Autor: 80 Uživatelé: 85 Tvé hodnocení: hodnoť
Zack a Miri točí porno > Zack and Miri Make a Porno -

Zack a Miri točí porno > Zack and Miri Make a Porno

Dva roky po perfektním pokračování Clerks se na filmová plátna vrátil scénárista a režisér Kevin Smith. O Clerks a Clerks 2 se nebudeme rozepisovat, ale vězte, že pokud (nejen) tyto filmy neznáte,

review_1166_px2

přicházíte o mnohé. Protože, ačkoli Zack a Miri točí porno si užijete více, budete mít úvod do Smithova světa za sebou.
Zack (Seth Rogen) a Miri (Elizabeth Banks) jsou přátelé od základní školy a mají problém. Nejen kvůli Zackovým nákupům nezbytných erotických pomůcek nemají na nájem. Na srazu střední školy zjistí, že přítel školního idolu (Brandon Routh) vydělává slušné peníze jako pornoherec. Natočení porno filmu je podle Zacka nejjednodušším způsobem, jak zaplatit dluhy. Ačkoli Miri se nápad natočit film Star Whores moc nezdá, nakonec souhlasí. Během natáčení se zajímavými herci v sobě Zack a Miri naleznou vzájemné city, které jim sex před kamerou a dokončení filmu zkomplikují.
Kevin Smith vypráví příběhy o těch nejobyčejnějších lidech, kteří dělají obyčejnou práci a vedou obyčejné řeči o filmech, hudbě, sexu a dalších

review_1166_px3

aktivitách. A dělá to neobyčejně zábavně, lehce nekorektně a neodolatelně roztomile. V době filmů o superhrdinech a špičkových agentech nám připomíná, že i příběh prodavače kávy nebo hamburgerů stojí za to, když se dobře odvypráví. V jeho světě se nemusíte snažit někam to dotáhnout jen proto, že se to očekává, a klidně můžete celé hodiny koukat na Hvězdné války a po každé epizodě si zahulit. A nemusíte se za to stydět. Charaktery nového příběhu na postavy z Clerks 2 navazují, nicméně příběh je klasičtější love story.
Ale žádný strach, je to velmi smithovská love story. Je protkaná kulturními odkazy (McGyver, MacDonald’s a jiní Mekové), nechybí v ní dobré fóry, trapné

review_1166_px4

fóry ani obligání nechutná scéna. Hlavní ženská postava je opět napsána jako přirozená, milá a (nejen) vnitřní krásu vyzařující slečna a Elizabeth Banks (stejně jako Rosario Dawson v Clerks 2) tyto rysy svým výkonem jen podtrhuje. Seth Rogen naprosto v rámci škatulky přisprostlého flákače, která ho zjevně baví a vůbec mu nevadí, fuckuje o sto šest (místy o sto sedm) a kdo by to do něj řekl, vede si skvěle i v milostné scéně. Ve vedlejších rolích uvidíme jednu skutečnou porno hvězdu, ale především několik starých známých. Především jednoho z mužů za pultem (Jeff Anderson) a legendárního Jaye (Jason

review_1166_px1

Mewes /px 3/). A jak už to u vedlejších postav bývá, musí občas nerozhodné hlavní hrdiny trochu popostrčit a ukázat jim cestu. Mlčenlivý Bob zůstal tentokrát jen za kamerou.
Co říci na závěr? Snad jen… „Let’s fuck!“