POČÁTEK > INCEPTION -

recenze
baara
Hodnocení:
10

O thrilleru Inception (česky přeloženo jako Počátek, ačkoli v dialozích překládáno jako vnuknutí) prý režisér Christopher Nolan snil od doby, kdy jako chlapec pochopil pojem sen. Po finančním mega-úspěchu Temného rytíře se k němu konečně dostal. A co se letošní produkce týče, na málokterý film se lidé píšící o filmu těšili více.
Vítejte ve světě, ve kterém existuje technologie umožňující jistým lidem

review_1464_px2

vstoupit do podvědomí druhých. Ve snech. Protože ve snech ztrácí náš mozek zábrany. Rozvíjí schopnosti, které jsou v bdělém stavu omezeny vědomím. Muž jménem Cobb (Leonardo DiCaprio) se živí tím, že na zakázku krade lidem ve snech myšlenky. Po smrti manželky (fantastická Marion Cotillard) je v USA hledán policií, nemůže se tedy vrátit ke svým dětem. Tuto možnost mu nabídne japonský byznysmen Saito (Ken Watanabe), pokud pro něj vnukne Robertu Fisherovi ml. (jako vždy bezchybný Cillian Murphy), že má zničit zděděné obchodní impérium. Cobb a jeho tým se však musí dostat do jeho hlubokého podvědomí (několikerého „snu ve snu“), což není z mnoha důvodů bez rizika.
Jedním z motivů filmu je to, že když sníme, sen se nám zdá skutečný. Nolan nemá obecně zelené plátno příliš v lásce (vzpomeňme na Balea stojícího na vrcholku jednoho z hongkongských mrakodrapů), proto svůj štáb vozil po šesti zemích světa, nutil ho prohánět se marockým tržištěm či lyžovat vysoko v horách. Kontrast mezi lokacemi je také dobrým vodítkem pro orientaci diváka v jednotlivých realitách. Při troše snahy není tak složité se v nich vyznat. Uslyšíte-li někde o samoúčelnosti akce, pusťte to druhým uchem ven. Nolan nenatočil další Matrix. Ano, máme tu souboj ve stavu beztíže

review_1464_px3

a extrémně zpomalené záběry. Ale toto všechno propracovaně zapadá do architektury režisérova světa. Pokud něco v jedné realitě trvá 5 vteřin a v další 20 minut, pak zpomalení jedné reality minimálně dává smysl.
Zatímco první polovina filmu nás provede světem postav a vrstvených realit, druhá je strhující jízdou druhých mezi prvními. 148 minut uteče jako voda, nudit se zaručeně nebudete ani vteřinu. A kdybyste náhodou začali mít pocit, že je všechno až příliš dokonalé a vypiplané, pak je tu emocionální stránka, která film více než úspěšně polidšťuje. Prý byla zčásti přínosem Leonarda DiCapria. Vrchol filmu, tedy vnuknutí samotné, trvá desítky minut a Nolan v jeho rámci naprosto mistrně buduje napětí podporované výtečnou hudbou Hanse Zimmera, které nakonec trvá pro diváka až nesnesitelně dlouho. Postavy se pohybují střídavě ve 3 – 4 úrovních snu, ve kterých čas ubíhá rozdílným tempem. Časové proporce Nolan dodržuje stejně jako všechna ostatní pravidla, která si pro svůj svět stanovil (logičtí hnidopichové, tentokrát na to kašlete, zkazíte si zážitek!).
A myšlenkový obsah? Sebevražda, nicota, ztráta schopnosti rozlišovat mezi snem a realitou...to jsou zatraceně filosofická témata. Nejsou však podávána bez charakterového pozadí, nemluví se o nich přímo. Jsou prožívány, proto

review_1464_px4

Počátek „vtahuje“ mnohem víc než Temný rytíř. Jedná se rozhodně o Nolanův nejkomplexnější, nejnápaditější a nejosobnější film. Akce, psychologie, myšlenková hloubka a všechno podáno v balení, které je atraktivní a zařaditelné do škatulky hollywoodský film. Nicméně, sen je možná místem činu (z plakátu), ale tohle opravdu není kriminálka či heist movie. A Nolan by nebyl správným Britem, kdyby jeho filmu chyběla špetka humoru.
Jak je u Nolanových filmů zvykem, herecký ansámbl je bezchybný, soustředěný a je mu rozdělen čas na plátně relativně spravedlivě. Leonardo DiCaprio opět (po Prokletém ostrově a Nouzovém východu) ztělesňuje muže procházejícího psychickým peklem. Pokud vás nedokáže emocionálně vtáhnout do děje, pak máte, nezlobte se, místo srdce kus kamene a místo nervů ostnatý drát. V Marion Cotillard Hollywood konečně našel francouzskou herečku, jejíž angličtina je více než ucházející a která nevyniká zdaleka jen svou krásou. Ačkoli by se zdálo, že těžko může předvést více než Edith Piaf, je čím dál tím lepší. Ellen Page konečně dostala příležitost ukázat svůj talent v čistě dospělé roli. Její postava je jako jediná během filmu zasvěcována do světa snů a práce s ním, je tedy svým způsobem divákovým průvodcem, odtud jméno Ariadne. Role Saita byla napsána přímo pro Kena Watanabeho a v závěru filmu se ukáže, že byla mnohem důležitější, než se zpočátku zdálo. Nicméně hlavním pozitivem hereckých výkonů je, že celek je lepší než součet jeho částí.
Inception je intelektuálně i emocionálně náročný film. Není to žádná oddechovka, musíte se soustředit a dávat pozor, ve finále se pohybujete v pěti realitách! Navíc témata jako vina, manipulace či sebevražda vám na klidu také nedodají. Máte-li osobní zkušenost se „zlobivým“ podvědomím, budete k filmu mít

review_1464_px1

o to blíže (což byl také případ Scorseseho Prokletého ostrova). Christopher Nolan je intelektuál, který dokončil svou cestu k ideálnímu spojení myšlenkového a významového obsahu a hollywoodského velkofilmu, na které se tak daleko dostal jen Peter Jackson v Návratu krále (jenže za podpory J. R. R. Tolkiena, Počátek je film autorský). A že je tahle recenze plná superlativů? Přiznávám, po prvním shlédnutí jsem nadšená. Další jsou v plánu a uvidíme, co s mými dojmy udělají. Nic se však nezmění na tom, že pokud byste měli vidět jen jediný letošní film, musí to být Počátek.
---- --- -- - -- --- ----
USA / Velká Británie, 2010, 148 min
Režie: Christopher Nolan
Hrají: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page, Tom Hardy, Ken Watanabe, Dileep Rao, Cillian Murphy, Tom Berenger, Marion Cotillard, Pete Postlethwaite, Michael Caine, Lukas Haas, Taylor Geare, Talulah Riley

Vložit komentář

tono - 19.04.11 16:46:09
čekal jsem od toho teda daleko víc, nakonec nic extra, jen celkem solidní sc-fi, které ale ničím nepřekvapí a ke konci už mě to ani nebavilo.
bizz - 29.11.10 13:20:09
baaro, pekne a souhlas!
bruth - 29.11.10 13:02:01
do nich, nedej se!
Baara - 29.11.10 12:22:13
jkl, Snape, Dr: Jedním z výchozích bodů hodnocení čehokoli je kontext, do kterýho by se při troše snahy neměl promítat subjektivní názor. Lidštěji řečeno, pokud někdo považuje současnou Hollywoodskou produkci za odpad jako celek a hodnotí v rámci srovnání se zlatými časy studiového hollywoodu nebo nástupem individuální produkce (nedejbože s evropským filmem), pak se holt k pozitivnímu hodnocení nedostane nikdy. Filmy současného Hollywoodu je podle mého názoru třeba vidět v kontextu současného Hollywodu. A vyvházeje z toho je pro mě Inception jednoznačně nejlepší shlédnutý film roku. A s kecama o revoluci nebo (ne)originalitě mi můžete políbit...no třeba ruku :-D Filmy se točí víc než 100 let.
DR - 28.11.10 13:45:45
jukle, zkus poslední plavky (jinak dobrej film z nový hollywoodský produkce jsem neviděl ani nepamatuju)
jkl - 26.11.10 15:46:39
Baara: Poslední dny války. Překvapilo mě to hlavně tím, že jsem si nemyslel, že by šla natočit taková hovadina kdy vůbec. Pozitivně pak nevím, v poslední době máloco.
LordSnape - 26.11.10 14:58:53
Viděno před pár dny a těžko říct. Podle mě to není revoluce, ani žádný velký terno. Nolan zkrátka smíchal prvky několika vrcholných sci-fi filmů, přidal špetku svého režisérského umu, trochu zamotal lidem hlavu scénářem a přidal známé a kvalitní herce.
Baara - 15.11.10 17:00:01
Gordon-Levitt je docela dobrej...Ledgerovi podobnej je dost, ale za to nemůže :-)
bruth - 15.11.10 16:41:43
ale to nemyslim ve zlém, zahrál suprově
bruth - 15.11.10 16:09:01
a Joseph Gordon-Levitt mi až moc připomínal Ledgera
bruth - 15.11.10 14:50:51
no je pravda, jak nemá rád zelené plátno tak to tahat všude možně :-)) a pak možná ta chodba..to bych čekal že si sehnali letadlo :-)
Baara - 15.11.10 09:17:48
jkl: a kterej film tě v poslední době něčím překvapil? teď to myslím v dobrým, prostě mě to zajímá.
Baara - 15.11.10 09:17:07
Bruth: třeba natáčení v přírodních lokacích...dostat tu techniku na hory, zaplatit pronájmy. Navíc to, že triky jsou všude neznamená, že jsou levný. 2012 stálo taky 200 mega a ... no, byla to sračka.
bruth - 15.11.10 02:47:14
no....jsem z toho taky trošku rozpačitý...jako dobrý to je to jo...ale možná až moc velký humbuk....a proboha co na tom stálo 200 mega?
Adamos - 09.11.10 23:17:16
Byli jsme na tom s Vlaďkou před 2 měsíci a moc mi toho z toho :-) v hlavě nezůstalo. Buď moc piju, nebo moc pijem :-) a nebo ten film stojí za prd.... Ikdyž něco zůstalo, takže bych tomu dal třebas 6/10 ?
jkl - 09.11.10 22:52:53
Ne, 4/10 max. Pro úvahy nad tématy, kterými se údajně ten film zabývá, na to nepotřebuju čumět dvě a půl hodiny na nudnou slátaninu, která nedovede absolutně něčím překvapit. Sry.
Baara - 01.09.10 13:58:24
Vlaďko, to jsem ráda, že se s někým shodnu!
Baara - 01.09.10 13:57:57
Bros: to jo, ale Nolan je prima příklad toho, co dokáže magor vytvořit, když je intelignentí :-)
vladka - 30.08.10 11:23:28
tak jsme to vcera absolvovali v letnim kine a moc se mi to libilo.. nechodim do kina casto a rozhodne jsem nelitovala, jen to chce jeste vic shlednuti a ten konec me fakt nedava spat! Baro, diky za recku! A s Navratem krale soulasim, i jako big-Tolkien-fan.. :-)
bros - 22.08.10 22:03:36
Abych řekl pravdu čekal jsem víc (ale to je spíš problém hypu). Skvěle natočený, pár docela chytrejch věcí, fantastickej nápad, výborná hudba. Ale první polovina filmu mě spíš trošku nudila, přestřelky mi přijdou jako povinná (ne)akční vycpávka. Obrovskej potenciál snovýho světa mi přijde nevyužitej, sice chápu že v rámci logiky věci a snu nejde extra experimentovat, tak snad až další zkouknutí odhalí něco živějšího a pestřejšího... Btw když si někdo padesát let tvoří vlastní svět, byť ze vzpomínek, a vypadá takhle, tak musí bejt asi trochu šáhlej. Pro mě asi zatím 8
DR - 09.08.10 23:11:50
přepracovanej? nechápu tě... ale když po sobě čtu poslední příspěvek, tak to zní jako kdybych dělal z rozpadlý třískový chatrče papírovej mrakodrap (rozuměj: je to to samý, ale každej si vezme ten mrakodrap :-)
killer - 09.08.10 09:40:17
no tak jsem to konecne videl jako teda uf uf!! Fakt se mi to moc libilo a spokojenost velika! :-))) Vyse popisovana scena s rotaci dodavky je vazne moooc. A jako Konec?? Uf, bomba:-))) 9-10/10
Střap - 09.08.10 01:37:19
DR: Kamo mam te rad, ale obcas z tech hlodu nechce se ti na pivo? Obcas mi prijdes prepracovanej. Ne, ze by to neslechtilo..ale vis jak..Kdy dame pivo muzeme vzit i popovou hvezdu prvniho kalibru..
DR - 08.08.10 17:26:59
Bára: Jsi moc hodná, ale já toho mám doma ještě kotel a prokousávám se tím pomálu... :-)) Ad adaptace: co v drtivý většině diskuzí o filmu versus knize chybí je její jádro pudla - co lze z knihy do filmu převést a co ne (pojem jako transfer atd.) ps: musím ti vrátit tvé dvd ;-)
666 - 07.08.10 23:05:36
Ne ze bych chtel jit za kazdou cenu proti proudu, treba jeste zmenim nazor, pokud se na ten film jeste nekdy podivam, nektery interiery byly fajn (Paradox! :D), na druhou stranu tomu vyprojektovanymu "panelakovymu mega-Proseku" v limbu na konci filmu jsem se v duchu s chuti zasmal... Pokud takhle vypada neci vysnenej svet (meli radi obycejny domy stejne jako mrakodrapy (lol)), tak potes... Kazdopadne pribeh tatinka podnikajiciho v risi snu, odriznutyho od svych decek a trpiciho anamnezou kvuli sebe-vrazde svy manzelky v podruci ctyr dimenzionalni snove projekce, mi teda extra neucaroval. Zvlast cim vic o tom premyslim, resp. si to prehravam. Pateticka kasicka, s kterou se ztotozni kazdej nablblej Jenicek (ehm, haha) a Marenka (ta hlavne), aniz by museli premejslet, jak s babou do pece. A jestli tenhle film ma demonstrovat nejakou hloubku a nadhazovat zavazna filozoficka temata, jak obcas ctu, tak me to jen utvrzuje v tom, ze by uz konecne neco melo kvapem tuhle tupou zapadni civilizaci naveky splachnout do propadliste dejin, protoze je mentalne stejne davno chcipla... V pripade, ze tohle melo byt vnuknuti plynouci ze shlednuti Inception, tak jsem rad, ze jsem se chytil a pointa mi neutekla :) P.S. Dimenzi bylo pet a vsichni jsou v pr..., protoze stejne nevi o ty sesty a o tom, ze Cobbova kaca muze za vsechno ;)
bruth - 07.08.10 21:55:32
já nejraději konzumuji free a musim říct kvalita šla trošku dolu :-/
D. - 07.08.10 01:18:06
Vilma: nj, to mas uplnou pravdu :)
VilmaFl - 06.08.10 23:47:28
Nejsem odborník na filmy jako vy . pouhý konzument, takže mně spíš děsí myšlénka, že takto už mohou být lidská podvědomí někde vy..či zne -užívána.
Baara - 06.08.10 17:43:30
Díky! Jedu do Londýna a narazila jsem na specializovaný filmový knihkupectví, tak se tam podívám. Nechceš něco, odborníče?
DR - 06.08.10 16:18:08
Literature and film: a guide to the theory and practice of film adaptation (Robert Stam, Alessandra Raengo) - tohle jsem nečetl, i když to doporučují TOHLE JE ONO: McFarlane, Brian (1996). Novel to Film: An Introduction to the Theory of Adaptation více zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Film_adaptation
DR - 06.08.10 16:12:26
já budu doma až za týden, mám to tam na poličce; upozorňuju ale, že je to pouze v angličtině - vychází to z Barthesova Úvodu do strukturální analýzy vyprávění - možná to zní hrozně, ale je to v poho...
gorth - 05.08.10 17:55:43
bk a Duna - přesně tak... dr - to by mě taky docela zajímalo, protože moc nevěřím, že tyhle diskuze můžou někam vést..
Baara - 05.08.10 15:11:50
Dr: Tak si koukej vzpomenout, to mě zajímá!
LooMis - 04.08.10 17:35:32
bíkeji, ale to se přece nevylučuje - znamená snad, že když Inception považuju pouze za dobrý film (ano, jsem rád, že jsme to viděl), ale nevidím nic výjimečného na zpracování pocitu viny hlavního hrdiny a postupné procházení si "očistcem", že jsem to nepochopil? Orientace ve filmu je přece neméně důležitá, ale mám spíš radši když není všechno podáváno polopaticky. Tady jsem nepochyboval od začátku o vývoji, sám píšeš, že ti chyběl výraznější moment překvapení... Prostě jsem v tomto případě chladnější ohledně hodnocení a nápadu.
DR - 04.08.10 17:04:58
Bára: Abys byla na diskuzi typu "film vs. kniha" připravená, doporučil bych ti jednu dobrou knihu přímo se tímto tématem zabývající. Čerpá mimojiné z Barthese, ale vtip je v tom, že si zrovna nemůžu vzpomenout na jméno autora... :-(
bruth - 04.08.10 13:49:45
já chci další kostku!
Baara - 04.08.10 12:56:35
BK: naprostý souhlas. Já jsem to osobně nevnímala vůbec jako detektivku nebo heist movie, ale spíš jako lidský drama zasazený do jinýho světa. Ačkoli tam nebyly překvapivý zvraty nebo tajemno, druhou půlku jsem skoukla se sevřeným žaludkem, jak jsem byla napjatá. A říkala to i ségra...nevím, že by Nolan uměl nějak působit především na ženský? :-)
Baara - 04.08.10 12:52:47
Ale ale, Loomisáku jeden...
bk - 04.08.10 12:40:27
a přesně tenhle přístup je mi cizí. jako by u filmu šlo o to: dobrý, tohle si můžu odšktnout, tohle jsem pochopil, bylo to tak a tak a tohle mysleli tak a tak, touhle scénou mysleli tohle a pointa je taková. pro mě mají filmy vzbuzovat otázky k dalším úvahám. a tenhle film k nim vybízel. reakce typu "zas tak těžký to nebylo" pro mě osobně spíš značí, že naopak člověk nepochopil, o čem to možná mělo být. možná že jinak vystihnout by to šlo i tak, že celek - film by měl být vnímán jako něco víc než suma částí (nepřehledných scén, rébusů, hádane) atp. alespoň to tak vnímám já osobně.
LooMis - 04.08.10 12:11:23
konečně taky včera viděno a jo, je to pěkná detektivka, krásně se na to kouká, ale je to tak nějak moc čitelný a extrémní úsilí na pochopení to nevyžaduje. Matrix vládne. 8/10
bk - 03.08.10 21:29:54
při sledování Duny mě nebaví výpravný zpracování a ty haldy patosu (proč mě to ale u Lynche nepřekvapuje?), ale spíš vizuální zpracování interiérů, masky, prostě zpracování designu, který je úchvatný. pozorovat tu syntézu zažitých archaismů (telefon na drátě) zakotvených do futuristickej kontextů mi přijde úchvatný a myslim, že i díky tomu to tehdy dostal Lynch ... (pravda, jsme jinde). proto hodnotim knihu a film jako neporovnatelné, protože u obou mi jde o naprosto odlišné věci. (Duna jako film? chachachachacha) Inception JO! ale asi jsem tam přece jen postrádal scénu, která by prostě vzala dech.
Baara - 02.08.10 11:42:34
OK, konec diskuse kniha vs. film, ta je stejně nekonečná :-). A právě Inception je autorskej film, že?
gorth - 01.08.10 12:00:05
"je to úplně jinej celek než kniha´" - kvůli tomu se mi oba filmy nelíbí, tečka v Duně (filmu) jsou parádní věci (lodě), ale bohužel též děsivé ("sonický modul")... a moc emocí:) (... dostáváme se čím dál od Inception;) ale určitě se na to kouknu.)... až bude net nebo čas...)
Baara - 31.07.10 21:36:29
Dunu (knihu) miluju - Lynchova Duna není špatnej film, jen je to úplně jinej celek než kniha. Stejně tak to vidím i u Pána Prstenů, ale to přece automaticky neznamená, že je to špatnej film.
gorth - 30.07.10 18:16:38
jsou... a nepodařilo se to převést... to samé (ještě horší) postihlo Dunu... ale taky, chápu, že člověk, kterej nemá až tak rád knihu, to vidí jinak.)
baara - 29.07.10 22:30:30
kniha a film jsou naprosto odlisny media, ale chapu, ze fanousek to vidi jinak.
gorth - 29.07.10 22:06:00
Tolkien a Jackson, epos a Hollywood (nejvíc se mi vryl do paměti Bloom běhající po olifantech); mně to jakožto velkému milovníkovi knihy přišlo čím dál horší:)
baara - 29.07.10 21:18:36
a nemluvila jsem o panovi prstenu celkove, ale o navratu krale!
baara - 29.07.10 21:15:21
gorth: jak tlouklo?
DR - 29.07.10 19:05:51
Kurva, to jsem přehlédl, do pytleeeeee.... Po práci už mám děravý oči :-(
gorth - 29.07.10 17:10:45
já si teď (pořádně?) přečetl závěr téhle recenze... proboha, Jackson měl k ideálnímu spojení myšlenkového obsahu Pána Prstenů a hollywoodského velkofilmu hodně daleko, viděl jsem to před hodně dlouhou dobou, ale co si pamatuji, strašně se to tlouklo:/
Baara - 29.07.10 16:13:02
Jsem si přečetla recku od poláků a málem mi stoupnul tlak :(
bizz - 29.07.10 10:41:49
Romane, dik, toho m jsem si nevsiml ani ve tvym postu a furt si rikal, co tim asi myslis :))
Baara - 29.07.10 10:04:27
Roman: Co přesně máš na mysli?
gianni - 28.07.10 22:55:11
teď sem přišel z kina...a asi jen dodám, že žádnej film mě ta neposadil na prdel...sem plnej dojmů, převážně pozitivních...musim si to dát víckrát, ale i tak, dlouho sem takhle dobrej film neviděl...
D. - 28.07.10 22:39:48
mno tak uz to mam tez za sebou a bylo to rozhodne dobry, ikdyz rozporuplny - za par veci bych nolanovi urazil pracky :) mam k tomuhle filmu vpodstate stejny vyhrady jako k batmanovi (TR) a po shlednuti inception se mi zda, ze jde spis o nolanuv styl, ktery mi uplne nesedi nez ze by to byla chyba filmu. protoze na tom samotnem se konkretni negativa hledaji tezce. popremyslim o vjucku abych tu nevypisoval naky monstrozni odstavce :)
Roman - 28.07.10 20:03:48
"Přiznávám, po prvním shlédnutím jsem nadšená." To je co za paskvil? Nutno podotknout, že jsem to jen prolétl.
XbruthX - 28.07.10 17:46:28
no počátek byl u poláků docela sejmutej....až na mářího
Baara - 28.07.10 17:32:48
Stále - druhá liga:)
bizz - 28.07.10 12:24:06
o emocich jsem ani v ramci BE nemluvil, spis o tom, jak to je vse vymysleny v navaznosti na vse, co se v tom filmu odehrava - ne pribeh, ale nektery postupy, logika, promyslenost :)
Baara - 28.07.10 12:10:03
Podle mě tomu hodně přidávají ty silný a dobře zvládnutý emoce...ty logicky asi způsobí víc na mě než na shaefa :)
Baara - 28.07.10 12:08:48
Butterfly effect? Ani náhodou, to je úplně jiná liga! Matrix nemá ty emoce a je lehce ploší. Celu jsem neviděla...
bizz - 27.07.10 11:07:25
ja treba az tolik ne, ale byla to jizda! vem si Celu, Butterfly Effect, Matrix, Nolana a mas Inception ;-)
XbruthX - 27.07.10 10:56:44
no koukam že jste z toho všeci odvaření :)
Baara - 27.07.10 10:35:13
To neni, ale stejne to cloveku vrta hlavou... potřetí už se na tohle všechno vykašlu a budu si užívat vizuály, lokace a akci... a Cilliana Murphyho :-D
bizz - 27.07.10 09:57:35
Fuka nefuka, myslim, ze neni vubec treba :)
Baara - 27.07.10 09:37:19
Přesně tuhle scénu s "rotujícíma" propojenýma realitama jsem si užila pořádně až na podruhý, na velkým plátně. Poprvý fakt člověka dostanou ty emoce a ta složitost, podruhý si může vychutnat tu techniku a logiku světa snů... Ale František Fuka to viděl 5x a hlavní otázku, která zůstane po filmu (nebudu prozrazovat), taky neumí zodpovědět. To jsem ráda :-)
bizz - 27.07.10 00:00:07
tak to joo, jasnacka. ja s hodnocenim asi taky souhlas - ta scena na druhy urovni, jak delaj sudy v Dodgi... no UF!!!
Baara - 26.07.10 23:45:25
viděno podruhé a opět 10. ad marketing: to jo, ale před uvedením filmu. O TR se psalo měsíce předem, všude obrázky jokera apod. Tohle se drželo pod pokličkou hodně dlouho.
bizz - 26.07.10 23:42:29
no je to jiiizda, ale pak se to vse krasne zceli a udela se z toho peknej obrazek. divim se, ze nikdo v souvislosti s Inception nezminil treba Celu (http://www.csfd.cz/film/11880-cela/)
bizz - 25.07.10 21:02:56
neprestrelenej marketing u Inc? no nevim, mam pocit, ze jsem v Praze nic jinyho nevidel :))
Baara - 25.07.10 18:48:16
D.: Temny rytir byl nadhoceny, bohuzel, jeste prestim, nez ho kdokoli videl. Inception nastesti nemelo tak prestrelenej marketing, ten obligatni "hype". A jestli se nepletu, tak rozdil mezi I a TR zminuju v recenzi. Podle jmen se nehodnoti, ale rozhodne ti rekne vic nez zanr nebo bodovani (kterym jsi zacal).
D. - 24.07.10 19:17:19
baara: krome toho temny rytir byl presne takovy - pretrikovany, v akcich rychle strihany a (dle meho soudu .-) celkem nadhodnoceny. takze taky proto jsem mirne skepticky a cekam spis docela dobry, ale ne az tak super film. takze pokud budu prekvapeny, tak spise pozitivne, coz je... hm... pozitivni :)
D. - 24.07.10 19:11:17
jmeno rezisera mi rika, ale nehodnotim podle jmen. nekdy se to proste nepodari i kvalitnim filmarum.
killer - 23.07.10 14:21:58
ja jdu v nedeli a uz se nemuzu dockat;-))))) a jestli to bude tak moc vrstveny a dobry, tak nebudu jenom jedna navsteva kina;-))
baara - 23.07.10 13:53:10
crust: tak jestli ti u pana prstenu unikl myslenkovy obsah, tak je mi te lito :-)
bruth - 22.07.10 22:56:55
LOTR = druhá světová :-)
CrusT - 22.07.10 15:30:36
Baaro, nejak jsem nepochopil tu zminku o Jacksonovi, co za vyjimecny myslenkovy a vyznamovy obsah ma Navrat krale? mozna mi neco uniklo :-)
baara - 22.07.10 14:15:46
d. ty woe a jmeno rezisera ti nic nerika??? to docela pomaha, kdyz mas tendence hazet do jednoho pytle:-)
baara - 22.07.10 14:11:10
dr: hollywoodskej a myslenkove hlubokej neni oxymoron, ty staromilce staromilska!!!
bizz - 20.07.10 20:38:36
prelozeno jako: dobrej pomer, chytrej film
DR - 20.07.10 18:57:43
"Akce, psychologie, myšlenková hloubka a všechno podáno v balení, které je atraktivní a zařaditelné do škatulky hollywoodský film." To je dost odstrašující oxymorón.
D. - 19.07.10 16:28:28
jj, 149 je peklo. ale akorat multikina to maj takhle napaleny, coz je teda drzost na to jak casto se jim tam neco rozesere. jinde se da jit treba za 90 a kvalita projekce je casto lepsi.
LordSnape - 19.07.10 16:18:19
145? tak málo? Já chodím na 2-D za 169,- pro dospělého.
jkl - 19.07.10 15:23:28
Sem se mrkl, tyvole 145kč, sem asi dlouho už nebyl v kině.
D. - 19.07.10 15:03:42
tak ja doufam ze tentokrat to nikdo neposral, pac desitkovy hodnoceni a vseobecne nadsene reakce jsou pro me vetsinou predzvest spousty prebarvenych triku a videoklipove filmariny - tedy zklamani :)
LordSnape - 19.07.10 09:09:35
To bude masakr.
bizz - 19.07.10 07:39:17
u nas taky samozrejme, Bara byla na novinarsky
Sud - 19.07.10 00:55:57
u nas az ctvrtek -||-
bizz - 19.07.10 00:05:14
nemuzu se dockat!

Zkus tohle