BENUMB - By Means of Upheaval

mosh.2.bleed
6.5

Bohužel ani třetí řadovka vražedníků BENUMB nepřináší nic zajímavého a vy víte, že to nepíši jen proto, že ždímou brutus grind core. Kapela, jíž se nedají upřít až kultovní ambice, má předpoklady k tomu, aby jejich nahrávky byly mezi "odborníky" z nejočekávanějších. 1) Jsou to amíci a svůj harsh grind violence perou do lidí nějakým devátým rokem, aniž by jakkoli polevili na stylovosti, brutalitě či nehloupém politickém postoji. 2) Na pažbách mají splity s výbornými kapelami a jejich nahrávky vychází na labelech, které se téměř nepletou... Přesto, že jsou BENUMB tedy vyhledávanou a respektovanou kapelou, vlastně nikdy za moc nestáli..
I s novinkou "By Means Of Upheaval" servírují hrubý stop-and-go hc/grind přirozeně ovlivněný americkou power violence scénou.
Až absurdně zprasený džn džn zvuk, vyřvaný proklamující vojs a explozivní rozkouskovaná produkce nechává občas vzpomenout na sprosté násilníky CROSSED OUT, ale ti zabíjeli nečím jiným, než jen zvukem... i když desetiletá propast hraje také svou roli.
BENUMB jsou stále tam, kde byli před 6-7 lety, tedy v dobách svého debutu "Soul Of The Martyr" a dříve. Bohužel se za tu dobu ani v rámci svého stylu, kterému jsou stále stejně věrně oddáni, vůbec nevyhráli, což se o spoustě stylově spřízněných kapel říci dá. Bubeník sype stejně pomalu a do hardcorových temp se stále nenaučil ani jednoduchý průšlap, což je téměř na pováženou. To kytaristům mohu jen těžko vyčítat, že se neprobudili osvíceni nějakou vyšší mocí a nevysypali z rukávů pár desítek krutých riffů, ale opět pouze obehrané nudné variace občas proložené hutnou slamovou pasáží, zahnívajícím sludge zpomalovačem či nastopkovaným telegrafickým power violence partem. Ale trochu popřemýšlet se dá vždy... i když, jde o přístup.
Jen těžko se dožadovat horší brutality a stejným nesmyslem by bylo ptát se po větší nekompromisnosti, ale ať si své prsty prohlížejí jak chtějí, dobré riffy a potažmo songy z nich nevykoukají... Nesmíte se na mě zlobit...
S alchymií reinkarnace čisté hrubosti v zvuk pomohl Scot Hull, známý též jako NIČITEL PRASAT trpící AGORAFOIDNÍM KRVÁCENÍM Z NOSU a mám za to, že nejeden z vás (kurwa čte MJC vůbec víc než jeden?) bude nevěřícně kroutit ušima..
Velká část tradičně krásně zpracovaného bookletu je opět věnována kontaktům na hafo kapel, labelů, zinů...
Jsou to sympaťáci a vím že to myslí dobře, ale místo aby dřeli techniku tak to byly samí skejty a circle pity...

sonx: Cesspool of Human Sewage / Rise from Squander / That Which is Set in Stone / Programming the Cranial Void / Decimation to All that Which Resembles Compromise / Mesmerized by the Insignificant / Regurgitation of the Bacteria Which Threatens the Present State of Self Preservation / Judicial Failure / Clouding the Source of Salvation / Devour, Discard, Advance / Swallow Conviction - Defecate Guilt / Breathing Life Into Predestined Failure / S.A.N.D.E.R.S. / Seeping Into the Blood System / Oppressing Binds of Silence / Medicated Into Sumbission / Hierarchal Gluttony / Guilty of Which You Accuse / Free Trade, Global Slavery / Engraved Into the Psyche / Gutted Out - Spit On / Fixation of Complacent Self-Loathing