ULCERATE - The Destroyers of All

recenze
Bros
Hodnocení:
10

Na první poslech dostanete, co podvědomě očekáváte, chybí překvapení. Ulcerate pokračují v trendu nastoleném na Everything is Fire; ještě více zpomalují, pokrucují a potemňují, přesto je můžeme furt nechat v death metalu. Jen silně neurotickém, experimentálním a stále technickém. Vše zde má své místo, došlo ke skladatelskému vyzrání. Už nyní máme co do činění s kandidátem na desku roku, jak se jí před dvěma lety stal i předchůdce.

ulcerateOd stabilního tria, které se rozloučilo s Oliverem Goaterem a pro koncerty bude v současnosti využívat Williama Cleverdona, se chtě nechtě očekávaly velké věci. K albu jsem se přesto snažil přistupovat co nejvíce skepticky. Tím, že se mi na první poslech dostalo to, co jsem podvědomě očekával, jsem po prvním poslechu nebyl zvláště nadšený. Zkrátka, chybělo mi překvapení, což mě ovšem velmi rychle mrzet přestalo. Ulcerate totiž pokračují v trendu nastoleném na Everything is Fire; tím je zpomalení, pokroucení a ještě větší zčernání celé nahrávky. Vyhýbají se ovšem koketování s black metalem či doomem, jak by se mohlo z předchozích slov zdát, a pro škatulkomily je můžeme nechat v death metalu. Paradoxně, řazení Ulcerate do death metalu také ztratilo smysl - pokud za jeden ze základních atributů death metalu považujeme rychlost. Tvrdit, že kytarová práce není rychlá, by byla lež. The Destroyers of All ovšem prakticky postrádá klasické rychlé metalové riffy (až na výjimky jako pasáže Cold Becoming apod). Kytarový obraz je totiž často složen z disharmonických, tří tónových částí, doprovázených rozmanitými „vypísknutími“ a linkami, a jednoduchý, avšak proměnlivý „hlavní“ kytarový motiv je jimi rozvíjen – a přitom pouze bublá a hřmí někde ulceratepod povrchem. Hlavním rozdílem oproti album minulým je práce s jednotlivými tématy: riffy jsou rozvíjeny déle, do větší hloubky a jejich propracování dostává větší prostor. Celé album je tudíž komplexní nejen ve svých jednotlivých částech, ale i jako celek, jelikož si udržuje veskrze stejnou náladu.

Připodobnit hudbu Ulcerate dosud nepoznamenanému posluchači je úkol prakticky nesplnitelný. Můžeme tvrdit, že se jedná o srážku šíleností Gorguts a Deathspell Omega z období Fas – Ite, Maledicti, In Ignem Aeternum. Podobnost s Deathspell Omega ovšem aucklandská eskadra smrti ničí variabilitou motivů a ničením jakéhokoliv „pokusu“ o groovy pasáž. Inspirace je ovšem zjevná. Gorguts autor považuje za sice zvráceně melodickou, ale přesto velmi melodickou kapelu, což se o Ulcerate nedá říct ani v nejmenším. Co také odlišuje krom odkazu pana Hoggarda a Kellanda Ulcerate od ostatních kapel, jsou blast beaty a dvoukopáková palba Jamie Saint Merata v momentech, kdy by je prakticky žádná kapela nepoužila. Vybrnkávání, které je nejlépe připodobitelné hraní deathmetalové kapely songů od Lustmorda na drogách, je totiž často podkreslováno sypáním a až „tikáním“ rychlých nohou. V těchto navenek klidných pasážích, jež jsou většinou tichem před bouří, tkví největší síla nahrávky. Ulcerate vyprodukovali album, které doslova do mozku tiskne temné obrazy a výjevy. Že jim jde „pouze“ o atmosféru, bylo jasné už dávno, ale jejich koncept je dotažen opravdu velmi, velmi daleko. Složit z „atmosférických“ pasáží deathmetalovou desku je totiž něco zhola jiného než death metal občas prodchnout nějakou náladou. Naprostá prázdnota, zmar, žal. Motivy, které občas Ulcerate vytasí, jsou až neférově brutální – třeba „klidný“ nájezd Omens a naprosté zničení následným uzemňujícím riffem. Pocitovost minulé desky ulcerateje dotažena mnohem dál do větší depresivnosti a temnoty, která je s ostatními nepoměřitelná.

Celá nahrávka je zvukově precizní. Má prakticky stejný zvuk jako Everything is Fire, ale používá spíše vyšších tónin a je mnohem více rozsekána, je variabilnější a více schizoidní. Nahrát celou desku muselo být opravdu martyriem a zároveň to muselo chtít obrovskou dávku trpělivosti. Ve spoustě momentů se totiž prolínají minimálně tři kytarové linky kroutící se a dávající dohromady celkový hrůzný obraz. Z hráčského hlediska (na rozdíl od skladatelského) nepozoruji výrazný progres, což ovšem není žádné minus, pánové opravdu na své nástroje umí. Snad jen hlas Paula Kellanda ještě více zhrubl a celkově lépe pasuje, i frázováním. Už minule jsem adoroval hráčské kvality trojice a rozhodně nemusíme být na pochybách, že se zhoršily. Textová náplň se drží ve stejných kolejích jako minule, a to s hlavní ideou, že lidstvo skončí špatně – a může si za to samo.

Na celé nahrávce neslyším prakticky žádné negativum, vše má své místo, Ulcerate skladatelsky nesmírně vyzráli. Už v lednu tedy máme co do činění s horkým kandidátem na desku roku, jak se jí stala Everything is Fire před dvěma lety. A nejen to, už teď se v kuloárech mluví o výjimečném klenotu žánru. Nezbývá tedy než jen doufat, že je třeba v létě uvidíme a zničí nás všechny…

Vložit komentář

Franta N. - 20.02.23 20:59:06
"je mi jasné, že machři tvého typu měli ve čtyřiadvaceti dva doktoráty, protože předtím sestrojili stroj času a cestují s ním jako Doctor Who." Geniální :-D
Mě ten týpek hrozně štval. :D Nakonec teda dopadl i ten doktorát (v 31, uf). Ale toho pana Š(v)estku jsem si představoval jako takového toho plešatícího strejce s pivní vanou, kterou obepíná tričko Deicide nebo Morbid Angel, který je přesvědčený, že on má ten jediný správný vkus na death metal, protože ho poslouchal už v době Krabathor - Lies, prostě je skutečný veterán scény, a kdokoliv vnímá death metal jinak, zaslouží si od tohoto starého barda půllitrem po hlavě. Jinak o něm samozřejmě nic nevím, jen jsem si teď připomněl jeho existenci. :))
gába - 20.02.23 19:37:33
"je mi jasné, že machři tvého typu měli ve čtyřiadvaceti dva doktoráty, protože předtím sestrojili stroj času a cestují s ním jako Doctor Who." Geniální :-D
Franta N. - 20.02.23 01:07:44
Tvl, jsem si připomenul, jak jsem se tady před 10 lety (to to letí!) hádal s entitou s nickem 666. :D Neví někdo jestli ten prvok pořád ještě existuje, nebo už vyhynul?
DW - 03.12.13 10:11:20
Jako u novejch Ulcerate sem měl problém proč to poslouchat, když tu jsou třeba zrovna Destroyers. To nový album je víc toho samýho, jde to třeba víc do sludge, ale trochu to ztratilo koule.
Střap - 02.12.13 19:57:06
Vermis je fest v pohodě deska, říkám to od začátku. a to zejména proto, že je to míň death a víc post schíza o atmosféře. ale rozumím vám, pro tradičního deathera to moc není
O tom to moc není novej Gigan mi hodně spravuje chuť a je to daleko progresivnější a ujetější muzika a to bych řekl, že i atmosférou.
sicky - 02.12.13 17:34:30
...co říkáte na nový Ulcerate? Asi se to sem nehodí, jak tak koukám, ale když jste ty odborníci, co vy na to? Mě to nový album přišlo dobrý až tak po měsíci poslechu, občas jsem se totálně ztrácel a chvílema to nechápu dodnes. Některý nápady mi přijdou už dost vylouhovaný, ale pořád se to dá poslouchat dobře....ale jak říkám, to sem asi nepatří:)))
Vermis je fest v pohodě deska, říkám to od začátku. a to zejména proto, že je to míň death a víc post schíza o atmosféře. ale rozumím vám, pro tradičního deathera to moc není
Střap - 02.12.13 17:14:42
Jinak je to čistá věc vkusu, old school, moderní věci, experimenty, ještě, že je toho tolik, namícháno v tolika poměrech a každý si vybere svoje. Nikoho bych nezatracoval za to, že poslouchá Starý Entombed, Ulcerate, Origin, Portal nebo Behemoth (za sebe si rád poslechnu každou z těchto kapel).
Z toho jedu jenom občas Origin. Někdy namastím starý Ulcerate schválně, co to udělá. Jak říkám death metal vidím zřejmě hodně jinak.
bizzaro - 02.12.13 16:46:06
Master: Co popisuješ u Vermis, tím jsem si prošel taky. Vlastně némlich stejně. Od "sračky" až po "líbí" (s otazníky)... Zvuk trochu nepovedenej a ty dvě intra vyhodit.
jj, mam to asi podobny, jen se i nak ani po ty dobe nedari se do toho nak dostat, zvuk je na picu, moc syrovej, snad to nekde az i "chrasti"
DR - 02.12.13 16:25:03
Master: Co popisuješ u Vermis, tím jsem si prošel taky. Vlastně némlich stejně. Od "sračky" až po "líbí" (s otazníky)... Zvuk trochu nepovedenej a ty dvě intra vyhodit.
Franta N. - 02.12.13 16:24:12
Střape, to, co jsi psal o recyklaci, je záležitost snad všech oblastí lidského snažení a zdaleka bych to neomezoval na metal. Jinak je to čistá věc vkusu, old school, moderní věci, experimenty, ještě, že je toho tolik, namícháno v tolika poměrech a každý si vybere svoje. Nikoho bych nezatracoval za to, že poslouchá Starý Entombed, Ulcerate, Origin, Portal nebo Behemoth (za sebe si rád poslechnu každou z těchto kapel).
Střap - 02.12.13 15:56:39
Já bych si ale fakt od vás někdy přečet nějakou recku na death metal tady, kdyby se vám chtělo (speciálně od tebe a Střapa). Ten váš pohled lidí co do toho ještě svojsky viděj je v současný záplavě tím moderním marastem (do kterýho sme fakt trochu zabředli) opravdu ceněnej. Otázka je, jestli by to pro vás nebylo jako házet perly sviním, ale myslim že ne, můžete si o Pavlovi tvrdit co chcete, ale je fakt, že názory nikdy necenzuroval a všechny pohledy jsou tu docela vítaný. Že s nima nesouhlasíte a připadaj vám gay, s tim v podstatě nemám problém, to je každýho věc:)
Díky...no nevím neříkám ne. Jak to tak říct nevadí mi modernější metalová muzika tak nějak vím, že ne každýmu je přes třicet a někam se vyvíjet musí. Samosebou je občas trošku problém, co je skutečně vývojem a co recyklací. Což je, ale historicky součástí každýho metalovýho směru/trendu. Ne, že ne a jinak to nebude. Jako víš jak mlaďasové jsou občas rozdělený na chrčící old schooly, což jako fakt je recyklace nejhoršího kalibru a dost často to fakt zní jako mizernej crust, co tváří morbidně, ale prostě no lol. Pak máš ezoterický metálky a podobný zlometálky ne všechno je úplně k hovnu, ale jako Ulcerate je takovej zlo"metálek" už dneska. Jako někam to kluci, asi chtějí posunout. Tuším, že jsem to dost nekompromisně smazal. Což si teď pro změnu napravím jestli mě to nenasralo zbytečně. Což si fakt myslím, že ne. Technickej death metal jak píše mistr dole...no, ehm...fakt nevím no...ale myslím, že ne a nakonec mi, asi škatulka technickej death metal sedí na dost jinou muziku. No pak jsou deathcory a nějáký ty modernější death metaly. Tím se upřímně nezaobírám vůbec. Vím, že jste tuhle něco rozebírali u recky na Noostrak na Fobii...nevím to přijde přehnaný občas těm klukům je hodně míň než mě a tak nějak něco mastěj a vůbec ne tak špatně. I když chápu jak si to myslel, že to těžko někoho může celosvětově zaujmout...na čemž je i dost pravdy. No a pak jsou mraky těch věcí, co mám rád já...vesměs je to dost surovej a kolíkrát dost atletickej death metal. A nějáký ty skutečný starý desky.
Franta N. - 02.12.13 14:02:42
Mně se nový Ulcerate líbí, instrumentálně je to našlapaný a není tam moc samoúčelných míst. Jeden ze spíš menšího počtu technických death metalů, co fakt můžu. Jinak tahle "masivní diskuze" odstarovala tak, že jsem napsal svůj názor na dvě desky a anonymní hrdina to vzal jako záminku k zahájení toho způsobu boje, na který si troufne.
Master - 02.12.13 13:57:33
Nechci se vám míchat do hodně důležité a masivní diskuze, ale co sem tak poslední dobou chodít podívat, tak "většinu" recenzí vám sem píše outsourcing z Crazy Diamond (Stray), kterej se co já vím zaobírá klidně i glam metalem (nic proti). Proč se teda pořád vysíráte v diskuzích a nenapíšete raději něco sami? Co je kurva tohle zase za jev. Já kouknu, recenze na nový Pestilence, Deicide, super!! S něčím souhlasím, s něčím ne......ale docela rád bych se zeptal...co říkáte na nový Ulcerate? Asi se to sem nehodí, jak tak koukám, ale když jste ty odborníci, co vy na to? Mě to nový album přišlo dobrý až tak po měsíci poslechu, občas jsem se totálně ztrácel a chvílema to nechápu dodnes. Některý nápady mi přijdou už dost vylouhovaný, ale pořád se to dá poslouchat dobře....ale jak říkám, to sem asi nepatří:)))
Franta N. - 02.12.13 13:48:42
Chlapče, já se pro dnešek taky dobře zasmál. Ono se internetovým anonymům směje dobře (všiml sis, že moje identita není nijak tajná, zatímco ty, hrdina, se skrýváš za strašně zlé tři šestky?). Na VŠ se zatím celkem úspěšně pracuje, i když je mi jasné, že machři tvého typu měli ve čtyřiadvaceti dva doktoráty, protože předtím sestrojili stroj času a cestují s ním jako Doctor Who. Ne, fakt, jsi živoucím důkazem toho, že každý hudební žánr poslouchají i dementi tvého typu.
DW - 02.12.13 13:47:47
Já bych si ale fakt od vás někdy přečet nějakou recku na death metal tady, kdyby se vám chtělo (speciálně od tebe a Střapa). Ten váš pohled lidí co do toho ještě svojsky viděj je v současný záplavě tím moderním marastem (do kterýho sme fakt trochu zabředli) opravdu ceněnej. Otázka je, jestli by to pro vás nebylo jako házet perly sviním, ale myslim že ne, můžete si o Pavlovi tvrdit co chcete, ale je fakt, že názory nikdy necenzuroval a všechny pohledy jsou tu docela vítaný. Že s nima nesouhlasíte a připadaj vám gay, s tim v podstatě nemám problém, to je každýho věc:)
666 - 02.12.13 13:43:59
Jsem rád že seš na nás slabší hodnej:)
Obcas maj i internetovi bojovnici a trolove slabsi chvilky. Ale prasky na to neberu, tak pozor. :)
666 - 02.12.13 13:42:51
Mas smulu, ja s tebou skoncil, ale priste az zase vypotis neco chytryho o death metalu, rad se objevim. Na tvoje nalady zkus nejaky prasky, nejsem stale k dispozici. Internet Warrior zni dost dobre :) Hm, ctes Novinky, no, vedel jsem, ze nemas vysku, a jeste ti na tom neprijde nic divnyho to priznat...
DW - 02.12.13 13:41:36
Ja postizene spoluobcany ale nebiju, DW. To bys mel vedet :)))
:). Jsem rád že seš na nás slabší hodnej:)
Franta N. - 02.12.13 13:35:24
Pokračuj, dneska mám na tvoji blbost náladu, ráno jsem byl naštvanej, ale ty jsi tak roztomilý hňup, že už se zlobit nejde. :)) Prostě anonymní internet warrior se vším všudy, vyzbrojem zářivou zdrojí všech internetových válečníků. Ale zase ti musím přiznat k dobru, že jsi blbý jinak (zábavněji), než diskutéři na novinkách.
666 - 02.12.13 13:34:51
Ja postizene spoluobcany ale nebiju, DW. To bys mel vedet :)))
DW - 02.12.13 13:31:57
Tak vážení přátelé, připravte se naaa bitvuuuu!! V jednom rohu Franta N. alias nechvalně proslulý Allegor, v druhém drsná Šestka. Kdo vyhraje tento diskuzní souboj plný ostrých loktů? Přistupte blíže a sázejte, brzy se začíná, v ringu už se svítí.
666 - 02.12.13 13:30:13
Problem je, ze ja se bavim nad tebou, ale to je na tebe moc slozity, ani kdyby sis to nakreslil tak to nepochopis. Ale jinak jsem ti k sluzbam ty neadrtalce :) Jsem rad, ze ti tva nicotna existence diky me (virtualni) dava nesmysl. Asi zase nedotrklo, vid :)
Franta N. - 02.12.13 13:27:29
Když já se nad trotly a duševními mrzáky tvého typu docela pobavím, hned si připadám chytřejší a až mě vedoucí diplomky zase bude kritizovat, řeknu si, že jsou tady pořád lidé jako nějaký 666 z diskuzí na Marastu, proti kterým jsem génius. To je prostě docela fajn pocit.
666 - 02.12.13 13:15:16
O intelekt nejde, cil je, abys zahodil klavesnici a svy 'moudra' dale neprezentoval.
Franta N. - 02.12.13 13:11:44
Jsem upřímně zcela zahanben tvým drtivým a neprůstřelným argumentem, kterým jsi dokázal svou intelektuální úroveň...houpacího koně.
666 - 02.12.13 12:47:33
Muj despekt je furt stale nad tvym souzenim muziky a tvymi 'brisknimi' postrehy. :) Takze si tyhle veci bez radsi vypisovat na Mortem, tam se u toho tvyho povrchniho shrnuti dycky dobre pobavim a nechavam bez komentare.
Franta N. - 02.12.13 12:25:13
Ať si to celý nahráli třeba na záchodě, reakce se týkala tvého despektu. :) Je to prostě takovej poctivej oldschool okultní death, na který naroubovali trochu psychedelie, a protože mají vkus, tak to funguje. Jinak v tom není žádný kompoziční zázrak, všechno to, co dělají, tady bylo dávno před Mitochondrion a oni "jenom" smontovali dva nebo tři bazmeky dohromady. A to tak, že dobře.
666 - 02.12.13 10:27:05
Houby s octem? Tak si mozna precti, jak delali Parasignosis, pak tu narazku na pokojicek pochopis :) A jsou to spis fanousci Immo nez Inca (edit: ale to je celkem fuk) ;)
Franta N. - 02.12.13 07:05:04
jeskynni metal z kanadskyho pokojicku?
Ale houby s octem, Mitochondrion jsou od začátku do konce takový Incantation (někdy je tam Onward to Golgotha slyšet jak prase), do kterých druhá kytara vyluzuje pazvuky, co tomu dodávají ten psycho odér. Sem tam nějaký ten jakože dark ambientní sampl; dohromady je to vlastně strašně jednoduchá muzika, fakt raná devadesátka se skřípáním a hrčením. A asi proto je to lepší než většina technicky strašně našlapanýho deathu. Nový Ulcerate taky moc fajn, to je pro změnu zase deathová Straka v hrsti.
Cherubian - 30.11.13 13:11:57
tak pro cd člověk nemusí ani daleko www.bontonland.cz/ulcerate-vermis/
Já ho koupil v místnim CD shopu tušim že za 369. Chlápek co tady má CD krám sežene skoro cokoli.
brutusáček - 29.11.13 21:40:39
tak pro cd člověk nemusí ani daleko http://www.bontonland.cz/ulcerate-vermis/
666 - 27.08.13 14:49:24
A co nový Mitochondrion?
jeskynni metal z kanadskyho pokojicku? novej song (chaos, emo, doom - chaos - doom - emo) mi jako celek nefunguje a nema to pro me dynamiku ani dramatiku, ani dost energie, ani dost zla, ani temna, rozkouskovany odnikud nikam... a ty umlaskany bubu vokaly (ja vim, jeskyne vladne), lol, stejne jako bici z kterejch neleze za mak energie, me uz docela dost stvou... pro jednoho nuda, pro DM pankace a fandy pseudo bestial bubu stylu asi nespoutana brutalita a mega zlo, njn... mj. Beyond s odstupem casu taky spis zklamani (oposlouchalo se to), prvnich pet a pul songu OK, pak uz je to debilni a ohrany, ta deska mela bejt nahul 30-35 min a OK, ale tak nemci... Ulcerate jeste parkrat slechnu, nez neco vybliju :)
sicky - 27.08.13 14:41:10
Zatím 3 poslechy a velká spokojenost.
u mě taktéž. věru dobré je to
mIZZY - 27.08.13 12:50:45
Zatím 3 poslechy a velká spokojenost. Ten konec je jako tradičně naprosto k posrání.
Dalihrob - 27.08.13 11:22:45
No zatím mi to šmakuje víc než Destroyers of All, ale bude to chtít více času. http://darkdescentrecords.bandcamp.com/album/antinumerology A co nový Mitochondrion?
Střap - 26.08.13 22:47:28
hmmm...tak zatím moc nevím no.
Střap - 11.07.13 23:11:55
:-)))) no to bude příjemný během 14 dnů.
brutusáček - 20.10.11 10:03:18
to by byl na jednu stranu az moc vlhkej sen (i kdyz australii takhle kousek jeli), na druhou stranu kazda z tech kapel vladne uplne jinejm dimenzim temnot, preladit mezi nima neni asi uplne ukol, na kterej by mi pro plnej pozitek stacilo dvacet minut co by meli na changeover.. nejradsi bych, aby jeli s nejakou srackou jako dve kapely, hrali hodinu a moh' bych po nich jit domu dumat a tribit :))
ale figu dáš bíra a medl jede dál :)
Black_Hand - 20.10.11 01:46:08
tak treba by mohli alarum, KONECNE se chystaji vydat novy album (viz muj topinkovac).
Sud - 20.10.11 01:38:01
to by byl na jednu stranu az moc vlhkej sen (i kdyz australii takhle kousek jeli), na druhou stranu kazda z tech kapel vladne uplne jinejm dimenzim temnot, preladit mezi nima neni asi uplne ukol, na kterej by mi pro plnej pozitek stacilo dvacet minut co by meli na changeover.. nejradsi bych, aby jeli s nejakou srackou jako dve kapely, hrali hodinu a moh' bych po nich jit domu dumat a tribit :))
Black_Hand - 20.10.11 00:36:17
já spíš doufám, že pojedou s někým jiným, menším..
treba tak jak jsem navrhoval? portal?
Sud - 19.10.11 22:21:01
já spíš doufám, že pojedou s někým jiným, menším..
GIANNI - 19.10.11 20:07:10
já si tuhle fošnu dneska po dlouhý době dal a musim říct, že to má sílu jak hovado...akorát mě to navnadilo na všechny desky Ulcie, takže nějakej čas se budu níčit...a po Ulcie vždycky příde chuť na Neurosis a podobný věci...čim to? :)
DW - 19.10.11 14:28:36
zkrouhněte vital na 15 a Ulcerate dejte 45 :))
bizzaro - 19.10.11 14:22:26
no jasny. tak treba.. uvidime.. Marast je ted vystavenej, vychazi Modern Day Babylon a pak Keep On Rotting, a taky se budeme predelavat.. ehm
Kuba - 19.10.11 14:10:32
   Kuba: ....ulcerate zas 25 minut jako start večera? Asi tak no :( Taky bych to tak viděl. Takže podle stopáže songů tak dva tři vály a jde se domů.. :( A nechce Marast udělat Ulcerate headline koncert? :))))) Hm?    sice nějaké to procento marastu dělá ve finančním sektoru ale na to marast nemá....
Jasně no, chápu ;) Ale je to škoda, protože podobné kapely sem nikdo nedotáhne :( Pokud tedy nemluvíme o 20 minutách....
brutusáček - 19.10.11 13:46:20
....ulcerate zas 25 minut jako start večera? Asi tak no :( Taky bych to tak viděl. Takže podle stopáže songů tak dva tři vály a jde se domů.. :( A nechce Marast udělat Ulcerate headline koncert? :))))) Hm?
sice nějaké to procento marastu dělá ve finančním sektoru ale na to marast nemá....
Black_Hand - 19.10.11 13:36:26
hlavne by mohli sebou do party vzit portal, kdyz uz je maj za rohem :).
Kuba - 19.10.11 13:32:27
....ulcerate zas 25 minut jako start večera? Asi tak no :( Taky bych to tak viděl. Takže podle stopáže songů tak dva tři vály a jde se domů.. :( A nechce Marast udělat Ulcerate headline koncert? :))))) Hm?
brutusáček - 18.10.11 11:20:08
takže krysy, vital a malevolent...a ulcerate zas 25 minut jako start večera?
Sud - 17.10.11 14:30:02
snad to tour v únoru bude, z toho původního s Immo a Krisiun zůstali jen Krisiun, který ho pojedou s Vital Remains a Malevolent Creation
Kuba - 28.05.11 13:24:46
moc by toho nezbylo :-D nak to ale nekam upnu..
Zkusim mu napsat a domluvit se na pár doplňujících otázek. Pak dám vědět, jak to dopadlo.
Sud - 27.05.11 23:04:45
ještě pořád to zraje, jednoznačně za 10, ale to už jsem asi říkal
bizzaro - 14.04.11 11:42:26
moc by toho nezbylo :-D nak to ale nekam upnu..
brutusáček - 14.04.11 11:21:41
mam taky intie s Jamiem od Kuby, ale prislo po roce, takze otazky typu "co nova deska?".. :)
no kdy bude další? :)) nešlo by to promazat?
bizzaro - 14.04.11 08:32:17
mam taky intie s Jamiem od Kuby, ale prislo po roce, takze otazky typu "co nova deska?".. :)
Sud - 01.04.11 13:57:34
kratkej rozhovor s Jamiem http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=3786&lang=en
meshu 888 - 23.03.11 15:17:52
hlasujte pro Ulcerate do eRparády na http://radior.cz/
pf - 19.03.11 19:32:20
takže kdyby ještě někdo chtěl, dva kusy novinky ještě mám
Black_Hand - 19.03.11 17:19:13
a klidne at zkusi i ty stary, jestli nezna :). klep klepity klep klep klep...
annal - 19.03.11 16:38:53
DR: Zkus novy Mitochondrion
DR - 19.03.11 15:54:22
cca 8.5/10, o třídu slabší než everything is fire, ale furt dobrý...škoda uhlazenýho zvuku
bruth - 04.03.11 09:58:49
fil tak na jaře ještě slávie neprohrála ne? :-))))))
Filipismo - 04.03.11 00:15:24
Nepleť sem ten fotbal :-)))))))))))))))
bruth - 03.03.11 23:48:17
je to šleha, ten bubenec si tam dáva frky že bych toho kakal slávisty pro filipa :-)))
Filipismo - 03.03.11 23:00:23
10 je jasná a jediná volba!!!! Má to atmosféru jako swiň!!!!!!!!
malci - 13.02.11 23:27:22
tadyta kapela je janej příklad že death metal se dá pořád hrát originálně aniž by do toho nebyly vkládány jakékoliv jiné nemetalové prvky a je to originální až běda;-)))
gianni - 07.02.11 00:21:08
včera sem jel diskografii a tak mě tak nějak ty kecy napadly :)
gianni - 07.02.11 00:14:08
:))
bruth - 06.02.11 23:58:00
jako líbí se mi to a dělam to taky...myslim tim ty kecy o dalším vývoji kapely..obzvlášt když vydaj desku a je v oběhu ani ne měsíc..hehe :) ale dělam to taky
gianni - 06.02.11 23:49:55
zraje to zraje...osobně sem zvědavej jakym směrem se bude vydávat tahle mašina...je jasný že asi jen tak nevykolejí, ale výhybkám se bude asi vyhejbat
Sud - 06.02.11 22:53:12
cim vic to posloucham, tim lepsi to je..naprosto jednoznacne za deset
Sud - 06.02.11 05:04:32
Myslim, ze pekne jsme to rozebrali s bukym a cubou v radiu, dystak tady http://www.facebook.com/note.php?note_id=153024274752801 (jde otevrit i bez uctu an fb)
Black_Hand - 05.02.11 12:29:58
bizz: lepsi jsou ty zabery z zivaku. i kdyz to studio je taky mocny. http://www.youtube.com/watch?v=PGBkA4UGC-c
Střap - 05.02.11 11:45:53
Jsem ti rikal, ze by te jako drummer oslovil. Zive to byla malo sestelovany a vyfiglovany. Prijde mi jak Culross zkizenej s Reinertem.
stana - 05.02.11 11:40:48
tyvole masakr!
bizz - 05.02.11 10:03:54
a do prdele.. tohle musite videt vsichni, i kdybyste hrali treba trombon http://www.youtube.com/watch?v=vjX2AzMVh_A&feature=player_embedded
gerum - 30.01.11 15:20:24
tak konecne som im prisiel na chut, genialne je to.
DR - 29.01.11 20:52:14
ne a ne se do toho dostat, asi to na pár týdnů odložím...
reaper - 29.01.11 15:32:47
:)
reaúer - 29.01.11 15:32:34
?
reaúer - 29.01.11 15:32:34
?
reaper - 29.01.11 15:32:24
pf 27|01|11 [01:08] "jinak nakonec budu mít ještě tři kusy novýho navíc. a už je to prej na cestě. huáá" - zbyde jeden pro me :)
bros - 29.01.11 01:52:29
střape dík za názor. asi ti rozumím jak to s gorguts myslíš, ale neumím to nějak vyjádřit... že gorguts nemají s klasickou tonalitou společnýho nic, kdežto ulcerate jsou prostě disharmoničtí? budu jen rád když něco napíšeš.
Střap - 29.01.11 01:31:23
Mno uprimne se recenzi souhlasim a nesouhlasim...snad k tomu neco i napisu...Vim Bizzi kecam :-))) ale ta deska melodicka je uz v samotny strukture. Gorguts je na Obscure daleko vetsi atonalni silenstvi. Negativa je na tom podobne. Oproti tomu Ulcerate maji v "necem"(dalsi pravdivej doklad jak je hudba debilne subjektivni zalezitost)bohatsi aranze. Nicmene vysledny motiv je daleko standartnejsi. Postrockove..(dalsi docela blbost je, co by byl post rock bez Floyd a Crimson a ja rouhac neasi a k tomu cert umytej....netreba resiti deska je to skvela a s bodovanim mozna i souhlasim. Jen ten obsah mi prijde tak nejak mimo..ovsem to treba jen me.
pf - 27.01.11 10:05:01
ok
Sud - 27.01.11 02:25:58
tri minus kolik, ja bych si jeden vzal
pf - 27.01.11 01:08:33
jinak nakonec budu mít ještě tři kusy novýho navíc. a už je to prej na cestě. huáá
abro666 - 26.01.11 23:54:30
to nevadi ne:))
Black_Hand - 26.01.11 22:29:27
abro: dik. ten web vypada jak kdyby nabizeli porno.
abro666 - 26.01.11 20:51:40
http://www.whatrecords.co.uk/ jen ta ruzovoucka je vrazda:)
Black_Hand - 26.01.11 20:21:43
abro: ty ses dobrej :). a co treba rict jakej :P.
abro666 - 26.01.11 19:24:48
ja to objednaval vcera. btw nasel sem jeden ang eshop, kde maj hodne veci na asfaltech, ale spis "vetsi kapely" a celkem za rozumny love. at zije asfalt!!!
Black_Hand - 26.01.11 15:03:59
hmm, me to jeste nedoslo. mozna je to tim trickem, ktery jsem si k tomu objenal. doufam, ze se to zase neztratilo :(.
bizz - 26.01.11 11:16:54
tak si ted konecne davam Everything a muzu porovnavat. EiF je mnohem vic metal, tedy udernejsi, vic tech a celkove slozitejsi, proti tomu je TDoA vic zamerena na atmosku, vicevrstevnatost, aranzerstvi a lehce roztahlejsi. mozna lehce chybi ten druhej kytarista, aby to bylo barevnejsi, takhle je to hodne v jedny lajne, ale furt je to masaz, takze jestli EiF 10, tak vyprisnene TDoA 9, ale lepsich nahravek letos asi uz moc nevyjde, takze 9,5 :) a bici? na E se mi libi ten brutalni virbl, kterej to smazi a tahne
Wajt - 26.01.11 10:20:34
Super deska, ta kombinace pomalýho kytarovýho "zla" a nařachanejch bících je vynikající. Mj. bicí jsou podle mě výrazně lepší než na Everything
pf - 25.01.11 10:02:54
těšim na vinyl
O. - 25.01.11 10:00:50
Po dloooouhýý době co mě něco z DM skutečně sebralo! Hudební obraz zkázy a beznaděje. A ten konec z Cold Becoming...Ten si dycky musím pustit víckrát! \m/
DW - 24.01.11 21:06:40
klasická reakce nemetálisty:)
bros - 24.01.11 20:08:11
reakce mýho kamaráda nemetálisty "to jako fakt někdo stíhá tak rychle bubnovat?"
DW - 24.01.11 19:44:33
8/10.. nebijte mě:))
Black_Hand - 24.01.11 18:34:01
Trym: na mitochondrion, zatim jen na tech predchozich, prave ujizdim a pravdepodobne skonci jako deka ledna. novy uz jsem si sehnat, uvidime. ale ulcerate jsou lepsi. :P
Trym - 24.01.11 17:18:33
Mitochondrion > Ulcerate Aneb Ulcerate jsou fajn, ale dost mimo můj záběr a zájem, nejspíš bych dal míň než devět, pane Sude.
Sud - 24.01.11 16:58:44
asi nema cenu se hadat o bod, min nez devet se tomu stejne dat neda
bros - 24.01.11 15:07:00
pan i: i fundovanějších než já tady je víc, na to vem jed:) doufám, že někdo dohodí view
pf - 24.01.11 14:18:31
ok, dávám stranou
pf - 24.01.11 14:18:21
ale jo, jde, deepsend ho pořád maj, jen ho nemaj uvedenej
Black_Hand - 24.01.11 13:58:55
jak vidno, ten deepsend uz nejde sehnat ani na ebay. takze jo, bral bych to.
pf - 24.01.11 13:33:28
na floodovská měla zas líp udělanej obal
pf - 24.01.11 13:33:08
DEEPSEND REX verze "Combines both demo CD releases with an exclusive CD-rom presentation as bonus."
Black_Hand - 24.01.11 13:21:45
pf: cena je ok. jakej je mezi tema verzema rozdil?
bruth - 24.01.11 13:19:08
no prostě "baví mě to" :-))) je to dobrý, rozhodně, jen jsem to tak nějak čekal..žádný suprise, ale tak o to asi nešlo :-)
pf - 24.01.11 13:13:43
jen pro úplnost: cmoing je press z deepsend, ne ten evropskej na flood nebo jak se to jmenovalo po zkrachování
gianni - 24.01.11 13:08:30
pokud EiF byl boj, válka a zmatek tak TDoA je obraz postapokalypsy...tohle bude hrát, až jednou někdo vyleze z krytu po výbuchu atomovky...
pf - 24.01.11 13:07:04
a novinka za 9, možná za 9,1
pf - 24.01.11 13:06:46
coming: 200-
pan i - 24.01.11 12:22:42
bros: na hodnoceni takovych zalezitosti se v ukruhu mjc rozhodne najdou fundovanejsi kapacity a v podstate s tou 10kou nemam problem ... me ta deka bavi(predevsim teda ty pomalejsi pasaze) a posloucham to hodne jenom bych to proste nevidel na nejakej nadzanrovej milnik...tot vse:)
Black_Hand - 24.01.11 12:17:12
pf: za kolik?
DR - 24.01.11 11:53:47
taky mi to přijde přechválený (navíc když to uteklo na net asi před týdnem), ale naposlouchaný to nemám, takže ještě s nějakými soudy vyčkám...
bros - 24.01.11 11:25:18
pan i:jako zapamatovatelnějších pasáží tam možná je víc, ale zase hitem bych to nenazval:) kolik bys dal ty?
bizz - 24.01.11 10:53:48
no ja to ted davam uz asi podevaty a asi se to furt lepsi. zvuk je mazec, uz mi to nepripada ani tak pomaly, jak jsem si myslel, urcite je tu vic nervu a neuroz, vokal je sick a uvod je vrazednej. urco je to unikatni a hodnoceni.. pokud ne 10, tak o moc min ne :)
pf - 24.01.11 10:25:58
kdyby někdo chtěl mám doma ještě dva kusy comng of genocide
pan i - 24.01.11 10:09:11
jako nevim jestli jsem zrovna clovek, co je schopnej to posoudit, paac takovych veci uz moc neposloucham - jenom zrna:) a nevim jestli tady neni prechvaleno bo aspon trosku co se tyce ty unikatnosti - ano, ulcerate znej svojsky ale nic chytlavyho a tak?ja mam naposlouchano jenom Everything a novou desku jsem v podstate po prvnim poslechu zaskatulkoval jako hitovejsi ... mno :)))ale jednoznace super zalezitost ... treba konec hollow idols je chytlavej az jsem si tu vec pustil parkrat od pulky abych se k tomu driv dostal:)
bruth - 24.01.11 01:32:21
zvuk se hnul...je to čistší....
annal - 24.01.11 00:43:52
Je to super, ale osobne bych si klidne dve dalsi desky ve stylu Fracture & Failure, par pokracovani Everything Is Fire a neco ve stylu Coming of Genocide.
Sud - 24.01.11 00:20:13
vyborna recka..a myslim, ze z ty deky budem jeste dlouho v pici

Zkus tohle