Německá umělkyně polského původu usazená v Berlíně vytváří zvukové instalace a hraje na klarinet v nejrůznějších sestavách. Vyrůstala v okolí Bonnu a experimentální hudbě se věnuje od teenagerských let. V roce 2004 získala za svou první instalaci nazvanou The Blossom of the Deaf Seed cenu Beethoven Bonnensis. Vystudovala obor zvuková studia se zaměřením na experimentální sound design na Universität der Künste Berlin a zároveň se učila klasické severoindické hudbě u sitáristy Sebastiana Dreyera. Složila hudbu k několika divadelním představením a filmům. V Praze v minulosti několikrát vystoupila s energickým duem Del_F64.0, v němž se orientální klarinetové motivy křížily se speedcorem, technem nebo noisem. Loni vystoupila v café Potrvá se sólovým projektem Zustand D.
(O Reche Modo, I R, Dj Dáseň, Prague Headphone Festival atc ...) V pojetí francouzského hudebníka Romana Krzycha (Bülanz Orgabar, IR, Žužu) hluk funguje jako čistá a ryzí nepředvídatelnost – jako proměnlivý prostor, v němž je exploze stejně intenzivní a bolestivá jako nenadálé zmlknutí. Mnohé jeho koncerty končí, aniž by vůbec začaly. Své sety ukončuje náhle a se slovy jako "není čas", která mohou odkazovat ke konkrétním organizačním komplikacím, ale zároveň fungují jako zpráva o stavu světa.
Vložit komentář