MALIGNANCY - Inhuman Grotesqueries

onDRajs
9.25

„Co to kurva zase je?“ Taková bude nejspíš otázka každého po několika desítkách sekund poslechu tohoto CD. Pokusím se to v těchto řádcích trochu objasnit. Ale tu zbylou (a nejdůležitější) námahu – totiž poslech samotný - si každý posluchač bude muset odtrpět sám. Tenhle počin totiž není pro každého.

Lépe řečeno: letmým odhadem zhruba pro tři lidi z pěti milionů. Malignancy totiž zvysoka prdí na ohledy vůči ostatním a opět posunuli možnosti techdeath kompozice zas dál od chápání běžných smrtelníků. Inhuman Grotesqueries není deska na jeden, dva, pět, deset, ani dvacet poslechů; je určena pro ty, kterým vůbec nebude vadit strávený čas nad jednou deskou třeba i čtvrt roku. Nebude to však pomalé navykání a podmanění se tónům („hudba je droga“), ale utrpení z nepochopení sledu několika sekund tmelících bizarní pokřivené zvuky („hudba je výzvou pro nové chápání zvuků, totiž světa kolem nás“). Obě tyto tendence jdou jakoby proti sobě, aby si po nějakém tom čase podaly ruce; jinými slovy, kdo se Malignancy bude věnovat déle, bude štědře odměněn.Malignancy je absolutně specifická kapela, kterou buď budete milovat nebo nenávidět (spíše vám budou ukradení). Oni prozkoumávají, kam je až možné zajít. To, co se v jiných hudebních sdruženích buduje na ploše několika minut, to se Malignancy snaží nacpat do posluchačů v řádu pár sekund (někdy i desetin). Jak popsat jejich tvorbu… Představte si nejvypjatější polohy Gorguts, ty do sebe zašmodrchejte, noty předejte králíčkovi Duracellovi, ten totiž vydrží déle a máte zhruba jasno. Ve výsledku zní třeba takový The Dillinger Escape Plan jako básnička pro malé děti (toto nejsou má slova). Má představa, jak asi byla nahrána tato deska je zhruba následovná: pořádně se sjet perníkem, za tři dny to nahrát a pak být měsíc na kapačkách.

Co fascinuje na tomto sdružení? Za dobu své existence si vytvořili svojský sound, který na Inhuman Grotesqueries dotáhli k dokonalosti, novinka má skutečně perfektní produkci, jež se v žánru jen tak neslyší. Pískání, vazbení, kvílení, rovné nápady takřka neexistují. Neznám podobně znějící kapelu se stejným rukopisem. Jejich riffy obsahují často další 2-3 (sub)riffy a celý tento celek se vejde na hrací plochu šesti sekund (například začátek dvojky z minulého MCD). Kdo však tyto kvílivé pazvuky nedekóduje, kostra skladeb se mu neodvratně rozsype a zůstane mu kytarový bordel (až nyní mne trkla souvislost s jedním z názvů maligních „táborovek“ Skeletal Integrity; ať žije close reading!). Nepochopí vztahy mezi jednotlivými díly, například to, jak jsou jednotlivé součásti rifů poskládány v závěru skladeb, že jsou jinak využity a vytváří jiný spád a drive (konec Pathological Imperative). Když alesrovnávám třeba s takovými Psyopus, kteří vrství jednu magořinu za druhou, Malignancy se k svým nápadům mnohem častěji vrací, riffy jsou však v jiném soukolí, jinak pracují a vytváří tak neuchopitelnou dynamiku skladeb.

Zbývá jediný kámen úrazu – zpěvák. Pan slyšící na jméno Guttural Huhlák techdeathový sound posunuje do jiných – obhroublejších – končin. Otázkou teď je, zda je to škoda a jestli to může být i jinak. Stále si totiž při poslechu kladu otázku, který typ vokálu by se do Malignancy hodil lépe (možná Corpsegrinder?). Tak, jak to je, je to možná nakonec nejlepší…

Domnívám se, že pro Malignancy je rozumnější vydávat pouze EP (nebo si poslední desku rozdělit na dvě půlky). To minulé, Cross Species Transmutation, zůstalo v mých očích nepřekonané.

P.S.: Jen malá otázka do éteru. Proč jsou všechny techspolky ze zámoří? Není v tom taky trochu americká touha „to všem nandat“?

gába - 04.04.12 10:00:18
setlist z 16.3. v Montrealu: Inhuman Grotesqueries Neglected Rejection Type Zero Civilization (new song) Virulent Contagion Ovarian Incubation Eugenics (new song) Motivated by Hunger Global Systemic Collapse (new song) Profitable Extinction *grind jam with the drummer from Soil of Ignorance* Separated Anxiety Cataclysmic Euphoria (new song) Skeletal Integrity Vaginal Incisors Xenotransplantation Rotten Seed Monstrous Indifference (new song) no, masakr :-)
gába - 04.04.12 09:55:44
jo, už to jde
brutusáček - 31.03.12 16:40:35
chyba je na vaší straně :)
gába - 31.03.12 14:11:12
hej, nemůžu ohodnotit, píše mi to fatal errorrrrrrrr
bizzaro - 05.12.11 01:19:50
zni to slibne i z livek
Annal - 04.12.11 01:08:30
Malignancy - Type Zero Civilization live @ LVDF 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DltodPSFdTk Malignancy - Creatures Of Conformity live @ LVDF 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GcbGeY6Qmco Malignancy - Eugenics live @ LVDF 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qkdJt-BQSx8
pf - 04.12.11 00:20:33
samý breakdowny, samý breakdowny...
gába - 03.12.11 19:24:56
Eugenics nakonec až začátkem 2012 jen aby se to zase neposunulo, těšba největší!!!
DR - 03.09.10 19:35:33
zajímalo by mne, jak je to s novou deskou... tohle psali před rokem: "We are finished writing the new album entitled "Eugenics". It will be our 2nd full length release with Willowtip. Recording will commence in next few months for a late 2009, early 2010 release. Ten brand new tracks!" tady je (asi) novej song: http://www.youtube.com/watch?v=WhO4JCZhKjo&feature=related
DR - 28.03.08 13:25:11
První věc, na čem se shodnem.
Saint.rap - 28.03.08 00:45:54
ano definitivne
DR - 27.03.08 18:10:03
???? Pro změnu nerozumím já tobě. Asi na čase skončit.
Saint.rap - 27.03.08 17:18:32
tak to laskave vysvetli. Jo střape s Necrophagist to je ale hrozná hovadina. Jeden Turek z 82 000 000 Němců přes deset let maká na svym projektu....decentní nepoměr. Zajeď si na Wacken, když hrajou Saxon a paří na ně 20 000 lidí, a zeptej se, kdo z nich bude znát Necrophagist. tak a ted mi napis, kde jsem psal o Necrophagist a deseti letech.
DR - 27.03.08 11:04:21
gába: víš o tom, že tiamat, když jeli tour k wildhoney, hráli v Ústí? Přišlo na ně deset lidí.
DR - 27.03.08 10:32:52
stř: mně šlo o hudbu, ne o lidi. Jako vždy, jeden o voze, druhej o koze. ps: Francie - a to si před deseti lidi stěžovali, že se tam nic neděje all: znáte bohse onkelz? vedle nich jsou kabáti avantgarda
bizz - 27.03.08 01:39:33
co IPS, ale skoro cely nase patro ;)
k.eight.a - 27.03.08 01:25:17
IPS & spol pučí... :-)
bizz - 27.03.08 00:57:11
presne, pane Kotek. Francii nechapu.. a abych byl i za nacionalistu, tak v Michli/Nuslich to vubec nezni nejhur!!! :-D
kot - 26.03.08 23:41:04
tda v soucasnosti mi skoro nejvetsi lihen prijde francie
Saint.rap - 26.03.08 19:46:56
jasne mas pravdu na druhou stranu, co nyhc, cbgb s, COLTRANE, KTEREJ TAM SLOZIL A LOVE SUPREME A DALSI. NECHME TOho BUDME RADI KOLIK MAM SKVELY MUZIKY:-)
lemmy - 26.03.08 18:49:02
strap> jj, mas uplnou pravdu, ja nemel na mysli tedko metal, ale celkove muziku co prijizdi z ty norsky zimy... kdyz vemu metal, tak amiky nepredci nikdo imho... mozna tak skandinavie dohromady, a o tech fungujicich kulturnich institucich tam uz sem psal - ostatne rekne ti to kazdej hudebnik odtama (jaga jazzist pocinaje a tim blaznivym blackem konce)
Saint.rap - 26.03.08 18:38:42
DR: hovadina? no nevim mam pocit, ze muhammada jsem dokonce i nekde potkal. mozna jsem s nim i mluvil je vic nemectejsi nez si myslis. mimochodem death metalova scena v nemecku zase tak spatna neni, ale to fakt resit nebudu. jinak co to je zase za blbost s wackenem? povidej se na rozpis wackenu a kolik tam jezdi cizincu. nemuzu si pomoci, ale to co pises je fakt kravina. zajed si na mor na tricet tisic paricich cechu na Edguy a zeptej se, kdo z nich zna meshuggah nebo made by the fire. fakt chytrej primer.
Saint.rap - 26.03.08 18:30:28
lemmy: ty sceny bych opravdu nesrovnaval. nic proti, opravdu jsem par norskych kapel videl a nemam pocit az na par jedincu, ze by amiky strasne vacovali. jinak pokud je nekdo veden k bicim od skolni lavice myslim, ze mu to da hodne. no jinak ti me napad posloucham novej testament a co norove v dobe bay area? teda makavost amiku predci, nevim myslim, ze ne. muj nazor, co ty na ten pohled? jinak vyjimecna je urcite to mas pravdu.
DR - 26.03.08 17:15:15
no jo kámo, my dva to těžko zachráníme (i když ty regurgitate v metru byli fajn) Jo střape s Necrophagist to je ale hrozná hovadina. Jeden Turek z 82 000 000 Němců přes deset let maká na svym projektu....decentní nepoměr. Zajeď si na Wacken, když hrajou Saxon a paří na ně 20 000 lidí, a zeptej se, kdo z nich bude znát Necrophagist.
gaba - 26.03.08 16:48:41
ondro ted jsi me ale nasral:-)
DR - 26.03.08 15:07:43
bizzi, v Ústí se to za těch dvacet let snad i zhoršilo.... všechny rokáče zkrachovaly; i kdyby dostaly dvacet miliard, tak dokud nebudou chodit lidi, je to zbytečný a to je krajský město, děs
bizz - 26.03.08 11:26:01
se vratim jeste k tomu, o cem jsme mluvili predtim, ze jsme tady u nas pozadu.. a nejen v ty technice (naradi + hrani), ale i v muzice. si vem, jak dlouho trvalo, nez se clovek seznamil s prvnima kapelama. nic tady nebylo, nemel clovek naposlouchano, neznal nic. tady se hraly zabavy, chodilo se pred komise, nemoh si nosit, cos chtel a kdyz sem nekdy v 88 pres polskou tv poprvy slysel starou Metallicu, tak jsem malem dostal infarkt :) o Sepulture nemluve :)) do ty doby jen Kiss, Purple, Sabbath, Zeppelin, Europe, Stevens, Adams, mozna obdobi glamu MCrue, Warrant, DYankees, Cinderella, Winger, Tesla... ;D a jak je svoboda, po vic nez 20ti letech tu vznikaj home-studia, zacina domaci nahravani..
lemmy - 26.03.08 07:58:23
střap: vysvětlil bys tím výtečným vztahem úředních míst ke kultuře i po všech stránkách výjimečnou norskou scénu? protože norů není zdaleko tolik jako new yorčanů a kvalitnější scénu bys asi nenašel. a je to o to zajímavější, že na ní imho žádnej zvuk nedominuje, není to seskupení několika lidí kolem pár kapel ale doslova vlna napříč mnoha žánry... funkční kulturní instituce že by byly zásadnější než makavost amíků?
yarrdesh - 26.03.08 01:24:40
k tomu bych jenom dodal, ze tohle je laserovy vrazdici palcat deska. se kucii vod splitka docela zlepsili.
yarrdesh - 26.03.08 01:07:08
bizz - 26.03.08 00:32:48
tahle diskuze me ba. konecne se taky bavime i o vecech, ktery na nas muzikanty tady maji vliv, ac nejsou hned videt a trosku i premyslime, ne jen pivakujem ;)
Saint.rap - 25.03.08 22:59:16
dalsi nic.podivej se treba na sever od nasich hranic. pokud to nechytis tak uz jako fakt nevim. kdyby si hledal zrovna s ulcerate je na netu od jednoho cecha moc zajimavej rozhovor. smarja novej zeland ma 300 milionu lidi? nezacina to u zasadnich kapel? proc tady skoro nikdo teda nezna ripping corpse? proc na inhatred chodi 40 lidi? jak je mozny, ze pak u kapel zjistis, ze hrajou treba 10 let potrebovali na veci cas. BTW: tohle uz mi pripomina treba i tu vec jak cazares, ze musis byt tam, kde to zije. logicky bude svobodnej new york zit vic, nez celej zeland. ad amici at o nich rika, kdo chce, co chce tak podstatny je, ze chtej makat. makaji. zajimavy je, ze ekonomicky bohata zeme muze mit kapel haldu, protoze se jednoznacne investuje do nadstavby a tou je kultura ostatne skandinavie je ti povestna, pokud mi uz budes psat neco o zasadnostech, napisu ti i vec, ze lokalni promoter dostane prispevek od mesta na akci. jak jsem osobne zazil u mangled a inhumate, rikali to i kluci od agathocles. myslim, ze tohle jsou veci vhodny zminit pokud neco takovyho resis z globalniho aspektu sceny. kluby ve svycarsku..slysel jsem o jednom ten dostal od neznamyho darce 1 mega svycarku. pak se nediv, ze si lidi mohou dovolit vice. mimochodem u tech stezejnich kapel se dostanes od townsenda az k morbid angel pres lidi pokud neco takovyho mapujes. cili, ano tech nejlepsich je vetsinou mene nez se cloveku na prvni pohled. to nem,luve o bubenicich, kteri jsou v extremnim ranku cennenou zalezitosti. jen se podivej na fluktuaci drummeru jako roddy, yeung, culross, longstreth jsou to lidi, ktery procestovali s muzikou pulku statu. vem si dalsi vec sam vidim komunikacni bariery v evrope vetsi na zaklade kultury, napr, pro me muze byt neprokonatelna bariera hrat s klukem z drazdan nebo bucuresti. clovek z utahu nema komunikacni problem hrat s klukem z new yorku nebo tampy. tech veci je milion, co oni maji jinak. navic velmi zajimavou vec ti rekne clovek, ze amik, kterej jezdi po svete s kapelou kouka na svet jinak nez typ, co sedi imrvere u cnn. a dalsi a dalsi veci. ale tohle uz je fakt zbytecny psat. a to jsme se nedostali ke koloniim atd.
DR - 25.03.08 21:27:39
Za den docela dobrý romány... Jinak musím říct, že ty mě taky neznáš a máš zbytečný předsudky jenom kvůli tomu, že něco napíšu třeba jinak než ty. Možná za pár dní pochopíš, co tím myslím (teď záleží na bizzovi, kdy to přidá). Jinak co jsem tak projel z tý eseje se vším souhlas, možná až na to, že vyjmenováváš jen zásadní určující kapely, kterejch vždycky spočítáš na prstech jedný ruky, dominující kvantita kvalitu vždycky přebije. V současnosti ale jede krutá globalizace, za kterou jsem v tomhle ohledu paradoxně rád. Psycroptic z tasmánie, Ulcerate z Novýho Zélandu, teď jsem četl o dobrém blacku z Namíbie. Totální úlet. jinak Landa je offtopic, nám jde snad o metal
kot - 25.03.08 18:47:36
tady te prave krasne videt ta hnizdivost, vzdycky nekde vznikne nejaka nova kapela a nabali kapely okolo, v americe a kanade je to uz jen ze strapovyho prispevku videt, stejne tak ted probiha to samy ve francii
lemmy - 25.03.08 14:51:23
no tomu říkám příspěvek jak noha! amen amen střape, z mý strany jen dodám, že mě v určité chvíli už ty americký kapely (navzdory svý kvalitě) začaly hodně splývat a zbavuju se toho až pomaličku dneska.
Saint.rap - 25.03.08 13:57:44
BTW: oki pokud chcete debatu na trosku urovni ne takovej nesmysl. kdo mi odpovi, proc britove, kteri v klasice az tak nevynikali jsou jsou dost dominantni na pali popovy muziky. coz muze pripadat nekomu jako smesny, ale zacneme od beatles po sabaty a purply a jsme zatracene blizko u crimson...mimochodem nejsem jedinej, kdo ma pocit, ze se situace na progresivni scene zacina vyrovnavat. cim to jasne maji prinejmensim naskok. evropu proste v jistym case predbehla, ale na druhou jak se tu poslouchaji kapely jako Gojira, 1980 mam pocit, ze rozdily se stiraji. Jinak pokud se podivame na kapelu napr. Siegies even nemam, pocit, ze by hudbne necim zaostavali napr. za Watchtower. Pokud se obratime na starej death metal u nemcu nam vyjdou jasne Atrocity, ale treba i Morgoth. Jak bych mohl zapomenout na Sadist a predevsim Pestilence! Muzeme jmenovat i Misanthrope. Jinak svyho casu na tom dle meho byla scene se jmeny Forgotten silence, Demimonde nebo Vuvr na slusny urovni. Opakovat, ze deska Agony conscience predbehla dobu je myslim z dnesniho pohledu zbytecny psat, ackoli pak nekdo napise nejakej hlod o zvuku atd. pak rad podotknul, ze nektery desky jsou oproti Spheres toceny skoro, za partyzanskej podminek atd. Mimochodem pokud zabrousime k muzice jinak zajimave by to bylo s black metalem myslim, ze kapely jako Emperor nebo Satyricon jsou v tom ohledu vice nez zajimave. O Meshu tu je zbytecny psat. Zajimavejsi otazka je proc byla scena v Kanade a USA mnohem surovejsi. Co treba prave ono zminovane promichani kultur, a zaroven mensi svazani s historii jednoho narodu, kterou mame preci jen v Evrope silnejsi. Mimochodem pokud ti Ondrajzi uz nekdo pise nejaky invektivy rad te upozornim, ze znam Bizze krasnych deset roku spolu jsme toho zazili hodne a myslim, ze jeste neni vsem dnum konec. Na co narazim na nastroje a podobny veci. Asi ti tezko budu dneska popisovat nase tancovani okolo valvestata. Ocumovani Jurgenovi chiny a pak prijede nejakej Azagtoth a ma dve buginy. Dost blbe ti popisu jaky udalosti tenkrat, kdy tu nebyli konciky jaka udalost tu byla treba tahani Americky sceny k nam...kdy byl dolar 42 kacek a mesa byla vec skoro za ctrvt mega:-) to neberte, ze tu knucim jak malej harant, ale berte to jako neco, ze Amici i Kanadani ten naskok maji. Od mala hrali na poradnyho Peaveye meli na to vic casu a dalsi veci. Pokud je pak jeste k tomu uzivilo min normalni prace ( myti nadobi atd. ) a hosani mohli pet hodin denne hrat tak je to kurva uz nekde znat. A jestli pak vis, proc vzniklo death metalovy hnizdo na Floride? Je tam relativne levno. Mimochodem pokud vim treba Schuldiner byl rodilej New Yorkcan, stejne jako Benton. Tebou jmenovanej Rutan ze z Jersey..atd. Pokud uz se ptas na takovy picoviny a stylem jakym se ptas nediv se, ze ti lidi adekvatne odpovidaji. Napr. urcite te bude zajimat, ze na show v New Yorku pred vydani posledni desky Suffo bylo 1900 lidi pak si predstav kolik penez z toho ta kapela ma...pak se to statutem profika hraje jinak. Jsem rad, ze to tak je. Uff snad jsem nenapsal clanek, ale proste mi reseni takovejch picovin lezi v zaludku. Navic mam dost krutej pocit, ze na forech na muzikanty z mnoha kapel lidi hazeji mrdky a nic o vecech nevedi. V zivote mluvili nevim s kym a nevim o cem. A pak to vypada jak to vypada.
bizz - 25.03.08 12:07:31
brut: to byli Capharnaum album Fractured. Kanada rammstein mi neva
Saint.rap - 25.03.08 12:00:04
brutusacek: skoda myslim, ze by si se hodne nasmal. lemmy: jasne ja s tebou souhlasim snad jen, ze mi ta muzika prijde promyslene, co ma byt:-) jinak nemci co si hrajou na nemce je trefny. obcas i na amiky:-) http://youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY
lemmy - 25.03.08 11:44:11
rammstein hodne cenim kvuli textum, hudba je slabsi, ale kdyz pripocitam image a super klipy... proste celkove sehr gut, nemci co si hrajou na nemce :)
brutusacek - 25.03.08 11:23:46
u R+ si cenim že s tou němčinou se prokopli ven a Mutter mam fakt rád..jejich hlášky kolem a kolem nesleduji no jo necrophagist..hlava děravá
Saint.rap - 25.03.08 11:12:12
neprijde vam to totalne mimo. kdo si pamatuje stary ATROCITY? MYSLIM, ZE TA KAPELA OVLINILA SAMOTNY GORGUTS A TO CO DELAJI DNESKA JE PROSTE HOLIRNA. BTW: CO BUM NECROPHAGIST? SORRY NESROVNATE HRUSTICI A JABLICKA? AD:rammstein jejich hlaska, ze ma svet nemce za nudny vojensky prusaky tak jim typ prusaky hrajou. neni to nahodou genialni?
brutusacek - 25.03.08 11:11:58
si mi je představoval v autě do vídně a řikal si že z německa nebo ne?
bizz - 25.03.08 11:07:56
bizzi otaznik nechava, nevi :-)
brutusacek - 25.03.08 10:55:53
takoví ti klučinové co natočí 3-5 skladbové demo, myslim tim třeba the boy wil drown, určitě nebudou z englandu jediní....z německa pokud se nepletu Fractured (bizzi?)
bizz - 25.03.08 10:45:06
dr: z anglie treba Tesseract, Biomechanical a Linear Sphere. mozna by nekdo uvedl i Threshold, ale ten me 1/ neba a 2/ to az takovej "prog" neni. vic pomotanejch band me nenapada.. co se toho ovlivnovani hudba/mentalita a naopak tyce, neco na tom urco je
lemmy - 25.03.08 06:42:15
dr> no jo, ty nemci... nevim, neco na tom asi bude, rammstein to maj s jazykem spojeny, ale ty blackovy hordy tam... zajimavy, ale spis bych veril kotkovi, obliba+media... treba tokio hotel nejsou moc uderka :-)
Saint.rap - 25.03.08 02:15:07
DR 24|03|08 [22:54]: to snad neni mozny fakt to zabal. nevypovida. nANDEJ SI TROSKU HNOJE dANOUSEK lANDIKU JE TAKY VYPRODANEJ. MIMOCHODEM AZ SE PODIVAS NA ULICI ZJISTIS, ZE TADY TO LEZI TOTALNE STEJNE. A TO NEBUDU MYSLIM JEDINEJ, KDO SI BUDE PRECI JEN MYSLET, ZE MAME SE SKOPCAKAMA PRECI JEN MENTALITY JINY...HOLT MIRIS SPATNE A NA SRACKY.
kot - 25.03.08 00:06:08
nevim jestli to spis neni tim ze se nekde lokalne objevi komunita lidi ktery na sebe natahavaj dalsi a dalsi
DR - 24.03.08 23:09:44
a ještě k tý hudební tradici: třeba v Anglii snad žádný techdeath kapely nejsou (nebo jo?) - a kolik jich je a jaká jsou velmoc...
DR - 24.03.08 22:54:02
ještě konkrétněji: třeba v německu v tvrdý hudbě dominuje přímočařejší (tumpachovější) metal - accept, helloween, tankard, apod. Třeba nikde jinde to tak dominantní není, nevypovídá to něco o jejich mentalitě, přístupu k věcem, atd. dotaz do éteru
lemmy - 24.03.08 22:30:56
přemýšlím o tom, ale nevím z kterého konce to chytit. něco se v té hudbě odrážet bude - ale to asi spíš v té tradiční podobě, příde mi že moderní hudba (myslím pop, rock a spřízněné žánry) skoro celá pochází z anglosaských zemí potažmo souvisí s užitím kombinace bicí sada+el. kytara (synth.) a jejich variace. v tom moc vliv mentality (ani na mentalitu) nevidím. ale zkus říct co myslíš ty, já jen tak plácám co mě napadá
DR - 24.03.08 21:48:06
lemmy: ještě mám na tebe dotaz... ovlivňuje podle tebe hudební tradice mentalitu nebo je to naopak a nebo to spolu vůbec nesouvisí??? zajímá mě tvůj názor, dík
DR - 24.03.08 21:31:17
lemmy: myslíš, že se to v tom neodráží? nejde jen o techdeath ale třeba máš pravdu, já sám nevím, jen tak nad tím medituju, žádný obecný závěry asi nedělat
lemmy - 24.03.08 17:46:32
upřímně řečeno ondro, vůbec nevím o čem to mluvíš. jestli opravdu kapely v jednom uzounkým šubránru jsou nejlepší z ameriky, asi je to náhoda, nebo se vzájemně osobně ovlivňujou, ale tyhle vývody o národní povaze... nevim nevim
DR - 24.03.08 10:36:33
1) Předem bych chtěl říct, že se poslední věta článku a priori zaměňuje se stanoviskem autora. Cožpak nemůže mít i jiný smysl? Třeba rozvinout snahu začít nějakou obecnější diskuzi (nikoliv jen napsat „ano, tato deska je dobrá“)? Proč se nikdo nezeptá, jak jsem to myslel? A přitom je zřejmé, že poslední věta (PS) by tam vůbec nemusela být, že je tam zkrátka navíc. To chci tak moc? Konkrétně od Střapa tento otevřený postoj nečekám, za poslední tři roky jsem si od něj nevšiml reakce typu „jak jsi to myslel“, spíše se vždy dočkám reakce, kdy se dozvím, jací jsou okolo všichni debilové. Kdyby ta věta měla charakter soudu, tak neřeknu..... 2) Ještě pár slov k obsahu toho zakončení. Nešlo mi vůbec o hudební stránku věci (to by zavánělo názorem od radikálního antiamerikanisty), spíše o povahový charakter Američanů jako takový. Ostatně za půl roku v jejich společnosti jsem si stačil udělat jakýsi názor o „národní povaze“ (pokud něco takového existuje). Jsou třeba mnohem víc soutěživí. I třeba v tak přirozeném nenuceném sportu jako je lezení, vidí životní styl. A samozřejmě, při kvalitě zámořských spolků je i mnohem větší konkurence, člověka to tlačí k větší snaze (blablabla :o))) – což ostatně zmiňuje E. Rutan ve včera náhodně otevřeném čísle Sparku (fakt náhoda; těch příkladů by bylo mnohem víc). Doufám, že jsem celou věc trochu objasnil a hlavně pro příště…. Jinak je fakt, že se situace mění, ale US před Evropou má v tomhle náskok. PEACE!
annal - 23.03.08 17:07:12
Tech spolky uz jsou dneska vsude... Dokonce i v Nemecku... Treba DEFEATED SANITY sou dost podobny prave Malignancy
gaba - 22.03.08 13:25:31
je to asi jedina kapela kde mi takovy vokal nevadi,ba naopak nedokazu si predstavit jiny
FFTN - 21.03.08 19:47:48
Už to poslouvhám asi 2 měsíce a pořád jsem tomu nepřišel úplně na kloub. Vokál/nevokál se mi ovšem líbí moc!
FFTN - 21.03.08 19:10:22
čorny - 21.03.08 12:09:23
jj tohle je neskutečnej nášleh, kterej mi v hlavě pokaždý udělá takovej guláš jako kdybych byl dva týdny v kuse na centrifuze. Geniální práce. P.S. to annal jo necrotig Disgorgement taky nemaj chybu (hlavně remasterovaná verze je marast)
peca - 21.03.08 09:28:07
jj prijit tahle deska pred 3 rokama, tak sem z toho hotovy, ale dneska uz to ani cely neposlechnu...jinak je to samozrejme masakr na nejvyssi urovni
bizz - 21.03.08 02:00:35
mame, jen dodelat ;)
Saint.rap - 20.03.08 21:25:39
bizz: diky tohle je to na co uz nemam silu. jinak super podany, ale mi to studio jednou mit budeme:-))))
bizz - 20.03.08 17:25:42
DR: myslis, ze jsou vsechny tech spolky ze zamori? no je pravda, ze jich bude urco vetsina.. cim to? vic narodu, vic promichanych, vic lidi, vic napadu, vic ovlivneni druhymi, vic koncertu = inspirace a nazorny ukazky, lepsi ceny, vyber a dostupnost nastroju + prislusenstvi, lepsi studiova a zaznamenavaci technika = snadnejsi progres v ramci svy komunity - muzes zaznamenavat, hrat si s tim zpetne v kompu, ucit se z toho. proste to, co se ted deje uz i tady, akorat o 25 (ne-li vic) let driv
DR - 20.03.08 17:01:28
střape díky za pochvalu.
Saint,rap - 20.03.08 00:13:23
PS: Ondrajs jakou si mel uniformu, kdyz si psal PS? TAKOVY HOVADINY BY NA METALOPOLIS VYSKRTNUL SNAD I MARIGOLD.
annal - 19.03.08 23:32:53
Ja zacal Malignancy venovat patricnou pozornost taky az potom, co sem si nekde precet pochvalnou recenzi;-) Naladen na techgore vlnu ted posloucham Necrotic Disgorgement
reaper - 19.03.08 21:33:03
já se přes ten vokál prostě nedostanu, nevim, prostě ne e :o) jinak samozřejmě výtečná deska
lemmy - 19.03.08 19:52:27
teda ondrajsi, nebýt téhle recky, nikdy bych si malignancy nepustil, ale teď když to slyším... fuuu! víc třeba napíšu až popadnu dech :-)
bizz - 19.03.08 01:12:17
teeeda, musim rict, ze diky tyhle recce jsem se k tomu poradne, ted to myslim vazne, dostal a je to masakr. chvilema masaz tech, hooodne slysim treba mnou psanej Dim Mak, ale starou eru. nesouhlas s nekterymi superlativy a produkci, ta neni pro vsechny (ani trpelive) posluchace uplne nejlepsi..