Ceny Břitva za rok 2011 byly rozdány

Článek

V brněnském klubu Melodka byli v sobotu 10. března oceněni vítězové 11. ročníku českých výročních rockových cen Břitva, o kterých rozhodlo hlasování 57 publicistů a jež se řadí po bok odborných hudebních cen Apollo, Vinyla a žánrových Andělů. Součástí večera byla i vystoupení skupin HEIDEN, CRUADALACH, F.O.B., SMASHED FACE a UNBORN.

Břitva 2011 - koncert

Kompletní soupis výsledků

Přehled oceněných:

ALBUM ROKU

  1. HEIDEN – Dolores (Naga)  
  2. SILENT STREAM OF GODLESS ELEGY – Návaz (Season of Mist)  
  3. GRIDE – Záškuby chaosu (Insane Society / Obscene)
  4. CALES – Return From The Other Side (Gothoom)
  5. PRVNÍ HOŘE – Club Silencio (Kontra)
  6. ATARI TERROR – Part 3: Final Warning (Championship)
  7. RAVELIN 7 – 7 kroků po zamrzlé řece (Pure Heart)
  8. UMBRTKA – Spočinutí (Selement)
  9. ISACAARUM – Vaseline (Obscene)
  10. SMASHED FACE – Misanthropocentric (Shindy/Radiation Noise)

OBJEV ROKU

  1. MODERN DAY BABYLON
  2. ET MORIEMUR
  3. CRUADALACH
  4. ASCENDANCY
  5. FIVE SECONDS TO LEAVE
  6. Karel Vošta
  7. GUTALAX

NEŘADOVÉ ALBUM ROKU

  1. DEBUSTROL – Vyznání smrti Live (Obscene)
  2. LYKATHEA AFLAME – Elvenefris (Obscene)
  3. XIII. STOLETÍ – Rituál – Best Of Gothic 1991 – 2011 (EMI)
  4. PANYCHIDA – Woodland Journey (Pařát)
  5. Tribute TÖRR – Institut černého kovu (Pařát)
  6. INSANIA – R.U. Dead? (Bažina)

MINIALBUM & SPLIT & SINGL ROKU

  1. MODERN DAY BABYLON – The Manipulation Theory (Music Media House)
  2. ESAZLESA – Chtěl bych vidět svět dětskýma očima (NAAB / Pure Heart)
  3. DROM – I (Drom)

VIDEO ROKU

  1. SIX DEGREES OF SEPARATION – Ubl (Triotus)
  2. Fekal Party 9 (L'Inphantile Collective)
  3. BLUE EFFECT – Acoustic / Time (Supraphon)

VIDEOKLIP ROKU

  1. INSANIA – Pověsíme celebrity! (Mitchi)
  2. SILENT STREAM OF GODLESS ELEGY – Skryj hlavu do dlaní (Mejla Basel)
  3. FDK – The First Dream (P.Dudová / Got Neighbours / Tobogang)

KNIHA ROKU

  1. Kmeny (Yinachi/Bigg Boss)
  2. Jiří Rogl – Z rockového polosvět(l)a – Rock Twilight Zone (Alfedus)
  3. Radek Diestler – Totálně NAŠROT aneb Příběh naší nejlepší neperspektivní kapely (Petrkov)

KONCERT & FESTIVAL ROKU

  1. Brutal Assault (Obscure) – Jaroměř
  2. Obscene Extreme (Obscene) – Trutnov
  3. MALIGNANT TUMOUR – 20 let (MT) – Ostrava
  4. Masters Of Rock (Pragokoncert) – Vizovice
  5. MetalGate Czech Death Fest (MetalGate / Goro) – Červený Kostelec

MÉDIUM ROKU

  1. Pařát
  2. Metalopolis
  3. Abyss
  4. Spark
  5. Mortem
  6. Full Moon
  7. Fobia
  8. Hluboká orba
  9. Marast Music
  10. Hlasatel

FIRMA ROKU

  1. Obscene
  2. Obscure
  3. Papagájův hlasatel
  4. Insane Society
  5. Silver Rocket
  6. Pařát
  7. MetalGate
  8. Naga
  9. Pragokoncert
  10. Werewolf

POTĚŠENÍ ROKU

 1.-2. vznik pořadu Reactor, vznik magazínu Aardvark
3.-4. 10 let cen Břitva, znovu zvýšená produkce vinylů
5.-7. 20 let MALIGNANT TUMOUR, SEVEN u Nuclear Blast, SILENT STREAM OF GODLESS ELEGY u Season Of Mist
 
ZKLAMÁNÍ ROKU

1. zemřel Václav Havel
2. zemřel Ivan Martin "Magor" Jirous
3. spor Aleš Brichta kontra ABBAND
4. systém fotopasů & vstupní fronta na festivalu Brutal Assault
5.-9. smrt Vladimíra "Dády" Svobody, smrt Pavla Vrby, konec GOSPEL OF THE FUTURE, konec Metal Breath, spor dvou skupin o název TITANIC

ZVLÁŠTNÍ CENA 

fanzin & vydavatelství Metal Breath za ukončených 22 let činnosti

Do GALERIE LEGEND byly nově uvedeny skupiny PRAŽSKÝ VÝBĚR, MASTER’S HAMMER a INSANIA.

PRAŽSKÝ VÝBĚR
Skupina vznikla v polovině 70. let, ve své rané fázi se však věnovala jazz-rocku. Počátkem 80. let se vytvořila nová sestava, která osobitým, instrumentálně precizním a značně progresivním způsobem akceptovala takzvanou novou vlnu. Soubor si však svou extravagancí získal nejen značnou popularitu, ale také pozornost z vyšších míst. Poté, co komunistický týdeník Tribuna zveřejnil nechvalně proslulý likvidační článek "Nová vlna se starým obsahem", kapelu postihl víceletý zákaz, takže "Straka v hrsti", často považovaná za vůbec nejlepší album české rockové historie, se dočkala vydání až po letech.   
Roku 1986 se skupina mohla vrátit pod zkráceným názvem, pod nímž připravila další velmi úspěšnou desku, kterou později následoval film "Pražákům, těm je hej" a 2 roky po revoluci i velkolepý koncert k odchodu sovětských vojsk. Další roky charakterizovaly opakované, a to zejména koncertní návraty, ale i silně se prohlubující osobní spory mezi hlavními protagonisty, které roku 2006 vyvrcholily jejich rozchodem. Jedna z rozešlých stran pokračovala v obměněné a poněkud vlažně přijaté sestavě.
Ústředními postavami souboru byli zpěvák a klávesista Michael Kocáb, kytarista Michal Pavlíček, baskytarista Vilém Čok a bubeníci Jiří Hrubeš a Klaudius Kryšpín.
 
MASTER'S HAMMER
Skupina vznikla v roce 1987 a na svých demosnímcích se zaměřila na mystický black metal. Začátkem 90. let vyšla velmi úspěšná alba "Ritual" a "Jilemnický okultista", která, ač šířená výhradně v češtině, zaznamenala velký mezinárodní ohlas. Soubor dosáhl v metalovém prostředí výrazně kultovního postavení, na čemž nic nezměnily ani experimentálně pojaté "Šlágry" a následný konec činnosti.
Po dlouhých 14 letech mlčení, jež narušila jen 2 alba poct v podání jiných kapel, nastal roku 2009 čas
 velmi překvapivého návratu v podobě alba "Mantras", na které aktuálně navázal zcela čerstvý počin "Vracejte konve na místo". Obě tyto desky potvrdily pozici skupiny, která ačkoliv hudebně stále čerpá z blackmetalových kořenů, především v textech oslňuje výrazným nadhledem.
Mezi ústřední postavy souboru patří hlavně zpěvák a kytarista František Štorm a kytarista Necrocock.
 
INSANIA / SKIMMED
Skupina vznikla v roce 1987 a svým prvním demosnímkem, pohybujícím se na rozhraní extrémního metalu a hardcoru, si vysloužila nejen pověst nejrychlejší tuzemské kapely, ale také pozornost orgánů StB, která tehdejším studentům doporučila ukončit činnost. Nastala víceletá fáze pod krycím názvem SKIMMED, jejímž vrcholem bylo album "New Insanity", označované za první nezávislou desku u nás.
Návrat pod původním názvem nastal v roce 1992, kdy se pánové posunuli nejprve směrem k přírodní a později astrální tematice a zplodili celou řadu vysoce respektovaných alb, například "Crossfade", "Virtu-ritual", "Trans-Mystic Anarchy" nebo Andělem oceněný "Rock'n'Freud". Kapela, jejíž velkou předností vždy byly mimořádně kvalitní texty, na zatím poslední nahrávce "Kult hyeny" poznala, že "přišel čas, kdy je třeba zvýšit hlas" či "věšet celebrity".
Ústředními postavami jsou hlavně zpěvák a kytarista Poly, baskytarista Klíma a bubeník Black Drum.

Vložit komentář

shogun - 22.03.12 19:19:49
Tu cenu mám doma já, abyste věděli :) A proč? No protože kdo jinej si ji měl jako vzít? :D Já pro marast hlasoval, třeba... chodím sem rád.
pf - 18.03.12 23:37:49
DW: vole, co´s dokázal, že si děláš legraci ;?
DW - 17.03.12 17:59:20
prosimtě láďo, to byl fór :)
pf - 17.03.12 16:12:57
čekám velkej flejm :)
Oliva - 17.03.12 14:32:41
Hele do toho bych nepíchal, prostě Láďa chtěl mít konečně taky co dát doma na vitrínku:).. Je fakt, že ziny jsou na tom bídně v posledních letech všechny, nejsou lidi a není odhodlání, protože zadáčo ani kuře nehrabe :)
Realita je taková, že tu cenu jsem vůbec nedržel v ruce, viděl jsem ji (ze 2-3 metrů) pouze tehdy, když ji Š.Šimek přebíral, a pak až na fotkách.
pf - 15.03.12 19:22:17
já nic dělat nechci, nevidím důvod proč ;)
bizzaro - 15.03.12 13:34:48
nechapu, co tim myslis. 93 byl super rok.
nejlepsi. tady dalsi dukaz http://www.marastmusic.com/Clanky/R-evOlucni-K-1993
dneska je pohyb opačnej: od složitejch designů spíš k blogovejm
souhlas. ale uz nic nenadelas. pockej 14 dni
pf - 14.03.12 23:53:08
to se´s narodila, ne:? narážím na to, že ad stránky je dneska pohyb opačnej: od složitejch designů spíš k blogovejm apod.
   pf: mně přijde Břitva úžasná v tom, že je to závan starých časů, logika z roku 1999, výběrem hlasujících, formou, hájenými hodnotami…. takže jsem celkem rád, ať je MJC, kde je, i když má design z roku 93 ;), už aspoň objevil, že je rok 2012    nechapu, co tim myslis. 93 byl super rok.
zzn - 14.03.12 23:31:36
mně přijde Břitva úžasná v tom, že je to závan starých časů, logika z roku 1999, výběrem hlasujících, formou, hájenými hodnotami…. takže jsem celkem rád, ať je MJC, kde je, i když má design z roku 93 ;), už aspoň objevil, že je rok 2012
nechapu, co tim myslis. 93 byl super rok.
pf - 14.03.12 19:34:53
mně přijde Břitva úžasná v tom, že je to závan starých časů, logika z roku 1999, výběrem hlasujících, formou, hájenými hodnotami…. takže jsem celkem rád, ať je MJC, kde je, i když má design z roku 93 ;), už aspoň objevil, že je rok 2012
DW - 14.03.12 19:02:25
Hanzz: je to diskuze o hovně ale fakt, taky už na to seru tu něco psát, pak se to vždycky rozjede úplně jinym směrem a původní téma diskuze je naprosto to tam :)
Hanzz Strewer - 14.03.12 18:38:25
cy voe, to se nedá číst, tadle debata
:D, to mě docela odradilo ještě někdy něco napsat :D !
Morbo - 14.03.12 18:29:09
Morbo: Určitý finanční kritéria tam hrajou svojí roli ne, že ne.
Tak to je samozřejmý. Pokud je pro někoho muzika živobytí, tak pro něj těžko můžou peníze nehrát velmi zásadní rozhodující faktor. Zvlášť v dnešní době. Já jen nechápu, jak někdo může o jedný stadionovce prohlásit, že to dělá pro radost a o jiný, že to dělá jen pro prachy...
Adamos - 14.03.12 17:54:15
Brut: A přesně takhle vznikají ty flamy :-). Ale neboj, mi se nenecháme vyprovokovat.
pf - 14.03.12 16:56:53
cy voe, to se nedá číst, tadle debata
DW - 14.03.12 16:04:23
   DW: Poznáš je dost snadno - v metalu to většinou začíná podpisem s Nuclear a končí šedivym komerčním albem, který přiláká stovky tisíc, ale pak ho jako nic sfoukne banda o třiceti fanoušcích.    Vole, kdybys chodil do hospody, tak to nemusíme řešit, neasi! :)))
středa je pro mě dost blbej den na hospody.. Většina lidí co znám nemá ten den taky čas zrovna dvakrát :)
brutusáček - 14.03.12 15:48:56
Proč se do těhle diskuzí vlastně vždycky pouštíme:)? Tady napsat nejapnou poznámku a máš z toho diskuzi na 15 stran.. Asi už se neumíme bavit k věci, nebo nevim.. Můj poslední kec - Morbo: poznáš je dost snadno - v metalu to většinou začíná podpisem s Nuclear a končí šedivym komerčním albem, který přiláká stovky tisíc, ale pak ho jako nic sfoukne banda o třiceti fanoušcích.
a tak to bude pořád :)
fucking band ever some people will disagree but i dnt give a flying fuck 
přésně.... jinak plémě marastu čeká na Adamose a Martina .....jidáš vs panna :)
Adamos - 14.03.12 15:37:01
Střap: Našel jsem jeden comment na youtube, kterej to všechno pěkně shrnul a ještě mě pobavil :-). best fucking band ever some people will disagree but i dnt give a flying fuck 
LordSnape - 14.03.12 15:10:16
Poznáš je dost snadno - v metalu to většinou začíná podpisem s Nuclear a končí šedivym komerčním albem, který přiláká stovky tisíc, ale pak ho jako nic sfoukne banda o třiceti fanoušcích.
Vole, kdybys chodil do hospody, tak to nemusíme řešit, neasi! :)))
DW - 14.03.12 14:41:46
Proč se do těhle diskuzí vlastně vždycky pouštíme:)? Tady napsat nejapnou poznámku a máš z toho diskuzi na 15 stran.. Asi už se neumíme bavit k věci, nebo nevim.. Můj poslední kec - Morbo: poznáš je dost snadno - v metalu to většinou začíná podpisem s Nuclear a končí šedivym komerčním albem, který přiláká stovky tisíc, ale pak ho jako nic sfoukne banda o třiceti fanoušcích.
Střap - 14.03.12 14:38:50
Snape: Kokote! :D To jsem fakt nemyslel:D
LordSnape - 14.03.12 14:32:14
Svým způsobem dlouhověký stadionovky dost obdivuju. Ono to není úplně prdel se tam udržet. Osobně neřeším na jak velkým podiu to hraje, když je to dobrý je to prostě dobrý.
Jo, není nad stadionový Kabát! :-D
Střap - 14.03.12 14:21:07
Adamos s těma Maidenama a obdobím s Blazem si to napsal naprosto přesně.
Střap - 14.03.12 14:20:15
Annal: Myslím, že většinu to spíš nesere než sere. Morbo: Určitý finanční kritéria tam hrajou svojí roli ne, že ne. Ale zrovna Maiden je u mě kapela, která dodneška umí za ty prachy na stadionu odevzdat pořadnou porci muziky a pokud za to dostanou zaplaceno jedině dobře pro ně. Jinak je prdel jak vysoko v marasti anketě skončili Mastodon...ty taky, ani omylem nevědí, co je hala nebo nedejbože stadion. Svým způsobem dlouhověký stadionovky dost obdivuju. Ono to není úplně prdel se tam udržet. Osobně neřeším na jak velkým podiu to hraje, když je to dobrý je to prostě dobrý.
Adamos - 14.03.12 13:50:05
já to vidim tak že u metakliky je to v tom, jak se zastávali za to aby kleknul napster a podobně, prostě to nemaj zapotřebí....a ostatní velký kapely alá bouřka mezi prahou a děčínem (ac/dc), iron maiden, atd, to jsou prostě už velký stadionovky, který nic jinýho než posledních 15-20-25 let nejezdí, takže jasně maj z toho velkej peníz ale zároveň si myslim že ve svém věku se hnát pro penězích už asi moc potřebu nemaj... nicméně nedávno proběhla novinka kdo nejvíc vydělává...opět to byl bon jovi (trochu jim sekundují U2), který se drží na špici už pěknou řádku let, což je pro mě docela pozoruhodný. Zajímalo by mě kde by byli GnR kdyby se nerozpadli :)
Ono je to možná tím, že Bon Jovi jsou americká kapela ( velkej a silnej trh). Iron Maiden - pokud si dobře vzpomínám, tak oni si tu cestičku po odchodu Dickinsona museli v devadesátejch letech taky celkem slušně prošlapávat. Když byli v Praze, tak např. hráli v malý sportovce nebo v kongresáku, což je oproti dnešku slabej odvárek. Souhlasím, že Metallica to docela přehání, vzhledem k jejich postavení. Na druhou stranu sám nemám jasno v tom, jak se dívat na stahování/vypalování atd.... Je to krádež, nebo už je to zkrátka součást dnešního hudebního trhu a sdílení všeho možnýho?
brutusáček - 14.03.12 13:29:58
já to vidim tak že u metakliky je to v tom, jak se zastávali za to aby kleknul napster a podobně, prostě to nemaj zapotřebí....a ostatní velký kapely alá bouřka mezi prahou a děčínem (ac/dc), iron maiden, atd, to jsou prostě už velký stadionovky, který nic jinýho než posledních 15-20-25 let nejezdí, takže jasně maj z toho velkej peníz ale zároveň si myslim že ve svém věku se hnát pro penězích už asi moc potřebu nemaj... nicméně nedávno proběhla novinka kdo nejvíc vydělává...opět to byl bon jovi (trochu jim sekundují U2), který se drží na špici už pěknou řádku let, což je pro mě docela pozoruhodný. Zajímalo by mě kde by byli GnR kdyby se nerozpadli :)
Morbo - 14.03.12 12:21:23
DW: Mě by zajímalo, podle čeho rozlišuješ u stadionových megastar kvůli čemu to dělaj. Já totiž nemám nejmenší tušení a to se o tohle docela zajímám.
Annal - 14.03.12 11:17:36
Vazne vas vsechny zajima nejaky umisteni v Britve? Goratory jsou stara kapela? Z deathu za posledni tejden me bavej COLOSSO http://www.youtube.com/watch?v=yxeiWUSnP04
martin - 14.03.12 09:47:35
Ajroni jsou vypocitavy mrchy, uz v roce 1967 se snazili co nejvic vytezit z aktualniho proudu ( http://www.freakingnews.com/Iron-Maiden-1967-Pictures-37069.asp ). :)
DW - 14.03.12 07:49:27
na to tu máme jiný případy, zrovna iron hrajou poslední roky už jen a jen pro radost, stejně jako valná hromada dědků, co už maj dost. Pak jsou ovšem i případy (Fakalika), který nikdy mít dost nebudou :).. Těch se v tom mainstreamu válí taky dost a dost a snadno je poznáš.. Ale tak očividně je tohle taky ožehavý téma (mainstream vs ug), tak to necháme stranou, bavíme se tu o Břitvě, žejo
Adamos - 13.03.12 23:11:22
DW: To je trochu jednoduchý říct, že například ajroni hrajou po tolika letech (a pár zlatejch deskách) pro prachy, než pro radost z muziky.
DW - 13.03.12 18:43:43
Lunaris: je mi to fuk, spíš mě ty kapely neba, nemaj mi tolik co říct, hrajou spíš pro prachy než pro radost z muziky, to mě netankuje.. Věkově je mi docela dost už :)) Možná sem to jen blbě formuloval prvně, byl to spíš takovej fórek, si často dělám srandu z agro knedlíků protože mě štvou :) A jo - Allegor tam píše a je to nářez vole :) bizz: http://www.toplist.cz/toplist/?kat=8&search=&a=s asi tak .-).. ty ziny si z toho vyzobáš, žeano :)
Adamos - 13.03.12 17:01:26
Lunaris - 13.03.12 16:32:27
To s tím moderním metalem byl víceméně pokus o trolling než cokoliv jiného. DW: Ohledně posluchačů Iron Maiden... tohle mi přijde mimo. Ti snad může být jedno, kdo jiný tu kapelu poslouchá. Nebo jsi až taková elita? Nevím teda, kolik ti je, ale pubescentní postoj.
Střap - 13.03.12 15:41:08
to si to rozštípl úplně!:D Profizine...toho Shoguna je tam škoda:-)
LordSnape - 13.03.12 15:03:02
vole on tam píše Allegor? :-)))))))))))) Bomba dne!
Další fajnšmekr co. :))) Ale je maskovaný, pozor! :-D
Střap - 13.03.12 14:58:40
vole on tam píše Allegor? :-)))))))))))) Bomba dne!
LordSnape - 13.03.12 14:39:39
Snape máš link na nějákej konktrétní připad jak se flamuje na Abyssu? Musí být docela prdel.
Hele, přečti si tam diskuzi na recku posledních Azaghal (album Nemesis), od Novotnýho, to se poměješ.
neřikam nebo nechci aby to tak vyznělo že je to absolutně vyčpěly, spíš té staré gardy je škoda :-)
Tak to zítra zapijem aspoň ve Zlých! :-)
Střap - 13.03.12 14:08:03
Snape máš link na nějákej konktrétní připad jak se flamuje na Abyssu? Musí být docela prdel.
bizzaro - 13.03.12 13:38:21
Zrovna koukám na návštěvnost hudebních webů v ČR
nahod
DW - 13.03.12 13:09:20
brut: názor z přesvědčení :).. Na pózy sem starej už :) Zrovna koukám na návštěvnost hudebních webů v ČR a jímá mě chuť se na všechno vysrat :)
brutusáček - 13.03.12 13:05:34
Brutusáček: Mám tu výhodu, že to nestahuju, ale regulerně youtubuju a pak se rozhodnu, co jo a ne :-) s
tak to i tak zabere asi dost úsilí, občas to taky takhle dělam ale..jen velmi sporadicky...spíš jde o to že máš náladu se pořád v tom jednom stylu přehrabovat
Naproti tomu moderní metal... to jsou vesměs hovna.
najdou se v pohodě věci..jako všude :)
Iron Mejdlo si neposlechnu už z toho důvodu, že to poslouchaj agro knedlíci, i když některý alba jsou fakt dobrý.
tak to je přesně ten agroknedlo názor si myslim ;-)
i když asi pro staré páky jako Brutusáček redakčně trochu vyčpělý.. Já osobně si už ani nepamatuji, kdy jsem vlastně přišel, ale ke starým se určo neřadím.. :-D
neřikam nebo nechci aby to tak vyznělo že je to absolutně vyčpěly, spíš té staré gardy je škoda :-)
DW - 13.03.12 13:01:09
Hele do toho bych nepíchal, prostě Láďa chtěl mít konečně taky co dát doma na vitrínku:).. Je fakt, že ziny jsou na tom bídně v posledních letech všechny, nejsou lidi a není odhodlání, protože zadáčo ani kuře nehrabe :)
LordSnape - 13.03.12 12:59:07
Dobrá poznámka byla ohledně toho třetího místa - Abyss. Nedávno jsem tam po dlouhé době zas vlezl a hned odešel. Nejen, že to je děsně nepřehledné, názorově vyhrocený a rádoby profi web, ale ještě mají tu drzost dělat flejmy z toho, když nějaký čtenář si dovolí nesouhlasit. Buďme rádi za ten dnešní MM i když asi pro staré páky jako Brutusáček redakčně trochu vyčpělý.. Já osobně si už ani nepamatuji, kdy jsem vlastně přišel, ale ke starým se určo neřadím.. :-D
DW - 13.03.12 12:47:16
brut: hele asi ne..Dřív by se to dalo jakž takž říct o Insomnium, ale vzdálili se mi s předposlední deskou. Teď už opravdový favority nemám (Novembre leda tak), jasně Anathema a Katka jsou velká inspirace, ale nekritickej fan fakt nejsem, rád přiznám, že We Are Here od Antény nebo poslední deska katky mě moc nebraly.. Jinak samozřejmě velkej respekt starším věcem typu Goratory, Deeds of Flesh, Kronos, Hollowtone a dalším stovkám dobrejch deathovek.. Na Metallicu z vysoka seru tyvole, dead od roku 88... Iron Mejdlo si neposlechnu už z toho důvodu, že to poslouchaj agro knedlíci, i když některý alba jsou fakt dobrý. Jenže já jsem jinde, tyhle kapely mě nebaví, rád si naopak pouštim ty ug/neokoukaný věci, chce to se ponořit a vyzobat si nový interprety. Ten sranec že novej metal je sračka neberu, zase musíš jít pod povrch a srát na trendy mainstream ptákoviny. Tam pořádná muzika nejni.
Střap - 13.03.12 12:39:00
Lunaris maiden hrajou lidovky ty nemůžou urazit. Navíc kvalitativní úroveň držej velkou hodně dlouho. Poslouchám je moc rád.
Lunaris - 13.03.12 12:34:20
Nechtěl jsem nijak narážet na Mejdny. Dřív jsem je nesnášel, ale uběhlo několik let a dokonce jsem si pořídil originál alba Powerslave a časem asi přibudou další. Jo, je to dobrej band. :-) Naproti tomu moderní metal... to jsou vesměs hovna.
Střap - 13.03.12 12:25:38
Brutusáček: Mám tu výhodu, že to nestahuju, ale regulerně youtubuju a pak se rozhodnu, co jo a ne :-) Navíc opravdu dobrýho death metalu tolik není :-) Teda jako revoluci stylu už moc nečekám spíš něco super provedenýho s feelingem. Teď bych si dal nějáký maséry ve stylu starých Deeds Of Flesh.
brutusáček - 13.03.12 11:53:11
tak samozřejmě že toho vylejzá hromada a sem tam si taky něco opatřím, novinky většinou na doporučení, protože prolejzat toho tunu na to jsem asi starej .)), respekt k střapovi že prolejzá ty death metaly pořád. nicméně se pořád vracim k tomu co mam rád...a at už je to u mě ion dissonance, meshuggah, anna ternhaim a deftones !!!...tak pro někoho iron maiden a metallica, nuda to neni však kapely potřebují své věrné fanoušky, neříkej že nemáš taky takovou kapelu..
DW - 13.03.12 11:40:58
neni to po 35 letech už trošku nuda :)? Každej den vyjdou snad stovky alb.. Já třeba jak čumim co postuje poslední tejden shogun do sosy za ty novinky, tak jen nechápavě civim, kolik toho v současnosti vychází a z čeho se dá vybírat..
brutusáček - 13.03.12 10:20:40
to teda, nepustil sem si je několik let, opatrnosti neni nikdy dost:) Ne vážně, ty budou lidi poslouchat asi až do smrti jich i sebe..
tak proč ne :)
DW - 13.03.12 10:07:47
to teda, nepustil sem si je několik let, opatrnosti neni nikdy dost:) Ne vážně, ty budou lidi poslouchat asi až do smrti jich i sebe..
Adamos - 13.03.12 10:05:22
Hoši opatrně s těma mejdnama, opatrně.
Střap - 13.03.12 00:55:17
   Stana: Jojo, jedině takhle bude možný vyhrávat český metalový anketky:))   A co je hlavní, konečně to tu bude někam směřovat.
Vole to snad, ani ne :D
Stana - 13.03.12 00:24:31
Lunaris: A to se vyplatí!
Lunaris - 13.03.12 00:23:49
Jojo, jedině takhle bude možný vyhrávat český metalový anketky:))
A co je hlavní, konečně to tu bude někam směřovat.
Střap - 13.03.12 00:15:14
kroka od Střapa ke Gorthovi :-)))
gorth - 13.03.12 00:13:49
Lunaris: :)) ano, při posuzování relevance ankety nesmíme zapomínat na to, že na třetím místě je abyss... Brut: to vůbec nebyla výčitka, ale konstatování:) já právěže poslouchám spoustu věcí, u kterých prostě ještě nemám takový přehled o kontextu, abych se to opovážil psát... ale to vjů není špatnej nápad;) Střap: chápu správně, že se nelíbí?:) u nich mám už nějakou dobu pocit, že jsou jen krok od toho, aby pro mě byli opravdu zajímaví, bohužel ani tentokrát ten krok neudělali.)
Stana - 13.03.12 00:09:15
Ode dneška jen Nightwish, Iron Maiden a Kabát. To by bylo, aby se MM na ten top nevyšplhal.
Jojo, jedině takhle bude možný vyhrávat český metalový anketky:))
Lunaris - 12.03.12 23:37:53
Ode dneška jen Nightwish, Iron Maiden a Kabát. To by bylo, aby se MM na ten top nevyšplhal.
brutusáček - 12.03.12 23:34:54
a říkám si pokud to napíšu bude to tu vůbec někdo hledat? Jinak určitě fajn práce, ale občas nějak nevím no.
bude..co se týče tvé deathmetalové studnice myslim že jo... jinak pravda zestárli všichni..
upřímně.. s tou multižánrovostí bych to až tak žhavě neviděl, úplně mimo metal píše jen zzn, pak ze značné části řekněme já, kotek a Trym...
tak s trochou nadsázky řečeno píšu to čemu víc rozumím....respektive všechny ty jiný věci bych možná asi dobře nesepsal, možná wjučknul, což nedělám a může být chyba..
Střap - 12.03.12 23:34:25
gorth: mimoto chystám se dloubnout recenzi do gorthího hnízda ty nový Portico není zrovna deska, co bych chtěl úplně slyšet:-)
gorth - 12.03.12 23:20:52
upřímně.. s tou multižánrovostí bych to až tak žhavě neviděl, úplně mimo metal píše jen zzn, pak ze značné části řekněme já, kotek a Trym... což má určitě souvislost s tou nevyhraněností nebo nedotažeností v tomhle směru, zvlášť když se naše vkusy kryjí spíš okrajově - viděno černejma brýlema, ty jednotlivý recenze jsou výkřiky do tmy:) jinak nevím, rozpad staré redakce, chybí mi tu asi jen jukl a víc věcí od DR
Střap - 12.03.12 23:09:48
Brute nevím no. Stará garda podle mě zestárla jako jejich čtenáři v tom bych to možná až tak neviděl:-) ale tak jsou tu mlaďasové, co něco píšou. Možná je ta mulitžánrovost až moc velká? Čímž nemyslím, že bych měl něco proti, ale možná je až moc nevyhraněný. Pak ten web, kterej je trošku přeplácanej. Sice jak psal Loomis spousta redaktorů netuší, co ten web dokáže a natož čtenáři. Ovšem májí všichni chuť zjišťovat, co umí web nebo chtěj po něčem lehce sáhnout a mít informace? To je podle otázka do pranice. Vís jak Brute mám svoje informace tak nějak pořád, ale prostě na to občas tak koukám a říkám si pokud to napíšu bude to tu vůbec někdo hledat? Jinak určitě fajn práce, ale občas nějak nevím no.
brutusáček - 12.03.12 22:38:33
tak mam v trubce nějaký břitvy...spíš o to, jak marast funguje kam má hudebně přístup nejen na akce díky akreditacím, tak i ta multižánrovost...tápání je to v tom, že se stará a podle mě nejsilnější redakce rozpadla (asi stárnem) a nemá vyloženě kdo co psát.... tisíce krevulantských a zbytečných flejm diskuzí, i když někdy flejm, kterej potrká je fajn, místo toho aby člověk vložil do toho aby tu něco bylo
Střap - 12.03.12 22:17:08
Brute: Hele možná budu ošklivej, ale na co vlastně ten web má potenciál? Nemyslím si, že by něměl potenciál, ale na úspěchy v Břitvě to moc nevidím...osobně doufám, že zrovna tohle není cílem potenciálu toho webu. Jinak spíš to myslím, tak určit si vlastně nějakej cíl kam to hodit a jít za ním. Nic proti MM jen mi to občas přijde trošku jako bezcílný tápání. Aniž bych někoho z něčeho osočoval. Jinak mi ústup přijde logickej :-)))
brutusáček - 12.03.12 22:07:08
ano na nás, na redaktorech :)
bizzaro - 12.03.12 21:49:20
jakoze na vas?
brutusáček - 12.03.12 21:20:44
marast ten potenciál má.....vše začíná a končí na lidech
LooMis - 12.03.12 21:01:21
já si spíš myslím, že vždycky může bejt ještě hůř :-D
DW - 12.03.12 20:41:40
Podle mě je to hlavně proto, že v týhle těžký době má každej co dělat - a není to zrovna tvořit obsah webu "zadarmo", chápeš, ne? Já už sem se o tom bavil s vícero zinařema, bude to čím dál těžší, když to teď jde všechno do prdele.
LooMis - 12.03.12 18:59:48
já jsem hlasoval a nemyslím si, že to je zbytečná anketa, když to porovnám s předchozími lety, je to prostě ústup do pozadí a těžko říct, jestli to je změnou webu, obsahem, lidma? Asi všechno dohromady, ale uvidíme příští rok, chápu to spíš jako výzvu začít lépe organizovat redakční práci a ne jenom tlachat. V nové podobě to neběží ještě ani rok a co si budeme namlouvat, jsou tu i tací, kteří ještě neví, co web umí, natož běžný čtenář :-)
Adamos - 12.03.12 16:51:43
Brut: Ale né :-).
brutusáček - 12.03.12 15:36:51
adamosovo reporty to si dokážu představit... "basa nic moc, hraju to líp" :))
bizzaro - 12.03.12 15:32:58
a budou i ty reporty :-).
pivni, jasne :)
Adamos - 12.03.12 15:23:35
Bizz: Když rozdáš víc volňásků, tak budeme chodit a budou i ty reporty :-).
brutusáček - 12.03.12 14:32:33
zas extra zajem neni, cili v patek byli Rotten Sound, byl Tony MacAlpine, budou Madball.. a? nikdo :) pomalu abych vas prosil, abste nekam sli a na to co? m...m :)
zas nemůžu chodit na všechno :)
Střap - 12.03.12 14:25:29
Btw: že je marast míň metalovej nebyla výtka, ale konstatování. Což kromě novýho designu neslo ten přerod možná trošku větší než si některý lidi slibovali a v neposlední řadě obsahovej, asi tak. Takže toť vše, co si o tom myslím.
Střap - 12.03.12 14:19:20
Na Madball jdu a na Obscuru taky (chlastat).
bizzaro - 12.03.12 14:04:34
tak mne o vysledek v ankete ani tolik neslo neasi, jen jsem "vyvolal" diskuzi. min metalovej? jasne, psal jsem to uz snad stomilionkrat, obsah tvorite vy. a kdo pise? odpovez si sam :) ze jsou reporty.. to je obdobim, aspon je videt, ze sem tam nekam chodime - ale treba o akce od Obscure (tedy ty metalovy) zas extra zajem neni, cili v patek byli Rotten Sound, byl Tony MacAlpine, budou Madball.. a? nikdo :) pomalu abych vas prosil, abste nekam sli a na to co? m...m :)
DW - 12.03.12 14:02:25
Bizz: Nic ve zlým, ale počítám, že MM bude možná ztrácet ještě víc v týhle anketě, ale čténářů může mít dvakrát víc. Jen můj názor.
To by bylo super, kdyby to takhle fakt bylo :)
Střap - 12.03.12 13:50:30
Bizz: Hele v klidu no. Musíš najít agilní mlaďíky a mladice :-))) Sám vím, že to prdel není jen....MM je nějak míň metalovej a víc všemožnej. Na první ohledání mám pocit, že to je web Reportu. Víš jak nejspíš ten novej design taky nezafungoval úplně jak měl. Nic ve zlým, ale počítám, že MM bude možná ztrácet ještě víc v týhle anketě, ale čténářů může mít dvakrát víc. Jen můj názor.
DW - 12.03.12 13:47:15
Upřímně řečeno, k tomuhle mám ambivalentní postoj. Na jednu stranu jsem rád, že něco takovýho existuje, na stranu druhou velmi dobře chápu, že ankety nejsou východisko z toho, v jakym je v současnosti nejen cz scéna stavu. Navíc nikdy sem nebyl člověk, kterýho by někdo musel plácat po zádech, takže je mi celkem fuk, jestli se marast umístí na 5., 9. nebo stym místě, protože výpovědní hodnotu má tahle anketa jen do chvíle, kdy bereme těch 57 nebo kolik nás magorů za bernou minci. Já teda ne, důležitý je, jak to vidí čtenář, ne pisálek. Ten si může psát sám pro sebe do šuplíku, naopak, rád bych, aby se českej čtenář začal mnohem víc zapojovat, sám aktivně vyhledával nový kapely, ti s talentem psali recenze atd., ať se to tu trochu hne z místa. Iron Mejdlo mě po sto letech neba. S albem měsíce si sypu popel na hlavu též, ale protože v posledních měsících poslouchám retro konzervy, tak k tomu nemám tolik co říct resp. napsat.
bizzaro - 12.03.12 13:22:37
no chtelo by to vetsi zapojeni se do techhle veci od ostatnich - vem si jen dementni hlasovani do Alba mesice, ktery kvuli tomu skoncilo.. "sam" toho az tolik nezmuzu.
Střap - 12.03.12 12:29:25
Bizzaro: Zrovna břitva mi přijde takovej nerdismus, kterej se snaží dokázat jak je strašně důležitá CZ zinařská scéna. Když koukám, co lidi považujou za potěšení nebo zklamání říkám si, že tě to až tak mrzet nemusí. V podstatě jsem zjistil, že z top ten desek jsem slyšel jednu. Zbytek je totálně mimo moje korejtko. Čím jsou tady lidi zklamaný to mi taky mo žíly netrhalo. Chápu třeba Havla a Magora. Ovšem jakej je spor Brichty s ABBANDEM? To mi je úplně ukradený.Fakt bych s z toho hlavu nedělal. Navíc mám trošku pocit, že některejma článkama to vedeš tam, kde lidi pořádně neví, že nějáká Břitva existuje :-)
bizzaro - 12.03.12 11:53:19
spatnej marketing
brutusáček - 12.03.12 11:18:46
v ČR nejsou moderní metaloví fanoušci asi teda... :))
proto se je snažíme vychovat .))))
DW - 12.03.12 11:08:07
v ČR nejsou moderní metaloví fanoušci asi teda... :))
brutusáček - 12.03.12 09:06:26
ale prdlajs..máme tu vše co moderní metalový fanoušek potřebuje, dobrej metálek, intošskou hudbu, filmy..občas flejmy...lidi to jen nepochopili :)
bizzaro - 12.03.12 08:38:33
myslim, ze nase pozice (loni 5.) vypovida o tom, ze bysme meli rict papa :)
LordSnape - 12.03.12 06:43:08
Stando doufám že si děláš prdel:) Mě potěšili nejvíc Drom a Ondra s Reactorem :)
Ne, myslím to zcela vážně. Ale poměr hlasů docela překvapil. Pěkně to natřeli.
DW - 11.03.12 22:59:48
Stando doufám že si děláš prdel:) Mě potěšili nejvíc Drom a Ondra s Reactorem :)
LooMis - 11.03.12 22:43:35
Heiden to zválcovali brutálně - 257 vs 173 na SSoGE
LordSnape - 11.03.12 22:14:52
No, je tam pár lol věcí... A je škoda Silentů, přál jsem jim první flek. Nicméně Heiden také potěšili, ale u mě přeci jen o něco méně.
Sud - 11.03.12 22:04:43
kvalitní olol
brutusáček - 11.03.12 21:41:46
tak moderni potěšili...

Zkus tohle