GUT - The Cumback

moliT
7.5

Stříkzpět - GUT jsou tady!

Gut vznikli v roce 1991 na popud Organic Masturbatora Of 1000 Splatter Whores aka H.B. Bonera aka Hott Beatze Bonassise (bicí) a Tourterera Of Lacerated And Satanic Tits aka G. Cheezuse (kytara), jako vyznání lásky k extrémním stylům a grind coru. V tom samém roce se přidal kámoš a spisovatel G.G. Olin alias Spermsoaked Consumer Of Pussy Barbeque aka Bukkake Boy. Za pár měsíců vydali demokazetu, na které už formulovali Porn-Gore-Grind. Rozmanitá intra "písniček" sestavená z hlášek z gore nebo porno filmů, čvachtavé záhrobní growlingy + humorně pitvorné hlásky, podladěné kytary tak, že stěží rozeznáte tón a punkově taneční bicí nebo dechovkový kvapík, to vše okořeněné svérázným způsobem humoru jak v textu, tak při aranžování skladeb a samozřejmě i na živých vystoupeních. Nic pro ortodoxní vyznavače čehokoliv - GUT si prostě hrají pro radost. Stihli vydat několik alb například i pod Morbid, rozpadnout se a znovu se navrátit jako uznávaný kult scény. A to nejen fanoušky, ale i muzikanty - za své mluví Tribut album, na kterém se to hemží známými jmény z branže. Pro pořádek např.: Butcher ABC, Ahumádo Granujo, Libido Airbag nebo Rompeprop.

Albem Cumback se navrátila veličina, která vytvářela porn grind jako samostatný styl. Temné elektronické intro připomíná trochu i tvorbu Libido Airbag a první song představuje verši MC Unilinga aktéry následujícího cumshotu. A posléze po laserovém řezu GUT znovu vykukují z rodidel. Čvachtavé vokály střídané tanečními vsuvkami a klasický nášup zbustrované muziky a buttshaku. Jenna Haze is a Pro každého přesvědčí, že tato diva je opravdu profesionálka. Tihle chlapci z Německa vědí nejlépe, co správné porno obnáší a to hlavně v grindu. We are sexy, we are sexy bitches!! Tohle album je nabité německým sborovými zpěvy a taneční atmosférou. Názvy parafrázují nebo kopírují porno klasiky. Krátké vsuvky a samply z pornooskarových filmů jemně a vytříbeně doplňují atmosféru. Občas se objeví extrémní rapová vsuvka s erotickými úryvky. Frázování čvachtákem a samply sexy kočiček, žjóva "you bitch that´s it!." Polykáš? Jo! Tak rozjedem několikase-kundovku! G.U.T. Forever je klasická porngrindová hitovka. Rozjede prdelotřas a vy prostě musíte pařit!
Stopáže songů jsou příjemně krátké a většinou nepřesahují minutu a pár sekund. Monotónní pasáže poté nemůžou začít lehce nudit. Tématicky se samozřejmě sahá k pornu a porno porngrind ovládá! Další hitovka Throatjob (It´s a Dirty Job, but Someone´s Gotta Do it) feat. Anal Admiral. Paráda. U porn grindu platí dvojnásob - v jednoduchosti je síla a kdo by s tím nesouhlasil je zas*anej puritán :) Zmixujte úchylný hlásek atomové myši a do toho chrochtejte alias potrefená svině a máte na světě několik trefných songů. Zase se objeví trocha elektroniky a mixování vedlejšáku Libido Airbag se projeví ještě více. Hitovost a útok na cíl je více než jasný! Uhh I love you so!! Tell me how low can you go???! Je jasné, že chlapci se po delší pauze nadrželi jako sviň*, ale jakým hitovým způsoben to dávají najevo je až k nevíře, jeden by z toho stříka*.
Anal Tambourine. Absolutně účelná primitivnost až se přiznám, že jsme ji museli s mojí kapelou předělat. Nejde nechat takovou intelektuálně primitivní (IP) srandu ladem. Song for Heather. Chcete si poslechnout Kelly Family a Anal Cunt? Noisovka/grindovka a srandička asi jako všechno, je přesně to pro vás. Němci mají specifický humor a tahle kapela jej přesně vystihuje. Pokud je nějaký národ proslulý pornem a souloží (nemají právě u nás Němci takovou pověst?), musí být i někdo, kdo si z toho dělá srandu. Next Level Shit - tak tohle je řiť! Stačí si přeložit intro.. Outro se nese opět v duchu úchylného porno rapu/elektroniky a zlých černochů (co Ti asi chtějí ošukat pičulku, ale nezlob se na ně, oni jsou v tom fakt dobří..).
Úplný konec obstará na evropském CD bonus The Magic Sound of Lonley Hearts klasická čvachtavě-taneční Gutovka. Nebudu nic dodávat - zatleskejte, zapněte poklopec a ulepenýma rukama mačkejte repeat!
Ale přeci..: PornGrind´s not dead! :)

Pro posluchače umlaskané zharmonizované odnože grind coru je tohle vrchol scény a nezapomenutelná klasika. U desky musím pochválit zvuk i aranže - opravdu vydařený návrat legendy. I po letech mají Gut stále tah na bránu a dá se o tom přesvědčit naštěstí i naživo. .:. 7.5/10 (PORNmoliT ale již 9/10)

d_m_c
0

Já jsem se na Cumback těchto zvrhlých

additional_review_4492_131_px4

německých hovad také těšil, ovšem mé pocity jsou docela opačné. Přijde mi, že za tu dobu, co byli GUT u ledu jim konkurence utekla a oni jaksi zaspali. Když GUT přišli se svou vizí porno gore grindu, byl to veliký šok a okamžitě se pro fans stali kultem, z toho také dle mého žijí, protože vyjít s deskou jako je Cumback nová kapela bez renomé, mnoho psů by po ni neštěklo. Materiál na Cumback není vyloženě průserový, ale přijde mi zkrátka až nebezpečně moc obyčejný, a když mám chuť na gore grind raději se poohlédnu někde v Holandsku, kde je momentálně dle mého mnohem více plodných (zase jsme u toho semena) kapel. Zábavnější mi přijdou Gronibard, větší chlív jsou Last Days Of Humanity, když chci elektro–úchylnost sáhnu po Libido Airbag, jediné co tak zůstává na Cumbacku „výjimečné“ je obrovská vulgarita a skutečná „oddanost“ pornu. .:. 5/10