Autor: 100 Uživatelé: 85 Tvé hodnocení: hodnoť
Gore Obsessed

CANNIBAL CORPSE - Gore Obsessed

Tak dámi/y/e/a a pánové... vypadá to, že bbbufffalští řřřezníci sssi pro nnnás přichystali nnněco velmi kulinářsky zzzajímavého. Práce na novém albu začali poměrně nedávno a po pár (5-6) měsících tu máme nový výlisek. Takže kuchyně plné mrtvol jste si už užili dost např. u poslední studiovky Six Feet Under, ne?! Po prvním poslechu jsem si říkal, že tohle snad ani nejsou Cannibal Corpse. Zvuk se mi zdál mnohem čistější než např. u "The Bleeding" a to je co říct! Album otvírá na první poslech jednoduchá mlátička "Savage Butchery", ale jednoduchost pomine po vícero posleších. Lyrikové CC asi přemýšleli, jaké texty budou fungovat na koncertech! U druhé "Hatchet to the Head" jsem zaznamenal rozdíl ve zvuku kytar... ano, ale velmi přínosný a příjemný! Další zářez trojka "Pit of Zombies" ("typická" CCovina). Na své si přídou v době trvání alba všichni příznivci Cannibal Corpse! Zastávám názor, že odchod Chrise Barnese byla věc, která všem ostatním členům CC pomohla! Čtyřka "Dormant Bodies Bursting", musíte slyšet, víc prozrazovat nebudu! Pak pětka "Compelled to Lacerate", po ní šestka (docela chytlavá) "Drowning in Vicera" a je tu první vrchol alba "Hung and Bled", super věc se skvělým začátkem a masakrujícím a devastujícím závěrem! Osm "Sanded Faceless" poměrně humorný text... nejhumornější text, ale hoši už asi nikdy nepřekonají! Zase jim o humor nikdy nešlo a nejde! Devět "Mutation of the Cadaver", poměrně přesložitá struktura s pěkným refrénem! A je tu druhý vrchol se super naléhavostí a intencí "When Death Replaces Life"! Velice povedená muzika se tu tluče s velice povedeným, až přehnaně filozovským textem! Mně tak připadal! Skoro konec, jedenáctka "Grotesque" je taky povedená mlátička, hodně se mi líbil text: „...Did I kill them? Did I kill them?...“! Pak příde zavěrečné překvapení! Já jsem se velice pobavil! Proč? To neřeknu, to by vás to potom už nepřekvapilo, ne?! Řeknu jenom, že tam je ještě dvanáctka (studená He HEHE)!!!!!!! Tak, celé album má jaxi (můj názor) až optimistickou atmosféru a muzika taky je spíš tvrdší a intenzivnější než zachmuřenější (jako třeba u "Gallery of Suicide")... Produkce se ujal ňákej amík Neil Kernon! Hodně pestře orientovaná figurka! CC si na novém albu (jo já zapomněl na název), "Gore Obsessed", hrajou nejenom s rytmikou, ale i s vyhrávkami a riffování je daleko pestřejší oproti prapůvodní tvorbě! Guláš se povedl, fakt že jo! To je ale vlastně jedno, poněvadž tu stále budou "lidé" co na Cannibal Corpse nadávají a posílají je někam, a při/-/tom mají doma jejich alba.Takže příznivci i nepříznivci Cannibal Corpse mají zase jeden materiál od Jacka, Pata, Paula, Alexe a George, po kterém by měli tzv. prahnout!!!!!!!!!!!! Fuckin´ Butchery!!!!!! *1* Jo a zapomněl jsem říct, že pánové hrajou jedna báseň, rád bych viděl někoho jinýho, kromě mě, kdo by jejich materiál zahrál! Na poli Gore Metal je to jasná stálice (něco jako Emperor v avantgardním art black/death metalu s klávesovými plochami)! Nikdy se na ně nezapomene, ne jako na ňáký Fuckin´ Park = Linkin´ Park!!!!!!!!! Nu-Metal mě sere (kromě P.O.D) *1* Skladby: Savage Butchery, Hatchet to the Head, Pit of Zombies, Dormant Bodies Bursting, Compelled to Lacerate, Drowning in Viscera, Hung and Bled, Sanded Faceless, Mutation of the Cadaver, When Death Replaces Life, Grotesque

Cannibal Corpse