PRAGO UNION - Dezorient Express

recenze
Filipismo
Hodnocení:
9.9

Dephova lyrika válcuje drtivou většinu konkurence a sráží ji do pozice trpaslíků. To, co je na téhle placce vrcholné, je stoprocentně fakt, že se jí nenabažíte ani po x posleších. Drží pohromadě, ač se nejedná o žádný konkrétní koncept. Je zadumanější, smutnější a dospělejší, a to i co se týče samplů.

prago union

Druhá deska pražských hip hopových mágů PRAGO UNION se očekávala s velkým napětím. Vinu za to nese debut HDP, který v roce 2005 zvedl ze židlí nejen rapovou komunitu. A čekání se rozhodně vyplatilo, o tom svědčí i čerstvé ocenění kapely (ano, hlavněkoncertně se jedná skutečně o kapelu v pravém slova smyslu) coby „Anděl 2010“ v kategorii Hip hop & R’n‘b.
Dephova lyrika totiž válcuje drtivou většinu konkurence a sráží ji do pozice trpaslíků, kteří nesahají PRAGO UNION ani po kotníky. Možná právě zkušenosti nejznámějšího člena této crew z dob legendárního CHAOZZu a roky na scéně dodávají jeho projektu punc dokonalosti. Z celého alba sálá pohoda a přirozenost, v rapu odzbrojuje posluchače a odsuzuje jej do role statistů. A přitom hovoříme stále „jen“ o rapu.

Kouzlo Dezorient Expressu tkví v jeho uvěřitelnosti. A každý, kdo viděl navíc živé vystoupení jistě potvrdí, že se jedná o naprostou špičku. Rozdíl proti debutu je hlavně v postoji, resp. Dephově poloze v textech. Zatímco první pokus mi vyzněl spíš zábavně, nová deska je více zadumanější a dospělejší. A v téhle poloze mi přijdou PRAGO UNION ještě lepší. I co se týká samplů, přijde si na své určitě každý. Samotné songy i intra jsou dotažené do absolutní dokonalosti.

Ale to, co mi na téhle placce přijde jako vrchol, je stoprocentně fakt, že se jí nenabažíte ani po x posleších. Navíc drží víc pohromadě, ač se nejedná o žádný konkrétní koncept. Je smutnější a ještě lepší než její předchůdce. Každá věc z novinky je svým způsobem hit. Ať už je to klipovka Myšlenkovej pochod, nebo titulní Dezorient Express. Ty nejtěžší (a zároveň nejlepší) kousky se ale nacházejí ještě kousek jinde. Temná poloha (připomínající místy projekt Rigor Mortiz) v druhé půlce alba (Bezedná noc, Procházka parkem, Nadživotní) už drtí okolí s maximální razancí.

„A potom proč hraje českej rap v takovým stavu to protože tu Mc´s nemaj vlastní hlavu. A ta náhradní je jenom šidítko, žádnej div že jejich rýmy zněj jako když je píšeš s T9. A zbytek je už jenom spousta hej a hou některý si mejdany přímo pletou z rozcvičkou. More jak by to mohlo fungovat když nepoznáš rozdíl mezi MC a Olgou Šípkovou. Máš názor? Chci ho slyšet kde si byl cos tam viděl a co si z toho vyčet?!“ (Hip hop)

prago union kato

Vyjmenovat všechny skutečně perfektní songy, vypsal bych zde rovnou všechny. Při vší úctě k Indy&Wich, PSH a dalším se nemohu ubránit pocitu, že Král současného tuzemského hip hopu je jen jeden. A nemusí (oproti jiné části scény) používat tuny vulgárních výrazů, narážek, nadávek a nic podobného. Stačí si se svým vlastním, dost zajímavým životem. Celý příběh nazvaný Dezorient Express má tah, sílu a ducha. Jestli bude stravitelný pro pubertální mládež, navštěvující v drtivé převaze koncertní vystoupení zůstane otázkou…ale pro postpubertálního týpka, který tuhle nálož několikrát vyslechl, je balzámem na duši.

Nemohu jinak, než vynést Depha do nebeských výšin. I bez zubů :) natřel celou konkurenci a ještě (jako bonus) donutil posluchače své produkce k zamyšlení…to už je nadstavba. Prago pyčo.

Vložit komentář

gába - 14.04.15 07:27:06
bizz: jako na BDM mi sahat nebudeš hošánku! :-)) Uvidíš, že za 50 let tady stále bude, zatímco po stylech typu djent, deathcore apod. už dávno neštěkne ani pes. Prostě BDM forever :-)
Jeelwert - 13.04.15 21:37:13
grave digger prosím ne...
bizzaro - 13.04.15 13:45:05
Kato měl svatou trpělivost, já bych toho polodementního pseudozvukaře vykuchal tupou lžicí.
to mas z toho poslechu toho brutalniho death metalu!
gába - 13.04.15 13:09:00
Člověk by se nad pozdním začátkem akce povznesl, kdyby pak hudba stála za to. Jenže tohle s hudbou mělo pramálo společného. Nepamatuju něco takhle příšernýho. Kato měl svatou trpělivost, já bych toho polodementního pseudozvukaře vykuchal tupou lžicí.
brutusáček - 13.04.15 10:30:26
no taky nevim jak to v HH kultuře chodí, ale když byl Dalek v matrixu tak jsem tam přišel na osmou....set začínal někdy kolem půl jedenácté večer...pokud si dobře pamatuju
DR - 11.04.15 22:36:26
Včera koncert Prago v Ústí průser. Místo avizovaného startu ve 21h začíná předkapela hrát ve čtvrt na dvanáct, samotní PU kolem půl jedné. OK, beru, že h-h kultura třeba má jiná pravidla, co ale neberu, je totální amatérismus zvukaře, kvůli němuž řada lidí hned na začátku setu odešla. Beaty prakticky nebyly vůbec slyšet, po pár skladbách se to trochu zvedlo (hlavně díky snaze Kata, který si hrál na zvukaře na mixáku za pochodu), ale stejně bída. Lepší zvuk si udělám u mě v obýváku. Také jsem odešel, protože jsem na to prostě neměl nervy. Přístup zvukaře, kterému byla situace naprosto ukradená, byl tristní. Zklamání umocnilo očekávání, že PU budou mít vlastního zvukového inženýra a vlastní PA. Škoda, nový ústecký klub Big Beng jako nástupce legendárního Cirkusu má co dohánět...
gába - 07.04.11 16:04:53
dokud nebude ve fóru "top 5" tak: starej Kool G Rap, LL Cool J a Eric B. & Rakim strašnej námrd
Corn - 04.04.11 13:16:43
jj, dobrý video
Morbo - 04.04.11 12:37:32
psycho: Jsem rád, že tuhle šaškárnu eště furt tak trochu sleduju, ač je to vtipný už jen sporadicky, protože tohle video bylo fakt super. Jsem rád, že jsem ho viděl.
DW - 03.04.11 22:58:14
psycho - 03.04.11 22:49:47
abro666 - 03.04.11 22:01:51
a to tak ze velmi. jako sude, pokud to vzdavas a chystas se skocit treba pod vlak, udelas mi radost:)
pf - 03.04.11 21:49:40
abro + sud = VL
abro666 - 03.04.11 21:44:29
ale picu, ty kretene, ty si ten, kterej si mysli, jak je chytrej, jen pri tom dycky sam na sebe ukazes, jak si blbej. zamysli se sam nad sebou, ja te nehodlam nijak vzdelavat, kde nic neni, ani trava neroste, kinderskej kripliku.
pf - 03.04.11 19:42:55
neodpustím si k týhle diskuzi dva citáty z desky PU, který celkem dobře vystihujou tuhle debatu. řečičky o tom, jak jde všechno do píči jsou jako mstít se za gól na míči…. to je pořád back in the days, jako bys by děda… dost trefný
Sud - 03.04.11 16:29:23
nevidis si pres pupek, tohle nema cenu, vzdavam.)
abro666 - 03.04.11 14:37:23
samozrejme, ze ty, kretene:)
666 - 03.04.11 13:07:55
LOL
Sud - 03.04.11 11:36:28
hele abro, pominu to, ze posloucham prakticky totozne co ty, akorat se nestydim si prihodim neco co neni true metal, ale za pouziti tvy logiky, kdo je vetsi dement, ten kdo se snazi rozsirit povedomi o dobrejch kapelach, nebo ten kdo akorat do diskuze na marastu pise dva typy vet a to "super tlacenka pico" a "debilni tepla mrdka vole"? kdo je ten, kdo rozumi vsemu a vsechny zvrcha pouci?
Střap - 03.04.11 08:58:18
Ty vole vy jste se vratili k tomuhle? Nejvetsi prdel je, ze pomoc CTRL-F nasel Intervalle Bizzare, ale ten Terrorzer je kapela ze sekundarni literatury:-)))
pf - 03.04.11 00:21:21
navíc absence sekundární literatuy je imho pitomost, podle mě synek je natolik blbej, že pojmy jako nová muzikologie mu asi nic neříkají. hlavně, že má zmáklou diskošku amoebic dysentery
bros - 02.04.11 23:52:02
tak v nejakym kvalitativnim vyzkumu by to slo uzit....no to je fuk, stejne je to sracka, gramaticky chyby jsou jen tresnicka:-)
DW - 02.04.11 23:45:02
no humanitní/sociální vědy sice dělám taky ale za tuhle větu by ti to roztrhali a dali sežrat:) Nehledě na ty pravopisný chyby a obdobný faily:) Ale závidět se nemá, tak jen pogratuluji dotyčnému k titulu a jdu si po svém
bros - 02.04.11 23:42:21
dw: samozřejmě žádná tvrdá věda, ale podobný postupy jsou u různejch humanitních a sociálních odvětví relativně běžný
DW - 02.04.11 23:19:08
"Vzhledem k absenci sekundární literatury k tématu nelze od práce očekávat naprostou argumentační pevnost, u některých tvrzení jsem nucen se spoléhat pouze na vlastní posluchačskou zkušenost, nicméně všude, kde je to možné, dokládám svoje závěry alespoň výroky některých osobností, které je v rámci žánru autoritou." - vole..
DW - 02.04.11 23:14:42
to je borec že si něco takovýho obhájil na jedna..
abro666 - 02.04.11 23:09:49
BH to nebyla narazka na tebe:) navic ta chut se k necemu vyjadrovat, zase casem zanikne:)) ano, sesmolit neco takovyho nelze jen za vikend, cas tomu venovat fakt nehodlam, je treba roztacet pastorky:)
abro666 - 02.04.11 23:00:28
dw, vedeckymu poli ta prace prinesla to, ze ten typek za ni dostal jednicku:)
DW - 02.04.11 22:04:13
a vůbec co sem lezu, sorry, jeďte dál pánové:)
DW - 02.04.11 22:03:05
hlavně je důležitější asi zkoumat jejich přímý dopady na člověka, pokud už se chce člověk pustit do "vědecký" práce. Samotná analýza média vlastně k ničemu nevede
bros - 02.04.11 21:51:48
dw: a když se ve "vědě" nevěnovat hudbě, tak literatuře jo?
DW - 02.04.11 21:45:42
hlavně veškerý odborný práce na téma metal jsou naprosto scestný a vědeckýmu poli nepřinášej naprosto nic:). Myslim že hudba je to poslední čemu bychom se ve svých vědeckých pracech měli věnovat:) - metalový publikum - jo, to je jiná story
pf - 02.04.11 21:11:04
ta diplomla prave sirsi pohled postradala, ale to je jedno. byl to grind core ocima grind coristy, na tom je neco sirsiho;?
Black_Hand - 02.04.11 20:05:11
abro: tu prvni vetu nechapu, asi narazis na neco co jsem rekl drive. to ze te nelaka nic takovyho napsat chapu, moc prace. ale jak vidno chut vyjadrovat se k vecem mas :). a sesmolit konzistentni "sirsi" pohled je narocnejsi, nez neco semtam prasknout jak to delas ted. s tim, ze ta diplomka byla trochu omezena z pohledu kapel je pravda, s tim souhlasim. zrovna nedavno jsem narazil na podobnou praci ale o deathu, ktera z nejakyho nepochopitelnyho duvodu mela prehrsel Origin. ale aspon bylo videt, ze Paul Ryan ani John Longstreth nejsou kokoti :).
DW - 02.04.11 19:13:54
vole zdá se mi to nebo borci z core musicks maj všichni rádi hip-hop:D?
abro666 - 02.04.11 19:06:57
Black_Hand ja netouzim po tom, abych na nekoho paskoval po poslechnuti trech metalovejch kapel. a mel pak nezkrotitelnou touhu rozdavat svetu rozumy jako vymastenej sud. v archivu samozrejme se par veci nachazi, uz to posloucham par let. ad ta diplomka - ja tu jeho praci odsoudil za to samy, za co odsuzuju suda. poslechne si tri kapely a hlasa svetu, co je to metal. to je hodne nizky. samozrejme v tej casti, kde on v tej praci popisuje technickou stranku hudby, to bych byl v pici jak bata s drevakama:))
abro666 - 02.04.11 18:56:59
sude, nemuzu za to, ze si neskutecnej dementni curak. pokud jeste zijou tvy rodice, pozadaj je, aby te preprcali, v prvnim kole te zkurvili. ad corn, ja zkousel foie gras v imperialu a nejak mi to nejelo:) ale treba kulajda nebo ty pohlreichovo vyhlaseny hovezi licka byly zcela luxusni.
Black_Hand - 02.04.11 18:55:55
jj. mel jsem asi pouzit neco mirnejsiho, nez "kam se hrabe". bylo by rozhodne zajimavy, kdyby neco podobnyho sepsal abro, a to myslim smrtelne vazne.
pf - 02.04.11 18:30:40
gadget bych nepodceńoval, třeba ještě mgr i grindcore půjde na doktorandský a všem to ukáže
Black_Hand - 02.04.11 17:40:37
njn kam se na tudle diskuzi hrabe beneath, nebo gadget.
Sud - 02.04.11 15:00:21
prosimte abro zere jenom pravy metalovy zradlo, gulas s petama knedlama a pivo, vyhladit rybozrouty
Corn - 02.04.11 14:46:23
Abro: sushi jsem si tam nedal, ale ryby i foie gras měli fakt super.
Sud - 02.04.11 14:21:11
myslis ty vykriky do tmy? asi bych obcas potreboval nejakej prekladac z ty tvoji cyklo-fleshless reci
HS - 02.04.11 12:20:19
Komedie tahle diskuze. Já osobně tuhle desku považuji za nejlepší věc, která na naší scéně za poslední léta vyšla. Ještě se mi nikdy nestalo, že po roku ustavičného poslouchání objevuju nové a nové věci. Kato je prostě borec. Víc takových recenzí z jiných žánrů a jebat ty omezené tupce! :)
bruth - 02.04.11 11:09:28
hej vy to pořád valíte jo? tyvoe co máte za matroš chci taky tyvoe
abro666 - 02.04.11 08:07:38
sude, ja uz sem ti vse rek. pokud si myslis jako obvykle, ze to nebylo konstruktivni, je mi to u prdele. uz sem s tebou ztratil casu vic nez je zdravo:)
Sud - 02.04.11 01:38:53
tak kde mas ten ksiltovkarskej metal?
abro666 - 02.04.11 00:16:13
corn, setchi restaurace mne nelakaj:)
Corn - 01.04.11 23:57:25
Dejme tomu, že u mne je vztah k Sandálovi trochu více svázán s tím, co pro blasting udělal a proto mám i více empatie pro jeho event. slabší momenty. Když mám k někomu respekt a pokorný vztah (Sandál i Sodom), projeví se to :-). Btw, při čekání v Brně jsem objevil super reštyku www.koishi.cz!
Sud - 01.04.11 22:22:25
jakej konkretni metal pro ksiltovkare mas na mysli, jezdce z pekel?
abro666 - 01.04.11 14:53:52
xchx, cet si preci nahore, ze sudovi dela dobre, kdyz ho posloucham, ne?
abro666 - 01.04.11 14:53:20
kvuli tobe sem si tu vasi sracku v pripade poradu s DD a s Cornakem fakt nepoustel. haha, ty vole, na MJC tahas teplej HH, abys to priblizil metalistum, a v teplym radiu poustis metal pro teply ksiltofkare???? ty ses dvojitej prostitut:))) trochu logika houpaciho kone. slysim tam sracky, jaky sracky tam meles. jedine sam tim hnojem, co z tebe vypadne, ze sebe delas imbecila, akorat se to snazis zamotat do libivyho intousskyho kabatku.
xhcx - 01.04.11 14:39:22
abro, a kdo te nuti ten porad poslouchat?
Sud - 01.04.11 14:33:50
hanz ulrich byla reakce na cornakovi hlasku, ze nekteri bubenici znej, jak kdyby je kousla tarantule, coz ti aspon prumerne bystri urcite postrehli. sodom zni proti dnesnim bubenikum pomalu (+ nadsazka, pojem, ktery autor recenzi jako fleshless proste nemuze znat). yeung je rychlejsi a presnejsi nez sandoval, kterej je vyfetovanej (coz stoji naprosto samostatne a ani to nenaznacuje, ze by byl sandoval pomalej nebo nepresnej). -- to jsme rekli a to je pravda, to ze tam slysis co sam chces je tvuj problem. jsem rad, ze ti zabiram cas, bavim se kazdou sekundou, kterou stravis snahou vymyslet jak me posrat, aby sis pripadal jako vostrej metalovej esesak. miluju tvou predstavu cernyho jezdce, co misto pekelnyho kone jezdi na pekelnym kole a za jizdy strili od boku necisty s vyrazem terminatora a pak spojene fapuje sam nad sebou, jak to tem kinderkum zase jednou nandal. zkritizuj me v diskuzi, pokecej si se strapem, napis mi mail ;-)) http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2011/003/0/3/haters_gonna_hate_by_genshihebi-d36bgfk.gif opomijim vubec fakt, ze ten porad je urcenej lidem, ktery ty kapely neznaji, ne vsevedoucim, nejchytrejsim s nejlepsima saubere rase nazorama a nejcistcim metalovym playlistem.
pf - 01.04.11 13:47:31
mistři světa v rozhlasovém vysílání udělují lekci nezkušeným kuřátkům, s nadhledem udělí pár rad, přidají pár tipů a ze všeho dýchá pohoda a potřeba dát vlídnou radu méně zkušeným. na tom světě je krásně
Střap - 01.04.11 10:45:15
abro666 - 01.04.11 09:40:13
sude si debil. 1. nam, co poslouchame ulcerate, zni sodom jako kapapult 2. v metallice hraje hanz ulrich 3. sandoval je pomala nepresna fetka, co hraje brambory. sude, dej si svuj priteplenej HH a neser se uz do metalu. Nebo to delas jen z duvodu, abys moh na koleji machrovat na rostenky, kdyz v tom radiu meles takovy picoviny? este, ze tam byl ukecanej cornak (po skladbe goratory sem to vypnul) a trochu vas srovnal, kdyz ste se zase hadali, jakou skladbu pustite. nikdo netouzi po tom, aby ta vase sracka znela jako teply hard´nheavy na bleatu, ale tohle je fakt moc. Ten druhej typek se zda bejt vo kapicku mensi dement nez ty. Jestli nakej mladsi podobne blbej intous jako ty z tohodle vychazi, tak by mel asi skocit z Nuselaku. ´HOWGH.
DW - 31.03.11 18:35:17
01. 01. 1970 01:00. mkay.
Sud - 31.03.11 17:09:04
me to bavi uz 11 mesicu
kot - 31.03.11 15:37:28
jinak, zpatky k hudbe, poslech sem si několik treků a přijde mi to vlastně docela nudný, asi nic po čem bych se sháněl
gába - 31.03.11 15:20:12
taky rovnou mizím :-)
gába - 31.03.11 15:18:40
ovšem pouze teplejch koulí
Black_Hand - 31.03.11 14:49:28
abro = sberatel kouli
Corn - 31.03.11 14:48:57
:-)))))))) mizím
abro666 - 31.03.11 14:41:16
gayzzaro si nic jinyho nezaslouzi:-) a zda se, ze ty taky ne:-))
Corn - 31.03.11 14:35:29
Infantilní byl spíš ten tvůj nápad, když už. Návševa lékaře a rituální odřezávání genitálu je vskutku soudný příměr :-)
abro666 - 31.03.11 14:15:05
dle tvy fantazie, kdyz pipka pride na gyndu a vosetruje ji jina pipka, tak musi bejt lesby? nebo kdyz chlap pride k ornitologovi, tak si ravnou ma namazat kadak indulonou??? trochu infantilni ne??
Corn - 31.03.11 13:59:20
"abro666 31|03|11 [09:26] corn, bys uvital, ze bych treba gayzzarovi ritualne uriz koule?" - čistá hetero fantazie :-))))
abro666 - 31.03.11 13:44:50
:-))))))))
gába - 31.03.11 13:43:46
v poho, teď jsou teploty hrozně in
abro666 - 31.03.11 13:34:31
njn, f pici, coz?
gába - 31.03.11 13:24:27
jj minulost holt nezapírám a hlavně teplej už se člověk narodí :-)
abro666 - 31.03.11 13:05:54
selekce musi bejt:-) prvni decrepit dobrej, dalsi radeji ani nezkouset. koukam gaba, vcerejsi MJC-gayness wizard na tobe nechal nasledky uz v minulosti:-) ja si ty fleshless taky ais radsi poustet nebudu a budu si sladce v koutku mozkovny pamatovat, ze kdysi to slo:-) nektere hroby radeji neotvirat:-)
Corn - 31.03.11 12:27:37
Já mám triko Venum :-)
pf - 31.03.11 12:27:10
MJC se definitivně rozdělil na ty, co nosej trika hate eternal a ty ostatní, tj. ty co maj triko prago union ;)
Corn - 31.03.11 12:25:31
Já všechno, něco je i dobrý, ale není čas, sjíždím klasiku :-)
gába - 31.03.11 12:19:37
poslední co jsem slyšel od Dimmu byla Puritanical, od té doby nic (nebij mě bizzi)
Corn - 31.03.11 12:19:23
No právě :-)
gába - 31.03.11 12:13:51
první deka Decrepit srdcovka největší. 56 nápadů během dvou minut, masakr
Corn - 31.03.11 12:07:47
Ale Dimmu do Devil´s path včetně - bezchybnost! Decrepith nesjíždím, na mě moc složitý...
gába - 31.03.11 12:05:46
ještě čekám na triko Prago Union :-D
Corn - 31.03.11 12:03:28
Je hezké vědět, že ses za těch pár let jednou převlékl :-))))
gába - 31.03.11 12:02:10
kdežto teď mám ...and time begins :-)
gába - 31.03.11 12:01:30
jako víš co, tehdy jsem nosil mikinu Dimmu Borgir :-))
Corn - 31.03.11 11:59:10
Není to u dobrý skladby škoda? :-)
gába - 31.03.11 11:57:20
split s Mastic Scum se mi doma taky nědke válí, Flešles tam měli dobrou asi jednu skladbu (kterou bych teď předpokládám nejspíš po dvou sekundách vypnul)
Corn - 31.03.11 11:42:19
Jaký pochody na grammy? Osvětli... Mustr na dobrej song Fleshless je jasnej - výraznej melodickej nápad napasovanej na death/thrashovej spodek (free off.., fingers.., atd.). Sedí mi k nim i Brujeriovskej antikastrol.
abro666 - 31.03.11 11:33:15
jj to zname, pochody na grammy:-)) jj grinding vidim stale jako nejlepsi pocin, pak esteto splitkos mastic scum, nicmene uz sem to skutecne nekolik let neslysel, takze by se ted mohlo stat, ze by to dostlao nalepku teply jako vse po techhle dvou zarezech:-)
Corn - 31.03.11 11:08:53
Já považuju Piece of flesh za nejlepší song v automatí době a vždycky jsem se k tomu hlásil (a taky jsem si za to vyslechl svý). Je to sice odrhovačka, ale má to sílu a baví mě to. Tím, co si o tom songu myslí jiní, se nezabývám. Jinak nejlepší pecka od nich je pro mne Sexual carnage (lepší je verze z grinding), tam je geniální sloka i refrén, hitovka jak prase, škoda, že to už nehrajou.
abro666 - 31.03.11 10:47:39
btw, este k tem fleshless, spousta jejich kamaradicku se jim tkay posmivala, kdyz stvorili punkovej megahit pice of flesh, ale jakmile jednali s nima osobne, ci diskutovali o tom nekde na webu, tak vsechnio super:-) treba vod prokosaka potrebovali, aby si zahrali na nakej jeho akci... LUL
gába - 31.03.11 10:39:56
a v trikách Hate Eternal
Střap - 31.03.11 09:54:41
pro pusteni Debustrolu - Vyhlazeni.
Corn - 31.03.11 09:38:00
To by od tebe bylo opravdu velmi milé a přátelské :-) Taky byste mohli zápasit v bahně :-)
abro666 - 31.03.11 09:26:27
corn, bys uvital, ze bych treba gayzzarovi ritualne uriz koule? mozna ze uz zadny nema:))
Corn - 31.03.11 09:07:47
Záminka pro....?
666 - 31.03.11 08:49:26
marast je jen zaminka...
Corn - 31.03.11 01:00:40
Vsadím se, že to skončí u klávesnice :-))))
abro666 - 30.03.11 22:57:58
tak dem vyhladit slizounsky buzny?
666 - 30.03.11 22:32:10
takze po tom dojemnym trollingu nakonec v podstate happy end? ...nebo se vyrazi sauberovat do ulic? :)
abro666 - 30.03.11 17:41:33
neboj, bez problemu:)
Corn - 30.03.11 17:29:06
nebo ty nejsi sober :-)))
abro666 - 30.03.11 17:21:44
pac zdejsi osazenstvo neni prijatelne sauber:) agro, slava, zes uz internet objevil:)
agro - 30.03.11 16:34:10
Corn - 30.03.11 16:28:01
Já ti přeci nevymlouvám tvůj názor na desky a ani ho nehodlám měnit. Proč je tedy ale "sauberování třeba", když nic nezměníš? :-)))
abro666 - 30.03.11 16:24:33
z meneni sveta sem vyrost uz behem puberty. to, ze desky fleshless, lykathey, decrepitu a ty tri deeds vidim jako teply ale ze stejnyho duvodu nezmenis ani ty, ani Gaba, je to moje vec:)
Corn - 30.03.11 16:20:14
Nevím...chceš prověst nějaký coming out? :-)))) Neboj, metalový bandy se ti budou sauberovat i kurvit doaleluja bez ohledu na to, co se tu o nich (ne)napíše. Tys taky kritikou nezastavil ani nepředělal Fleshless, Decrepith nezmelodičtěli qůli reckám jinde, Deeds se nevrátili k původnímu stylu qůli 666, jede to bez nás :-) Třeba je pro zemanovský filmofily Švankmajer hiphoper :-)
gába - 30.03.11 16:19:16
jako Rings of Saturn je nehorázná ultramegakravina
abro666 - 30.03.11 16:17:31
filmy jsou u mne az druhoradym zajmem:)
abro666 - 30.03.11 16:14:02
treba jo, ale stydi se za to, co ty vis:))) naka cistota filmu / TV trochu je, ale neni tak vyhranena jako metal.
antihumanoid - 30.03.11 16:12:48
takže unique leader vydává Rings of Saturn... tak to ať se hned přejmenujou na ordinary folower... čau, jdu domu pálit tričko Deeds.
Corn - 30.03.11 16:10:45
Protože nedává, jak prosté :-) Ve filmech jsi méně sauber, nebo by měl mjc reckovat jen snuff? :-)
abro666 - 30.03.11 16:08:28
mjc resi muziku a filmy, ne cyklistiku, to tu je jen tlachani a domlouvani srazu. sauberovani jest treba. treba nekdo z mjc si dava doma evu a vaska, taxemmuze hodit recku, proc ne, kdyz je to tak otevreny.
Corn - 30.03.11 15:48:44
Trochu pochybuji, že izolací a vyhraněností ezinů zkvalitní extrémní metalová scéna. To, cos popsal (masy) je sice pravda, ale tomu se nevyhne žádná vlna (death, black, ...) a sauberováním to stejně nezastavíš. MJC řeší filmy, cyklistiku,.... hh recka pro zpestření mi vrásky nedělá. jen to ukazuje, že marasťáci poslouchají různý věci a většina je metal. Srovnání PU a Evy s Vaškem je slabší moment:-)
abro666 - 30.03.11 15:37:54
adamos, FU kdyz si chytrej jak radio, napis treba revju na evu a vaska a bizzi ji rad zverejni, ponevadz je to preci e-musik zin:)) a mame se tu vsichni radi, budeme vsichni na vsechno experti a vsechno uznavat a respektovat to morku kosti s nalezitym nadhledem. ja rikam jen to, ze na takovejhle pristup vam prcam:) corn, no pokud vememe ryzi metalovou odnoz bez mutagennich metalcorovych viru je to stale velmi minoritni zanr zanr, coz tomu samozrejme jen prospiva. kdyz si clovek veme, jak v 90 letech DM expandoval v ramci svejch moznosti k sirsim masam, pozdeji se ukazalo, ze to byla spis cesta k zatraceni. nadhernej priklad tohodle je gorefest! cloveka, kterej si v aute na cestach pusti kabat, za metalovyho fanouska neberu:)
čorny - 30.03.11 15:36:12
to je zase diskuze hehe... a tyhle tři kokoti to nejvíc rozbili... to se sem prostě hodí http://www.youtube.com/watch?v=ME4PG2M3z9s
Corn - 30.03.11 15:25:28
Ano, je pravděpodobné, že by se vyskytli i saubere kšiltovkáři, ale i u nich bych se divil, proč to jen neignorují. metal (ani hh) mi nepřipadá jako téměř vyhynulý druh, který si musí bránit nějaký poslední miniostrůvek, aby přežil.
gába - 30.03.11 15:23:51
abro: v poho :-)
Adamos - 30.03.11 15:23:13
Vypadá to, že krom toho, že je Abro expert na death metal, tak je expert i na hip hop a i na religionistiku. Vskutku renesanční osobnost :-).
nadrom - 30.03.11 15:19:33
samozřejmě někomu zakazovat, ať píše, co se mu líbí, je kravina, každopádné všechno má svý meze, chtěl bych vidět kdyby někdo na hiphopovym zinu napsal report například na Fleshtized a dal tomu 10/10 (nemluvě na tom, že tahle deska si to pravdu zaslouží). Kšiltovkářům by se to taky asi moc nelíbilo. V Hip hopu se nevyznám a nemám ho rád, nicméně tohle je opravdu příšerný...
abro666 - 30.03.11 15:15:56
vsichni ste buzny jen ja sem letadlo:)
DW - 30.03.11 15:13:31
tak nebuzni ne:)
abro666 - 30.03.11 15:13:14
bohuzel tohleto buzneni k tomu vede. borci si pak daj na web, jak byli na MJC uspesny:)))
Corn - 30.03.11 15:09:56
Aneb jak Abro hihopu na výslunní pomohl? :-)
nadrom - 30.03.11 15:06:39
no za chvíli to máme v top weeku:)tak kontroverzní recky sou vždycky nejčtenější:)
DW - 30.03.11 14:56:58
ty krávo tolik novejch příspěvků.. Další "smešt fejs" diskuze?
abro666 - 30.03.11 14:54:14
tak mozna pokud se ozenim v kostele, pokrtim svy pripadny dite, tak mi to asi dotece:))) gaba, sorry, ale tim sis kapku nabeh:)
Bruth - 30.03.11 14:53:43
No ty krávo to je zas diskuze! Dalek forever!
gába - 30.03.11 14:50:01
:-))) to mi přišlo taky - bez koulí. až po x-tém poslechu jsem zjistil že tomu sedí jak prdel na hrnec (skoro) a Reduced - největší tlačenka, totálně odlidštěný, Hamiltonův nej výkon. kam se hrabou rolexky
abro666 - 30.03.11 14:44:48
nedavno, co se tu o deeds hovorilo, sem si doma mark a reduced pustil a nic, po dvou skladbach to slo ven. crown je jedina, co sem vubec neslysel, resp vubec se nesnazil, pac znechucenost ze zkurveni sbirky redused a mark byla v tej dobe znacna:) az 666 mne nasilim premluvil na of whats a to zas funguje
abro666 - 30.03.11 14:42:07
cece fakt vubec, proste ty jatka, co z toho maj lizt, zabiji ten zvuk sily detskyho prdiku:)
annal - 30.03.11 14:40:40
gaba: Lindnmark ted ujizdni na tech pidlitepotach, Unique Leader ted vydavaj veci jako Rings Of Saturn. Ja se obavam, ze by mohlo jit o dalsi pripad schizofredie...
gába - 30.03.11 14:39:24
třeba právě mark mi přijde krutě ívl
gába - 30.03.11 14:38:27
resp. právě proto že "šlape jak rolexky"
gába - 30.03.11 14:37:31
pěkně řečeno, chápu, přesto mám mnohem raději Hamiltona
abro666 - 30.03.11 14:36:55
to si nemyslim, rtut teplomeru je na nejvyssi hodnote u mark, reduced a crown:) no vida, jaxe pod teplym hiphopem resi teply desky deeds. metal over all:)
abro666 - 30.03.11 14:33:10
cornaku, souhlasim jen s prvni vetou:) trpelivost se zlepsuje s pribyvajicim vekem:) annal, gaba jeste k tem deeds, hamilton je poladenej americkej desetivalec do vecka, kterej slape jak rolexky, nicmene joeyho styl mi prisel takovej dravejsi agresivnejsi. proto deeds za jeho ery mam nejradsi.
gába - 30.03.11 14:32:16
co smaží Lind?
gába - 30.03.11 14:31:57
slysel, samozrejme, jinak bych sem ani nepsal whats je nejteplejsi deka a nikam se s ni nevracej (sorry Střapáku, vím jak jí máš rád :-) ) nej Reduced - kult (pro mě, jak jinak)
annal - 30.03.11 14:31:53
Jinak vzhledem k tomu, co ted Lindmark posloucha mam o Portal to Canaan trochu strach
annal - 30.03.11 14:30:42
abro: Mam dojem, ze Brad Palmer. Me jako bubenik pripada Hamilton lepsi. Kazdopadne Path-Inbreeding-Trading-Gradually Melted u me vladne.
Corn - 30.03.11 14:27:31
Hádat se o půlbody je hloupost, v tom souhlasím 100%. Nadávat bizzovi do kriplů za HH recku mi přijde taky jako hloupost, that´s all. Milování bližního jsem tu nikde neviděl a být schopen bez nadávek akceptovat, že tu někdo zrecenzoval HH mi homo-povrchní nepřijde. Pokud v tomhle nenajdeme shodu, hoďme na to bobek a obraťme list, lepší už to nebude :-) (Střape, fakt se v trpělivosti lepším!!!! :-D).
abro666 - 30.03.11 14:26:21
annal, mne deeds vic bavi s joeym (trading+path), nevim, nebudu hledat, jaxe menoval sypac na inbreeding, ale taky mne bavil vic nez hamilton
annal - 30.03.11 14:24:17
Reduced ma Infested Beneath The Earth + posledni song, Crown ma dobrej zvuk a obe maj Hamiltona, to je tak vsechno...
annal - 30.03.11 14:22:15
Clovek si trosku prispi a tady se to hned rozjede... Narozdil od jinejch cz/sk hip hopu mi z Prago neni na bliti, texty nejsou klasicka slunce-blunce debilita, ale zadnej zazrak to taky neni... Kavan by si mel poridit ty zuby, takhle pusobi jako ublekotana smazka. Otazka jak velkej prehled maj autori o hip hopu je na miste...
abro666 - 30.03.11 14:21:47
nechci ti to vyvracet, abych zas nebyl z neceho narcen zdejsim panem Nadhledem, nicmene slysels nekdy gradually, trading (nejlepe remaster verzi), inbreeding, path a of whats? z historickyho hlediska deeds tem teplejm deskam, co tu pises, predchazelo, trading, inbreeding a path, pak udelali tri teply desky a vratili se zpet, coz by se dalo oznacit jako kalkul, viz pestilence a gorefest, nicmene of what zase reze a vo to de:)
nadrom - 30.03.11 14:19:11
abro666 - to mě těsí, akorát teda sem línej čůrák a všehno mi trvá 100 let, takže než bych to napsal, tak prago union vydaj novou desku a další tour po moravě:)...jinak destructive tour je jediný, co nemám originál...teď už nesehnatelný...:(
gába - 30.03.11 14:16:40
"deeds mezi path a of whats je kopr, vyklestenej zvuk, netahne to, nuda." nejlepší deky jsou od path po crown samozřejmě
abro666 - 30.03.11 14:09:19
strap jj diskuze s buznama je lepsi nez busit comand lajnu s deplyment prikazama na widlich:)))
abro666 - 30.03.11 14:06:01
CORN neresil, ja to pouzil jen jako priklad, stejne jako ty pani na ulici, nic vic v tom nebylo. za to, ze sem bizzi dovolil dat gay hip hop je proste teplej. uz z toho duvodu, ze u metalovejch desek se tady polemizuje, jestli stary pan rozkodrcany pan professor prida 0.00000000000000000000000000000000000001 bodu a paxem pride takovahle mrdka a vetsina se tvari, jak milujou blizniho svyho. to je proste homo-povrchni bh, samozrejme to je jeden nahled, nicmene despise je tepla nuda, nic vic. kapela mne absolutne nezajima. Navic, na co na nudnou kapelu psat nudnou recenzi, takhle pri trochu nadhledu si chlapci muzou rict, aspon recenze na nas pisou zabavny:))))))) Radsi bych tady videl nadromovo report na nasrot, pretoze od druhy desky mne nezajimaj. Kdybyste se ale nekdo chtel zbavit “destructive tour” a mate funkcni bud asfalt nebo kedlo, staci rict
Corn - 30.03.11 14:02:09
A o co tedy běží? :-)
Střap - 30.03.11 14:00:48
Corn: Mno tak clovece ja si nejsem uplne jist, ze vis o co bezi. Pokusy to jsou, asi dobry, aspon se Abro na skoleni nenudi)) Mimoto mel by sis poridit deti vypada to, ze ti vzrostla trpělivost hehe
Black_Hand - 30.03.11 13:54:16
nadrom: jasne, ja si ty marasti flamy zacinam trochu i uzivat :).
Corn - 30.03.11 13:50:06
A hlavně: řešil jsem tu někde já Abrovo hodnocení Lykathey??????
nadrom - 30.03.11 13:49:21
Black_Hand - to jo, ale kdo by čet takovýhle nudný komentáře:)tohle je větší prdel:)
Black_Hand - 30.03.11 13:45:32
abro: no heled, a co to rict jinak. treba muj (opravdovy) nazor na despise: tuctovy death, bez nejakeho extra napadu, ktery mi nema co nabidnout. ted nechci debatu o despise rozvijet, jen davam priklad toho, jak se taky muze reagovat. pochybuju, ze by cornovi vadila takovadle forma zhodnoceni. samozrejme, by to vyvolalo nejakou debatu, nebo by se pousmal a odesel. ale jak vidis, jde to i jinak, bez tepleni.
Corn - 30.03.11 13:42:05
:-)))) Já ale přeci nemluvím o tom, jestli ti připadá Lykathea teplá. O nadávání Fleshlessu jsem mluvil jen v souvislosti s tím, že mi to nepřipadá nijak hrdinský, když ses tu (doufám že v nadsázce) stylizoval do role ochránce trůmetlu. Hulvátský mi přijde tohle tvoje prohlášení "bizzi je proste kripl, ze sem dava ci dovoli davat takovyhle picoviny. pak este na bz prosil kapely pise pritepleny slizacky sracky, ze tu je ta recka. totalni teplomet." Ale klidně tomu říkej upřímnost a nepovrchnost. S Lykatheou to opravdu nesouvisí a nad čím doma zvesela ejakuluješ je opět mimo můj zájem.
abro666 - 30.03.11 13:26:52
A jo, pane uciteli:))) Na pani na ulici nemam duvod porvavat, sam gaba tu napr vytah svy krestanstvi, coz sem mu psal, ze mi to je u prdele. Kdyz se mne zeptas, jaxe mi libi lykathea, odpoved je jasna. nebudu ti rikat “no Tomasku, vis tady tohle pozmenit, tady tohle vylepsit, tady bych to udelal jinak, trochu bych pozmenil vobal”, blablabla. Je mi to burt. To, jestli muj nazor na svy cdcko, nazyvas hulvatskym je samo tvoje vec, to ti nikdo nebere:) Vzdycky se vse stavi cb, a je jedno, jetli reknes o celej desce, ze je tepla, o jednej skladbe z ty desky, jestli je tepla, nebo o jednom riffu z ty desky, jestli je teplej. pro nekoho muze bejt tepla cela deska jen kvuli jednomu teplymu riffu. nekdo ji da 4 / 10. To je veci kazdyho soudruha. A je mi to burt, jak to kdo chape nebo (ne)akceptuje. Co se tyce uprimonsti lykathea nebo tebou vytazeny fleshless se mi nikdy nelibili, az na pocatky. u fleshless fungovalo na mne jen obdobi s hanzem (grinding sem uz sto let neslysel, mozna ze I to by dnes dostlao nalepku “teply”), u lykathey jen demac AS (coz sme uz probirali nikde jinde na MJC), mas snad pocit, ze bych si doma zvesela ejakuloval nad nice to eat you nebo elvenefris a sem psal sracky, ze to je teply? Ja takovej pocit rozhodne nemam. Kazdopadne lepsi rict uprimne, ze to je teply, nez nekomu mazat med vokolo drzky a hrat si na jeho povrchniho kamaradicka.
Corn - 30.03.11 13:08:06
Pokud ti připadá vulgární urážení jako důkaz upřímnosti a vše jiné jako slizounství, pak to zřejmě vidíš trochu černobíle. Na ulici taky přeci nehulákám např. na ošklivou ženskou "ty megero šeredná" jenom proto, abych byl děsně upřímnej. Hulvátství není upřímnost a takhle čb to nejde stavět.
abro666 - 30.03.11 12:56:50
gaba, s tema svejma krestanskejma srackama si zacal ty, znovu rikam, mne je to uplne u prdele:))) i kdyby te nakonec bili na kriz, ja u toho nebudu:) deeds mezi path a of whats je kopr, vyklestenej zvuk, netahne to, nuda. pf miluje lykatheu, haha, cornaku ja zas nemam rad pristup miluj vsechny svoje blizni, jen abych vypadal, jak sem nad veci, jak je neco super, jak mam vsechno rad, ze sem se vsema kamarad, ale ve finale pak skutek utek. proto rovnou reknu uprimne, ze na takovej pristup prcam. na slizounstvi jsou tu jini mistri.
Corn - 30.03.11 12:33:40
Já tohle zjednodušený vidění světa používám u vlastních výtvorů. Kdo mou desku pochválí, je uznalej kritik, kdo strhá, je vůl a neřeším to :-))))). Je to velice pohodlný způsob, jak se cítit dobře :-)))
Adamos - 30.03.11 12:29:43
Corn: Dobře ty.
gába - 30.03.11 12:23:02
výborný :-))
pf - 30.03.11 12:21:31
"petr frinta likes this"
Corn - 30.03.11 12:20:54
Cizí názory jsou abrovy názory řečené někým jiným, hovna zbytek. (Omlouvám se za nevyžádanou odpověď, ale tenhle dojem to na mě dělá :-D)
gába - 30.03.11 12:16:10
ehm abro, jak prosím tedy rozlišuješ (srozumitelnější by pro tebe bylo možná selektuješ) "cizí názory" vs "hovna" ?
Corn - 30.03.11 12:00:17
Hrdinu (vítězoslavně zašlapávajícího červy) tvoří skutky, které mu titul "hrdina" přinesly. Na to ale nestačí jen flusnout na Fleshless a napsat "prcat hiphop", nebo jo? :-)
gába - 30.03.11 11:59:48
a do kostela občas chodím, až na půlnoční o vánocích , tam totiž chodí nejvíc trů křestani
gába - 30.03.11 11:57:31
tak jasně že to byla pokrytecká póza, dokonce jsem se pak ještě musel přemoct a pokřtít dceru. no hnus co ti mám povídat. ještě ke všemu jsme jí dali jméno Anežka - to víš Lilith mi doma bohužel neprošlo. i tu kérku obracenýho kříže jsem si nakonec přemaloval růžovou fixou na andělíčka. který deeds dle tebe nejsou dost ívl?
abro666 - 30.03.11 11:53:02
presne, zaslapat cervy!
pf - 30.03.11 11:50:39
úplně toho bobra, teda abra, vidím. jak na obálce PLEASURE TO KILL, je poslední kladný hrdina, bojovník za čistotu MJC proti cizáckým zrůdám a kosí všechny, hlava nehlava, hip hop, svatba v kostele, na jednu hromadu
DW - 30.03.11 11:42:55
co, když ženich šlápne do hovna aspoň je kde si koupit lakýrky nahonem:))
abro666 - 30.03.11 11:41:41
gaba, nektery desky deeds nejsou uplne kul, ivl a tru:) lahar je pocitva prace, tak to musi byt! cizi nazory, hmm ano, hovna ne:) nejsem si jist, zda-li souvisi vychova s tim, ze posloucham neci sracky:)) to, ze ses zenil nekde v kostele je mi uplne u pici. a mas pravdu, z podstaty veci bys uz ivl bejt nemel. probudil ses:) a chodis do kackarskyho kulturaku pravidelne v nedeli, krizujes se pred tim, nez pozres dary pane? nebo to byla jen pokrytecka poza stejne jako recka teplyho hiphopu, abys byl hodnej manzilek, udelal radost svy zene, tchanu, tchyni, svym rodicum a tak? btw, nehodlam si tvou telesnou schrankou spinit svy pneu:) pf, haha, di si se sociousem pustit nejlepsi skladbu slayer:)
pf - 30.03.11 11:40:30
baťa, boty, ve kterých vás na sebenudnější mši nebudou bolet nohy
gába - 30.03.11 11:38:14
jj jeden z východů vede přímo do Bati :-D
pf - 30.03.11 11:34:34
gába: ju rule. ale největší svatokrádež je ženit se v kostele, ze kterýho se přímo vychází do nákupního střediska ;)
Corn - 30.03.11 11:32:13
Platí to i na Zeleneč, ale já to nejsem, jsou tam větší experti.
gába - 30.03.11 11:31:33
pf: :-DDD
gába - 30.03.11 11:30:57
jj Lahar jsem slyšel, i rec je pěkná (bez ironie) by ses divil, ale dokonce jsem ultrafan deeds smutný ovšem je, že oproti tobě jsem strašně teplej a poslouchám vše možné - a to dokonce i cizí názory!!! vím je ti z toho na blití a nejraději bys mě teď 100x přejel tvým trů metalovým bajkem, ale bohužel jsem už takový vychovanec no a hlavně jsem se ženil v kostele!!! to už ívl jako ty nikdy nebudu a určitě shořím v nebi
pf - 30.03.11 11:29:52
G: hele, jak áčko znám, tak by složil maturitu i z tohohle a možná by zpaměti vysekl i dva tři linky na každou desku a když už by ho komise vyhazovala oknem, ještě by zakřičel „ale bacha, je to jen 256 a ne VBR!“
pf - 30.03.11 11:29:23
neměl si napsat gay blábolů, nějak tita tvoje ívl mašinka vynechává ;)
abro666 - 30.03.11 11:18:06
pf, konecne naka pravda mezi tou hromadou tvejch blabolu:)
pf - 30.03.11 11:16:39
za ty roky se sem nabalilo spousty hnoje a buzen. jen abro zůstal kůl, ívl a trů
abro666 - 30.03.11 11:14:56
plati to i na Zelenec?
Corn - 30.03.11 11:13:32
Každá ves má obecního blázna :-)))
abro666 - 30.03.11 11:10:11
BH, FU, vis, co si mas jit pustit:) CORN, jj globalni oteplovani MJC je evidentne problem. za ty roky se sem nabalilo spousty hnoje a buzen. gaba, slysels LAHAR? Navzdy nepratele!
gába - 30.03.11 11:06:43
ufff, tak to snad jedině mistr annal by věděl :-)
pf - 30.03.11 10:56:02
G: tenhle přerod ti ale stejně nikdo nebude věřit, dokud si nebude jistej, že nevysypeš zpaměti kompletní diskografii honduraskýho US BDM ;)
Corn - 30.03.11 10:52:25
Cocot je nadávka, Cruchot je milá zábavná postavička :-)))
gába - 30.03.11 10:48:57
jenom metal je ta pravá hudba pytcho! jakmile se nesype je to teplý. posloucháš hip-hop? jsi buzna sráč - vyhladit! všichni jste mrdky jenom JÁ tomu rozumim. tak co abro už jsme kámoši?
Black_Hand - 30.03.11 10:43:28
jeste ze nerek Don Cocot de la Macho....
pf - 30.03.11 10:42:26
ja nosim medlovy trika do rpaci, i kdyz po me nikdo kravatu nechce a nemam proble poslouchat hip hop a nevidim v tom zadnej rozpor
Corn - 30.03.11 10:37:56
Certifikát, že jste neretardovaný trů metalista, vydává výhradně agentura Saubere Abro, bojovník proti globálnímu oteplování hudby známý jako Don Cruchot de la Macho :-)
abro666 - 30.03.11 10:15:59
dw, to se vi, ze metal rulezzz. nicmene, je funny, jak se nekteri zdejsi soudruzi tvari, jaxou metal, nosi metalaovy tricka do haku, kde maj nosit kravatu:) strasny nadseni z toho, ze objevi jednu metalovou kapelu a pak tu ejakulujou nad hiphopem??? retardace!
pf - 30.03.11 10:15:25
střape, psal sem, že pro dobrej hiphop (víc jak 10% z celku to taky nebude, stejně jako u každýho jinýho žánru), je pro mě zajímavější, než cokoli z těch 90% „špatných“ procent médlu, tak trošku nechápu, co to tady píšeš.
Corn - 30.03.11 10:13:04
Abro, juu ukulele! :-)
DW - 30.03.11 10:07:54
mně přijde že tu furt jedete to samý a jitříte si nějaký starý rány:) Prostě asi těžko zakážeš pisálkům aby si psali co chtěj, nikdo ti nebude psát jenom to, co mu dáš - protože tohle placenej není full-time džob. Pánové si prostě napsali hip-hop protože to poslechli a přišlo jim, že si to zaslouží zmínit na marastu. Vopravdu je u loga napsáno mjusik e-mag, takže si vlastně ani nikdo nemůže klást požadavky na nějakej saubere zine:) Komu se nelíbí že tu ta recka je, ať ji nečte a nekomentuje, tak k ní jen přilákává další pozornost. Stejně tu všichni věděj že správnej metal sejme nějakej přijebanej hip-hop kdykoliv, kdekoliv..
abro666 - 30.03.11 10:07:00
pf + adamos, ju nerule:)
Corn - 30.03.11 10:06:46
Co recka na Hevisaurus? Docela fenomén, alespoň ve Finsku :-D
pf - 30.03.11 10:01:04
adam: ju rule
Střap - 30.03.11 10:00:10
Bizz: Za A) bych rad videl jak mi dokazes, ze jsem to neslysel. Cili slovo automaticky si strc nekam dost hluboko, nejlip SFU. S naslech a poslechem zrovna ty radsi pomlc. Za B) tady imrvere ctu jak je něco za ten a ten bod. Ovsem prijde nejakej vyvolenej hip hopovej sislal a nejednou se klanite az k zemi. Za C) rozumi jeden z tech dvou panu hip hopu na tolik, ze ti skutecne reknou za pul roku, ze ta deska je téměř za deset bodu, protoze je zajimavy, ze tohle u metalu resis, protoze do toho, aspon vidis. Nic proti jen mam pocit, ze znaji z toho stylu tak do deseti interpretu. (mimoto procti si diskuzi na XindlX najdes tam trkanec jak noha na, co narazim.) Za D) pokud tu jistej moudromuz napise, ze 90% metalu je sracka. Tak co je 90% hip hopu? PS: tohle je interni debatu, co nehodlam postupovat. To Corn a Gaba: Vic jsem, ani neudelal. To KOT: Na tu recku se tesim a LODN v tom nehledej.
abro666 - 30.03.11 09:50:02
corn, LOL
Adamos - 30.03.11 09:46:35
Vzhledem k tomu, že se tady může recenzovat NSBM kapela Nocturnal Mortum jenom proto, že udělali nenáckovský album, tak nechápu, proč by se tady nemohli recenzovat hiphop nahrávky. Myslím, že se to tady začíná stávat skutečně multikulturním hudebním webem :-).
Adamos - 30.03.11 09:45:28
Vzhledem k tomu, že se tady může recenzovat NSBM kapela Nocturnal Mortum jenom proto, že udělali nenáckovský album, tak nechápu, proč by se tady nemohli recenzovat hiphop nahrávky. Myslím, že se to tady začíná stávat skutečně multikulturním hudebním webem :-).
Corn - 30.03.11 09:42:16
Stále mainstream, tvrdší kytary mají i Tatu :-) Qůli více klikům to asi nebude, to by spíš pomohlo blokovat diskuze pod metalcoreovejma reckama :-)
abro666 - 30.03.11 09:30:02
pro nekoho muze bejt Madonna extreme musick:) http://www.youtube.com/watch?v=E5coRmYYAlY njn, je dulezity ze MJC pribyde par kliku z hiphop sceny:))
gába - 30.03.11 09:29:39
jináč já asi taky zarytej fan PU nikdy nebudu. uvidim, dám tomu ještě určitě šanci
Corn - 30.03.11 09:26:14
gába: souhlasím abro: na webu oef je napsáno extreme musick festival, u mjc vidím napsáno mju:zik e-mag. Madonna není extreme musick, hiphop je (bez ohledu na subjektívní dojmy kohokoliv z nás) mju:zik :-)
abro666 - 30.03.11 09:23:43
saubere rase, vole:)
gába - 30.03.11 09:20:37
corn: je rozdíl nazvat to sračkou nebo tady jako brek666 bojovat za jakousi metalovou čistotu mjc
abro666 - 30.03.11 09:10:13
bizz, jasne je to tvy dite, nicmene, dokazes si predstavit, jak by dopad obscene, kdyby tam curby pozval madonu, kterou posloucha doma? hahaha
Corn - 30.03.11 09:09:55
Mám respekt ke všem ve smyslu "respektuji každou hudební formu, i když se mi třeba nelíbí", nemyslím tím samozřejmě, že se budu před každým plazit v úžasu :-). Např. u Prago Union jsem provedl "náslech" (ne poslech :-D pozn. pro bizze), nechytlo mě to (jako zatím každej hiphop) a tím to pro mě končí. Nejsem v tomhle stylu nijak fundovanej, abych to hodnotil, nemám ani adekvátní srovnání, proto respektuju, že se s tím prosadili, ale dál to jde mimo mě. Ve mně prostě opravdu málokterá hudba vyvolá potřebu vyloženě negativního komentu, přičemž ale respektuji (:-D) právo jiných nazvat to nejděsnější sračkou :-)
abro666 - 30.03.11 09:08:14
bizzi, ty si vem pilulku. za kazdou cenu se vsema kamarad, na to ti chciju. prcat hiphop i z roku 2004.
bizz - 30.03.11 08:15:15
strape, nebavi me, ze i pres neseznameni se s tvorbou (naslech neni poslech) je automaticky vsechno sracka. vsak hipec tu uz vychazi od r. 2004, tak proc najednou halo? o tohle mi jde.. tvarime se tu vsichni (sorry, vetsina) hrozne otevrene - jeden jazz, druhej ambient, treti klasika ad., a najednou tohle, proste jen zas maly rozcarovani..
kot - 30.03.11 08:05:03
tak jo, uz ste me presvedcili, na pristi tejden napisu tyler the creator
pf - 30.03.11 01:25:33
bezva debata
Střap - 30.03.11 00:52:36
Si to precti. Jeste jednou jsem proste napsal, co si o tom myslim. Co se ti nelibi? Nedostal jsem nic jen si myslim, ze zfetovana mrdka tu dostava 9,9 bodu vsichni se tvarej jak je to super. Co ti vadi to si to nekdo nemuze myslet? Pro me za me za deset si sezen nekoho, kdo da posledni desce Nightwork deset. Napisu ti v podstate tu samou vec. Si za tim stojim. Nebo tady kazdej musi rikat, jak je to skvely. Fakt super. Ovsem ta amaterska psychologie je taky sakra vymakana.
bizz - 30.03.11 00:44:37
si dostal dalsi kramy, ze zas hazis hlasky, ze.. nebo jen machrujes pred Abrem? fakt nerozumim..
Black_Hand - 30.03.11 00:44:28
strap: ok :)
Black_Hand - 30.03.11 00:43:53
jazzu*
Střap - 30.03.11 00:37:49
klidne beze vseho Mr.Nice Guy.
bizz - 30.03.11 00:36:02
hm, a Stravinskiho na to..
Střap - 30.03.11 00:30:57
bizz: si ji vem sam.
Střap - 30.03.11 00:30:23
Black_Hand: o tobe to fakt neni...
bizz - 30.03.11 00:30:22
vite co, vy chytraci..? ani se radsi nevyjadruju (vemte si - strap, nadrom - pilulku)
Black_Hand - 30.03.11 00:28:31
Strap: tak snad nenarazis na me. sam sis me naverboval, tak vis jak metalovej sem :). s tim, ze by recka byla narocnejsi jsem to myslel tak, ze nejsem tak uplne zvykly psat tak, jak je to k metalu vhodne.
nadrom - 30.03.11 00:25:05
no ty krávo, já mám zákaz psát report na našrot a tady se píše o takovejhlech píčovinách...no nevim...jsem znechucen
Střap - 30.03.11 00:24:40
Budes se divit jak jsem klidnej. Jen jsem napsal nazor, co si o tom celym myslim a je mi nejak tak sumak jak to, kdo vnima. McCoy Tyner - Fly With The Wind a pak mi napis kolik by si tomu dal bodu...jen me to zajima. Pak ti k tomu neco napisu. Napis mi po mailu to tu nechci rozebirat.
Filipismo - 30.03.11 00:11:09
Klid Střape. Já osobně jsem názoru, že je dobře, že dá Bizz prostor i jiný muzice, než jen metalu. A každej si tu může (což není všude obvyklé) napsat svůj názor na věc. A já osobně si stojím za tím, co jsem o tom napsal. Že pro tebe mrdka, to je absolutně cajk. Já si i ve svém požehnaném věku poslechnu jazz, hip hop i black metal...a je mi takhle fajn.
Střap - 30.03.11 00:05:02
no hele jsou veci, ktery me serou a tohle je zcela otevrene jedna z nich. Navic ten slusne pokryteckej vyraz, kdy si tu pulka lidi tvari jakoby metal byla spatna hudba a jak si obratili ksiltovky na stranu...za me poradne nasrat. Jinak si myslim, ze je Prago Union je sracka. Udivuje me jak u recenzi na metalovy desky se tu vsichni pisou mrdky jak by bylo lepsi o bod min. Ovsem z tohohle se dokazete vsichni posrat. Po Rollinsovsku si rikam Do I Come Here Often? Corn: Pokud respektujes vsechny!!! Pak to drive nebo pozdeji dost mozna bude problem prave tvuj...vis jak.
Filipismo - 29.03.11 23:57:45
Black_Hand - 29.03.11 23:56:30
satanshop :)). to je nadhernej nazev shopu. btw recka na jazz od strapa by byla moc dobra. taky bych pak kdyztak jednu pak prihodil, kdyby se libilo. i kdyz to bude asi trochu narocnejsi nez u metalu.
Filipismo - 29.03.11 23:54:55
V pohodě. Když dáš recku na jazz, také se to někomu nemusí líbit...a to všechny neber tak úplně...
Corn - 29.03.11 23:54:06
Čí ale? :-)
Střap - 29.03.11 23:50:56
Nebude to obcas trosku problem? Nic ve zlym.
Filipismo - 29.03.11 23:48:47
Střape, já respektuji všechny!!!
Corn - 29.03.11 22:43:43
Ne, ale v polici a v ipodu jo.
Střap - 29.03.11 21:56:36
Nemate nekdo v distru posledni Masters Hammer? :-)))
abro666 - 29.03.11 21:55:13
vrat se na spartu!
LEON - 29.03.11 21:48:59
Abro byl a je RIP OFF !!!!!!!!!
Střap - 29.03.11 20:35:15
LOLec aspon se Abro dokazal posunout na MJC na stranky Prago Union...Filipissmo a Sud by si meli uvedomit, ze Abro bejval fakt slusnej manazer. Aspon ty Vase recenze dostal na prislusnou prdel.
abro666 - 29.03.11 19:03:35
bros, presne tak. nicky nemaj narok na zivot:)
bizz - 29.03.11 17:50:02
masakr :-D
Martin /mw/ - 29.03.11 17:48:48
Dik za typ, Prago Union hodne dobry!
brosQa - 29.03.11 16:58:20
"U autorů je za pouhý akt publikování recenze na hiphopovou desku na metalovém serveru zpochybňováno úplně vše od funkčního sluchového ústrojí, přes vkus, sexuální orientaci až po nárok na holou existenci… "
Sud - 29.03.11 15:52:28
Corn - 29.03.11 12:50:27
Na i v ní.
abro666 - 29.03.11 12:47:14
jj, naivni to bylo:))
Corn - 29.03.11 12:46:23
Nečekal jsem, že by to dopadlo :-)
abro666 - 29.03.11 12:44:22
CORN, LOL
Corn - 29.03.11 12:25:44
...tam to právě stojí na hledání slabin :-)
gába - 29.03.11 12:23:08
corn: ...s boxerskou vložkou na závěr :-)
Corn - 29.03.11 12:22:36
Jen se (už) snažím hledat v lidech to nejlepší :-))))
DW - 29.03.11 12:18:14
se nudíte co:)
Corn - 29.03.11 12:17:23
Co třeba Martin "CYKLO" Ambrman na MarastOnAir jako host na téma "vliv sexuální orinetace na termiku harmonie a výběr hudebního žánru obecně"? :-)
abro666 - 29.03.11 09:35:28
a to ze mi pride Sud smesnej je samozrejme pravda:-)
Filipismo - 29.03.11 09:33:57
gába: jedná se o vhodný výběr kandidátů :-))))) Ale tahle deska mi přijde hodně v pohodě a nejsme mortemzine, že? :-)
abro666 - 29.03.11 09:33:15
bros a stana, to bude spis tim, ze sem mel obdobi, kdy sem sem vubec nechodil:-)
gába - 29.03.11 09:30:05
Filipisimo: měl jsi pravdu, co recka to flejm, nevím jak to děláš :-)))
brosQa - 29.03.11 09:25:20
stana: jsou tady www, cole, xindl, kanye a další zahraniční věci - akorát není problém že to nenapsal Sud asi
stana - 29.03.11 09:17:03
ty vole stejně mi to nedá :D už tady pár recenzí na hip-hop/rap je, ale tam se žádnej pure hetero, antihomo bojovník za metalovou čistotu mjc neozval, čím to je?
abro666 - 29.03.11 01:06:08
strap: fu:)
abro666 - 29.03.11 01:00:08
ad corn, stay orthodox:)) sypat se musi. ano battles stale oblibena platna. posledni tri marduky tkay super - treba bh rikal, ze marduk ho nebavi, tot je vec kazdeho soudruha:) pf. prvni mini 1349 sem asi ani neslysel. demonoir je samozrejme treba! btw, ty se jendou vyhladis sam:) az si zas prectes nakej desne komickej vtip v dikobrazu, poseptej mi ho, ju? bh, no dos tak trochu vic doprava nez je zdravo asi budou, a ty nabuzly pasaze, co tam maj sou proste nabuzly:)
Střap - 29.03.11 00:12:27
Corn: Pokud mas prsty jak rohliky tak to neni takovej problem....
Corn - 28.03.11 23:44:42
pf: zkus si abra představit extra něžného.... hladí, hladí, až vyhladí :-)
Corn - 28.03.11 23:43:24
Mně přijdou třináctky často spíš thrash/death, ale nic proti, sculptor je fajn. Abro má na bleku rád jiný věci než já (pamatuji se, že on íčka bral na battles in the north - páč sypali-, já považuju za vrchol fullmoon).Svojí sexuální orientaci nijak neopírám o muziku, co poslouchám, nevidím v tom spojitost :-)))))
pf - 28.03.11 23:41:53
nemusis zit, to je omyl, abro te prece muze vyhladit....
Black_Hand - 28.03.11 23:34:21
no ja treba vim, ze posloucham nazi kinder brek a musim s tim taky zit :).
pf - 28.03.11 23:28:02
myslím, že tím přiznáním, že se ti líbí jen některé písničky 1349 sis vysloužil titul arci-gay nebo tak nějak. já už jsem minimálně ultra-gay (mám rád hip-hop). to bití do prsou „kdo si, že se ti nelíbí 1349“ mi od člověka, který ohrnoval nos nad prvním mini 1349, co jsem měl kdysi v distribuci, jako „nad nějakou teplou norskou mRRRRdkou“, přijde děsně komický
Corn - 28.03.11 23:12:18
hiphop mě nebere, na kole nejezdím a od 1349 mám rád jen dva-tři songy, ale mjc je pro mne něco jako čtení reflexu. často nesouhlasím, ale je to podnětné a objevím ledacos zajímavého. a abřík by si vzhedem k faktu, že už léta není kinderek, mohl dopřát trochu velkorysosti a nerozčilovat se nad tím, že na marast občas prosákne i hodně nemetal, pís hipís,, nebo jan tleskač :-))) -páč metl je furt převládající, žejó
Střap - 28.03.11 22:00:31
skoro prekonavas historku o teplym Gambrinusu jen, co je pravda...
Sud - 28.03.11 21:51:50
bros je zkratka z brosqa fyi
Střap - 28.03.11 21:32:49
Sude nejzajimavejsi je, ze nejvetsi vemena poanglictuji bratra i baletaka. Tlol iz šukyful ja vim..
Sud - 28.03.11 21:22:27
nazivo je zase harapess :))
pf - 28.03.11 20:43:38
zorn: dobře ty ;)
abro666 - 28.03.11 20:42:33
BH, haha, konecne naka pravda:)))
Black_Hand - 28.03.11 20:41:01
Sud: ty si abra nazivo asi nevidel co? ten rozhodne neni "fleshless".
abro666 - 28.03.11 20:35:39
sud = kriplkinderek:)
Sud - 28.03.11 20:33:27
abro = fleshless
abro666 - 28.03.11 20:30:23
ty ani nemuzes pochopit, jakej ses dement:) snazis se to maskovat, ale ani to ti nejde:)
Sud - 28.03.11 20:26:07
prvni tri body nechapu a u ctvrtyho sem zmenil nazor, ale at poukazujes na cokoliv, co to ma spolecnyho s tim, ze ses omezenej dement s vyjadrovanim na urovni songwritingu fleshless? :)
Střap - 28.03.11 20:22:13
LOL aspon je prdel. Sazkova kancelar Cyklista uzavira sazky jestli Sud vydrzi u metalu do dvacetidvou let. V pristi marastoair Vam priblizi tvorbu Erasure. Ufff jeste, ze ty Ripping Corpse necha byt. PS: Pripadnou vyhru si vyzvednete u spravce konkurzni prostaty.
abro666 - 28.03.11 18:22:03
corn, jj! sude, no koment, kinderku! aneb 1. tohle je pochod na grammy 2. nejlepsi skladba slayer je gemini 3. chlapy, jak vznikl nazev destroying divinity 4. nechapu, co mate na tech 1349
Black_Hand - 28.03.11 17:17:39
Corn: headshot :P.
Corn - 28.03.11 17:06:31
Abro: "hip hop je gay, tohle je snad metalovej zin" Jasně, sem patří Halford a Ghaal... :-)
Sud - 28.03.11 16:28:00
successful troll is successful
abro666 - 28.03.11 14:53:51
njn, to vime, ze si buzna, idelani kandidat k vyhlazeni.
pf - 28.03.11 14:47:50
no, že tady nepíšu blbosti jako "vyhladit všechny debily, co tomu nerozuměj" ;)
abro666 - 28.03.11 14:33:32
to je tvoje vec:)
pf - 28.03.11 14:29:18
pro mě je lepší dobrej hip-hop než špatnej nebo nezajímavej nebo průlměrnej (což je pro mě 90%) médl, takže asi tak
abro666 - 28.03.11 13:53:30
absolutni nezajem
gába - 28.03.11 13:41:21
"vyhladit slaby kusy!" fuuu tady nám to začíná lehce zapáchat abrovou třetí metalovou říší a škoda že si Prago Union nepustíš, jelikož třináctá skladba se na tebe hodí krásně
abro666 - 28.03.11 11:42:50
treba z historie recenzi http://marastjakcyp.com/new/?c=2 prog rock, punk, HD, metal, to je prijatelna kombinace, ackoliv rada veci mne z toho nebavi. posranej hiphop je zcela mimo.
stana - 28.03.11 11:34:14
kde jsi viděl že je marast jen "metalovej" zin?
abro666 - 28.03.11 11:11:10
pf, FU. zazoomuj si, co tady pisu a pak neco mel
pf - 28.03.11 11:04:22
hele, abro, ne všechno, co není metal, je nutně helenka, tak stáhli vocas a hoď se do klidu
abro666 - 28.03.11 10:56:54
nejak nechapu souvislosti gabo:)
gába - 28.03.11 10:52:27
teplý jsou poslední Decrepit Birth
abro666 - 28.03.11 10:38:37
ale picu, na vymasteny open minded intoussky mrdky prcat. to jestli naka mjc buzna posloucha doma helenku vodracku, je veci kazdeho soudruha. ale davat picoviny do metalovyho zinu jen kvuli tomu, ze je nekdo s nekym kamos nebo si doma lejska listu u helenky vondrackovy anebo chce bejt otevrenej, je proste TEPLY! vyhladit slaby kusy!
pf - 28.03.11 10:13:24
já vim ;)
gába - 28.03.11 08:49:56
pf 28|03|11 [00:01] to si někam zarámuju, líp už to napsat nešlo
DW - 28.03.11 00:29:42
to většina z nás stárnoucích gejů:D
abro666 - 28.03.11 00:26:44
si gay:-)
DW - 28.03.11 00:22:03
já zatim pořád setrvávám tak nějak u toho ne-buřt metálu ale je fakt že ten zmrdanej post mě chytá čím dál víc.. sem tam lounge,raw folk irsko skotsko už roky a podobný krávoviny mimo metal- prostě už to holt není zcela ívl, pure a trů jako to bejvalo:)
abro666 - 28.03.11 00:17:12
DW, myslis, ze ses dostal nekam dal? :)
DW - 28.03.11 00:15:13
du chrnět už na to neviděla, zdar:D
DW - 28.03.11 00:14:45
j abro jede indýd:)) Před takovejma šesti lety sem na tom byla ale podobně:) Metal pyčo zpátky ni krok:)
abro666 - 28.03.11 00:09:54
metal pico!
pf - 28.03.11 00:04:13
jinak docela dobrá deska a PSH bych nezatracoval, jejich nekonečný rozlučkový turné má něco do sebe…snad poprvé mě totiž bavili i na pódiu
pf - 28.03.11 00:01:32
abro zas jede ;) ty vole, ostře metal, chcát proti větru, žádnej old school, žádný brno, žádná avantgarda, prostě praha, new school, dvě kapely pořád dokola a pět čtenářů, to je jediná možná mjc budoucnost!
abro666 - 27.03.11 23:11:41
DW, fuck off hip hop je gay, tohle je snad metalovej zin? zachvili byste mohli treba prisputstit helenku, gute nacht debilove:)
Black_Hand - 27.03.11 23:11:07
nemeknes, ja bych to tak taky nerek :). ja jsem zkusil neco nadhodit neco nemetalovyho na unorovy desce mesice. nevim, jestli v tom budu pokracovat. zadny ohlas. ale pozor na to abych taky zminil nejaky metal jsem si dal :). jinak taky nevim jestli to sem opravdu patri.
DW - 27.03.11 23:00:06
nevim asi už fakt stárnu a měknu nebo nevim:D.. Samozřejmě hipec tu taky nevidim rád ale kucí tu vopravdu poslouchaj směs všechno co jim přijde pod ucho
Black_Hand - 27.03.11 22:58:56
DW: pro abra je todle jeste slaba kava. vzdyt uz ho musis znat.
DW - 27.03.11 22:11:28
tohle už je flejm nad únosnou mez nezdá se ti?
abro666 - 27.03.11 20:42:30
bizzi je proste kripl, ze sem dava ci dovoli davat takovyhle picoviny. pak este na bz prosil kapely pise pritepleny slizacky sracky, ze tu je ta recka. totalni teplomet.
celkor - 27.03.11 15:49:14
kluci venujte se metalu... jinak kato jako kral cz hiphopu CHACHACHA
DW - 27.03.11 12:55:37
někdo to prostě říct musí na plnou hubu:)
Black_Hand - 27.03.11 11:49:17
no ja si rikal, kdy to prijde :).
abro666 - 27.03.11 09:23:05
teplej hip hop na MJC => MJC je tepla mrdka!
bros - 26.03.11 21:18:17
ad prago, nekdy mi prijde, ze se kato az moc vyziva v modelovani frazi a castokrat ani nevi, co tim chce rict a i "udernej" rym tim dost utopi... Ale nekdy mu to vychazi fakt dokonale, viz prvni sloka Rozcvicky, to je fakt basen. Pro me tak za 8
DW - 26.03.11 12:32:41
úplnej Macgyver:))
bizz - 26.03.11 11:26:38
DW: nema, ale trosku si umi poradit :) ted se treba naucil notas k netu pripojit pres bluetooth mobilu :)
DW - 25.03.11 22:25:03
s těma Cynic...kurva "chef" už má internet zpět!!
bros - 25.03.11 19:11:57
777 sect(s) tak hrozna, aby se ji trestalo, rozhodne neni
bizz - 25.03.11 16:27:50
ban na vas
stana - 25.03.11 16:02:15
:D
Filipismo - 25.03.11 16:02:10
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
annal - 25.03.11 16:00:41
Aspon si tu muzeme psat co chcem;-) Treba ze Cynic sou na hovno
Filipismo - 25.03.11 15:55:21
annal: aj sorry :-(
annal - 25.03.11 15:18:41
Sef ted nema internet
Filipismo - 25.03.11 14:56:06
Věta byla napsána bez toho odkazu...zeptat se vedení? :-)
Sud - 25.03.11 14:55:49
"tne posledni odkaz na www a peto tazoka je trochu nestastnej,ne.. ?" tam bych to opravil, dost blbej kontext sefe
DW - 25.03.11 14:48:45
vole proč..
annal - 25.03.11 14:24:20
Marast = kral hiphopu, neasi
k.eight.a - 25.03.11 13:09:12
Co tato věta, resp. odkaz v ní: "Při vší úctě k Indy&Wich, PSH a dalším se nemohu ubránit pocitu, že www.marastmusic.comKrál současného tuzemského hip hopu je jen jeden." ???
k.eight.a - 25.03.11 13:08:37
9,666 / 10 Prago Pyčo!
Sud - 25.03.11 11:30:48
PSH ze maji co rict? slysel si novou desku? Cole uz taky stoji za hovno a co sem slysel, bude hur..
čorny - 25.03.11 10:48:20
jo Prago, jak HDP tak Dezorient Expres jsou desky, který mě sráží do kolen. Nová věc je hodně o něm, hodně temná a smutná - Kato má co říct, aby ne, když toho nafetoval jako málo kdo. Takovej reunion Rigor Mortiz jak jste zmiňovali... I to šišlání se dá skousnout. Není to první raper, kterej dává bez zubů - takovej vinnie paz to takhle sázel už v roce 97 s dost podobnou náladou jako mají Prago - http://www.youtube.com/watch?v=gqS9eWNmAZU tahle deska je moc fajn, hrozně moc, Dezorient Expres se dá poslouchat opravdu často a neomrzí, jedna z mála věcí na cz HH scéně, která má co říct - třeba takovej Oliver Lowe taky není špatnej, hlavně kvůli live nástrojům, ale jeho flow prostě nemá takovej šmrnc a textům taky chybí takový to pozlátko a zkušenosti jako má Deph. Nevím no, zatracovat Big Boss mi přijde zbytečný, jejich práce je hodně dobrá, jen nejsou tak vážný jako Kato, miluju Jamese, protože je to cvok, kterej na koksu sype jednu věc za druhou, PSH mají taky co říct, ale nemůžete to srovnávat s Prago jen proto, že to je je hip hop, to je stejný jak srovnávat, já nevim, třeba Opeth a Dezz Nutz :DD

Zkus tohle