TEXTURES - Drawing Circles

recenze
kotek
Hodnocení:
8.5

Brutal Assaultklepe na dveře a na Marastu vrcholí vlna představování zúčastněných kapel a jejich produktů, které se nevyhnu ani já. Za tímto účelem jsem si vybral nadějnou nizozemskou kapelu Textures a konkrétněji její druhý zásek, Drawing Circles. Textury se velmi výrazným způsobem na metalové scéně nového tisíciletí podepsaly už svým debutem Polars, rytmickou meshumachinou s ambientními a atmo vsuvkami. Na další přírůstek do rodiny jsem tedy byl natěšen značně, a očekávání to, to ale trochu předbíhám, nebylo plané.

Jak tedy ‘malování kruhů‘ v podání Textures vypadá? Jasně, pořád je to hodně hozené do meshu stylu, střednětempé tlakové složitě zasekávané kytary, důraz spíš na rytmiku než melodiku, ale to je jen půlka toho, co dostanete. Velkou část obstarává totiž také ta milejší tvář textur, atmosferické rockovější části, ve kterých se brousí i v melodičtějším rejstříku, do kterého byste se v silových částech jinak moc nepodívali. Během jedné skladby vás tak Textures dokážou agresivními riffy složit do kolen a rozšroubovat do šroubků, ale zároveň vám léčivě klidnější party dovolí se zase dát dohromady a postavit na nohy, navíc na stopáži songů se nešetří, převažují tracky kolem pěti minut a výš, takže se během jednoho můžete složit a postavit klidně několikrát. To by byl tak zhruba obecný popis a teď už k něčemu konkrétnějšímu.

Zajímavou kapitolkou, kterou bych velmi nerad opomenul, je srovnání s debutem. Na Polars byla jak naprosto úchvatná místa (hlavně v nátlakových pasážích), která se překonat nepodařilo, tak i věci, které mě bavily o poznání méně (třeba ambientní elementy, které na nové desce takřka vůbec nefigurují, což mi celkem vyhovuje, ambient není právě můj šálek kávy). Oproti tomu Drawing Circles působí vyváženějším dojmem, baví mě jako celek, má propracovanější melodické party, ale zase neobsahuje tak výrazné rozsekané meshu momenty, celkově mi to připadá takové usedlejší. Daleko více prostoru dostává i melodický vokál, na prvotině přítomný spíše v náznacích. To sice v moderním metalu právě dvakrát nepřekvapí, spíše naopak, ale v případě Textures to beru jako krok vpřed, protože Eric Kalsbeek nepatří do sady generických metalcoreových rádobyčistopěvců, jeho mírně zatřený hlas má celkem svojskou rozpoznatelnou barvu a alespoň ze studia to vypadá, že vše celkem s přehledem zvládá, no uvidíme naživo, pokud to uzpívá, tak klobouk dolů.

Celkové hodnocení bych tedy rozhodně viděl dosti pozitivně, určitě jeden z nejlepších meshucorů současnosti, Textures nezklamaly a ‘malování kruhů‘ je v jejich podání prostě skvělá moderní metalová zábava. Hudebně plavou sice v trochu jiných vodách (ale zas ne o tolik) než na debutu, hodně se rozšířily atmosférické části, ale kvalitativně to vidím zhruba na stejno, za 8.5. Další kapela, která na Brutálu určitě bude stát za to, zejména bych na živo chtěl vidět Stream of Consciousness a Touching the Absolute, podle mě dva nejlepší zářezy alba. .::. 8.5/10

bizzaro
Hodnocení:
8.5

Když jsem před více než dvěma léty psal Polars, sliboval jsem si od Textures mnohé. Kapela našláplá, aktivní, nebudeme-li se ohlížet k Meshu, dokonce i svá. Bohužel musím říci, že Polars jakožto debut u mne ale boduje o trochu více. Ne o moc, ale trošku jo. Na Drawing Circles mi totiž chybí ta thrashová neurvalost, na kterou si Textures vzpomenou snad jen v Stream of Consciousness. Stále se samozřejmě meshugguje, ale ne již tak razantně a do plných. Řekl bych, že se Textures tentokrát snažili soustředit více na sebe jako kapelu, protože úspěšný vstup na scénu již mají za sebou a výsledným bádáním došlo k zatmosféričtění a zalternativnění samotné muziky; ubralo se neurvalosti a soustředí se na budování songů, i když párkrát mám pocit jako onDRajs, že to je někdy uděláno trošku nešetrně (začátek Denying Gravity). Pro mě ale stále moc moc dobrá deska, do které jsem se dostával delší dobu než bych čekal. Tentokrát s konečným rezultem souhlasím více s panem Kotkem, těším se moc na Brutal a doufám, že jazzem trochu prolitá Touching the Absolute živě zazní; o vokály strach nemám, že na to Eric má, už s Textures předvádí dva roky :) .:. 8.5/10

onDRajs
Hodnocení:
7.5

TEXTURES roku 2006 se už nepotácí na břehu kopie jisté kapely ze Skandinávie, ale snaží se svůj přístup k věci obohatit o vlivy, které na debutu jen zdálky zaznívaly. Pro Drawing Circles si vybrali koncepční formát, ve kterém mohli uplatnit nápady progmetalové orientace a epické šíře, jež se objevily v dlouhé titulní písni Polars z roku 2004. Už ale tato skladba z debutu naznačila slabiny Holanďanů: neschopnost provázat jednotlivé nápady nití kompaktnosti (ať už atmosféry nebo nějakým zapamatovatelným refrénem); na alternativu monolitu Catch 33 (version > 1 -:- 2 -:- 3 -:- 4) můžeme zapomenout. Druhá deska tak zůstává poněkud rozpačitá. Upomíná tak na Dány MNEMIC, kteří svým prvním albem představovali velký příslib do současně pojatého metalu, jenže deskou následující ho rozmělnili v ambicích zalíbit se většinovému publiku. Dvojka víc upřednostňuje HC naštvanost před thrashovou minulostí; navíc mám připomínky ke zvuku, jenž je sice křišťálově čistý, jen ty kytary by si rozhodně zasloužily vytáhnout – a desku by to nakoplo.

Ale abych jen nehanil. Nápady jsou přece jen vynikající, oduševnělé, zdařile proaranžované (zde je třeba zmínit skvěle vymyšlené figury bubeníka a atmosférické plochy v Denying Gravity a Upwards – ty Textures umí!!!), Drawing Circles je vysoce nadprůměrné album. Potíž je v tom, že model Polars by měl zůstat odrazovým můstkem, nikoliv inspiračním zdrojem pro tvorbu následující (nestalo se tak) a na druhé straně se Textures ambiciózně snaží o něco, na co prozatím nemají. Velká škoda.

P.S.:Proč tak nízké ohodnocení a proč řadím Textures ke kopii Meshuggah (vzor Destroy Erase Improve) bych uvedl raději v diskuzi. .:. 7.5/10

Vložit komentář

brutusáček - 24.01.19 13:38:35
ach old marast..... tyvoe letos 13 let od této desky, toto letí, ale proč píšu, leakla nová deska soilwork a poslední dobou pozoruji, že když si pustim soilwork (a poslední počiny mi i docela baví) tak stejně pak nakonec přejdu na Textures, ale vždycky, takže teď dost často točím v přehrávači DC a musím říct, že s porovnáním toho co vychází dnes za "modernu" tahle deska nezestárla ani o den a maká to skvěle i po letech. Nechci mluvit něco o "nadčasovosti", ale Texturám se tehdy rozhodně podařil mistrovský kousek a za mě Eric nejlepší voc .
brutusacek - 22.08.07 21:38:37
prý mají ofic livko ?
Baara - 06.11.06 17:28:51
Saint.RAP: Zdravim bobrologa:-) s formalistama na me nechodtte!!!
Saint.rap - 06.11.06 16:14:58
LooMis: Jasne to je presny. Jenze muj utok smerem k Meshuggah byl minen jinak. V Ondrajzove metodologii by si dospel k tomu, ze existuje Meshu svet. Zalozeny na rozhozenych rytmech. Ovsem v tomto se pred vic jak padesati let jiz vyzival napr. Elvin Jones a dalsi ( kdo vi kolik jich bylo pred nim nebo nimi ) cili Meshu svet? V techto rytmech, vsemoznych dobach jsou Meshu pouhy ucednici a nikoli lidri, pokud to vememe v celkove hudebnim kontextu. Cili je to vlastne zpatecnicka hudba. Pokud vememe dle Ondrajzova metodologoickeho vyplodu. O solech bych pak radsi, ani nemluvil. AD: Moderni klasika....kakofonie. Ach ty kategorizace. To snad nemuze nikdo myslet VAZNE. mODERNI KLASIKA JE NEUVERITELNE SIROKEJ HUDEBNI POJEM SI NAPROSTO ZJEVNE JSEM JIST, ZE UKAZOVAT PRIKLAD KAKOFONIE JE DOST UBOHEJ.....sTEJNE Z VYSE NAPSANYHO CLOVEKU DOJDE, ZE ZVAT HUDBU PRAZDNOU SKATULKOU JE BLBOST, Nebot dojdeme k tomu, ze skatulka je pouze pripodobneni. Je to jako, kdy si si v krame chtel koupit Daliho, ale vnutili by ti Picassa ( za pred pokladu, ze by byly ty obrazy zabaleny. ). Doma by si byl pekne nasranej prinesl by si si neco, co si nechtel, aby ti viselo na zdi. Pokud mam chut poslouchat toto posloucham to, co se mi libi. Pro Vase info dle myho je Meshuggah vyborna kapela. Vyborna kapela jsou Morbid angel, skvelej byl Coltrane, Schoenberg.....ale kategorizovat interpreta dle par hodnotich meritek muze jen magor. Fakt bych se rad hudbou bavil. Cim toto zacalo? Irituje me jak zacal Ondrajz sit do Baary. Pritom at to je jak je, jeji clanky byt s chybou jsou tou veci, ktera sem obcas pritahne i jiny oko ctenare a neonanuje tu uz jen par fanousku s Meshuggah s ta- da-tra - lala- gr-pfr-tu-tudle-nudle., co tu rikaj jak maji k cemu pristupovat. Tot vse. Mimochodem Textures kopou dla bych jim 9 a tesi mne, ze na odkaz Meshu nekdo narouboval par ume udelanych veci byt i s vypujcenim od jinych intepretu. Dohromady to funguje. Na to, abych hledal na vsem chyby se fakt muzu vysrat. Pekna recenze? Co treba tato http://www.allmetal.cz/recenze/clanek.php?id=391&od=0
bukyajinestromy - 06.11.06 15:57:48
problém je v tom, že netový diskuze obecně obsahujou mnohem víc nasranosti a urážek... co žej dle mýho naprosto zbytečný... baví-li se lidi mezi čtyřma (či více) očima, je to celý o něčem jiném... o podobnou diskuzi nad pivem či čajem bych stál, nicméně vzhledem ke své výrazné distanci o ni pravděpodobně přijdu... no což.... jen do sebe :).
LooMis - 06.11.06 15:22:00
...to be continued...???
LooMis - 06.11.06 15:20:51
to St. Rap: tak teď s tebou taky souhlasím! je to pak vlastně problém (ad buky) toho, co jsem napsal o kousek výše: "...buď to "kope" a líbí se mi to, nebo ne. Každý má samozřejmě tyto hranice někde jinde, stejně jako každý z nás je jedinečná individualita..." a proto by měl každý možnost nazvat sračkou to, co se mu nelíbí, ale zároveň v tom případě definovat proč tomu tak (z jeho pohledu) je. Pak to může být objektivní v případě, že použije argumenty zdravého rozumu. Jinak se dostáváme do rovin jako "morálka", "tolerance", "vkus", atp. Ale celý tohle se asi nedá (roz) řešit v takovýchle diskuzích, ale spíše pivních debatních kroužcích (čti Drawing Circles), kde se probírají chlapská témata globálního ohrožení světa (bobří teorie made in St. Rap rulezz :-)))
Saint.rap - 06.11.06 13:23:38
bukyajinestromy: Jasne Ja bych spis dodal jinou vec. Myslenka a hudba jsou tak trosku dve rozdilny veci. Hudba formu potrebuje. Myslenka jako nejakej zablesk v tom sedym, co mas v lebce nikoli. Sracka. ja ti napovim. Nebudu si delat obtiz s objektivitou. Co, treba Branik, Michal David, Orlik. O umeni by si to rikat nemel. Pak muzes slusne mluvit treba o koncentracnich taborech atd. Myslim, ze hudba dokaze byt nastroj k poradny sracce. Nazvat neco srackou mi fakt necini problem. Navic si myslim, ze takova exprese a urcity vyhraneni neni na skodu veci. Je mi jedno, kdo si o tom, co mysli. Pokud se ve vyse zminovanych interpretech vidi je to jeho vec. Problem je ten, ze si o tech vecech myslis, ze to sracka je. To, ze to nereknes je vec, kterou jen jinak formulujes. Kriteria si snad v danych pripadech domyslis sam.
bukyajinestromy - 06.11.06 12:48:26
podle mě neexistuje NIC jako objektivně "dobrá" a "špatná" myšlenka, tudíž ani "dobré" či "špatné" umění. ani o těch největších hudebních odpadech (v subjektivním slova smyslu) bych neprohlásil, že to je špatné.... a zajímalo by mě, na základě kterých kritérií bych tak měl činit... žádná taková neexistují.
LooMis - 06.11.06 11:35:14
DR: ne nutně, kdyz předtím měli třeba Polars (u někoho více :-)) ale obecně je 7 hodně dobré hodnocení, ale ty ho stejně pořád upravuješ :-) a k další poznámce - všechno snad prvně vychází od myšlenky, která pak dostává formu, která je buď dobrá nebo ne, ale každým už je pak vnímána jinak a z toho plynou rozepře (či vlastně jiné názory), když se snažíme dobrat podstaty původní myšlenky? (problém může nastat tehdy, když je vše špatně formulováno od začátku, to pak může vzniknout i nechtěné geniální dílo :-)) ad ruský formalisti: pozor na baaru a nakonec to akh: samozřejmě i to je možné, jenom pozor aby se tady do tebe zase někdo neopřel :-)
akh - 06.11.06 10:27:48
mne se textures, ani meshu, nelibej...
Ondrajs - 05.11.06 19:27:49
skin - jojo, souhlas - a jsme u toho.... jak má dílo vypadat se řeší už od Platóna....a ruský formalisti tuto diskuzi opět vynesli na povrch; každopádně shodnem se na tom, že bez formy by jakákoliv myšlenka visela ve vzduchoprázdnu? Lůůů: jojo, hele cokoliv nad 7 znamená, že se líbí, no ne?
Saint.rap - 05.11.06 19:14:20
pf 05|11|06 [18:14]: Clovece, to je dobrej napad tak napul myslim, Vzhledem k tomu koncovymu dopadu. Jinak neco klidne doporuc. Myslim, ze vzhledem k ty veci, kdyz mas neco ramcove popsat, aby clovek vedel jestli o to ma zajem nebo ne nemusi jit tak daleko, jako pises. Jinak je to samosebou urcite zajimavy cteni v tom mas pravdu a rozhodne je dobry o tom neco vedet. Cili smele neco doporuc.
pf - 05.11.06 18:14:58
může to vypadat, že je to trochu od věci, ale přečtěte si některý knížky k interpretacím umění, vnitřní a vnější interpretace a tak. akorát problém je tne, že jakmile člověk absolvuje tyhle knížky, už nenapíše ani čárku.
Saint.rap - 05.11.06 14:29:22
LooMis: Skvele popsany.
LooMis - 05.11.06 14:11:37
no pěkně hoši, pěkně naprosto souhlasím s píTRsem (možná až na to procentuální číslo :-)) a Cz Skiinem DR: přece nebudu poslouchat to, co ve mně nevyvolává emoce jenom na základě toho, že by to mělo mít geniální "formu"? Buď to "kope" a líbí se mi to, nebo ne. Každý má samozřejmě tyto hranice někde jinde, stejně jako každý z nás je jedinečná individualita. A rozebírat Textures na základě neustálého (a výhradního) srovnávání s Meshu je fakt pitomost, protože to zkrátka není o vybraných jednotlivostech, ale o celku jako takovém. Že si z toho vytahuješ právě ty jednotlivosti je tvoje právo, ale obávám se, že tím pádem přicházíš o krásu celku.
Cz Skiin - 05.11.06 12:38:52
DR: Sorry Ondrajs, ale těžkej nesouhlas. Racionální pochopení nového hudebního systému těžko docílíš bez vnoření se do smyslu díla, který spočívá právě na emoční linii (tj. laicky řečeno "posloucháš hudbu":-)). Formální složka, tj, jednotlivé hudební komponenty, jsou pouhými prostředky vyjádření. POkud vyabstrahuješ emoční složku hudby, pak se zbavuješ i sdělení a zbude ti forma, kterou můžeš různě pitvat a analyzovat, nicméně ve vztahu k celku jsou takové analýzy zcela bezpředmětné, protože ti dávno unikla pointa. Mimochodem, Arthur Honneger kdysi v reakci na řeči typu "co jsou zač ti dnešní skladatelé vážné hudby, ať někdo z nich složí takový skvost jako Beethovenovu devátou" rozpitval zmiňovanou Beethovenovu symfonii s tím, že se po formální stránce jedná o dílo veskrze průměrné s některými vysloveně slabými pasážemi. Formálně lepších skladatelů dnes najdeš stovky, ale forma o kvalitě celku opravdu příliš nevypovídá.
Saint.rap - 05.11.06 10:48:39
dr kotek: presne
dr kotek - 05.11.06 09:48:38
nebylo toho uz dost?
Saint.rap - 05.11.06 04:43:11
DR: Pro tvou informaci jistej Jack hraje dost casto neco klepacce dost podobnyho.. Jsem si zatracene jistej, ze by ti Bizz napsa dalsi drummery, ktery se tomu blizi. Z toho co ty si udelal z Meshu se mi regulerne obraci zaludek. Mimochodem pokud to pojimas vsechno jako konvenci..si chudak. Nic vic, nic min. Co to do prdele zase meles o deathu? Do hajzlu kam se to snazis jak malej parchant dotahnout? Jestli je klepacka standart jazzu..hmmmmmmmmm Ondrajsku prestan uz lidi poucovat nemas na to. Jednu radu pro priste, pokud budes psat view pod moji recenzi neopravuj mi fakta. Na to o tom viiiiiiiis prilis velky hovno. Navic ti prozradim jeden fakt, co se ti nebude vuuuuuuuubec libit rytmus nerytmus, posledni Textures povazuji za zajimavejsi desku nez posledni Meshu. Ktery naprosto komercne slozili paaaaaaaar trapnejch matematickejch standartu...neveris napis Elvinovi. A vubec si tak nudnej kluku. BTW: KDYZ UZ SI NAKOUSL JAZZ JSOU MESHU ZREJME NEJTRAPNEJSI VEC BEZ POHLEDU NA COKOLI. POKUD TO CHCES BRAT TAKHLE. KUNSHISTORIE? KLIDNE, ALE PRIPRAV SE NA JEDNU VEC...NESLEZL JSEM VCERA ZE STROMU OBITUARY.
DR - 04.11.06 18:26:04
btw: pítrs: souhlas, ale to se nestane baar(k)a: určitě; nikomu nic nevnucuju, je to každýho věc, je to jen PŘÍSPĚVĚK - aby jen bylo jasno
DR - 04.11.06 18:14:15
natočil, když už si s tím přišel ale podívej, death jako žánr je jenom konvence, škatulka - kam něco nacpat; bude vždycky pozadu za realitou. Není jediný důvod, proč by nemohla být klepárna v jazzu a jestli to nazveš KOLOTOČ, tak se na tom nic nezmění
Saint.rap - 04.11.06 14:05:19
DR: laskave nerikej lidem jak maji pristupovat k lidem k hudbe. Na to si nikdy nic nenatocil. Dalsi verc je ta tvoje Meshu postupy jsou pro dany styl hudby stadartem. Tak jako ma grind ci death metal sypacky. Jako ma stadarty punk i swing. Pro tvoje info ejakulace to zrejme jsou. Proc nejsem jedinej, kdo z toho ma prdel hmmmmmmm? Hlasky o Cesich si nech od cesty. Na to chlapce nemas.
Baara - 04.11.06 12:06:42
jde asi o to, ze recky clovek proste nepise pro sebe. nebo aspon ne v prvni rade pro sebe...dobyt uznani asi neni totez co popularizace, ale stejne. kdyz vyberes spravny prostredky, snaz dosahnes cile. lidi nectou a nebavi se tim, cemu nerozumi. a taky se musi prihlizet k povaze serveru, pro kterej se recenze pise.
piTRs - 03.11.06 20:20:17
naštěstí 99,99% lidí hodnotí formu podle toho, jestli se jim z určitých konkrétních důvodů prostě líbí a nebo nelíbí. kdyby se dalo všechno popsat, rozepsat a pojmenovat, nepsaly by se knížky, netočily filmy a cédéčka, nemalovaly obrazy a my bysme se užrali nudou
DR - 03.11.06 19:27:32
střap: co to dělá??? střape, nevěděl jsem kam to napsat, tak to cpu sem - hudba je forma a jakákoliv složitější nebo lépe řečeno novější forma to má u posluchačů o to těžší, čím méně akceptují nový výrazový slovník; moderní vážnou hudbu lze vnímat jako sled kakofoních zvuků, možná pro někoho emočně silných a dechberoucích, na druhou stranu pro pochopení (racionální) nového hudebního systému (ať už je to mollová stupnice nebo polyrytmy) je nutný jiný přístup. V tvrdý muzice o tom krásně mluví lidi z gorguts..... když se přenesu do světa meshuggah, je zřejmé, že při existenci rytmu v rytmu není možné k těmto figurám přistupovat jako k hudebnímu nápadu, který je realizován tím, že po posledním tónu se znovu opakuje v e stejném rytmickém vzorci - který je v drtivé většině případů realizován bicími (hm, mám pocit, že by to chtělo webkameru..) TAKŽE! a teď jsem právě smazal, co jsem si tady pracně napsal, protože by to asi nemělo cenu..... to rozepisování (dadada) je jen jakási indicie jak chápat a vnímat postupy, jestli to někdo chápe jako moje soukromé ejakulace, je mi ho líto - zároveň se musím smát, protože tohle je možné jenom v Čechách (namísto věcné diskuze skládající se z otázek a odpovědí urážky) a brečet, protože tvrdá muzika je stále terčem posměchu zvenčí I ZEVNITŘ, zatímco jiné žánry jsou uznávané (nutno řící že nejen) pro teoretickou základnu, na které stojí.
Saint.rap - 03.11.06 12:30:39
Dr 08|08|06 [10:21] : Ondro nemas v pocitaci virus? Spamuje na fora divny veci.
nihi - 21.09.06 17:27:01
jeee ted ctu ten ondrajsovo megarozbor a uz se tesim az si je zas dam v novem pohledu na vec :) ale stejne nechapu jak takhle nekdo uvazuje o muzice...
piTRs - 21.09.06 15:37:02
mě zas baví víc kroužky, a to tak, že JEDNOZNAČNĚ
DR - 21.09.06 15:11:52
tak nějak nechci aby to vyznělo, že je to špatný...... je to vynikající deska, jenže já jsem hrozně náročněj, v tom je ta potíž kurva ale na ten zejtřek se těšíííííím
bizz - 08.08.06 11:12:36
ty wole, at posloucham jak posloucham, Polars je proste BOMBA (a celkove i originalnejsi album) a bavi me vic nez Drawing. v kazdym pripade si nemyslim, ze by Textures chteli delat meshu sekacky. rekl bych, ze z toho uz vyrostli a delaj to vic k modelu Drawing, cili nechtej, aby to bylo takovy psycho a vic to korespondovalo s celkovou hudbou na DCircles. tot ode mna :-)) Polars rulz! ted podruhy dokola a furt! :))
killer - 08.08.06 10:46:11
juuuu orphanage a tusim jedenactej song na posledni radovce...... sekacka jak cyp a ba moooooc!!!!!;-))))))
Dr - 08.08.06 10:21:02
Takže pánové, můj pohled na věc musím ještě poněkud doplnit!!! Abych se přiznal, mě ta deska bavila na začátku mnohem víc než teď, je to čím dál tím horší.... asi se ptáte proč? Takže: jestli jsem zmiňoval, že textures je kopie meshuggah, nemyslel jsem to samozřejmě tak, že CELÁ tvář Holanďanů je plagiát, jen v těch sekačkách, to jen aby nedošlo k nedorozumění.... Ty meshusekačky jsou mnohem lepší na polars než na dvojce, proč k tomu se dostanu dále. Kdybych měl hodnotit jenom ty pasáže, který nejsou ovlivněný meshu, tak by to bylo tak za 9 až 9,25. Ale to není tak podstatné. Důležitý je fakt, že Textures nejsou schopni vymyslet oroginální meshusekačku tak nějak podle sebe a to je věc co mi vadí nejvíc. Poslouchejte pořádně, odstraňte z poslechu emoce vyabstrahujte dílčí základní prvky sekaček.... Co nám z nich vyleze???? Textures hrají (skoro) jenom tyhle motivy: dá-dada dada-dá da.da dada-dada tyhle segmenty různě spojují.OK, fajn, jenže když dohromady ten nápad je hranej na jeden tón, melodie žádná, tak je pro mě prostě meganuda, protože jsem tohle slyšel asi u dvaceti kapel. Stejný připomínky mám k meshupasážím u COPROFAGO, tam je to snad ještě horší.... Jasně, Textures dokáží pěkně aranžovat druhou kytaru, ta hraje psychedelické vybrknávačky, ale ty jsme už slyšeli na polars, že? Navíc, chci ještě upozornit, že na polars je jedna triolová pasáž (v triolách hrajou dá-dada (zase!!!), takže dokází k lámání rytmů), která je vykradená od Orphanage a musím dodat, že doomaři jí hrajou mnohem lépe. Ale to já jen¨tak. Jinak souhlas s Killerem, že čistý zpěvy jsou bomba. A opět souhlas s Bukym, dobrý postřeh!!!
killer - 07.08.06 14:12:36
souhlas s reckama ale ne zas az tak moc. Vzhledem k tomu ze metal core az tak moc nemusim obecne tak me rozhodne bavi vic kresleni kruhu nez polarka!! :-)) genialni deska a na zivo to bude doufam ete vetsi mazec nez v abatonu kde me zabili;-) Jinak ty zpevy sou skvely!!!!!!
VQ - 07.08.06 11:45:32
Asi jsem chtěl napsat čtvrteční vrchol :-) Jinak pozdně noční a brzko ranní MBTF ouuuujeeee, respekt!
bizz - 07.08.06 11:20:44
pro me lonsky vrchol byli MDTF ve tri rano, absolutne nej BA vystoupeni! :)
VQ - 07.08.06 10:49:29
Mám to taky podobně, nejdřív jsem nebyl z desky úplně nadšenej, ale dr.Čas mě z toho vyléčil, parádní deska! Už se nemůžu dočkat live vystoupení na BA 2006, protože minulý rok to byl masakr, pro mě vrchol BA 2005.
buky a tak - 07.08.06 10:19:23
mě na Polars zaujali několika málo songy... Drawing Circles mě zaujalo víc. docela mě překvapil Ondrajs, že v souvislosti se zpěvem nezmínil Sevendust. mně to tyhle pány připomíná ve vokálech hodně.
bizz - 07.08.06 09:07:18
tak ja se k tomu Ni mozna dostanu az casem, co si na BA koupim cd :)
nihiq - 07.08.06 08:22:32
teda panove, tedy se to rozjelo, tri hodnoceni a vsechno tak "nizko" :) U tyhle desky jsem si prozil vyvoj od "co to proboha je, Polars byli megalepsi" az po dnesni stadium "po Polars nestekne ani pes" :)) U mne to je proste tak, ze textures miluju, takze za 9,5 :)
CANNIBALIX - 07.08.06 02:31:20
catch 32+1 je putcha proti drawing circles
bizz - 07.08.06 00:56:37
nutno rict, ze na teto desce me neuveritelne bavej ty brnkajdy. to Ondra: co ti na tom prijde Erasovsky? ja tam citim takovej moment jen jeden

Zkus tohle