Autor: 85 Uživatelé: 70 Tvé hodnocení: hodnoť
Auf der Maur

MELISSA AUF DER MAUR - Auf der Maur

Někdejší basistka Hole nebo Smashing Pumpkins (prý) ušetřila nějaké ty peníze a místo plánované koupě nového hnízdečka je utratila ve studiu za svou debutovou nahrávku. A udělala dobře.
Člověk by od Melissy čekal různé hudební výpravy, ale tak rockovou (místy až hodně tvrdě rockovou) výpravu jsem tedy nečekal. Od prvních tónů Lightning is My Girl vám bude jasné, že se setkáváte s někým, kdo sakra ví, co chce. Singlovka Followed the Waves je zatěžkaná skladba, která se rozjíždí jako parní válec, aby pokračovala ve středním tempu a válcovala všechno, co jí přijde pod kola. Další singlovka Real a Lie, je pravý opak. Svižnější tempo a jakoby jste se vznášeli spolu s interpretkou vysoko v oblacích. Melissa má velmi zajímavě posazen hlas, který nikoho neuráží, až bych řekl, že spíš funguje jako určité lákadlo nebo vábnička na všechny posluchače a láká je, aby se ještě víc a víc ponořili do jejích písní. Zvuk je samozřejmě výborný a například bicí v Head Unbound zní jako kdyby vám někdo zatloukal hřebíky do hlavy. Další singl Taste You vás překvapí příjemným kytarovým zvukem a chytlavým refrénem, ve kterém se Melissa pouští svým zpěvem do vcelku uznání hodných výšek. Dál na vás například budou čekat nátěrové Beast of Honor, Skin Receiver nebo sladká Would if I Could a abych nezapomněl, konec patří skoro atmosférické, sbory opředené (místy až sabbathovské!) I Need I Want I Will.
Ptáte se, co vlastně Melissa Auf der Maur se svými kumpány (a ještě jednou slečínkou u pádla) hraje? Jednoduše, vemte něco málo z jejich dřívějších působišť, něco málo tvrdších odnoží rocku a nad to všechno posaďte velmi příjemný hlas hlavní aktérky.
Pro mě jedno z letošních překvapení ro(c)ku (doufám, že kvůli této investici nebude Melissa muset bydlet pod mostem, hehe :o).

12 / 50:27

Melissa Auf Der Maur