejt tebou, raději mlčím (nebo se na tebe všichni sesypou)
bizz - 29.06.09 12:08:19
a neni po nem uz nahodou? ;-)
DR - 29.06.09 11:13:30
na GT jsem náhodou minulej tejden narazil...po novém roce snad už koncerty
bizz - 29.06.09 10:58:39
se nak urco domluvime, glo gloglo ;-)
Adamos - 29.06.09 10:47:50
Bizz: A za kolik?
brutusáček - 14.02.09 15:53:29
všechny podepsaný
bizz - 14.02.09 15:17:18
Artificial je bomba,ta se Svanymu dost povedla.A dik za nazory u Limb Splitter,i kdyz teda mam tam hodne vyhrad :-) A kdyby nekdo to cd chtel,tak jich par mam ;-)
annal - 14.02.09 14:09:00
Bonus z vydani u Amputated Vein (Artificial Predication) je bomba! Takhle mela vypadat cela deska!!!
annal - 14.02.09 13:53:01
Hehe: Texty se zabývají lidskou ješitností, malicherností a domýšlivostí ;-)))
pf - 14.02.09 13:15:31
jojo, tuctovka z olomouce
...:::i:::... - 13.02.09 18:33:08
jjj ... je to jinde a rekl bych ze jinde tam, kde uz par kapel pred tim bylo ... jednou jsem aroganci nasel na nejakym nepopsanym CD a zaboha jsem nemohl prijit na to ktera amerika ze mi to hraje - oni to mozna berou jako kompliment ale ja to tak nemyslim:)
annal - 13.02.09 18:24:47
Me dneska pripada, ze sem Aroganci soudil mozna az moc prisne... Proste je to jinde... Jinak z GT casti na Limb Splitter mam o dost lepsi dojem. Je to mnohem vic vymazleny...
...:::i:::... - 13.02.09 17:55:32
jj mozna jo ale self je pestrejsi ...
annal - 13.02.09 16:00:53
Normalne to tak znat neni, ale Kdyz si to pustis za sebou, tak to zni jako kdyz Self nazpival manazer a Aroganci zpevak;-)
bizz - 13.02.09 15:45:26
myslis chrochtajiciho George Michaela? :)
annal - 13.02.09 15:34:43
bizz: Driv sem si treba nevsim, ze vokal na SelfRealization stoji za hovno;-)
bizz - 13.02.09 14:52:52
annal 13|02|09 [14:23] u Heaving... ...:::i:::... Zkus si poslechnout SelfRealization a novejsi GT tesne po sobe. U me to pomohlo;-) v cem ti to pomohlo? a k cemu jsi dosel? :)
Saint.rap - 12.07.06 05:06:08
Kurvo:)))))
bizz - 12.07.06 02:23:06
a ja jo, ja videl! a od Paula mam i EP Mass Demented :)
Saint.rap - 12.07.06 02:14:21
Tomu se vubec nediv, Look into the silence je kult jako krava. Skoda, ze jsem Vas nikdy nevidel
paul - 11.07.06 23:42:36
To mě překvapilo a pobavilo zároveń i na Čurbyho stránkách jsem zaznamenal podobné reakce a po 10 letech jsem to opravdu nečekal...:-)PJH
bizz - 10.07.06 11:22:21
te sledujem! Tetovani nam neunika! :)
paul - 09.07.06 21:18:08
náhodně jsem se sem dostal, ale díky za poklonu, kterou stále věnujete skupině agony conscience. její zpěvák paul...
schizmo - 03.07.06 17:39:03
dík :-D
r0zp1cky - 03.07.06 08:26:40
Novy smažky jsou kurva dobrý CD
annal - 01.07.06 22:10:37
Nahodou me posledni Onanizer dost bavi... Jinak novy SMASHED FACE sou cca stejne dobry jako GT
pecorism - 01.07.06 21:38:31
a onanizer
Necrogore - 01.07.06 14:05:23
a Devastathor
bizz - 01.07.06 12:55:02
jak jsem na nej jen mohl zapomenout :-)
VQ - 01.07.06 10:59:03
a kundator :-)
bizz - 01.07.06 10:48:47
to je prece jasny: masturbace, deflorace a vibrathorr :)
Necrogore - 30.06.06 20:03:22
borec - když spousta, jmenuj alespoň pět
BOREC - 30.06.06 14:17:44
co se death metalu TÝČE, MÁŠ PRAVDU,ZE TU NENI MOC KAPEL NA UROVNI GT ,MYSLÍM ŽE JE TU SPOUSTA LEPŠÍCH!!!!!!
- 28.03.06 17:01:49
ondra: ale na žádné české desce, respektive minimálně na těch, o kterých se tu mluvilo, není nic, pro co se lidi i MESH model 95 a 93 vraceli a budou vracet.
schizmo - 28.03.06 15:35:55
ARAB je neuvěřitelná píčovina
bizz - 28.03.06 15:02:44
co v 95, klidne muzem rict uz 93
Ondrajs - 28.03.06 14:09:15
meshuggah v 95 taky nikdo nepochopil a co se děje teď???
BuKy - 27.03.06 20:25:24
Ale pokud vím, Arab on Radar nemají svou muziku postavenou na emo-violence potažmo nagrindlých postupech... je to spíš takovej post-punk.
- 27.03.06 14:10:51
AOR něco podobně střeleného jako LOCUST. Ale ad CONTRASTIC: zásadní jsou podle mě pro Čechy, hlavně když si člověk vzpomene, jaký byly reakce na první koncerty s tímhle materiálem, kdy dohráli a v sále NIKDO nezatleskal, a jak trvalo dva roky, než lidi přišli na to, jak je to skvělý… Ale zásadní pro mimo-Čechy bych moc nesouhlasil. Jasně, je to jediná deska svého druhu, protože podobná předtím nevyšla, ale nemám dojem, že by od té doby vznikla řada jiných, který se jí snaží napodobit, přiblížit apod. (což byl třeba příklad MASTER´S HAMMER). A mluvit o nějaký desce jako o zásadní, když po ní v podstatě nic nezůstalo…
Ondrajs - 27.03.06 14:00:54
locust jsou jinde a arab on radar neznám, he?
- 27.03.06 13:43:30
ondra: a co třeba locust? jasně, že je to o trochu jinde, ale první deska je o fous starší než contrastic, nebo arab on radar.
Ondrajs - 27.03.06 13:18:46
to disease: proč contrastic zásadní? Důvod je prostý: těžko hledám kapelu v celosvětovém kontextu (!!!!!!!!!) jako je jejich album.
- 27.03.06 10:38:56
pecorism: uznávám, že zrovna briskně formulované to nebylo, takže ještě jednou: můžeš mi napsat, jmenovitě v bodech, v čem spočívá výjimečnost např. GODLESS TRUTH, a co je na některých deskách, co se tady skloňujou, natolik mimořádného, aby si je někdo měl důvod poslechnout za deset let… třeba přeriffovanej bólšpautr…
- 27.03.06 08:25:49
bizz: ad houpačky: přesvědčils mě. začínám se bát :)
k.eight.a - 27.03.06 01:23:26
PlaZZma rulezz!!! :-D
Paaya - 23.03.06 19:46:29
Zjova, stary casy se vraci, ze ja zas zacnu poslouchat metaaalll:-))
bizz - 21.03.06 17:10:41
a ja bych se pridal k tomu, ze pronyst "ve chvili, kdy vsechny us kapely zacnou na houpacky nadavat, tady par lidi, co se t\ady predvedlo bude do dvou mesicu patrit k nejhorslivejsim odpurcum houpacek, tak fakt nechapu o cem to tady cely je," je vopresdrzku :)
pecorism - 21.03.06 16:36:38
to N/A: hele nechci rypat ale na neskutecnou slataninu typu "09|03|06 [20:20] zalezi na co reagujes. ten obal fakt na par facek je, dyk je uplne zoufalej! a ad. citat: me spis na tzhle debate bavi ten fakt, ze tady padaji jmena kapel, ktere nikdo za deset let znat nebude a kdyz uz, budou je vnimat jako my dneska prave garbage nebo agony c. nikdy tady nikdo zadnou zasadni desku pro death metal nenatocil a asi ani nenatoci. a ten zbztek debaty, jeslti ma nekdo potrebu si potvrzovat, ze je nej atd., go ahead. mne je jen lito, ze se tady sice sklonujou slova jako zasadni, ale cim jsou zasadni interval, cim gt, cim menatlove? a ad originalita... ehem, ve chvili, kdy vsechny us kapely zacnou na houpacky nadavat, tady par lidi, co se t\ady predvedlo bude do dvou mesicu patrit k nejhorslivejsim odpurcum houpacek, tak fakt nechapu o cem to tady cely je." nelze proste napsat nic jineho...
mental - 21.03.06 15:02:16
2 Ondrajs: dekuji za pozdrav :-))) hele vubec se neboj psat jak to citis, take nesnesu zatvrzele ortodoxy, ...to je cesta do zamrznuti a neustaleho opakovani jiz milionkrat hraneho, progres rullezzzz btw contrastic je napdpozemska zalezitost... takhle se k tomu ma pristupovat
Disease - 21.03.06 14:24:58
Pokud tedy nebudes brat jako zasadni to, ze to par omezenejsim (=ortodoxnejsim) posluchacum grindu ponekud rozsirilo obzory
Disease - 21.03.06 14:22:51
Ondrajs 21|03|06 [14:08] co se týče Contrastic, mám o zásadní desce jasno No, a to je opet zalezitost subjektivniho pohledu. Pri zpetnem pohledu zjistis, ze to byl vlastne jen meziclanek pri prechodu z grindovych veci na elektro core typu HeadCrash, Pitch Shifter (novejsi) apod... Aby bylo jasno: Ta deska se mi libi a to vic nez novejsi produkce, ale o zasadnosti bych v zadnem pripade nemluvil.
Ondrajs - 21.03.06 14:08:10
co se týče Contrastic, mám o zásadní desce jasno ale jinak s tebou souhlasím (kurnik já nesnáším, když nevím, s kým mluvím) s tím, že feedback typu je to sračka nebo mrdanice je opravdu k ničemu takže nějak konstruktivně a bez sprostejch slov, to by snad šlo, ne?
- 21.03.06 13:59:59
jasně, ale čím víc to bude o podpoře atd., tak se odstraní nějaký kvalitativní filtry, protože se stane ta samá situace jako asi před pěti, šesti lety, kdy se kdokoliv bál napsat, že nějaká domácí deska není v pořádku. kapely tím pádem neměli žádný feedback, a když už si někdo dovolil něco takového napsat, ostatní pisálci se na něj vrhli, že škodí scéně atd. já jsem třeba ten dotaz, v čem je jakákoli z těch jmenovaných CZ desek zásadní, ne pro okruh těch domácích asi pěti kapel, ale aspoň pro Evropu, tak se tu synci zmohli akorát na shut the fuck up atd.
Ondrajs - 20.03.06 14:06:20
zdravím Jardu-mentála, koncert podařený;to se týká vystoupení všech všeobecně jen bych to shrnul: netušil jsem, že moje slova o čecháčkovství budou natolik prorocká, jak vyzněla konfliktní diskuze. Myslel jsem, že to bude konstruktivní debata, kde se budou objevovat pojmy tolerance, podpora atd. U nás asi zhola nemožné! Namísto, abychom se respektovali, tak si (nejlépe anonymně, což internet tak hravě dokáže) nadáváme a pomlouváme. Velmi pěkné.... Taky přemýšlím, že často lidé nedokáží ohodnotit kvalitu jinými slovy než sračka, jebka, mrdanice etc... stále ta samá argumentace ad hominem (vzhledem k člověku; bulvární tisk) namísto ad rem (k věci)! Vždyť vyjádření názoru je přece věc osobní vkusu, priorit - tudíž k pochopení stačí se jen tolerovat; když někdo označí nějaké album nebo desku za slabší a argumentuje důvody, proč tak míní, není na tom nic špatného. Mentál: Ball spouter se mi osobně líbí, jen jsem čekal víc..... nebudu to okecávat, zkrátka nic osobního...... toť snad vše.
mentál - 18.03.06 08:46:37
2yarrdesh: rozsekejte chomutov
yarrdesh - 16.03.06 18:26:15
tyvoe trepat se po kvetaku v kotli to je nepekna vize, zlaty kresilko nebo zem ;) kua mi sere ze tam nedovalim
- 16.03.06 10:57:49
mně je zas líto, že nebudu v sobotu v tom vyprodaným matrixu, kde budou třeba ty synci z DECRE-PIPI-T BIRTH třepat květákem v kotli :o)
mentál - 15.03.06 22:15:55
to jsou my tedy věci, já si chtěl precist o cem ze je ta posledni GT deska... dozvedel jsem se ze jsme se utopily vhlubinach Ball spoutera... :-)))... jinak e tesim na sobotu na setkani s kapelami god liž krůta a interní buzerant :-))))))) váš věrný mentál z dementních vetřelců...
Disease - 15.03.06 18:33:50
Co se tady mas co koho zastavat, kdyz jsi nic nenatocil, ty trubko :-)))
LEON - 14.03.06 00:21:52
TY VOLE STŘAPE TY SI OPRAVDU DO SEBE ZAHLEDĚNÝ BLB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIKDY JSEM NIC NENATOČIL,NIKDY NIC NENATOČÍM HEJ ,PŘEJI KLUKŮM Z G.T. I DESPISE JEN TO NEJ A TED JSOU TU V BDM NEJ A TYS MĚ TED VYTOČIL NEJ AROGANTE.
- 13.03.06 15:30:05
podívám se do křišťálové koule :o)
bizz - 13.03.06 15:21:41
-00- a ktery? to by me zajimalo :-)))
- 13.03.06 14:50:29
yard: mám dojme, že český kapely to o sobě tvrdily už v době, kdy ještě amerika ani neexistovala :o)
yarrdesh - 13.03.06 11:48:36
jj, pritom nevedej, ze nej desku jsme preci natocili , podepsan josifek zima, kratce po vydani na vlachovce 8818.
bizz - 13.03.06 09:49:27
yarrd: presne tak! -00-: "napsat tohle o vlastni kapele je fakt straslive smutny, fakt jsem mel za to, ze jeslti se kcesky kapely za poslednich par let naucily, tak je to soudnost " a myslis, ze je toto jen priklad pro cz kapely? nevidels to nikde jinde, jo? je to typical zamorskej pristup, 'muj band je the best..' nebo 'natocili jsme nej...blablabla desku'
yarrdesh - 13.03.06 05:40:30
ne to je uplne vsude
heiabro - 12.03.06 16:31:51
tak tohle je fukkt hustej pokec! vzdycky me fascinovalo, jak se muzikanti, resp. posluchaci dovedou tak postekat - kvuli muzice! woe, tohle je snad jen v CR!
annal - 11.03.06 13:25:12
yarr: jako ona to neni zadna dzndzn tupota. fakt to nenudi ani trochu. A hlavne narozdil od zpohodlnelejch amiku je to fakt nabuseny agresivitou a energii
yarrdesh - 11.03.06 12:16:05
tyvoe ti fetal decay jsou dobra odpocinkovka po vsech tech masakrech ;)
pecorism - 10.03.06 16:27:41
vim vim myslel sem jako debutni plnohodnotne vlastni dlouhohrajici cédé :-))
annal - 10.03.06 13:24:58
pecorism: von to neni tak ouplne debut, pac uz v roce 2002 jim vyslo splitko s Detrimental
pecorism - 10.03.06 12:46:24
jo to mas recht, velmi dobry debut
annal - 10.03.06 12:11:30
Priznivci groovydeathu necht zameri se na novou desku FETAL DECAY "Your Enemy Is You" kterazto je uhoupe k smrti!
bizz - 10.03.06 10:45:37
yarr recka rulz! ;)
yarrdesh - 10.03.06 03:49:07
me se sice na supremni aroganci libi, ze je rytmicky rozhaluzena do lichosti a ruznejch pretahu/zalomenosti, ale prijde mi, ze postrada zvukove odlisnejsi kytarovy napady. veci jako treba ty psychopiskacky kolem druhy minuty v constructing the future na selfrealizaci, nebo 2:20 sirenovita odpoved ve neworthless nehuman nebeing. to novy to furt hrne a dre a riffuje a hobluje, ale absence tehlech zalezitosti to srazi o tridu niz oproti minulymu zaseku. satanzel se o nejnovejsich vecech v matrixu nepresvedcim, zrovna nekde hrajem ;(
- 09.03.06 22:56:42
obal ber jen jako nazor, pokud je to podle tebe v poradku, tak okay, mne prijde legracni, kdyz si ani nekdo nevsimne, ze po carce se dela mezera i par dlasich veci. ale z tho cos napsal, jsem vyrozumnel, ze to asi ma byt profesonalni dilo, tak se omlouvam :] ad zbytek... vysly tu dobre desky, ale pro zanr zadna zasadni a prihrejvat si vlastni polivcicku takhle hloupym stylem {tezko blablabla] je zkatka strasne smutny a bude to smutny i kdyby to ted sem nepsal nekdo z prahy
Gtboy - 09.03.06 20:48:48
n/a...na tech par facek za obal bych si rad nekam prijel...a zbytek uz neresim,je to na nasrani...n/a bude asi nejakej znalec...ze by Praha,opet?
pecorism - 09.03.06 20:25:52
n/a--shut the fuck up
- 09.03.06 20:20:24
zalezi na co reagujes. ten obal fakt na par facek je, dyk je uplne zoufalej! a ad. citat: me spis na tzhle debate bavi ten fakt, ze tady padaji jmena kapel, ktere nikdo za deset let znat nebude a kdyz uz, budou je vnimat jako my dneska prave garbage nebo agony c. nikdy tady nikdo zadnou zasadni desku pro death metal nenatocil a asi ani nenatoci. a ten zbztek debaty, jeslti ma nekdo potrebu si potvrzovat, ze je nej atd., go ahead. mne je jen lito, ze se tady sice sklonujou slova jako zasadni, ale cim jsou zasadni interval, cim gt, cim menatlove? a ad originalita... ehem, ve chvili, kdy vsechny us kapely zacnou na houpacky nadavat, tady par lidi, co se t\ady predvedlo bude do dvou mesicu patrit k nejhorslivejsim odpurcum houpacek, tak fakt nechapu o cem to tady cely je.
LooMis - 09.03.06 20:11:05
kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde :-(
- 09.03.06 18:21:52
"tezko hledam v CR kapelu na urocni GT!" napsat tohle o vlastni kapele je fakt straslive smutny, fakt jsem mel za to, ze jeslti se kcesky kapely za poslednich par let naucily, tak je to soudnost a ono HOVNO
- 09.03.06 18:18:55
ja mel na mysli hlavne tu revoluci, ze se v godlestrustine jako prvnim jazyce na svete nebude po carce psat mezera....
Ondrajs - 09.03.06 15:01:01
hlavně ty nabodnutý panáčkové na cd
- 09.03.06 14:47:18
me na gt sere ten zvuk, ze se to fakt neda poslouchat, ale co me bavi nejvic, je uzasnej a graficky dokonale zmaknutej obal, fakt prace profiku, ktery nesetrej na nicem
- 09.03.06 14:45:56
aaa vraci se era klasickych prinosnych marast diskuzi, hurraaa
Ondrajs - 09.03.06 14:33:17
teda kdybych věděl, že moje recka bude spouštědlem k tomuhle, tak se na to radši vyseru :o
Fast - 09.03.06 11:31:01
jaj klucii :) tak sme si zavzpominali na stary "dobry" casy ala lolbrovo recka na fleshless, a co dal??? jinak urcite bych souhlasil s timhle: "Fajn, to beru, ale víc než o kvalitách GT to vypovídá o kvalitě CZ "deathmetalové scény", která je velmi nízká." proste jednooky mezi slepymi kralem... ale neni snad vsem dnum konec ne? >:)
bizz - 09.03.06 09:19:38
myslim, ze Saint.rap od nynejska muze byt synonymem k nejake zakladni cislovce...
Saint.rap - 09.03.06 02:17:39
KDYBY NECO TAHLE PREJMENUJTE SE NA WWW.SIMECEKAKCYP.COM
Saint.rap - 09.03.06 02:16:48
GTBOY: Laskave si precti recenzi na Despise a pak mi rekni co ti vadi? Napsal jsem tam stanosisko uplne jasny. Keci o steroidech si beru osobne, Ty ZMRDE
Saint.rap - 09.03.06 02:11:38
drahy Bizzaro o neco jsem te prosil.
LooMis - 08.03.06 18:31:00
náhodou je to pěkný :-) a vyhrál jsem teda aspoň prázdnej pytel (od medvídků samozřejmě)?
Cz skiin - 08.03.06 17:36:23
Ehm... to měl bejt obrovskej lol, ale díky mému packalství to dopadlo takhle:-) Loom: i to by vystihovalo mé stanovisko k proběhlé diskusi:-)
Ondr - 08.03.06 17:25:21
tak hergot skine CO TO JE??????
LooMis - 08.03.06 17:13:38
Ondra: přesně tak!!! čteš mi myšlenky cz skiin: já v tom vidím pytchu (ale možná to je tím, že jsem ji delší dobu už neviděl :-))
killer - 08.03.06 16:58:46
a ja si kjurwa myslel ze si prectu veci k ty desce kterou mi porad bzz ete nedal:-((( Az si to poslechnu (nevim kolik poslechu budu potrebovat) tak vam dam vedet co si o tom myslim ale k tem vasim hadkam se vyjadrovat nebudu! bzz: Jinak ja to chci vecer taky vedet pytcho;-)))
Ondr - 08.03.06 16:55:56
co se týče těch dohadů, taky to nebudu komentovat, ale chci říct, že bych byl nerad, kdyby se marast stal nějakým filtrem pro spory osobního charakteru; to lidi odradí, a dříve to tady tak chodilo...bohužel!
Cz skiin - 08.03.06 16:53:00
Fajn, medvídky za kajtru:-)
killer - 08.03.06 16:49:44
a ja si kjurwa myslel ze si prectu veci k ty desce kterou mi porad bzz ete nedal:-((( Az si to poslechnu (nevim kolik poslechu budu potrebovat) tak vam dam vedet co si o tom myslim ale k tem vasim hadkam se vyjadrovat nebudu! bzz: Jinak ja to chci vecer taky vedet pytcho;-)))
Ondr - 08.03.06 16:49:16
Taky to nedávám :((( možná v tom vidím nějakej ksichtík...
bizz - 08.03.06 16:41:06
nemam sanci, klice nemam, ale ty medvidky chci za to, ze sem se tu ozval prvni! :oD
Cz skiin - 08.03.06 16:32:19
HMMM...KOUKÁM, ŽE SE MI ZASE NĚCO POVEDLO:-))) TEN, KOMU SE PODAŘÍ ROZKLÍČOVAT MÉ STANOVISKO K DISKUSI OBDRŽÍ PYTLÍK GUMOVÝCH MEDVÍDKŮ.
Cz skiin - 08.03.06 16:29:25
kazdopadne i jako fanousek GT musim rict,ze co se DEATH METALU tyce....tezko hledam v CR kapelu na urocni GT! Berte to tady jak chcete,ale proste to tak vidim! Fajn, to beru, ale víc než o kvalitách GT to vypovídá o kvalitě CZ "deathmetalové scény", která je velmi nízká. a co se týče této diskuse... ___ ___ III iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii iii--------------i iii--------------i iii--------------i iii--------------i
Ondrajs - 08.03.06 14:30:13
serte na to lidi, souhlas s loomisem, tady se řeší muzika!!!!
LooMis - 08.03.06 10:17:24
tak radši fečer, ju? :-)
bizz - 08.03.06 09:59:08
loo: tak ja ti to dneska poseptam do ouska Na Rychte, ja? nebo.. ze bysme z toho udelali dalsi afair? :)
LooMis - 08.03.06 09:09:05
peco: a vlastně jsi celou diskuzi otevřel ty :-) annal: já ale citoval tvoji citaci annal 07|03|06 [15:38] :-) st.rape, já myslím, že se není přece důvod hned urážet a nakonec bizzi: přešel jsi můj dotaz s tím prvním prcáním :-))
Gtboy - 08.03.06 09:03:21
Za ty posledni dva vcerejsi commnety se OMLOUVAM....byl jsem fakt podnapilej a kazdej moc dobre vi,ze kolikrat rekne neco,co mu druhej den nejak nesedi....takze beru zpet! Ok? To bylo prehnany! Se stejne tesim na beera v Praze az pokecame..Snad bude good gig.
pecorism - 08.03.06 08:39:14
good talk))
bizz - 08.03.06 01:02:13
uf, ani se nebudu vyjadrovat, to je na 3x aleph
Saint.rap - 08.03.06 00:36:58
Oki prosim o vyskrtnuti z redakce marastu a myslim to vazne...je mi lito tech kecu..nemam tu o to uz zajem nashledanou dobrou noc.
Gtboy - 07.03.06 23:52:33
jo a jen tak mimochodem...jsem pekne pri-vozralej...tak snad se to nekoho nedotklo... To Strap: a Despise bude dalsi grupa,kterou az vydam si budes brat pod lupu a delat kompletni rozbor?
Gtboy - 07.03.06 23:49:10
TO bizz: Konecne tahneme za jeden provaz! GT rulz! :-))) hahahahahahaha....at si o me kazdej mysli,co kurwa chce...mam z tech CZ nazoru fakt prdel...strap jeste posiluje? Hahaha...tak to je odpoved...steroid mu leze na mozek,pac to co jsem napsal (tedy to,co tu vsechny nejvic sere a co tu kazdy kopiruje do kurziv atd...) tady pochopil jen NAS DRUMMER BIZZ,aniz bych mu to nejak vysvetloval...takze jsem rad,ze jsme na stejny lodi...na keci davno zapomnenych vokalistu co? ...sereme!
bizz - 07.03.06 23:36:15
jestli se chces za neco tahat, tak se divej na VV2 :)))
annal - 07.03.06 23:28:55
a je myslel ze se budem tahat jen za slova :-O
bizz - 07.03.06 22:42:10
oldu a dlanču na vas, abyste si hormony trochu uklidnili :-)
bizz - 07.03.06 22:40:53
aleph = four question marks, to jen tak k rozklicovani :) jestlis s toho, a nejen ty, vycitil "My sme ten nejlepsi detmödl na nas hned tak nekdo nema", tak to sorry,a le asi byste meli zajit ka doktorovi, je to normalni vecna poznamka, zadny vytahovani, jen holy konstatovani toho, co si shimi mysli = na nikoho se nepovysuje, jen rika, ze tu neni nak vyrazne lepsi cz death metal, coz si asi vlastne taky myslim, a ted mluvim o death metalu, ne o techno deathu, o death/grindu, o death coru atd., aby zas nekdo netahal za slovicka a michal zas kostkama, jak tomu tady je celej den, samy tahani za slova, jako by sme se neznali a nebyli rozumny konzumenti metalu :)))))
annal - 07.03.06 21:53:05
Uz mi z toho hrabe.... Chtel sem rict, ze se to da vylozit i jinak nez...
annal - 07.03.06 21:46:22
ALEPH (nebo Bizz?)::: Taky sem predpodladal, ze se resi muzika, nicmene uznavam ze jsou i jine moznosti vykladu onoho (tucna kurziva!) vyroku. Jako ze se to da vylozit jako "My sme ten nejlepsi detmödl na nas hned tak nekdo nema" (tak sem si to vylozil ja)
annal - 07.03.06 21:39:31
takze aby v tom byl mensi bordel: Reagoval sem na LooMise 07|03|06 [18:21] "pardon teda, ale:"....kazdopadne i jako fanousek GT musim rict,ze co se DEATH METALU tyce....tezko hledam v CR kapelu na urovni GT! Berte to tady jak chcete,ale proste to tak vidim!" - každý si tam může vlastně nalézt co chce a někdo to skutečně může interpretovat jako že GT jsou nej, ale výslovně to uvedeno není, teď tedy jen KDO je tedy nad GT u nás? :-))" kurziva...cituji LooMisuv prispevek tucna kurziva...zde (mnou citovany) LooMis cituje GTboye
annal - 07.03.06 21:32:50
da se sem davat kurziva?
annal - 07.03.06 21:32:04
to byla reakce na: "LooMis 07|03|06 [18:21] pardon teda, ale:"....kazdopadne i jako fanousek GT musim rict,ze co se DEATH METALU tyce....tezko hledam v CR kapelu na urovni GT! Berte to tady jak chcete,ale proste to tak vidim!" - každý si tam může vlastně nalézt co chce a někdo to skutečně může interpretovat jako že GT jsou nej, ale výslovně to uvedeno není, teď tedy jen KDO je tedy nad GT u nás? :-))
bizz - 07.03.06 21:24:11
strape: myslim, ze to poslouchat vlastni hudbu neni nic spatnyho nebo snad do zkusebny ty chodis proto, abys klukum ukazopval novy bicepsy? predpokladam, ze muzika delas, protoze te bavi. nikdo me nikam nestrhnul, jestli myslis to, ze sem (doufejme) nestranej a muzu ne/souhlasit s obouma annal: "no da se to vylozit ruzne: Neni tam receno, jestli ta uroven je nizka nebo vysoka, jestli je to uroven hudby nebo promotion atd." to si delas prdel? a nebudem se treba bavit o urovni merchandisu a tom, co ma kdo na sobe? v cem je jako uroven? snad resime muziku, ne? predpokladam, ze mi tedy nic neuniklo... ALEPH
LooMis - 07.03.06 20:19:07
úúúú, st.rape, tohle už fakt moc hrotíš,ne? mně se zdá, že se tady začínají trochu objevovat věci "velmi osobní" namísto "čistě hudebních". nechcete si to vyříkat (raději) po koncertě? nebo ještě jinak: "Vse co mi vadi ti sem napisu za 14 dni hadej proc..." by mohlo být dobrou příležitostí k (doufám) konstruktivnímu pokračování této diskuze, která teď spíše směřuje skutečně do čecháčkovských, žabomyších válek. :-(
Saint.rap - 07.03.06 20:01:23
Gtboy: Hele zase to seres sem kdyz ti pisi i ostatni ze by si ty vyroky mohl mirnit?? nemam zapotrebi nic tocit muzu se ti na to s klidem vysrat..jen maji preci jenom i ostatni co maji uspechy nerikaji neni nam rovnych a podobny hovna....mimochodem desku Despise dvakrat neocekavam ale stanovisko si na to precti sam...dekuji laskave jsem ti psal co jsem myslel tou vetou a ty prestan chovat jak demagog...ze si Pajdaj stahl na sebe je jeho problem...ze si fanousek sam sebe je taky docela pripad nic proti..
Gtboy - 07.03.06 19:26:58
Jo mimochodem...nebo si snad tady nekdo nemysli,ze debut album DESPISE bude nejocekavanejsi CZ deskou roku?A ze to bude pecka roku?
Gtboy - 07.03.06 19:23:45
Kdyby strap nezacal sit do gt a bizziho,nereagoval bych! Je to kamos,ale...Nahodou ty prvni negativni odezvy beru v pohode...ja sam rikam,ze to ma na hovno zvuk,ale ne az tak,ze by se to nemelo prodavat,nebo nemela tomu davat sance...ten zbytek uz byla takova ma reakce a obrana...Vim,co ho toci:-))) ale i tak nechapu,jak nekdo, kdo pred x lety nahral jedno mini muze porad resit atd...samozrejme na to ma kazdej pravo,ale zacina to smrdet CZ povahou....co takhle se sebrat a natocit neco co smete desky GT pod stul? ha? Zacit makat alespon jako GT a Despise,ha? A stim pochlebovani naposled...nemuzu za to,ale me se nase muzika libi a posloucham ji...a myslim,ze nejakej lacinej shit to neni...tot vse...a za Pandemii a Despise si taky stojim...
annal - 07.03.06 18:30:34
pitrs: posledni deska Pandemie je nahodou prekvapive dobra
annal - 07.03.06 18:29:51
no da se to vylozit ruzne: Neni tam receno, jestli ta uroven je nizka nebo vysoka, jestli je to uroven hudby nebo promotion atd.
LooMis - 07.03.06 18:21:09
pardon teda, ale:"....kazdopadne i jako fanousek GT musim rict,ze co se DEATH METALU tyce....tezko hledam v CR kapelu na urovni GT! Berte to tady jak chcete,ale proste to tak vidim!" - každý si tam může vlastně nalézt co chce a někdo to skutečně může interpretovat jako že GT jsou nej, ale výslovně to uvedeno není, teď tedy jen KDO je tedy nad GT u nás? :-)) a bizzi, kdy jsi vlastně poprvý prcal? :-)
Dr - 07.03.06 18:20:57
:))))))))))))))))))))))) a su v pytchy
bizz - 07.03.06 18:09:57
ja to mam brat vazne? ja? ja, jo? teda... ts.. ts.. ts, nevim.. dozkousels!
Dr - 07.03.06 18:01:12
prosim te prestan delat sceny a sezer rano kilo cokolady ty delas jak by si mel v 27 poprvy prcat VTIP TÝDNE!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA bz: prosimtě, hlavně to neber tak vážně vole!
bizz - 07.03.06 17:26:39
hele, TRs, tys neslysel posledni desku? nahodou v poho
piTRs - 07.03.06 17:02:50
klucííí, cokoliv jo, jenom pandemii jako jednoho ze 3 hlavních zástupců české DM scény, to prosím fakt néé:-)))
Saint.rap - 07.03.06 16:30:52
prosim te prestan delat sceny a sezer rano kilo cokolady ty delas jak by si mel v 27 poprvy prcat
bizz - 07.03.06 16:28:48
no zive, navic poprvy ://, to asi bude neco jinyho a nevim, jestli dobryho. uvidime.. treba se nerozsypu, nezhroutim nebo nezranim :o?
Saint.rap - 07.03.06 16:22:19
Myslel jsem vazne ze jaksi mam na marast rozepsanejch asi clanku a nehodlam se patlat s touhle picovinou ted je to jasny resim jiny picoviny nez jen tohle hehehe
Gtboy - 07.03.06 16:07:31
"Vse co mi vadi ti sem napisu za 14 dni hadej proc..." ....tos myslel taky vazne,ne?
Saint.rap - 07.03.06 15:53:44
Simi nedelj z na debily ten vyrok je jasnej
Gtboy - 07.03.06 15:50:06
ok...sice nechapu jakou brutalni recku jsi chystal...ale radsi to nechame na par piv u baru... to annal: no ale porad tam nemuzu najit,ze JA jsem nejlepsi...,nebo v Praze se traduje ze GT je jen Shimi? Safra...
Saint.rap - 07.03.06 15:44:15
To byla narazka na neco jinyho mel jsem k ty desce spis po koncerte chut napsat brutalni koment....ale seru na to...proste me to nebere a tim to konci..Pet poslechu je az az clovece...z toho death metalu jsem neco i slysel hehe..King of all kings. To je death metal vy HC buzny hehe
annal - 07.03.06 15:38:13
"....kazdopadne i jako fanousek GT musim rict,ze co se DEATH METALU tyce....tezko hledam v CR kapelu na urocni GT! Berte to tady jak chcete,ale proste to tak vidim!"
Gtboy - 07.03.06 15:30:08
ze jsi nas dohodil na gig vim...za to mas u me PIWO to je jasny,ne? Porad kamosi ne? Ja se tady tomu smeju...ale pravda...donutil jsi me nekteryma vyrokama a narazenim do Bizziho k cigarete....nekdy to fakt prehanis strape...jo a jeste si teda rypnu...ty po tech letech poznas po 5ti poslesich co ano a co ne? To pak nechapu,jak jsi nemohl jste z okna vyhodit ten shit "King Of All Kings"....hahahahaah...to se na debut nehrabe ani z 10ti procent a to pozna kdejakej vydlak po poslechu PRVNIM !!! hahahaha....a please "topic" hate Eternal vynechame...jen jsem si chtel rypnout,at i jdes taky zapalit! :-))
Gtboy - 07.03.06 15:26:35
Safra nemuzu a nemuzu se dohledat toho jak nekde pisu,ze ja jsem nejlepsi...asi to nekdo umazal....
bizz - 07.03.06 15:25:45
hele strape, vidim, ze se gtboy nechal unest, ale "navic po tech letech poznam po peti poslesich co ano a co ne" trosku taky zavani sebe-cimkoli. sam za sebe bych mohl rict to same, ale bohuzel to nereknu, protoze i po letech, kdyz se k necemu dostanu, mi pak docakne, co sem byl za kokota, ze sem to neco prehlizel. tim ovsem nechci rict, ze by toto melo byt na Arrogance.. - jo, tak se ta deska jmenuje :))
Saint.rap - 07.03.06 15:17:40
Zdeno tady jde o to cpani kdyz napises citim se jako nejlepsi doporucoval jsem Vas na koncert prijde mi to...no to je jedno. Kdyby si napsal ze dekujes za recku a nepsal si jak si nejlepsi atd. vysral bych se na to a nechal si ty narazky pro sebe. Navic po tech letech poznam po peti poslesich co ano a co ne....navic jsem to nerecenzoval.
Gtboy - 07.03.06 15:08:55
Jj...na Krabace jsem zapomnel...jo a o tom,ze ja jsem tu nejlespsi NIC NEPADLO...ne ze jen kafrate...nejste neumite cist...:-)) Hele...Strape nic ve zlym,ale smrdi to tu kvuli tobe! Tys opet zacal...ja byl rad za recenzi a nechtel psat,ale nedalo se to! Moc prudis! A s tema DB a Psycro...to taky nebylo mysleno az tak vazne! Vsak taky mate uspechy ne? Mi nerikej,ze vam alespon jednou Muhammed na tour nerekl,ze jste good kapela...hahaha...jo a pro ty,co si mysli,ze "arrogance" je nas posledni zarez, poslechnete si na myspace,uvodni vec,ze splitka,jestli i toto vam pripadne byt blby s blbym zvukem,pak tedy nechapui,co CZ fanousek potrebuje : www.myspace.com/godlesstruth
Disease - 07.03.06 14:56:07
Co je to za obskurni spolky ti Psychroptic a Decrepit birth ?
Saint.rap - 07.03.06 14:53:27
Koukam ze si zapomnel jeste na Krabathor ty cistej deathe hehe...Jak tak na koukam si proste nejlepsi...a vis co ono je to vlastne jedno...tohle proste smrdi...jen si to tu par lidi nemysli ale vlastne maji smulu..nehrajou s Psychroptic a Decrepit birth to je cely. Jak se jmenuje ta vase deska??
Ondrajs - 07.03.06 14:52:02
v pohodě :o)) s despise to byl můj názor....
Gtboy - 07.03.06 14:21:59
Boze Strape....to snad neni mozny...hned jsem mohl tusit,ze to budes brat jako samo-pochlebovani,ale tak to neni...nemuzu za to,ze na scene se pohybuji od dob Leprocide a GT mi pripadne byt jako jedna z mala dobrych DEATH METALOVYCH kapel tady! Jasne v death-grindu asi patrite ( na spicku vy s davno mrtvyma Intervalle Bizzare),ale ja se bavim o cistym deathu,kterej GT hraje celou dobu! Beru to ze vsech stran a i z te hudebni! V posledni dobe proste jen Pandemia, Despise a GT jsou reprezentativni kapely CR...jediny kapely o kterych jde slyset i venku...porad se bavim o Deathu,pac vim,ze Ahumado,Alienation,Ingrowing a Cerebral maji venku taky jmeno....Nehlede na to,ze by sis a ne jen ty mohl vsimnout ze mame na kazde desce jinou sestavu...dokazeme se vzdy hodne rychle zmobilizovat a delat dal KVALITNI veci...Jo a jeste tu nekdo zminil,ze Despise jsou dobri,ale jen proto,ze jsou z CR,ze v USA by si jich nikdo nevsimnul...tak to si vubec nemyslim,ale budiz,byl to neci nazor...tohle bys sis Strape o GT napsat nedovolil,kdyz vis jaky mame jmeno venku a jak nas tam lidi berou,ze? Popravde dulezitejsi pro me je,ze GT je treba nejoblibenejsi kapela kytaristy z Decrepit Birth a bubenika z Psycroptic...to asi beru vazneji nez to,ze ex frontman 10let mrtve kapely nas nebere jen proto,ze nepouzivam vtahovaky :-))) pro Ondru: necetl jsem si to po sobe...tak snad to prelouskas :-))
LooMis - 07.03.06 13:53:13
bizzi - nikam necouvej, právě naopak, za těch 14 dní by to mělo vypadat tak, že nikdo o statutu GT nebude pochybovat (s novým materiálem) (se mi to kecá, co? :-))
Ondrajs - 07.03.06 13:38:11
mimochodem co se týče zvuku, i mnohem ostřílenější borci to zkurví, včera jsem poslouchal Breeding the spawn a je to teda fakt bída...... mnohem větší než u GT.
Ondrajs - 07.03.06 12:15:17
to jsem si oddych----- ;o)))
Saint.rap - 07.03.06 11:55:00
Ondrajs :tY tomu rozumet nemusis
Ondrajs - 07.03.06 11:52:22
střape, jen technická poznámka: čti to po sobě, páč já ti pak nerozumím. chci osvětlit to stěma suffo- pyrexia, I.Bleeding; samozřejmě, že to nejsou klony, ale ta příměs je tam konstitutivní (technično), přímočařejší riffy jsou odjinud....
Saint.rap - 07.03.06 11:38:47
no ne jeste pred par prizpevkama jste byli nejlepsi kapela v nasich luzich a hajich ne?? Priste min kecu o tom ze kazdej musi bejt drummer aby poznal kvalitu desky a frontmana kterej napise ze jste nejlepsi siroko daleko. Mozna ti to prijde jako pruda ale tohle je s odpustenim fraska. Myslim ze se zname dlouho abys vedel co tim myslim. To ze třu curakuje tyhle veci me sere jeste o tom vic ze na ten koncert mam napsany PR. Promin tohle me sere.
bizz - 07.03.06 11:28:08
to vim, ale ja uz zas zacinam.. couvat
Saint.rap - 07.03.06 11:17:44
takhle jsem to nemyslel
bizz - 07.03.06 10:09:28
mozna bysme si to s tim matrixem meli rozmyslet..
bizz - 07.03.06 09:14:12
to s tim nema nic spolecnyho
Saint.rap - 07.03.06 08:41:21
Vse co mi vadi ti ti sem napisu za 14 dni hadej proc...
bizz - 06.03.06 23:15:46
"proste mi to prijde slaby a z duvodu, ktery nemaj co spolecnyho s tim kolikrat to slysim. To by se mi to pak libilo jeste min," tak strape, co ti na tom tedy skutecne vadi?
Saint.rap - 06.03.06 18:23:34
Ondrajs : proste mi to prijde slaby a z duvodu, ktery nemaj co spolecnyho s tim kolikrat to slysim. To by se mi to pak libilo jeste min. Slef je v poho tohle se mi nelibi.
Gtboy - 06.03.06 17:56:03
Diky za super recenzi...konecne si to nekdo fakt poslechl....Uznavam,ze zvuk se nam npodaril,tak jako na selfu,ale proste ne pokazdy se zadari a schvalne to nebylo...co se tyce muziky...je to na naposlouchani,nase riffy nejsou pochopitelny hned na first poslech....kazdopadne i jako fanousek GT musim rict,ze co se DEATH METALU tyce....tezko hledam v CR kapelu na urocni GT! Berte to tady jak chcete,ale proste to tak vidim!
Ondrajs - 06.03.06 17:48:58
asi to v recenzi nezaznělo, ale mě to taky na prvních pár poslechů dost zklamalo, dal jsem tomu čas.
bizz - 06.03.06 17:41:25
tak to sem zvedavej, co reknete na new gt :))) myslim, ze vam na tech gt vadej ty "oldschoolovky", ale.. ale ale :)
dmc - 06.03.06 17:18:56
S tím, že Ball Spouter kope vskutku nehorázně nelze než souhlasit!! Ale co je o třídu vejš a niž bych neřešil, hlavně když se Alienation s GT moc srovnávat nedá, je to uplně jiná hudba a mě osobně drtí oboje!
Saint.rap - 06.03.06 17:18:32
Ondrajz: Jako ja ti nevim pokud bych to mel brat takhle tak je Imperial doom zmarena deska. Union carbide je taky hodne zajimava deska stejne jako Genital gore Vaginal putrefacion nebo dve desky Destroing divinity.
Cz skiin - 06.03.06 16:57:48
hem...tak sem to asi ještě "dost nenaposlouchal" a "přeriffovanej Ball Spouter" kope stokrát víc.
Ondrajs - 06.03.06 16:55:37
no vidíš, to je krásný na tý hudbě..... :))) aspoň něco do diskuze
annal - 06.03.06 16:52:31
a spolecne s I.Bizzare a AliMentalama je radim minimalne o tridu vejs nez GT
annal - 06.03.06 16:49:47
treba pro me sou G.Disposal zasadni ;-)
Ondrajs - 06.03.06 16:43:57
nazdar lidi, stručně: sermon of mockery jsou suffo jako bitch, poslední deska ne, to je pravda, mezi nimi jsem nic neslyšel, nic jsem nesehnal 80 procent (o přesnou cifru mi teď nejde, jde mi hlavně o ten makabrózní vliv na celou brutal death scénu) us je suffo, když už to konečně přestane někdo zpochybňovat.... ;o)) jinak střapíno, agony conscience vlivem dost chabýho zvuku řadím mezi zmařené naděje; a o tom mluvim, neřeším dobré kapely (třeba i takový carbage disposal), ale ZÁSADNÍ!!!! Chápeš???
dmc - 06.03.06 16:25:18
Souhlas s tim zvukem, Self silene rval koule, tady to neni tak dynamicke, ale jinak supr deska...
annal - 06.03.06 12:14:10
Me se to teda nelibi tolik jako SelfRealization. Pripada mi to dost hozeny do usjzdbdm
Saint.rap - 06.03.06 12:03:52
Ja to zkousel proste se mi nelibi. Kdyz uz si zase Ondrajz zkusil ten historickej rozbor neni nahodou nejvetsi mazec co tu kdy kdo udelal Agony conscience a Look into the silence?? dokonce ani originalitu tomu neupres. Predbehlo to Amiky o par let.
bizz - 06.03.06 11:23:20
jj, s Pecou souhlasim. ale jinak taky konecne nekdo, kdo si dal praci tu desku naposlouchat. ja sam mel obcas problemy a spoustu veci mi doslo az pri hrani
pecorism - 06.03.06 09:23:52
myslim, ze pyrexia a internal bleeding NEJSOU odnoze suffocation..

Zkus tohle