KORN - The Path of Totality

recenze
Zdeno
Hodnocení:
5.5

Korn ztratili tvář, chtěli jí změnit, ale nepovedlo se. Nahráli album, které nemůže potěšit ani metalové, ani dubstepové fanoušky. Tuhle kapelu jsem miloval, dostali mě k tvrdý muzice a v mým playlistu byli vždy mezi prvními. Budu dělat, že něco jako The Path of Totality neexistuje. Vám radím to samý.

KornTohohle jsem se bál. Fakt moc. Možná ještě víc. Korn se totiž posledních pár let měnili jak chameleon. Začalo to nepovedenou barvou See You on the Other Side, pokračovalo přes instrumentálně zajímavou barvu Untitled, nedávno se také zbarvili do trochu vybledlý „dokořenůnávratový“ a s nejnovějším albem přešli do barvy dubstepu. Ta ale připomíná to, co za sebou nechávám každý ráno na hajzlu. Na desku jsem byl zvědavý, nedával jsem jí šance, ale zajímalo mě, jak se s tím kapela nakonec porve. Nechtěl jsem dělat nějaký závěry, než tomu dám pár poslechů. A teď to uzavírám: JE TO HNUS VELEBNOSTI!

Korn

Nové album v barvách dubstepu!“ Tohle před pár měsíci vyšlo do éteru a reakce byly různé. Jedni vítali změnu, druzí brečeli, že už to nejsou Korn a třetí skupina nadávala, zvracela a trhala si vlasy, že se tahle kapela stala prodejnou děvkou víc než kdy jindy. Rovnou se přiznám, že patřím do poslední skupiny. V nové desce Korn vidím jenom prachy. Proč by jinak kapela, která chtě nechtě pohasíná, zachytávala svoje zablešený dredy do žánru, který poslední dobou na slávě hodně stoupá?

Nejvíc lituju Raye. Tenhle výborný bubeník, který se stal oficiálním členem kapely Korn - Ray Luzierrelativně nedávno, přinesl do kapely změnu. Jeho styl se od Davidova dost liší a mně se líbí. Tak sakra proč se dobrovolně účastnil něčeho, jako je The Path of Totality? Musel? Jestli jo, bejt jím, vezmu kopák, narvu ho Davisovi na palici a paličky strčím Munkymu a Fieldymu do řiti! Proč se jeho práce utápí v elektronice? Proč za něj z poloviny hrajou krabičky?

Kámen úrazu jsou i další nástroje. Všechno je strašně přeelektrizovaný, přeprogramovaný a kytara s basou by tam vlastně být ani nemusely. Jejich zvuk se ztrácí mezi všemi beaty a samply, které jsou pilíři všech skladeb. O zajímavém mixu metalu a elektroniky si proto můžeme nechat jenom zdát. Skladby vyznívají tuctově, prvoplánový hitovky s chytlavými refrény. Zkoušel jsem si je představit iKorn - Jonathan Davis v čistě „metalový“ podobě, i tak by nepůsobily dobře. Průměrnej dubstep se prostě mísí s průměrným popmetalem.

A tak z toho zase vychází nejlíp zpěv. Davisův hlas, nehledě na hudbu, je každou desku stejně zajímavej a má ty správný koule. Škoda, že už mu tak dobře nejde skládání. Jediná zajímavá skladba je ze všech třinácti jen a pouze Narcissistic Cannibal. Tam se ten dubstep docela povedl, a refrén jsem z hlavy ještě nedostal. Za to se proklínám. Ale ona je fakt dobrá!

Před časem se kapela vyjádřila, že s odporem některých fans k jejich nový desce počítaj. Na to ale prý serou, dělaj si, co chtěj, a to, že někteří fanoušci zamrzli v roce 94, je nezajímá. „To si zabil, sedláčik,“ Rytmus by Vás pochválil a pogratuloval k milionu zhlédnutí na jůtůb! Trochu ale pánové pozapomněli, že právě v devadesátkách ze sebe dostali to nejlepší. Dolárky se sypou, a to je hlavní…

Vložit komentář

pf - 16.12.11 20:46:08
g.: vole :)
gába - 16.12.11 14:12:56
na Sputniku 0.5 :-))
pf - 16.12.11 08:22:34
dw: jasně, rozebereme je jako hrad z (l)ega ;)
LordSnape - 16.12.11 01:21:50
Já na Mortem chodím jen kvůli Dufaqovi, jelikož se známe a vtětšinou máme stejný vkus na kapely. :) Jinak mi ale přijde, že se názorově neshodnu s ostatními. Hlavně mě mezí, že mi shazují moje oblíbené funerálky..
DW - 16.12.11 00:05:14
vy tu brzo sestavíte psychologickej profil redaktorů mortemu normálně :))
pf - 15.12.11 23:06:46
mortem leccos divný, ale přesně, někdy utajený perly a některý lidi jsou tam sympatický, protože jsou to osobnosti (myšleno názorově), ale bez ega, což se v téhle debatě ukázalo jako…
bros - 15.12.11 22:00:33
Celkem mě těší, jak Korn s každým dalším albem ztrácí čím dál víc starejch fanoušků. Kapela (nebo její část) co vydala první Korn a zvěrstvo jako Life is Peachy je zralá na přejmenování. Jinak bych taky rád vyzdvihl mortemzine, často když narazím na nějakou úchylárnu nebo zlo, příjemně mě překvapí recenzema (většinou) několika alb a často i rozhovorem, lze jen kvitovat.
Střap - 14.12.11 00:45:46
Mirek: Hlavní je brečet....to pomůže. Vyloženě znám osobně nějakýho Heideho a schovávám se za jeho nick...trošku se probrat a bude ti líp a hlavně se bavit tím, co děláš. A dál to neřeš.....Pokud ti jde o tohle klidně si s Tebou promluvím z očí do očí a fakt se tě nebojím...Hlavně za tím nehledej fyzickou výhružku. LOL. Měj se krásně a žij si životem UG recenzenta...když tomu věříš není, co řešit...A ještě jednu věc máte vy na to působit to jak vyloženě píšete? Myslím, že ne...a víš jak...Jsou to jenom recenze a sem tam článek. Žádný děti po smrti. Jde o hovno...Neber to zase tak vážně.
pf - 13.12.11 23:29:07
celkem by me nadrome zajimalo jestli umis nadavat i jinak nez jen do teplousu (mindrak?), mam pocit ze to od tebe ctu v kazdym druhym prispevku, trochu kreativity
spíš cejtim, že tu někdo chce bejt víc abro než abro...
DW - 13.12.11 23:09:14
koukám, že u heideho recek smazali všechny komenty:( Škoda, těšil sem se na dobrý čteníčko..
LordSnape - 13.12.11 21:54:00
Mirek: Tak střapa ber trochu s rezervou. Rozdíl ale mezi ním a heidem byl v tom, že si myslel jak umí dobře psát a pak se to mermomocí snažil v těch diskuzích všem dokázat. Tohle je trochu něco jiného. Ale tak nechci se do téhle debaty míchat, je to vaše věc.
Mirek - 13.12.11 21:29:25
Mirek: Heideho si pamatuju. Byl legendární! :D S tím jsem se občas pustil do křížku a hrozně mě to bavilo. Můžu tě ale ujistit, že mezi náma fakt není. Protože on měl jedinečný rukopis a styl fuckování, který jsem tu zatím nezaznamenal..
Já ti nevim, kemo. Když se podívám na tvého kolegu Střapa a jeho reakce, mám silný pocit, že se ho snaží za každou cenu napodobit a že je zhruba na stejné úrovni. Občas na nějakym zinu hodim něco do diskuze, někdy třeba i dost kritickýho, ale aby mě kvůli tomu začali jeho redaktoři nenávistně napadat a chytat za každý slovíčko, navíc s využitím zcela dementních a nesmyslných pseudoargumentů (copak asi Oliva udělal, že zde byl několikrát úplně nesmyslně zmiňován, že by napsal negativní recenzi na nějakou srajdu, ve které Střap blekotal?), to se mi stalo zatím pouze dvakrát. Před několika lety na Metal-Forever se zmíněným Heidem, který neuměl nic jiného, než plácat nesmysly a kydat na všechny hnoje a teď tady na Marastu, kde se děje to samé. Pochopil bych ještě podrážděné reakce Zdena, kterého jediného se má kritika týkala. Ale na něco, co se netýkalo přímo jeho článků, nereagoval ani takový ortodoxní ultratupec jako právě Heide (myslim, že na jeho charakteristice se spolu shodneme), což mi přijde dost smutný. Jestli máte zapotřebí působit stejně uboze a směšně, tak prosím, kapacity na to zjevně máte...
DW - 13.12.11 21:17:10
To mi něco říká.. Možná sem jeho řádění i zaregistroval :D
LordSnape - 13.12.11 20:34:54
Mirek: Heideho si pamatuju. Byl legendární! :D S tím jsem se občas pustil do křížku a hrozně mě to bavilo. Můžu tě ale ujistit, že mezi náma fakt není. Protože on měl jedinečný rukopis a styl fuckování, který jsem tu zatím nezaznamenal..
shogun - 13.12.11 19:52:37
:) Budu věřit tomu, že jsi se jen snažil zatrollit. Jinak bys snad tohle nemohl vyprodukovat. Fiňíto. #100
Mirek - 13.12.11 19:40:50
Učiním mimořádnou výjimku a plácnu sem poslední canc, protože jsem dostal silné podezření. Na Metal Forever kdysi řádil jistý Heide, který se v diskusích vyjadřoval stejně pohrdlivě, uboze, primitivně a nesmyslně jako ty. Tak jsem rád, že už vím, kde jsi našel nové útočiště, chlapče. A ostatním klukům z Marastu gratuluji. S tímhle panáčkem máte o zábavu postaráno, to jsem si jist. A musím bohužel změnit své stanovisko. Po tom, co jsem zjistil, že tyhle paka nejsou žádní anonymní prudiči, ale členové redakce Marastu, už nemám pocit, že by se jednalo o kvalitní magazín s normálníma lidma, jak jsem si dosud naivně myslel. Omlouvám se těm klukům, kteří se v diskusi vyjadřovali normálně a pohodově a neměli potřebu prudit a psát nenávistný nesmysly. A Bizzaro, upřímně, myslim že nemáš zapotřebí Marast kurvit tím, že si tu budeš držet kdejakého vykydance, kterého najdeš pod stolem v nádražnim bufáči a kterej tu bude urážet každýho, kdo vysloví negativní kritiku. A jelikož se váš redakční génius Střap pasoval do role mluvčího Marastu a sdělil mi, že mě "Marast nemá rád", se zhrzenými city a slzami na krajíčku odcházím a poohlédnu se někde, kde na mě nevylijou kýbl hoven, hned jak si dovolim napsat, že se mi něco nelíbí... Sbohem a šáteček, pánové, dříve to tu bývalo přívětivější a hřejivější ;)
Střap - 13.12.11 19:14:13
Shogun: 1)Negativní reklama v tomto případě nefunkční reklama číst to nebudu. 2)To jako má někoho zájímat? Je mi srdečně jedno jestli si včera chrápal geishou nebo konkubínou a je mi jedno jestli z Tebe mají feny křešle nakřivo. Co je nám jako do toho? Pěkná teorie. Pokud jí pošleš do filmový společnosti Troma určitě ti Lloyd Kaufman nabídne filmovou podobu tvého výtvoru. Pokud bude obsazen do role Josepha Goebbelse Ladislav Oliva myslím, že má Baara o filmu roku rozhodnuto. 3)Na zázraky věřím! Nebýt Tebe, nevěřil bych. Taky věřím, že máte skvělou recenzi na nový Törr. Heč! Taky jsem tu desku dostal. 4)Super. Ještě, že se to nedozvím kam do jakých výšin ten vkus dospěl. Určitě máš naposlouchanou novou desku Fleshgod Apocalypse. 5)No a? Hele vadí ti čestina v pornu? Já jen jak to s tím kurvením myslíš. 6)Škoda, že už neexistuje metalnation. Možná by mu tenkrát napsal něco i Abro. To byla legranda šikmočko. Tady si na marastu, ne ve školni družině. 7)Říká někdo, kdo píše na Abyss. Jak se jako chováš ty? Popsal si nám jakej si heterák. Jak se jednou oženíš s Helgou, co měla za praděda Lazara Kaganoviče. Jaký je vlastně death metal z pohledu latentního power metalisty. Miluješ svůj rodný jazyk, proto ho nenecháš hrát v pornu, ani v tom hetero. Mirek má rád Marast a možná Marast úplně nemá rád Mirka. Svět se zbořil...uffff! Mirek by to takové recenzi z Marastu odešel. To já taky – na Bernarda čeká tam příjemná společnost. Uvidíme se v recenzi na novej Dim Mak a Sarpanitum...psst já se z toho Bernarda vrátím.
brutusáček - 13.12.11 18:42:10
brutusáček: by sis měl hýčkat jediného specialistu na symfobzučáky v redakci ;-)ane? kdo mi ted sezral ty bramburky? :)
málo, zítra víc
bizzaro - 13.12.11 18:03:11
by sis měl hýčkat jediného specialistu na symfobzučáky v redakci ;-)
ane? kdo mi ted sezral ty bramburky? :)
brutusáček - 13.12.11 17:48:51
DW: brut: cápek co začínal na Kornech nemá nárok :D;tak! :) Brut zna jen KoRn, pak jeste Meshu a samozrejme Brutus a jejich asi 35 koncertu + sem tam zakopne o nakej moravskej symfobzucak :)
by sis měl hýčkat jediného specialistu na symfobzučáky v redakci ;-)
bizzaro - 13.12.11 17:24:30
brut: cápek co začínal na Kornech nemá nárok :D
tak! :) Brut zna jen KoRn, pak jeste Meshu a samozrejme Brutus a jejich asi 35 koncertu + sem tam zakopne o nakej moravskej symfobzucak :)
DW - 13.12.11 17:00:13
brut: cápek co začínal na Kornech nemá nárok :D
brutusáček - 13.12.11 16:58:11
ha byl jsem označen za elitu! konečně! po třech letech marastování! že to ale trvalo :)
kotek - 13.12.11 16:34:16
celkem by me nadrome zajimalo jestli umis nadavat i jinak nez jen do teplousu (mindrak?), mam pocit ze to od tebe ctu v kazdym druhym prispevku, trochu kreativity
DW - 13.12.11 16:31:23
haha to s tim bilderbergem, řekl bych, že by si vybrali jiný médium vole pro prezentaci :D
shogun - 13.12.11 16:17:57
nadrom: 1) Jsem rád, že moje recenze nikdy nebyly mezi těmi, které jsi na Abyssu četl. Tvůj popis se absolutně neshoduje s tím, co produkuji. Díky bohu. Nejsi zřejmě cílová skupina pro mé amatérské seberealizování. 2) Přítelkyni sice nemám, ale zas se o mě ví, že jsem se slečnami poměrně dost sexuálně aktivní a i jinak aktivní. Jsem normovaný heterouš, zároveň však nejsem homofobní. To je sto let starý přežitek. Už mi tu chybí jen řeči o ultratajné židobolševické společnosti zednářských iluminátů z Bilderbegu, kteří za pomoci sionistických praktik skrz redaktory na Abyssu manipulují s celým světem a tajně nastolují Nový světový pořádek. A ten se nejlépe nastoluje právě s kořeny v diskuzi na Marastu. 3) Death metal může být nudný a stejný, i když ho recenzuje kovaný deathmetalista. Death metal se určitě nerovná kvalita a rozmanitost ve všech případech. To by byl zázrak. Věříte na zázraky? 4) Power metal jsem okrajově poslouchal před mnoha lety, od Stratovarius si teď z fleku vybavím jednu skladbu a navíc se za to vůbec nestydím. Naopak, můj hudební vkus nejenže u Stratovarius nekončí, on tu kapelu galantně a se slušným pozdravením obchází a pokračuje si dál svou cestou. 5) Miluju češtinu a snažím se za ni bojovat, nesnáším její prznění a kurvení. Stylistika je důležitá věc, stejně jako zvolený jazyk a vyjadřovací schopnost. Zlatá cesta je ta střední. Ne přehnaně intoušsky, ne buransky jak kydačka hnoje z vesničky střediskový. Lidsky, ale inteligentně. Jak to začne klouzat do jednoho z extrémů, není to dobře. Co se týče vulgarit, musí se s nimi umět zacházet, jinak to vypadá přesně tak neohrabaně a smutně, jak jsme si mohli přečíst. 6) Zatímco Mirek napsal, že má Marast rád, chodí sem rád a čte zde rád články a jeho připomínka byla konstruktivní a mnoha lidmi podpořena, někteří zde se nezmůžou k ničemu lepšímu, než je urážení, vulgarity, sračkoidní argumenty. Stejně jako je tomu v té komentované recenzi. 7) Takže si svoje elitářství a nadřazenosti strčte do ucha, pánové, zas takové hvězdy určitě nejste. Abyss číst nemusíte, nikdo vás o to neprosí. Než si ale začnete otevírat hubu, pomlouvat a házet hovna na nějakou skupinku lidí, začněte trochou sebereflexe, protože dospělý lidi by se měli chovat líp než ukřivděný machírci ze školní družiny, kterým někdo řekl, že ty supr čupr džíny od strejčka z emériky má zasraný od kotníků až po prdel. A to jsem se do toho ani nechtěl míchat. Ach, ta svoboda slova je zrádná vymoženost. :)
DW - 13.12.11 15:37:49
tam zaboduje všechno :D
brutusáček - 13.12.11 15:34:58
tož společně hurááá na metalopoli! :) btw tam koRni zabodovali :)
Mirek - 13.12.11 15:11:03
S Martinem souhlasim samosebou, Abyss i Marast jsou bratrské lodě a už sem se tady v tomhle duchu určitě i zmiňoval, ale bizzaro má pravdu, je to marnost :))) Navíc tahle debata neprobíhá formou Marast vs. Abyss, ale formou jeden trouba z Abyssu versus pár anonymních troubů-šťouralů, kteří nejsou redaktory ničeho a snaží se chytit mě za každé slovíčko :)) Myslím, že vzájemné vztahy Abyssu a Marastu jsou velmi dobré a že se s klukama navzájem respektujeme a nemáme problém ;) Takže hlavně klid. Já se celou touhle debatou bavim, neberu to nijak vážně a když si někdo rejpne, rád mu to oplatim;) Ale tímto už svou diskusní kariéru na Marastu přerušuji a odkládám na neurčito :)) Vše, co jsem měl na srdci, už jse zde vyblil (něco i několikrát), takže další pitomé narážky už nechám bez reakce ;) Budu raději nadále opět mlčícím čtenářem :)))
pf - 13.12.11 14:48:53
Nechci tady moc moralizovat, ale kdyz pominu to, ze jsem se dobre pobavil, pripada mi tahle diskuze uboha az za roh. Uvedomte si, vy blbouni, ze jste na jedne lodi- vsichni pisete proto, ze vas to bavi a nezistne a je jedno jestli pod hlavickou Marastu nebo Abyssu. Co se tyce te recenze, je to sice opravdu katastrofa, ale tak chybami se clovek uci :).
nějakej chytrej, ne ;? ne, vážně: nejrozumnější a asi jediný tak nějak konzistentní, co tady padlo. díky
martin - 13.12.11 14:30:54
Nechci tady moc moralizovat, ale kdyz pominu to, ze jsem se dobre pobavil, pripada mi tahle diskuze uboha az za roh. Uvedomte si, vy blbouni, ze jste na jedne lodi- vsichni pisete proto, ze vas to bavi a nezistne a je jedno jestli pod hlavickou Marastu nebo Abyssu. Co se tyce te recenze, je to sice opravdu katastrofa, ale tak chybami se clovek uci :).
bizzaro - 13.12.11 14:30:27
Mirku, tady nemas sanci, ja uz bych to vzdal, ale drzim ti palce, protoze kdysi jsem tu trpelivost vecne neco vysvetlovat mival :) pak ze me udelali poplacavace po ramenou, nutnyho diplomata, sevsemavychazece, gayzzara a podobny, tak jsme prisel na to, ze neci nazor stejne nezmenis, at argumentujes, jak chces :)
shogun: Tak tohle mě baví náááááramně :D a v celý diskuzi je asi třikrát zmíněno číslo účtu, haha :D pf: hurá, aspoň někomu to došlo ;)
s tim jsme zacal ja :)
zapomněl bych vlastně ještě na pana šéfa, s tím souhlasím nejvíc - sorry Bizzi
mas stigro, takze chces cislo uctu? ;-))
Nechci tady moc moralizovat, ale kdyz pominu to, ze jsem se dobre pobavil, pripada mi tahle diskuze uboha az za roh. Uvedomte si, vy blbouni, ze jste na jedne lodi- vsichni pisete proto, ze vas to bavi a nezistne a je jedno jestli pod hlavickou Marastu nebo Abyssu. Co se tyce te recenze, je to sice opravdu katastrofa, ale tak chybami se clovek uci :).
Martin pravdu ma
DW - 13.12.11 14:18:39
Chvíli to je zábava, pak už jen trapnost a stereotyp. Všeho s Mírou.
pf - 13.12.11 14:13:29
náhodou, já se docela bavím tím, jak ty nadávky a invektivy jsou dokonale neinvenční a tupý ;)
DW - 13.12.11 14:02:51
Už je to nuda, prostě se ti recka nelíbí, okej, nerejpal bych do toho. Mimochodem ty osobní invektivy si nechte od cesty, jste jak děti na pískovišti
Mirek - 13.12.11 13:54:58
:)))) Hezký. Ale podle tohohle tvýho výplodu už chápu, proč si alergický na slovo "stylistika" :))) Abyss se mimochodem píše se dvěma "s", nikoliv dvěma "b" ;) Kdyby ses obtěžoval si aspoň přečíst, co tu píšu, když už máš nutkavou potřebu mě napadat, tak by sis všiml, že píšu, že recenzentovi radši odpustím stylistické nedostatky než vulgárnost. Jinak pokud vím, tak všichni členové Abyssu mají přítelkyně, takže pokud svou homosexualitu nemaskují, jedná se minimálně o bisexuály ;))) Ale rozebírat něčí sexuální orientaci zavání primitivismem, tak toho raději nechme ;) Jinak power metal ani konkrétně Stratovarius u nás, pokud vím, neposlouchá vůbec nikdo. Takže to jsi možná zaboudil jinam, ty popleto jeden. U nás je recenzí na tento žánr opravdu poskrovnu ;) Tvé další bláboly o obsahu a stylistice recenzí komentovat nebudu, soudě dle stylistiky a obsahu tvého příspěvku, zjevně ani nevíš, co to je ;)
nadrom - 13.12.11 13:39:15
hmm.... zajímavé...Novou desku Korn sem zslyšel zatim jednou, hotovej sem z toho nebyl, ale nijak mě to neurazilo, další poslech ale moc ani nemá smysl, protože by mi moc novýho nedal.. Co se týče recky, jako žádnej vrchol to neni, ale taky mě to nějak neuráží, vulgarismy mám v reckách rád, tady sou někde pouźitý trochu neštastně, obhajoba stylem - kritizovat smi jen kdo píše esťe nešťastnější, ale budiž... co mě ale uráží je pan stylistika Mireček Abbys...Pro mě je teda než nějaká stylistika důležitější obsah recenze a jestli ten člověk, kterej to píše si v tom stylu aspoň trochu jede a něco o něm ví...ani jednoho se ale bohužel na tvym slavnym Abbysu nedostává. Když už mluvíš o buranství, tak všechny recenze na Abbysu, ke kterejm sem se kdy OMYLEM dostal byly přesné ten druh toho rádoby kultivovanýho buranství, který opravdu nemám rád. Teploušci poslouchající power metal, co tam hodnotí death metal a melou o tom jak ta kapela je nudná a stejná, když o tom stylu nemaj ani šajn a jejich hudební vkus končí u Stratovarious. Řešej jestli má bejt u slovního spojení avšak místo a sice, ale to, že má jejich recenze hudební sdělení 0, to už je nezajímá. To si radši přečtu "buranskou" recenzi od zdena, kde se aspoň dozvim o čem to je a ne autorův stylistickej (ne)um a prázdný fráze. Jinak gratuluju ke dvěma stovkám recenzí, dej vědět až budeš mít třista, dostaneš bludišťáka:)
pf - 13.12.11 12:37:26
pošlu č. u. ;)
gába - 13.12.11 12:25:01
"dobře jsem se pobavil při vzpomínce na doby, kdy jsem na podobný debaty ještě měl dost času a naopak poněkud málo nadhledu nebo jak to říct…" máš recht
Mirek - 13.12.11 11:55:10
Střap: Jen pro upřesnění - nikdo si tu nic nepřeměřuje. Nikde nepíšu, že sem lepší, že Abyss je lepší, nikde se nepovyšuju. Naopak píšu, že mi Marast přijde kvalitní a nelíbí se mi jen styl téhle recenze. Jestli čteš či nečteš Abyss, je tvoje věc a volba, netrápí mě to. Jen nechápu, proč se mi tu snažíš vnucovat postoj, který nikde nezaujímám, asi sem se ti něčím znelíbil a ty teď prahneš po tom, mi to pořádně nandat. Ve finále je tvůj postoj ale zaujatý a směšný asi stejně, jako Zdenova recenze. A nerecenzuji každou sračku, spíš se snažím vypíchnout to zajímavé, ale píši samozřejmě i proma, která mi přijdou poštou. Je velké množství recenzentů - amatérů, kteří napsali mnohem více recenzí za mnohem kratší dobu. Takže tady stále moc nechápu, co se tím snažíš sdělit.
shogun - 13.12.11 10:49:02
já souhlasím pouze se sebou.
gába - 13.12.11 10:36:43
zapomněl bych vlastně ještě na pana šéfa, s tím souhlasím nejvíc - sorry Bizzi
gába - 13.12.11 10:34:59
já souhlasím se všemi, a úplně nejvíc s pf, Střapem, Mirkem a Zdenou...
pf - 13.12.11 09:36:32
Tak tohle mě baví náááááramně :D a v celý diskuzi je asi třikrát zmíněno číslo účtu, haha :D
hurá, aspoň někomu to došlo ;)
brutusáček - 13.12.11 09:21:51
a ještě že je to recenze na dnes už vcelku vyhořelé koRny, které pomalu nikdo nezajímá, kdyby to bylo na něco lidem bližšího tady, to by byla darda :)
shogun - 13.12.11 09:03:01
Tak tohle mě baví náááááramně :D a v celý diskuzi je asi třikrát zmíněno číslo účtu, haha :D
Sud - 13.12.11 08:06:45
pf: mohl jsem, máš recht, ale ve stínu současnejch debat ohledně českýho rozhlasu čekám ještě velká překvapení ;))
LordSnape - 13.12.11 00:32:48
naživo to vcelku zní www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VCMURBUZCeA#!
Mně osobně to zní ještě hůř jak z desky. Ty strunný nástroje jsou tam úplně na nic.. To tam rovnou mohli postavit figuríny. Já Korny viděl live asi 3x a být na téhle akci, tak odcházím už po 20ti minutách..
Střap - 13.12.11 00:23:44
to se mi povedlo kiksů:-)))
Střap - 13.12.11 00:22:41
Mirek: To jsi jaksi nepochopil pro změnu ty. Opravdu nepotřebuji dovzdělávat. Vyjadřovat se ke každy sračce je myšleno je spíš recenzovat. Takže to takovej blábol není. Na to nemusíš diskutovat, ale můžeš diskuze pro změnu způsobovat. Ten argument k Brichtovi...já ti nevím mě by nenapadlo to poslouchat, natož o tom psát recenze, asi tak to bylo myšleno. Mezi náma u mě vede dlouhodobě, asi Mortemzine ty kluci si v těch vychřicích, alespoň jedou. Na metalopolis jsem nebyl přes půl roku a abysszine jsem nenavštěvoval nikdy. Po dnešku vím, že nebudu čtenářem nikdy. Pokud tě zajímá, co si myslím o týhle recenzi tak ti to klidně povím. Nechápu ji. Zdena se nad deskou rozčílil a pak jí hodnotil vlastně jako mírně nadprůměrnou. Zakončit recenzi na kapelu jako je Korn, že se dolárky sypou je divný, Ty se s Korn sypou od první desky nebo ne? Jestli je nakonec na albu dubstep nebo rnb je v podstatě jedno, asi tak. Míra vulgarismů je mi jedno pokud jsou trefný a můžou klidně naplnit i pozitivně hodnocenou desku. Hlavně nenavidím ten amaterskej přístup hrající si na profíky. Jinak vcelku zastávám názor, že leckdy je na tom amatér líp píše, kdy se mu zachce. Profík to má pokud jde o recenzi na dílo mnohem míň času. Takže formálně dokonalá recenze ještě nutně nemusí být výstižná. Jinak nejhorší na celý diskuzi je, že si tady lidi přeměřujou čudlíky a o desku nakonec moc nejde. To je poněkud o hovně. Asi tak....Jinak se měj fajn a recenzuje, co chceš a samosebou jak chceš.
pf - 12.12.11 23:36:29
dr.: pošli č. u., musím „ocenit“ integritu tvého morálního postoje ;) přijde mi akorát líto/super, jak všichni omílají DUBSTEP jako kdyby to už dávno nebyla mrtvá ještěrka rozjetá na přechodu a perly jako „helenka vydá DS album“ AHEM si tady někteří fakt pomohli odpustit.
DR - 12.12.11 23:23:03
Vidím to stejně jako PF. Člověk se sice může masochisticky smát těm pokusům o drsný humor "nad věcí", ale ne každý se v tom dokáže tak cynicky rochňat. Pubescentní výlevy autorovi zatím jdou, s myšlenkovou potencí je to na bodu mrazu. Čtenáři to dá hovno (trky trk), ale autorovi se očividně ulevilo. Jak přínosné....
Mirek - 12.12.11 23:09:00
Střap: Diskuze je zde od toho, abychom napsali názor na recenzi, případně desku samotnou. Zjevně jsi o tom ještě neslyšel, ale ano, je to skutečně tak. Takže teď už konečně víš, proč jsou pod články diskuze. Jsem rád, že jsem tě mohl v tomto směru dovzdělat. Marast čtu pravidelně a diskuzí zde jsem se doposud neúčastnil. Takže tvůj blábol, že se musím vyjadřovat ke každé sračce je nesmysl, který sis právě vycucal z prstu, nemaje jediný inteligentní argument. Vyjádřil jsem se totiž pouze k této. A zas tolik času mi to nezabralo, abych z toho musel být nějak stresovaný a nešťastný. S počtem recenzí jsem nechtěl machrovat, ale jak už jsem tu psal, reagoval jsem tím na argument Zdena, že kritizuji a přitom jsem napsal nula recenzí. Neberu to osobně jako nic směrodatného. Za sedm let je to naopak velmi málo. Recenzentský démon Alan Rohan jich napsal tisíce a jestli to něco vypovídá něco o jeho kvalitách, nechť každý posoudí sám. A ano, jsem samozřejmě taky jen amatér a nebráním se tomu označení. Nemusí to ale nutně znamenat, že ze svých recenzí budu dělat žumpu. I amatér má totiž pár svých čtenářů. A i kdyby je měl spočítat na jedné ruce, neměl by je odbývat takovými hlody. Promiň, jestli tě tyhle názory nějak uráží či znechucují
pf - 12.12.11 22:38:42
koukám, že mi fakt dáváte ty vole:D paradox je, že největší kritiku maj lidi, u kterých je počet recenzí nula...možná to neni to nejlepší, co jsem ze svojí hlavy vyplodil, ale kritiku beru jen od lidí, co píšou a píšou líp, než já...těžko říct, kde se bere záliba řešit spíš recenzi, než album, ke kterému se vztahuje
klasickou hláškou z klasického anglického filmu „co seš zač, kreténe?“ :) hele, dobře jsem se pobavil při vzpomínce na doby, kdy jsem na podobný debaty ještě měl dost času a naopak poněkud málo nadhledu nebo jak to říct… někdy se mi po tom vlastně stýská. ta recenze je blbá až na půdu, ne proto, jakej reprezentuje názor, ale jak je pojatá a postavená, protože 70% jsou vlastně urážky a invektivy, který ale na rozdíl od abrovejch někdejších perel nejsou vtipný, ty pokusy o humor (rytmus apod.) vyznívají do ztracena a to málo, co vlastně autor chce říct, v tom jaksi zanikne… ale jako vynikající debata, jen tak dál… a ad lidi, co píšou líp než já, ty vole, kolikrát si v prvním odstavci zopakoval slovo barva? na můj vkus skoro málo… a bylo by toho asi víc, takže jsem se fakt pobavil. dík
brutusáček - 12.12.11 22:16:20
kotek - 12.12.11 21:33:48
super, tohle uz mi fakt chybelo. skryta perlicka je kdyz nepises nekritizuj, ale i ta fanaticka obhajoba spisovnosti a zejmena pohruzka odejitim ze zinu, mlask. jinak recenze je na me asi moc prvoplanova a zbytecne afektovana, ale zas neprijde mi to nakej propadak
LordSnape - 12.12.11 21:14:10
DW: Tak je to v mým oboru ne. :D
Střap - 12.12.11 20:41:45
Mirek: Ne vůbec. Jen přemýšlím, co se snažíš sdělit ty....jen mi to připomnělo jistou vývojovou etapu CZ zinů. Toť vše. Myslím, že pf nebo bizzaro, asi pochopěj kam jsem směřoval. Ty si s tím moc nelam hlavu a nační další stovku recenzí. Určitě to bude super čtení. Si říkám, že člověk, kterej na amaterský scéně (slovo amatér neber jako urážku) stvoří 200 recenzí se musí taky vyjadřovat ke každý sračce. Asi tak nějak.
DW - 12.12.11 20:17:52
Snape: už začínáš šprtat, že hned nakládáš :D?
Mirek - 12.12.11 20:15:00
Střap: Krásnej slovní průjem :) Chtěl jsi i něco sdělit, nebo jen plácat pátej nesmysl přes devátej? :) Pointa tvého sdělení mi jaski unikla...
LordSnape - 12.12.11 20:11:23
Já budu dělat nakladatele.
martin - 12.12.11 19:54:40
Hele, nechcete ty flamy vydat knizne? Ja bych si to koupil...fakt.
Střap - 12.12.11 19:46:34
Mirek:Ty vole ty snad hlasuješ do Břitvy a pomáháš Olivovi sčítat hlasy jinak si to vysvětlit nedokážu. Škoda, že nemám čas pročítat tvých 200 recenzí a zjišťovat jestli si někdy nepoužil slovo hovno. Třeba by se mi podařilo tě zdiskreditovat a před politbirem CZ zinařství, který je celosvětově důležitý jako cena klobás na Václaváku....
Mirek - 12.12.11 18:46:54
Hele, vulgarity tam jsou, viz. sračkoidní, hajzl, řiť apod. Vulgární je díky tomu celý vyznění, tohle fakt patří k pivu a ne do recenze. Jinak osobně taky nemám rád přehnaně intelektuálské recenze s přemírou cizích slov. Tohle je ale přesně pravej opak. Radši nesprávně užitej diskurz (podotýkám, že tohle slovo sem snad nikdy nepoužil ani to neplánuju:)) než sračky, řitě a hajzly :) A místo hovna neříkám v běžné konverzaci "nikoliv", ale skutečně "hovno". Ale v žádný mý recenzi takový slovo taky nenajdeš. Nepoužil bych ho dokonce ani ve spojení třeba s otřesnym vidlákem Brichtou a jeho výplody, i když by to asi bylo nejvýstižnější. Prostě i ostře kritizovat se dá slušnou a přitom značně jízlivou a rýpavou formou... ;)
DW - 12.12.11 17:40:01
:D.. Kapitalismu neujdeš :D Dobrej strip :)
Sud - 12.12.11 17:27:16
to mi připomíná :)) http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=2394#comic
DW - 12.12.11 17:21:40
pak pokecáme vole :D.. O životě, Kantovi, Nietzschem a tak vůbec:D
LordSnape - 12.12.11 17:19:27
DW: Tak počkej až budu na té Fildě. :-D
Sud - 12.12.11 17:17:44
zdeno psát umí, viz. recka na carnifex. možná to je zbytečně hospodskej styl, ale podle těch dvou ukázek, co jsem z tohohle veledíla slyšel, bych taky nic jinýho než vulgarismy nenašel :) jinými slovy skrillex je vyhajpovaná mrdka, která výkrádá deset let starý postupy, který jsou dneska zcela bežný ve vysílání evropy 2 (bohužel znám z brigád), a to je to snad ještě ta lepší část těch songů..dupstep je novej deathcore a to už nějakou chvíli, se vsadim, že dupstepový album vydá ještě i helena vondráčková.. kdyby mě ta kapela už deset let nezajímala, zmrdal bych to za deset procent, ale samozřejmě čím elegantnější to ztrhání je, tím líp a tím větší váhu to má
bizzaro - 12.12.11 17:06:43
co přímo nesnášim je takový to v současnosti moderní přehnaný pseudo intelektuálství s odkazem na filosofický traktáty, užívání cizích slov, o kterých autor nemá páru, co vlastně znamenají, to se nedá číst. čtenář to bude muset luštit.
pod to se podepisuju a jeste to 2x podtrhavam
brutusáček - 12.12.11 17:04:56
já to ohodnotil za nápad a né provedení....
DW - 12.12.11 16:58:42
Jako já výhrady k tomuhle stylu typu blogísek ani nějak nemám.. Nevim, občas si taky rád zapíšu takovou lidovější formou, naopak co přímo nesnášim je takový to v současnosti moderní přehnaný pseudo intelektuálství s odkazem na filosofický traktáty, užívání cizích slov, o kterých autor nemá páru, co vlastně znamenají (viz. "diskurz" - v 95% špatně použito) atd., to se nedá číst.. Ne proto, že bych snad fildu neměl rád, ale člověk by se měl snažit přizpůsobit styl tomu, o čem píše právě s ohledem na čtenáře, kterej to po něm případně, bude-li chtít, bude muset luštit.. U toho metalu, resp. u nu-metalu bych se toho vůbec nebál :))
LordSnape - 12.12.11 16:50:49
Ty jo, dobrý flame. :-D Jinak já osobně souhlasím s jednou věcí, která zde zazněla. Na to jak jsi jim naložil, jsi tomu dal ještě celkem solidní hodnocení.. Osobně bych možná šel asi i pod 50.
bizzaro - 12.12.11 16:49:01
a jsem rad, ze do toho stylu recky lidi rejou, aspon je videt, ze to sem tam nekdo cte, zajima ho to a jeste obetuje i cas to tady zminit a (z)vracet se sem k diskuzi
bizzaro - 12.12.11 16:45:24
furt nemůžu najít ty "vulgarity" o kterejch tu mluvíš...
sračkoidní jsem z perexu smazal, to jsem v noci, kdyz jsem to pripravoval, nak přehlíd.. mas tam HNUS, narvat do řiti.. tohle mysli Mirek
Mirek: A taky místo hovno říkáš nikoliv ? :-)
tentokrat se basak pochlapivil :-DDDDD
čili bizzi ty s touhle reckou jak je psaná vlastně vnitřně nesouhlasíš
souhlasim. nesouhlasim s vulgaritama a urazenim, ale kdyz to autor takto pojal, beru to, kdyz to neprechazi pres mez, za kterou bych ja sel. mam ve starych reckach mnohem horsi vyrazy ;-))
S tím odcházením to byla samozřejmě trochu nadsázka. Autorovi prostě raději odpustím stylistickou neobratnost, než zbytečnou vulgárnost. A není to myšleno samozřejmě tak, že dosud ste byli top a kvůli jednomu článku se z vás stal najednou buranskej blog. To si samozřejmě nemyslím. Ale tahle "recenze" je na mě prostě moc, zarazilo mě to a nepříjemně překvapilo. I kdybych se s autorem názorově shodoval, ten text by mi přišel stejně pitomej
souhlasim a naprosto chapu
zdeno - 12.12.11 16:24:28
dobře, všemu rozumim a do jistý míry nakonec i souhlasim...chtěl sem tuhle recku pojmout trochu jinak a zkusit si to napsat právě stylem "někde na pivě", protože zastávám stejnej názor jako GIANNI...když se to nelíbí, oká, beru na vědomí, ale furt nemůžu najít ty "vulgarity" o kterejch tu mluvíš...
Adamos - 12.12.11 16:23:47
Mirek: A taky místo hovno říkáš nikoliv ? :-)
Mirek - 12.12.11 16:22:30
bizzaro: S tím odcházením to byla samozřejmě trochu nadsázka. Ale nesl bych to asi těžce. Autorovi prostě raději odpustím stylistickou neobratnost, než zbytečnou vulgárnost. A není to myšleno samozřejmě tak, že dosud ste byli top a kvůli jednomu článku se z vás stal najednou buranskej blog. To si samozřejmě nemyslím. Ale tahle "recenze" je na mě prostě moc, zarazilo mě to a nepříjemně překvapilo. I kdybych se s autorem názorově shodoval, ten text by mi přišel stejně pitomej
DW - 12.12.11 16:21:05
čili bizzi ty s touhle reckou jak je psaná vlastně vnitřně nesouhlasíš, ale přesto to zdenovi nesdělíš i když víš, že jakoukoliv kritiku a postřehy od zkušenějších uvítá? Jsi zlej kluk :D Btw s honeyboyem si to trefil, ale přiznal se sám, takže sme slabý :D
bizzaro - 12.12.11 16:07:57
Píšu samosebou pro sterilně vážný Abyss. A upřímně, pokud by v současnosti na něm vyšel jediný takovýhle článek, balím to a z magazínu okamžitě odcházím.
Miro, takze jsi pan honey? a to s tim odchazenim myslis vazne? tomu nerozumim, to uz zavani davovym silenstvim :)
A pánové, nepíšu to sem proto, že vás nebo tohohle Zdena chci prudit a navážet se do vás. Ale proto, že sem rád občas zajdu a že sem vás dodneška považoval za kvalitativně jeden z nejlepších metalovejch webzinů a rád si tu čas od času něco přečetl. Tenhle vulgární pažvást vám jen kazí reputaci. Hloupě a zbytečně...
tomuhle rozumim naprosto, skoda ze jsme dodneska byli jeden z nej webu, ted uz jsme blogovej škwor ;) ale uprimne, tak ja vedel, ze ta recenze vyvola ohlasy, i proto byla zverejnena v tehle podobe. vsak jde o prdel a zabavu a ne o praci. a to samozrejme neznamena, ze to (Marast a to vse okolo) neberu naprosto vazne.
A přes srdce to určitě přenesu a budu dál číst i Marast a zdejší články, nemám s tim problém.
mas stesti, muj ucet je... ;-)))
Nechci moralizovat nebo proti tobě snad bojovat, jen vyjadřuji svůj názor, že nejde o recenzi, alke zbytečně zaujatou snůšku vulgarit. Takhle se můžem o deskách bavit někde na pivě v podroušenym stavu, to je něco jinýho. Recenze by ale měla mít slušnější a věcnější formu.
souhlasim, predevsim s tou posledni vetou
Mirek - 12.12.11 16:02:41
No tak, nedurdi se Zdeno, vem si z toho to dobré. Méně je prostě někdy více ;) Těch 200 recenzí je hrubý odhad a za nějakých cca 7 let, co je píšu, to číslo není zas tak vysoké. Nechtěl jsem machrovat, jen jsem vyvracel tvé podezření, že kritizuji, aniž bych sám přinášel svou kůži na trh :) Nemocniční prostředí navíc úplně nesnáším a snažím se mu vyhýbat, co to jde :) A přes srdce to určitě přenesu a budu dál číst i Marast a zdejší články, nemám s tim problém. Nechci moralizovat nebo proti tobě snad bojovat, jen vyjadřuji svůj názor, že nejde o recenzi, alke zbytečně zaujatou snůšku vulgarit. Takhle se můžem o deskách bavit někde na pivě v podroušenym stavu, to je něco jinýho. Recenze by ale měla mít slušnější a věcnější formu. Toť můj názor
zdeno - 12.12.11 15:48:18
Ty seš dobrej prudič:D Seš hroznej osvícenec ti řeknu...nevim, jestli má cenu se dohadovat, piš si dál svejch dvě stě recenzí v nemocničnim prostředí a já zas budu skládat svoje vulgarity v chlívku:) A pokud to prostě nepřeneseš přes srdce, založ si nějakou moralistickou skupinu a bojuj proti "sprosťákům" jako jsem já
Mirek - 12.12.11 15:40:34
Kluci, hlavně se mi tu nerozčilujte ;) Vše rád zodpovím: GIANNI - ty seš jasnej alternick Zdena. Divil bych se, kdybych se mýlil :) Ale budiž - pokud nejsi, nejsi zjevně ani čtenářem a milovníkem našeho jazyka. Bizzaro, DW: Vy víte, kucí, kam já píšu ;) Píšu samosebou pro sterilně vážný Abyss. A upřímně, pokud by v současnosti na něm vyšel jediný takovýhle článek, balím to a z magazínu okamžitě odcházím. A Zdeno, ty moc neprskej. Pořád svůj názor vyjadřuji slušněji a spisovněji, než to děláš ty v tomhle hloupym cancu, kterej nazýváš recenze... A pánové, nepíšu to sem proto, že vás nebo tohohle Zdena chci prudit a navážet se do vás. Ale proto, že sem rád občas zajdu a že sem vás dodneška považoval za kvalitativně jeden z nejlepších metalovejch webzinů a rád si tu čas od času něco přečetl. Tenhle vulgární pažvást vám jen kazí reputaci. Hloupě a zbytečně...
Stana - 12.12.11 15:31:52
Tvl ještěže moje reporty nikdo nečte ;D Zdeno nedej se a piš dál:)
zdeno - 12.12.11 15:17:55
Milý Mirku, a kdo je teď buran? Myslim, že právě ty si význam slova "buran" povýšil na novou úroveň. Máš dvě stovky recenzí? Paráda, gratuluju, seš frája. Já napsal tři a pokud je tahle prostě začátečnická chyba, za ostatníma si stejně stojim. Takže si prosim tyhle arogantní komenty strč do prdele a příště moje články nečti, nic lehčího ti neporadim:)
DW - 12.12.11 15:13:30
Mirků ukaž ty dvě sta článků, vystup ze stínu :))
bizzaro - 12.12.11 15:09:02
Počet všech recenzí, které jsem napsal není nula, jak se domníváš, ale v současnosti kolem dvou stovek.
kam a co pises, Mirku? a btw, Zdeno to pak vzal zpet s tou akceptaci nazoru ostatnich.. Gianni: Marast je marast :) nekdy clanek seriozni, nekdy zlobivej.. co je na sklade, s tim pracuju neasi ;)
GIANNI - 12.12.11 15:05:49
já nevim, ale zrovna stylem psaní mnoha autorů zde, se mi Marast líbil vždy nejvíc a vlastně mě to nějakej rok u něj drží a drží...recky na metalopoli nebo na abyssu mě fakt nebavěj, protože sou až moc sterilní...jak kdyby se to bralo moc vážně a to je k hovnu... mě se tahle recka líbí, protože přesně vim, že takhle by mi to Zdenda řekl do ksichtu...bez nějakýho přihrávání a divadla...prostě je to přirozený...vulgarita? hloupost? trapnost? uff! tohle je názor člověka, kterýho psaní baví a určitě nemá ambice takový, že se psanim bude živit... a pokud tu padaj slova jako buranství a neumětelství, tak se na to psaní asi taky vyseru...beru to jako hobby, zábavu...né jako seriozní práci...a mjc vždycky bylo o tomhle ne? banda lidí, která prostě píše to, co si o muzice myslí...a hlavně přirozeně, přitom bez buranství pokud se pletu, tak je to asi taky se mnou špatný...
bizzaro - 12.12.11 15:04:14
Myslim, že Marast má jinak celkem solidní články, tak bys jim to nemusel kazit a snižovat úroveň zinu na blogařské sračičky náctiletých...
dik :) Zdena se ovsem zastanu, ten clanek jsem vypublikoval ja, ehm..
Mirek - 12.12.11 14:46:25
Milý, Zdeno. Ty to asi nechápeš. Já ti přece nevytíčám, že tvá recenze je drsná, zachycuješ v ní "nejobjektivnější" názor a žes chtěl vyjádřit nasranost. To je naprosto zřejmé a nic z toho by mi nevadilo. Já ti vyčítám, že píšeš jako buran a používáš stupidní vulgární výrazy, který sou zbytečný, hloupý, trapný a imbecilní. A tvoje stylistika ja na úrovni ZŠ. Tuhle recenzi by prostě žádnej slušnej magazín nevydal. Je to naprostej loj a smutná ukázka neumětelství a buranství. Neumíš psát? Dělej něco, co ti jde lépe. A k tvému dalšímu poznatku v diskusi: Počet všech recenzí, které jsem napsal není nula, jak se domníváš, ale v současnosti kolem dvou stovek. A jestli bereš kritiku jen od lidí, kteří píšou a píšou líp než ty, tak si vyndej hlavu z prdele a zamysli se. Myslim, že Marast má jinak celkem solidní články, tak bys jim to nemusel kazit a snižovat úroveň zinu na blogařské sračičky náctiletých...
brutusáček - 12.12.11 14:13:02
Autorům zinů nikdo neplatí. Řídíme se striktně komunistickými principy :)
jenom Šéfovi..pokuty :)
DW - 12.12.11 13:59:34
Autorům zinů nikdo neplatí. Řídíme se striktně komunistickými principy :)
Honza - 12.12.11 13:47:23
Na jakej portál jsem to, dooprdelee, zabloudil? Dostal za tenhle výtvor autor zaplaceno, nebo za "odměnu" obdržel akreditaci na nějakou vesnickou tancovačku? (rétorická otázka)
Annal - 12.12.11 13:02:20
seriózní portál;-D
DW - 12.12.11 12:39:53
Je ale zajímavý kolik lidí Korn přivedli k tvrdý hudbě.
Já je vždycky nenáviděl :D.. Stejný se SOAD, tahle vlna vždycky spíš iritovala :)
GIANNI - 12.12.11 12:21:15
super recka!
zdeno - 12.12.11 12:00:53
pravda...:)
Otus - 12.12.11 11:56:01
Zdeno neměl jsem v úmyslu Tě urážet, Prostě se mi to jen nepozdává a přijde mi to spíš jako článek na nějaký osobní blog, než na seriózní portál. A s prominutím sis nasral do hubym s tím, že kritiku bereš pouze od lidí, co píšou a píšou líp než ty. To by koRn (a potažmo i další kapely) mohli brát kritiku pouze od lidí co hrajou a hrajou líp než oni (což je opět těžce subjektivní), což doufám uznáš, je nesmysl :-DD Záliba řešit radši recenzi, než album se vyskytne v momentě kdy je recenze horší než album samotné :) trk
bizzaro - 12.12.11 11:47:38
nelam si s tim hlavu, Zdeno, ne vse se povede, jak clovek zamysli. pokud ma nekdo jinej nazor, neni nic jednodussiho nez v recenzi kliknout na Pridat vlastni recenzi. nebyt tech par citove zabarvenych vyrazu, vyznelo byto trosku jinak, priste si das vetsi pozor, az budes chtit plivat ;)
zdeno - 12.12.11 11:35:41
jasně, ale když ti člověk po přečtení tvojí recenze napíše, že jseš idiot, těžko si jeho názor vezmeš blíž k srdci...jinak dík za těch pár lidí, který nelámou hůl a jejich kritika má smysl a něco mi dá:)
brutusáček - 12.12.11 11:31:41
koukám, že mi fakt dáváte ty vole:D paradox je, že největší kritiku maj lidi, u kterých je počet recenzí nula...možná to neni to nejlepší, co jsem ze svojí hlavy vyplodil, ale kritiku beru jen od lidí, co píšou a píšou líp, než já...těžko říct, kde se bere záliba řešit spíš recenzi, než album, ke kterému se vztahuje
kritiku musíš přijímat od všech a má tě to motivovat, né že bych psal skvostně ted, ale začátky jsem měl taky docela ostrý....
zdeno - 12.12.11 11:22:16
koukám, že mi fakt dáváte ty vole:D paradox je, že největší kritiku maj lidi, u kterých je počet recenzí nula...možná to neni to nejlepší, co jsem ze svojí hlavy vyplodil, ale kritiku beru jen od lidí, co píšou a píšou líp, než já...těžko říct, kde se bere záliba řešit spíš recenzi, než album, ke kterému se vztahuje
Otus - 12.12.11 11:05:11
Ta recka je fakt strašná! OK. Starší Abrovi výplody beru. To byla aspoń prdel. Ale toto mi hlava nějak nebere a obzvlášť pak chtě-nechtě lehce nadprůměrné hodnocení, i když si podle autora tenhle kus komerčního škváru zaslouží pouze zapomění...
brutusáček - 12.12.11 10:59:51
Je ale zajímavý kolik lidí Korn přivedli k tvrdý hudbě.
tak mě taky přivedli...koRn, deftones, system of a down, machine head, sepultura...a už to frčí :)
LordSnape - 12.12.11 10:56:53
Tak každý má nějaký svůj styl psaní. Já jsem třeba na tohle až moc upjatej a závislý na spisovné češtině, takže bych nikdy nic takového nevyplodil, ale pravdou je, že si za tím autor musí stát sám a obhájit si to. Nicméně s těma bicíma fakt souhlasím. Slyšel jsem to zatím asi jen 2x a moc mě to taky netankuje.. Je ale zajímavý kolik lidí Korn přivedli k tvrdý hudbě.
brutusáček - 12.12.11 10:39:10
no ještě že kluci nečetli zdejší starší recenze na jiné poklady :) marast se nebojí ;-) mam tu recenze na poslední desky soulfly a když ta deska je vyloženě braková tak prostě to jinak nejde sepsat, ten tón recenze bude hodně kritický, protože je to brak...a to se těším jak si smlsnu na novince v únoru :) jak jsem ve své době neměl rád Take look...poslední s Headem tak ted jí považuji za "zlatou"...já nevim, cejtim z korn takový to že chtějí znít jako NIN a né a né se jim to dařit...už nidky to nebude tak vyjégrovaný jako za dob life is peachy ale tak trošku je to fotrovský no...
zdeno - 12.12.11 10:03:07
Něco tak idiotsky napsaného bych nečekal ani na Rockmagu. Nejde ani snad o to, že ta deska není zas tak špatná (budiž, subjektivně to tak tenhle Stano může vidět), ale spíš že je ta recenze psaná až s příliš okatou zaujatostí a očividným apetitem to za každou cenu strhat a nandat to těm "komerčákům". Takže pánové, i když budete hodnotit sebehorší desku, nesnižujte se k takovým stupidním výrazům jako "sračkoidní album" nebo že deska "připomíná to, co za sebou nechávám každý ráno na hajzlu", tupé výkřiky s Caps Lockem typu "JE TO HNUS VELEBNOSTI!" nebo plácání jako "že se tahle kapela stala prodejnou děvkou víc než kdy jindy", udělování moudrých rad hudebníkům stylem "bejt jím, vezmu kopák, narvu ho Davisovi na palici a paličky strčím Munkymu a Fieldymu do řiti!". Perličky jako "Rytmus by Vás pochválil a pogratuloval k milionu zhlédnutí na jůtůb!" snad ani komentovat nemusím, to je úplná idiocie. Navíc ten podivnej hovorovej rádobydrsnej jazyk. Jak tohle můžete vůbec zveřejnit, pánové? To je ostuda, máte na víc. Pěknej den
Musim se ohradit: Pokud máš něco proti tomu, co píšu, piš si jak ty uznáš za vhodný a moje recenze příště nečti. V tý recenzi jsem zachytil ten nejobjektivnější názor, kterého jsem byl schopnej. Jestli ti to přijde drsný, v záměru to nebylo, prostě jsem chtěl vyjádřit určitou nasranost vůči kapele. A k tý hovorový češtině? Tohle snad neni Mladá fronta a podlě mě je hovorová čeština je na tohle čtení daleko příjemnější než tisíc odborných a přehnaně spisovných výrazů. Pokud ne, opravte mě, rád se poučim:) Posílám pozdrav korektorovi Mirečkovi:)
bizzaro - 12.12.11 09:18:41
ja treba absolutne Korn za ten krok neodsuzuju a fandil jsem jim dokonce, viz diskuze v novinkach pod prvni zverejnenou skladbou. ale kdyz jsem to album asi 5x slechl, nejak se vytratilo vsechno to kouzlo (jestli tam nejake bylo) a zbyly jen nektery momenty. co se tyce recky, mate pravdu, ze "ty" vyrazy by byt pouzity nemusely, chvili jsem nad tim premyslel a nakonec to tak nechal a moc to neredigoval, kdyz to autor tak napsal, vsak by si to mel sam obhajit..
Ondra - 12.12.11 08:49:29
Mi se to líbí. Každá kapela se musí nějak vyvíjet. Někteří fans to nezkousnou, ale přídou noví, kterým se to líbit bude. Nejdůležitější je, aby se to líbilo tvůrcům.
Bzuco - 12.12.11 08:23:42
Album sa mi zatiaľ celkom páči, možno je to tým že som ich nikdy tak nežral. Inak súhlas s mirekom, hrozná recenzia...
Mihal - 12.12.11 07:22:46
Tohle nejsou Korn, tohle je bohužel hudba pro náctileté, kteří ani nemají páru o tom, co Korn vydali před rokem 2000. Nehorázná sračka....Proč je to sakra potřeba vylepšovat elektrokudrlinkama ( viz titulní skladba) , když to dříve bejt ani nemuselo a šlapalo to jako hodinky? Kde je Life Is Peachy, Follow The Leader nebo Issues? No nic, zatlačme slzu v oku, otřeme si zbytky zvratků z brady a zapomeňme na Korn...
Mirek - 12.12.11 07:09:41
Něco tak idiotsky napsaného bych nečekal ani na Rockmagu. Nejde ani snad o to, že ta deska není zas tak špatná (budiž, subjektivně to tak tenhle Stano může vidět), ale spíš že je ta recenze psaná až s příliš okatou zaujatostí a očividným apetitem to za každou cenu strhat a nandat to těm "komerčákům". Takže pánové, i když budete hodnotit sebehorší desku, nesnižujte se k takovým stupidním výrazům jako "sračkoidní album" nebo že deska "připomíná to, co za sebou nechávám každý ráno na hajzlu", tupé výkřiky s Caps Lockem typu "JE TO HNUS VELEBNOSTI!" nebo plácání jako "že se tahle kapela stala prodejnou děvkou víc než kdy jindy", udělování moudrých rad hudebníkům stylem "bejt jím, vezmu kopák, narvu ho Davisovi na palici a paličky strčím Munkymu a Fieldymu do řiti!". Perličky jako "Rytmus by Vás pochválil a pogratuloval k milionu zhlédnutí na jůtůb!" snad ani komentovat nemusím, to je úplná idiocie. Navíc ten podivnej hovorovej rádobydrsnej jazyk. Jak tohle můžete vůbec zveřejnit, pánové? To je ostuda, máte na víc. Pěknej den
DW - 12.12.11 02:22:25
kucí napište radši zase nějakou prasárničku ať je co číst :)
bizzaro - 12.12.11 00:38:15
no, nejdriv se mi to album asi i libilo, ale vicemene nakonec davam za pravdu autorovi, pac az na par momentu (hlavne v druhe puli) je to fakt slaby a prazdny

Zkus tohle