Autor: 69 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Infesting the Exhumed

LUST OF DECAY - Infesting the Exhumed

Decentními pornointry proložený brutal death tak, jak se v posledních letech hrotí ve Státech. Nejblíže mají LUST OF DECAY snad k rychlejším, tempově i melodicky bohatším, avšak ne tak hutným a celkově tak nemyslitelně brutálním DEVOURMENT. Přesto se hnedle svým debutem Infesting the Exhumed stávají mezi haldami oldskůlů a nepovedených slemařin tím lepším, nadprůměrným a zajímavějším.
Na stopáž nenáročné songy nabízejí k nahlédnutí, jak že se zadělává těsto i klepou řízky, aniž by z toho vznikl nevábně vyzerající goulash. Bubeník Jordan hraje s radostí, a přesto, že to není žádný kalibr, je svou rytmicky rozmanitou, údernou a na brejky až pozoruhodně majetnou hrou, pro kapelu oporou. Kytaristé staví s rozmyslem a vždy včas poznají, kdy je toho slamařského zabředávání právě tak akorát. Rozvíjejí melodie, umí se vrátit k silnějšímu z momentů a to ne podle nějakého jedna plus jedna a to celé bych poprosil čtyřikrát. Žádné 4% riffy či vyloženě hloupé pasáže, ale naopak jó brutalitka, přesně, jak bylo myšleno. Dvakrát či třikrát se Steeve či Pete dokonce blýsknou sólem, tak se nelekněte! LUST OF DECAY zkrátka mají pod čepicí a nebýt limitováni instrumentálními schopnostmi svých prstů, myslím že by si i dupli, Jistě, že jen tak potichoučku, aby to náhodou přece jen neslyšeli i na DISGORGE, v jejichž bývalém frontmanovi se shlédl i zpěvák Brian, o jehož "pojmí" a "hají" bych řekl, že je vyloženě dobré, či lichotivěji, kruté. Textově mají blíže opěk k DEVOURMENT, ovšem i oproti jejich slohovkám zůstávají L.O.D. "slušnějšími", přestože by se pár hlášek našlo.
Celkově tedy dost služný béčkový usbdm, který nejednomu antitrenďákovi pěkně rozhází aktuální top five. Na druhé Kingdom of Corpses se již pracuje a půjdou-li new caroliňané hudebně nahoru, nemuselo by zůstat jen u té béčkovosti, něco v nich rozhodně je. Píši-li o LUST OF DECAY, bylo by slušností zmínit se o Steevu Greenovi, který je skladatelem, kytaristou, backing vokalistou, na Infesting.. nahrál též basu, nakreslil obal, což je takové She Lay Gutted s dotekem uměleckého citu Martina Maxy (pod cédéčkem najdete fotku ženy, která si, šikulka, sere do vlastní huby... TA SRAČKA KURWA LÍTÁ PO CELÝ VANĚ!!.. ocenit se musí též smysl pro humor, protože jinak si nedokážu vysvětlit cenzuru šikulčina přirození... to vážně už nebylo potřeba... jo oni jsou tam dva?!... L.O.D. jsou o bodík bohatší..) a v neposlední řadě, Infesting.. vychází na Steevově rozjíždějícím se labelu Comatose Music... Doufejme, že i zbylí členové jsou stejnými nadšenci..

Lust Of Decay