SUFFOCATION - Blood Oath

recenze
Akh
Hodnocení:
8

Už jsem si zvykl, že Suffocation tu prostě jsou a když si vzpomenu na death metal bez dalších přívlastků, vybavím si právě Suffocation. Hned na to se mi vybaví rytmika. Někteří rozvíjejí melodie, (dis)harmonie, někdo rytmiku. Jsem smířený s tím, že Suffocation nebudou experimentovat a melo/tech/prog/disonance z nich nikdy nevypadne. Takže otázkou je, co jsme vlastně od Suffocation mohli a nemohli čekat?

Věděl jsem, že chci desku, která mě nenaštve a budu ji s oblibou poslouchat.Deska přišla a po prvním poslechu jsem rozhodně nebyl zklamaný z výsledku, ale zdravě nasraný z té masáže. Skutečně těžko se mi tohle album hodnotí. Suffocation jsou prostě dobří, ať už je to jakýkoliv a dál není třeba přemýšlet. Takhle to beru, dopředu je rozhodnuto. Ovšem některé ohlasy mě donutily se nad Blood Oath zamyslet.

Suffocation jsou pořád ta dobrá klasika, začnu tedy na 100% hodnocení. Jestliže tedy Suffo vycházejí z rytmiky a doposud na ní sázeli, u Blood Oath mám dojem, že došlo k zjednodušení. Buď mám v dnešní době vyšší požadavky nebo to Suffocation moc nepřeháněli. Rozhodně to není kytarově po stránce rytmiky chudé, to ne, ale osobně bych chtěl, aby došli trochu dál. Související bicí můj dojem jen prohlubují. Nikdy jsem se o bicí moc nezajímal, ale u Blood Oath jsem se párkrát přistihl, že bych něco chtěl nabubnovat jinak, a to k lepšímu. Prostor tam vidím. Mám z toho trochu dojem: „Hele mám tu dobrej riff, poslouchej a něco k tomu vymysli… - Co třeba tohle? - Jó.. ale jo, dobrý, to půjde, jdeme dál.“ Na druhou stranu bicí působí uceleně po celou desku. Schválně se vyhýbám slovu monotónně. Takže bicí vlastně nejsou špatné, ale kéž by byly trochu víc vyšperkované. Basa – je tam vůbec? ;) Jo, vynořuje se, ale na prdel jsem si nesedl. Světlý místa samozřejmě jsou, ale u Suffocation by to mělo být spíš na světelnou bouři, nemyslíte? No ještě k těm kytarám, co melodika? Máte někdo pocit, že riffy jsou melodicky málo výrazný? Nebo obecně málo výrazný? Já jsem Blood Oath slyšel mnohokrát, takže už jsem se na něj zřejmě naučil. Ale zpočátku jsem měl zhruba tyto pocity. I teď si myslím, že by to chtělo trošku přidat, aby se deska zaryla hlouběji do paměti. A co harmonie? Tohle Suffocation nikdy nedělali…nijak zvlášť. A co začátek Images of Purgatory? Tenhle kousek mě okamžitě posadil svým intro-riffem hodně hluboko do židle. Dlouhodobě nejlepší riff desky (pro mě). Ovšem jediný takový! Jak moc bych si přál víc. (Mimochodem, tohle mají být ty pověstný Suffocation (kytarový) sóla?)

No a co Frank Mullen? Neurazí. Kurva, když jsem se začal v Blood Oath pitvat, nabyl jsem dojmu, že celá deska neurazí. A to je ten největší problém. Je to málo? Stačí, aby se vydávaly desky, které jsou dobré a neurazily své fanoušky? Čím víc album zkoumám, tím víc mě sere pro tu jen lehkou nadprůměrnost. Všechno je dobrý, ale mohlo by být lepší. Přeji si „ještě kousek víc“ a nikde nic.

Co je však zvláštní, Blood Oath točím poměrně často a pořád mě jeho poslech baví. Jak to? Rád to vysvětlím takto: Suffocation jsou natolik výrazná a kvalitní skupina muzikantů, že i pouhý nadprůměr v jejich podání je hodně dobrá a poslouchatelná deska.

Nebo jinak? To si nechám pro sebe. Abych jen nesrážel těch startovních 100%, zvuk se mi velice líbí. Nic z toho neleze, neruší, má to šťávu. Špína je definitivně pryč a můžeme si na trochu syrovosti zavzpomínat u rough mixu Dismal Dream. Právě Dismal Dream a Provoking the Disturbed především, vidím jako nejlepší z alba.

A jak tedy hodnotit? Asi by se dalo začít už na 7. Musím uznat, že jsem vlastně dostal to, co jsem chtěl. Desku, která mě – obyčejného posluchače Suffocation – nenaštve, neurazí a budu jí s oblibou poslouchat. A vzhledem k tomu jak často Blood Oath poslouchám, osobně bych šel až na 8.5, ale konečný soud je 80%.

Střap
Hodnocení:
6

Blood Oath měla být symbolem toho, čemu se říká svébytnost v deathmetalové subkultuře. Něčím, co dokáže, že je o cestu dál od výborného předchůdce. A nakonec? Nakonec je ta deska spíš symbolem nedodělku, ale nechápejte mne špatně, jsem hodně brutální Suffolog a jsou věci, které já těžko odpoustím.

Suffocation na Blood Oath jsou kapela, která ačkoli v médiích proklamuje, jak by chtěla být velká jako Morbid Angel), před zlomovým krokem vydá desku, kterou osobně považuji jako celek prostě a jednoduše za odfláknutou. Ano, tahle deska nemá ani náhodou pasáže, kdy si jedete neskutečnou linku s Frankem, aby Vás nakonec rozsekl riff takový, že víte, že Vás roh skříně nemine. Frank přes svůj legendární výraz a brutalitu, kterou v krku vlastní, nedokázal za celou desku příliš zaujmout. Jen si vzpomeňte na předchozí desku, jak krásně si člověk prozpěvoval „drž hubu, drž hubu”, nebo „jsi tak nádherná, vkládám svou duši do tvých útrob”. Tentokrát mám pocit, že si Frank vzal příklad z naší metalové legendy Aleše a psal texty ve studiu... Abych desce jen nekřivdil, mohu zodpovědně říct, že jsou na ní riffy, kde člověka totálně mrazí, ale následně je motiv zabitej něčím, co by mne nedostalo ani v roce 99.

Jinak Terrenci, ty sóla.. to už tě tak nebavěj? Miku, radši už nic v rozhovorech o Despise the Sun neříkej, jak jsem na Tebe minule pěl ódy, tentokrát se flákáš. Nejde snad ani tak o rychlost, ale kam utekl nápad? To si to v tom studiu odmlátil jako na píchačku? Basa leze víc než minule, alespoň něco. Takže tak nějak tu desku vidím.

Hm, škoda. Jinak co mne dost mrzí, že není zmíněno v recenzi od kolegů pisálků, je do prdele komplexnost. Kde jsou noty špatně v celcích jako Pierced from Within nebo Despise the Sun? Sakra. Já vím, vyznívám dost náročně, ale nějak mám pocit, že tímhle půjdu na SUFFO raději do klubu a budu si říkat, jestli má smysl tahat další desku. Mimochodem jsem jediný, komu tentokrát přijde jako vrchol desky remake vlastní skladby Marital Decimation? Sakra, pánové, je mi líto. Čekal jsem hodně, ale tohle... trošku málo.

PS: Akhu, poslechni si Despise the Sun a zjistíš, jak se dělají bicí, kde sedí všechno totálně přesně...on tam ten Dave má i do kil podle tonů srovnaný crashe..

PPS: A ty dementní bonusy mají jako znamenat co? Budou snad Vaše desky prodávat v Lídlu?

bizzaro
Hodnocení:
7

Suffocation, žánrový fenomén - něco jako Cynic v tom svém. Brutalita, technika, progrese, invence.. invence. U tohoto slova bych se asi v případě Blood Oath pozastavil. Suffocation válí… ale už možná dlouho? Nevím. Možná mají jiné cíle, a proto je Blood Oath k death metalu jako hudebnímu žánru přívětivější? Jestli se Suffo totiž přes smrt převalili vždy jak buldozer, na novém albu ji spíše obkračují.

Celé album totiž zní jaksi umírněně, chybí mi ty nástupy, které mi vždy utrhly židli pod prdelí, riffy (s velkým R) člověk nemusí přímo hledat, ale ty, které vám vehnaly krev do očí… těch je tu také jaksi méně - spíše si Suffo více hrají se zněním a tónem riffu, ztrácí se tím však síla materiálu. Možná je to i zvukem, ačkoli po této stránce je nové album určitě i lepší než předchůdce. Vytknout by se však dalo ledasco - kytarám středovost a bicím oldschoolovější nazvučení (?) - chybí šťavnatost a mohutnost. Tentokrát tak na albu sporadicky zní nejlépe basa, která krásně brunátní, je snadno slyšitelná a dokresluje zvuk kytar v tom, co jim chybí – alespoň takto. A i Frankův vokál je tentokrát pojat trošku jinak, není to hluboký plicák, ale zpěv se posunul více do krční (angínou zmítané) polohy.

Celkově prostě chybí maličko více energie, než jsme od Suffocation zvyklí a album tak zní více rutinérsky. (Furt přemýšlím, zda to není jen zvukem, protože písně jsou složené výborně a to album slabý prostě není!) Suffo ale byli vždy o chytlavosti, o dokonalé moci (ba nadvládě) strhnout pod sebe nestrhnutelné, ale Blood Oath je.. Blood Oath je prostě další deska v diskografii kapely. Zní tak.

Ale jedna zajímavá věc je, že některé skladby mne přesvědčily až po poslechu ve svých instrumentálních podobách z bonusových částí, a tak je docela i možné, že album na své kvalitě časem doroste. (Ale upřímně, nebýt BO deska od Suffocation, kde komu by již dávno opustila Koš.) Nicméně naživo věřím (vím), že materiál určitě nezklame a kapela bude patřit (ostatně jako vždy) mezi vrcholy Brutal Assaultu, který začíná již pozítří!

Vložit komentář

brutusáček - 02.04.21 13:54:28
hehe epická diskuze tady na ten den, kdy abro a střap jeli na CDF si pamatuju protože přes den mě a bizze vytáhl na kola přijel jsem zničenej, zajimavý jak se ty vztahy pak posunuly jinam :D nicméně takhle zpětně přísnost na BO je jasná a zářez nakonec slabší, přesto je to deska OK a asi nejvíc souhlasim s Akh, navíc v kontextu posledních tří desek si jí zřejmě pustim nejčastěji...
nadrom - 12.06.12 14:02:19
abro666 - 12.06.12 09:59:32
da se, ze mam posledni tri mista:)
brutusáček - 06.06.12 07:32:06
je tomu tak..web CZ DF se tím už tak minimálně týden pyšní, jestli Mullen vydrží i do oef se neví, spíš se očekává že ne :)
abro666 - 06.06.12 07:09:42
vcera vecer sem se dozvedel, ze na CZ DF budou Suffo s Mullenem, na Obscenu s bezdomovcem s Decrepit pidli pidli:-) nevim zatim, jestli to neni jen fama:-)
brutusáček - 05.06.12 11:52:22
takže sám? :)
abro666 - 05.06.12 11:03:15
Kdybyste měl někdo zájem, mám v autě 6 míst. Jen bych jel jen v SO na SUFFO (22:20-23:20) odjezd z PRG: 19-20h odjezd z Červenýho Kostelce: po SUFFO http://www.czechdeathfest.cz/cs/program.php P.S. Buzny nevozím.
Sud - 26.02.12 10:18:45
taky to nemáš jednoduchý střape, vzdávám.)
Střap - 26.02.12 09:41:52
Sude já jsem se ptal v čem má ten člověk přehled? See You In Hell nesnáším od doby, kdy jsem naposled četl Hlubokou Orbu to je tak jedenáct let. Jejich zpěvák je pro mě někdo hodně neakceptovatelnej pokud něco mele o death metalu, protože jeho blití bylo hodně nesmyslný, mi hnulo žlučí. Hlavně ať udělá další komunisticko/nacistickej koncert v Brně budu se těšit jak uslyším další demence. NASRAT!
Gábin - 26.02.12 07:33:40
Tak já se rád necham poučit co hraje teda ten Aborted za styl?
Sud - 25.02.12 22:04:44
já myslel, že se bavíme o starým death metalu. a mě by zajímala odpoveď na mou otázku
Střap - 25.02.12 21:29:05
Sud: Ve kterým žánru má jako přehled? To by mě velmi zajímalo.
Sud - 25.02.12 20:46:54
kdyz opomenu, ze see you in hell crust snad nikdy nehrali, tak co ma co spolecnyho to, ze nekdo hraje nebo nehraje v nejaky kapele (treba crustovy) s tim, jakej ma prehled o nejakym zanru? novej aborted jsem neslysel a poslouchat ho ani nebudu, ale co ma tahle kapela v poslednich letech spolecnyho s death metalem?
Gábin - 25.02.12 14:19:46
Tak ja to bral čistě z bubenicky stranky. Osobne ho neznam. Na Cullrose se tesim, dyt von snad ani nema nikde staly angažmá. Pokud s nima nahraje desku tak predpokladam vetsi navrat ke korenum, min techniky vetsi koule, mohlo by jim to prospet.
bizzaro - 25.02.12 13:50:56
Co me vytocilo je ten koment "proc az ted?".
odpoved
Doug nešel do reunionu Suffo - jeden základní důvod a ten se jmenuje Mike Smith. na "Blood Oath" skládal Mike víc než dost, ale on není člověk, kterej má skladatelskej potenciál Terrence nebo Douga. Takže proč až teď je pro mě sakra na místě. Já chci Suffocation!
proste znam to zakulisi a vim, ac je Mike vazne fantastickej bubenik, jak zmenil dnesni tvar kapely. a pak taky nesnasim ty dementy, co se honej za prachama, i kdyz chapu, ze clovek nechce do kapely jen davat
Gábin - 25.02.12 12:34:27
PFW jako počátek. To zní hezky ale je to ze zásady nemožný. Genialita týhle desky totiž neni v nakejch novejch postupech ale v dotazeni do dokonalosti pricipu starych! A to vzdycky bude vrchol Gaussovy krivky a ne trend. Trend je vzdycky dat stary prumernosti novej kabát.
Střap - 25.02.12 12:32:31
Abych nezapomněl Terrorizer vs Morbid Angel 1:0. Gábine v pohodě ozvi se.
Střap - 25.02.12 11:52:48
Gábin: Proč nešel Doug do reunionu Suffo má jeden základní důvod a ten se jmenuje Mike Smith. Doug je vystudovanej architekt a moc neměl zájem se trmácet po světě s člověkem jako je Mike Smith. Jinak, co vím před pár lety s jestě na kytaru hodně hrál. Ze zdrojů kapely blízký vím, že tohle byla trošku otázka času. Nejspíš se Douga nedočkáme, ale jedno vím jistě na "Blood Oath" skládal Mike víc než dost, ale on není člověk, kterej má skladatelskej potenciál Terrence nebo Douga. Takže proč až teď je pro mě sakra na místě. Já chci Suffocation! Seru na old school odmítám řadit "Pierced From Within" jako klenot všech klenotů do old schoolu. "Pierced From Within" je počátek toho kam se měl styl vyvíjet. Bez jejich desek bych neměl kapely jako Deeds Of Flesh nebo Disgorge. O tom to je, že se dneska hraje debilní deathcore je věc jiná, ale co ze srdce nenávidím je, že dneska umrdanci seberou pár old school riffů a tvářej se true. Ty sračky dneska nemají úroveň Suffocation, Disincarnate, Ripping Corpse, Prophecy Of Doom byla vizionářská cházka. Sračky co se dějou dneska jsou pohřeb death metalu. S ohledem na to jsem moc rád za kapely jako Svart Crown nebo Ulcerate. Jedni to hrajou poctivě a druhý to obohacujou o jiný prvky. Mimoto největší death metalová kapela všech dob jsou pro mě potom, co udělali MA se svým jménem jednoznačně Immolation. Králové samotnýho pekla. Suffo tak trošku kulhaj, ale není nezměnitelný. Immolation jsou sakra šéfové!
Gábin - 25.02.12 11:41:37
Stejně bych to radši probral osobne tuhle slozitou problematiku). Az budu v Praze tak se ti ozvu Strape!
Gábin - 25.02.12 11:08:36
Sem rád že si se vyjádřil! Moje nejoblíbenější deska je Despise the Sun následovanaá Pierced From Within takze asi tak) Cullros je pro me buh ale! Suffo 2006 sem povazoval ze genialní a důstojnej návrat legendy a Mikovy bici na tom mely velkej podil. Myslim ze Cullros by to líp nenahral ma prec jen spis primocarejsi styl ala MC. Suffo 2009 je trochu problém. První poslech me taky nasral jak kdyby mi nekdo zboril babovicku. Ale spatny to neni sou to proste trochu unaveny a starnouci Suffo ale rikam furt to nechava konkurenci nekde v riti. Co me vytocilo je ten koment "proc az ted?". Nevim co stoji za tim odchodem, mozna je Mike fakt neprijemny hovado (neco takovyho sem zaslech) ale je to velkej vizionar a ma cit! Nazivo Matrixu a v Abatonu to bylo taky naprosto v poradku! (rok asi 2009) Jinak Doug je taky velká záhada. Objeví se, nahraje si nejlepší desku všech dob a zase zmizí..) A jestli mi rikas impotentni staromil tak ano hlasim se k tomu ale nekdy se mi zalibi i moderni death metal. Ted zrovna smazim novy Aborted a je to genialni). Ano vzívám oldschool. Serou me urcity trendy v death metalu. Pidlikani, sterilni triggery vsude apod. ale jinak sem optimista. ) Takze ja se na Cullrose tesim jak malej jarda. Je tu snad vetsi oldschooler nez Cullros? )
Střap - 25.02.12 09:31:16
Fekalie
lolek jak Bolek Polivka. Svatý mi to není! Pro tvojí informaci já poslouchám death metal. Pokud tě to zajímá při obecně vychvalovným vystoupení na BA 2007 jsem seděl za Smitchem a koukal jak hrajou kluci song "Catatonia" a byl jsem svědkem zajímavý udalosti Mike Smith osral klepačky jednou nohou a vedle seděl Dave Culross věci si ze srandy vyklepavál jak to mělo být....z mýho pohledu chci zpátky Culrosse! Svatý mi to není a mysli si, že poslouchám Architects, ale tentokrát na Suffo zase půjdu. Protože poslední dementní vystoupení, kde bylo třeba po Mikeově jenom z "Effigy" a zkurvenýho nedodělanýho "Blood Oath" jsem prohlásil už nikdy. Mimoto Terrence z toho byl pěkně nasranej, že Mike rozhodl, co zase jednou budou hrát. To víš "Pierced From Within" a "Depise The Sun" nenahrál. Měj se a žij si ve svých sbatých bludech. Dave Culross rules! PS: Proč se dnešní death metal nedá většinou poslouchat má poněkud jiný příčiny než obecně kretenci kecaj. Styl se přestal na jednu stranu vyvíjet a na druhou stranu ustrnul v kreténským ubohým oplakávání oldschoolu. Nasrat na impotetní staromilství. Nakonec si tu nějáký zasranci z crustovejch kapel jako See you in hell budou hrát na znalce death metalu. Nasrat!!! Mrdá mě kam tohle dospělo! Chci zpátky do Davea Culrosse do Suffocation! Lišácky si říkám, co takhle Doug Cerrito?
Gábin - 25.02.12 03:34:12
Fekalie
Gábin - 25.02.12 03:17:29
Hnuj
pf - 25.02.12 02:04:46
V kontextu Suffo mozna slabsi deska ale furt 100x lepsi nez 90 procent modernich sracek! Proberte se buzny!
to je velice "rozumnej" důvod uctívat sračkovou desku...
Gábin - 25.02.12 01:21:44
V kontextu Suffo mozna slabsi deska ale furt 100x lepsi nez 90 procent modernich sracek! Proberte se buzny!
Gábin - 25.02.12 00:00:02
   brutusáček: proč odešel?  otazka ma znit Proc az ted?
Co to je zase za kec? Vám už vážně neni nic svatý! )
brutusáček - 24.02.12 00:26:59
brutusáček: proč odešel?otazka ma znit Proc az ted?
jako že už měl jít dřív?
bizzaro - 24.02.12 00:16:37
proč odešel?
otazka ma znit Proc az ted?
brutusáček - 23.02.12 15:00:32
proč odešel?
Annal - 23.02.12 12:23:29
Dobry den, pane Culross!
666 - 23.02.12 12:18:08
sbohem pane smith
abro666 - 10.11.10 13:08:22
jj viz vyse, nechal sem to schvalne odlezet, treba by to dozralo, ale vono ne:)
DW - 10.11.10 10:31:15
to se vědělo už v době vydání.-)
abro666 - 10.11.10 10:29:09
jj je to bida, zbytecny cedlo. marital decimation vic reze na breeding:))
pf - 09.11.10 23:08:41
slov klasika "itz ounly his problem"
bizz - 09.11.10 22:38:27
nerikejte pred Akhem, tomu to furt smakuje :)
pf - 09.11.10 22:11:39
dtp na hovno a se stránkama se nepředávkovali. a pět kkk u vohníčku mě teda jako taky nějak nebere
bruth - 09.11.10 21:30:42
hele vole, obal mam na tričku takže neni tak zlej :-)
pf - 09.11.10 19:13:20
nekope to, netlaci a omrdanej vobal radsi bez komentare. i mortura mela lepsi
abro666 - 09.11.10 16:32:35
nechal sem to odlezet, ale blood oath proste nereze. slaby
brutusáčik - 09.01.10 16:52:54
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=8684142&blogId=525078205 19.1. live stream
pf - 28.11.09 20:14:53
on to vždycky byl inženýr
brutusacek - 28.11.09 18:18:21
:)) jak jinak
annal - 28.11.09 17:54:54
Interview se Smithem http://diabolicalconquest.com/interviews/suffocation.htm "Suffocation will always be a band of unfinished business. Major tours have come and gone without us. Until the kids see us up against what they think is extreme and aggressive, they will never know the truth. We are never the weak link on any tour or stage; the new generation has been sheltered." Diabolical Conquest: What're your personal favourite tracks from the album? Smith: ‘Blood Oath', ‘Come Hell or High Priest', ‘Provoking the Disturbed' are my favourites I suppose. Diabolical Conquest: What is it you like about them? Smith: I wrote them.
brutusáček - 13.08.09 22:21:06
mno.....tak projel jsem si celou diskografii a ukotvil jsem na oat a na suffo (06) jako testované celky, musím dát zapravdu že novinka je...mdlá a to hlavně v druhé půlce, třeba úvodní song má silný naběh. Oproti tomu 06 je opravdu dobrý zářez, pěkně se to valí a bicí nemají tolik ty "stoické" sypačky :), to bude hněvu od Střapa hehe.
brutusáček - 10.08.09 12:16:30
bizz :))))
Satan.rap - 10.08.09 11:46:37
kot: nemaj, ale to je jedno.
bizz - 10.08.09 11:30:36
a proc to rikas dvakrat, proc to rikas dvakrat...? ja to nerekl dvakrat :))
brutusáček - 10.08.09 11:27:47
tak max cavalera to vždy říká taky :)
brutusáček - 10.08.09 11:23:22
tak max cavalera to vždy říká taky :)
kot - 10.08.09 11:20:56
myslim ze privlastky americka a metalova maj v tomhle prispevku smysl
Satan.rap - 10.08.09 11:09:29
jakoby to nerikala kapela odkudkoli kotku. Ja Vam nevim tohle autor Pierced From Within fakt myslet vazne nemuze....ufff
kot - 10.08.09 10:43:11
jakoby to nerikala kazda americka (metalova) kapela o kazdym svym novym albu
DR - 10.08.09 09:54:03
Mimochodem pánové, včera Mullen říkal, že si kapela stojí za tím, že Blood Oath je nejlepší nahrávka Suffocation.
brutusáček - 10.08.09 01:04:36
after party - KONCERT ROKU
brutusáček - 09.08.09 18:29:21
naživo přísný a uvidíme co v klubu
Satan.rap - 05.08.09 17:16:19
Bizz: Ja vim vekem jsem krutejsi, proc ty si dal hodnoceni Unspoken queer nizsi, nez Once was not? Skoro ten samej princip hm? Co trida to bod. ...:::i:::.... No a? Co spatne na tom, ze se pak Suffo nekam hnuli a prinesli novy napady a zustali Suffem a dobre to slozili? Fakt divny.
annal - 05.08.09 14:52:02
Ja si ted davam Souls a na Ickove teorii (vymeteni supliku > novy napady) mozna neco bude. Souls mela z novejch Suffo nejhorsi pozici, pac vysla po Pierced a Despise. Selfhatatitled to po Souls mela jednodussi a po ni Blood Oath zas tezsi...
...:::i:::... - 05.08.09 13:48:13
ted si 06ku davam a mozna jsem byl zbytecne krutej:)...hlavne teda po Blood Oath je ten rozdil prijemnej:)...Strape a Blood se libi vic nez Souls?...on muj nahled na Souls je asi neobektivni a beru to jako svoji uchylku:)pripada mi ze na souls jeste funguje to, ze kazdej val je absolutne o necem jinym a kazdej je silnej jinak - o 2006ce se to da rict (pro me a muj vkus) tak napul a novinka i kdyz ji sjizdim docela dost tak vetsinou jenom prosumi...ale jo, 2006ka obektivne asi nejvic
bizz - 05.08.09 13:35:56
strape, jak rikas slabota, ale furt jsi ji dal 7 :)
Satan.rap - 05.08.09 13:26:45
...:::i:::... : 2006 je deska o tri tridy vys nez Souls to deny to jsem zkousel poslouchat tuhle. Fakt brek a fnuk. Slabota.
...:::i:::... - 05.08.09 12:45:56
2006 je v pohode deska ale me tam fakt chybi neco chytlavyho-kdyz vypustim abomination reborn a par refrenu...ted mozna trosku prehanim..ale ja mam zpetne nejradsi z poslednich 3 dek Souls To Deny:)po konciku v abatonu jsem privrel ocko a doted si myslim ze tech kulervoucich pasazi je tam z poslednich 3 dek nejvic(i kdyz to ma zase jiny mouchy)-a je otazka jestli to bylo z jejich strany vyhrabavani starych nepouzitych napadu a pokud jo tak byl duvod neschopnost novy sestavy neco podobnyho slozit?...coz se mi na 06 a 09 castecne potvrzuje
annal - 05.08.09 12:27:28
Dvatisicesestka je nahodou fakt povedena. Po ni sem zapomnel na Rozpacitost Souls to Deny a radoval se, ze Suffo sou zpatky. Blood Oath byla u me letosni nejocekavanejsi deska a... a... Slysel sem ji zatim jenom parkrat, coz samo o sobe o necem vypovida... U Souls sem leccos odpustil, pac dlouho nehrali atd, ale tady... Jeste, ze sou tu kapely jako Disavowed nebo Defeated Sanity...
bizz - 05.08.09 11:22:46
ja radsi teda Suffo obal nez tyhle sorseraky.. nicmene mi Icko predhodil s tou 06 zajimavou myslenku ;-)
Lord VILE - 05.08.09 11:03:07
to cover:tak určitě 100%ní zlepšení oproti přebalu na albu Suffocation,ale na detailní práce od Seagrava to nemá.
...:::i:::... - 05.08.09 10:11:30
me se treba jevi problem suffo trvalej a vzniklej castecne uz tou sestavou - na druhou stranu pokud tehle desce chybi kulervouci napady tak nebylo jich pomalu uz na 2006 kde se to dohnalo "nove" rychlosti a vsichni to sezrali?...neni problem porad ta sama nedotazenost pomalejsich pasazi?...nevim:)...jinak je jasny ze nazivo to bude nekde trosku jinde..
brutusáček - 05.08.09 00:53:40
ste bezcitný, taky maj svoje životy, svoje hypotéky a účty co musí splácet a nemluvě o studiu a nahrávaní dalšího materiálu! :))
Satan.rap - 05.08.09 00:49:28
do zlejch s tim nechod! Maximalne do kinder casu!
brutusáček - 05.08.09 00:31:23
a to jako jo, obal je hezkej a tričko možná ikoupím .))))
kotino - 05.08.09 00:14:48
souhlasim s tim že basa je tam opravdu slyšet více než dobře.Jinak celá deska zní dost nihilisticky,což může trochu svádět k tomu že zní malinko jako "dlabem na vás,hlavně že uděláme k nový desce nový trika a vyděláme na vás prachy"
akh - 05.08.09 00:04:13
kytary i basa jsou stazeny od tech 200-350Hz, coz je misto kdy palm mutting udela dznnn. Na druhou stranu je to nejhorsi pasmo v mixu ktery zpusobuje zahuhlanej zvuk. Basa a kopak (v te unmastered verzi je kopak trosicku konkretnejsi dole) jedou od 50 do 150Hz. Zvukove se toho proste musim zastat. Je to kvalitne udelana prace. "Peakuje" to na kiloHzi a ve spodkach ma master rezrvu nekolik dB. Ta rezerva je dost velka na to, ze se s ekvalizerem v tyhle casti da hejbat docela dost a porad se zvuk nekurvi (vlastne vytazeni basu tomu ty koule primaluje dokonale). na tenhle zanr je master komprese trosku jemnejsi nez by mohla byt. To vsechno vede k tomu, ze je potreba si volume trosku otocit a ziskat ten tlak na konci. a kytary maj bejt stredovy, to je jasna vec.
brutusáček - 05.08.09 00:00:41
já to neřikam alibisticky já to řikam upřímně a jsem za to kajícně trestán...suffo mě z desky neba naživo jo :) dam si na buřtech i po buřtech :)
666 - 04.08.09 23:26:35
ono to pro ty lidi zni vrazedne i z desky, jakkoliv to zatim sam nechapu... to s tim, ze je to na zivo bude znit vrazedne je spis takova alibisticka teze, kterou nekteri recenzenti zmirnujou/omlouvaj (jak libo) fakt, ze se jim deska tolik nepaci, kdyz to vezmu z druhy strany, jak velkou sracku by suffo museli natocit, aby to zive vrazedne neznelo?
brutusáček - 04.08.09 23:23:04
teda jinak...ono to naživo bude znít vražedně
666 - 04.08.09 23:17:57
sype to presne tak aby to deckam stacilo a drti to presne tak, aby to decka totalne rozprasilo, o coz jde nejvic "man, heavy as shit record, you have to hear it"... deathcore leti asi hlavne v .cz ;) takovy AOAA jsou nasypany jako pes, proto leti, chjo... co se smithovi uprit neda je, ze se narozdil od vas dvou na "scene" a v tom, co frci celkem zorientoval... skoda, ze vic casu nevlozil do skladani toho matrose, inu ucel...
filipismo - 04.08.09 23:06:08
tak tak Brutus(áčku) :-))
brutusáček - 04.08.09 23:02:06
ee nesouhlasim...děcka tohle nerozmrdá, protože to prostě nesype, děcka letí na deathcore..něco co aspon sype...
666 - 04.08.09 22:28:43
tak si taky prisadim kus bezvyznamnyho nazoru, suffo chtej s toudle deskou celkove komercne prolomit barieru, za kterou do ted kempili... takze proste udelali heavy-crushing shit, co rozdrti decka pod podiem a starym fandum muze pripadat jako lacinost... Popravde desku jsem doposlech do konce jednou, z nadseni, ze uz je to venku, potom jsem to pokazdy stopnul (bonusy smazal) a to velice spontanne z nudy... Stale to ovsem zkousim, ale stale nic, snad si to ani nekoupim. Brek. Jinak hype se celkem vyplaci, deska uspela v nejakejch zebriccich a lidem/detem se spis libi. Budiz to Suffo prano, ale uz je to jen masina na prachy, presto, treba dalsi deska bude trochu vzpamatovani, i kdyz hadam, ze to pan Smith asi nepripusti, pokud se z Blood Oath posypou tolary... Co jsem si takhle vsiml, tak dost amiku nema rado s/t, zboznuje StD a BO taky, inu, cert se v tom vyznej...
Lord VILE - 04.08.09 21:30:34
Novinka Suffo :možná by bylo záslužnější dát na limit edici místo instrumentálních a mix či remix skladeb komplet novou verzi alba Breeding the Spawn.Novinku bych hodnotil za 6,5-7,nejsem zklamanej,to jsem byl při novince od PESTILENCE,ale po předešlém albu jsem od Suffo čekal něco víc.Nevím,možná v tom bude nějaký nátlak firmy - moc nevítám ten masivní nábor death kapel u NUCLEAR BLASTu.Jsem moc zvědav na počin DECREPIT BIRTH nebo IMMOLATION.
Adamos - 04.08.09 18:49:50
mě se jako celkem nový Suffocation líbí. Myslím, že těch 7 až 8 je cajk.
brutusáček - 04.08.09 16:15:15
princ zemřel a ještě žádné čérné fórky...něco je divně .)
CrusT - 04.08.09 14:54:09
Satan: sama cerna kronika clovece...
brutusáček - 04.08.09 14:41:08
já myslim že Střap byl ještě hodnej
Satan.rap - 04.08.09 14:37:32
Crust: Co se dneska deje na novinkach?
CrusT - 04.08.09 14:29:20
Satan: vzdyt beze vseho, pro me za me :-) ja taky nemel na mysli Suffo, ktery jsem v pripade tyhle desky ani neslysel, uz jsem to tu psal, ja to myslel tak nejak obecne...a taky doufam, ze treba zrovna Suffo snad vedi, jak si to nazvucit, aby jim z toho nelezlo nesrozumitelny blato, nejsou to amateri
Satan.rap - 04.08.09 14:00:52
pisu jak prase, ale treba to nekomu dojde.
Satan.rap - 04.08.09 14:00:26
Crust: uvedom si prosim te, ze kapela typu Suffo je zalozena na tlumenych kytarach a je skutecne je podlazena, ty panova vedi, proc stavi zvuk do stredu s nizsim zkreslenim....chjo
killer - 04.08.09 13:42:23
no jako posledni suffo me teda jako nezabilo:-((( Asi souhlas s tim, ze ta deska by klidne mohla bejt nazvana odflaknuta (v ramci suffo tvorby):-( No doufam, ze nas na BA presvedcej o opaku! Ja bych tomu dal 6-7 nevim...
brutusáček - 04.08.09 13:18:22
*z
brutusáček - 04.08.09 13:16:40
tak..přésně... už jsem spokojen filipismo no když se zadaří a velký Jah mě spustí s obláčků zjevím se ti
CrusT - 04.08.09 13:04:05
tak jasne, kytara neni basa, ten zaklad je stredovej, ale jakmile to neduni (a ted mam na mysli jen a pouze kytaru) tak to neni ono...alespon pro me
filipismo - 04.08.09 13:02:59
Ufff...velká škoda je především to, že pod jménem Suffo vychází něco tak průměrného...na druhou stranu, málo současných metalových kapel dokáže posunout styl dál. Nedá se nic dělat, na trůn musí usednout nový král.
O. - 04.08.09 12:46:34
Středový kytary jsou bezva. Aspoň to v nich nahrát a nakopnout to při mixu a masteru. Jinak skončíš jako poslední Hate Eternal :)
gába - 04.08.09 12:19:31
super střape, naprostý souhlas
filipismo - 04.08.09 12:18:24
:-))
bizz - 04.08.09 12:09:14
uz ;-)
Satan.rap - 04.08.09 11:50:35
vsak je to za dve hodky online:-)))
filipismo - 04.08.09 11:19:31
Ale my chceme znát tvůj názor Střape...tedy já určitě!!!
Satan.rap - 04.08.09 11:17:59
doprovokujes k view
akh - 04.08.09 11:03:21
slyset je, ale nic se mnou neudelala. Muj problem. brutusáček 04|08|09 [10:48] Tak to zarid. Rikal jsem si, ze mozna strapa vyprovokuju k necemu aspon do diskuse. Budu doufat.
Satan.rap - 04.08.09 11:00:46
CrusT: to ti zase rekl kdo?
pf - 04.08.09 10:57:57
ani ne tak špatná, jako spíš odbytá deska
filipismo - 04.08.09 10:57:46
Brutusáčka chci poznat na Brutalu!!!!! :-))
bizz - 04.08.09 10:50:00
akh, tak neasi, s tou 8 jsem se nemohl smirit, tak jsem neco narychlo... a mas recht, je to trosku pomalejsi O., presne tak, ta basa me tam zabiji, ta je supr, taky nevim, to Akh sili :)) me ta deska jako jo i ne, lame se to, vraci a ne furt nejak ustabilnet :)
brutusáček - 04.08.09 10:48:22
ja chci střapovu recenzi ne recenzi nějakých dvou pisálků
CrusT - 04.08.09 10:45:33
ja jsem teda Blood Oath neslysel, ale jsem rad za tu vytku o stredovosti kytar, protoze v posledni dobe se kazdej ohani tim, ze kytary maj byt stredovy, pritom je nad slunce jasny, ze mids nikoho nenakopou :-)
O. - 04.08.09 10:13:43
Uf...Tak jsem skončil ve čtvrtině u věty. Basa, je tam vůbec? ... Jedna z mála věcí co maj Suffo na nový desce vyšperkovaný je právě tenhle nástroj. Ve spodkách duní, ve vejškách cinká a řekl bych že líp nazvučená death basa se hledá horkotěžko. Deska u mě za 6.5. Od Suffo rozhodně zklamání.
akh - 04.08.09 10:08:44
dik bizzi, zes doplnil mistecka, ktery jsem ti nechal :P jeste jsem teda cekal, ze zminis tempo, ze se to mistama vali pomaleji nez by mohlo. zvuk - uz jsme se o tom bavili, stejne si myslim, ze to je zvukove povedene. Vyrovnane, ciste. Posledne jsem tu volal po te spinavosti a syrovosti, tentokrat jsem se smiril s tim, ze doba je takova a delaji se ted desky ciste. Porad si myslim, ze suffo spinu vyzaduje, ale to uz na to koukam zase jako pierced suffo fanda.
filipismo - 04.08.09 09:04:37
Ano. Od legend typu Suffo se očekává určitý postup, směr, kudy dál...stejně jako v případě Cynic na 100% odvedená práce, ale nic nad plán. Hodnocení je tím pádem v pořádku. Nezbývá než se nechat zabít na Brutalu :-)

Zkus tohle