MESHUGGAH - obZen

recenze
bizzaro
Hodnocení:
10

Meshuggah i přes zvolnění v komplikovanosti svému jménu dostáli na 1, protože v pravý čas přišli se změnou, kterou to chtělo. Než vykonstruovanými math šílenostmi materiál šperkují náladami, častým střídáním temp v hlavních motivech a někdy až nečekanými zvraty. Zmírnili, zpřehlednili a posluchače tak tentokrát „šetří“.

Švédské komando opět zasahuje! Po dvou (nebudu-li načítat i remaster Nothing) albech, jenž byly značně celistvé (někdy až moc), hodně v jedné lajně a založeny poměrně na podobných principech, přišli hlavotočové z Tre Kronor konečně zas s něčím, co žánr metal (a tuto kapelu) vždy posouvalo dál. Až někam, kam se ostatní bez mapy, navigace či kompasu snaží dostat, pokouší nahlédnout, následovat nebo alespoň „tři prstíčky“…, ale zbytečně.

Bořitelé hudebních počtů, budovatelé bariér ostatním a pokořitelé některých mýtů se totiž rozhodli naservírovat porci, která se na první poslech zdá, nejen těm, kteří hůl již možná zlomili, velmi poslouchatelnou. Meshuggah totiž jakoby tušili, že dál by to už jako na Nothing nebo Catch 33 nešlo, se trošku vrátili v čase. Nebudu zde ovšem omílat klišé, že Meshu na obZen znějí jako kompilát většiny svých dosavadních děl. To také není pravda (diskografie neznalí to ale berte jako fakt). Ano, Meshu zpětně objevují svou minulost, ale pouze v tom, že album je opět naplněno i thrashem, což třeba zrovna Bizzíkovi po Očku hodně chybělo.

Na obZenu se pravidelně střídají pomalejší skladby s rychlejšími; už jen otvírák Combusion snad až s punkovou úderností a přímočarostí a jistým Toolovským feelingem napoví, že u Meshuggah 2008 bude něco jinak. A „hurá“, chce se mi křičet. Ono totiž album také nabízí plno kopákových průšlapů ve stylu Chaosphere, místy se na plyn šlápne ještě víc a téměř až zatupe (samo, že ale v Meshu-stylu) a do protikladu jsou stavěny ty pomalejší, sekané a ohromnou silou natlakované kousky; třeba Electric Red je určitě jedna z nej věcí, co kdy udělali. Haake skvěle pracuje s konkrétními zvuky zvukově dobře oddělených činelů, sound celkově je mocný, velmi konkrétní a přesto basový (aby ne, když ty osmičky vlastně basami již jsou) a ač chvilkami i zaduní (hlavně v odtrháváních), je jasný a až bláhově čistý.

Ve srovnání k posledním deskám je obZen o něco přímočařejší, ale zase obsahuje hodně různorodý materiál, který je dosti kontrastní a chameleónovitý, a jak Meshu někde zmínili, bude dobře prezentovatelný živě, ačkoli já sám mám třeba pocit, že Mešugggach konečně zas hrají. To potvrzují i Thordendalova sóla, jež jsou více hraná a nejde jen o dobarvování a účelné pestření materiálu, ale chytré tvoření nálad; nálada je vůbec u nových MeShUgGaH důležitá. Neustále se zde něco děje, každá skladba má jakoby více tváří a vyvijí se i jiným směrem, než jí je na začátku předurčeno, je slyšet mnoho temp – i třeba jen na jednom ústředním motivu (masakr Bleed). Co je ale důležité, každý song je jednoznačně rozpoznatelný, i Kidman se tomu přizpůsobuje a hraje si s polohami hlasu, zpívá a využívá hnedle několika poloh (samozřejmě zpodhrdelní řev od manubria je základem), album je tak hodně živé a hravé, neslévá se a dere se napěchované dynamikou stále vpřed; už jen některé riffy by dokázaly postavit i mrtvýmu (Pineal Gland Optics). A zmínil-li jsem průšlapy Chaosphere, jasně styčné prvky jsou tu jak s Catch 33 (psychotičtější klinik brnkačky, nebo Fredrikovy podlinky), tak i Nothing (postupy, valivost, sekání a údernost), I/Eye/Aj/21 (thrashing, agrese a Haakeho hraní přes tomy) a již uvedeným Chaosphere (intenzita, dynamičnost, průtrsy/průšlapy, díky Fredrikovým houkáním občas až psycho nálada). A jako vždy, Meshuggah mají fantastický cit pro tempa a linearitu celého materiálu, a to ať hrají pomalou či svižnou pasáž, kdy od první do poslední vteřiny se můžete začít nesoustředěně houpat a album okolo vás ne jen proteče, ale probudí vás jako životodárná voda a zanechá i dojem a chuť si album opět pustit, což je pro kapelu asi vůbec to nejdůležitější.

Mohu tedy v této review říci, že Meshuggah i přes zvolnění v komplikovanosti (možná i proto) svému jménu dostáli na 1, protože v pravý čas přišli se změnou, kterou to chtělo; ne, že by Meshu nezněli jako Meshu ;). obZen spíše než vykonstruovanými math šílenostmi šperkují nejrůznějšími vychytávkami, častým střídáním temp v hlavních motivech (proměny) a pro ně snad až nečekanými zvraty v některých skladbách; neberu v potaz experimentálnějšího ducha Catch 33. Celkově zmírnili, zpřehlednili a posluchače tak tentokrát „šetří“, působí modernějším, hitovějším a tím i přístupnějším dojmem, který je jako vždy zabalen do zvukového a muzikantského perfekcionismu.

PS: Polemizovat zde o hodnocení, zda 9, 9.5 nebo 10 nemíním, Meshu jsou opravdu napřed a jen čas zas ukáže, jak kapely na jejich krok budou reagovat.

Brutusáček
Hodnocení:
0

Uff !! Dámy a pánové je to tu, dlouho očekávaný následovník Catch 33 vychází již v pátek (7.3.08), a Švédi nám připravili porci velice zajímavou. Materiál připravovaný na tuto desku se jim dařilo tajít co nejdéle to bylo možné, a až právě zrušené podzimní turné s Dillinger Escape Plan a odložení vydání nové desky, původně měla vyjít právě už v listopadu, způsobilo kolem kapely rušno a lidi se začali přirozeně ptát. Vlastně indície od kapely samotné byly to jediné, co jsme se mohli o nové desce dozvědět, jinak defakto nebylo možné odhadnout, jakým směrem se bude materiál nové desky ubírat.

Uričtě znáte všechny ty „pohádky“, co nám servírují kapely před vydáním nové desky. Věty typu „rozhodně nejlepší a nejtvrdší deska co jsme kdy natočili“ a skutek utekl. To je přesně opak Meshuggah, to, co oni vždy vyřkli, tak potvrdili na desce, platilo to o Catch 33, platí to i obZen a jestli o obZen bylo řečeno, že je deskou přímočařejší, víc metalovou a „hitovější“, buďte si jistí, že to platí.

JING JANG (tak trochu jinak)
Vemte si Nothing, nic uprostřed ničeho, deska zatáhnutá sama do sebe, těžko se do ní dostáváte, poslechy jsou (ze začátku hodně) obtížné. Skladby se nesou ve středním tempu a některé až rifově stojí na místě. Z desky vybočují tři řekněme rychlejší skladby Straws Pulled at Random, Glints Collide a Rational Gaze. Proč o tom mluvím? Obzen je tomu pravým opakem. Ta deska expanduje do všech směrů. Motivy a rify nejsou uzavřené do sebe, jsou volně přístupné - rozvíjí se, určitě si toho povšimnete až z Vás opadne prvotní nadšení toho, jak je obZen jednoduchý, ne. Ta prvotní jednoduchost evokuje alba DEI nebo Chaosphere, ale dle mého tomu tak není, protože když se zaposloucháte, najdete ty postupy, co jsou na Nothing ale opačně. Nothing a obZen proto funguje jako známý symbol „jing-jang“. Čim víc budete poslouchat obZen, tím víc vás to bude táhnout k Nothing a opačně. Dva dílky puzzle, co do sebe zapadají a doplňují se. Prvotní záměr to jistě nebyl a defakto ani být nemusí, jde jen o pocitový vjem autora článku, ale dané postupy, které Meshuggah používají a jak k hudbě přistupují, to k této myšlence svádí.

S tím souvisí i další fakt, který je hodně často u Meshuggah opomíjený a to jsou emoce. Hrají pocitově a vždy hráli. Kdo si myslí, že desky typu Catch 33 a I jsou vrchol matematického extrému u Meshuggah, tak se plete.
Three konor by samozřejmě zvládli ještě větší počty, ale proč? K čemu? Vyústilo by to jen k bezduché tvorbě ego masírujících rifů, které by jenom nudily (pro příklad budiž ID Minus the Herd & Solace, kdy vložení emocí do hudby je evidentně znát). Hudba Meshuggah je právě unikátní v tom, že zapojuje právě emoce. Taková byla chladně abstrakní Hlava 33 a takový je i meditativní obZen.

Pokuď mám hovořit o jednotlivých skladbách, budete muset ignorovat první odstavec. Nebo ho aspoň nebrat jako náplň jednotlivých skladeb. Myšlenka toho byla jako k celku a jeho zařazení k dosavadní diskografii.

obZen pro lidi (aneb Jens opět zpívá!)
Když si pustíte první skladbu Combustion, tak můžete rovnou zahodit veškeré škatulky, co se kolem kapely točily. Zapomeňte na math, zapomeňte na chlad z Catch 33. Vyhoďte ze stojanu všechny math cd a do přehrávače si nacpěte starou Metallicu, Slayer, Voivod nebo Sepulturu spolu s Panterou, ujeté? Vůbec.
Meshuggah v roce 2008 totiž začli (opět) hrát thrash! Po hodně těžko stravitelné Hlavě 33 přišli Švédi s deskou, která dává pomocnou ruku k pochopení jejich hudby od základu, víc polidštit a otevřít jejich hudbu publiku už asi nejde.
Určitě můžeme říct, že v každé skladbě na desce se ukrývá kus předešlé tvorby a zároveň spousty nových nápadů v nich zakompovaných. Thrashovost Combustion dá vzpomenout právě desky jako je DEI, skladba, která když zazní naživo, tak zahodíte kelímek s pivem a poběžíte do kotle. Oproti tomu druhá Electric Red zaplesá pro všechny fandy Shed (h.e.r.e), jasné Haakeho prokopy nedávají motivu z Shed spát a celková nálada skladby je podobná, po snění opět zpět na zem k poctivému metalu. Na rovinu Bleed je jeden z hrotů historie Meshuggah, vůbec to, co tam předvádí všichni muzikanti, je ohromující, „těžké“ prokopy bicích kopírující kytaru a Vy budete hledat jakoukoliv skulinku, jakýkoliv Haakeho prošlap někam jinam, někam pryč. Ne, nedočkáte se. Z ničivého přívalu energie Vás vemou na milost až ke konci sklady v krátkém „catchovském “ mezipřistání. Lethargica opět přináší motiv „Hlavy“ zejméne od půlky In Death - Is Life do půlky In Death - Is Death, nejlíp udělám, když to přiblížím k tomu, jak je to zpracované naživo (h.e.r.e), jen uberte plyn z kytar a nechte víc vyniknout (nebo prohloubit) basu. Vůbec basa má na novince hodně zajímavou roli a tváří se jako chameleón v jednotlivých skladbách. Jednou slyšíte Dickovo prsty jak jedou po strunách zcela ztřetelně, každý hmat, podruhé jen mohutnou rezonanci, vše opět ve splynutí se zbytkem nástrojů. obZen, titulní skladba desky může být oříšek jen do té doby, než si pustíte The Exquisite Machinery of Torture z Chaosphery. Vykradení původního námětu a celé jeho převrácení...bravurní, tleskám. 6. This Spiteful Snake opět mix, Haake našel asi specifický znak „kopů“ z Shed a ten supluje v několika písních, vždy ho ale prací rukou schová pod jiný kabát. This Spiteful Snake je pozoruhodná skladba, v půlce se Vám divně zlomí a z „catchovské“ nálady si zapomocí Fredrikových sól odběhne k starším thrashovým výletům. Poslední třetinu desky zahajuje pro mě nejslabší věc z celé desky Pineal Gland Optics, kvůli ní je vlastně celkové hodnocení o půlku bodu slabší, tato skladba by na obZenu neměla být, je z ní až moc cítit Nothing, při první dekádě poslechů jsem se musel dokonce ujistit, jestli neposlouchám Nothing samotný. Pravus, opět hrot desky, nekompromisní jizda sekanic mixovaná jemnějšími podklady. Klasický příklad, kdy se basa chová jako chameleon při hudbě samotné jako běžný „další“ nástroj, při zpěvných pasážích opět mohutné hřmění. Skladba má skvělé tempo a motiv, který vygraduje počátkem třetí minuty, kde se zhoupne do „straws“ konce, aby v konečné pasáži opět vyhrotila a doničila zbytek živého, to vše na pasáži 5 minut. Tleskám a juchám podruhé. obZen končí, podobně jako Hlava stejně zacykleně, Dancers to a Discordant System je takový protipól ke Combustion, údernost a naléhavost tam je, ale jako Sum u Hlavy, tak Dancers na obZen se pomalu pozvolna (v rámci tempa desky) vytrácí…
Co říct závěrem, dostali jsme desku velice kvalitní, žádné slevy z technických standardů se nekonají, naopak Meshuggah opět potvrzují špici ve svém vytvořeném subžánru a dali světu další příručku moderního technického metalu, jen si vyhoďte kolonku math a dopište si tam THRASH, s legrací i bez. .:. 9.5/10

A tentokrát skoro bez vnitřních odkazů, zde všechny Meshu-retz najednou…
Rare Trax
Nothing
I
Catch 33.1
Catch 33.2
Catch 33.3
Catch 33.4

Vložit komentář

brutusáček - 12.04.23 20:01:36
Meshuggah prej končí, nebudou už ani na BA
ještě mi tam zbejvaj pak obíci!
Franta N. - 03.04.23 20:01:19
Koloss je poměrně přímočará deska, ale líbí se mi o několik řádu víc, než ObZen, a je pro mě i rafinovanější. ObZen je místy podbízivý až tolik, že už to nedávám.
onDRajs - 03.04.23 19:27:27
Jednoznačně nejhorší je Koloss, ten je přece nejjednodušší a nejstravitelnější, to je krok zpátky.
Franta N. - 02.04.23 19:20:39
Za mě nejslabší položka v diskografii Meshuggah. Snaha o dobře stravitelný, listener-friendly přístup, občas dost podbízivý (až vlezlý) riffy, prostě není to ono. Po výborném Nothing (s ještě lepší částečně znovu nahranou verzí z roku 2006) a zajímavém experimentu Catch-33 byl tohle velký krok dolů, naštěstí s Koloss to pak šlo zase nahoru.
bizzaro - 02.04.23 13:15:38
Meshuggah prej končí, nebudou už ani na BA
:D
sicky - 01.04.23 15:13:20
Meshuggah prej končí, nebudou už ani na BA
brutusáček - 01.04.23 12:47:46
15 let od vydání, i když se to na YT hemží různýma pokojíčkovýma remasterama, Meshuggah vydali ofiko vlastní https://youtu.be/i1FMiikSvak
Stana - 22.07.21 19:23:45
Brute, už jsi pouštěl Meshuggah babičce? https://www.youtube.com/watch?v=a6faETHiC9o
LooMis - 14.08.13 11:09:24
www.youtube.com/embed/jh1rNsyGE0E?feature=oembed
masakr
stana - 24.05.10 10:00:48
http://www.youtube.com/watch?v=ilKx8QF8wrw Nějaký ukázky z nahrávání bubnů
bruth - 19.05.10 23:19:15
nechapu otázku...
DW - 19.05.10 22:27:32
A jak k tomu meshu fanboys přijdou? NB už vysychá pramen, kluci aby si trochu pospíšili, živáček to nezachrání..
bruth - 19.05.10 12:16:21
ale jo takovéto zdržování v psaní nové tvroby meshu schvaluju....no doufam že to bude mít svoje kvality..
CrusT - 19.05.10 08:50:16
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=11970182&blogId=534552007
bizz - 19.05.10 00:34:41
Cruste, val to nebo nemachruj, nas zajimaj fakta :)
bruth - 19.05.10 00:23:53
nějaké bližší info
CrusT - 18.05.10 23:46:30
tak bici tam prej bude nahravat (dokonce i) Verbeuren
bk - 27.04.10 10:55:53
si děláš kozeny. nějaké haloo jsem zaregistroval už nějaký týdny zpět, ale pochopil jsem to spíš jako mystifikaci, na kterou se nalepí tuny dychtivých fans. ale dobroš tedy!
bruth - 27.04.10 09:55:16
aha mats morgan je ten jeho jazz band..večer opravím
stana - 27.04.10 09:26:56
je to Morgan Ågren
bruth - 27.04.10 09:22:24
www.meshuggah.cz :-)
bruth - 27.04.10 09:22:11
zpráva měsíce tohle!
gianni - 27.04.10 07:49:01
to zas bude pomotanejch hlav :) už se těšim až si ji zamotám
bizz - 27.04.10 07:38:46
tak to je MASÁŽ!!!
bruth - 27.04.10 05:22:51
fuuuuuuu
stana - 27.04.10 02:52:43
ty kokot! novej sólokapr od Thordendála a bicí opět Morgan Agren! http://i43.tinypic.com/29y2z2s.png
pf - 13.04.10 07:10:29
kdo pozdě chodí...
bizz - 12.04.10 23:49:07
tak tak, lakas na Plznu a pak vytahnes... no uf :)
brutusáček - 12.04.10 23:43:16
doufam že letos dovalíš do stánku nějaké lepší pívo :-)
pf - 12.04.10 17:43:31
říkám to nerad, ale začínám se na buřtál těšit...
bk - 12.04.10 17:32:54
i nově přibylí Proghma-C slibujou taky zajímavý popodívání a poposlouchání (i když pro mě je cokoliv od léta do konce roku v ČR passé)... podobně jako někteří tady si ale Meshu dám mnohem radši v klubíku... navíc těch příležitostí ještě bude...
pf - 12.04.10 17:25:47
tuhle otázku, co bud eza měsíc,bych rád přeskočil :(
DR - 12.04.10 16:14:51
kot: :-)) já to mám podobně, ale možná nakonec pojedu, kdo ví co bude za měsíc?
kot - 12.04.10 15:45:12
je to mily ale stejne tam asi nepojedu
bizz - 12.04.10 15:39:11
jasne, takze ty bys misto Meshu radsi treba Venom :D
brutusáček - 12.04.10 14:27:10
magoři? :))).....tak samostatnej gig bych raději...ale tak budou si to zvučit sami..budou headlinovat takže asi 35 minut hrát nebudou...no uvidíme... :-)
bizz - 12.04.10 14:23:32
myslis z ucasti na BA? tak vis jak, lidi nejsou takovi magori a by na ne, kdyz muzou, jezdili za hranice nebo mohli jezdit do Phy "kazdej patek". ja jsem spokojenej a urcite se rad nerytmicky zakejvu ;)))
brutusáček - 12.04.10 13:51:34
no že bych z toho 2x káknul....no neviiimmmmmm
brutusacek - 14.02.10 21:53:32
omyl..obojí dělaj haakovci
brutusacek - 14.02.10 21:47:08
hm docela zajímavý jak crew kolem meshu je jak řiká haake jedna velka rodina..tak brať fredrika dělá světelnou show a guy u merchu je clickyho brať
Kuba - 14.02.10 18:08:06
Já budu zase spokojen, až jednou otevřu emailovou schánku a tam bude zpráva od Bizze se slovy: "Tak kdy si půjdem zase zahrát". A ono pořád nic :D:D:D:D:D
bizz - 14.02.10 16:49:12
ja budu spokojen, az to budu mit doma ;-)
Kuba - 14.02.10 15:49:48
Přesně, tak místama...:D Jinak já jsem taky spokojen.
brutusacek - 14.02.10 12:13:18
tak, místama, kromě lepších kamer je to v pohodě záznam i to že to neni z jednoho večera já jsem spokojenej :)
Kuba - 14.02.10 11:41:58
Tak Brute uznej sám, že to DVD neni úplně dokonalý:-)) A nedívej se na to z pohledu zamilovaného fanouška:D:D
brutusáčik - 12.02.10 22:00:11
jako myslíš live dvd? a co?
Kuba - 12.02.10 20:32:54
No postupem času budu muset trochu poupravit názor. Nakonec to neni tak špatný, ale k dokonalosti tomu ještě přeci jen něco chybí:-))
brutusáčik - 12.02.10 16:41:12
vždy jsem none a CC opomíjel jdu si je dát
brutusáčik - 12.02.10 16:33:31
ale jako jo si myslim, na to že to bylo relativně svojský ze 4 míst je to bomba...nejstarší song je humiliate z none, škoda že nedali future breed machine, což je naživo pekelná jízda, za to The Mouth Licking What You've Bled je luxusní, připadá mi to že ty starší songy do chaosphery a včetně jsou takový víc agresivnější :), přecejen ty střední tempa jsou znát - vyjímka pravus a combustion
Kuba - 10.02.10 06:51:25
Tak neměl svůj den:D:D
brutusáčik - 09.02.10 17:05:24
je to stejná sorta lidí co připravovala klip...minimálně režisér
Kuba - 09.02.10 16:07:18
Tak to jsem nevěděl, ale i tak :-)))
brutusáčik - 09.02.10 16:00:41
tak dělala to parta s kamerama co běhala kolem kapely..žádný ramena nic...já myslim že je to dostačující...líbí se mi ty prostřihy.. :)
Kuba - 09.02.10 15:58:22
Na tom DVD mě trochu vadí některá práce světel a některý chaotičtější střihy..
bizz - 09.02.10 15:38:21
mame jiz objednano ;-)
GIANNI - 09.02.10 15:37:28
ten koncert je mrda!! už se těšim až si to vychutnám v originálu na pořádný TV s pořádnym zvukem...kurva výborná věc
brutusáčik - 07.02.10 03:08:51
ty lidi jsou hovězí
brutusacek - 22.01.10 14:09:16
šel by někdo do toho dvd packu? bohužel evropskej nuclear to nenabízí, jen usa http://store.nuclearblastusa.com/images/xlarge/PKG000077.jpg s mikinou za 50 usd jen pro info dvd na evropskym stojí 18 eček
bk - 01.01.10 18:29:37
rozhovor s basou Loevgrenem v Muzikusu >>>>>>>>> http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-clanky/Dick-Lovgren-Svedska-matematika~23~listopad~2009/
brutusacek - 14.12.09 17:49:19
CD: 01. Perpetual Black Second (Tokyo) 02. Electric Red 03. Rational Gaze 04. Pravus 05. Lethargica 06. Combustion 07. Straws Pulled At Random 08. New Millenium Cyanide Christ 09. Stengah 10. The Mouth Licking What You've Bled 11. Humiliative 12. Bleed DVD: 01. Begin 02. Perpetual Black Second (Tokyo) 03. Twenty Two Hours 04. Pravus (Tokyo) 05. Dissemination 06. Bleed (NYC) 07. Ritual 08. New Millenium Cyanide Christ (Montreal) 09. Cleanse 10. Stengah (Montreal) 11. The Mouth Licking What You've Bled (Montreal) 12. Machine 13. Electric Red (Tokyo) 14. Solidarius 15. Rational Gaze (Tokyo) 16. Moment 17. Lethargica (Toronto) 18. Communicate 19. Combustion (Toronto) 20. Humiliative (Montreal) 21. Infinitum 22. Straws Pulled At Random (Toronto) 23. End Bonus: 01. "Bleed" Music Video 02. The Making Of "Bleed" 03. Micha Guitar Tour 04. Tomas Drum Tour
brutusáčik - 20.10.09 22:17:22
aha zpráva o novém dvd je i na jejich webu.....
brutusáčik - 20.10.09 22:08:03
brutusáčik - 20.10.09 22:03:15
jinak meshu maj nový web, jednoduchej, textovej, žádnej flash, žádný sraní :), obsahuje převážně fotografie :)
brutusáčik - 20.10.09 22:02:43
odkud loo vzal že dvd bude už na začátku roku? ....jinak jasný důkaz toho že asi nepatřím mezi true meshuggah worshiper http://www.meshuggah.net/files/ft_JohnDoe2.jpg
brutusáček - 08.07.09 15:05:19
brutusacek - 15.06.09 00:55:53
haake má pořád bolesti po té operaci zad...na downloadu už kvůli kytarám zkrácený set nedohrál..a usedl na stolici po 4 písní nějakej noname...ale dle reportáže s drobnýma chybama ok
bizz - 05.11.08 11:35:22
jen si počkaj, pijan(jer)e ;-)))
brutusáček - 05.11.08 11:29:56
jeden kopák voe..to budeš hovno metal
bizz - 05.11.08 11:11:49
hm ;-)
brutusáček - 05.11.08 10:27:18
nějaká sestava co má Rýša od Pala ? :)
bizz - 05.11.08 09:58:09
jj, vim, ze to prodava ;-) ja mam vyhlidlyho neco jinyho.. ale to by bylo na prispevek do jiny diskuze tady ;-D
brutusacek - 05.11.08 08:57:12
rozbije šéf prasátko? http://www.blocket.se/vi/18939783.htm?ca=11_s pokud se jedná o švédské koruny tak je to cca 137 500
brutusacek - 17.09.08 10:05:53
jj to ona umí :)
peca - 17.09.08 09:51:17
dneska rano po ceste do prace me lethargica naprosto rozsekala...uff )
lemmy - 30.06.08 18:02:36
už dlouho nevystrčil růžky ale...
bizz - 30.06.08 15:27:03
tos posrals, Cristos!
CrusT - 30.06.08 12:04:48
hele fakt ze videl, krom zkusebny dokonce i jednou na podiu.... ...a pak jsem se probudil ;-D
brutusáček - 30.06.08 11:38:25
*bizze
brutusáček - 30.06.08 11:22:54
tak tys někdy viděl bizzi hrát na bicí? :)) to jsou jen legendy a fámy, že tu a tam natačí ale aby ho člověk viděl hrát? :)))
CrusT - 30.06.08 11:10:00
no vidis a tu soutez prej vyhral nakej 14-ti letej holobradek :-)
bizz - 30.06.08 10:33:08
ty woe, nemuzu proste ani za boha naposlouchat Bleed.. 7/8, 5/8 a 7/8, takze devatenactina do 4/4, kua nemuzu nemuzu... :)
DR - 13.06.08 13:22:27
koukám na ten bizzův seznam a vzpomněl jsem si na demolition hammer (hlavně kvůli druhý desce, ta je skvělá)
gorekanec - 06.06.08 14:02:58
brej den všem. Meshu jsem již delší dobu registroval, ale mým prvním celým albem je právě "obzen", tudíž jsem v tom úplný nováček. Musim ale konstatovat, že to byla asi chyba. Novinkové album se mi velmi zamlouvá a sem tam si pod fousem utrousím i něco jako album roku. Pokud mělo tohle album přitáhnout i nové posluchače, tak v mém případě se to rozhodně povedlo. Jinak recenze jsou super, akorád právě to srovnávání s minulostí je pro mě bezpředmětné, jak jsemjiž uvedl.
bk - 04.06.08 19:17:27
taky jsem zaregistroval. sice tam mají hrubky a faktické chyby, ale ten člověk, co to psal, to určo párkrát slyšel :). navíc je otázka, jestli to nepsal spíše externista. ale podobné avízo upozorňovalo na koncík meshu i dillin, a to na stejném místě.
brutusacek - 02.06.08 17:22:21
:))
bizz - 02.06.08 16:53:18
co ja vim s tim FBM - treba nejaka imrposka? :-D
brutusacek - 02.06.08 16:19:05
tak se v tom nevyznam no tak se ptám woe .), a tempo u FBM ? :))
bizz - 02.06.08 16:11:09
tempa metra, woe ;)
bizz - 02.06.08 16:07:32
tempa metra, woe ;)
brutusacek - 02.06.08 15:49:33
fanoušek z letošní hc-metal festu z nové anglie http://lh4.ggpht.com/7stringjon/SDzbu8yEbdI/AAAAAAAAABY/ne1GgQNwRBI/DSCF0945.JPG může mi někdo vysvětlit ty čísla u songů..nebo ta zkratka u Future breed machine ? :)
brutusacek - 02.06.08 15:46:27
no zraje pěkně to je fakt...byl jsem na ní moc přísný :) no já po bleed asi nejvcí pravus spolu s electric red hrajou živě .)... jinak v zaří-říjen jedou samostatné turné co takhle víden-berlín ? hm
DR - 02.06.08 15:13:13
brutus: už se Pineal Gland Optics líbí? pro mě po electric red a bleed nejsilnější skladba
gab-a731 - 19.05.08 11:58:44
ok ,no jeste se na to asi podivam,pro poradek...
bizz - 19.05.08 11:58:31
ta je prave genialni. a nema to jen na drzce,a le i trochu nekde jinde, fakt zombítemnota :)
CrusT - 19.05.08 09:37:31
jasne ze zadnej black, jde mi jen o tu hnusnou maluvku co ma ten clobrda na ksichte :-)
brutusacek - 19.05.08 01:22:14
přésně
bizz - 19.05.08 00:57:03
black ani nahodou, temnota, selfopozita, ktera te nejdriv pohlti a pak vyvrati bez prikras.. beast!!!
brutusacek - 18.05.08 23:26:58
heh..všichni kdo to viděli tak řikaj co toje? co ten black metal tam :))) tak budha...
Crust - 18.05.08 21:24:10
OK, a co tam dela ten evil blackmetalista s krvi u huby? :-) to jako znamena nepachti se, nic nehledej, natoz svoji dusi, jinak si te meditujici buddha poda a udela z tebe taky animalni trosku na retezu A budes mu klecet u nohou jak Freki ve Valhalle?
brutusacek - 17.05.08 15:03:40
klip je samozřejmě hudebně zkrácen končí tou vyhrávkou..v originálu to ještě běží asi 2-3 minutky
brutusacek - 17.05.08 15:01:48
týpek něco hledá - poklad-"grál"-svojí duši...narazí však na nějakou pandořinu skřínku-odvrácenou tvář svojí duše- která ho pohltí-a všemu tomu vévodí panáček obzen, který medituje a vše se odvíjí dle jeho vůle.......tak to nějak vidim já..s tim že text jsem si nepřekládal...možna by pomohl překlad
gab-a731 - 17.05.08 13:53:15
vysvetli prosim nekdo o co tam jako presne jde?
petz - 17.05.08 12:06:30
yes
DR - 17.05.08 00:04:44
BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEED jestli to zahrajou naživo, tak se poseru
Baara - 16.05.08 14:32:18
nevim, co se v tom klipu vlastně děje a nechci to vědět, aby se mi dobře spalo:-))) co na něj říká odborník na slovo vzatý ondrajs?
molit - 16.05.08 00:00:30
je dobrej...fakt dobrej klípek...
bizz - 15.05.08 22:44:52
ten klip je genialni
brutusacek - 15.05.08 10:45:30
bleed venku..hezkej klip moc hezkej
meda - 08.04.08 16:48:54
takze nakonec to byl -00- aka z00mar
peca - 08.04.08 12:21:57
meshu byla dycky manažerská hudba )))
bukakáček - 08.04.08 10:48:42
takže šoubyznys!
brutusacek - 08.04.08 10:44:23
heh dobře sepsané.....manažeři budou nakonec ještě "sekatů :)
peca - 08.04.08 09:27:21
lemmy - 06.04.08 14:50:49
to bude prace alesika :-)
bukakáček - 06.04.08 14:29:12
to mě taky napadlo, jenže e15 není příloha mladé fronty, ale samostatný bezplatný ekonomický deník (vydávaný Mladou Frontou). recka v ekonomickém deníku? já to právě hledal na straně e15 mf dnes :)
brutusacek - 06.04.08 13:09:52
no na webu jsem to nenašel..tak naskenuj..zajíma mě to :)
petza - 04.04.08 21:08:37
jj ekonomickej denik E15, ctvrtecni cislo..klasicka novinova zminka s fotkou z metal-archives, nic prevratneho, ale potesi)) pokud nesezenes muzu naskenovat v pondeli, lezi mi to v praci na stole..
Baara - 04.04.08 16:52:37
Asi deník E15, ne? Že by Nightspirit?:-)
bukakáček - 04.04.08 16:31:00
peca - která e15 které příloze které mladé fronty, prosím?
peca - 04.04.08 15:15:10
fuck yes
brutusacek - 04.04.08 08:53:44
25 červen pánovéééé !!! http://tandjent.com/meshforum/showthread.php?t=18195 tDEP S MESHU + BETWEEN THE BURIED AND ME
brutusacek - 03.04.08 17:21:18
naskenovat!
peca - 03.04.08 16:18:02
retz na obzen v dnesni priloze mlade fronty E15..))
brutusacek - 03.04.08 13:35:21
Koscj - 01.04.08 13:35:23
Ta drzost
brutusacek - 01.04.08 11:56:03
pche spameři !!!
bizz - 01.04.08 10:14:32
už jsme ji prečítali, dávno dávnučko :) a zbytočné :-D
Vudré - 01.04.08 09:59:06
Keď tak sa potom pozrite AJ NA METALOPOLIS, MAME TAM PEKNU RECENZIU, takze kliknyte sem http://www.metalopolis.net/art_reviews.asp?id=4036 a precitajte si ju dobre? :)
brutusacek - 01.04.08 08:21:48
Koscj co? :)
Koscj - 01.04.08 07:46:47
Tak toto je neuveritelne
killer - 28.03.08 16:10:30
dr: jasne naprostej souhlas:-) Crust: ja myslim ze to dal z hlavy dyt sam vis jakej ma na hlave a v hlave bordel, chi.-)))))) bizz promine.-)))
bizz - 25.03.08 16:48:14
p..o, JO!!!!!!!
Saint.rap - 25.03.08 16:33:05
muhehe, kdo valite testament?
bizz - 25.03.08 16:05:02
presne, stejne jako tu recenzi ;)
CrusT - 25.03.08 15:51:48
a stejně nevěřim, že to Bizz dal jen tak z hlavy, dyť je to jak pěst na voko, vzal si seznam kapel z Bay Area, k tomu přihodil něco z Floridy, hrstku vidlothrashe z Deutschlandu a děla tu chytrýho :-)
brutusacek - 25.03.08 11:43:42
však mě už je bizz cpe do hlavy u piva v nonstopu :)
DR - 24.03.08 21:52:24
killer: já myslím, že i mladý k těm starším kapelám můžou přijít; záleží jenom na nich myslím, že spousta kapel, co bizz vyjmenoval, by je mohla oslovit
bukake - 24.03.08 18:19:25
http://www.youtube.com/watch?v=gB-7-M0T-u0&NR=1 ;D Haakemu musí jít výborně stepování.
killer - 21.03.08 12:41:56
Kucii nestiham cist marast:-(((( Jinac obzen je bomba bomba bomba!!!! Presne jak rika bizz je to metal jak remen a trash jak cyp a to je na tom prave to uplne uzasny a kloubouk dolu pred meshu ze do neceho takovyho sli a myslim ze lip nacasovat to nemohli vzhledem k mnulejem deskam.... :-)) Samo metal to byl vzdycky ale ted je to primocarejsi a me to proste ba jak svine!!!!! Jasne ze to neni tak moc propleteny a slozity ale kurva na tom starika jako ja a bizz vyrostli!!!:-)) Kazdopadnne bizz vyjmenoval jednu lepsi kapelu nez druhou v ramci trashe a myslim ze mu to sepsani trvalo tak minutu.-)) uznavam ale ze hodne mladsich lidi, ktery zacinali na jinejch zanrech to sou spis spanelsky vesnice.... Obzen me valcuje a je to fakt dobra, vyvazena, dalo by se rict rovna, dobre zahrana, nazpivana metalova deska!!!!! Uvidime co vyleze dal ale zatim pro mozna adept na desku roku, coz bych asi v minulosti o meshu nerek.... Znate me meshu na deskach zas tak moc nemusim.... krom jazz obdobi... na zivo t je jina:-)) zatial
bizz - 21.03.08 11:53:15
nemohu, neb se mi rozpadla Axis :o
brutusacek - 21.03.08 11:44:42
tak bizzi začni klikat nové činely máš :)
nihiq - 20.03.08 18:50:29
ja to dam na kejtru v indie stylu a pak si pokecam s martenem pac vyhraju :) omg!
bizz - 20.03.08 17:43:11
tak se bizz k bZn vratil, bo 10 je jasne kontroverzni ;), ale nene, dobre sem udelal! :)) nezkusi nekdo Bleed contest? :-D
DR - 12.03.08 20:40:29
drecku přečti si to ještě jednou....chci říct, že poprvé se mi tu (jak kde ovšem) zdá, že v tomhle ohledu stagnuje (znovu zdůrazňuju, že doteď jsem si to nemyslel)
dreckus - 12.03.08 15:59:40
DR: nevim, jestli to nejak souvisi s tim, jak dlouho je znas... ja je znam pres 14 let a porad mi prijde kidman jako naprosty ideal. (ale je fakt, ze jsem si je urcite asi nikdy, krome pocatku, nevalil do hlavy tak intenzivne jako zdejsi osazenstvo :))
brutusacek - 12.03.08 14:31:16
"byč medl" neni co řešit
bizz - 12.03.08 13:43:24
dr: vim vim, ale me to takto staci :-) i ty brute: jj, stalo, bo je to markantnejsi zmena
DR - 12.03.08 13:36:19
bizz: vždyť víš, jak to myslím
brutusacek - 11.03.08 23:35:58
že by se s obZenu stalo větší halo než z hlavy? :)
bizz - 11.03.08 22:57:39
tak thrash prece neznamena koberce, jde hlavne o kytarovy rify
DR - 11.03.08 21:13:34
dreckus: cca asi po 11 letech, co je znám, si stěžuju.... bizz: ještě k tomu thrashi: čekal bych větší dvoukopákový palby apod abych to tak nazval; furt čekám na skladbu podobnou War a ono furt nic bééé
bukanýr - 11.03.08 20:37:35
dreck - přesně. osobně ho vnímám jako další nástroj. čím více barva vokálu splývá s kytarami, tím líp. nic lepšího si k tomu upřímně nedovedu představit.
meshu ha - 11.03.08 17:26:54
obZen konečně posadila meshuggah do správných kolejí, žádný uondanosti ale tah na vránu, po chaosphere asi největší diktatura:P
bizz - 11.03.08 16:21:25
nou kompromajs!
brutusacek - 11.03.08 16:12:40
ale oni se třeba postupně do "meshu dostali" ale z prvu jim vadil zpěv :)
bizz - 11.03.08 15:31:59
tak ty at sem nelezou a nevyjadrujou se :D
brutusacek - 11.03.08 15:08:09
no hodně lidí co se s mehu setkalo prvně tak jim vadil děsně vokál....
bizz - 11.03.08 13:16:14
ja myslim, ze si nestezujeme, jen porovnavame :-) na Kidmanovi totiz je nadherene znat, ze je kytarista, jak ma zpev casto do proti a hlavne ty nástupy, ua!
dreckus - 11.03.08 12:23:05
kidman je porad skvelej a uprimne - presne ta jeho "rozmanitost v montonnosti" presne sedi k jejich hudbe ;) jeste ze tam nemaji nejakou buznu, co by melodicky zpivala nebo menila polohy z growlu do hc frazovani etc etc :p nikdy jsem nechapal proc si vsichni porad stezujou na tohohle luxusniho rvouna :)
DR - 10.03.08 20:19:52
Jasan, vím, jak to myslíš a rozumím. No a právě že thrash (samosebou že takovej ten "jinej", ten "jejich") tam slyším jen v několika skladbách, ale jinak OK. Zas taková změna to není. I když catch 33 byla hodně pomalá deska, v tomhle ohledu určitě větší drive a tah na bránu. Howgh.
bizz - 10.03.08 10:18:00
Dr, zruzarneni metalovosti? jasne, ze byli vzdy metal a nahul jaxin, ale tim thrashem to dostalo takovej jasnejsi zanrovy výmez, je to vic metal vseobecne, ne jen Meshu jako zanr sam pro sebe, takze tak jsem to myslel :)
DR - 09.03.08 12:57:41
já moc dobře nerozumím bizzovo zdůrazňování metalovosti na obzen. Mesh přece vždy byli metal jak kráva. ale jsem to asi špatně pochopil.... bizzi??? jinak mě docela sere kidmanův vokál, furt stejný furt furt
...:::i:::... - 09.03.08 08:44:55
bizz: obcas se to stane.)
bizz - 08.03.08 17:18:33
a nektera muze byt i na hovno, a ze jsem jich uz par nedocet :-)
...:::i:::... - 08.03.08 13:12:24
brutusacek: yes ...
brutusacek - 08.03.08 11:15:26
tak jakákoliv recenze je subjektivní...
...:::i:::... - 08.03.08 11:09:19
DR: ne bezpredmetny, ale subektivni ... je to podobny jak treba u Ire Works ... kdyz spickova kapela vyda par trosku jinych desek tak se kazdymu libi nejaka jina ... kazdej tu podle me rika svuj nazor coz je castecne bezpredmetny, ptze tim vkus druhyho nezmenime - ale radsi bych vazne rikal, ze kazdej tu rika svuj subektivni nazor.))) ... jsem ted vstal tak mozna zase pisu sracky.)
DR - 07.03.08 19:37:44
irdz: dost bezpředmětný, páč meshuggah jako jedna z mála kapel má neuvěřitelně vyváženou diskografii; stačí si projet tuhle diskuzi a zjistíš, že každej má rád jinou desku
lemmy - 07.03.08 17:26:28
jo a killera kdyby někdo přemluvil
lemmy - 07.03.08 17:25:21
já bych si přečet ještě od lesíka vjúčko
brutusacek - 07.03.08 11:04:22
já to i tak pochopil :)))
kot - 07.03.08 10:54:39
myslel sem to teda spis uplne opacne, po tyhle dlouhy recenzi uz me nejak nelaka cist o tom jeste vic
brutusacek - 07.03.08 10:40:06
tak bukyho jsem vyprovokoval :) a ondrajs že by nenapsal? :))
kot - 07.03.08 08:57:11
este dalsi varku? po tom kratouckym clanecku co uz vysel? jsem rozhodne pro
...:::i:::... - 07.03.08 08:23:43
Saint.rap: e-e ...stydim.) DR: slysel jsem to dostkrat a beru to spis v kontextu toho co prislo potom .)
Saint.rap - 07.03.08 01:16:09
...:::i:::...: to neznas, ani exhorder?
brutusacek - 07.03.08 00:18:23
vidim to asi tak že další várka bude ondra + buky že ? :)
DR - 06.03.08 23:08:45
irdz: destroy docela slabý tak tomu říkám názor
...:::i:::... - 06.03.08 21:02:16
biZZ: ty wle!!!.) by me zajimalo jak dlouho jsi to sepisoval.)))) POCHVA-la!!!.)...nerikam ze to nejak brutalne tlacis ale proste tyto veci jsem zamlada nejak uz nestih - akorat sepulturu kterou si i parkrat do roka pustim jen tak z nostaligie (Roots)- z celyho toho vyctu jedina vec .)...pro me je obZen vlastne nejtrashovejsi ze vsech trashu co za rok slysim .)
CrusT - 06.03.08 08:51:14
nihiq: protože nenosíš bílý kecky, uplý džíny a nemáš deku až na záda, jako bizz! :-)
Saint.rap - 06.03.08 01:24:32
no, alespon je debata ja si tu napisu svoji malou trosku, ze chaospheru, uz pro me hosici svedsky, asi neprekonaji. Jinak pokud nekdo napise, ze Meshu na poslednich nahravkach trosku varili z vody budu vcelku souhlasit. a mozna proto krok trosku zpet a zaroven jinam:-)
brutusacek - 05.03.08 23:34:51
a brutusáček to nebere samozřejmě zle, naopak...chtěl tím vyvolat diskuzi....at tu kapelu vníma každý jinak... add bizz a buky a math a thrash.....dostalo se to do pekelných obrátek co je "metal" a co je "math" cílem mé recky je polidštit je...tak jako to právě mohli a dělali na none.......buky ty i já ten math můžeme vnímat jinak..jako bizz na NONE přece
lemmy - 05.03.08 22:38:28
já to akorát nepochopil, smysl to samozřejmě dává, ta glosa směřovala právě jen k tomu, že nejsem fanatik ;) rozhodně som sa brutusáčika nechcel dotknut
dreckus - 05.03.08 22:13:28
ja jsem dost spokojenej, i kdyz uz mi tahle kapelu asi nikdy hlavu neodstreli tak jako kdysi.. jinak docela souhlas s bizzarovou recenzi, akorat mi tam fakt prijde hodne slyset pristup jako napr na DEI akorat posunuty o vyraz jejich nedavnych alb. takze to klise o mixu starych alb bych podepsal :) a co je na te druhe recenzi tak nepochopitelnyho? sice to nebude cist nikdo nez nejakej fanatik, ale smysl to dava docela dobre... jinak None, DEI a Chaosphere vladnou nejvic, to uz pro me asi nic nezmeni :p
nihiq - 05.03.08 22:04:24
tyve slaby, pulku z toho znam jen nazev a zbytek ani to ne :D
bizz - 05.03.08 21:52:52
JEN VECNA. JA ALE THRASH NIJAK NETLACIM :) MOzNA tak KDYSI a NECO SEM TAM.. METALLICA, MEGADETH, ANTHRAX, XENTRIX, ASSASSIN, KREATOR, testament, slayer, sepultura, flotsam jetsam, forbidden, exodus, annihilator, vio-lence, sadus, sodom, over kill, coroner, destruction, d.r.i., death angel, atheist, tha haunted, possessed, sacred reich, sanctuary, toxik, living death, defiance, epidemic, metal church, voivod, exhorder, evildead...vsak ja vas to jeste decka naucim!!! :) A! CEREBRAL FIX :-D :-D
...:::i:::... - 05.03.08 18:33:57
bizz: jako nemuzu poprit, ze naslapnuty to urcite je a nektery veci me docela dostavaly a celkove me tam nekdy sral ten trash nebo kurwa nevim co ... je pravda ze tyhle veci poslouchas dyl a vazne dost dela ke ktery desce se clovek dostane napoprvy - vsak ja se k tomu jednou dokopu, naposloucham a pak se treba budu kopat, ze jsem neco takovyho vubec vypustil .) ... v pameti mam jen ze Destroy docela slo a chaosphere bylo trosku lepsi ... kurwa ... seru na to - nebudu tady nejzmeshuggotelejsimu posluchaci tlacit ty moje picoviny, kdyz to nemam tak dopodrobna naposlouchany.) ... takze me nezbyde nez s panem Bizzem souhlasit...vkusem bude jen ten rozdil, ze trash jsem nikdy netlacil tudiz pochopitelne se me vic libej novejsi veci - pokud bych trash tlacil mozna bych hlasil uplne neco jinyho .ú)
bizz - 05.03.08 18:20:34
hm.. zas pan chytrej :) poslechni si, jak je to slozeny a prokomponovany a zanrove barevny. nasledujici cds Meshu uz vsichni jen kopiruji jeden druhyho (myslim instrumenty, aby nedoslo k omylu), stali se pred sebou vse hrnoucim buldozerem. na tech predchozich si rozhazovali kytary, Haake hral proti, aranzovali, bejcili.. no jo, asi to je na vas moc metal, děcka, co?
bk - 05.03.08 18:11:46
tak o tom bych polemizoval... však to znáte :).
bizz - 05.03.08 17:32:47
ja to s polechem mel podobne, Meshu poradne posloucham az od Chao, vlastne None, ale tam sileli uplne nejvic..jazz, poprvy neco, co se da nazvat math
...:::i:::... - 05.03.08 17:31:05
bizz: ty ja cece nejak moc ne - mozna to bude tim, ze prvni co jsem od nich poradne slysel bylo Nothing a ty starsi veci se me potom zdaly slabsi ... nebo malo ujety ... .)
bizz - 05.03.08 17:16:00
chaosfera, Dystroj a Kontradiksns nejdal
...:::i:::... - 05.03.08 16:25:19
ja od meshu taky sjizdim v podstate pouze Nothing,I,Catch...ale obZen me pripada na podobny kvalitativni urovni
nihiq - 05.03.08 16:10:40
taky nejsem z novych meshu buhvijak odvazanej, nejvic catch, nothing a I ...
peca - 05.03.08 14:49:17
presne tak hošku..)
...:::i:::... - 05.03.08 13:57:52
ta deska je spickova, recky solidni a souhlas ze trosku zase zatrashovali ale osobne s tim problem nemam a dle me (jak tusim psal bizz) stejne uz Catch33 vyhrotit vic nesel...mozna je to zvukove natrashnutejsi i tim, ze skopky jsou klasicky nahrany a ne jak na Catch ... kdovi a je to vlastne sumak - posloucha se to dobre.)
bizz - 05.03.08 12:41:06
u panu jako Kot, kterym to ne uplne voni, je duvod uplne jasnej. konečně je to totiz zas METAL!!! :)
brutusacek - 05.03.08 11:41:27
bk: jj viz jak jsme se bavili, na ten song se zaměřim, podobný problem jsem měl u beware the watter na poslední řadovce deftones...uvidíme časem...add SHED ano ano to je prostě láska na celej život ten jeden "podrprahovej" motiv je prostě vynikající.
kot - 05.03.08 11:36:34
fu, ja bych teda tak nadsen nebyl, oproti catch 33 ztrata atmosfery a krok zpet, porad je to skvela deska ale cekal sem teda vic, reci o desce roku sem zapomnel rovnou
brutusacek - 05.03.08 11:30:59
obal mi k desce sedi za to rozhodně body dolu nepudou....:) v pátek běžím do bontolandu :)
vitrail - 05.03.08 11:23:51
je to dobry opet
bk - 05.03.08 11:11:04
bzzzzz - líbí, ale by to hoodně dlouhá cesta. ty recenze mě donutily se trhnout a taky něco napsat (koušu se do prstu). :) obal je hezky dvojznačněj, stejně jako název desky. ten motiv je parádní, ale mohl být zpracován lépe.
metod - 05.03.08 10:56:55
za buranskej obal pár bodů dólu
peca - 05.03.08 09:14:25
silný
bizz - 05.03.08 09:09:53
Gory, tak to je fajn fajnovy!!! ;) A kdyz sem na to ted jeste hazel Aj, Brut vubec ma nejakou oblibu v Shed a pritom je to song o jednom hlavnim motivu ;)) nicmene jsem zvedav, jak postupem doby -az naposloucha- bude album hdnotit "tádydádydá"transkripTörr Ondrajs :) BuKymu se bZn predpokladam libi.. :)
bk - 05.03.08 08:34:10
to je ale docela chabej argument. navíc přirovnání tohohle songu k nothing je podle mě liché. ale o tom už jsme se spolu bavili.
brutusacek - 05.03.08 08:02:05
první část recenze asi tak působí..ale druhá nevím, opravdu jsem se snažil to všeobecně přiblížit.... add "Pineal Gland Optics" jsem na ní moc přísní s odstupe, né že by tam neměla být, jen mi na ní prostě něco nesedí
gory - 05.03.08 08:02:02
absolutní deska - 10/10 bez debat, výborný recenze. obě, přestože zejména v té druhé je pár detailů který hodnotim maličko jinak (ale od toho to je hudba a ne test z matiky), docházejí k podobným závěrům a když jsem četl tu první - bizzovu, uplně jsem šílel, že zase jednou mám naprosto stejný dojmy s recenzentem, což se moc často nestává...
orthodox moonspell worshiper - 05.03.08 02:03:05
nechtěl sem se mezi vás cpát... a vidim že sem to neměl dělat. tahle recenze na rozdíl od téhle desky je naprosto nepochopitelná... obzvláště ty brute, jsi dosáhnul esoterní úrovně. vládnete, ale pro lidi to není...
méďa - 05.03.08 01:47:08
slabý

Zkus tohle