SLAYER - World Painted Blood

recenze
bizzaro
Hodnocení:
4.5

Popisovat hudbu Slayer je zbytečné, všichni ji znají. Stačilo by říct: novinka je slabá. A až tak, že je zajisté nejhorším albem Slayer. Nezní jak klasická studiovka, ale jak kapele uniklá předprodukce. Není to přešlap místní divize, ale přímo pohárového formátu.

„A do prdele, tohle jsou noví Slayer?“, si asi řeknete hned v úvodu. Uf, hned od začátku fakt slabota a první, co vás zarazí, je zvuk. Syrový, nakřáplý chrastavec, který mi hned v první chvíli - jakožto úvodní riff - připomněl něco, co se děje v That Was Just Your Life. Pokud vám to nic neříká, hoďte zběžný poslech a zjistíte, že něco podobného se odehrává na Death Magnetic. A ano, poslední Metlu také produkoval Rick Rubin (Nezbláznil se? Aplikovat stejné nahrávací procesy na dvě rozdílné kapely?). Doufám, že podobný osud nepotká Anthrax a svatý kvartet tak bude díky poslednímu albu Megadeth vyvážen v polovic, protože to by pak předznamenalo „trend“ velkých kapel se posílat do piče.

Co je tady tak špatně? Kurva, snad všechno. A nejen zvuk s uprdlanou basou, který odsunul kapelu někam do pozic lokálních kapel. Však nápady, které by normálně zněly sice nevýjimečně, ale slayerovsky, díky němu dostávají úplně jinou (vidlovitou) pachuť. Slayer nepopírají sebe samé, jsou zachovány všechny jejich klasické thrash hoblovačky i jejich standardní po(s)tupy, kdy rychlejší tupanice gradují kobercem bubeníka, pokřivenými sóly (tentokrát hrůza) a přidáním na řevu stále skvělého Arayi. Však Slayer ani vlastně jinak skládat neumí, ale mám pocit, když Hanneman s Kingem šli pro nové nápady do špajzky, kde byly postupně hromaděny a odkládány, jakoby skleroticky zapomněli „kam jsme tu krabici dali?“. Někde zapomněli stoličku, neprohledali špajzku celou, tak krabka zůstala někde nahoře ve fochu a tak sáhli po okurkách? Nedošlo dokonce na zametání a šup se smetím do studia? Jinak si nedovedu představit, že by Slayer šli o level níže a vyprašovaly se tak staré kabáty.

Album je přímočařejší než 2006tka a slabší nápady Slayer nahání v ostřejším uhelném zvuku a tempu. Zároveň ale mám pocit, že album - nejen ve své druhé, houpavější poloze - tak nějak ztratilo tempo. Samozřejmě tu jsou svižné vypalováky, které ihned přiznávají, kde že Slayer mají kořeny a proč vlastně nahráli Undisputed Attitude (snad nikdy víc takto nepřiznali své hardcore/punk kořeny), dokonce je snad novinka i rychlejší a zběsilejší než předchozí Christ Illusion (stejně jak v její finální Supremist i sypaček se zde dočkáme: Public Display, Not of This God), jenž se při srovnávacím poslechu tváří jako nápaditý klenot, ale toto tempo není o rychlosti. Nejen kvalitativně je to tak nějak na půl plynu. Album nedodýchává anebo přestřeluje, neumí vyklusat a lehce zní jak novou Metallicou mixlé naspeedované Diabolus in Musica. Syrové, hutné, rytmicky až příliš zřejmé a to až tak, že i sám Dave Lombardo na desce nepředvádí extra výkony a jeho typickým breakům je poměrně odlehčeno. World Painted Blood zní jak polotovar, nedodělek. Chybí mi extra výraznější nápad, skladba, která vám zůstane v uchu. Musíte hledat. Kde jsou ty doby, kdy i jednoduchý riff v jejich podání zabíjel a dokázat rozhýbat celou halu. Ale dnes? Dnes tak maximálně pro skalní do místního kulturáku. Že by už Slayer pohltili sami sebe a nedokázali adekvátně zhodnotit, co je v pořádku a co ne? Proč měli ve studiu producenta?

Ne, Slayer ještě přímo neparodují sebe samé, ale mají k tomu nakročeno nejlepším způsobem. Blbé je, že v hlavě vám po poslechu nezůstane prakticky vůbec nic, ačkoli neříkám, že některé nápady by za zaznamenání nestály (třeba vynikající kalašnice Psychopathy Red, Snuff), ale ta pachuť Death Magnetic (Hate Worldwide, Americon) zůstává téměř všude. Nikdo asi neočekával, že starého Slayera novým kouskům naučíš, ale tenhle Slayer někde přišel o nohu, pekelně kulhá.

onDRajs
Hodnocení:
5.5

Novinka Slayer? Christ Illusion číslo dvě – s horším zvukem a horšími nápady. Není v nepořádku, že si kvartet vybral cestu do hlubin osmdesátých let. Testament se rozhodli podobně, ale jejich The Formation of Damnation ctí kořeny a přitom válcuje. Při prvním poslechu Slayer si však budete říkat cosi ve stylu „oni se snad zbláznili“.

Slayer ztratili soudnost (naprosto debilní zvuk!) a nezbývá než spoléhat na širokou základnu svých věrných, kterým bude stačit jen to, že World Painted Blood sype jako kráva a Araya stále nenapodobitelně zběsile vříská (bezesporu jediný obstojný prvek, na kterém deska jakžtakž stojí). Slayer totiž zná každý a jejich typické postupy poznáte hned. Když se vám toho dostane už po x-té, snažíte se hledat něco, co nahrávku odlišuje od jiných. Hledáte kvalitní brutální riffy, uši trhající hácéčko, typicky chaotická kytarová sóla (ty jsou na novince snad úplně to nejhorší). Jenže to zde nenajdete, ani kdybyste CD projeli vysavačem. Rozhodně není všechno špatné, na desce naleznete dobré riffy a slušné písničky, ale nakonec zjistíte, že to za tu námahu vlastně ani nestojí.

Samozřejmě, hodnocení se pohybuje v mezích slayerovského standardu, který by měl být pro ostatní kapely určující. Jenže to tak už dávno není. Leckterá mladší kapela je předběhla a lze jen doufat, že se „zabijáci“ proberou nebo pro ně bude lepší, když to zabalí. Od Metallicy něco podobného dávno nečekám, ti přece posledně vydali skvělé metalové album a jsou zpět v plné síle. Slayer by si na rozdíl od nich mohli sáhnout do svědomí. I když...

Vložit komentář

brutusáček - 22.02.13 11:31:37
tak jsem si to přelouskal a samozřejmě nepřekvapivě je to složitějši..i když vlastně neni..zbytek slayer jsou čů*raci, teda pokud je to tak jak to popisuje Lombardo ..fajn :-)
Střap - 21.02.13 23:50:08
njn Brute ty to víš z marastího fora už dávno.
brutusáček - 21.02.13 19:48:41
a to na to přišel (šli) až ted????? :)))
Crust - 21.02.13 19:36:56
koukám, že poslední dobou se s bubeníkama ve velkejch kapelách celkem vyjebává... po Black Sabbath další screw-up
666 - 21.02.13 18:52:30
malo sypou slayer... po financni strance :)
brutusáček - 21.02.13 17:05:17
než bych si to přelouskal..o co jde?
DW - 23.01.11 16:35:32
njn zkurvený přepočty dolarz na euro a pak kačky..
abro666 - 23.01.11 12:46:17
jj s tim muzou jit do navic 180g deska je fakt kus asfaltu od silnice:-)
pf - 23.01.11 12:44:11
no, tak jako taky sem malo gay, abych si kupoval novy desky slayer, ale mit na vinylu 85 - 94 to by nebylo k zahozeni. v bontonlandu maj hell awaits i live undead/haunting the kaplička na vinylech, jako vypadá to skvěle, ale 600- za kus leda hovno voe
bruth - 23.01.11 12:40:45
no vidíš to ty drndo, tortharry bys tu kritizoval a ani nemáš seasons tyvoe! :)
abro666 - 22.01.11 16:14:58
ja o om uvazuju, decade uz mam origo 2lp, novejsi slayer mne moc nevavej, ale sem vostuda, seasons nemam origo:-(
pf - 22.01.11 12:44:47
mě by zajímalo, co z decade of agression je ne jednom LP
pf - 22.01.11 12:43:32
mě by zajímalo, co z decade of agression je ne jednom LP
bizz - 26.12.09 17:22:24
jo doba Cowboys, to byla r-evoluce, kdy z thrashe vykrystalizovaly sekacky a podklady pro Meshu ;-) mnamy mnamy..
Satan.rap - 26.12.09 15:03:36
ok, jinak si novej Slayer poslechl na sluchatka a uprimne jsem, doufal, ze podobnejch produkci definitivne metal vylecila Cowboys from hell.
bizz - 26.12.09 14:04:27
a ty si vem prasek nebo cokoladu, aby se ti zlepsila nalada, neb ja to myslel taky vazne, takze opacko: ten zvuk je bozi! a aj bicich, podle me ten 'hnus' k tomu jde
Satan.rap - 26.12.09 11:40:11
Bizzi pekny sis ustrikl, ze ma Justice bici jaky ma je znama vec. Pozorne si poslechni jakou produkci ma zbytek nastroju a pak nepis picoviny. Sorry za timhle se teda stojim.
bizz - 26.12.09 11:30:33
nebudes proklet, ten zvuk z krabicky od sirek je bozi! :-) aspon je po poslednich dvou albech videt, jaci zvukovi experimentatori Metllaři jsou :-D
pf - 26.12.09 11:16:58
proklet asi ne, ale teda zvuk na justice je po master fakt studena sprcha
Satan.rap - 26.12.09 09:16:17
Ja mam zvuk Justice rad. Doufam, ze budu proklet a zacnu poslouchat Petra Muka.
bizz - 25.12.09 15:56:22
no sralo me to dnes jeste vic nez predtim :-D
pf - 25.12.09 12:57:20
bizz: ju rule! brut: hele, šotoušovi ho pak po recenzi poslali, vypadá to fakt hezky, co se týče toho, jak ej to udělaný, ale grafickej námět je tak jako třetí třída na základce a ta deska... no slovy kalsika "chutná jak vyčpělá poděbradka"
brutusáčik - 25.12.09 10:43:43
no já jsem na tu desku koukal v bontonlandu a jako zpracovaná je hezky .)) to se musí nechat
bizz - 25.12.09 10:19:27
meli jste vsichni pravdu, Jezisek to vyresil a prinesl WPB na orig. ta deska ma paradni zvuk, kytary znej jak z vysavace, to se naposled povedlo na Justice, pisne jsou vseobjimajici, rozvijeji styl Slayer, je tu plno napadu, na cely desce asi jak v Ensemble a ta sola.. no nadpozemska. UUFFFFF... lip to vyjadrit nejde..
brutusacek - 24.11.09 12:42:34
takhle vyháníme lidi :((( tak kurva romane..dop*či ten slayer je dobrej to my jen tak.. :)
bizz - 24.11.09 11:26:07
taky te nebudu presvedcovat, ze tempo 260 a 275 je ohromnej rozdil ;-) klidne debatuj dal, neznam poradne zadnyho audioFila ;-)
Roman - 24.11.09 11:15:42
Končím tuto debatu slovy:Někdo má rád holky,jiný zase vdolky.Mějte se všichni hezky a přeju všem hodně dobré metalové muziky.Roman.
Satan.rap - 24.11.09 10:39:26
Romane on v tom rozdil samozrejme je. Ovsem otazka je jestli na tom audifilnim cd je skutecne zvuk hodny Slayer. Tot vse. Vidis ja si desku nejdriv stahnu a pak zjistim jestli ji chci. Ovsem kupovat naslepo posledni Slayer, abych nakonec zjistil, ze se mi nelibi na audiofilnim cd je poradnej ulet.
bizz - 24.11.09 10:01:47
to uz je obscese - to si radsi koupim minipivovar nebo kurvy, abych daval miliony za neco, co zni trosku lip :)
Roman - 24.11.09 09:50:05
To:bizz Čekat nevydržím a pokud jsou některé skladby či celé album před datem vydání na YouTube nebo Myspace,tak si ho samozřejmě poslechnu,ale z toho si můžu udělat max obrázek o tom jestli se mi to album líbí nebo ne jako takové,ale nemohu si udělat představu o tom jak zní co se týka kvality zvuku. To:DR resurrected Já o koze a ty o voze.Bavíme se o kvalitě nahrávky a ne o tom,jestli je lepší WPOB a nebo GHUA.A 200 táců na špičkový poslech je málo to si buď jistý. To:dr rulz přijeď na poslech,pustím ti pálenku z komplu,pak z CD rekordéru,originál a nakonec audiofilní CD a uslyšíš,že tam rozdíly jsou a jestli neuslyšíš nic,tak zůstaň u MP3,ušetříš peníze budeš happy!
pf - 23.11.09 22:49:29
dr rulz "vzkaz pro ty co chtějí poslouchat kvalitu nahrávky z MP3 či pálenek" a kurva, docista sem zapomel, ze tady jeste nikdo neudelal naprosto zasadni prednasku, jak paleny CD zni hur, protoze tam ty jendicky a nuly nejsou tak hezky nakresleny a nejlip hrajou "zlaty" cd, pac tam sou ze zlata, ze...
DR resurrected - 23.11.09 22:08:46
Koukám, že je to tady sraz netopýrů. I kdybych si koupil Bang & Olufsen za dvě stě táců, nikdy to nebude znít jako God Hates Us Al, který si pustím na hajzlu nebo v tunelu...
bizz - 23.11.09 19:41:26
Romik: audiofilstvi je o necem jinym ale, to uz je jina vesnice :) spis me zajimalo, zda nez aby sis pustil mp3, kdyz o albu uz vsichni okolo tebe mesic mluvi, vydrzis cekat na orig :) neboj, taky kupuju, ale taky zalezi, co te jeste v zivote stoji penize a kolik muzes (a taky samozrejme kolik chces) tomu obetovat, ale jinak vse (a vlastne i mnohem vic), co je v hudbe pro me dulezity, mam na plackach
Roman - 23.11.09 18:39:01
To:bizz Budeš se divit,ale všechno a pokud mám možnost tak kupuji CD od MFSL nebo japonské edice jako SHM HQCD,K2HD,HDCD..atd.Kdy cena jednotlivých CD se pohybuje od nějakých 800 až po 1300 kč.Pokud budeš mít možnost,tak zkus si u někde poslechnout starší alba Metallica např Master ve verzi SHM a nebudeš se stačit divit.I když tady někdo napsal o tom,že Death Magnetic je co se týká zvuku totálně zmršený,tak po poslechu SHM se ti budou zdát všechny ostatní verze zmršené to mi věř,ten zvuk je prostě neskutečný.Hifi je o pěnězích a prioritách.Někomu stačí MP3 ale já bych si do CD playeru už nic jiného nedal než výše uvedené audiofilní nahrávky.
bizz - 23.11.09 15:01:56
Romane, pustim se ais do ěčny bitvy, ale vsechno co mas, poslouchas z originalu?
Roman - 23.11.09 14:59:43
to album není ani převratné,ale to asi nečekal nikdo,že?Nicméně není ani tak moc špatné,jak se o něm někteří vyjádřily.A cose týká zvuku,tak ten je podle mně v pohodě,jen je prostě jiný než na předešlých albech.Pojatý jaksi v jiné rovině co se týka výsledného soundu.Jinak vzkaz pro ty co chtějí poslouchat kvalitu nahrávky z MP3 či pálenek.Kupte si originál a poslechněte si to na pořádném aparátu vy chytráci a ne věžičkách z Tesca.Howgh.
LEON - 20.11.09 19:28:40
Šotouši už nic nepiš joooo,Spawn Rebirth je dávno v rakvi a tohle cos napsal je ještě 1000krát horší....ty krávo nej deska HELL AWAITS neskutečnej blábol!!!!!!
pf - 20.11.09 18:21:11
jasne, ja zas, ze ne, ale je mi to asi tak u stjenyho organu, takze v klidu
abro666 - 20.11.09 17:21:47
pf, v klidu to beru, je mi to u , nicmene mam pocit, ze sotous se snazil bejt oprehnane "chytrej". end of discussion
chuck - 20.11.09 11:21:42
Zvuk je hodne podobnej Hell Awaits,potom uz to bylo vsechno jinak,po zvukový stránce.Souhlasím s názorem že je zvuk jiný ale ne špatný a ne neslayrovský.
bizz - 20.11.09 10:21:26
chuck, ok, zkusim jeste orig audio, ale stejne.. pro me to nema zvuk Slayer a tennhle se mi - celkovym nazvucenim - nelibi
johny - 20.11.09 08:33:38
super
chuck - 19.11.09 12:44:47
Tak nějak nechápu narážky na zvuk,přirovnání k DM.Jestli to posloucháš na radiomgn,tak možná ake na solidní aparatuře je zvuk výbornej,naopak krásně oddělenej,ne jedna vlna.
chuck - 19.11.09 12:37:03
Tak nějak nechápu narážky na zvuk,přirovnání k DM.Jestli to posloucháš na radiomgn,tak možná ake na solidní aparatuře je zvuk výbornej,naopak krásně oddělenej,ne jedna vlna.
pf - 12.11.09 00:11:28
ale hovno. v novinach prodavas nazor. jedna vec je, ze slayer vidis jinak nez sotous, druha je jak se to do novin, opakuju novin a ne do amrastu nebo fanzinu, da a muze napsat. proste to ber v klidu
abro666 - 11.11.09 18:29:41
pf, ty vole, vo co sotousovi slo asi… priblizit vidlim, co by pro zamrdanej agrofolk (diky za novej termin strape) chcipli, ze ten novej slayer a v podstate vsechny platne po hell stoji za picu a ze jako sotous ma ten spravnej pristup a nadhled, kdyz si doma lejska kladu při gemini? s timhle fakt souhlasit nehodlam Navíc z ty jeho revju to vypada, ze to psal nakej typek, kterej se orientuje spis nekde v kotlikarich a tohle cedlo dostal na stul, protože ho nikdo jinej nechtel. v zadnym pripade nerikam, ze WPB je super deska to ne, mne taky nebavi, ale jaxi tadyta intoussky formulovana mrdka „Obojí se sice na novince projevilo, základ ale opět patří bezhlavě rychlým jízdám, jež už na starších deskách plnily spíše roli vycpávek. V prostoru vytyčeném diktátem stylové ortodoxnosti lze za zdařilejší považovat snad jen tři pomalejší kusy, i ty však postrádají výraznější motiv.“ mi jen potvrzuje, ze sotous krome teply gemini sjizdi doma naky este vetsi homosexualni broskvoviny aneb to je asi jako když Bohous Nemec psal revju v Bangu na jakejkolivd/g ci mistr Petricko stvoril svou revju na cedlo garbage disposal… asi takovou hodnotu ma sotousovo blitka
brutusáčik - 11.11.09 17:56:43
ty to budeš muset poslouchat :)
jkl - 11.11.09 16:52:54
spamy, spamy, spam...
jkl - 11.11.09 16:52:42
spam...
jkl - 11.11.09 16:52:34
fakt, jo?
brutusáčik - 11.11.09 16:40:20
až tady bude 666 příspěvků tak budu tvrdit že to album je dobré
bizz - 11.11.09 16:31:34
Mereszi, troufaz-li si, napis svy vjucko a ja ho pripnu. neni nasim cilem sundat Slayer, ale generovat nazory a diskuzi o albu, me WPB zklamalo tezce. a to se k nemu furt jako tak nak vracim, zda nejsem blb, co jen "nepochopil"..
Meresz - 11.11.09 15:33:08
podľa dosť pitomé recenzie. Nad novým albumom som lámal paličku po tom čo vypúšťali príšerné nové single, ale nakoniec sa to zmenilo a aj tie sa mi zapáčili a vo zvyšku albumu sa nájdu ďalšie slayerovské vypaľovačky. Určite lepší a prepracovanejší ako Christ Illusion! Z mojej strany spokojnosť!
Satan.rap - 11.11.09 14:01:08
Mno chapu v recenzi bizze. Ovsem Sotous zrejme potreboval pochopit, ze zna intonaci kazdeho hospodskeho barda hrajici genialni agro folk. Ovsem Sotous sam zapomnel na to, ze jaksi sam otekl prejtem, vurtem, ovarem, sadlem a tak ruzne. No nic curackovska recenze. Nakonec me to tak nakrklo, ze jsem si ten novej Slayer znova stahnul a jdu si ho pustit. Sotousi uz mas slunecni brejle?
ds - 11.11.09 12:08:53
to pf: souhlas s abro666. Ten článek (recenzí bych to ani nenazýval) od Ducháčka je snůška hovadin. Vypadá to, jakoby tenhle člověk měl nějakej mindrák: Lámání holí, Grammy za zásluhy, ideově kontroverzní text, konec kapely...Kdybych nevěděl kolik Ducháčkovi je, myslel bych si, že dřív psal do Rudýho Práva.
pf - 11.11.09 11:58:08
mladá krev z horkých cév atd atd vládne pyčo ne asi
pf - 11.11.09 10:52:22
šotoušova extrém? hele, v podstatě nemůžeš říct, že jediná věc tam není pravda a musíš brát, pro koho je to psaný a tam je to prostě černá nebo bílá,nic mezi
abro666 - 11.11.09 10:28:01
lol, sotous si doma masti kladu u gemini, lol:-) pf, za tu vtipnost samo o sobe hell awaits nemuze... nejsem si sicheRRR, jestli se jim v podvedomi honilo "blizi se vecer a barometr klesa", kdyz skladali "killl and kill again", lol kurva, nevim, proc to nekteri zenou do extremu. ta sotousova revju je mrdka jak cyp. massacruss je druhej extrem. mne akorat naserou takovy mrdky jako stigma... to si myslim, ze tahle deska slayer je v proovnani se stigmou z jiny galaxie:-) ale stejne mne nebavi:-)
pf - 10.11.09 21:42:55
to abys pomalu začal stahovat ;)
jkl - 10.11.09 21:28:26
..až bude v diskuzi 666 příspěvků, tak si to album pustím...
pf - 10.11.09 21:15:26
na hell awaits je vtipny, ze melo na spoustu kapel enormni vliv, vetsi nez rejze... staci si poslechnout trash the thrash, ktery podle treba kill again usili hodne nejen rifu, ale i celejch pisnicek
666 - 10.11.09 20:15:23
pf: hell awaits rozhodne, to je Peklo, reign je jen urychlena jizda z pekla ven, asi se chlapcum nelibilo... Incantation > ty cx: it's pretty serious, y'know? :>
CANNIBALIX - 10.11.09 18:25:03
CANNIBALIX - 10.11.09 18:18:46
kurva zpoždění no
pf - 10.11.09 00:22:46
hele ne, na hell awaits e s nim shodnu, na gemini asi ne, ale myslim, ze oba postrehy sou dost trefny. hele, incantation mi muzou polibit... ale hell awaits je proste super, i kdyz to taky asi ne kazdej souhlasi, kazdej spis omila rejži v krvi, ale ta mě teda fakt nebere
666 - 09.11.09 23:15:25
separace picovin? to je mysleny jak? jestli to chapu spravne, tak to je mozna treba zacit u mladsich kapel, ne se snazit uchranit posluchace pred hudebni "degradaci" na XX. desce Slayer a zas tak uplne tragicky priblbly to neni. Pro me byl pruser Diabolus, God Hates... A presto spousta lidi to ma rado a neberu jim to. Zeru Divine a presto vim o spouste lidi, co tu desku nesnasi. Posledni Slayer je mi putna, jen mi pride, ze se specielne u nas dycky kolem takovyhle ikony dela az uber-nadmerny povyk a vsechno je cerny nebo bily, par priblblejch intousu to setre a doslova si nad tim vyhoni triko a par SLEJAAAAAAAAAAAAAA orthodox fans se muze posrat a naopak :> U Sotousovi recky jsem se dobre nasmal, to s tou Gemini a Hell Awaits si mu nadiktoval ty, pf? :D A ta hypoteza s labelem. Neskutecny nemalo :D To by nedal dohromady ani promovany ekonom Ales Brichta :D Zajimalo by mne jestli Slayer budou muset vydat stejne desek jako treba AC/DC aby metalova elita vkusu prestala brecet nad ztracenou kapelou a zatvrzeli Slayeraaaaci zase strikat z kazdy desky. Vseho s mirou. P.S. Incantation > vy vsichni!
bizz - 09.11.09 09:14:40
jasnacka, ja si jen tak povtipkovavam, "oslavoval jsem" ;-) pro me by z toho alba mohlo byt EP a byl bych spokojen
ds - 09.11.09 08:14:53
to bizz: recenze Experience Magu je jen další názor na WPB. Je to legrace. S deskama Slayeru je to tak pokaždý, někdo je vynáší do nebe a někdo zatracuje. Nic mezi tím. Mě osobně se ta deska líbí hodně, nenudí, pořád mám chuť poslouchat jí znovu. Tvoje recenze je Tvůj názor, já desku slyším jinak.
bizz - 09.11.09 01:54:16
ds: jj, Šotouš neni nic tajnyho, ale dobre jsi ho odhalil ;-) nicmene co se tyka toho Experience Magu, souhalsis s tim? my se proste snazime asi fakt vyseparovavat picoviny, i kdyz sem tam neco utece (v nasich clancich) neasi..
ds - 08.11.09 18:53:00
to CANNIBALIX: česky se píše zpoždění. Identifikace je jednoduchá: http://www.rozhlas.cz/leonardo/osoby/_zprava/206003
CANNIBALIX - 08.11.09 18:27:31
e15 ducháček to zařídí a má názor , doufejme že ho nikdo v davu neidentifikuje
CANNIBALIX - 08.11.09 18:20:22
mě překvapilo že SLAYER se vůbec odhodlali natočit novou desku , matroš má ale 12tiletý spoždění
ds - 08.11.09 15:14:40
pf - 08.11.09 13:46:31
jo, tak na spark ja dam, kdyz je tam neco deska mesice, tak je to naprosta bomba a hned utikam do nejblizsiho bontonlandu to koupit
brutusáčik - 08.11.09 13:31:09
zvlášný škola je v poho....na tom sem vyrůstal hehe
bizz - 08.11.09 12:35:50
nemohl, ale pokud chtej fungovat a nestat se, jak uvadi odkaz vyse Vlastnim revivalem, meli by makat a minialne vydavat desky, ktery se tem predchozim vyrovnaj
lunaris - 08.11.09 12:16:56
Kdyby to mělo lepší zvuk, tak bych proti téhle desce ani nic nenamítal. Pořád se tam něco děje, nenudí to a vlastně i ten zvuk po chvilce přestal vadit. Staré kusy to nepřebije, ale to nikdo asi ani nemohl čekat.
bizz - 08.11.09 10:57:26
:D neasi, preklepy strasny :)) ve Sparku album mesice, Spark je proste M.RRR.D.K.A., tfuj tajxl, kreteni, hovada, co nepoznaj rozdil mezi Kabatem, Alkeholem a Zvlasny Skolou. OSTUDA!
Louďa - 08.11.09 01:04:48
Ve Sparku nový Slayer s přehledem deska měsíce...takže kašlu na Marast, jdu následovat zlaté tele :))))) a to, co jsem psal výše, neplatí :))) asi jsem do svého mikrověže Aiva s dřevěnými repráčky vložil jiné vypálené CD :))))) mělo mne hned upozornit, že se to jmenovalo Slaier......ale když jsem četl ty překlepy v recenzi od Bizze, tak mi to ani nepřišlo .)))))
bros - 05.11.09 13:24:45
RIP DR
ds - 05.11.09 13:03:50
to máma: upřímnou soustrast. Nechal jsem se včera trochu unést. Ve spojení Slayer-stolička mě automaticky přišel na mysl trám. WPB jsem poslouchal znovu a od dob Seasons in the Abyss se mi líbí nejvíc. Škoda, že s ním Slayer letos nezavítají i do Čech.
Satan.rap - 05.11.09 11:52:38
Mamo: Pust mu skladbu od Najl:papirus, co vyvola draka, co ma na ocasu princeznu s drevenou rukou, ktera kazdej prestupnej vysila signal a pak se pyramida rozsviti na vanoce ruzovou aurou pozitivni energie, ktera vyvola slavu smichu u cinskeho budhy, co byl kdysi bohem srandy, ale sranda prestala byt od te doby, co Karl Sanders vydal sedmou desku. Ten ma Ondrajz rad probere ho to slibuji!
Máma - 05.11.09 10:59:48
No tak chlapci, to se vám teda povedlo! Ondrajs si to vzal k srdci a dnes ráno ho našel soused, jak visí na půdě oběšenej za šňůru od žehličky. Tak vám pěkně děkuju!
msh ggg - 04.11.09 23:58:39
kdepak chlopi, zkomolené jméno je vážně na provaz!!!
bizz - 04.11.09 14:25:30
DR, presne, vsak ja jsem jen vtipkoval, to nebylo mysleny vazne ;-)
DR - 04.11.09 14:05:14
Jenom bych dodal, že se šotek čas od času dostane všude. Hysterické reakce ohledně toho snad není na místě, ne?
DR - 04.11.09 13:36:08
sestavu jsem nekontroloval, v textu je to správně
abro666 - 04.11.09 13:24:18
bizzi, a pak kdo je tady vilde, ty vole:-)
bizz - 04.11.09 09:17:48
ds: komu jsem zkomolil jmena? ajo, v sestave mam šotka (Ondrajsi, diky moc za korekci, asi zas vyndame brejle?), ale v textu je to spravne, dik za upozorneni. mozna je dobre, ze ti nektery veci neco pripominaj, mozna je to spatne, me proste tahle deska nesedi. zvuk kytar je jak rechtacky na pouti, bubny jsou divny, basa na kokot. az na Arayuv zpev a s primhourenejma ocima Lombarda tady nic nefunguje, obcas mam pocit, ze jim i kolisne tempo kdyz prechazej na thrashing. bohuzel tram nemam, muzu to zkusit na ramu na klepani kobercu? co kdyz me bude chtit nekdo, kdo necetl jeste tuhle recku, odriznout? bude to verejny, ten na pude nemam :)
ds - 04.11.09 08:33:27
World Painted Blood patří rozhodně k tomu nejlepšímu co Slayer za posledních patnáct let vydal. Slayer se na týhle desce zase našel, Hannemanovo sólo v titulní skladbě je jak z Hell Awaits, kytarový sóla ve Snuff mi připomínají Captor of Sin. Zvuk mě nějak neuráží, doporučuji poslouchat z beden a opravdu nahlas! Všechny desky Slayer vyvolávaly kontroverzní reakce, ty nejslavnější nejvíc, takže i ta diskuzní debata tady je OK. Čas novou nahrávku prověří nejlíp. Co není Ok je samotná recenze od bizzaro a onDRajs. Zkomolená jména dvou muzikantů ze čtyř, rádoby chlapácké výrazivo vidláka bizzaro. Po přečtení recenze mi připadá, jakoby snad ani tu desku neslyšeli. Recenzenti, do p*č* vás posílat nebudu, mrkněte k tomu slajeráckýmu špajzu, určitě tam někde ta stolička leží. Vemte si jí a jděte na půdu a mrkněte po pořádným trámu.
bizz - 03.11.09 22:03:53
ty pico jedna :) si to jdu teda znova pustit na repro, ale ty znas hovno Slayer, urcite ani jednu desku. me se ten zvuk nejen nelibi, ale ani mi ke Slayer nesedi
akh - 03.11.09 21:35:13
zvuk je dobrej, proslo to moji referencni sestavou a zvukove to je naslaply. Jo, abych nezapomnel, pocita se i jak se nahravka prelozi na prumerny bedny a sluchatka. Tady World painted blood selhava a docela tezce. p.s. massacruss machruje, nic vic. Tipuju, ze jeho usi trpej, protoze jiz par let opomenul lekarskou prohlidku
abro666 - 03.11.09 16:08:35
annal:-)
annal - 03.11.09 15:57:24
Kdyz se to neda ani s koulema skripnutyma v sedle, tak to je co rict
pf - 03.11.09 15:39:59
u me je to asi takto: hell awaits = divine intervention > seasons in the abyss > undisputed attitude > rejze v krvi > south of heaven...
abro666 - 03.11.09 15:04:58
jj, to mam rad:-) a dal seasons, divine a undisputed. ani na kole se ten novej slayer moc neda:-)
pf - 03.11.09 12:41:38
abro: jo, hell awaits pořád kope nejvíc
akh - 03.11.09 11:23:12
co to tu je za reci o dynamice v metalu? kvuli tomuhle si slejr poslechnu
abro666 - 03.11.09 10:06:21
slayer mne nebavi:-) nuda. zvuk na picu, nereze to jak kdysi. bida
massacruss - 02.11.09 13:28:08
cekam na nej, zitra by ho meli dostat :-)
bizz - 02.11.09 13:24:54
bylo to jen na weekend, kup si orig s dvd ;-)
massacruss - 02.11.09 12:55:55
voni to uz stahli??? svine...
bizz - 02.11.09 11:25:01
dokoukej, ale uz je to stazene :)
piTRs - 02.11.09 11:08:47
bizz: takze to mam dokoukat? me to nekdy kolem 13. minuty uz zoufale nebavilo
bizz - 02.11.09 10:16:05
slape to jen misty ;-)
james - 02.11.09 09:30:03
hm a mě se nový slejeři líbí.......sice nic nového,ale šlape to
bizz - 02.11.09 08:16:58
to je hodne jako HODNE :)) dokoukal jsem to, protoze jsem si rikal, zda se dedci uz nezblaznili a jak to vyusti a finale je fakt roztomily :D
massacruss - 02.11.09 02:00:24
to video je hodne sick :-)))
bizz - 02.11.09 01:03:25
videli jste to video k WPBlood? :)
bizz - 01.11.09 13:37:29
a ty Megadeth prece i v recce zminuu :)
bizz - 01.11.09 13:37:12
Gamma tu budou hrat, vic v giGs. Cowboys pohoda, novi Man Must uz taky dobre, debut byl nic moc.
massacruss - 01.11.09 13:22:01
bizz: Artillery jsou a vzdycky byli skveli. Btw, refrén v 10.000 Devils je skoro nachlup stejnej jako refrén Aces High od Iron Maiden - zajímavý :-)) Z thrashovek doporučuju anglický Evile, Gamma Bomb, Legion of the Damned a pokud jde o death, tak mě v poslední době dostali Job For a Cowboy a Man Must Die
Louďa - 01.11.09 13:05:58
No z těch starých dobrých thrashovek, jsou ještě slušné poslední alba od Mekong Delta a Over Kill, dobrá práce je i Mustainův Megadeth, který chytl v posledních 3 letech druhý dech...no a já teď poslouchám komerčárnu Five Finger Death Punch :)
bizz - 01.11.09 12:35:53
Kreator me lehce taky zklamal, Artillery zato potesili! :) jinak, Loudo, souhlas se zvukem Slayer i tim stahovanim vs nakup
Louďa - 01.11.09 12:14:36
no jelikož většinu hudby nyní stíhám poslouchat v autě na služebkách a mám tedy "srovnatelný aparát na přehrávání" a též zdroj hudby bývá stejný (100% hudby stahuji a co se mi líbí, kupuji..ale není to víc jak 25%, nejsem Rockefeler), tak prostě chtě nechtě musím uznat, že zvukově mne nový Slayer zklamal. A paradoxně kulervoucí zvuk mohlo být právě to, co by vyvážilo, slabší, co se hudebních nápadů týče, obsah alba....škoda. Na toto album jsem se vážně těšil. Ale to v tomto kontextu nahráli lepší thrashová alba Testament, Artillery, Kreator atd.
bizz - 01.11.09 11:25:04
trpi? nejsi ty nejakej kamos audiofila Kejty? hehe :)) ono zalezi i na samotnym prehravaci, jsem neco poslouchal u Strapa z masinky a znelo to o 30% jinak (lip) nez z jinyho mp3. a samozrejme taky sluchatka delaj svy
massacruss - 31.10.09 20:40:16
bizz: já nevím, jak ty, ale moje uši fakt trpí, když poslouchám MP3. Taky hodně záleží na jakým aparátu to přehráváš a posloucháš. Čím kvalitnější apec, tím větší utrpení. I když poslouchat MP3 z ipodu je taky pěkná tortura, satanžel to někdy jinak ani nejde.
bizz - 31.10.09 09:52:01
massa: ja myslim, ze se ten prevod do mp3 trosku demonizuje, zas az tak to nezkresluje, aby clovek nepoznal, ze je to na picu. nepopiram, ze orig nehraje lip, to bych byl debil :-)
mental - 31.10.09 00:58:40
pro mne zbytecna deska, slayeržel
massacruss - 30.10.09 23:00:25
bizz: hodně zjednodušeně. Když chceš docílit toho, aby nahrávka zněla hlasitě, můžeš toho docílit několika způsoby. Dnes se nejčastěji používá digitální metoda, kde to vyhulís uměle, čímž ořežeš spodky a vrchy a nahrávka postrádá dynamiku a trošku chrčí, prostě něco podobnýho, jako když přehulíš bedny, tak už to nestíhají. Podobným neduhem trpí prakticky všechny desky, který dělal Rubin a jeho company (Red Hot, System of a Down, Metallica a teď pravděpodobně i Slayer. Převod do MP3 to všechno ještě radikálně zhoršuje, takže se to z toho nedá poznat. Jak už jsem říkal, musíme počkat na CD, pak uvidíme... Jestli to posrali, už teď mě děsí prohlášení Kinga, kterej chce Fidelmana na všech jejich dalších nahrávkách...
LooMis - 30.10.09 18:32:25
tak zatim 2 poslechy a zaver je: opotrebovanost. zvuk i kdyz bude vrazdit nezakreje hlucha mista. Araya za zpev jako jediny palec nahoru! to fakt i ten Kabat na Motorovce zni lip :-) tesim se na novy Nevermore jedina jistota :-)
pf - 30.10.09 14:53:14
co máme proti sparku? hahahaha ha hahaha haha
brutusáčik - 30.10.09 14:53:06
takhle špatný jako nový slayer nejsou ani Kabatí!!! kuwa treš má valit do začaátku do konce jízda do pyče a né nějaké pidlikaní kuwa!
D - 30.10.09 14:45:38
ach ne, tahle kapela to mela podle me zabalit tak pred 10 rokama a zachovat si aspon zbytek dustojnosti.
bizz - 30.10.09 14:45:00
proti Sparku vsechno a nic :) nicmene zvuk je na kokot a jak jsem napsal a stojim si za tim, ten zvuk nekterym riffum dava takovej seno-slama sound, kdy s dobrym znenim by sis jen rekl "hm, Slejr", ale tohle.. vycpely, nudny, mam pocit, ze by snad ani nektery veci takhle, jako na tyhle desce, neudelali - vliv produkcniho? a produkce s Death Magnetic je prakticky totozna, k bigbitu Metlly mozna, ale Slayer? ten ma krajet, tlacit a ne chrastit. a co je to ten clipping, abych teda vedel? ;-)
brutusáčik - 30.10.09 14:05:07
tak zvuk je součást toho nezdaru.....předchozí deska je nepoměrně větších kvalit....proti sparku niiiicccc
DR - 30.10.09 14:02:32
Já Lo-Fi pochopím u raw nazi blacku, ale u Slayer ne.
massacruss - 30.10.09 13:53:36
sice chlapi nevím, co máte proti sparku, ale ty informace se dají najít i jinde. A nedá to ani tolik práce :-) I když u mě to bude asi trochu extrém, protože jsem vydání tohoto alba očekával hodně netrpělivě a sháněl jakoukouli související zprávu. Popravdě, když jsem se dověděl, že to bude produkovat Fidelman, který má s největší pravděpodobností na svědomí clipping na Death Magnetic, tak jsem se zhrozil. Jak říkám, z MP3 to nepoznám, protože ta zní špatně už ze svý podstaty. Holt, musím to ještě do 3.11. vydržet
pf - 30.10.09 13:51:13
hele, sorry, ale i v tom flacu je to nejhur znejci deska slayer... proste co do pisnicek to nejlepsi kapela rekla na hell awaits a na seasons, nejlepsi vrazda je Divine, ale tohle je fakt o hovne, pisnicky na picu, bubnuje tam nejakej strejda z abchazie a tak
bizz - 30.10.09 13:49:56
a že PF vi, o cem mluvi ;-)))))))) mass: v poho, emoce obcas ujizdej kazdymu :) proto jsem reagoval v klidu a nehrotil to ;-)
pf - 30.10.09 13:40:12
"vysvětluje v rozhovoru ve sparku"... to je opravdu důvěryhodný zdroj ;)
massacruss - 30.10.09 13:39:02
bizz: Death Magnetic můžu. Je mi jasný, že Kill, Ride a Master jsou nedostižný, ale osobně DM považuju za nejlepší desku od Justice. Omlouvám se za ty slova na začátku, trochu jsem ujel... Možná moc emocí :-) Ono je opravdu občas problém se dohledat těch správných informací, i když o Slayer se píše denně, takže u nich to je trošku jednodušší. Teď jsem někde sosnul desku ve FLACu a rozdíl ve zvuku je obrovskej, doporučuju. I když ani teď bych si ještě nedovolil vynášet definitivní soudy o tom, jak to opravdu zní, počkám si až na CD (už příští týden)
brutusáčik - 30.10.09 12:35:21
no ikdyž treš moc nee tak fakt v nedám v tuhle chvíli na poslední testament dopustit...a du si ho pustit
bizz - 30.10.09 12:25:56
Mass: hele, ale ty to vis ze Sparku z rozhovoru, jasny, ale promin, nikde to jeste poradne uvedeny neni. to by znamenalo, ze nez napises clanek, musis projit kde co? fora, www kapely, fan pages.. aby ses nahodnou nekde nesk :) nikdo neni neomylnej ;-) co ty a ten DMagnetic? :)) jinak dobra sbirka cds!
massacruss - 30.10.09 12:12:55
S tím producentem to King vysvětluje v rozhovoru ve Sparku. Prý se byl Rubin ve studiu podívat jen jednou a to až na závěrečný mixy, ale uvést na booklet ho museli :-) Jinak já kupuju všechno na originálech, už jen proto, že můj stařičký CD player neumí přehrát vypálený placky. A za těch cca 20 let, co to sbírám jich mám asi 1500, nikdy jsem to nepočítal, ale málo jich není.
O. - 30.10.09 11:42:56
No ta basa je tam fakt hrozně utrápená. Skoro mě to až uráží :))
bizz - 30.10.09 11:01:07
tu uz hrali loni ve Sportovce
Filipismo - 30.10.09 11:00:46
Vynikající je i živáček Decade of Aggression :-) ten jsem musel dovézt z NSR za těžkou a tvrdou měnu :-(
DR - 30.10.09 10:55:02
Už to jede... :-) Stejně budou hrát naživo max. dva songy (tipuju, že jednou bude Psychopathy Red).
bizz - 30.10.09 10:25:45
GHUAll je podle me tzv. slayeří nadalbum. tam Kerryho osvitil snad Adolf a Jeffa Dalajlama ;-)
Filipismo - 30.10.09 10:18:11
Ale SEASONS IN THE ABYSS hned v těsném závěsu :-)
Filipismo - 30.10.09 10:17:16
Škoda :-( Protože mám doma i Christ Illusion a tohle i do něj má dosti daleko. Vše samozřejmě na original!!!! Jinak za sebe, Slayer jsem odkojený a nejdál je SOUTH OF HEAVEN :-)
bizz - 30.10.09 09:49:03
massacruss - sorry, ale nej deska od Seasons? uf... God Hate Us All je vrazda totalni, Diabolus taky kope, Divine je jak utrzeny ze vsech pekelnych retezu.. co clovek, to nazor. libi se ti Death Magnetic?
bizz - 30.10.09 09:43:32
pane massacrussi, jj, bleju nesmysly a uprimne jsi me potesil, ze se nasel nekdo s timhle nazorem/zpusobem jeho vyjadreni. ale uprimne, to by pak nevysly zadny recenze, kdyby mel kazdej cekat na originaly. kolik jich ty sam treba mas, to by me zajimalo - ja za to ctvrtstoleni v metalu nekolik stovek - Slayer treba vsechny, ale World si urcite na orig neporidim asi jako posledni dve Metlly, to fakt ne. jinak s tim producentem mas pravdu, to jsem prehledl, dik, ackoli se na tom Rubin taky podilel, tak si taky priste zjisti fakta, nez zacnes strilet :) "The CD was produced by Greg Fidelman and executive-produced by Rick Rubin, who suggested Fidelman for the project." tys nikdy neudelal nikde nikdy zadnou chybu? at gramatickou nebo faktickou..smekam pred tebou. mozna by ses mohl pridat v nase rady a pozvednout to tady :) gianni: jasnacka, vsak ja taky k nim mam blizko a prave, ze po Psychopathy Red jsem cekal nakladacku, ale je to proste.. debilni..
massacruss - 30.10.09 09:17:33
Tak předně, desku neprodukoval Rick Rubin, ale Greg Fidelmann. Než začneš blít nesmysly, tak si zjisti fakta. S hodnocením zvuku bych si počkal, až budu mít v ruce CD, dělat závěry z poslechu MP3 může fakt jen totální diletant. Co se týče hodnocení desky jako takové, je jasný, že recenze je čistě subjektivní pohled na věc, takže k tomu se vyjadřovat nebudu, ale mně se ta deska kurva líbí, od Seasons nejlepší kus, co udělali.
gianni - 30.10.09 08:53:14
já sem kdysi na týhle kapele vyrostl a teď je v kopru/trapu...opravdu debilnější zvuk sem neslyšel...ostatně abych se přiznal, já sem žádnou dělovku od nich ale stejně nečekal...
jkl - 30.10.09 07:52:18
Slejžžžžžžžžr!!!
brutusáčik - 30.10.09 00:11:30
otázka je proč? přece jen to co vydala metaklika po st.angeru to chápu ale slayer?
brutusáčik - 30.10.09 00:08:27
sóhlas

Zkus tohle