SUICIDE SILENCE - No Time to Bleed

recenze
Bros
Hodnocení:
3.5

Dokážeme vyjmenovat alespoň několik požadovaných atributů moderního, kvalitního deathcore? Zřejmě se shodneme na tom, že nejdůležitější je agresivita, energie ve kvalitním zvukovém balení, potom se dá přehlédnout spousta nedostatků. Nemělo by se jednat o tupou lopaťárnu bez nápadu, rify by měly mít hlavu a patu. Struktura songu by měla směřovat odněkud někam, ne jako lepení za sebe a následné opakování nesouvislých pasáží. Bicí by nemusely být pomalé „taksotva“,

review_1215_px2

ale mohou i dokonce zrychlit a nezkoušet hrát pořád to samé. Vokál by nemusel zůstávat ve své nejhorší možné poloze pokud možno co nejčastěji. Texty by se mohly skládat i z více než pár neustále opakovaných slov, i u většinou nepříliš složité hudby, jakou deathcore často je, by se výpovědní hodnota neměla zanedbávat.
Nová deska Suicide Silence, No Time to Bleed, vydaná pod křídly Century Media, všechny tyto zápory má. Tímto by recenze mohla skončit.
Suicide Silence jsou jednou z vlajkových lodí současné obrovské scény, 94. v Billboard Chart s debutem. S The Cleansing (který vznikal 5 let) a jeho lopatou se proslavili po celém světě. Brutální mix breakdown deathmetalu a grindcore slavil úspěchy a některé songy (No Pity for a Coward, Unanswered…) jsou opravdu dokonalé koncertní pecky. Bohužel žádné takové na nové desce nenajdeme.
Rify na No Time to Bleed jsou extrémně prázdné. Lehce droplé, variace na E string, nic víc. Breakdowny nejsou tak špatné, ale ani nijak výborné a každý už slyšel 357 hromad lepších. Sóla jsou ta nejhorší možná, klasická část sinusoidy, stoupačka a klesačka, co už používali i u The Cleansing.

review_1215_px3

Kytary jsou hlavní kámen úrazu. Baskytara nejasná, absolutně kopíruje linky kytar. Bicí, jak už jsem řekl, jsou nudné a většinou i poměrně pomalé, osobně mě nezaujal jediný patern. Vokál dříve střídal brutální murmur s grindovým jekotem, toho prvního, pro mě i mnohem lepšího exhale, lehce ubylo na úkor druhého. Vysoký hysterický řev dá se říci dominuje…pro mě bohužel. Texty si dohledávat nemusíte, o nic nepřijdete, pokud nepotřebujete číst 38x zopakované „wake up“ v jedné stopě…
SS jsou jednoznačně koncertní kapela, tudíž slabší songwriting i zvuk desky se dá na stage vynahradit např. agresivitou a pičokulervoucím zvukem, ovšem o koncerty obavy nemám. Lepší songy z desky, jako např. Lifted, Smoke či No Time to Bleed jednoznačně publikem pohnou (celkově je první polovina desky lepší než druhá), z alba to ovšem není žádná sláva, měl jsem potíže ji celou přeposlouchat, nebál bych se mluvit o nudě. Suicide Silence vydali podprůměrnou desku, která nesplnila má očekávání, a jsem zvědav, jak to pohne s jejich pozicí na scéně, potažmo jak se z velké části

review_1215_px4

zkomercionalizovaná scéna bude vyvíjet…

Poslechněte si pátý song z nedávno recenzované Fetish od The Boy Will Drown …song Dead Girls.
Poté si poslechněte rovněž pátý song z desky The Healing Process od Despised Icon…song Retina.
No, a nakonec si poslechněte také tedy pátý song z No Time to BleedNo Time to Bleed.
Feel the difference.

Vložit komentář

DW - 01.11.12 21:27:44
Prosím minutu Ticha za oběť Sebevraždy na mopédu.
bros - 01.11.12 19:31:28
Není to asi zatím stoprocentní, ale zpěvák SS dneska při nehodě zařval.. http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=181674
brutusáček - 13.09.09 17:01:33
trošku kopírka rational gaze ale jinak v poho...
Sud - 13.09.09 16:45:14
Takhle pak vypada klip, kdyz sice vydavate u Century Media, ale jedete 360 dni tour a pak mate pet na nahrani shitozniho alba a natoceni klipu http://www.youtube.com/watch?v=DyOSx62c2Ic
bros - 23.07.09 16:38:17
jinak crustovo "...frontman do micu porad krici jak dement az je z toho rudej v ksichte, normalne bych takovy lidi vzdycky pretah po kebuli baseballkou, co rves ty pico!" neskutecne valcuje:)
bros - 23.07.09 16:07:25
o týhle desce se toho už namluvilo asi tisíckrát víc než si zaslouží:)
bizz - 23.07.09 11:02:28
:D
brutusáček - 23.07.09 10:14:48
hehe v polsku noví SS za 9 z pera rudiho :)
bros - 22.07.09 10:08:09
:))
Sud - 22.07.09 03:33:33
BTW Suicide Silence zmizeli z metal-archives..
bizz - 21.07.09 17:11:50
bry den, tady lopata, ktera hlasi, ze si to ted pustila a libi se ji to :o
brutusacek - 15.07.09 10:23:42
"DC se zatím invence vyhýbá, ČEST VÝJIMKÁM." to jsem asi po celou dobu chtěl slyšet......diskuze se zvrtla v něco co mi možná i přerostlo přes hlavu. Já prostě nesnáším celkové odsuzení nějakého stylu to je vše. To jaký má DRnec názor respektuji ale nesouhlasím :)
DR - 15.07.09 10:21:46
bros: ok, sorry bizz: neboj, už bude ode mne na týden klid (ty to zkus ale příště trochu k věci, dík)
bros - 15.07.09 10:17:40
DR: ad grunge: já to ale pochopil... čím víc lidí oslovíš, tím větší máš šanci, že to někdo rozvede, obohatí... A jak říká Kurt Cobain v Těžší než nebe: "...tak jsem chtěl hrát drsně jako Sex Pistols a mít melodie jako The Beatles, no, a vzniklo z toho tohle." Já jsem přesně tenhle pocit měl kdysi dávno s punkrockem, potom jsem měl ten pocit s mathcorem, teď ho mám s deathcorem. To ale neznamená, že si Despised Icon, TBWD nebo Zubrowsku neposlechnu i za pět let.
bizz - 15.07.09 09:34:15
DR, a tys zas grandiozne chytrej :))) brute, Pierced a Despised na tebe s tim Safem
DR - 15.07.09 08:58:12
Brute, ty jsi to ale opět grandiózně nepochopil (ani Rollinse)
DR - 15.07.09 08:56:56
Bros vidí dál než ostatní, to jsem rád. Jak říká Miroslav Macháček ve Vlčí Boudě: "Lidi musíte praštit lopatou, aby vám začali věnovat pozornost". Jinak Brosquo, u grunge nejde ani tak o posluchačskou základnu, jako o invenci (o to mi šlo). Byl to jen příklad, který platí pro celé žánrové spektrum. DC se zatím invence vyhýbá, ČEST VÝJIMKÁM.
brutusáček - 15.07.09 00:29:04
pravda
kot - 15.07.09 00:26:58
tenhle monolog
brutusáček - 15.07.09 00:20:35
co udělali dillingeri? nic, jen vzali pár stylů zmixovali dohromady nic víc nic mín... celej mathcore za nula cleje hip hop za nula celej thrash za nula celej......sakra můžem to říct přece o každém stylu ne? sux tahle debata už...
brutusáček - 15.07.09 00:08:56
naživo je to vražda
brutusáček - 15.07.09 00:08:40
prostě doby kdy jsem házel celej styl do sraček už mam zasebou... v každém stylu jsou dobré kapely, jak a které je pro každého subjektivní..... třeba mě každá nahrávka, a jak je satan podemnou a ví že jsem to zkoušel naposlouchat, suffocation NUDA
brutusáček - 15.07.09 00:06:46
bros, přésně..to víš že jo...že mi u mathcore přijde stejný, jak vznikaj všechny ty kapely to samé v hip hopu...ale i v tom stylu jsou dobré kapely....proto, možná všechna čest tomu co pan rollins asi dělá ale to co říka v tom videu...je přesně to co nemam rád a považuji za ubohé :)
bros - 14.07.09 23:24:20
Hehe, dobrá(?) diskuze... I přes všechno DRovo vysvětlování to beru tak, že diskuzi hnal do červenejch světýlek a Despised Icon jsou prostě zástupci žánru jako prase...o čem jiným je deathcore (jen ten název...) než míšení žánrů, který (pro tebe) zastupují Suffocation a Hatebreed? "Teď budu hodně subjektivní a kontroverzně řeknu, že i ten blbej grunge (Soundgarden atd.) snad přispěl hudbě víc než tyhlo nepřemýšlící stádo death/metalcoristů." ...neasi, byl to žánr logicky oslovující mnohem větší základnu, ne? Většina rozčilování se nad deathcorem je jako boj s větrnými mlýni, u sludge, hip hopu nebo mathcore vám to nepřijde stejný? Kvalita dc možná klesá s kvantitou, ale dobrý kapely se tam dají najít pořád... ...Možná to i může vypadat, že někoho dost sere, že jeho oblíbený kapely už nejsou ug, ale leaders čím dál víc zprofanovanýho žánru...
kot - 11.07.09 15:09:47
pro me je teda fuze hardcore a deathmetalu (to chapu pod oznacenim deathcore) docela v pohode a nemyslim si ze nejak brzo zanikne. co zanikne brzo je jedna odnoz tyhle skatulky ktera je v soucasny dobe hype
Satan.rap - 11.07.09 11:29:12
deathcore sucks i hate pop songs. tohle si o tom myslim http://www.youtube.com/watch?v=AyRDDOpKaLM
annal - 11.07.09 11:06:36
Bizz: To byl vtip;-) V The Faceless je cela deathova moderna, navic dobre udelana, takze ostatnich kapel ani netreba.
bizz - 11.07.09 11:00:01
no pockej, jak jak jak, co co co? :) vsak to byly pro vas ;) takze vy versus deathcore 20:0 :)) nebo je spatne neco jinyho? :-D to je jedno, vsak za deathcore se povazujou i Faceless, takze ja mam ten dc taky rad :)
annal - 11.07.09 10:38:53
Celej direktchor za nula bodu!
bizz - 11.07.09 09:36:44
ja bych rekl, ze deathcore versus vy vsichni 0:20 :) nicmene o tom, co tady ted resime, bude clanek pristi tyden ;-)
Satan.rap - 11.07.09 09:14:07
Ondrajz: 208:0 pro tebe.
annal - 10.07.09 21:28:58
Kdyz sem Despised Icon nekdy v r.2005 objevil, tak to pro me byl death metal, ale oni byli z tech kdo s tim novym deathcorem (=death+metalcore) prisli... DR: Nedavno sem videl, ze se kapela oznacila jako "slamcore". Malem sem ze zeblil uz z ty skatulky. Taky mate u tech mrdcore kapel pocit, ze si decka hrajou na detmetal? Mozna sme uz moc stary, nevim...
DR - 10.07.09 20:09:53
trochu offtopic: na last.fm píšou u DI "deathcore, death metal, grindcore, metalcore, hardcore" - škatulky jsou holt smrt
annal - 10.07.09 20:06:03
Abych na deathcore jen nenadaval, tak treba Veil of Maya jsou dobry. The Red Shore taky ujde (ta deska 2008, ne demace znovuvydany 2009). Ted zkousim posledni Born Of Osiris a Viatrophy.
annal - 10.07.09 20:05:43
Abych na deathcore jen nenadaval, tak treba Veil of Maya jsou dobry. The Red Shore taky ujde (ta deska 2008, ne demace znovuvydany 2009). Ted zkousim posledni Born Of Osiris a Viatrophy.
annal - 10.07.09 20:03:13
DR: Lidi si delali seznamy svejch kazet a pak cds z toho sis pak vybral, co chces pucit nahrat. Taky se k tobe deska dostala tak rok dva po vydani a dneska ji mas par mesicu pred release date;-) brut: Vyhledavat zajimavej deathcore? Ja pred par lety stahoval prvni dema/pokusy o ne od Molotov Solution, Oceano atd a jejich dnesni desky jsou horsi;-) Jen si posluz. Dobrou chut;-) http://community.livejournal.com/dmxcore/ http://xdcmx.blogspot.com/ http://totaldeathcore.blogspot.com/ http://www.xsotdx.blogspot.com/
brutusáček - 10.07.09 19:51:09
njn..nová doba, přístupnější studia, aparáty, všechno...co naděláš, nepopíram že deathcore zhasne ještě rychleji než metalcore, ale jak řikal kotek všude je tuna mrdek.... pro mě je určitě lepší vyhledávat nějakej zajímavej deathcore než poslouchat nářky všech death metalistů jak jsou poslední alba cryptopsy, suffocation mrdky :)
DR - 10.07.09 19:39:47
anna: Bingo!!! Od prvního dema k debutu to byla často trnitá cesta. Ale nemysli si, seznamy zajímavých nahrávek jsem si vedl už x lety, takže na infromační explozi bych to až tak neviděl...
annal - 10.07.09 19:35:14
jinak death metal:deathcore 20:0
annal - 10.07.09 19:30:45
Dneska jdes na sharing blog a tam jsou demace zacinajich mrdek. Driv se k tobe info o kapele muselo nejak dostat pres ziny/kamose. Alba vydavaly az zkusenejsi kapely po par demacich. Dneska decka hodej val na myspace a za chvili uz maj debut u Siege of Amida rec.
brutusáček - 10.07.09 19:13:16
a death přišel byl? se taky zpočátku odvodil ne? :) z hc mohu jmenovat třeba have heart kteří mě neskonale chytli... navíc hc chce hledat opravdu na jiné urovni než je...hatebreed, woj, sickovky......
DR - 10.07.09 19:11:25
nejde jen o death, ale i o thrash atd.
DR - 10.07.09 19:10:32
ještě mi není jasnej to srovnání s death metalem; ten už existuje přes 20 let a nejde ani o to, kolik v něm dobrejch a špatnejch kapel...o deathcoru za pár let ani neuslyšíš; jo a zdůrazňuju, že nejde o žádnou momentální nasranost, můžeš mi napsat, co má DC vlastního? vždyť je to totální propraná odvozenina!
kot - 10.07.09 19:03:05
nevim, pravda je ze +psçedni dobou mi torsku schazej novy zajimavy kapely, ale je to do znacny miry i tim ze nemam moc internetovyho pripojeni takze se tezko hleda. jinak v deathcoru konkretne mi to procento prijde v soucasnosti nizsi, ale to je jenom proto ze je to hype, ale xcasem bych rekl ze se to srovna
DR - 10.07.09 18:58:49
jasně, že klonovitejch mrdek je v každym žánru milion, ale procento dobrejch kapel v tom žánru se liší, ne? jinak vůbec nejsem takovej optimista, jak se zdá z tvýho příspěvku - v současnosti najít špičkovou metalovou (nebo hc) kapelu, je velkej problém; právě, že mi přijde, že to stádo roste a navyšuje svůj počet hlav....jestli si myslíš, že je to pořád stejný, tak v tom se rozhodně rozcházíme
brutusáček - 10.07.09 18:51:29
ámen
kot - 10.07.09 18:43:46
ja ti ondro neberu to co si tady rek, samotnymu se mi soucasnej deathcore hnusi a nijak ho branit nechci. Ale to mas vzdycky kdyz prijde nejaka vlna, a taky se vzdycky najdou lidi ktery se z tyhle vlny dokazou vyclenit. nemusis tady glorifikovat death metal, kde je chrochtacek na jedno brdo taky milion, jen proto ze v tom zanru jedes dlouho uz sis vybral ty lahudky a veci co te bavej a automaticky prehlizis ty miliony strejnejch klonovitejch mrdek, ktery sou na tom stejne jak soucasnej deathcore, akorat maj dlouhy vlasy, kozli brady a mikiny cannibal corpse. Ja sam nemam vuli se sopucasnym deathcorem prokousavat k tomu dobrymu protoze mam daleko urodnejsi policka kde se lip vyznam a nemam energii ani cas na to to vsechno prochazet. ale z tech par dobrejch co si pamatuju tak zubrowska, black rose burial, despised icon, war from a harlots mouth,... proste mi prijde ze je to spis o tom ze death poslouchas uz buhvijakou dobu a to zlo sis z nej vyfiltrolval, a ted beres deathcore jako neco specialne debilniho (i kdyz se shodneme ze to debilni je),coz ja si nemyslim. jezis podivej se okolo sebe kolik klise je v kazdym zanru okolo tebe. s novym zanrem prichazej novy klise, stejne tak to ma deathcore, a stejne tak existujou kapely ktery tyhle klise nezajimaj. proste mi prijde ze je to u tebe takopvy momentalni emocionalni nasrani. remiza nikdy, vedu dva nula
bizz - 10.07.09 18:06:09
dr, tak tos ale mel napsat uz predtim, my to pochopili, neboj, ale chytame te na picovinach jako ty nas :)
brutusáček - 10.07.09 17:45:37
:)))
DR - 10.07.09 17:44:04
brut nepochopil nic, crust pochopil vše (jinými slovy, čemu se dnes říká deathcore je za nula bodů)
brutusáček - 10.07.09 16:14:26
válka? ale vůbec :))
killer - 10.07.09 14:52:23
bzz: to sice pochybuju, ale kdyz to tak vidis... :-)))))
bizz - 10.07.09 14:35:58
ale to ne ni zabomysi valka, toje hluboce prinosna diskuze o dc :-D
killer - 10.07.09 13:35:10
aaaa koukam zase jedna zbytecna zabomysi valka:-)) ja osobne death - metalo - core a celou tu modni vlnu vcetne mody okolo toho taky nemusim (teda krom vyjimek), a co? Me se to treba nemusi libit a nekomu zase jo!!!! Dyt sme kurva lidi co maj (doufam) mozek a umej si rict ze kazdej ma nakej vkus.....
brutusáček - 10.07.09 11:58:11
však já ho taky tak pochopil, jen mi nasralo to tvrzení nazačátkuk, kdyby to takhle podal hned ok....navíc já, bizz i ondra máme radi animosity...a co myslíš jak chodí oblíkaní :))
gába - 10.07.09 11:27:54
trefa
CrusT - 10.07.09 11:19:18
já Ondru pochopil tak, že death + core, jak to dělali dřív třeba Illdi nebo Konkhra ano - v pořádku, ale deathcore jako uniformní stádo vousatých patkáčů s potetovanýma rukama ne....s tím se ztotožňuju
bizz - 10.07.09 01:24:42
brut válí!!!
brutusáček - 10.07.09 00:37:25
uplně totiž vidim jak tě serou tyhle kapely, jak tě nakrkli WFAM, kteří jsou u tebe mrdka a pak přijdeš a řekneš celej deathcore za nula...myslim si že je to z afektu a u tebe to nemá co dělat :)
brutusáček - 10.07.09 00:34:17
ondro: ! na remízu u kotka třeba i ano, ale u mě ne, to co jsi vyjmenoval (fetus, skinless) a jak říkáš že to "je kurva deathcore" podkopáváš tu hlášku co si řekl "celý deathcore za nula". Jasně příjít do diskuze a říct dneska je deathcore o ničem, vykrádačka všeho a všech napíču, tahle kapela nápíču ok tak to beru ale přijít a říct "celej deathcore je za nula" a pak tu vyjmenovávát kapely který sou hustý deathcore mi přijde divný. Mě šlo to že ty jsi soudnej člověk a říkat nějak celému stylu že je za nula nás posouvá na úroven 15letých, kdy každý o všem co se mu nelíbilo prohlašoval že je to mrdka...podle mého skromného názoru jsou dobré kapely všude.
bizz - 09.07.09 21:06:58
jj, Moone, to byl na tebe ;-) pekne nahradis Freda Krista, kdyz ta lama si honi deathcoreovy trika na BA :)))
lunarman - 09.07.09 21:01:34
TO bizz: ten příspěvek je určen pro mě? :D Ten Lunární Pavlík........ jakože napsat recku, nebo jak jsi to myslel? Metal mě vždycky přestane bavit na určité období, většinou tak maximálně dva týdny až měsíc a pak zase najdu nějakou lahůdku, co mě vrátí zpět ke ztraceným otěžím:)
DR - 09.07.09 20:14:03
První poločas: kotek-ondrajs 1:0; tak a teď ten druhej...trochu tu škatulkománii osvětlím. The Healing Process je samozřejmě vynikající deska. Dal jsem za 10, té další 7,5 a pokud to půjde takhle dál, tak novinka bude za 4 body. Ještě mňouk k tý desítce: mám dojem, že buď v recenzi nebo dole v diskuzi jsem zmiňoval, že "objektivně" bych dal za 9, ale nechal jsem se unýst a už to bylo (ten samej případ je Nile a Reflux) - tenhle pocit jsem měl při bodování a stále přetrvává. Toť toto. A teď k tomu deathcoru. Jestli jsi jenom slídil jako mjc myška a nepřečetl sis ten obsah, kde to uvádím na pravou míru. Zrovna death je na THP zastoupenej Suffocation (snad neexistuje kapela, která by tenhle žánr lépe symbolizovala) a hácéčko (nebo hc/metal, to máš fuck) pro změnu Hatebreed (pro ně platí to samý v jejich stylu), takže škatule je snad na místě. Když někdo vezme to nejlepší z daných žánrů, neředí to, přesto přijde s něčím vlastním (ksicht) a vlastně posléze něco nastartuje, myslím, že je uznání na místě. Jen tak mimochodem, deathcore pro mě znamenal subžánr, který vlastně spadal do death metalu. Co třeba starý Dying Fetus nebo Skinless, Konkhra nebo Illdisposed. Stáhni si od Illdisposed desku Submit (1995), TO JE KURVA DEATHCORE!!! Brutální, nasraný, pomalý, muzikantsky vytříbený album, kde (a to hlavně) se nikdo nebojí přijít s jasnou melodií, neuvěřitelnejma sólama atd. Brutality a jejich Screams of Anguish raději nechám spát. Tenkrát by to asi nikoho nenapadlo nazvat deathcorem, ale tu valivá síla riffových megatun tam musí slyšet i exhumovanej Mozart. Jenže v současnosti je taková škatulka skoro urážka. Co ti nyní povím, nesouvisí jenom s muzikou, ale je to s tím neodmyslitelně spjatý. Přítomnost vypadá následovně: kapely znějí stejně, mají stejná loga, stejný názvy písní a alb, dokonce snad i stejnej font, stejný barvy na obalu CD nebo na mikině, stejný hudební postupy (kila, řev, tupačky) a když se podíváš na fotku kapely, unifikace pronikla i do módy, tj. způsobu oblékání (mikiny), účesů (povinná patka) apod. (vousy, kostěnky). Kam se poděla originalita, touha se odlišovat? Nechci jmenovat konkrétní kapely, všechny mi splývají v jednu jednolitou kaši, ze který se nakonec pobleju. Název kapely zapomínám s opuštěním myspace profilu (může za unifikaci i on? nevím... spíš si to dělají lidé sami). Dřív mi přišlo, že kapely se chtěly víc odlišovat, pracovaly na svém profilu (a to i v jednom žánru - death metalu - kterej pro tebe Kotku znamená klepačky, blití a to je všechno; tím chci říct, že i blbej death je fantasticky rozrůzněnej: máš Švédsko, Nizozemí, Anglie, Florida, West Coast - kde tohle najdeš v deathcoru?), teď zní všechno stejně. Poslechnu si padesát kapel a připadá mi, že poslouchám stále tu samou. Jasně, zůstávají tady lídři v extrémní muzice, ale ti se tímhle (tzn. metalcorem či deathcorem) jenom inspirují a dokážou s tím po svém pracovat, ale jedou si ve vlastních kolejích. Teď budu hodně subjektivní a kontroverzně řeknu, že i ten blbej grunge (Soundgarden atd.) snad přispěl hudbě víc než tyhlo nepřemýšlící stádo death/metalcoristů. Oprav mě konkrétním příkladem, jestli se mýlím. Samozřejmě, že před 3,5 roky (při poslechu THP; btw až budu doma, musím si to zas poslechnout) jsem netušil, že se to takhle zvrhne. Už je to dost dlouhý a až nyní mi došlo, že by to bylo na samostatnej článek, možná by to bylo prospěšnější. Nebudu to po sobě číst, tudíž se dopředu omlouvám za chyby. Snad je teď vše jasné. Kotku, bude to takto aspoň na remízu???
bizz - 08.07.09 16:11:02
lunarni Pavliku, je to super, ted mi to uz jen neprolezlo hlavou :) napis to ;-) ja vubec to mam posledni dobou nak divne, co nehraju, tak me metal nak prestava bavit :-?
bizz - 08.07.09 14:22:26
ÁÁÁLLLEE!!!! Kot vááálíííí :-D jsem zvedav na Oovu defenzivu :-D
brutusáček - 08.07.09 13:55:09
přéééééésněěěě kotek, zatrkal, přééésně !!!!!!! nebo snad DI nejsou deatchore? ;-))))
kot - 08.07.09 13:45:35
http://marastjakcyp.com/new/?c=2&id=666 celej deathcore za nula bodu?
lunarman - 08.07.09 12:40:23
Anti: jdu na něj mrknout:)
lunarman - 08.07.09 12:39:48
to Bizz: mě to vzalo celkem dost, uvidíme po několika sjetí:)
lunarman - 08.07.09 12:38:34
A z jiného soudku... Co noví Augury? Páčí sa? Pro mě jednoznačně 9/10
antihumanoid - 08.07.09 12:13:10
lunarman: to forestovo video na bezpražcovej bass za 11/10
bizz - 08.07.09 12:06:36
me to moc nevzalo... dam tomu cas
lunarman - 08.07.09 11:58:42
A z jiného soudku... Co noví Augury? Páčí sa? Pro mě jednoznačně 9/10
brutusáček - 07.07.09 17:43:40
já už byl..a dvakrát ;-))
lemmy - 07.07.09 17:39:37
kd o tuhle debatu pochopí, může rovnou do šéfovi ložnice :-)
bizz - 07.07.09 15:55:35
a nic jako, hod sem teda do lajny za kilco ;-)
CrusT - 07.07.09 15:52:23
neasi, tak si tu jedu svoji lajnu a co jako? :-)
bizz - 07.07.09 15:49:13
lunarman: jj, ja souhlasim s tebou, taky bych dal prumernejch 5 CrusT, tys picu slysel Animosity a mluvis tu o dc obecne, my uz jsme ale byli u konkretniho prikladu neasi
brutusáček - 07.07.09 15:18:47
*mňau *bez "maj" :)
brutusáček - 07.07.09 15:15:04
tyvoe ty mnakačkový deathcory..to pro mě neni deathcore :) animosity maj jsou deathcore stejně jako wfam :)
CrusT - 07.07.09 15:06:47
jaka pica, annal voe! ale ma pravdu, me na tom deathcoru prijde uplne nejteplejsi to, jak to vzdycky strasne drsne rozjedou kvapikem a pak zase na chvili ty zaseky a frontman do micu porad krici jak dement az je z toho rudej v ksichte, normalne bych takovy lidi vzdycky pretah po kebuli baseballkou, co rves ty pico!
lunarman - 07.07.09 15:05:23
to Bizz: ty si nedáš pokoj s thrashingem a deathem v tech balení :D:D
lunarman - 07.07.09 15:04:11
Tak noví Suicide Silence mě velice nemile překvapili. Asi bych našel více pozitivních míst než kolega recenzent, ale jinak naprosto s jeho pohledem souhlasím. Už při prvních dvou posleších jsem se musel bránit tomu, abych někde neodešel, nebo abych nezačal dělat něco jiného. The Cleansing pecka, tohle je dle mého názoru tak za 5, více ne.
bizz - 07.07.09 14:54:35
si pica, tech thrashing death, woe!!! :) vlastne bez smajlika!
annal - 07.07.09 14:50:29
brut: Nejdriv tam daj zasekavacky, ktery jsou trochu do meshu. Vetsinou nic extra, ale to se jeste da. Potom to vystridaj ty teplousky kvapiky s prisernym zpevem a pak uz to vetsinou vypinam...
brutusáček - 07.07.09 13:55:25
teplý hevikaření patří do deathcoru?
annal - 07.07.09 13:45:56
U Animosity sice chybi teply hevikareni a trapny jecaky ale do deathcoru by se soupnout dali...
brutusáček - 07.07.09 12:34:51
tsssssss
bizz - 07.07.09 08:36:46
a ja ne, i kdyz je to v tom slyset :)
brutusáček - 06.07.09 21:35:47
:)))) já si myslim že to deathcore je
DR - 06.07.09 20:19:38
animosity na animal nejsou deathcore, za tím si stojím ;-) (i bizz, že?); poslechni si tu deku předtím (empires)
antihumanoid - 06.07.09 20:16:09
bros: teď jsi na to nejspíš kápl, khámo. ptal ses přímo Mitche? Ještě bych rád živě Whitechapel abych si ten žebříček mohl urovnat.
brutusáček - 06.07.09 18:20:54
DR 29|06|09 [00:22] celej deathcore za nula bodů //// i animosity?? a odpověd založenou na to že to dělaj tak nějak jinak a že to vlastně už moc deathcore neni neberu protože to deathcore je :)
bros - 06.07.09 12:37:53
na desce exhale, živě inhale;-)
antihumanoid - 05.07.09 19:31:07
droplé je to těžce a exhale? těžko
bros - 04.07.09 19:13:12
lemmy: jo jo, jaks mě na to teď upozornil, zjistil jsem že máš pravdu, dám na to bacha
lemmy - 01.07.09 16:26:41
hrozně moc anglicismů v recenzi, dával bych na to větší pozor, jinak díkyčau :-)
bizz - 30.06.09 14:15:51
ale ty kokot, ja su kokot ;-))))
bros - 30.06.09 13:55:35
bizz: core, ne?:)
brutusáček - 30.06.09 12:49:57
no já si dal po dlouhé době "kotel" na NIN ..respektive spíše odrážel útoky
killer - 30.06.09 12:36:13
brut: jo souhlas, jen to nejni nic pro me, preci jen v kotlich sem uz stravil hodne casu.... starnu:-))
brutusáček - 30.06.09 12:30:34
tak proti gustu jestli někdo chce běhat v pitu nebo wall why not :)
bizz - 30.06.09 12:24:04
bros: tak ted jsem asi zmaten, a co jeste SS jsou? :)
killer - 30.06.09 12:11:48
bzzz: nooo to ty hovne by mohla bejt slusna napoveda pro tebe:-)
bros - 30.06.09 11:25:46
no vidíš, ale SS nejsou jenom metal:)
bizz - 30.06.09 11:25:15
kill: pico, vlastne ne pico, ty hovne, nebudu ti napovidat prece, a kam bys ho jeste strkal? :D gab357: to vis, my jsme vesely, ale hluboky a vlhky kopy z Malych domu a velkych sefu :-D
gába - 30.06.09 11:13:47
hosi s vami se tu clovek nasmeje :-DDD
killer - 30.06.09 10:54:43
wall of death a moshpit sem nikdy nedelal a delat nebudu, dle meho patri k metalu toceni hlavou, hrani na pseudo kejtru a hrozeni parohacem:-))))))))) Asi sem uz z moc stary skoly.-)))) bzzz: strc mi ho do (_*_) .... i kdyby to nikdo nenakazoval, tak ho tam strcim:-)))))))))))))))
bizz - 30.06.09 09:53:16
:d neasi, ty ovčáku ;-)
gába - 30.06.09 09:14:16
jenze to je uplne jiny sport bizzi :-D
bizz - 30.06.09 08:56:08
jasne, a kdyz ti manzelka rekne, strc mi ho do (_*_), tak se ti taky rozhodne nechce, protoze to je na povel? ;-)
gába - 30.06.09 08:25:16
kdyz uz jdu do kotle trochu si zajuchat tak se mi rozhodne nechce behat s nekym dokola jak stadecko ovecek nebo se rozdelovat do skupinek a na povel se proti nekomu rozbehnout jen proto ze je to zrovna strasne in
bizz - 29.06.09 23:46:25
ja to pocestuju, jj ;-)
bros - 29.06.09 23:29:04
pattern a riff se už užívá jako patern a rif?
CrusT - 29.06.09 22:08:35
nedávno jsem byl v metru svědkem diskuse skupinky teenage metalheads o tom, kterak dávali wall of death na koncertu Cradle (už to mě překvapilo): "no to se prostě rozeběhneš proti tý druhý skupině a *plesk rukama* tradááá..." překvapilo mě to jejich mladický nadšení to do někoho z rozeběhu napálit...
DR - 29.06.09 18:46:13
bizz: já radši ty hopsačky nebo high pressure tlačenice, jen počkej
bizz - 29.06.09 18:38:12
:-D ty si vul, protoze to uz by nebyl joging, ale deathjoking ;-) jj, behal, naposled s Medou (a sem tam i s par dalsima) na Chmelnici na Bed Sores :))
DR - 29.06.09 18:33:23
hele, a běhals někdy kolem dokola? (když jsme u toho) z vejšky to vypadá gut, ale stejně je to kokotina ;-) běhat dokola....proč neběhaj radši v parku
bizz - 29.06.09 17:44:48
nj, to jste vy, co od vseho ocekavate hudebni prinos :) tady je prinos moshpit a wall of death ;o))
DR - 29.06.09 17:40:50
v tom případě se vracím k mému prvnímu příspěvku ;-))
brutusáček - 29.06.09 16:53:31
plasmarifle už pro mě neni deathcore...nebo aspon to epko před debutem... death?
bros - 29.06.09 15:20:07
bizz: No narážka na ID to je, ale jen velmi letmo, nic hlubokýho:) DR: Abych řekl pravdu, neznám to, ale deathcore se poslední dobou říká všemu...:)
DR - 29.06.09 15:08:09
bros: samozřejmě to hrotím do červenejch světýlek ;-)) hele, hrajou plasmarifle deathcore?
bizz - 29.06.09 14:44:14
vzhledem ke kanadske scene ale hlubsi smysl mohla mit ;-) prihoriva...?
bros - 29.06.09 14:32:12
DR: ale ale, tohle snad nemusíš...;-) bizz: Dobrá otázka, úmyslně zvolená číslovka to je, ale hlubší smysl nemá:)
gába - 29.06.09 08:58:02
to dr: přesně
bizz - 29.06.09 00:26:13
a premyslim taky, proc tak plechovej virbl tady, ten me sral na Suffo ;-)
bizz - 29.06.09 00:25:03
jako uplne spatny to neni, slysel jsem uz i mnohem horsi, ale na vic nez prumer = u me 5 by si to nesahlo. Lifted a …and Then She Bledasi best songy, i kdyz je pravda, ze tady si je muzes tuipovat hazenim kostky :) ale jinak prisnej Bros! ;-) nicmene Brosi, tech 357 hromad lepsich...to je umyslne volena cislovka? ;-)
DR - 29.06.09 00:22:10
celej deathcore za nula bodů
brutáček - 29.06.09 00:06:06
přísný jen co je pravda, ale vzhledem ke "konkurenci" zřejmě zasloužené.....nakonec ti carnifex místo SS na brutalu bude dobrá volba

Zkus tohle