HEAVING EARTH - Visions of the Vultures

recenze
Filipismo
Hodnocení:
7

Jaká to radost, že držím v ruce právě Heaving Earth. Upřímně, v poslední době jsem nebyl na nikoho z české scény tak zvědav, jako právě na tuhle partu. Ač jde pouze o třískladbové promo, i tak se dá usuzovat z jeho náplně stav věcí příštích.
Pražská kapela, sestavená z lidí z už tak ostřílených spolků (Uprise, Intervalle Bizzare) se vrhla na tu nejtvrdší vlnu death metalu a udělala dobře. Herní

review_1138_px2

praxe a hodiny na pódiích totiž zaručila Heaving Earth výbornou startovní pozici do závodů s tuzemskou špičkou této odnože. Tak tedy nezbývá nic jiného, než se postavit čelem proti (obrazně myšleno-jinak tuším, že taková nevraživost zde nevládne) všem a jít s kůží přímo na trh.
Trojice skladeb na promu Vision of the Vultures předznamenává první regulérní full-lenght. Ten by se měl nahrávat tento rok a proto ve Francii vydané CD slibuje již konkrétní tahy kapely. A hned v úvodní Fundamental Decomposition je jasné, odkud to na vás bude foukat. Nekompromisní, Střapovým vokálem ozdobený death metal. A hned na začátek také (bohužel) výtka ohledně zvuku celé záležitosti. Až se mi nechce uvěřit, že takovou hlukovou „stěnu“ mají všechny kopie…velká škoda! Protože právě v první věci je spousta vychytávek, sól a přechodů, kde by se vážně dalo chválit až habaděj. Nedá. Navíc s přibývajícím časem se situace nejen opakuje, ale dokonce se horší. Naštěstí je zde bandzone.cz/heavingearth, kde je možné vše slyšet v přijatelné kvalitě.
Tak tedy vyndám CD z přehrávače a pokračuji na internetu. Zaplať pánbůh, tady už je obsah tak, jak má být. Jednoznačně vrcholem je zmiňovaná Fundamental Decomposition, kde se hoši snaží naladit na vlnu současných part typu Hour Of Penance například. Jen ve volnějším tempu podotýkám. Toť můj, subjektivní pocit z jejich muziky. V Čechách to bude určitě na horní hranici, o tom nepochybuji. Venku už to bude těžší, ale o tom by mohli vyprávět mnozí.

review_1138_px3

Každopádně Heaving Earth drží nad vodou jisté výkony Jürgena na bicí a (dle mého) velmi dobrý vokál. Kytaristé si jedou svůj standard, žádné nadpozemské věci tady ovšem neuslyšíme. Na debut to ale vypadá jako slibně se rozvíjející mašina, která pomalu, ale jistě nabírá dech. Je pouze na nich, kolik toho a hlavně jak dokáží prodat.
Ve srovnání (a tomu se neubráním) s konkurencí však zatím řadím Pražáky někam pod stupně vítězů. Pevné místo si svým novým materiálem pojistili Despise a to samé lze očekávat od páně Šimečka. Ve finále ale není třeba jančit, stále nedržím v ruce oficiální nosič. Tahle ochutnávka prostě něco naznačuje…a já pevně věřím, že to NĚCO bude ještě o hodně větší mazec!

Vložit komentář

LEON - 03.10.10 11:11:29
....tak to snad bylo jasné předem,že to bude parádní nahrávka a jedna z nej desek českého DM !!!!!!!!
doom - 02.10.10 20:18:44
Tak teda ten nový album je masaker totálka dovi dopo, určite jeden z naj albumov roka. Bodaj by dakedy došli aj do BB.
doom - 02.10.10 20:05:07
Tak teda ten nový album je masaker totálka dovi dopo, určite jeden z naj albumov roka. Bodaj by dakedy došli aj do BB.
bruth - 30.09.10 10:10:58
cd superr
Sud - 29.09.10 01:22:44
jasna vec
pf - 27.09.10 17:01:03
sude, beru it y defeated sanity, 240- tě poprosím
pf - 27.09.10 16:57:38
brute: ve st si zavoláme, my taky pojedem někdy o šestý. tak se zkoordinujem
stana - 27.09.10 15:29:57
tak mi ho napiš na lastku dík
Sud - 27.09.10 13:49:51
v tom pade bacha, zmenil sem tel. cislo, novy najdete na fb
bruth - 27.09.10 10:00:46
tenhle týden mam volno jenom středa hákuju počítam že se cca 18 hod připojim na masaryčce
gába - 27.09.10 09:33:12
jasan, ve stredu budu
bizz - 27.09.10 02:15:17
pridam se neasi. ne uz takhle, ale naberu vas nekde ;-)
Sud - 27.09.10 01:39:13
jinak od 15.30 jdem s Tomasem (byli sme spolu na OEF) a Sudovou na pívo, kdyby nekdo
bizz - 27.09.10 01:34:35
budes taky ve stredu, Gabo? zajistim obema..
gába - 26.09.10 19:42:05
taktez se hlasim, dekuji :-)
Sud - 26.09.10 17:07:46
napodobne. bizzi moh' bys prosim dat nekomu z kapely kdo pujde na CC a Psycroptic, at mi tam vezme CD?
$$ - 25.09.10 17:17:42
ja si ji samozrejme koupim, ale nechce se mi cekat, stejne jako Destroying Divinity, ktery uz teda mam
Filipismo - 25.09.10 15:09:31
Já byl tedy v Plzni a tam BD absolutně SUPER!!! Celkově parádní sestava a výborné výkony všech zúčastněných. Ale chápu, že v době metalcore mohou BD někoho urazit...:-)))))))
Adamos - 25.09.10 15:05:14
koncert super, po dlouhý době jsem slyšel Mentály s celkem dobrým zvukem Celkem mě pobavila hláška při BD, když tam na ně nějakej člověk hlásil, že je 21. století :-). $$: CD mám, a nikam ho uploadovat nebudu :-)
pf - 25.09.10 13:40:03
za kilo si ji muzes koupit snad i ty
pf - 25.09.10 13:39:46
ano/ne
$$ - 25.09.10 12:20:27
tkaze urcite vsichni mate desku a date ji do sosy, ze?
pf - 25.09.10 12:04:46
super to bylo
kot - 25.09.10 08:49:02
super, ale bohuzel sem po 25 minutach musel odejit na vlak
bizz - 25.09.10 07:08:00
tak jaky? uz jsem doma z vyletu :)
bruth - 24.09.10 20:42:45
kurva kurva kurva....
pf - 24.09.10 15:55:58
yep
Adamos - 24.09.10 15:10:20
jdete dneska někdo na znesvěcení debut alba? :-)
...:::i:::... - 31.03.09 17:11:11
jeste se musim vylit k ty diskuzi vys - nejak jsem poradneji zaslechnul to despajsovsky promo a jako fakt kvalitativni skok...takze jak jsem si vys fakoval musim vzit zpet a supermeconception taky cooool..
...:::i:::... - 27.03.09 07:54:01
sype se to rozhodne luxusne!!!!:)
Satan.rap - 27.03.09 01:24:14
vubec ne doslo nam to pak kazdopadne pridana hodnota nas plagiatoru:-))))
kot - 26.03.09 22:27:36
mimochodem, nazev heaving earth vybranej proto ze ma stejny inicialy jak hate eternal?
Satan.rap - 26.03.09 22:12:57
Satan.rap - 28.02.09 14:16:03
zcela uprimne corpsegrinder je jinej frajer:-)))) mimochodem promin mluvim stale o IB techniky hlasu, co sedeli do IB nesedi do HE tak to vidim...cimz netvrdim, ze deska nebude napaditejsi z me strany spis jen mene je nekdy vice:-)
annal - 28.02.09 12:59:55
St.Rap: Corpsegrinder ma taky husty prechody a u Cannibal Corpse nikdo neresi, jestli se to hodi do klasickyho DM...
Satan.rap - 28.02.09 12:34:52
na zbesilosti ve vokalni podobe zapomen rozhodne to nechci hnat do IB myslim, ze Possessed od nas cekat nemusis.
annal - 28.02.09 11:45:12
Ja bych mel malou vytku ke zpevu, pac u Strapa sem byl zvyklej na zbesilejsi vokalni exhibici... Za posledni rok se objevilo par kapel, ktery to zkurvily prave tim, ze chtely bejt "old-school" a zbytecne se krotily. Uprimne doufam, ze to H.E. neposerou...
brutusáček - 16.02.09 07:36:30
s bažantem u postele...
lemmy - 16.02.09 00:24:28
no tak to je zabitý úplně, páč do roku 2026 sem v keplu
bizz - 15.02.09 22:51:01
autorska? tak jen GT ;)
lemmy - 15.02.09 22:34:08
zajímá mě jen autorská tvorba, druhej pavel taky dělal v mezičase muziku neasi
bizz - 15.02.09 22:13:52
lemmy, kdyby se o me aktivity Lemmik zajimal, tak by vedel, ze posledni cd, na kterym jsem, jsou GT 2006 a loni bigbeat prece ;) HE, ac nemuzeme mluvit o revoluci samozrejme, protoze kluci to nejak (konkretne) chtej, a tak to taky delaj, tak ale jinak totalni spokojenost neasi! Irdzi, SerakSeppUsacek-projekt se mnou? neblbni, az to uslysis-ty sypacky, tempa, rifaz..., tak uz ted jsem rozsypanej a ty se poseres! :))))
ABRO666 - 15.02.09 07:31:42
Na HE sem cekal jak svin a vyplatilo se. V CR moc peklarskejch DM kapel neni, takze musim souhlasit se strapovo prvnim prispevkem, HE nehraje zadnej hopsa hejsa nagelovanej metal rap:-) BTW, chlapci jen tak dal, at se prasi za kocarem!!!! 666
lemmy - 14.02.09 22:36:30
fuu, to máme ještě před sebou 11 let čekání na bizzovo nový cédo
...:::i:::... - 14.02.09 17:00:28
mc.satan: jupiii ... He nezklamal ale je jinde a Ib byli IB:)
...:::i:::... - 14.02.09 16:59:00
predpokladam ceskej klon cynic:)
brutusáček - 14.02.09 16:45:31
mr. Pavlík pár let zamedituje a pak přijde s nahrávkou :)
Satan.rap - 14.02.09 16:29:57
no reknu to takhle pokud mel nekdo rad IB a Heaving Earth ho zklamal urco ho tohle zahraje u srdicka vic..neni to tosamy, ale nepodobny to neni
...:::i:::... - 14.02.09 16:11:39
pan jurgen,franta a seep?wlehustej lajn ap ale cosi jsem o tom slysel a necem od toho moc interval ale spis internalsuffering-ale mozna jsem to jenom blbe pochopil:) ...a co treba bicmen jsmenem biZZ?porad ve zkusebne ale zadnej produkt?
bizz - 14.02.09 15:25:23
I ten je na to,pres jeho kvality,kratkej,ackoli to sam vytvarel :-) GT urco prekvapej,Risa a Jaryn valej! ;-)
Cz Skiin - 14.02.09 12:54:49
No jestlis měl rád Interval, tak tě ten matroš slušně rozkope. Škoda, že to nikdy nebude hrát, nadruhou stranu je tu jenom jeden bicmen co by se o to moh pokusit a toho zrovna moc pučovat nechcem:-)
...:::i:::... - 13.02.09 18:58:58
mc: jsem zvedaf:)
Satan.rap - 13.02.09 18:44:34
...:::i:::...: no praveze stary to je, ale vcera dodelali kluci nejaky intra tak to pujde ven...mo se tesim dost lidi otevre hubu myslim
...:::i:::... - 13.02.09 18:42:25
mc: jeste ke GT - treba me mile prekvapi:)
...:::i:::... - 13.02.09 18:39:29
mc.satan: me to jako death prijde i kdyz takovej ... taky jsem zvedavej co z toho nakonec vyleze:) ... a ta pokojova kapela uz je docela stara zalezitost ne?bo je to porad aktualni?
Satan.rap - 13.02.09 18:32:44
annal: jj to je moc peknej matros ...:::i:::... : no tahle kapela mela zkusebnu spis o Franty v pokoji:-))) ty s nama ve zkusebne je Franta s Radimem Dvorakem no jako podle me pokud se to hne tak to bude super muzika..ale death metal to zrovna neni.
...:::i:::... - 13.02.09 18:23:22
Satan.rap: myslis ty typky co maji s vama zkusebnu?:)...uz jsem slysel no:)
annal - 13.02.09 18:16:31
StRap: Myslis Seppa s (pri)Serakem?
Satan.rap - 13.02.09 18:00:25
...:::i:::...: no tak ja mam na desky GT stejnej nazor ovsem ja od nich ted cekam docela hodne clovece..nevim Depise jde hudebne jinak, ale Imperialci maji mit nahrany ted dva songy tak moc tesim...a jo je tu jeden projekt, co ti mozna vyrazi dech:-))) dej tomu par tydnu a uslysis sam.
...:::i:::... - 13.02.09 17:53:18
tak ted sjizdim self a trosku me to zklamalo zvukove tot vse ale zpevy, napady, bici .... stejne mi to pripada o par trid dal nez arogance...nepomohla by ani hromada drog ... proste ne a proto od Gt nejak nic moc necekam...
...:::i:::... - 13.02.09 17:49:54
annal: jo tak garbage Disposal samozrejme ale to je jeste trosku starsi ...se mi libily i ty veci s automatem ...to bylo takovy zle-industrialni:) a u mentalu bylo cool s kulickou jeste to splitko s Malignantnima Tumulinama - svyho casu jsem z toho straslive uchcaval (nechtejte vedet jak to vypadalo)...jako spis jsem chtel rict ze driv to vypadalo slibneji a HE jsou top i diky tomu ze proste skoro neexistuje konkurence...nebo existuji nejaky novy cesky veci co by se tomu priblizovaly?
annal - 13.02.09 14:23:03
Uff, u CZ topu sem zapomnel na Imperial Foeticide... ...:::i:::... Zkus si poslechnout SelfRealization a novejsi GT tesne po sobe. U me to pomohlo;-)
Satan.rap - 13.02.09 13:27:58
annal: jj vim, co myslis, ale ja si myslim, ze to pujde trosku ke korenum kapely, ale zase ne uplne...nechme se prekvapit ja jim verim
annal - 13.02.09 13:11:54
StRAp: Hele v mentaly bych rad doufal, ale Psycho... melo prece jen svy mouchy... A i kdyz je vychytaj, tak pri dnesni deathcore vlne uz spojeni deathgrindu s Korn a Fear Factory nebude extra originalni...
bizz - 13.02.09 12:50:06
pekne zas slyset o techhle partach ;-) Souless Realiaty uf!
Satan.rap - 13.02.09 12:28:55
No myslim, ze od mentalu se mozna pekny nakladacky jeste dockate...doufam. slysel jsem ve zkusebne new vecicky a nemuzu nez nechvalit..AC a GD nekomentuji pro me nej kult!
annal - 13.02.09 03:34:18
Jojo, u me nej CZ veci: Interval buzici, Union Carbide od Garbitch Disposal, Ball Spouter a Agony Conscience
...:::i:::... - 13.02.09 02:48:29
GT byvavali absolutni top (nejen cz)pri selfrealization ale to uz nejakej rok bude...Despis nevim-moc ty melodie nechapu-resp spis neposloucham dedmedl kvuli melodice...tzn HE u me relativne cz vedou:) ... nejlip bylo kdyz lezly ven veci jako selfrealization,vsechno od inter-biZZaru,mala morska vila a ball spouterik,vuvr...to byly pekla!!:)
CrusT - 11.02.09 21:38:30
ve Fundamental Decomposition jsou dobrý vokály :-))
annal - 11.02.09 14:02:57
Slovaci maj jeste porad silnou USDŽN scenu: Typhoid (do posledni desky se nejak nemuzu dostat), Morbidium, Diftery, Eternal Bleeding, Mortally Infected, Craniotomy (skoda, ze vymenili zpevaka), Sanatorium;-) Pekelnickou na Slovensku vyhravaj jen Dementor (lonska deska me moc nevzala), God Defamer (uz maj promo), Nomenmortis a Perversity (ty sem objevil az nedavno diky transce666). Erytrosy sem si stahnul pred chvili;-) U nas mame zase velkou grindovou scenu a "czech grind" je ve svete pojem. GT a Despise prej chrochtaj prvni ligu, takze srovnani s nima je cumpliment;-)
BRUTUSÁČEK - 11.02.09 12:49:27
grajnd asi hej, ale techníčko ..to úřadují poláci...
bizz - 11.02.09 12:02:52
to by byl zajimavej "souboj fest" ;-)
Ganay - 11.02.09 11:21:28
Jo slováci jsou na tom s dm urcite lepe nez mi ale mi zas vedem co se grind coru tejka na cely care !!!
pf - 11.02.09 11:03:10
lem: já to mysll jako reakci na ty kecy ACTIV MINDS? co jsou přetisklý v poslendí orbě (a sofistikovaně a halvně stráááášně zasvěceně okomentovaný)
bizz - 11.02.09 10:12:21
myslite s jistym Emanuelem? ;-)
lemmy - 11.02.09 00:44:05
world downfall je vůbec taková bible nacismu v hudbě
pf - 11.02.09 00:10:53
jojo, vincent je radista a fašista a proto nahrál world downfall s polomexičanem a třičtvrtěmexičanem....
bros - 10.02.09 18:50:49
pro brutusacka, nejpristupnejsi je podle me domination jinak fajn recka a heaving earth dobra muzika hodne stesti dal
bros - 10.02.09 18:45:02
pro brutusacka, nejpristupnejsi je podle me domination jinak fajn recka a heaving earth dobra muzika hodne stesti dal
filipismo - 10.02.09 18:15:04
tak tak. třeba nás mile překvapí...ale to už by tam minimálně jedna BOMBA hrála. nechci si o nich myslet, že to dělají kvůli prachům...ale možná hazardujou se jménem pestilence. a to je ruská ruleta
Satan.rap - 10.02.09 18:00:10
mam z toho smiseny pocity, ale radeji par dni pockame a bude:-)
filipismo - 10.02.09 17:54:19
navíc ta koncertní sestava bude o chlapa silnější, že? a to bude asi poznat...
filipismo - 10.02.09 17:53:32
já nevím...horror detox ještě v pohodě, ta druhá...já se trochu bojím, že to (a to není jen můj názor) pak těch dejme tomu 45 minut bude lehce stereotypní...vůbec, tyhle skvělé kapely si občas pěkně dokážou pokurvit jméno. viz třeba Benediction
Satan.rap - 10.02.09 17:42:15
to mas recht naprosto nadherny riffy co rikas na novy songy?
filipismo - 10.02.09 17:37:44
když on je tam song Twisted Truth...taková masturbace po Holandsku :-))
Satan.rap - 10.02.09 17:25:15
Pestilence sem netahej nebo vypnu Covenant a pustim si Pestilence:D
filipismo - 10.02.09 17:23:20
souhlas!!! a když už ty ,,kultovky" tak pestilence (testimony of the ancients) tohle se prostě neoposlouchá...alespoň ne u nás doma :-))
Satan.rap - 10.02.09 17:20:19
no jeden cas je dost oznacovali za nacky treba si precti text Dawn of angry ten laskou k cizimu neoplyva...ale jak jsem videl Vincenta kecat s Liou uplne vysmatyho tak si myslim, ze to tak horky nebude. aferky nejaky, ano, ale jak jsem ty chlapky potkal tak v poho...jinak o jejich precenovanosti nevim kazdopadne je to nejstarsi bez prestavky fungujici kapela a pro me se Suffocation kralove stylu
BRUTUSÁČEK - 10.02.09 17:14:42
OPRÁVNĚNÁ....NĚJAKÁ AFÉRKA OHLEDNĚ MORBIDŮ?:)
filipismo - 10.02.09 17:07:31
já myslím, že právě TY jsi byl u diskuze, kdy byla tahle kapela označena za přeceňovanou a ne příliš kvalitní...z mé strany jedna z kultovních v death metalu. ale teď právě poslouchám morgoth (odium) a taky ne špatná deska...
bizz - 10.02.09 17:04:34
nekde jsou, jo? nechapu.. mozna kvuli Vincentove aroganci kdysi, ale uprimne, byla opravnena..;-)
filipismo - 10.02.09 16:45:15
já mám nejraději právě blessed...ale dost dobře nechápu, že jsou Morbid angel někde tak nenáviděná kapela...
bizz - 10.02.09 16:35:21
ja svyho casu hodne valel i Blessed are the sick, nicmene od Blessed po Gateways pohoda, ale Strap ti to dal dobre, cili D, C a pak FFF neboli 666 ;-) to jest pokelna abeceda, abys chapal ;-) strap, tak neasi. je jasny, ze jsem myslel nase odusevnely diskuze nekde ve ctyri rano, tady o tom neni nic, takze to bylo jen tak pro tebe pod carou ;-) diskuze super samo ze jo -;)
Satan.rap - 10.02.09 16:23:52
Brut: osobne doporucim zarezy trimviratu Domination, Covenant a 666 cili Formulas Fatal to the flesh
BRUTUSÁČEK - 10.02.09 16:15:25
pekelnej old school jako Morbid Angel ? já nevim já MA nikdy neslyšel :) jo na buřtech 06 :) ALE TO UŽ VELA PLZNÍ A NEDOVOLENÝCH SUBSTANCÍ PROBĚHLO :) KTEROU DESKOU ZAČÍT, KTERÁ JE NEJ... BIZZI, STŘAPE..
filipismo - 10.02.09 15:42:35
velmi dobrá kapela!!!!!!
Satan.rap - 10.02.09 15:41:37
a promin odsouhlasili milionkrat ukaz mi, kde se na mjc tohle resi podle me je to diskuze spravnym smerem a preci jen, kdo v CR mluvi nebo zna treba Moonfog, kteri aktivne hraji a jsou treba za hranicema dost znama kapela...
Satan.rap - 10.02.09 15:38:56
bizz: no koukam i do minulosti, ale drtiva vetsina tech kapel hraje a maji novej matros.
bizz - 10.02.09 15:35:16
ale to koukas, Strape, uz i dost do minulosti..treba Dementor ty jsou ted uz uplne jinde.. :/ kvalitativne myslim. jinak samozrejme, a to jsme si uz odsouhlasili milionkrat, death metal na Slovaci proste bratri umej jaksi lepe...nebo tam pro nej maj lepsi podhoubi :-)
filipismo - 10.02.09 15:32:51
naprostý souhlas!!! možná ještě porfyria...ale určitě správný názor. až se kaju, že jsem nezmínil bratri v triku :-))
Satan.rap - 10.02.09 15:23:54
jj spis mi i trosku slo o diskuzi ve smeru SK kapelky, kde se death metal dost hraje a vseobecne jejich scenu povazuji za lepsi napr. Infer, Perversity, Typhoid, Mortally infected, Killchain, Contempt, nove God defamer, Dementor, Nomemortis, Eternal bleeding a pro me kultovni Erytrosy...ta scena se tu dost nepravem opomiji...vis jak a pri tom to povazuji za nejspriznejsi scenu.
filipismo - 10.02.09 15:08:10
bral jsem všeobecně party, který u nás v DM stojí za pozornost, stylově je to poněkud jinde, máš recht :-) díky moc za názory!!!
Satan.rap - 10.02.09 14:01:06
jasne jediny, co jsem ti naznacil, ze by lidi meli vedet, ze je to pekelnej old school a spriznenost zanrovou jsem ti taky vymezil dost vymezene tot ja:-) Jinak diky za pozitivni recku.
bizz - 10.02.09 13:46:54
strape, Fil prece ale nepsal o zanrove spriznenosti. jen o cz konkurenci v ramci death metalu, coz jste, ac v tomto subzanru jeste pomerne vymezeni. tot ja :) annal, jasnacka, aspon je to ted correct ;-)
annal - 10.02.09 13:28:31
bizz: Me je to jedno, jen sem vyjasnoval brutusacikovu prudu;-)
Satan.rap - 10.02.09 13:09:58
no jen k recenzi..nevim jestli mame brat GT nebo Depise jako konkurenci ...pr eci jen jsme pro trosku jinou cilovou skupinu:-))) pokud jde o tohle i CZ/SK nas lze prirovnat chce to jen prehled http://bandzone.cz/destroyingdivinity www.myspace.com/infer666 www.myspace.com/perversity band nebo taky www.myspace.com/goddefamer diky za pozornost...tot jen male trknuti kam kapela, kdyz spis smeruje:-)))
bizz - 10.02.09 11:32:43
spokojenej? :-))
bizz - 10.02.09 11:30:36
to vime, ty chytrej :-))),tak mi ho posli a ja to zmenim ;)
annal - 10.02.09 11:14:43
Ten obal nahore je z proma 2008. To co pak vyslo jako "Visions of the Vultures" ma jinej obal...
brutusacek - 10.02.09 07:32:36
http://www.discogs.com/viewimages?release=12608 :)) ale muzika jinak jo, jen tak dál
bizz - 10.02.09 00:58:13
co je s nim? :-o jinej nez z proma nemam :) nebo to je na Strapa? :)
brutusacek - 10.02.09 00:07:43
jen příště pozor na obal desky..trk :)
bizz - 10.02.09 00:04:37
souhlas, hate angelation jak vysity ;-)

Zkus tohle