Autor: 90 Uživatelé: 90 Tvé hodnocení: hodnoť
Unexpected Awakening of Impassive Mass

INTERVALLE BIZZARE - Unexpected Awakening of Impassive Mass

Jestli někomu z vás nic neříká jméno této kapely, tak se asi nezajímáte o nejbrutálnější hudební žánry našich krajů. A pokavaď zajímáte a neznáte, tak byste si rozhodně neměli nechat ujít tento kotouč, který bude již brzy k dostání jako split s americkými MALIGNANCY [brutální death metal se členy MORTICIAN... tuhle reklamu si Shindy zaplatíš..:)], jen co dodají svou část. Obrovským přínosem pro IB bylo včlenění šroubováka Franty Šeráka [ex-GARBAGE DISPOSAL] - tu druhou kytaru pražský ex-kvartet potřeboval jako sůl, co si budeme nalhávat. Nyní doufám, že někteří jedinci je již nebudou označovat za chaos nebo grind core, jak jsem již parkrát slyšel...

Cha, a tímto se tedy dostávám ke krabicování... Jeden pán z VUVR je označil jako SUFFOkids. To je docela slušné a výstižné přirovnání. Hudba IB je na velmi technické úrovni, zároveň je maximálně brutální a čitelná, čemuž dopomohl kvalitní [opravdu!] zvuk studia Shark [zapomeňte na Brutal Assaulťácké kompilační CD, nyní je nahrávka přemíchána a remasterována]. Já sám si IB označil jako brutal techno death.

První Abortion by Muriatic Acid je hitovka jak sviňa. Střapák [Tom S] grčí jak prase - asi 1000 hlasových poloh - přesto je mu po celou dobu rozumět!, Jirka šije jak kulomet [bicí mají trigrovaný virbl a kopák, což zní hovadsky dobře!], kytary si brouzdají po hmatnících jak na výletu s panem Broučkem. Dvojka Disfigurement Sculpture je hitovka snad ještě vetší [nejposlednější produkt IB]. Tato skladba není tak rychlá a zběsilá jako ostatní - asi by nejvíce zasloužila nálepku US brutal. Střapák vytahuje z paty další chrchle a další polohy [fakt nechápu], Jirka prozměnu vyndal šicí stroj [taky trýzní čtyřstrunku - kytaru - v AHUMADO GRANUJO] a přichází Frantovo sólo. No schválně, jestli někomu připomene pana Azagthotha, tak mi dejte schválně vědět! Raped Serenity je zase jízda jak hovado. Změny temp neberou konce a máme možnost slyšet Ládisovu bassičku, která konečně dostává více prostoru. Podobně jako v předchozích tomu je i ve čtyřce Incomprehensible Monumets, ta je ukončena delším sólem Frantovým.. Jako bonus (?) je pod číslem pět cover BRUTAL TRUTH [na promu z roku předchozího byl TERRORIZER, jen tak pro informaci].

Abych to shrnul. Lyrická složka není žádnej klasickej bloody vomit gore Abro :D Celkově by mohla být o trošku více slyšet basa, ale to je asi jediná kosmetičtější vadička. Jsem opravdu velmi zvědav s čím IB přijdou po tomto matroši, jelikož Tom F (kytara) má k sobě velmi zdatného tvořícího sekundanta - doufejme!