Autor: 35 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Will not Go Quietly

HELLION - Will not Go Quietly

Tohle uskupení soustředěné kolem zpívající metalové divy Ann Boleyn existuje již od roku 1982 a před dlouhou přestávkou v činnosti stvořilo dvě mini CD a dvě plnohodnotné řadovky. Nyní jsou Hellion zpět na scéně a snaží se s ní držet krok prostřednictvím aktuálního dílka.
Zůstává ale opravdu jen u snahy, neboť deska rozhodně nepatří k těm, které by měly díky své zajímavosti nebo dokonce výjimečnosti potenciál k tomu, aby se k nim člověk častěji vracel. Nezačíná sice špatně, začátek úvodní Will not Go Quietly působí náladou zpěvu a kytar skoro goticko-doomově a naznačuje, že dál by se mohly dít věci stojící za pozornost. Brzy se ale skladba přesype v klasické a nepříliš invenční moderněji pojaté heavymetalové riffování, které (v převládajících středních tempech) pak již vydrží až do konce hrací doby. Zajímavější momenty (namátkou třeba sólo a vyhrávka v Revenge (is Sweet)) aby pohledal. Ann zpívá tu jemně a uchu lahodně, tu ještě snesitelně, tu již nepříjemně řve. Pokud by se mělo přirovnávat, deska by mohla připomínat třeba novější pokusy pana Halforda o oprášení svého skromného titulu kovového boha, i když ty jsou přece jen o chlup zdařilejší. Jedinou stoprocentní záležitostí CD se tak zdá být zvuk kytar, který je skutečně královský. Rovněž výtvarné zpracování coveru stojí za to, jeho motiv je už diskutabilnější a stylu tvorby možná ne úplně sedící, ale proti gustu žádný dišputát. Jenže tyto dvě věci jsou na ambiciózní skupinu (alespoň se tak Hellion tváří) přece jen trochu málo.

12 / 63:10

Hellion