GOMORRHA - Sexual Perversity by Autopsy

schizmo
6.5

Věru pěkně úchylný obal, jen co je pravda. Ale na druhou stranu nic neobvyklého, co by tu před tím ještě nebylo. Každopádně by člověk musel být hodně v hajzlu, aby si dal střeva kolem krku :-) Ale ta slečna vypadá, že jí je to stejně jedno, tak co :-) Jen mě tak napadá, kolik takhle úchylných lékařů po světě běhá. Jednoho takového šílence máme i u nás, ten se skutečně vyžívá, když může něco zašívat, v něčem se hrabat, přičemž je věčně na šlupky, no škoda mluvit!
Pokud se GOMORRHA snaží poukázat na nešvary ve zdravotnictví, kvituji jejich snahu s povděkem. Krom toho nechutného obrázku (který by měl vyset na dveřích všech čekáren :-) však přinášejí i pěknou porci masakrózního death metalu, který je občasně doplněn grindovým záchvěvem. Samozřejmě, že se zde neděje nic nového a řadě lidí to může připadat jako obrovské klišé, stejně jako kresba, jíž je věnován úvod této recenze. Přestože banda hraje solidně brutálně, myslím, že do US pytle ji asi hodit nemůžeme, je zde totiž dostatek momentů, které přiřazují evropský či německý statut. Nechci tvrdit, že GOMORRHA hraje špatně, leč i po několikanásobném poslechu mi v hlavě nezůstává nic, zhola nic. Přesto ale je kapela solidně vybavena – od kvalitního drtivého zvuku, přes velmi solidní hráčské výkony, až po všelijaké zhovadilé vokály všeho druhu. O to víc by mě zajímalo, jak to zní na živo, řekl bych, že podívaná to bude slušná! Každopádně se k desce ještě vrátím, abych si ji mohl více naposlouchat..

sestava: T.J. Meathook – vocal; Jan – guitar, vocal; Robert – guitar; René – bass; Flo - drums

bizzi’s version h.e.r.e: Ihned první kontakt s touto grupou ve mě vyvolal docela velkou skepsi. Jen si vemte jméno kapely, název alba a skladeb či booklet, na jehož titulce je ztvárněn jakýsi chiro-řezník mrdající dosti zmrzačenou mrtvolku – no dává jí parádní nakládačku. A k tomu ještě fakt, že Gomorrha jsou z Dojčlandu, mi dojem příliš nevylepšil… pokračování zde

13 / 38:46