OBSCENE EXTREME 2005 - compilation

d_m_c
0

Kompilace k festivalu Obscene Extreme je každoročně takový dárek ke vstupence a mnoho lidí určitě potěší i tím, že se na ní nenachází jen české věci, ale opravdu vše důležité, co na tom daném ročníku má vystoupit, a to včetně hlavních hvězd.
Této úlohy se pro tentokrát ujali Australští dobytci Blood Duster, Španělští zvrhlíci Haemorrhage, Švědští „punkáči“ Regurgitate, nebo třeba Španělští deathers Avulsed. Nutno poznamenat, že se zde nehraje na počet skladeb, ale na celkový čas, tz. že kapela s třiceti sekundovými vypalovačkami má zastoupení třeba čtyř skladeb. Své místo má na kompilačce i taková ta střední vrstva kapel, které svým jménem nebývají až takové taháky, přesto kolikrát patří k nejlepším kapelám, uvedu například Looking For An Answer, Dead, Stoma, Yacopsae, C.M.P., Malkavian, Kronos (patřili vůbec k tomu nejlepšímu z celého festivalu), Inferia a další. No a samozřejmostí je, že zde nalezneme i zástupce české scény v čele s dvojicí Íček – Ingrowing, Isaacarum, kterým společnost dělají třeba takoví Disfigured Corpse, Exhale, Plastic Grave, Malignant Tumour nebo kapely s poetickými názvy Onanizer a Deflorace.
Musím se nakonec vyjádřit i ke grafickému zpracování, které je více než povedené. Ke každé kapele fotečka s nějakým tím infem, a jak říkám, graficky moc pěkně udělané, takže radost listovat. Celkově jako každý rok kompilačka splnila svůj účel, mnoho lidí navnadila, mnoho lidí potěšila a předpokládám, že nikoho neurazila (i když, kdyby vnitřkem listoval nějaký zapřísáhlý moralista nevím, nevím...), takže všechno v pořádku.

37 / 65:51