THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Ire Works

recenze
onDRajs
Hodnocení:
9

Je to tady. Jedna z nejočekávanějších desek roku na tvrdě alternativní scéně spatřila světlo světa. V nové sestavě a s novým materiálem se budou snažit přesvědčit rostoucí publikum o tom, že role stylotvůrců a zároveň ničitelů hranic žánrů a jejich ostrých předělů jim náleží právem.

Pár vteřin ticha a už to jede. Fix Your Face jako charakteristický otvírák a skladba á la DEP jak to umí jen oni. Extrémní rychlost staccato riffů ostrých jako sekáček na led freneticky skákajícím po lajně perníku spolu s hostujícím původním zpěvákem DEP, Dimitrijem Minakakisem. Lurch, opět klasika naklepávaných řízků. Black Bubblegum, první zklidnění, jehož náplň nepřekvapí jako svého času Miss Machine. Novinka je vlastně takovým kompilátem předchozích dlouhohrajících desek. Ale! Ire Works jde dál, i když se zprvu zdá, že se progres zastavil. Nezastavil, pouze přibrzdil a to především pro fakt, že obeznámený posluchač již ví, co čekat. Z Calculating Infinity si bere technickou nevypočitatelnost, dechberoucí studnici neuchopitelné „lichodobosti“, sílu buldozeru (Fix Your Face, Lurch, Nong Eye Gong, 82588, Party Smasher). A Miss Machine jako zástupce „jiných“ DEP – skladatelů písniček s hitovým potenciálem (Black Bubblegum, Milk Lizard). Novinka oba póly navíc radikalizuje; nabízí sladší melodie, které však vždy s nástupem další skladby zhořknou a stigma MTV komerce je rozdrceno na prach.

Co dělá The Dillinger Escape Plan výjimečnou kapelou je jejich přístup k věci. Ire Works disponuje dynamikou horské dráhy, deska i přes nekonečnou paletu stylových inspirací nezní roztříštěně, nic není navíc, pro efekt. Weinmanovic kluci dali novince dramaturgii moderní symfonie (písně na sebe nenavazují, ale přímo „naléhají“). Na debutu měly instrumentální skladby příznak koláží, které uklidňovaly zjitřené emoce, byly spíše jakýmsi bonusem než plnohodnotnými písněmi. Chris Pennie jako jejich hlavní tvůrce je pryč (herně je jeho nástupce k nerozeznání), ale Ire Works funguje na principu prolínání – tak například instrumentální kus When Acting as a Particle lze považovat za zneklidňující dohru Sick on Sunday a zároveň prolog pro následující smršť Nong Eye Gong.

DEP na Ire Works experimentují s elektronikou a samply, zpestřují už tak přepestrou kostru písní, obohacují rockovost o zvukovou abstrakci. Zmizela přílišná podoba s Nine Inch Nails, DEP jako „plagiátoři“ (narážím na minulé EP) již předvedli, že jsou schopní zahrát cokoliv, jakkoliv. Nyní to vypadá, jako kdyby to byla zkouška, zda to opravdu funguje a Ire Works je jejím převedením do praxe. Je to gejzír živé vody přehodnocující dosud platné postupy. Hlavní je se ničím nespoutávat. Inu, proč by album nemohlo končit epicky pojatou písní, začínající romantickou jazzovou barovkou á la Angelo Badalamenti a končící exaltovaností postmetalových kapel přítomnosti? Vše je dovoleno. .:. 9/10 

vanena
Hodnocení:
0

Budu tak stručný jak jen to lze. Nejlepší deska roku, na které především ohromně cením dramaturgickou výstavbu. Dost možná každá písnička izolovaně zní výborně, ale deska jako celek je tak zábavná, tak pestrá a přitom rozhodně ne pejsko-kočičkovsky pečená, že si opravdu nevzpomínám na srovnatelnou. Kapitolou samou pro sebe je pro mě písnička Milk Lizard. Skutečně si myslím, že tohle může prorazit do masmédií – a přitom se stačí zaposlouchat do ironické batmanovské trumpetky, poválet v bubíncích decentní piáno a nechat se strhnout v sebe-ironickém závěru „it feels like neverending“ (it really feels!) posluchač ví, že za pod povrchem se skrývá mnoho vrstev. Jejich odkrývání je mimořádně zábavné, protože i na úplném povrchu pořád hraje skvělá hudba. To co platí o Milk Lizardovi pak platí o celé desce vůbec. Toho praskání a ruchů… Ire Works je po mém soudu to nejlepší, co kytarová scéna dnes nabízí. .:. 10/10

bizzaro
Hodnocení:
0

additional_review_4911_160_px4

Hmm.. pěkné pohledy jen co je pravda. Ředitelovo shrnutí? Pestrý, rafinovaný, rozhicovaný průsečík předchozích DEP děl… matematického coru, metalu, rocku, punku, rokenrolu, popu, elektroniky, latiny, epických a jazzových podsuvek… zde se opravdu termínu extrémní alternativa nebojím ani v jeho absolutní hodnotě. Tahle kapela si opravdu může dovolit vše.. bariéry bořit, či je naopak (svým přístupem ostatním) stavět. .:. 10/10

kotek
Hodnocení:
0

Po třech letech od Miss Machine se jedna z nejvlivnějších agresivně experimentálních kapel vrací zpátky. Skok z Calculating Infinty do Miss Machine byl přechodem od těžko stravitelného mathcorového masakru k mainstreamu, daleko písničkovější přístup oproti předchozí nahrávce s až „rokenrolovým“ feelingem, díra v kontinuitě. DEP pro další směřování místo překotných změn zvolili spíše jemnější formu a na novém albu zároveň stále více obrušují hrany a vrací se ke své nahodilé, zlobivé tváři.

Kde na Miss Machine přišla pořádně řízná jednosměrná rokenrol infuze, na Ire Works se hudební absorbce tříští do více směrů a vzniká tak snad nejpestřejší mathcorové album, které jsem zatím měl možnost slyšet. Líbivý Faith No More song Black Bubblegum, punková vypalovačka Milk Lizard, nevolná Sick on Sunday, epická Mouth of Ghosts, a přitom pořád zbývá čas na spoustu zlobivých, hrocených částí, které díky vynikajícímu citu pro okamžik ještě nabírají na síle. Na novince DEP víc než kdy jindy sázejí na perfektně dotaženou dramaturgii alba, Ire Works skutečně na rozdíl od většiny ostatních mathcore kapel nehrotí po celou dobu, na novince naopak šetří s rozsypanostmi ještě více než na Miss Machine a právě díky tomu vás arytmická hysterie leká a trestá ještě víc, víc.

Dalším osvěžením dodávajícím nahrávce potřebnou hloubku a mnohoposlechovost, je důvtipné využití aranží, elektronické praskání a nahodilé ruchy ozvláštní poslech Dead as History, trubka z béčkových filmů a zdánlivě odnikudnikam 20 vteřin zrádně mobilního piána poněkud zamotá Milk Lizard, epická předehra Mouth of Ghosts a spousta dalších nečekaných drobností problém teplejších nahrávek, oposlouchatelnost, řeší více než dobře. K tomu je samozřejmě potřeba, více než kdy jindy v DEP kariéře, vynikajícího zvuku, kterého se Ire Works plně dostává.

Dillinger změkčili, ale přitom pod jemnější slupkou je stále stejně tvrdé jádro zlobivých kytarových riffů, zpestřili a přitom album svázali daleko pevněji dohromady, stále více se věnují kromě svých nástrojům i aranžím, zkrátka ani s novou deskou mě vůbec ale vůbec nepotěšili. .:. 10/10 

Vložit komentář

DR - 26.03.17 21:17:17
Brut: Mají tam toho kotel, ale mě zaujalo tohle: http://www.emp-shop.cz/art_340661/
brutusáček - 25.03.17 23:14:50
komu chybí ve sbírce...za 139 kč http://www.emp-shop.cz/art_433490/
brutusacek - 16.03.10 14:14:43
bk: se zeptej střapa jestli ho to baví :-))
gába - 16.03.10 13:31:42
ocekavam totiz ocekavane
gába - 16.03.10 13:30:56
kdyz vyslo calculating tak jsem mel hodne pokaklejch trenyrek-jenze to byl jeste "metal". do novy deky se mi zatim moc nechce
bk - 16.03.10 13:04:09
bizz - máš pravdu, dost jsem nad tím přemýšlel. otázka ale je, jestli bych té desce chtěl věnovat tolik času, kdyby to nebyly depky. a jak jsem říkal, já od nich nečekal nic. teď ještě si odmyslet, že to jsou oni :) krom toho si myslim, že s novou desou docela významně změnili publikum. zajímalo by mě, kolik lidí, kteří je znali, když vyšlo calculating infinity, tohle baví... (a tím vůbec neříkám, že by nemělo). já jsem obecně otevřenej i rozevírání nůžek, bavily mě váýjezdy do popu na miss machine i na ire works. tady to na mě působí jako křeč no. a to máš pak fuk, co si myslíš, že posloucháš.
pan i - 16.03.10 11:58:46
tak jde i o to s cim to clovek srovanava - ano asi to bude lepsi nez vetsina konkurence a obektivne se z Depek stal provar a obektivne kazdy decko co si to koupi se z toho posere ...obektivne se na to neda vylozene nadavat paac je to porad Dep...blablabla ... to na retz jsem svjedaf.)
bizz - 16.03.10 11:50:22
podle me je to dobry a je jen na posluchaci, co ocekava, ze dostane. vic v retz
stana - 16.03.10 11:41:59
přésně
pan i - 16.03.10 11:22:36
puciato meci cim dal casteji ... tu jednu jeho polohu musim dycky dyl stravovat nez to dam ... sak casem uvidime jak to cely dopadne:) ...
brutusacek - 16.03.10 11:03:39
já to dal předevčírem z 320 a sem tam se mi něco líbilo nevim je to hodně o zpěvu
pan i - 16.03.10 11:01:09
bk a vlastne vsichni: hele tak vecer jsem to poslouchal a nevydrzel jsem do konce - ono neco jinyho je kdyz to hraje pri cumeni do pc kde cloveka neco muze rozptylovat a neco jinyho kdyz to hraje samotny:)takze souhlas ... pravda Depky maji svuj vyznam ale podle myho uz Miss Machine neprekrocej...a rozhodne fakt ze nova deska je docela nuda je treba zminit a treba i zreckovat panove:)
Kuba - 15.03.10 20:38:41
Nechápu, jak můžete soudit po prvním poslechu hudbu kapely, která hraje tak komplexní a složitou hudbu:-)
stana - 15.03.10 13:37:57
dal jsem tomu teď první poslech... jsem zklamanej, já čekal aspoň něco ale nedostal fakt nic. snad z toho něco časem vyleze
bk - 15.03.10 13:26:28
pan i - tady pozor, ze mě nemluví zklamání, protože jsem taky z různých důvodů od novinky nic nečekal. ale DEPky mají svůj význam (pro mě i pro to, co v minulosti udělali) proto mi stojí fakt, že nová deska je vcelku o ničem, za zmínku :) ... mý letošní očekávání jsou upnutý uplně jinými směry.
brutusacek - 15.03.10 11:27:49
tak já jsem taky nic nečekal vesměs do sosy dam 320
pan i - 15.03.10 11:17:40
bk: mozna to je u me tim ze uz od TDEP nic moc prevratnyho necekam ...a novej sypac se mi libi vic, ma to peknej zvuk ... staci - fajn deka na prvni pohled,prekvapit nemohla:)
brutusacek - 15.03.10 10:52:50
dal jsem to 5x a neni další důvod znova pouštět....šahnu po miss nebo ire raději...
bk - 15.03.10 09:45:47
já zase po několikerém doposlechnutí tohohle nemám k Ire Works výhrady vůbec... :)
pan i - 15.03.10 09:23:11
me se to po prvnim poslechu libi...je to takovy mekcejsi, rockovejsi...ja mel spis vyhrady k ire works kdyz vyslo - toto se mi zda lepsi - ale prvni poslech neni nic - uvidim za tyden, mesic ...
brutusacek - 13.03.10 14:54:32
ale dvojka a pětka hezky trkaj ...
brutusacek - 13.03.10 14:54:00
neni to taková šleha jako miss nebo ire works ale baví mě to vcelku...mínus vidim v těch delších písních, neudržej místama pozornost...
Kuba - 07.03.10 12:58:04
Tak to mě samozřejmě taky. Asi jsem použil k vyjádření mého názoru špatné vyjadřovací prostředky!
brutusáček - 07.03.10 12:08:37
když chci vidět poslední kousky z gymnastiky a lehké atletiky zajedu si na fluff, nebo obscene :-), jak řikam je to bonus a primárně mi jde o hudbu
kot - 07.03.10 01:24:31
taky mam pocit ze je to bonus. ale ta druha pecka co skala je lepsi, spravuje naladu trochu
Kuba - 06.03.10 19:17:19
Samozřejmě Brutusáčku, ale když začnou dělat tělocvik, tak v ten moment přestaneš vnímat hudbu, ale sleduješ je. Hudba je v ten okamžik pouze nějaká zvuková kulisa. Pokud to tak mám jenom já, tak se stala asi někde chyba a budu jí muset najít:D:D
brutusáček - 06.03.10 16:04:28
hmm nemyslim si, respektive jak kdo...když přijedou diliny jdu na jejich hudbu, to že tam weinman hodí trojtýho axla je bonus
Kuba - 06.03.10 15:44:12
A že vždycky něčím překvapí..
Kuba - 06.03.10 15:43:57
Tak to by ses divil. Při těchto šílenostech diváci ani hudbu nevnímaj, ale spíše sledujou co ty blázni zase provedou..
DR - 06.03.10 15:25:57
no jo, ale tím, že uděláš na pódiu dvojitý salto se čtyřmi vruty, muziku nevylepšíš
Kuba - 06.03.10 15:16:01
Naštěstí to všechno zachrání živou prezentací. Neskutečný hovada:D:D
brutusáček - 06.03.10 14:37:56
beherit zalinkoval v sosy já si počkam na celou desku
brutusáček - 06.03.10 14:18:42
takový ...spyalacopa..starších hravých, technický tdep ani památka...
brutusáček - 06.03.10 14:16:40
bizz - 06.03.10 11:59:09
souhlas. proto z toho trosku mam strach, ale stejne me stale jeste zajimat bude, s cim prijdou. treba i prekvapej, pokud to nebude cely v tomhle duchu
bk - 06.03.10 11:51:22
hodně slabě vylouhovanej sáček pigi čaje. nebo instantní granulát? slabé jak párek. schématicky poskládané postupy, spousta odkazů na konkrétní songy (což se ale samozřejmě dá číst za jiných okolností i pochválit, pokud jde o koncept) - tedy kopírka. rád si počkám na celou dečku, těžko soudit. ale jsem celkem skeptickej a už mě to asi ani moc nezajímá.
brutusáček - 04.03.10 00:20:38
asi tak....já od dep moc nečekám jako bude to dobrý ale....ale...moc nečekam, čekam na id, gorguts
DR - 04.03.10 00:13:57
hele, tak nevím, ale tá nová pecka mě nějak moc nevzala.., dep standard
brutusáček - 03.03.10 16:17:58
zatim ne
stana - 03.03.10 15:03:45
to nový už je venku nebo ne?
brutusáčik - 05.02.10 11:39:12
no však pamatujem pekelnej ondrajsův mosh v rock café!! jinak novej bubenec je magor mohu potvrdit...prej pennie mladší brácha!?
Baara - 05.02.10 10:18:52
tDEP jsou skvělá kapela pro lidi menčíh vzrůstu...lítaj tak vysoko, že i já na ně super vidím a nemusím někomu stát na nohou :-)
bizz - 05.02.10 08:46:01
ja je poprvy videl taky v dobe pred MM, viz report tady. Ben skakal z aparatu dolu (cc 4m?) a malem si o strop pri vyskoku zlomil krk kytary. dopadl, upadl i s kajtrou, vstal a hral dal :) to byl mazec
57 - 05.02.10 03:06:46
novej bubeník hraje skvěle. ze všech těch vystoupení, co jsem je viděl patří toto na druhé místo, hned za to, když jsem je viděl poprvé, těsně před vydáním miss machine, neskutečná jízda. něco málo přes hodinu hrací doby. žádná předkapela. pád do bubnů, kdy nejeden bubeník by zamáčkl slzu, potom, co kytara upravila povrch přechodu. neuvěřitelný konec, kdy jeden kytarista dohrával na baru, který je 15m od pódia a ben ještě někde dál... hráli 3 nové věci mimo jiné monu lisu.
DR - 10.01.10 21:55:00
kapela return to earth, ve které hraje chris pennie, má ve špajzu celou deku http://www.myspace.com/returntoearththeband
brutusáčik - 26.12.09 10:23:04
brutusáček - 06.10.09 13:28:13
no nahrávaj a pak budou následovat další ty sračky okolo v prosinci jedou po us..tak počítam tak březen..
gába - 06.10.09 13:26:22
a kdy ze to ma cca. vyjit ? jinak ja myslel spis cetnosti prispevku :-)
brutusáček - 06.10.09 12:43:08
tak klasické to číhání co pustí do světa před deskou no :), tohle je naprosto zbytečné video ale worshipers ho budou žrát že :)
gába - 06.10.09 11:39:39
brute, dle prispevku se mi zda ze je nejak moc zeres ne ? :-DD
brutusáček - 05.10.09 20:45:59
brutusáčik - 18.09.09 15:34:07
já mam ve škebli dobrej hdd, jen často formátuju....
bizz - 18.09.09 15:27:46
v hlave hdd mozna, ale evidentne taky kleklej :)) no byly to ? 4 Cats a jeste neco, ale co?? :))
...:::i - 18.09.09 14:52:20
mno ... mmm ... tak napul.) bo spis to pripravuji ... v hlave paac uz mi kurwa asi potreti zdechnul harddisk a ja mam nervy jenom jedny (a to jeste dost slaby) a prachy ani jedny...takze travim cas na cizim pisicku...hele a ten deal se tykal nejak presneji tech kryplokocek nebo ceho?.)...v hlave mam totiz harddisk taky ... mno zadna slaaawa.)
bizz - 18.09.09 13:33:45
ty chytraku, uz na tom nasem dealu delas?! :)
...:::i - 18.09.09 12:44:37
jjj novej sypac hustej a tim padem se da cekat hodne kvalitni deka ... vlastne jako dycky.)
brutusáčik - 17.09.09 23:14:37
ten kluk je fakt pošuk mohu dosvědčit http://www.youtube.com/watch?v=fYeQbPjeSas prej mladší brácha pennieho
brutusacek - 28.05.09 22:21:36
hmm letos v červenci jdou do studia a vydají to příští rok....klasika.....ale season of mist má ted hodně zvučnou stáj
brutusacek - 02.01.09 14:12:32
no a prej maj už nového, údajně Billy Rymer z http://www.myspace.com/therivalry
bros - 30.12.08 23:40:34
gil sharone opet neni clenem...
...:::i:::... - 19.11.08 19:40:45
chtelo by to cele ... takhle si clovek da cigo a musi to poustet znovu a znovu ...
brutusacek - 19.11.08 10:23:36
http://www.myspace.com/spylacopa taky nová skladba...
brutusacek - 18.11.08 00:28:54
myspace.com/spylacopa dva songy http://www.mediafire.com/?wmdhyzhwdyt dnes by to mělo ofiko vyjít
brutusacek - 13.09.08 13:59:16
johny depp :)
CrusT - 13.09.08 13:07:23
http://www.imdb.com/name/nm0000136/ "Public Enemies (2009) (post-production) .... John Dillinger" :-D
...:::i:::... - 11.03.08 17:47:34
kdybste nekdo mel nejaky fotky nebo nedejboze videa - klidne je nejak nasdilejte a neostychejte se.)
bizz - 11.03.08 09:04:33
jeste rucicky si podejte :oP
brutusacek - 10.03.08 23:54:50
vycizelovaný mjc mosh jj, zkušení harcovníci přísnili ostatní jen sledovali dění
lemmy - 10.03.08 21:48:42
malej moshík mjc
DR - 10.03.08 20:23:58
chtěl jsem se dopředu všem omluvit, kdybych někomu ublížil....
gaba - 10.03.08 20:14:05
molit nekecal jednim z onech dvou jsem byl ja.tzv.afterhomoparty.jinak ABSOLUTNE SUPER,kotel nejvetsi
lemmy - 10.03.08 18:46:50
mám po těle celou řadu modřin a přinejmenším dvě připisuju přísnýmu ondrajsovi, válel!!!
CrusT - 10.03.08 14:10:03
moliT: zřejmě slušnej matroš, co? :-D
brutusacek - 10.03.08 12:38:04
hlavně jste zbabě zdrhli !
...:::i:::... - 10.03.08 12:37:53
nehorazny ... mam jeste postkoncertni vymaz.)
molit - 10.03.08 11:48:44
jejda to byla akce...uff uff vražda!!ta bolest za krkem...a probudil jsem se se dvěma chlapama v posteli..
brutusacek - 10.03.08 11:02:11
evil comming down to earth !
bizz - 10.03.08 10:30:30
:-o mam v hlave vymr.ano, to byl náákul
lemmy - 09.02.08 15:17:20
teda v lodn je podle mě milk lizard pecka že sem lepší snad neslyšel, ten konec válí hrozně moc
...:::i:::... - 09.02.08 14:23:13
milka lizarda bych taky videl jako peckozniho (o nejaky vetsi progresi bych si dovolil zapochybovat) az na ten homo refren- zacatek je uplne mnamkozni - ovsem ja radsi dilliny model panasonic youth, fix your face, baby first coffin..pro me maji mnohem vetsi tah ... ale to je stejne jako vsechno co se tu resi veci osobniho vkusu...takze tezko se o tomto nejak brutalne dohadovat.)
lemmy - 09.02.08 14:03:40
kotek: uplně šptaně. jiný pecky sou daleko silnější, hlavně na miss machine
bizz - 09.02.08 10:40:32
presne! nejhustsi pecky (zaroven nejprogresivnejsi), co maj
kot - 08.02.08 22:22:59
tak ty veci ktery se ri libej nejmin, aka milk lizard a sick on sunday ja povazuju za jedny z nejprisnejsich pecek dillin vubec
brutusacek - 08.02.08 20:43:30
http://www.redlasso.com/ClipPlayer.aspx?id=16869727-f821-49e5-8c5e-fdddf9d81b9e
mech u ganji - 03.02.08 17:13:49
fajně Jiřino! konečně pořádný rozbor do pranice!:):) hned jak budu mít čas tak se pokusím odpovědět podobnou mincí;)
...:::i:::... - 03.02.08 17:06:29
no tak dacani ... koukam se moc shodujete a presne od toho je tady strejda Jirka.) Vec se ma takhle: Calculating bude asi nejvic dilina - o tom zadny - ovsem kdyz vysla miss machine tak pro me to byl kopanec do hlavy - nestihal jsem to vubec - ze tam neco pusobi moc nalepene?jo?a ze to pusobi nedodelane?jo?...myslite phone home? nebo nejaky ne az tak podareny vsuvky?kde?stred We are The Storm? ale jdete ... dyk to je spicka!!! nebo aspon ja z toho uplne uchcavam ... setting fire?dobre - ta se me zda na te fosne neslabsi ... ale tot vse ... Nova deska je ceklove uklidnenejsi - najde se tam par super veci ale celkove se me nelibi treba Sick on Sunday, When Acting as a Particle - tahle dve veci tam promezame vubec nemusely bejt ... black bubblegum je prima az na to, ze do konce je pro me fuska to doposlouchat - zda se me to uz moc kolovratkovy, milk lizzard - peckovej zacatek ale ten teplej zpev ? sorry ale unretrofied me oproti tomuto prijde hoooodne hetero...kdyz uz je na ire works skladba dillin tak ma do dvou minut a potom zase nejaky utlumeni ...a zase odznova ... nehlede na to i Pan Zpevak se me na Missce libil vic (panasonic, baby first coffin) a tady me nejak ne a ne presvedcit ...jasne - je to porad on a treba konec party smasher me totalne dostal ale ... proste jsem asi tech ALE od Ire Works cekal min ... dal bych 9,5 a utikam si pustit novy Mars Volta u kterejch zatim zadny ale nezjistuju .)
nihiq - 03.02.08 14:47:35
pro me bylo od zacatku calculating vrchol a nic ho neprekonalo, ale ire works se mi taky libi ... vlastne po desli dobe jsem si je zas pustil
lemmy - 03.02.08 12:57:13
teda pro mě ire works je vynikající album, miss machine prakticky neposlouchám, tož asi velkej souhlas
meshu gat - 03.02.08 12:22:58
hhh, podařilo se! ;D podte se o tom chcete pobavit v klidu;) ne, nejsem úplně mimo, DEP poslouchám od 2001, a pokud semáme bavit o tom co je nejvíc dillingerovské tak je to bezpochyby calculating infinity (podle mě top 5 best album ever!). (ok buky, irony.. je taky bomba, ale imo není nejlepší..) miss machine je výborné, ale těch pár popinek co na něm sou mě dohnalo k tomu, že si ho teď pouštím nejmíň ze všech ostatních alb. ok, ire works je asi ještě popovější, ale ten pop co na něm je je aspon chytlavý a nějak tak přirozeně znějící (prostě ty songy sou postaveny na dobrých nápadech) .. zatímco na miss machine mi ten pop zní jako že tam je verván moc okatě/na sílu/uměle a přitom bez dobrého nápadu jen "aby tam bylo něco měkčího a přitáhlo to širší okruh diváků". prostě mě to sere a kazí mi to zbytek výborného alba, takže no way pánové, miss machine je jejich nejslabší album :P
lemmy - 03.02.08 10:53:54
tak teda musim.... meshu - fuck you ale dělám to nerad
...:::i:::... - 03.02.08 10:10:35
meshu kaT: tady te za nazor ze Miss je lepsi (i me se to zda - je vic dillinger) pekne zfakujiiiiiiiiiiii.) ... klip je uchylnej na me az moc ... panasonic youth iz best
meshu kaT - 02.02.08 22:22:56
klip je kravina jak mraky, esli nepřijeli kvůli natáčení takové píčoviny tak to se teda potřebuju opřít o nějakou barovou židličku PS: no way pánové, miss machine je jejich nejslabší album :P
brutusacek - 28.01.08 10:23:40
hehe freak on a leash fakt že jo :)))
bk - 27.01.08 11:54:51
nezapomnelijsenaneco-brutus - 27.01.08 11:03:24
on už je venku nějaký klip k nové desce?
lemmy - 27.01.08 09:19:06
bíkej: eufemisticky řečeno úplně mimo. tečkař: o tom dost dobře pochybuju kotek: díky, čau.
kotek - 27.01.08 01:00:17
ne ire works sou proste miss dotazeny dal a o to lepsi, lodn
bk - 26.01.08 20:36:40
já si myslím to samý od začátku. a v tom klipu mi očividně něco uniklo... nebo nejsem jedinej, kdo si myslí, že je o hovně?
...:::i:::... - 26.01.08 18:19:18
zpetne dostavam trosku dojem, ze misska je trosku silnejsi...
brosqa - 26.01.08 15:06:41
ten klip me teda moc nebavi...
CANNIBALIX - 25.12.07 17:14:42
hm konečně se to dá posLouchat
ČORNY - 10.12.07 22:42:16
těžkej mix absolutní dokonalosti matematickejch vzorců a hitovejch potenciálů. těžký na poslech ale když se tim člověk prokouše, tak to za to stojí!!! Milk Lizzard s trubkama ničí!!!
brutusacek - 21.11.07 22:11:26
je tam legranda :))
lemmy - 21.11.07 17:14:55
krudá, chtěl si říct
DR - 21.11.07 16:36:14
pánové, ta diskuze na metalopoli je krutá.....
rapist - 14.11.07 23:47:26
moc kill jak psa ta irena!!!
Saint.rap - 14.11.07 01:28:35
brutusacek: mate se radi?:)
brutusacek - 14.11.07 00:15:39
hele bizzi nečil nás..krásně vyrostlé jé..přece jenom na ion dissonance sme se ohákli všichni do stejné velikosti !!! :)
bizz - 13.11.07 17:22:41
hm, to je ale jen XL :D
rur - 13.11.07 17:04:31
jasne az na to, ze jsem si vzal jen extra large
bizz - 13.11.07 15:42:38
asi ti zakazkove vyrabej XXXL, liftere :-D
rur - 13.11.07 15:07:46
a relapse me serou... prej poslem tejden pred vydanim a objednavka stale visi ve stejnem stavu jak pred 14 dnama...
rur - 13.11.07 15:06:38
podle intervju na http://decibelmagazine.com/features/dec2007/dillingerescapeplan.aspx bych rekl, ze zaklady jsou pennie, ale sharone na tom ma urcite svuj podil...
stana - 12.11.07 15:41:10
tak fajn, mám za sebou další poslech a už je to na 11/10 to je ale divu :)) nejradši mám asi fix your, face, black bubblegum, milk lizard, dead as history a horse hunters (mimochodem zpěvák z Mastodon tam sedne jako prdel na hrnec) nevíte někdo jestli všechno vymejšlel Sharone nebo jsou tam nějaký věci co ještě stihl Pennie? Ale ty čistý vokály to je prostě náááááááádhera!!!
...:::i:::... - 12.11.07 14:48:43
party smasher .... uaaaa .... nejvic me rozsekala fix your face-ten konec je nakopavaci strasne .... dead as history je taky genialni ...
bizz - 12.11.07 14:37:46
ale co mi DEP nemeli delat, je When Acting as a Wave - song roku!!! a vubec pak se to strasne zvrhne! je skvely, ze se vratili k tem Calculating behackam a sekanicim (třeba 82588 - ta je snad z CI primo vyrazena :-)), a Milk Lizard? uz mlcim.. uz mlcim... ta deska zraje jak cyp!
bizz - 12.11.07 14:28:58
co je dobre, ze v recenzi padlo, ze Gil Sharone, ac jsem ho neslysel hrat v kapelach pred DEP, naprosto migroval na Pennieho - pro DEP docela dost priznacny - styl. a treba ty skoro neslysitelny perkuse v pozadi Black Bubblegum, takovejch vychytavek je tam plno. proste DEP si vychovavaj svoje vlastni publikum a na svou stranu pretahuji posluchacstvo ze vsech moznych stran :-)
rur - 12.11.07 14:16:29
brutusacek 12|11|07 [08:27] je to extremnější než miss machine...popy je víc popy a dilingroviny víc diliny... presne
...:::i:::... - 12.11.07 13:14:39
Jirinka mela ted delsi dobu problem s pripojenim, stehovanim a tak podobne ... jeste zachytila jednu povedenou nahravku na kterou haze link aby se podelila: http://metalholicer.blogspot.com/2007/10/sleeping-people-growing-2007.html
bizz - 12.11.07 12:31:26
ze by se Jirinka ozvala?
...:::i:::... - 12.11.07 12:09:41
vlastne ma to jeden problem - je to moc kratky....
...:::i:::... - 12.11.07 12:07:07
ou jeee ... deska roku ... neni k tomu co dodat - jde to jen porad dokola poslouchat ...
bizz - 12.11.07 11:50:41
přésně. kdo pozde chodi, sam sobe skodi :-)
lemmy - 12.11.07 11:07:03
jásně, a můj view tam pan řídící nedal, jásně, nekvalitní texty tu nemaj místo...
schizmo - 12.11.07 09:55:11
zatim jsem v tom nepresvedcenym stadiu, hadam ze me to jeste nejaky cas potrva...
brutusacek - 12.11.07 08:27:51
a ono to funguje :) tDEP to bude vždy fungovat..... :)
brutusacek - 12.11.07 08:27:25
je to extremnější než miss machine...popy je víc popy a dilingroviny víc diliny....
bizz - 12.11.07 08:16:31
jj, mam to stejne. ne, ze by zacatek nepresvedcil, ale, jak pise ondra, clovek to uz tak nak ceka, ale je to soda strasna
Stana - 12.11.07 07:15:24
je to šleha jako prase, prvních pár poslechů mě moc nepřesvědčilo, ale teď už jinak než 10/10 dát nemůžu
meshu gag - 12.11.07 02:10:28
DEP nám zrajou jak víno!! nebáli se a natočili rozmanité album, které přesto drží pohromadě. Oproti miss machine, gdy pár MTV měkotinek smrdělo už z dálky jako tulipán naroubovaný na angrešt (teda přirovnání jak kredenc, prostě popina jak pěst na oko;)) tak tady ty měkotinky působí přirozeně a eště navíc sou chytlavé. Kromě toho se DEP nebojí experimentovat se vším možný (obzvláště můžu electro-blackovou Sick on Sunday), prostě je to promakané jaxcyp! Jen skupina, které má gule si může dovolit uvést na trh tak invenční album... 9,23/10 (už neumí počítat do nekonekonekonečníku;)

Zkus tohle