Autor: 30 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť

UNHEALTHY DREAMS - Vatican Armaggedon

• Label: neuvedeno, 1970
  • Žánr:

Ano! Super! Konečně si můžu poslechnout další symfonický black! Jak říká trojctihodný Ace Ventura, v každé hře se najde pitomec čili trouba. A myslím že v téhle hře na recenzování jsem to já. Jak je jinak možné, že jsem pořád nepřišel na chuť všem těm “geniálním” klonům Cradle of Filth, satanovým miláčkům ohrávajícím Dimmu Borgir a antikřesťanským filosofům xeroxujícím tvorbu Gloomy Grim?
Nechci házet pod stůl celý žánr. Přiznám klidně, že sem tam se mi něco z klávesového blacku i líbí, zatím to byla dvě alba..ale ta čísla jdou nahoru!
Chyba určitě musí být na mém přijímači. Vždyť tolik lidí v takových kapelách našlo svůj smysl života. Pro tolik lidí je to jediná cesta a pravda. Jen já jsem stále zaslepený a pořád v tom slyším jen jeden idiotský riff a blboučké klávesy. Je třeba obrátit kritiku do sebe. To já jsem špatný kritik, ničemu nerozumím, oni jsou vynikající. Umí super hrát, jen já to neslyším. Jejich sborové zpěvy jsou profesionální, ale já jakobych slyšel mňoukat kočku, kterou někdo tahá za ocas. Ty hluboké a čisté vokály – nejsou nádherné? Určitě jsou, ale já a má vadná mysl mi brání to pochopit. No nejsem to kus debila, když se mi nelíbí ani takové krásné verše jako Sacrifice of Christ, burnig cross, dokola desetkrát? Vichr zkázy z norska se svými ostrými sekerami udeřil! Grandiózní dílo, které zašlape Vatikán pod kytky! A jen já díky své omezenosti považuju smymfonickej black za nemoc.
A nebo je to naopak, já jsem normální a tohle CD je jen další klišé. Pro ty, co tenhle žánr milují je to asi to pravé hravé potěšení, s ohledem na ně dávám trojku.

Unhealthy Dreams