Vitriol se v novém videu He Will Fight Savagely očišťují od hříchů

novinka

26. ledna vyšla druhá deska Vitriol Suffer & Become.

A jako bonus ještě...

Vložit komentář

sicky - 08.02.24 08:57:18
jako je to zajímavý, ale poslouchat se to nedá:)
vanena - 07.02.24 20:11:25
Mě se to teda včetně/navzdory (?) tomu zvuku dostalo pod kůži jako už dlouho žádnej t3ch death, takže objednaná LP platňa a těším se, jak to bude hrát z pořádné aparatury. Matro mě zatím nutí točit 2-3x denně.
Franta N. - 05.02.24 19:30:35
Mně na tom vadí ta přepálená pompéznost, hlavně v kvazi-symfonických aranžích. Nasypaný, řezavý momenty jsou super, ale poměr mezi nimi a tou nafouknutou prázdnou pompou není úplně příznivý. Nesouhlasím s některými hejty, co jsem četly na internetu, jako že je to bez hudebního nápadu, jenom honění prstů po hmatníku apod. Tohle píšou lidi, kteří nejsou schopní pobrat složitější muziku. Nápadů je tam naopak hodně (možná místy až přeplácaný), a hlavně některý sóla jsou melodicky dost vypointovaný. Ale ta bombastičnost je moc. Zvukově by to mohlo být míň umělý, ale nepovažuji to za žádnou pohromu.
AddSatan - 05.02.24 12:47:55
Já to furt taky zkouším, ale vydržím tak max. 2 skladby a to se fakt nedá ten zvuk, musel jsem přenastavit ekvalizér, aby se to vůbec dalo poslouchat, já nevím co to přesně je, neumím to správně pojmenovat, nějaká divná digitální komprese/distorze, divná navýškovanost, přitom tomu vlastně i chybí nějaká "vnitřní hutnost" (něco ze středo-basovýho spektra), prostě dojem "umělosti, chemie, nafouklosti". Přitom v "základním" nazvučení těch kytar se mi i něco dost líbí, možná nějaký divný lazení, taková rozechvělost. I když je v tom slyšet i něco z djentu/deathcoru/modern technical deathu apod., což nemám rád. Ale hlavně, mě z toho prostě bolí uši, zhoršuje se mi tinnitus, údajně tohle zvukový nastavení může i poškodit sluchátka/repráky (nevím). Virbl dobrej, mj. i střídání jeho nazvučení i asi celej vršek bicích ok, čvachtáky samozřejmě velký špatný. Hudebně pořád asi převážně dobrý/hodně dobrý, ale už se mi to taky oproti To Bathe... nějak "vzdaluje", jednak ta epičnost/pompéznost směr Behemoth, nebo i nějaký ty blackened "symfo" deathcory, Cattle Decapitation, novější Anaal Nathrakh apod., což bylo už i na předchozím, ale tady víc. Prostě je z toho vyloženě slyšet, že to dělá člověk, co nosí kleopatřin náhrdelník a hrozí na fotkách mečem :). Někdy taky zbytečně dlouhý pidli-bublaniny (např. poslední třetina úvodní). Něco z Portal jo, občas mě napadli i DsO nebo techničtější Aosoth, Immolation (The Flower... třeba). A jo místy to nakládá fest + i celkem náročný, technický "zašmodrchaniny", ale je tam i dost jednodušších, odlehčenějších míst... Ještě to budu zkoušet, i když fakt nevím, jestli mi to za to utrpení ze zvuku stojí, ale živě bych na ně konečně mrknul rád. Za hudbu bych dal tak 70-75, za zvuk tak 30 :), takže cca 55%?
bizzaro - 04.02.24 13:37:15
cela deska je nehorazenej nater a absolutni nasili. tezce se mi to posloucha kvuli tem ukvilenym kytaram, vzpominam si u nich casto na Heaving, ale celkove stavba riffu je vyrazne melodicky osobita. zni to jak nejvyhrocenejsi momenty Nathrakh narvany do Portal zvuku - diskarmonicky napálenej blackened death "symfo" podmazy v desce nevadej, naopak tu hudbu trosku rozclenuji a davaji ji takovy raz nanebevzeti nebo snad vypaleni nebes a anihilaci cehokoli svatyho, navic se to tu v tomto ohledu neprehani Kilmer za bicima je totalne sick a Kyle Rasmussen je zvracenej, pro me extremne narocna deska, ale pritom me furt nuti se k ni vracet

Zkus tohle