NEGATIVE FACE - The Garden of Wishes

LooMis
5

Kdysi, kdesi, četl jsem rozhovor s Matějem Lipským, ve kterém byl přirovnáván k českému Devinu Townsendovi. Nevím, jakým oslím můstkem se k tomuto přirovnání pan tazatel dobral, ale předpokládám, že to nebylo kvůli vlasům, ale spíše kvůli schopnosti obou muzikantů kumulovat kolem sebe spousty nejrůznějších umělců a tvořit, či se snažit tvořit, originální hudbu. Panu Townsendovi sežeru téměř všechno a o tom, že to má pod svými pěti rákosníčkovými vlasy srovnané, nemůže být pochyb. Za tímto bych ale udělal jednu velkou tečku, pak dlouhou pomlku a dodal bych, že Matěj Lipský se snaží být originální (což se mi líbí) a snaží se vytvořit dílo, které bude kloubit různé žánry (crossover) a implementovat a zkoušet různé postupy (experimental). Nic víc, nic míň.
Digipack Garden Of Wishes je opravdu krásný. Je to už podruhé během krátkého období, kdy se mi do rukou dostalo CD, které má i přidanou hodnotu pro nevidomé (asi nějaký trend, neasi?). A co dál? Potěší i vlepená knížečka s anglickými texty a volným českým překladem (či naopak, česká poezie volně přeložená do jazyka Shakespearova?). No a? Na jejím konci, stejně jako na konci této recenze, narazíte na ukrutně dlouhý seznam lidí, kteří se na desce podíleli – tu někdo přihodil kytarové sólo, tu jiný sborově hýknul, tamto zase fouknul do saxíku, onde drnknul do ukulele. Promluvil i děda Matěje, pan herec Lubomír Lipský. Hluboká poklona. A první věc, která mi vadí jsou odkazy, kde kdo

review_1250_px2

už hrál či hraje (to je pak samý ex-Umolousaný kamaše, Mrkvička králíka Rogera, apod.). Musí to bét Maryšo? Ale tohle všechno je jen nu(d)tný balast k hudebnímu obsahu a ten se, jářku, taky moc nevyvedl.
Začátek desky zní když ne nadějně, tak alespoň zajímavě. Na šest krátkých pasáží rozsekaná (skoro)instrumentálka s různými sociálními ruchy přejde do zpívané The Way, která se pokouší o ska/rock/death/metal? Ne a ne! Propojení dobré melodie troskotá na barvě hlasu Markéty Foukalové (za 1.) a tragické snaze ohnout text/refrén do hudby (za 2.). Dost mi to připomíná neumětelství Anhead, ale tam to byla aspoň sranda. To Monika Šramlová tvoří podstatně vydařenější duet s Matějem (prakticky po zbytek desky a její hlas je tím nejkrásnějším, co se dá na The Garden of Wishes slyšet. Nejprve ve Woman (výsledná nálada se pohybuje někde mezi The Gathering (Nighttime Birds) a popem 80. let, která se plynule přehoupne do zpočátku rockové, posléze (bohužel) tancovačkové odrhovačky The Garden. Poprvé se to dá poslouchat, druhé opakování už je nudné a každé další otravné. The Dream je jak ušitá pro romantický film á la Once – prostá, jednoduchá písnička... Morning Star se snaží propojit hip hop, rap, disco a country? Ano, tady je to ukulele opravdu slyšet, ale příště bych prosil raději Ondru Havelku. Ego asi má být vtipné, ale je to spíš k pláči. Tři Sestry jsou v hospodských halekačkách o dvě generace napřed a cokoliv Fanánek udělá, nepůsobí násilně. Děkuju, nechci. Skip, jdu dál. Her Face je tak trochu psychedelická, trochu jakoby s jazzem si hrající (ale to je jako kdybych napsal, že Jackson byl metla), ale ten growling je takovej nějakej divnej, jako vrchní vod Kozla. Westernová (Tenkrát na Západě) Forever… tak přijde vhod a po dlouhé době mám konečně pocit, že slyším skladbu, která má jasnou... hmm... skladbu. The Name je chudším příbuzným Rammstein?, kteří si dali sraz se sborem Gregoriánů? Nebo In Domine Satana (Rotting Christ) v podání Glena Danziga? A zatímco jsem si myslel, že ke konci v The Tears budu relaxovat u jihoamerických bubínků, tak je to „patláma, patláma a žbrluch“, do které se nehodí ani povedené Piškotovo sólo (asi na něj nezbylo místo jinde) a

review_1250_px3

Jiří „Cíco“ Hudec nemá správný deathmetalový vokál. Pane Lipský (Lubomíre), děkuji alespoň za závěrečné čtení a Zahradu emocí – konečně zase krásná, emotivní skladba, která má dobrý text a není narušována různými experimenty.
Já vám přátelé, kamarádi, opravdu nevím. Buď jsem tuhle desku nepochopil nebo je opravdu tak špatná? Nemyslím si o sobě, že bych byl nepřístupný kloubení různých žánrů a stylů. Myslím si, že ještě dokážu rozpoznat, co je přirozená písnička a co je násilné vršení nápadů za každou cenu. Doufám, že jsem ještě objektivní v pohledu na domácí tvorbu ve vztahu ke světové scéně (pro onDRajse). U hodnocení Negative Face jsem ale tak trochu v (chytré) pasti – jak ohodnotit něco, co mě v polovině případů strašně irituje? Nemám už od začátku proti kapele nějaký blok? (Nemyslím si, protože nevidím jediný důvod). Takže mhouřím oči, dávám 5, ale nejraději bych to „sestřelil“ za 3.5 (pouze hudbu). Pokud si totiž někdy pustím něco, o čem jsem se tady v článku zmínil, tak to bude cokoliv, kde hraje/zpívá Devin, jakýkoliv film s panem Lipským, ale určitě ne tohle CD. .:. 5/10

0

Jak se chová normální hudební fanoušek? Většinou kupuje alba, která má rád, protože i obecně má rád žánrové směřování kapely. V hudbě Negative Face je ale vše.
Hudba nemá jasný směr a z autorova úmyslu mám pocit, že prostě chtěl udělat co nejpestřejší album, kolekci všeho, jíž vlastně nespojuje nic, co by bylo příznačné jen pro tuto konkrétní kapelu. A pokud toto bylo úmyslem, co si myslet o autorech? Že jsou to nevyrovnaní jedinci, kteří splácali páté přes deváté? Neřekl bych. Album sice zní jako generátor hudebních žánrů, jenž jsou na základě neznámých (Lipského/Mišíkových) vzorečků k sobě pospojovány, ale asi jde již o předem míněný cíl. Z určitého úhlu pohledu by se dalo říci, že byste mohli projíždět Fm-frekvenci a na každé stanici poslechnout jednu píseň a dostanete něco, co by se dalo nazvat jako The Garden of Wishes; za to ale nemusíte utrácet peníze za cd, ale stačí platit koncesi.
Na druhou stranu zas nechci album odsoudit a aby to snad vyznělo, že je tak špatné, jak by se mohlo zdát. Tak to zas není. Když si odmyslím všechny ty

additional_review_5840_208_px4

aranžérské a produkční osrávky okolo, které se dějí nad muzikou, Negative Face jsou vlastně takovej garážovej rock/bigbeat, snad až alternativa, což mi připomíná pořekadlo „dobře zabalené prodáš i hovno“ – samozřejmě míněno na muziku. Hudba Negative Face není určena nikomu, ale vlastně všem. Je to obojživelník, hybrid, který se pro své finální vyznění poslouchá docela dobře (pominu-li úvodní intra, tak první část alba zní dobře), ale aranžérsky (žánrově) občas silně zaskřípe, hlavně od půle alba. Pro příklad uvedu píseň č. 9 Navždy, která je dokonalou ukázkou, jak jeden nápad zabije celou píseň.
Věru moudrý z toho nejsem a názor bude ještě pěknou dobu zrát, nicméně 6.5 albu, nebo snad tyátru?, padne akorát. .:. 6.5/10

LordSnape - 10.11.10 12:31:42
Moje stará retz: http://volumemax.net/index.php/recenze/3978-negative-face--the-garden-of-wishes-2009--cd--elysion--ultimate-cross-over Pro Loo. :)
Adamos - 25.09.09 19:32:46
ten nebyl první
bizz - 25.09.09 17:11:11
hehe, prvni Adamuv vtip :D
Tom - 25.09.09 16:38:01
:))
Adamos - 25.09.09 14:34:22
Tak, a je to na světě. Teď už to ví i ti, kteří to nevěděli před tím. A navíc to ví i ti, kteří mě neznají. Sakriš.
brutusáčik - 25.09.09 00:47:22
:))))
Tom - 24.09.09 23:24:23
Snad jen čeští Townsandi :-)
brutusáčik - 24.09.09 23:21:31
to že si basák už stejnak všichni ví, to se blbě tají...a myslim že nic horšího už neni..krom bubeníků teda no .)))))
Adamos - 24.09.09 16:36:37
Brut: ne-e, já tam nechci, to se potom na mě všechno provalí. nene, nic pro Aďu.
brutusáčik - 24.09.09 15:55:08
já raději klobásku z václaváku :)) Adoušku: ale prosimtě :) si ho taky udělej..beztak tam jste všeci
Adamos - 24.09.09 15:39:31
šéf a Brut: se ke mě doneslo, že jste si utahovali z mého bříška na Face Booku:-) To se nedělá, když k tomu nemám přístup!!!
bizz - 24.09.09 10:36:03
válíš :D
Matěj - 24.09.09 08:38:31
Jasně, provize - proč ne, prodej to může nakopnout... takže jeko vždy párek v rohlíku :-)
bizz - 24.09.09 02:18:10
klidne za 8,11 a je mi to jedno :)
brutusáčik - 24.09.09 01:46:01
tyvoe :), ale prej je někde tam poblíž hospoda kde maj bráník za 15,-
bizz - 24.09.09 01:32:12
a jeste jednicka na Baste, mnam :D
brutusáčik - 24.09.09 01:01:37
ale fuu ve zlej zaviračka už
bizz - 24.09.09 00:43:31
provize tobe pres Mjc ucet? to vidim spatne :)))
brutusáčik - 23.09.09 21:51:37
tak může se stát cokoliv :))) defakto to chci udělat aby se opětovně zvýšil prodej cd a nějaké provize přišly i mě :)))))
Tom - 23.09.09 20:30:35
jasně... jen tak dál... za chvíli tu bude názor celého Marast týmu... jenže aby se pak neukázalo, že je to nafouklá bublina, co praskla....
brutusáčik - 22.09.09 21:37:04
já si to asi taky teda :)
bizz - 22.09.09 21:17:56
rikal jsem si, kdo tady vytahne zas mou diplomacii :) zly to neni, ale od pulky se to zacne nejak tristit :/
Tom - 22.09.09 20:29:04
Ani pan šéf to tu nijak extra nepochválil, ale ani nepohanil... taková zlatá střední cesta... jak to tak šéfové umí
piTRs - 22.09.09 15:30:25
no elaborat primo snad ani ne, ale...nevim
bizz - 22.09.09 14:27:00
nene, slo by to hodne, ale tak Loo se desce uz venoval a ja mam taky svyho dost, tak dalsi elaborat uz by byl zbytecnej. nebo ne? (to byste ale museli vic makat :))
piTRs - 22.09.09 13:25:07
no, těšil jsem se od šéfa na hloubavější vyprávění, nicméně třeba to fakt nejde...
Baara - 22.09.09 10:07:00
Recenze na umělecké dílo nemůže být objektivní, vnímání umění je Z PODSTATY subjektivní. Pak by zbyl jen suchej popis a to by byla nuda, ne?
Matěj - 21.09.09 23:46:29
já vím... nebo spíš doufám, že vím :)
bizz - 21.09.09 23:23:36
tak hovnem jsem vas nenazval, to byl jen hodici se primer, ktery jsem jednu dobu slychaval pravidelne :)
Matěj - 21.09.09 22:28:41
jo a ještě mě mile potěšila celá tahle sáhodlouhá diskuse :-)...
Matěj - 21.09.09 22:26:01
Já to jako slepeninu nevnímám, docela mi to přijde, že to koresponduje s náladou textů (slepeninou bylo spíš první album The Dance... jestli pamatuješ). Ale co člověk to názor. Pro mě je to hudba bez hranic a chápu, že někoho může iritovat a jinému se to prostě líbí. Každá recenze,co vyšla je jiná. Každá reakce lidí, co to slyšeli je taky jiná. Ale jedna věc se mi tu líbí, že je to vlastně album pro nikoho a pro všechny, tos napsla pěkně. Ale s hovnem si mě naprd :-). Hele, ale "uzmělec" by neměl tlachat nad recenzema ne? :-)
LooMis - 21.09.09 21:06:28
pěkné Šéfe, záleží teda jak kdy koho to (ne)začne (ne)zajímat :-)
bizz - 21.09.09 19:06:45
proste co song, to zmena :) jinak Risa samozrejme super, i solicko navalel :)) a ty sam to vidis jako "slepeninu" nebo jsis splnil to, cos od alba chtel?
Matěj - 21.09.09 18:56:32
No, jak jsem psal, čekal, jsem, že pochválíš alespoň bubny :). Nicméně na Marast 6,5 za naši "slepeninu" je docela úspěch :-). A teď vážně, díky Bizz za reakci a ostatní ať si domyslí čtenář sám... jo a s tím rádiem je to v podstatě pravda :-).
bizz - 21.09.09 18:39:19
no uz jsem prisel, takze..? :))
Mato - 21.09.09 18:21:24
Je to jako ticho před bouří ... všichni jen čekají s čím příjdeš :)
bizz - 21.09.09 16:59:58
takze tedy posledni slovo? ;-)
bizz - 17.09.09 17:22:50
uz to Sef smoli v hlave ;-)
Matěj - 17.09.09 16:52:56
:)
brutusacek - 16.09.09 19:56:20
tak Šéf aby neměl poslední slovo že :)
LooMis - 16.09.09 18:56:11
zdá se, že vše podstatné již je řečeno, běžím předat CD 2 Maťo: není nic lepšího, než když máš ze své práce nejen dobrý pocit, ale i radost, věřím, že tomu tak bylo 2 Ondd: já mám ze své recenze stále dobrý pocit, že jsem nic nepřehlédl a svým způsobem jsem teď tak trochu rád, že se na jejím základě rozvinula tato diskuze (díky tobě) a řada věcí se ujasnila a dovysvětlila. Ale Šéf si určitě ještě slovo závěrem vezme i s nějakým vju (jsem zvědaf)
Max Fuckin Cavalera - 16.09.09 18:54:07
Hey guys! What ta fuck goin'on? Negative F. sounds fuckin grat and that's all! They must come to Brasil, people will love them!! :)
brutusacek - 16.09.09 18:02:12
to je krása, když muzikanti taky přijdou a okomentují....třeba tu potkam jednou Fredrika, Weinmana, Cavaleru :)
DR - 16.09.09 17:42:20
Tak Waltari bych se taky zastal, ale je mi jasný, že milovníkovi kožených halekaček to nebude po chuti ;-)))
bizz - 16.09.09 12:36:59
Maťo, my jsme otevreni dost... a nekdy az prilis ;-) nicmene, dneska desku dostanu a jeste tu o ni neco bude :)
Maťo - 16.09.09 12:31:17
Přátelé, tady to teda jede! Negativní postoj neboli protiváha musí být, to bychom pak spadli do kupy štěstí a to by taky jeden nemusel přežít. Když za mnou Matěj s deskou přišel, říkal sem si "proboha, jak chceš aby to drželo pohromadě?!?!?" A ty songy taky nebyli 100% ... no ale nakonec jsem se do toho ponořil a už jsem v tom lítal :) I když bych něco podobného sám nikdy nezplodil, z té spolupráce vzešlo (dle mého) něco velmi pozitivního. Zažili jsme u toho tolik dobrejch věcí, že tím ta desku musí být prosáklá a mám z ní opravdu radost. I když mi je jasné, že to některé lidi naprosto mijí a to je taky ok. Co je dobré pro jednoho, nemusí být ok pro druhého... toť moudro na závěr a přeju metalovému světu Marastu světlé zítřky a otevřenou mysl (nebo spíš kyberprostor www)! MAŤoMATIC.com
bizz - 16.09.09 11:57:23
Ondd - no ono je to spis o tom, ze musis mrknout na vic recenzi, protoze i kdyz se s autorem, ktereho znas, hudebne ztotoznujes, neni to samozrejme nikdy 100%. kdyby se mely recenze psat s umyslem neposkodit album, nebyly by spatny recenze a vsechno by bylo skvely - ovsem myslim ted "poskodit" jako vyrknout negativni nazor, ne umyslne skodit.. neasi :)
Ondd - 16.09.09 11:11:07
Jen krátce. Osobně mi styl NF není příliš blízký. Ale po jisté snaze jsem objevil místa nebo roviny které se mně dotýkají a díky nim se mi přiblížil i zbytek desky. Ale je to dosti rozporuplné dílko, to ano. Jinak je pravdou, že recenze je subjektivní názor ale bohužel může ovlivnit hodně lidí a tím i poškodit samotnou desku, která si to až tak nezaslouží (jelikož je třeba dělaná s čistým úmyslem a poctivě). To je ale myšleno globálně a nemyslím si, že by až takto fungovala tato recenze :) Takže vše dobré ale pro mne osobně má spíš smysl hledat na věcech ty pozitivní stránky a nebo se tím radši nezabývat. Život je na to trochu krátký :)
piTRs - 16.09.09 08:05:03
Loo: čekal jsem že se na waltari ozveš. mně to ale vždycky přišlo jako píčovina
LooMis - 16.09.09 00:27:01
piTRs: waltari? tak to kurwa ani omylem! Empty: pěkně, s tím souhlasím. Matěj: zítra staniž se, Bizzimu předám (ad Devin - já si myslel,že to tam mohlo být, ale neměl jsem sílu to hledat. Děkuju za doplnění infomezery :-D )
Empty - 15.09.09 18:22:26
Matěj: Ano, proto už jsem se sprostě neozval:) K Support Lesbiens ale nepřirovnávám celou tvorbu Negative Face, ale jen ty nekonfliktní pop/rockový pasáže s mizernou výslovností, který mi Supporty evokují opravdu silně, na čemž jsem se shodl už i s několika dalšími lidmi... Asi jsem se unáhlil. Na základě poslechu jediné skladby jsem se nadchl a když jsem pak slyšel celou desku, ani to se mnou nepohlo. Spíš sem přemýšlel, proč je tadyhle tak násilný kontrast, proč je tahle písnička nahraná naživo, proč cítím chvíli snahu být co nejvíc in a chvíli zas snahu o totální underground, proč se musim prokousávat šestery intry, když už po třetím mě to nebaví apod. Prostě mi to nesedlo, ale jak vidno s tímto názorem jsem spolu s Loomisem osamocen, takže na tom všem asi něco bude. Můj mozek to jen nebyl schopen strávit:)
Matěj - 15.09.09 17:45:38
2 loomis... našel jsem si to s Devinem... a hádej.... je to Abyss :-)
Matěj - 15.09.09 17:43:49
Jo vím, že to patří na Abyss, ale když už je Empty tady... to přirovnání k Support Lesbiens mě pobavilo i potěšilo :)
Matěj - 15.09.09 17:40:01
Ať je to jak chce, já to album opravdu poslal Loomisovi a to, že se mu nelíbí je prostě jeho názor. paradoxně se nám teď zvedli objednávky na CD, k čemuž asi přispěly dny S na Abyssu a určitě tato recka a názory. Tudíž paradoxně negativní recenze je taky reklama :) ... takže díky za ní. 2 Empty - tak proto ses už neozval ty pacholku :-) Ale klidně jsi mohl spustit dny i s 30% ne? to bizz: až to CD dostaneš tak sem prosím napiš názor, jsem na to fakt zvědyvý. 2 Tom: nazdar kamaráde, nemusíš za NF tak bojovat. někomu se prostě líbí a někomu ne. Nejhorší je, kdyby někdo napsal totální průměr. :-)
bizz - 15.09.09 16:10:46
pekne vysvetleni, pane Empty
Empty - 15.09.09 15:02:44
Jen k tomu mému výroku: "letmo poskládaná, neumětelná rádobyavangardní splácanina" - to samozřejmě není žádné objektivní stanovisko, ale můj osobní subjektivní pohled. Do téhle desky jsem vkládal nemalé naděje a každým poslechem se mé zklamání prohlubovalo. A jak už se mnohokrát řešilo v mnoha mnoha diskusích, cílem recenze není dosáhnout objektivního stanoviska (to ani není možná),ale každá pouze prezentuje názor jejího autora...
piTRs - 15.09.09 14:38:55
tak dle slyšeného na BZ pro mě celkem v pohodě a bez podstatnějších výhrad. minimálně aspoň někdo další, kdo se v čechách snaží tvořit a ne jen si půjčovat od zahraničních idolů. jinak ještě další dva nepodstatné názory: townsend dle mne lehce přeceňován a v kategorii "největší slátanina" dosud nepřekonaná "death metalová symfonie" waltari
brutusáček - 15.09.09 11:28:29
"a včera jsem si konečně dal i ten párek, ale Bizzi měl 2, protože píše víc recenzí než já :-)" :)))))
LooMis - 15.09.09 10:50:38
jejda, člověk tu chvíli není a taková vlna názorů. budu se snažit odpovědět všem najednou a předem se omlouvám za délku: asi začnu tím "iritovat" - Garden jsem poslouchal tak 5-6x a bohužel s každým dalším poslechem jsem se vyloženě netěšil na pasáže, které zmiňuji (špatné nafrázování, tancovačkové odrhovačky, nepovedené křížení stylů) = právě tohle pro mne sráží desku a odrazuje od dalších poslechů, ale když se to někomu líbí, tak pak samozřejmě může mít problém s tím, co jsem napsal. Tom - novýho Devina (Ki?) jsem ještě neslyšel, ale předchozí tvorba se mi prakticky bez výhrad líbí. A poslední Ador jsou pro mne nejslabší z dosavadních tří desek. S těmi poslechy ještě - už se mi samozřejmě u moc desek stalo, že jsem je nedokázal poslechnout v kuse (Thordendalovy defekty jsem celé dal snad až napopáté), nebo se mi nelíbily ani na 10-tý poslech a časem jsem se do nich dostal (namátkou třeba Ephel Duath (Pain), začínám si už zvykat na poslední Mastodon (starý desky mám ale pořád radši), nebo třeba první Cynic, kde jsem si stráááášně dlouho zvykal na Pauliho vokodérové "mňoukání" :-)) ale tady jsou pasáže, které mi už od začátku přijdou vyloženě špatné a tím pádem se ani nechci nutit do opakovaných poslechů. Ondd - jak píše adamos, nikdo to nenapsal a když ti nějaké CD přijde (napsal mi přímo Matěj, jestli jej nechci poslat na recenzi), tak se snažím to napsat (a ne vždy mi to vyjde). samozřejmě mám SPOOOOUSTU času, takže si vybírám jenom to, co mě nebaví, abych nemohl poslouchat jiné věci :-D a včera jsem si konečně dal i ten párek, ale Bizzi měl 2, protože píše víc recenzí než já :-) ale vážně - recenzi jsem napsal tak jak jsem ji cítil. Možná je ostřejší, na mě možná až přespříliš, ale stále si za tím stojím a trochu mně překvapuje, že od tebe nezaznělo, co přesně se tobě na té desce líbí, pokud ti přijde, že jsem nepoužil v recenzi objektivní fakta na hodnocení. Já jich tam vidím hned několik. pro Matěje - ahoj, včera mi Bizzi říkal něco o lavině objednávek :-) CD mu předám, už jsme se dohodli. Townsend jasný, já už právě ani nevím, kde to zaznělo, ale utkvělo mi to v paměti :-) brutusáčik 14|09|09 [23:43] - nerozuměl, proto jsem málem dal 3.5 :-)
brutusáčik - 14.09.09 23:43:30
Ondd: no a co kdyby tomu loomis fakt rozuměl?? :) místo 5 by to byli třeba jen 3 :)
DR - 14.09.09 23:34:24
"A výroky jako "letmo poskládaná, neumětelná rádobyavangardní splácanina" ... sorry ale to nejsou moc objektivní postoje." Ondd: Prosím tebe, a jak by sis to teda představoval?
Ondd - 14.09.09 22:49:22
No za ty párky v rohlíku se tedy omlouvám ... ale někdo je má opravdu rád a je pro ně schopen zabít - natož napsat recenzi. Ale pravdou zůstává, že pokud něčemu nerozumím nebo s tím z nějakého důvodu nerezonuji, ještě to neznamená, že to je špatně. A výroky jako "letmo poskládaná, neumětelná rádobyavangardní splácanina" ... sorry ale to nejsou moc objektivní postoje. Ale chápu, že vyjadřovat se k něčemu, čemu nerozumím je těžké. To bych se na to ale v tom případě radši vyprd a šel si pustit něco, co mne baví a nekazil si den nějakejma NF.
Tom - 14.09.09 22:29:49
Ty, ty Mede!
bizz - 14.09.09 15:52:40
z zadnyho zistnyho duvodu, jen se ptam, zda jsi ty TY :)
Empty - 14.09.09 15:09:49
bizz: Ano, je to tak. Skoro se děsim proč to chceš vědět:))
bizz - 14.09.09 12:02:03
takze Empty je pan Med?
Empty - 14.09.09 12:00:21
Jsem rád, že jsem na Abyssu nezůstal s negativním hodnocením osamocen. Já bohužel desku musel "sestřelit", neboť každým dalším poslechem mě iritovala více a více, až se dostavila totální nechuť. Kdepak, na experimentálním poli je i v naší zemičce spousta zajímavějších jmen. Noví NF jsou jen letmo poskládanou neumětelnou rádobyavantgardní splácaninou...
brutusáček - 13.09.09 21:39:55
no to se nemusíš bát, že jsme jako ve sparku co to poslouchaj 2-4x :))
Tom - 13.09.09 20:52:20
No, vím, že je to věc názoru. Ale zajímalo mě, kolik tomu albu loomis dal poslechů. Neboť si vzpomínám, že mě to první a druhý poslech taky někdy iritovalo, ale ne tak moc. No a pak jsem začal objevovat všechny ty vychytávky a album mě dostalo.
pf - 13.09.09 20:48:30
jinak s loomisovou recenzí docela souhlasím, je tam hodně snahy, ale málo výsledku, mylsím přesvědčivého výsledku
pf - 13.09.09 20:46:33
objektivita sparku... hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Tom - 13.09.09 20:32:44
JJ domaci. Mam to tak jako ze Negative Face a Ador Dorath. Vic me toho letos zatim nezaujalo. Schvalne na ten Spark mrknu s temahle brejlema.
bizz - 13.09.09 20:14:42
Brut, tak to zas snad az tak ne, ale penizky jsou tam dulezity.. Tom, neslo o nic jinyho, nez pokus zjistit, co poslouchas, kdyz jsou pro tebe NF album roku - byt i jen domaci pripadne, tos ale nedodal :)
brutusáček - 13.09.09 12:54:10
to že tam vše má 5-6 z 6 hvězdiček :))
Tom - 13.09.09 12:47:34
jo a co máte proti objektivitě Sparku?
Tom - 13.09.09 12:45:57
2bizz: ha... dostal jsi mě, v 90% metal... už mlčím.
bizz - 13.09.09 12:21:59
Souhlas s Johanem, Devin vydal fakt picovinu, asi chce delat vsechno, ale na vse bunky mit nemuze Tome, co ty mas obecne rad za muziku/interprety?
Tom - 13.09.09 11:20:13
Třeba nové album Negative Face taky není určeno maetalovým fanouškům. Mimochodem, ještě jsem chtěl napsat, že z recenze je patrná jediná věc a to, že nahrávka Loomise irituje a moc se mu nelíbí, ale v podstatě tam není žádná objektivní informace. Teď jsem mrkal na Abyss a tam se otřeli o angličtinu a s tím bych souhlasil. Sám album mám a podle mě je to deska roku. Ale co člověk to názor
brutusáček - 13.09.09 11:09:57
třeba nevydal kravinu, jen neni určená metalovým fanouškům :)
Johan - 13.09.09 09:30:58
No nazdar! To je síla... sice nesouhlasím, ale jak už tady někdo psal, recenze je subjektivní pohled na věc a když je napsaná slušně, nemám problém. Spíš bych se chtěl otřít o Devina, kterému se tady kde kdo klaní (nemyslím teď jen Marast, ale obecně celé metalové obecenstvo, zejména pak muzikanti) a on letos vydal tak nehoráznou kravinu, že je proti němu Matěj mistr světa.
Tom - 12.09.09 22:46:52
Třeba Townsand
brutusáčik - 12.09.09 20:22:19
já si počkam až se budou rozdávat jiná jména :)
bizz - 12.09.09 19:46:59
pan Loo recku psal, pac cd dostal, ani se do se do redakce nedostalo :-) ale jinak cd beru, chystam se na nej uz nakou dobu, takze dik neasi :-)
brutusáčik - 12.09.09 11:42:52
ale kdeže párky v rohlíku, zlatý voči takovej bakšiš, to by sme si žili jako prasátka v žitě :))) Ondd: tak recenze je od toho aby na to podal svůj názor a ten né vždy musí být pozitivní :), to bychom pak rychle k dospěli k takovým brakům jako je spark atd.
Adamos - 12.09.09 10:11:08
Ondd: třeba to nikdo jiný z redakce recenzovat nechtěl. A kecy ohledně párku v rohlíku za recenzi by jsi si příště možná mohl nechat.
Matěj L. - 11.09.09 23:40:54
No pěkná Ťafka :-), ale díky za recenzi na Marastu :-) Loomisi. A bacha na srovnání s Townsandem, s tím přišel někdo jiný ne já :). Osobně si nemyslím, že je to album až tak zlé, ale co může psát autor, když nemá odstup. PLS: dej ten digipack Bizzarovi, beztak mu ho dlouho slibuju ...
Ondd - 11.09.09 20:11:17
Jen nerozumím, proč pan recenzent píše hodnocení na něco, co ho, jak sám píše "irituje". Není to tak trochu ztráta času? Možná ale dělá rád věci kterého nebaví ... a nebo si jen odbavil další "kšeftík" a má zase na párek v rohlíku :)
LooMis - 11.09.09 19:15:28
já vám fakt nevím, ale na týhle desce vidím málo pozitivních věcí: - pokud je něco projektem, a tohle je, má to mít hlavu a patu, tady mi to přijde opravdu celé jako taková velká hudební lepenice (trefné slovo O.) - Markéta nemá špatný hlas, ale Monika je přirozenější - zvuk - na to, že tam je spousta nástrojů, ruchů, tak ano, je to všechno slyšet (někdy to samozřejmě chce se víc zaposlouchat), ale žádná extra bomba to není, průměr i na Čechy Ale je konečně příjemné, zase na MJC vidět, že recenze zvedá vlnu nesouhlasných názorů - kdo chce digipack, věnuju :-)
Filipismo - 11.09.09 15:39:37
...dokážete vyřešit fšecko možný :-))))
brutusáčik - 11.09.09 14:54:11
občas se stane, neuděláš nic
Adamos - 11.09.09 14:53:31
Brut: no hlavně aby nebyly skvrny na prádle, to zamrzí daleko víc.
brutusáčik - 11.09.09 11:43:02
skvrny na slunci
Adamos - 11.09.09 11:10:29
bizz: aha, no to je dobrá rada, nicméně předchozí zpráva je opět dvakrát :-)
Adamos - 11.09.09 11:09:43
a proč se mi to sem napsalo dvakrát? :-)
bizz - 11.09.09 10:45:43
vymen si zelezo, by ti rekl Roura :)
Adamos - 11.09.09 10:25:44
Adamos - 11.09.09 10:25:20
O. nový Despise jsou super, to zase pozor na ty slova. A navíc s náma hrajou 26.9. na Chmelnici, tak by nebylo od věci, kdyby tam někdo z Vás pisálků dorazil a sepsal o tom pár slovíček. Taky tam budou Imperial Foeticide a Smashed Fred.
Adamos - 11.09.09 10:14:39
O. - 11.09.09 10:10:44
No tys tomu teda nandal pane Loomisi :) Já bych to tak černě neviděl. Jasně. Často je to lepenina, ale nepřijde mi tak násilná, jako třeba Despise.
Adamos - 11.09.09 10:09:37
ty jo, pěkně to Loomis sestřelil. Zatím co jsem četl, tak to všude hodnotili dost nadprůměrně. Celkem mě dostalo jak jsi sundal Markétu Foukalovou, protože moc zpěvaček jako je ona v Čechách není, viz http://www.youtube.com/watch?v=PtPGEvcy9mY. A nelíbí se mi, že jsi se vůbec nezmínil o zvukovém kabátku.
bizz - 10.09.09 15:02:15
musim se po tom mrknout.. vsechny Matejovy kapely kytarove zneji vicemene hodne podobne, tak jsem zvedav
Filipismo - 10.09.09 15:00:05