Autor: 0 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Night of ultimate mosh

Birdflesh - Night of ultimate mosh

• Label: neuvedeno, 2002
  • Žánr:

Tenhle cedič mě zaujal hned když mi ho PO podtsrkával s potutelným úsměvem, kterej měl znamenat „tohle je skvělý, klasický švédsko…“. Většinou totiž naprosto nemá vkus a líbí se mu jenom sračky :o) Ale zpátky k Birdflesh. Je to kapela ze švédska a hraje něco mezi death metalem starýho ražení a grajndem. Čím mě zaujali? Hlavně obalem, a vůbec tím, jak si ze sebe dělaj prdel (a ne ve stylu Isacarum a takovych hoven). Zvuk mi extrémně připomínal What happens next? stejně jako některýma moshovýma pasážema, který ale na rozdíl od WHN vyusťujou do sypaček. Většinou je to ale ta švédská jednoduchá sypy-sypy se základem v grindu místy překračující žánr k metalu nebo hardcoru.
Jednoduchý, ale docela originální riffy, občas samozřejmě sklouznou k obehraným populárům, ale naštěstí jen málokdy. Hodně tupa-tupa, cacacaca, však to znáte, k tomu jednoduchý deathmetalový soulíčka, to z trojky sem slyšel už nejmíň dvakrát! Klasicky debilní názvy jako Gut to Kill, Suicide Maniac, Victim of the grind atd. ve skutečnosti skrývají docela chytrý, vtipný, vypointovaný texty, který deklamuje ječák.
Docela vtipnej je obal, kterej působí totálně amatérsky, ovšem tím mi imponuje, stejně jako celá kapela, která z jednoduchýho stylu vyrazila asi maximum. Výbornej je taky satan na poslední stránce bookletu, ten vede! Původně sem chtěl tuhle kapelu setřít, ale čím víc ji poslouchám a poznávám, tím je mi sympatičtější. Má to jen 27 minut na 22 válů, takže nenudí až tak moc, není to moc bordel, a sype to (a křupe to). Myslim že na mosh by to byla dobrá banda. Rozhodně můj grindovej favorit.

Birdflesh