GORGOROTH - Quantos Possunt Ad Satanitatem Trahunt

recenze
herelson
Hodnocení:
4

Přestože jsem se doposud tvorbě Gorgoroth úspěšně vyhýbal, nejspíš asi také pro jejich označení True Norwegian Black Metal, pod kterým jsem si představoval otřepaná žánrová klišé jdoucí ruku v ruce s kosmeticko-železářským arzenálem,Gorgoroth se poslední dobou bezohledně proháněli médii převážně díky své nehudební tváří. Avšak díky novému albu, bude tato jízda pokračovat s bodovou tísní.byl jsem vcelku zvědav na novinku, k jejímuž poslechu jsem se přeci jen odhodlal. Možná mě k tomuto kroku vedla čirá zvědavost z nepoznaného anebo jsem podlehl mediálnímu humbuku, který v posledních pár letech pravidelně plnil rubriku novinek snad každého web/zinu/časopisu. V porovnání s tím, co ještě relativně nedávno prováděli členové skupiny, vypadá inspektor Clouseau jako dobrovolník Červeného kříže. Nechci zde rozepisovat jednotlivé události, to si lačný čtenář jistě dohledá sám, nicméně podstatné je, že vše vyústilo v nové hráčské složení.
Z předešlé černé kohorty tedy zbyl pouze zakládající člen, kytarista Infernus, který se však na posledních dvou deskách skladatelské činnosti nijak neúčastnil.

review_1294_px4

Zato Quantos Possunt… je zcela v jeho tvůrčí režii (materiál prý vznikal již od roku 2006). A byť je v nové sestavě taktéž druhý kytarista, Infernus si při nahrávání sám uzurpoval veškeré kytarové linky. Při pohledu na diskografii jsem očekával, že předešlých sedm alb bude jakousi zárukou hudební vyzrálosti. Z tohoto sebeklamu mě však ihned vyléčil již seznamovací poslech novinky. Je mi zcela jasné, že true black není (nebo je?) o instrumentální virtuozitě, ani o vytříbeném skladatelském umu, ale přeci jen jsem čekal alespoň jakýsi emocionální náboj - temnou podmanivost (Satyricon), chladné odcizení (Thorns) nebo prosté zlo (Mayhem).
Nicméně nechtěl jsem dát jen na první poslech a přinutil se pustit si desku ještě několikrát. Celá stopáž alba se nevymaní z víceméně středního tempa (výjimkou je snad jen úvodní skladba), což ve spojení s plytkým obsahem skladeb (čest výjimce v podobě songu Satan – Prometheus) ústí v jednoznačnou nudu. Většina skladeb postrádá okamžik překvapení či jakoukoliv skrytou rafinovanost, melodie zas chytlavost. Během poslechu jsem ale měl stále neodbytný pocit, že jsem něco podobného už slyšel…
V jednom předpokladu jsem se ale šeredně spletl. Očekával jsem

review_1294_px2

zvukový kabátek poplatný době, kdy byl norský black metal v kurzu, tedy řádně špinavý a neučesaný. Quantos Possunt… jde s dobou a odívá se do moderního čitelného hábitu. Ale k čemu to, když je pod ním jen materiál s poločasem rozpadu srovnatelným s (212)Po. Nahrávka byla pořízena částečně (kytary, basa) ve studiu Laboratório 6 v Brazílii a částečně (bicí) v Monolith Studiu bubeníka Tomase Asklunda, jehož precizní hru bych rozhodně vyzdvihl. Ale i zvukově mi to něco připomíná…
Vraťme se však k personálnímu obsazení. Zajímavým tahem je začlenění baskytaristy Franka Watkinse z Obituary. Docela by mě zajímaly pohnutky, které ho vedly k tomuto kroku. V nové sestavě jsou krom Inferna i další postavy, které s Gorgoroth již zkřížily svou cestu, a to je kytarista Tormentor a vokalista Pest. Na Pestově vokálu neslyším nic originálního, prostě standardní blackmetalový Rumburak. Typická ukázka může být ve skladbě Rebirth, kde sólově zaskřehotá „Rebirth of Gorgoroth!“. Pink, už vím, co mi toto album připomíná! Rebirth of Dissection. Zvuk, kompozice, celkový feeling alba ve mně vyvolává dojem stylizace do nových (Dissection. Možná je to jen můj dojem, ale že by spojovací článek Tomas Asklund? Jen spekulace. Nicméně poslední deska Švédů rozhodně Quantos Possunt… hravě strčí do kapsy a udělá z něj jen efemérní zážitek.
Album má naštěstí jedno nesporné pozitivum a to je jeho celková délka. Něco málo

review_1294_px3

přes půl hodinky na takovýhle materiál bohatě postačuje. Po prvním poslechu bych hodnotil opravdu nízko, ale i po delším setrvání se tímto albem zkrátka nebavím. Příznivci stylu, případně fanoušci skupiny budou hýkat blahem a tvrdit něco o největší události od dob tuhnutí zemské kůry, ale pro mě deska Quantos Possunt… představuje prostě jen podprůměrné album.

Vložit komentář

DW - 22.10.10 12:08:14
Oo no fakt.. za tejden dnbfilové z Pendulum..
DW - 22.10.10 12:07:00
ty krávo tam je nějakej klub jak tam visí ta kára??
Střap - 22.10.10 10:47:52
no z jistyho pohledu jsou Gorgoroth pocatek gangsta v blacku :-)))
bizz - 21.10.10 19:03:02
jj, vetsinou tam byvaji hipce :)
Střap - 21.10.10 18:33:00
pockat Meetfactory je to s tim visicim autem na zdi u Smichovskyho nadrazi?
bizz - 21.10.10 15:08:38
jinak Gorgoroth 20.11. v Meet Factory
Allegor - 21.10.10 14:38:01
Nejdebilnější deska severní hemisféry? No, koneckonců, vnímání hudby je subjektivní, nikdo tě nenutí to poslouchat. Pak ale nechápu, proč k tomu pořád něco píšeš.
pf - 20.10.10 17:46:00
jen tak mě napadlo, jak by asi vypadal mjc v polských warpaintech. plus mě pobavilo, že allegor se připojí do diskuze zrovna pod nejdebilnější deskou severní hemisféry
bros - 20.10.10 16:21:02
jo, když nebydlíš v campu :)
Allegor - 20.10.10 15:25:32
Určitě není BA klub anglických gentlemanů a MoR vidlákov. Na tom BA to je taky pěkná sběř, ale občas se to dá snést.
bruth - 20.10.10 09:44:40
nechme toho trkání...však ty forky na adresu moru a metalu na něm už nejsou vtipné :-)
bruth - 20.10.10 09:44:15
fuu ale to ne..to už jsou silná slova..to nikdo netvrdí....však bizzaro vstávačka až ve dvě...a před lety dnes již legendrání scarface....koncentrovaná metalová tupost!! :)
CrusT - 20.10.10 09:38:39
možná to pro někoho není POŘÁDNEJ metal, ale to už je mi celkem fuk, někomu MoR prostě přijde jako vidlovina, tak OK, ale myslet si že třeba na Brutal chodí uvědomělejší metalisti "na úrovni" je prostě blbost...je to prostě všude skoro stejný
CrusT - 20.10.10 09:33:47
bizz: záleží co v tomhle případě myslíš pod pojmem metal, protože jestli chceš tvrdit, že to co tam hraje metal není, tak to asi ani chápat nechci
bruth - 20.10.10 00:34:44
a voivod.. :-)
bruth - 20.10.10 00:34:30
behemoth letos...
bizz - 20.10.10 00:11:40
promin, CT, ale byl na MoRu nekdy az na par vyjimek nakej metal? asi nechapes ten kontext :)
pf - 19.10.10 19:25:14
spouštěčem ne, ale katalyzátorem zvyšujícím hustotu určitě
CrusT - 19.10.10 19:15:47
ne...samotný Manowar asi nebudou jedinym spouštěčem demence na festivalech
pf - 19.10.10 19:01:30
řekněme, že je to rozdíl mezi festiovalem, kde hrajou a nehrajou manowar... kapišto?
CrusT - 18.10.10 18:15:29
nechapu proc by to mel bejt zrovna Masters, me to prijde prast jak uhod, vylitej jarda mulet s dziskou a trikem ManOwaR, nebo vylitej polak na BA, festivalovy retardy hazu do jednoho pytle a je jedno jestli je to BA, MOR, nebo zahradni slavnost v Hornich Bejkovich nad Jevisovkou
bizz - 18.10.10 09:28:11
a ja bych to pausalizoval, ackoli tam par "normalnich" kusu taky znam :)
Allegor - 18.10.10 09:10:14
Na MoR by mě fakt nikdo nedostal párem volů, to by tam museli hrát... ani mě snad nenapadá kdo. Ale zase bych to nepaušalizoval, pár kámošů tam jezdí a nejsou to baník pičo metalisti.
k.eight.a - 17.10.10 11:56:03
:)))
pf - 16.10.10 22:08:26
jasně, že jsou, ale přijde mi, že daleko míň než před pár rokama, proto jsem se ozval. teda, nepředpokládám, že mluvíš o návštěvníkách moru ;) to nejsou metloši, ale vymetloši
k.eight.a - 16.10.10 21:30:42
@ Bizz: To jsem nenapsal proto, abych se tu s někým dohadoval a slovíčkařil. Jistě víš co jsem tím měl na mysli. ;-) @ Petr: Jak pro koho, já ten problém neměl nikdy, ale koukni se na Lojzu metalistu... Myslím, že takových je víc než těch otevřených.
bros - 16.10.10 21:18:58
:)))
pf - 16.10.10 20:57:39
kristepane kejte, roky "metalisti versus zkurvený technaři" už sou asi dese let za náma
bizz - 16.10.10 20:29:56
co je pro metalisty jeste zakazana akce? :)))
k.eight.a - 16.10.10 18:57:05
Střap: Nehraju si na to, že vidím do zákulisí, ale otevřený člověk přeci může dělat BM i crossover, nebo se to podle tvého vylučuje. Mě je to osobně jedno, ať si každý dělá co chce pokud to neomezuje nikodo dalšího. Já taky jezdím na technopárty a jiné pro metalisty "zakázané" akce. :-)
Střap - 15.10.10 10:34:36
k.eight.a: Vubec nic jen se poradne podivej v cem Bodel jede a pak se zeptej sam sebe jak moc mu ten Gorgochrocht veris :-)
k.eight.a - 15.10.10 02:27:23
Nevím co máte proti Dog Eat Dog, oproti Gorgoroth v podstatě po všech stránkách kvalitní a zábavná kapelka. 8-)
pf - 15.10.10 00:46:51
lol
Allegor - 15.10.10 00:34:54
Jo, setsakra vzácná, koukám, že z toho máš erupci v trenkách, co? Tak se ukájej v soukromí.
DR - 14.10.10 19:32:13
kurva, my tu měli allegora, vzácná to návštěva!
Střap - 14.10.10 00:01:35
Temnotu na Vas pohadkari! http://www.youtube.com/watch?v=FEP92HbDdew HAIL INFERNAL DARKNESS!
Allegor - 13.10.10 22:34:56
bizz: A Forest of stars je věc, na který ujíždí Gorth, já to tak extrémně nezbožňuju, ale poslechnu si rád. Chce to mít vhodnou náladu. Navíc maj dokonalou image:) Ohledně Gorgoroth a podobných, to je věc vkusu, no.
bizz - 10.10.10 10:23:35
Allegore, kdyz uz sem pise Gorth, co ty a treba viktoriansky blečík Forerst Of Stars? jinak tihle G je proste picovina, vubec me to netačlo
DW - 10.10.10 09:46:52
:DD
Sud - 10.10.10 03:37:18
ja myslim maximalne nejmin 999 :))))
Allegor - 10.10.10 02:50:41
Dog Eat Dog? Jinak i po delší době pořád hodnotím jako solidní desku, žádnej zázrak, vyniká jenom S-P, ale v pohodě black. Tak sedmičku.
Strap - 10.03.10 19:27:22
pockat tady neco nehraje...Boddel je vtipnej na myspacu ma odkazy na svoji booking agenturu zastupuji crossover, ale Dog Eat Dog...zlatej Varg
pf - 10.03.10 19:22:48
"Zajímavá práce s kytarou." citát roku zřejmě
brutusáček - 10.03.10 16:32:19
mě pandičky a stahováky....
bizz - 10.03.10 15:36:27
to se asi neshodnem, ale kazda muzika ma svy posluchace :) me pobavil hlavne Bøddel na base :D
Allegor - 10.03.10 14:40:09
Tak nevím, já od toho nečekal nic moc a líbilo se mi to na první poslech. Zajímavá práce s kytarou.
666 - 07.02.10 15:55:29
poznamku o tej cene prehlidnete, taky jsem ji vyse prehlid :>
666 - 07.02.10 15:53:23
nekdo na metal archives tvrdi ze Ulcerate maj gravity blasty... :) Jinak Ghaal byl v Norsku oficialne vyhlasen homosexualem roku a cenu osobne prebral.
bizz - 07.02.10 15:30:47
o me ani nemluv, ja to taky uz zkousel :) a dokonce i vickrat nez ty a s nekolika clanky.. nechapu
Sud - 06.02.10 18:29:02
ja si pripadam jak negramotnej, jednu recku mi vratili asi 4x a uz nevim co tam mam opravovat
pf - 05.02.10 16:13:25
jako když se nás pár dohodne, tak C 187 do zejtra z 27 vyrobíme 90... mě tam ty recenze jebou.
Tomáš Corn - 05.02.10 16:10:25
gába: To je právě málo :-))))
Sud - 05.02.10 16:00:08
C-187 24% a spousty podobnych speku se tam da objevit.))) ale jako titul buzik roku?? :D
gába - 05.02.10 15:57:39
na metal archives 93% :-)
Tomáš Corn - 05.02.10 15:48:29
Já na Gorgoroth vyrostl, mám hodně rád období demo až Destroyer, pak mě to začalo míjet. S recenzí naprosto souhlasím včetně bodování. Není to úplně průšvih, ale vůbec mě ta deska nebaví.
bizz - 05.02.10 09:36:14
jako: gaahl (34) to přeci jen někam dotáh i mimo hudbu – na pravidelných výročních cenách bergen gay galla si minulý týden odnesl hlavní cenu, tedy homosexual of the year. momentálně má románe s mladíkem robinem (19). mit titul buzik roku je paradni :D
dreckus - 18.11.09 01:56:17
jo to je fakt. taky zcela urcite kapela, ktera posunula hranice choromyslnosti o notny kus dal :)
Merrick - 17.11.09 23:04:43
BM- nezapominat na zverstva od Woods of Infinity :)
bizz - 16.11.09 08:56:43
Codex super Sud: Borgia takovy blekovy Immo/rate ;-)
dreckus - 16.11.09 08:27:16
to brzo :) asi spis u tech co ted objevili alcest a amesoeurs a vracej se ke kapele, odkud se rekrutovali ti hlavni clenove sud: no pokud ti vic sedi ta jejich soucasna poloha, asi nema cenu se nejak hadat, ale i vokalne mi prijde codex necro zdaleka nejpovedenejsi :)
JUC. Sud - 16.11.09 04:07:00
Jinak mezi blackařema teď celkem frčí Peste Noire
JUC. Sud - 16.11.09 03:52:12
Anaal jsou nejlepsi az po Codex Necro - tam byli jeste black a tolik me to nebavi, ale ten soucasnej cernej grind ruluje a ty deviantni vokaly ♥
666 - 16.11.09 03:36:45
666 - 15.11.09 14:55:39
dreck: codex necro neznam, zkusime, aspon konecne prijdu na to, proc je tam furt ten status BM kapely, Ď
dreckus - 15.11.09 13:27:42
btw brown jenkins ted vydal novou desku, tak jsem si vzpomnel na zdejsi bm diskusi - vsechny jeho nahravky maji moje maximalni doporuceni
dreckus - 15.11.09 13:23:31
666: codex necro patri ke spicce bm za poslednich x let, pak to slo trosku do kopru... nebo tak - zacalo se vytracet to slovicko black a zustaval spis jen metal
bizz - 14.11.09 21:07:16
pf - 14.11.09 20:37:56
na antikrist terrorist se nesmí zapomenout... hlavně to intro je... uf muhehe hahaha
brutusáčik - 14.11.09 20:11:13
já myslim že o kvalitní bm pověst se nám snaží především plzeň! :)
jkl - 14.11.09 19:38:00
Jo, to jsou legendy. To už tu chybí jen připomenou Sakrist..
brutusáčik - 14.11.09 16:57:21
kde? :)
666 - 14.11.09 13:56:58
brut: vedel jsem, ze hadam spatne, ale chtel jsem ti dat sanci, takhle uz te mam zase tam, kdes byl :) pf: moravska zima a sekhmet!!! fanousci trolech co na BA oskubali nejaky olse, a pak s tim na kapelu mavali, taky n1 :)
pf - 14.11.09 10:58:26
sebevražedný šumění je to furt... o cz bm se ale radši nebudeme bavit, já bych při vzpomínce na silvu nigru asi dost další záchvat smíchu
brutusáčik - 14.11.09 09:52:38
666: hádáš špatně :) no vidíš mě u AN přijdou ty vokály geniální, nenašel jsem žádnou jinou kapelu kde by dělal takové zvěrstva celou desku, muzika do deathu je s tim napalmama se dá i souhlasit, starší věci nejsou melodický a víc špinavější :)
666 - 14.11.09 03:18:34
brut: jsi v minusu, pokrok opravdu ne, i kdyby Wolves na sobe meli tunu warpaintu, tak NE :P proti tej kapele mam min nez proti lidem, co WITTR doporucujou jako dobrou black metalovou kapelu. Hadam, ze spis patris mezi bandu post-metalovejch ujetin, co si mysli, ze takhle zni BM. Ad Anaal, tak ty vokaly treba me prijdou uplne debilni (jak kdyz se decka ve zkusebne predvadej, kdo vyda vic lol skrek), hlavne na poslednich dvou trech deskach a muzika je vic Napalm Death rip off (par black metalovejch mrtvolek se v hrobech otaci, jestli to slysi) nez BM. Stary desky jsem neslysel. bizz: Mas neco proti pomalejsim vecem?! Slysel jsem asi 3 songy z novejch Inferno a objektivne na .cz moc slusny, jinak nic pro me a .cz bm nejedu. pf: xasthur jsem kdysi slysel - nejaky sebevrazedny sumeni, ale zkusim, asi to bude uz jinde
k - 13.11.09 20:30:00
však to mě taky ;) Jen si nemusím poušět vcelku průměrnou skupinu, která mi krom "jiných" postojů a názorů nemá nabídnout to, co už jsem jinde neslyšel...
brutusáčik - 13.11.09 20:05:39
mi je u prdele co jí je přisuzované :)
k - 13.11.09 19:41:34
proti "wlčákům" jen to, že je to skupina, která imo nepřináší vůbec nic nového -> tudíž si nezaslouží to, co je jí přisuzované? :)
brutusáčik - 13.11.09 17:27:43
ale i tak u mě je vidět pokrok kdysi jsem byl podle ondrajsových brejlí "celej plekmedl za0" ted už aspon začínam..poslední mayhem mňam, wlčácííí :)), vatican :))))), a análové
brutusáčik - 13.11.09 17:25:42
co máte všichni proti "wlčákům"? :) 666: chápu tě, wolves nejsou žádní zlý hoši s warpaintama, takže za 0 :)
DR - 13.11.09 16:53:08
ad Cassiber: no je to dost divočina, táta mi to mlátil o hlavu, když mi bylo 12...
bizz - 13.11.09 06:53:29
666: nejsou Spektr (uchylarna) a Mutilation spis pomalejsi veci? jinak co treba posledni Stiny Plamenu? podle me docela dobry :))
pf - 13.11.09 02:22:28
pripominam xasthur - to violate the oblivous ale verim ze chleba se bude lamat s novejma thorns
666 - 13.11.09 01:29:13
Black metal post: sem poslech dva songy a asi OK pro ortodoxniho BM priznivce, co ma rad norsky lesy a krvavou stopu ve snehu, ne? Brutu-sacek: WITTR nejsou black metal, ale priserna hippie dementnost, za zmineni bys mel dostat kopacku vis kam... A jestli vytahnes Alcest tak rovnou strc hlavu do stipacky. Drudkh nebo Negura kdyz uz se jako snazis... Krom DO, BAN, posl. Abigor, tak Mortuus, De Magia Vestrum, Incursus, Blutvial, Thornium, posl. Leviathan, Slagmaur, Antaeus, Ruins, End, Blood Of Kingu, jinak taky nejaky ty fetaky Blacklodge, NeoInferno262 (dalsi smazky jako Spektr, Mutilation), Trayjen, Ondskapt, Ofermod obcas cvaknu po par sonzich od Watain, Azaghal, The Ugly... Je toho hodne a casu posrane malo. Vetsinu tech jmen si nepamatuju z hlavy. Ne, ze bych ty kapely vyslovene sjizdel, ale necim me zaujali a obcas je to zpestrujici celkem nebo aspon prijemna odbocka. Chystam se na novy Handful of Hate, Life Illusion, dam jeste sanci Merrimack, tam jsem cekal vic z nejakyho duvodu... Jinak taky The Deviant, tam je snad zpevak z Gehenny, ale muzika je DM. Zkousel jsem i posledni Striborg a Drowning the light :X Zvedavost velika, tak clovek obcas cumi :) Otazka c. 2 = kopacka :) Jinak pro me je furt tak nejak nejvic Battles, diky zvuku i muzice, kdyby mel nekdo tip na neco, co to smazne budu rad. Until the light takes us! konec BM postu
dreckus - 13.11.09 00:49:40
bohuzel jejich nahravky neznam, stoji za to? (pripominam, ze me nebere art rock, ani moc nejake jine bohapuste onanie - i kdyz tezko bych dokazal vysvetlit, proc me nektera volna improvizace treba tolik bavi :)
DR - 12.11.09 21:52:43
jkl+dreck: co říkáte třeba na cassiber?
lunaris - 12.11.09 19:53:05
@bizz: Po prvním poslechu jsem to smáznul z hadru, pak jsem to ještě zkoušel na youtube, abych nebyl za vidláka :-))) a dojmy to troškuu zlepšilo, ale beztak zůstaly vesměs negativní. Vycpávková nahrávka. Tyhle kapely by to fakt už měly zabalit, jde tu jenom o ždímání suchýho hadru a kopání do mrtvol.
lunaris - 12.11.09 19:43:36
@bizz: Po prvním poslechu jsem to smáznul z hadru, pak jsem to ještě zkoušel na youtube, abych nebyl za vidláka :-))) a dojmy to troškuu zlepšilo, ale beztak zůstaly vesměs negativní. Vycpávková nahrávka. Tyhle kapely by to fakt už měly zabalit, jde tu jenom o ždímání suchýho hadru a kopání do mrtvol.
jkl - 12.11.09 16:03:39
:D J, Vander, on si toho vymyslel docela dost..
bizz - 12.11.09 15:49:27
jkl, tak jasny, vsak ja jsem prece, jak me nekdo nazval v diskuzi Slayer, vidlak :))) cili ja jen metal a vetsinou ten spatnej! ;-)
dreckus - 12.11.09 15:48:50
zeuhl si vymyslel sam ten jejich bubenik jako zcela novy styl ktery hraji :)
jkl - 12.11.09 15:40:32
Jo, jako ty kořeny se tam bezpochyby proplétají, to je jasné. Já jen, že Magma se zmiňuje záhy už jen jako zeuhl. Když už jsme u nich, tak všem zájemcům musím nutně doporučit mimo zmíněné Guapo taky Infernal Machina, loňskou vypalovačku Jannicka Topa...
dreckus - 12.11.09 15:30:31
tak nejsou jedni z tech "hlavnich", ale navaznost RIO hnuti tam bez debat je
jkl - 12.11.09 15:10:51
Tak jistě, přesně zaškatulkovat se hudebně nedá. Jinak Magma sem nikdy neviděl zmiňované jako rio...
dreckus - 12.11.09 15:04:31
jestli myslis rock in opposition, tak tam mi to neprijde moc jako hudebni smer, jako spis myslenkovy (btw s krautrockem se to i castecne trosicku prekryva) btw treba guapo mi prijdou z novych kapel zrovna genialni kombinace jak patosu nekterych RIO kapel (magma, univers zero) tak krautrockove zemitosti
jkl - 12.11.09 14:46:07
Tak minules´ nevěděl co to rio, teď zas krautrock...
dreckus - 12.11.09 14:39:28
bizz - 12.11.09 14:30:17
ehm, co je to kraut rock? ;-)
dreckus - 12.11.09 14:05:16
no ona uz je venku relativne dlouho (snad pul roku?) jako vsechno je super, ale nejvic me snad bavi ten prvni sedmipalec, kde ale ani enni moc poznat, ze jde vlastne o bm :) spis je to takovej krautrockovej srumec
jkl - 12.11.09 13:40:00
Aluk Todolo mají teď novinku, ne? No rozhodně super záležitost, to je pravda...
dreckus - 12.11.09 13:32:06
1: toho by mohli byt mraky :) treba temer nikdo nezna Wrath of the Weak nebo Aluk Todolo (ale pochybuju, ze hlavne ti prvni by se tu nekomu, kdo je jeste nezna, libili... hodne velkej minimal a la genevieve od velvet cacoon, ale jeste propracovanejsi :) 2. to je na dlouho - oba dva principy muzou fungovat (a dokonce v nekterych pripadech soubezne :), jde jen o to si to uvedomit, i kdyz to obcas jde tezko
jkl - 12.11.09 11:43:43
1. Island, Krallice, Aborym, A Forest of Stars, Axis of Perdition, Velvet Cacoon, ... našlo by se toho dost zajímavého i bez záběru do ug prostoru... 2. z 99,9ti procent si nezvyknu
bizz - 12.11.09 11:28:08
proč do ztrát?
pf - 12.11.09 10:54:10
bizz: rozšířit, jako že každej druhej tejden se půjde do ztrát s warpaintem?
pf - 12.11.09 10:49:27
bizz: rozšířit, jako že každej druhej tejden se půjde do ztrát s warpaintem?
i - 12.11.09 10:39:31
1)ne ze bych to sjizdel ale asi Mayhem 2)ono to bude jak u ktery veci - kazdopadne jeden znamej z radia me rikal ze to fakt funguje a kdyz tocis i slabsi vec porad dokola tak lidi si zvyknou...coz me desi ale to funguje mozna v momente kdy nemas moznost tolik ovlivnit co hraje;) .. nene myslim ze sracku clovek pozna a doufam ze ji i vypne, dobra deska se odkrejva casto pomaleji ale uz na zacatku neco dava a kvuli tomu ji porad sjizdis
bizz - 12.11.09 10:24:15
1. na MJC není moc silná black základna, a proto by ji chtelo rozsirit ;-) 2. je potřeba dát tomu víc poslechů, ale spis si clovek casem zvykne na vsechno, pak mu to uz nepripada ani tak blby ;-)
pf - 12.11.09 10:12:17
i první lengsel nebyli marný
DR - 12.11.09 10:04:44
1) co black metal, co teprve funeral doom? Jinak bych doporučil geniální desku od Lengsel (the kiss, the hope), ale to je black tak z 25 %...nebo poslední Abigor, je toho hodně.
pf - 12.11.09 09:50:30
btw otřesnej rozhovor... ani k smíchu neni... synci převzali z rock hardu a ten zase z blabbermouth, ať žije re-sieg-lace
pf - 12.11.09 09:30:07
hele, ja taky, desna blbost a to mam under sign of hell a asi tri pisnicky z destroyer docela rad
bizz - 12.11.09 09:01:08
ehm, ja to po prvnim poslechu taky smazal :)))
JUC. Sud - 12.11.09 03:26:49
JUC. Sud - 12.11.09 03:22:20
jo a tohle je docela srandovni dokument o Gaygoroth.) od druhyho dilu je to skoro cely o Ghaalovi http://www.youtube.com/watch?v=i4U33U_UyzQ a nekde na nejakym ceskym zinu byl hrozne vtipnej rozhovor s tim basovym buzinkou, kde to jenom..jo a Ghaal je taky hodne vtipnej v tom Metal: A Headbangers Journey
JUC. Sud - 12.11.09 03:16:23
no a neochotne musim rict, ze Under the Sign of Hell ma neco do sebe
JUC. Sud - 12.11.09 03:14:14
dobrá recka, presne tohle si o ty desce myslim a to sem ji ani neslysel a asi to ani nebudu menit :D 1) Mayhem (nejvic awesome je ten koncert z Marseille 2000), Marduk (posledni dve ne-e), Dark Funeral
bros - 12.11.09 00:41:04
1) mám rád blut aus nord, peste noire, deathspell omega... na doporučení jsou tady jiní 2) jistě, jak co, průměrný věci začnou po nějaký době bejt věci špatný
lunaris - 12.11.09 00:35:06
Chybí tomu moment překvapení, celé se to veze ve středních tempech a postupně uspí. Under The Sign Of Hell nebo Destroyer to nesahá po kotníky. Nicméně hodnocení 4 se mi zdá zas až moc nízké. Dal bych tak 6 nebo 7, jako posledním Immortal. Obojí vesměs nudí, ale vyloženě neurazí. Pak tu jsou kapely, které hned vypínám - pro ně bych si nechal známku 4 a nižší. Dissection, ať už nové či staré, v tom fakt neslyším. To spíš jakejsi trendovej core, čiže shit. K otázkám: 1) doporučil bych kapelu Fullmoon z Polska. Songwriting na úrovni. 2) pokud se začne líbit, tak to bude první případ. "Zvyknutí si na všechno" mi nezní jako "líbí se mi" ale spíš jako "už mi nevadí". Heh, snad rozumíte.
brutusáčik - 12.11.09 00:21:34
2. tak napůl :)
brutusáčik - 12.11.09 00:19:38
proč si myslim že budeme jediní s takovým hodnocením? :)) ale jako všechna čest herelsonovi že se překonal! otázky: 1 - wolves in throne room, annal natrakh - vokálové zvěrstvo, blut aus nord, pro mě poslední mayhem

Zkus tohle