Autor: 0 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
bootleg - live in Paris 03/01/2004

SOILWORK - bootleg - live in Paris 03/01/2004

• Label: neuvedeno, 1970
  • Žánr:

V posledních dnech jsem obdržel velmi zajímavou várku audio bootlegů a nedá mi, než se s vámi o dojmy z těchto záznamů podělit. Jako první jsem se rozhodl věnovat březnovému koncertu Soilwork, kteří vyjeli na své (!!!) první headliner tour.
Jako náhradu za svého letitého bubeníka Henryho si kluci vybrali tlučmistra ze Scarve - Dirka Verbeurena. Bál jsem se, že Rantovy party jen tak někdo nezahraje, ale mýlil jsem se. Dokonce bych řekl, že Dirk je v mnoha ohledech lepší živý bubeník. Některé skladby jako např. As We Speak hrál Henry podstatně rychleji, než je tomu na studiových nahrávkách, zatímco nováček se drží stejných temp, které jsou dány.
Samotný koncert po nezbytném intru otvírá titulní masáž z poslední studiovky Figure Number Five. Zvuk je hodně povedený, takže mi neuniká žádný nástroj ani moment z vystoupení. Hned ze začátku je jasná převeliká energie a nasazení, kluci hrají jako utržení ze řetězu a takřka bez chyby. Následuje koncertní tutovka Like the Avenger Stalker a po ní taktéž pódiově léty prověřená Millionflame. Po ní se kluci na chvilku zabaví motivem ze seriálu Akta X, aby plynule přešli do The Flameout z předposlední, veleúspěšné řadovky Natural Born Chaos. Tady si po prvé všimnete výborně zvládlých čistých vokálů, které mají na svědomí (jak vím z jiného video bootlegu :o)) oba kytaristé. Oproti minulým bootlegům mám však dojem, že chlapci navštěvovali hodiny zpěvu, protože jejich výkon se zlepšil o 1000000%. To stejné platí i o následující Overload, ve které jsou doprovodné vokály až moc čisté :o). Kapela šlape fantasticky a ani na chvíli nedá fans oddechnout. The Chainheart Machine je nářez jako hovadooooooooooo, nástup je smrtící a opět se ukazuje výborná práce nového bijce. Rejection Role a As We Speak je dvojice jasných hitů, což všichni víme a taktéž publikum to dává jasně najevo. The Bringer je snad naprostý vrchol koncertu, po třičtvrtě hodině kapela šlape pořád jako o život a na 100%!!! Skvělé je zařazení Sadistic Lullabye z první řadovky, tady zahraná snad ještě v rychlejším tempu než jak ji známe. Těžká jízda!!! Závěr pak patří trojici skladeb Follow the Hollow, Bastard Chain a Distortion Sleep, z nichž hlavně posledně jmenovaná je zahraná s patřičným nadhledem a lehkostí.
Nezbývá než doufat, že Soilwork zavítají co nejdříve i k nám do ČR a budeme si tak moci vychutnat jejich strhující vystoupení na vlastní oči i uši.

16 / 66:45

Soilwork