SMASHED FACE - Human: Earth Parasite

irdzi
6.5

Vitam vas na strankach Vaseho internetoveho prohlizece: prave ctete pane ctenari ctvrte pokracovani meho veseleho vypraveni si o prima kapelkach. Dil ctvrty nas po predchozich navstevach Kanady a Usa necha vykydnout na chvili v nasi povedene zemicce a dozvite se v nem, jak je to vlastne s novou deskou made in VB (jakoze Velka Bytes). Takze mili paraziti, zaciname!!! :o)
CDcko na vas skoci v docela klepavem tempu – na prvni poslech me to priznam se docela prekvapilo a to docela pozitivne :o) Ja tam slysim jako docela povedenej pokus o grindovejsi Dying Fetus, ale klidecek, D.F. to samozrejme nejsou. Mozna tomu chybi vic rifu, ktere by vas jak chytly, nejak prekvapily… vsechno je tam docela ok, ale jako celek me to proste nechytlo - poslechnete si to a mozna budete mit uplny jiny pocit, protoze za poslech to urcite stoji. Album ma docela slusnej zvuk, i kdyz mozna trosku drsnejsi gajtry by to taky nakopnuly. Sypac (zde si to oznaceni docela zaslouzi – me by bolely ruce :o)) je docela ok a Schizon me taky jako zpevak docela prekvapil – ona je vlastne pravda, ze jsem ho predtim zpivat vubec neslysel - leda tak kecat divny veci ve vlaku :o) Ale jak rikam, myslel jsem si, ze to bude horsi – zadna slupka, ale dobry album. To uz nemuzu rict o prebalu desky :o) Jako fakt bych nechtel vypadat (i kdyz k tomu sklony mam) jak me videj typci ze SF. Jedinej, kdo by na tom vydelal je Schizofred, protoze toho by to zkraslilo (uklidni se kamo :o)) :o))))
Dalsi super vecicka je Cd-romek, kterej toto CD obsahuje > to se me vazne libi, protoze tam jsou vsechny predchozi veci v empetrosce, najdete tam tunu fotek (i par o zelenych kytkach – to zase po ruznych photoZZ z upocenych koncertu uvitam rad ja) atd atd … (tim je mysleno: biografie, discografie,kontakt).
Takze suma sumarum me z toho leze toto: CDcko doporucuji vsem, kteri se blize zajimaji o DG, protoze tato deska je urcite na ceske pomery nadstandartni… no uvidime, co nam paraziti natropi na dalsi place – naslapnuto dobrym smerem urcite maji a pokud kvalitativne zaznamenaji stejny vzestup jako mezi touto deskou a demacem Nalet, tak to bude mazecek… 6.5/10 (sorry to hodnoceni, ale chtel bych 10 a 9 davat fuckt jen tomu nej, kapelam ktere jsou uz neco extra 8 a lepsim normalum 6 az 7).